بیوگرافی سرنای ساریکایا + اطلاعات دقیق در مورد قد، وزن و روابط او

سرنای ساریکایا یکی از بازیگران ترکی می باشد. این بازیگر 29 ساله که متولد سال 1992 میلادی می باشد، علاوه بر حرفه بازیگری در حرفه مدلینگ نیز فعالیت می کند. سرنای ساریکایا در شهر آنکارا کشور ترکیه متولد شد و هم اکنون در شهر استانبول اقامت دارد. سرنای فعالیت حرفه ای و رسمی خود را از سال 2006 آغاز کرد. وی پس از بازی در فیلم های مطرح کشور ترکیه بسیار شهرت یافت و محبوب شد. این بازیگر پیشنهاد تولید آلبوم موسیقی نیز داشت که آن را رد و عنوان کرد که وی در زمینه بازیگری تخصص دارد.

سرنای ساریکایا کیست؟

سرنای ساریکایا کیست؟

سرنای ساریکایا بازیگر و مدل مطرح و شناخته شده در کشور ترکیه می باشد. این بازیگر از مطرح ترین بازیگران زن در کشور ترکیه می باشد و علاوه بر این مطرح و شناخته شده بودن از محبوبیت بسیاری نیز برخوردار است. سرنای ساریکایا که هم اکنون 29 سال سن دارد متولد 1 ژوئیه 1992 در شهر آنکارا در کشور ترکیه می باشد. این بازیگر مطرح تلویزیون در سنین کودکی با پدر و مادر خود زندگی می کرده است اما پس از جدایی آن ها از یکدیگر با مادر خود زندگی کرده است.

والدین این بازیگر ترک در سن 7 سالگی وی از یکدیگر جدا شده اند و بعد از ازدواج مجدد پدرش، این هنرمند با مادرش به ادامه زندگی پرداخته است. این بازیگر از سال 2006 میلادی فعالیت رسمی و حرفه ای خود را در حرفه بازیگری شروع کرده است و تا کنون که موفق عمل کرده و از شهرت و محبوبیت بسیاری برخوردار شده است. این بازیگر علاوه بر ایفای نقش در سریال های متعدد در فیلم های سینمایی مختلفی نیز به ایفای نقش پرداخته است.

اولین ایفای نقش سرنای ساریکایا به صورت رسمی و نقش اصلی و اول در سریال باغ لیمو بود که به خوبی به ایفای نقش پرداخت. از دیگر کارهای مطرح و مورد استقبال این هنرمند بازیگری سریال عمر گل لاله می باشد که در سال 2010 ساخته شده است. این بازیگر به مدت حدود 3 سال با کرم بورسین رابطه عاطفی داشت و پس از گذشت این مدت از یکدیگر جدا شدند. کرم بورسین نیز از بازیگران مطرح و محبوب کشور ترکیه می باشد که به تازگی در سریال تو درم را بزن به ایفای نقش پرداخته است. کرم بورسین پس از هم بازی شدن با هانده ارچل در سریال تو درم را بزن با این بازیگر وارد رابطه شده است. کرم بورسین و هانده ارچل در این سریال ایفای نقش هنرمندانه ای داشتند.

سرنای ساریکایا در سال 2010 جایگاه دوم دختر شایسته ترکیه را کسب کرد علاوه بر این جایزه در سال 2015-2014 به عنوان بهترین بازیگر زن ترکیه دست پیدا کرد. وی که هم اکنون در کشور ترکیه و در شهر استانبول سکونت دارد.

وی در سریال عمر گل لاله آهنگ داستان تنهایی را اجرا کرد که به شدت مورد استقبال علاقه مندان به سریال های کشور ترکیه و هم چنین علاقه مندان به این بازیگر قرار گرفت که موجب شد پیشنهاد های بسیاری در زمینه خوانندگی و موسیقی دریافت کند. وی پس از دریافت این پیشنهاد ها عنوان کرد که حرفه و زمینه تخصصی فعالیت او بازیگری می باشد و علاقه مند به فعالیت در حوزه موسیقی نمی باشد. بازی این بازیگر توانمند ترکی در سریال جزر و مد بسیار مورد توجه قرار گرفت. سرنای ساریکایا پس از درخشش در فیلم جزر و مد و بازی تحسین برانگیز و جذابش موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن کشور ترکیه در مراسم پروانه طلایی شد.

