بهرتین بازیگران ترکی در سال 2021 + عکس های جدید آن ها

بازیگران ترکی یکی از جذاب ترین و زیباترین بازیگران جهان می باشند و افراد زیادی را مورد توجه خود قرار داده اند، تمامی دنیا سینمای کشور ترکیه را دنبال می‌ کنند و در سال‌ های اخیر زمانی که لیستی از زیبا ترین زنان و مردان جهان منتشر می شود، نام این بازیگران را در لیست زیباترین بازیگران جهان مشاهده نموده ایم.

همچنین اخبار و حواشی زیادی این اواخر از این بازیگران مطالعه نموده ایم که نشان دهنده آن است که این بازیگران به خاطر چهره بسیار زیبا و شخصیت کاریزماتیکشان، از محبوب ترین بازیگران جهان به شمار می‌ روند. همین نشان دهنده میزان محبوبیت این بازیگران می باشد. به هر حال پیشنهاد می کنیم که در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری را از این بازیگران به دستتان برسانیم.

بازیگران ترکی چه افرادی می باشند؟

بازیگران ترکی چه افرادی می باشند؟

در این قسمت تصمیم داریم عده ای از بازیگران ترکیه ای که هم اکنون در عرصه بازیگری و مدلینگ در حال فعالیت می باشد را خدمتتان معرفی نماییم و شما را با تک تک آن ها آشنا کنیم. با توجه به آن که عده زیادی از بازیگران ترکی هم اکنون حواشی زیادی به وجود آورده اند احتمالا شما نیز مایلید که با آن ها آشنا شوید و بیشتر از قبل نسبت به آن ها اطلاعات کاملی را به دست آورید. پس در ادامه قسمت همراه ما باشید.

هانده آرچل

هانده آرچل در واقع محبوب ترین بازیگر ترکیه می باشد که با نقش آفرینی در سریال عشق حرف حالیش نمیشه به شهرت رسید و هم اکنون بیش از ۲۴ میلیون دنبال کننده در شبکه مجازی اینستاگرام دارد. در سراسر جهان نیز علاقه‌ مندان و بازدید کنندگان زیادی او را حمایت کرده اند.

کرم بورسین

کرم بورسین یکی دیگر از بازیگران ترکیه می باشد که متولد چهارم ژوئن در سال ۱۹۸۷ می‌ باشد. او بازیگر بسیار معروف ترکیه هست که هم اکنون با هانده ارچل رابطه عاطفی خوبی را سپری می‌ کند. او هم اکنون یکی از افرادی است که در کشورهای مختلف مانند اندونزی و اسکاتلند و امارات متحده عربی و آمریکا و ترکیه زندگی کرده و هم اکنون نیز تصمیم دارد که به آمریکا نقل مکان کند.

جان یامان

جان یامان نیز یکی از بازیگران بسیار معروف ترکیه است که در تاریخ هشتم نوامبر سال ۱۹۸۹ متولد شده است. او زاده شهر استانبول است و به عنوان وکیل و مدل و بازیگر در شهر استانبول زندگی می‌ کند. او در سال ۲۰۱۹ نیز به عنوان یکی از بهترین مدل ها و بازیگران مرد ترکیه برگزیده شد.

سرنای ساریکایا

سرنای ساریکایا نیز یکی از بازیگران محبوب ترکیه است که در تاریخ یکم ژوئیه در سال ۱۹۹۲ متولد شده است و هم اکنون به عنوان دومین دختر شایسته ترکیه شناخته شده که در سال ۲۰۱۰ این عنوان به او نسبت داده شده است. او در سریال جزر و مد با نقش‌ آفرینی خوبش به شهرت رسید و در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ نیز به عنوان یکی از بهترین بازیگران ترکیه شناخته شد.

فاحریه اوجن

فاحریه اوجن

‏فاحریه اوجن در تاریخ چهارم ژوئن در سال ۱۹۸۶ متولد شده است. او هنرپیشه ترکیه است که در سریال‌ هایی مانند برگ ریزان و در حال مرگ و چکاوک به نقش‌ آفرینی پرداخت. او اصالتاً آلمانی می باشد اما از طرف پدرش اصالت ترکی دارد.

لیلا هازال کایا

لیلا هازال کایا یکی از زیباترین بازیگران ترکیه است که بیشتر ایرانیان او را از زمان نقش‌ آفرینی در سریال عشق ممنوع شناخته اند. او متولد یکم اکتبر در سال ۱۹۹۰ می‌ باشد و زاده شهر استانبول است. او به عنوان بازیگر و مدل بسیار معروف ترکیه هم اکنون در حال فعالیت می باشد که تازه ازدواج کرده و فرزند دختر خود را نیز این اواخر به دنیا آورده است و هم اکنون در شهر استانبول در حال فعالیت در حرفه خود می باشد.

نسلیهان آتاگول

نسلیهان آتاگول در تاریخ بیستم ماه اوت و در سال ۱۹۹۲ متولد شده است. او یکی از بازیگران ترکیه می باشد که از طرف پدر و هم از طرف مادر اصالت ترکی دارد. او در فیلم سینمایی عشق اول نقش‌ آفرینی نموده است و در همان سال ۲۰۰۶ با نقش آفرینی در این فیلم سینمایی به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کرد؛ بعد از آن با نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی برگ ریزان و کارا سودا توانسته شهرت خود را چندین برابر کند. همچنین او در کشور های مختلف مانند ایران محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد.

بوراک ازچیویت

بوراک اوزچیویت متولد بیست و چهارم دسامبر و سال ۱۹۸۴ می باشد. او از مدل ها و بازیگران موفق ترکیه به شمار می‌ آید که با نقش آفرینی در سریال های کارا سودا و عشق سیاه و چکاوک به شهرت بسیار زیادی در سراسر جهان دست پیدا کرد. او هم اکنون در سریال های دیگری به نقش آفرینی پرداخته و بیشتر در حوزه مدلینگ به کسب ثروت و درآمد می پردازد.

گوکبرک دمیرجی

گوکبرک دمیرجی متولد ۲۹ اکتبر در سال ۱۹۸۰ می باشد و یکی از بازیگران بسیار مشهور تلویزیون ترکیه به شمار می‌ آید که موفق شده است که در سریال سوگند با نقش‌ آفرینی در نقش امیر به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کند.

ایچا آیشین توران

آیچا آیشین توران نام یکی از بازیگران ترکی بسیار مشهور می باشد که در تاریخ بیست و پنجم آوریل و در سال ۱۹۹۲ متولد شده است و زاده شهر استانبول در کشور ترکیه می باشد. او از زیباترین بازیگران ترکیه به شمار می‌ آید که با قد حدود ۱۷۰ و چشمان آبی و همچنین مو های خرمایی حمایت و علاقه بسیاری از مردم و هواداران سینمای ترکیه را به دست آورده است و حتی مردم بسیار زیادی وجود دارند که چهره زیبا او را دوست دارند.

عده زیادی از طرفداران او چهره این سلبریتی را به چهره میراندا یکی از سوپر مدل های استرالیایی تشبیه کرده اند. البته خود این بازیگر گفته که با مدل نامبرده تفاوت های بسیار زیادی دارند و نباید با همدیگر مقایسه شوند. او به هر حال در یکی از خانواده های پرجمعیت بزرگ شده است و صاحب پنج برادر و یک خواهر می‌ باشد و او نیز عضو کوچکتر این خانواده به شمار می آید.

بازیگران ترکی که خواننده هستند

بازیگران ترکی که خواننده هستند

مراد بز از جمله بازیگران و خوانندگان معروف ترکیه می باشد که تا کنون در چند اثر معروف به نقش آفرینی و بازیگری پرداخته است. او تا کنون در سبک پاپ آثار بسیار زیبایی را منتشر کرده است و توانسته با انتشار آثار بسیار زیبای خود به محبوبیت بسیاری دست پیدا کند. او متولد سال ۱۹۸۰ در شهر اردوغلو می باشد و هم اکنون نیز در استانبول زندگی می کند.

او پیش از آن که وارد حرفه خوانندگی شود به بازیگری علاقه بسیار زیادی نشان داده بود و همچنین می‌ خواست که به‌ عنوان وکالیست نیز با خواننده معروف مانند تارکان همکاری هایی انجام دهد. او در مدت بسیار کوتاهی قطعات بسیار مشهوری را منتشر کرد و کنسرت های او در ترکیه از جمعیت ترین کنسرت های ترکیه به شمار می آید و همین باعث شده است تا این خواننده تبدیل به یکی از محبوب ترین خوانندگان ترکیه شود.

این خواننده از جمله داور های مسابقات مشهور ترکیه نیز به شمار می‌ رود و توانسته در فیلم های سینمایی ترکیه نیز مانند برادر من به نقش آفرینی بپردازد. او بعد از نقش آفرینی در این فیلم سینمایی موفق شد که به همه اثبات کند که استعداد بسیار زیادی در زمینه موسیقی دارد.