عکس های سرنای ساریکایا را در کجا ببینیم؟

سرنای ساریکایا با بازی در سریال های کشور ترکیه از محبوبیت و شهرت بسیاری برخوردار شده است بنابراین عده ای از افراد و دنبال کنندگان این سریال ها علاقه مند به پیگیری اخبار و اطلاعات این هنرمند و هم چنین تماشای عکس های این هنرمند می باشند. مرورگر گوگل اولین و مطرح ترین گزینه برای این امر می باشد. برای استفاده از این مرورگر با وارد شدن به نرم افزار و جست و جوی نام هنرمند و سلبریتی مد نظر می توان به عکس ها و اطلاعات و حواشی مختلف این هنرمند دسترسی پیدا کرد.

در این مرورگر عکس و اطلاعات بسیاری از اکثریت افراد سلبریتی از هنرمندان و ورزشکاران گرفته تا افراد کارآفرین یا هر حوزه تخصصی دیگری وجود دارد که با جست وجو می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. گزینه مطرح بعدی نیز می تواند سایت ها و خبرگزاری های مختلف و متعدد باشد. خبرگزاری و سایت های مختلف گاها اخبار و حواشی مربوط به این هنرمندان را بررسی می کنند و گزارشی از آن منتشر می کنند.

گزینه مطرح و مناسب بعدی صفحه رسمی اینستاگرام این هنرمند می باشد. نرم‌ افزار اینستاگرام جهت اشتراک گذاری عکس و ویدئو های شخصی افراد پایه گذاری شده است. این سلبریتی و هنرمند محبوب نیز عکس هایی از فعالیت های خود در صفحه رسمی خود منتشر می کند که با دنبال کردن این سلبریتی در این نرم افزار می توان این عکس ها را تماشا کرد.

در مرورگر گوگل عکس های بسیاری از افراد مختلف و در موقعیت های مختلف قرار دارد که بسیار پر کاربرد می باشد و افراد بسیاری هر روزه به این مرورگر مراجعه می کنند و اطلاعات مد نظر خود را دریافت می کنند. با مراجعه به مرورگر گوگل علاوه بر تماشای عکس های این هنرمند می توان کلیپ های مختلف این بازیگر در موقعیت های مختلف را تماشا کرد.

در سراسر دنیا افراد سلبریتی و مشهور طرفداران بسیاری دارند که یکی از راه های ابراز علاقه و نشان دادن ارادت به هنرمند محبوب می تواند ایجاد صفحات مختلف با نام هنرمند محبوب و به عنوان فن پیج باشد. این مدل طرفداری و ابراز علاقه در تمام دنیا مرسوم می باشد و افراد مشهور دارای فن پیج های متعدد می باشند. این فن پیج ها در صفحات خود عکس ها و ویدئو های مختلفی از حضور فرد محبوب شان در مراسم های مختلف منتشر می کنند. فن پیج های سرنای ساریکایا نیز از این قاعده مستثنی نیستند و عکس های مختلفی از این هنرمند را در صفحات خود منتشر می کنند.

آدرس اینستاگرام سرنای ساریکایا چیست؟

دانلود و تماشای فیلم های سرنای

علاوه بر این ها در مرورگر گوگل می توان فیلم هایی که این سلبریتی ایفای نقش کرده است را دانلود و تماشا کرد. سریال هایی که این بازیگر به ایفای نقش پرداخته است بسیار طولانی می باشند اما با توجه به درخشش این هنرمند و محبوبیت زیاد آن ظاهرا ارزش تماشا را دارد و عده ای از افراد نیز این سریال را دانلود و تماشا می کنند.

چه حاشیه هایی برای این شخص به وجود آمد؟

افراد معروف و شناخته شده در زمینه های مختلف همواره مورد توجه رسانه‌ های مختلف می باشند. تمام نکات و جنبه‌ های زندگی این افراد مورد توجه خبرنگاران و رسانه های متعدد می باشد. زندگی سرنای ساریکایا نیز مورد توجه رسانه های کشور های مختلف می باشد. این هنرمند چندین سال پیش با کرم بورسین وارد رابطه عاطفی شد که شروع این رابطه بسیار مورد توجه رسانه ها و خبر گزاری های ترکیه قرار گرفت.