عکس های بازیگران ترکی را در کجا ببینیم؟

یکی از اخباری که همیشه درباره سلبریتی ها و بازیگران ترکیه مورد توجه طرفداران و فن پیج های آن ها قرار می گیرد، انتشار عکس‌ های متعددی از سوی آن ها در اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی می باشد. به عنوان مثال زمانی که آن ها در اینستاگرام خود عکس هایی را منتشر می‌ کنند، طرفدارانشان به راحتی می‌ توانند از طریق دنبال کردن پیج اینستاگرامی آن ها این عکس ها را مشاهده کنند همچنین با بازیگران مورد علاقه خود به ارتباط بپردازند.

آدرس پیج اینستاگرام بازیگران ترکی را از کجا پیدا کنیم؟

بازیگران ترکی اینستا فعالی دارند و اکثریت آن ها فعالیت خود را در اینستاگرام گسترش داده اند. به عنوان مثال در اینستاگرام آدرس پیج های آن ها هم اکنون بیشترین جستجو را پیدا کرده است و همه مردم مایل اند بدانند که فعالیت های این سلبریتی ها چگونه می باشد. thebursin آدرس و آیدی پیج اینستاگرامی کرم بورسین می باشد و پیج اینستاگرامی هانده آرچل نیز handemiyy می باشد که بیش از ۲۵ میلیون کاربر اینستاگرامی در این شبکه مجازی او را دنبال می کنند. پیج اینستاگرامی کرم بورسین نیز در حدود ۹ میلیون نفر فالوور و دنبال کننده دارد‌.

یوتیوب بازیگران ترکی

کلاب هاوس بازیگران ترکی و کلاب هاوس این افراد از جمله راه هایی می باشد که شما برای آن که بتوانید با این بازیگران بیشتر از سابق به ارتباط برقرار کردن بپردازید، می توانید در این شبکه های مجازی سلبریتی های ترکی مورد علاقه خود را دنبال کنید. به هر حال باید بدانید که بازیگران ترکی بیشتر فعالیت‌ های خود را در فضای مجازی و در اینستاگرام سپری می‌ کنند و این به آن معنی است شما نمی‌ توانید آدرس و آیدی دقیقی از آن ها در یوتیوب بیابید و این نشان از آن دارد که دنبال کردن آن ها در فضای مجازی تنها از طریق اینستاگرام امکان پذیر می باشد.

به هر حال یوتیوب از راه‌ هایی است که به کسب درآمد بسیاری از این سلبریتی های ساکن ترکیه کمک کرده است. اما بسیاری از آن ها ترجیح داده اند که به خاطر فعالیت‌ های زیادی که در اینستاگرام انجام می‌ دهند، دیگر تمرکز خود را بر روی فعالیت در دیگر شبکه های مجازی صرف ننمایند؛ آن ها ترجیح می دهند که تمام فعالیت‌ های آن ها در اینستاگرام انجام شود و همین توانسته به آن ها کمک کند تا تعداد دنبال کننده و فالوور بسیار زیادی در این شبکه مجازی پیدا کنند. تا این گونه دیگر مجبور نباشند که برای کسب شهرت بیشتر در دیگر شبکه های مجازی نیز به فعالیت بپردازند.

درآمد بازیگران ترکی چقدر است؟

این که درآمد بازیگران و سلبریتی های ساکن ترکیه در چه حدود بازه ای می باشد، هنوز دقیقا اعلام نشده است و باید بدانیم که این میزان درآمد بستگی به آن دارد که آن ها در چه زمینه ای در حال فعالیت می باشند. به عنوان مثال بازیگران ترکیه فعالیت های خود را در زمینه مدلینگ نیز گسترش داده اند و همین نشان دهنده آن است که درآمد آن ها هم اکنون در حال افزایش و بیشتر شدن می باشد و آن ها تنها از طریق بازیگری به کسب درآمد نپرداخته اند.

برای مثال هانده آرچل یکی از بازیگران ترکیه می باشد که به تازگی فعالیت خود را در عرصه مدلینگ بسیار بیشتر از قبل نموده است و همین موضوع به این بازیگر کمک کرده تا درآمد او به یکباره افزایش پیدا کند و هم اکنون یکی از پردرآمدترین و ثروتمندترین بازیگران ترکیه شناخته شود که برای برند های تجاری مختلف در حال انجام تبلیغ می باشد.

چه حاشیه هایی برای بازیگران ترکی به وجود آمد؟

بسیاری از حواشی راجع به برخی از بازیگران ترکیه ای که ایرانی هستند به وجود آمده است و همیشه سعی شده است که حواشی ایجاد شود تا از طریق آن ها به برخی از بازیگران ترکی ملیت ایرانی نسبت داده شود. اکثر بازیگران ترکی از هر دو سوی پدر و مادر خود ترک هستند. اما برای مثال هانده آرچل مدل بازیگران ترکیه از سمت پدری اصالتا ترک و از سمت مادری اصالتا آلمانی می باشد‌. این حواشی که برای بسیاری از سلبریتی ها و بازیگران ترکیه به وجود می‌ آید، اغلب نادرست می باشد.