این رابطه پس از گذشت حدود 3 سال به پایان رسید که پایان این رابطه نیز حواشی مختلفی را برای این هنرمند به وجود آورد. این هنرمند پیش از رابطه عاطفی با کرم بورسین در سال 2014 نیز با چاتای اولوسوی که او نیز بازیگر می باشد وارد رابطه شد اما چند ماه بیشتر دوام نیاورد و از یکدیگر جدا شدند. سرنای ساریکایا پس از جدایی از این بازیگر در سال 2015 با کرم بورسین وارد رابطه عاطفی جدی شد.

حضور این هنرمند در حرفه مدلینگ نیز حواشی برای این هنرمند به وجود آورد. سرنای ساریکایا در زمینه مدلینگ نیز بسیار خوش درخشید و یکی از افراد موفق این حرفه در کشور ترکیه محسوب می شود. علاوه بر این ها مدتی بحث عمل جراحی پلاستیک این هنرمند مطرح بود و حواشی مختلفی به دنبال داشت. این هنرمند که علاوه بر حوزه بازیگری در زمینه صنعت مد نیز فعال می باشد عنوان کرد که تا کنون عمل جراحی در این زمینه انجام نداده است.

در زمینه صنعت مدلینگ متاسفانه نسبت به زنان نگاه ابزاری وجود دارد که باید مطابق با استانداردهای این صنعت پیش بروند اما این هنرمند طی مصاحبه ای انجام عمل جراحی پلاستیک را قویا تکذیب کرد. حضور این بازیگر توانمند در فیلم های مختلف نیز حواشی مختلفی را به دنبال دارد. حضور این هنرمند که از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد در فیلم های مختلف باعث استقبال عموم افراد از این فیلم ها می شود. کارگردان های مختلف نیز به سبب استقبال از فیلم و سریال های خود از افراد دارای شهرت و محبوبیت در کار خود بهره می برند.

آدرس اینستاگرام سرنای ساریکایا چیست؟

نرم افزار اینستاگرام برنامه ای محبوب در سراسر دنیا می باشد که هم اکنون بالغ بر 10 میلیون فعالیت کننده دارد. این نرم‌ افزار پلتفرمی برای به اشتراک گذاری عکس ها و ویدئو های شخصی افراد می باشد. افراد در قالب این برنامه می توانند فعالیت های روزمره خود را به اشتراک بگذارند و از طریق این برنامه با هواداران و علاقه مندان به خود ارتباط برقرار کنند.

استفاده از این برنامه و فعالیت در آن گاها حواشی مختلفی را برای افراد به وجود می آورد. این نرم افزار بهترین وسیله و پل ارتباطی برای برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری فعالیت ها با علاقه مندان به زندگی و خط فکری افراد می باشد. هم اکنون افراد سلبریتی و مشهور بسیاری در این نرم افزار فعالیت دارند که از این طریق فعالیت های شغلی یا هیجان های روزمره زندگی خود را با دنبال کنندگان خود به اشتراک می گذارند.

سرنای ساریکایا نیز در این نرم افزار حضور فعال دارد و فعالیت های مربوط به خود را از طریق صفحه رسمی خود منتشر و به اطلاع علاقه مندان خود می رساند. وی در این نرم افزار علاوه بر انتشار عکس و فیلم هایی از خود و فعالیت هایش، فعالیت های مختلف شغلی و تفریحی خود را نیز به اشتراک می گذارد. آدرس پیج رسمی این هنرمند محبوب کشور ترکیه serenayss می باشد که هم اکنون بالغ بر 9 میلیون دنبال کننده دارد.

این هنرمند تا کنون 1066 پست در صفحه رسمی خود منتشر کرده است. این هنرمند که در دنیای واقعی علاقه مندان بسیاری دارد در این نرم افزار اجتماعی نیز دارای علاقه مندان زیادی می باشد. این علاقه مندان با ایجاد صفحاتی به نام این هنرمند و به عنوان فن پیج عکس هایی از حضور این هنرمند در جشنواره های مختلف و هم چنین فعالیت های مختلف این هنرمند را منتشر می کنند.

همسر سرنای ساریکایا کیست؟

همسر سرنای ساریکایا کیست؟

زندگی مشترک و رابطه های عاطفی افراد سلبریتی همواره مورد توجه عده ای از مردم و علاقه مندان به سلبریتی ها قرار دارد. سایت های متعدد و خبرگزاری های مختلف نیز اخباری در این زمینه و حواشی پیرامون آن منتشر می کنند که گاها مورد استقبال و واکنش های مثبت افراد قرار می گیرد. گاهی نیز انتشار این خبر ها واکنش هایی به شدت منفی را در بر دارد.

سرنای ساریکایا نیز از جمله محبوب ترین و مشهور ترین بازیگران کشور ترکیه می باشد که عده زیادی از این کشور و کشور های دنبال کننده این سریال ها علاقه مند به کسب اطلاعات در زمینه ازدواج و شریک عاطفی می باشند. این هنرمند که هم اکنون مجرد می باشد طی سال‌ های گذشته چند رابطه عاطفی جدی را تجربه کرده است.

وی جدی ترین رابطه عاطفی خود را با کرم بورسین (یکی از بازیگران مرد ترکیه) تجربه کرد که به مدت حدود 3 سال با یکدیگر رابطه عاطفی داشتند اما پس از گذشت این مدت به این رابطه عاطفی پایان دادند و از یکدیگر جدا شدند. وی در سال 2014 نیز با چاتای اولوسوی که او نیز بازیگر می باشد وارد رابطه شد اما چند ماه بیشتر دوام نیاورد و از یکدیگر جدا شدند. سرنای ساریکایا پس از جدایی از این بازیگر در سال 2015 با کرم بورسین وارد رابطه عاطفی جدی شد.

درآمد این بازیگر از کجاست؟

سرنای ساریکایا در دو حرفه بازیگری و مدلینگ فعالیت دارد. وی که از سال 2006 به طور رسمی کار خود در حرفه بازیگری را آغاز کرد در فیلم های مختلفی در کشور ترکیه به ایفای نقش پرداخته است. او بسیار در این فیلم ها خوش درخشید و طی مدت کوتاهی شهرت و محبوبیت بسیاری کسب کرد. وی هم اکنون نیز در این حرفه فعالیت دارد و از این طريق کسب درآمد می کند.

وی علاوه بر بازیگری در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد که از این طریق نیز کسب درآمد می کند. سرنای ساریکایا  در سریال عمر گل لاله به اجرای آهنگ داستان تنهایی پرداخت که به شدت مورد استقبال همگان قرار گرفت. وی پس از این فیلم و اجرای این آهنگ پیشنهاد های تولید آلبوم از شرکت های بزرگ موسیقی دریافت کرد اما وی عنوان کرد که در حرفه بازیگری تخصص دارد و مایل به ورود به حوزه موسیقی و تولید آلبوم نمی باشد و این پیشنهاد کسب درآمد را رد کرد.

بیماری سرنای ساریکایا چیست؟

زندگی افراد سلبریتی و شناخته شده همواره تحت توجه سایت ها و خبرگزاری های مختلف قرار دارد. از جمله جنبه هایی از زندگی افراد معروف که همواره مورد توجه افراد مختلف و سایت های متعدد قرار دارد بیماری های مختلف افراد معروف و شناخته شده می باشد. انتشار اخبار بیماری افراد سلبریتی و دارای شهرت همواره مورد واکنش از سوی عموم مردم و خبر گزاری های مختلف قرار می گیرد.

سرنای ساریکایا نیز یکی از مئعی ها برای محبوب ترین بازیگر ترکیه می باشد که اخبار منتشره از این فرد نیز مورد توجه افراد و علاقه مندان قرار می گیرد. تا کنون خبری مبنی بر بیماری این هنرمند سلبریتی منتشر نشده است و در سلامت کامل به سر می برد. این هنرمند خود نیز طی مصاحبه ای عنوان کرد که به بیماری مبتلا نمی باشد و این خبر را رد کرد. این هنرمند هم چنین طی مصاحبه دیگری نیز عنوان نمود که به هیچ عنوان تا کنون عمل جراحی در زمینه عمل های زیبایی انجام نداده است.

بهترین فیلم های سرنای ساریکایا کدامند؟

بهترین فیلم های سرنای ساریکایا کدامند؟

این هنرمند از سال 2006 فعالیت رسمی و حرفه ای خود را در این رشته آغاز کرده است و تا کنون به موفقیت های متعددی دست پیدا کرده است و از جمله بازیگران موفق در این رشته محسوب می شود. این هنرمند علاوه بر موفقیت در این رشته و کسب شهرت، محبوبیت بسیاری نیز کسب کرده است. این بازیگر در فیلم های متعددی به ایفای نقش پرداخته است و در آن ها بسیار موفق عمل کرده و اکثر این فیلم و سریال ها مورد استقبال بسیاری از سوی علاقه مندان به سریال های کشور ترکیه قرار گرفته است. از جمله این فیلم و سریال ها می توان به درخت لیمو، قصه پری، آدانالی، عمر گل لاله، مد جزیر و فی چی اشاره کرد.