همچنین از جمله حواشی که این اواخر برای بازیگران ترکیه به وجود آمده است، درباره رابطه هانده آرچل و کرم بورسین می باشد که بسیاری از دنبال کنندگان و فن پیج های این دو سلبریتی مایل اند بدانند که چگونه این دو بازیگر پر طرفدار رابطه خود را پیش می‌ برند؛ یا این که هدف نهایی ادامه رابطه آن ها چه می باشد. این حواشی بعضی اوقات به قدری زیاد است که گاهی این دو سلبریتی را خسته و درمانده می‌ سازد اما به هرحال برخورد آن ها در برابر خبرنگاران و مردم گاها بیش از حد متعادل خود مهربانانه و صبورانه می باشد.

اخبار بازیگران ترکیه را از کجا دنبال کنیم؟

اخبار بازیگران ترکیه را از کجا دنبال کنیم؟

سلبریتی های ترکیه مرد و سلبریتی های ترکیه ای زن، همه به عنوان یکی از تاثیر گذار ترین مردم ترکیه شناخته شده اند که در مرور زمان همیشه مورد توجه قرار گرفته اند و همیشه بر روی آن ها توجه و نظارت بیشتری وجود داشته است تا از این طریق مردم ترکیه بتوانند الگوی زندگی بسیار خوبی برای خود رقم بزنند. این بازیگران همیشه در مرکز توجه بوده اند و به همین علت بوده است که اخبار و حواشی که در زندگی آن ها وجود داشته همیشه مورد توجه مردم قرار گرفته است و توسط آن ها به طور مداوم دنبال شده است.

باید بدانید که در مرور زمان اخبار بازیگران معروف ترکیه همانند بوراک اوزچیویت و فاخریه اوجن و یا هانده آرچل بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از افراد مایل اند بدانند که سر انجام رابطه این بازیگران چه خواهد شد. برای مثال رابطه هانده ارچل و کرم بورسین همیشه توسط خبرنگاران ترکی به صورت پیگیر دنبال می شود و این چنین همه آن ها سعی خود را انجام داده اند تا اطلاعات کافی را نسبت به این زوج به دست آورند و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم که شما نیز اخبار مربوط به این افراد را دنبال نمایید.

کانال بازیگران ترکی

از جمله مهم ترین اخبار برای این بازیگران، راه های ارتباطی با آن ها می باشد. به عنوان مثال کانال بازیگران ترکی و اینستاگرام آن ها راهی است تا از طریق آن مردم می توانند ارتباط خود را با این سلبریتی ها و بازیگران حفظ نمایند و همین آن ها را به وجد خواهد آورد. به هر حال بیشتر این کانال ها تلگرامی از سوی فن ها و طرفداران این سلبریتی ها به وجود می آید که در این چنل ها می توانید تمام ویژگی های این سلبریتی ها اعم از قد و وزن و خانواده آن ها مطالعه نمایید.

قد سلبریتی های ترکیه برای آن که بتوانند به شهرت زیادی دست پیدا کنند و در حرفه بازیگری و مدلینگ فعالیت کنند، باید بالا باشد و اکثریت این افراد نیز قد بیش از ۱۷۰ سانتی متر دارند و اکثریت این بازیگران و سلبریتی ها از چنان قد بالایی برخوردارند که همیشه مورد توجه قرار گرفته اند و افراد زیادی نسبت به زیبایی اندام و قد آن ها تعریف کرده اند. برای مثال نسلیهان آتاگول و هانده آرچل قد حدود ۱۷۶ سانتی متر دارند؛ این قد برای بازیگران ترکی قد بسیار خوب و ایده آلی به شمار می آید و به آن ها کمک کرده است که بتوانند راه چند ساله را در حرفه مدلینگ یک شبه طی نمایند.

به هر حال شما می دانید که ورود به عرصه مدلینگ در کشور ترکیه تا چه اندازه کار سخت و دشواری به شمار می آید و نمی توان به همین آسانی ها تمام فاکتور ها و معیار های شرکت های تجاری ترکیه را به دست آورد. اگر کسی با قد بلند و چهره ای زیبا بخواهد که در این حرفه وارد شود، به این معنی است که فرد بسیار خوش شانس و همه چیز تمامی به شمار می آید.

نظر سلبریتی های ترکیه درباره ایران

نظر سلبریتی های ترکیه درباره ایران

سلبریتی های مقیم ترکیه معتقد اند که بازیگران و سلبریتی های