درخت لیمو

این فیلم در سال 2008 تولید و تهیه شد. این فیلم اولین فیلمی بود که سرنای ساریکایا در آن به عنوان نقش اصلی و اول در آن به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم مضمونی رمانتیک کمدی دارد و از جمله فیلم هایی است که مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است.

عمر گل لاله

این فیلم دارای 135 قسمت 90 دقیقه ای می باشد که از سال 2010 پخش شد و سرنای ساریکایا در آن به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم از جمله فیلم هایی است که به شدت مورد استقبال علاقه مندان به سریال و فیلم های کشور ترکیه قرار گرفته است و بینندگان زیادی به تماشای آن نشستند. این بازیگر و هنرمند در این سریال در نقش شخصیت یشیم تاشکیران به ایفای نقش پرداخته است.

قصه پری

این فیلم نیز از سریال های مورد استقبال در کشور ترکیه قرار گرفته است که سرنای ساریکایا در آن نیز به ایفای نقش پرداخته است و بسیار خوش درخشید.

مد جزیر

این سریال از سال 2013 تا سال 2015 از تلویزیون ترکیه پخش شده است. ژانر این سریال عاشقانه می باشد که مورد استقبال علاقه مندان به سریال های کشور ترکیه قرار گرفته است.

فی چی

این سریال در سال 2017 تهیه و پخش شده است. این سریال مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به سریال های کشور ترکیه در سراسر جهان قرار گرفته است و آمار بسیار خوبی در تماشای این سریال در سطح جهان رقم خورد. سرنای ساریکایا در این سریال در شخصیت دورو به ایفای نقش پرداخته است.

سرنای ساریکایا قبل از عمل

سرنای ساریکایا قبل از عمل

سلبریتی های مختلف در سراسر جهان گاها عمل های جراحی را انجام می دهند. افراد فعال در حوزه مدلینگ نیز گاهی عمل های جراحی را انجام می دهند. اما این بحث در رشته مدلینگ بسیار مطرح است که این صنعت به زنان نگاه ابزاری دارد و از زنان فقط انتظار زیبایی و اندام تراشیده شده مطابق با استانداردهای صنعت مد دارد اما باید به این نکته توجه کرد که زنان ابزاری در دست مردان و صنعت مد نیستند و از آن ها نباید انتظار داشت در جهت اهداف این صنعت پول ساز قدم بردارند. سرنای ساریکایا نیز علاوه بر حرفه بازیگری در حرفه و صنعت مد نیز فعالیت دارد. وی انجام عمل جراحی پلاستیک خود را تکذیب کرد و عنوان کرد که عمل جراحی را تا کنون انجام نداده است.

سوالات متداول

  1. سرنای ساریکایا کیست؟

    سرنای ساریکایا بازیگر مطرح در کشور ترکیه می باشد که علاوه بر حرفه بازیگری در صنعت مد نیز فعالیت دارد. این بازیگر جزء بازیگران مطرح و محبوب کشور ترکیه می باشد که علاقه مندان بسیاری دارد.

  2. درآمد این بازیگر از کجاست؟

    این بازیگر علاوه بر فعالیت در زمینه بازیگری در صنعت مدلینگ نیز فعالیت دارد و از طریق فعالیت در این حرفه ها کسب درآمد می کند. وی پیشنهاد تولید و تهیه آلبوم خوانندگی را نیز داشت که آن را رد کرد و عنوان نمود که در زمینه بازیگری تخصص دارد.

  3. همسر سرنای ساریکایا کیست؟

    این بازیگر که هم اکنون مجرد می باشد در سال های گذشته رابطه عاطفی جدی و رسمی را با کرم بورسین تجربه کرد و بعد از گذشت حدود 3 سال به این رابطه پایان دادند و از یکدیگر جدا شدند.

  4. سرنای ساریکایا قبل از عمل چه شکلی بود؟

    این بازیگر انجام هرگونه عمل جراحی پلاستیک خود را تکذیب کرد و طی مصاحبه ای عنوان کرد که تا کنون عمل جراحی در این زمینه انجام نداده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *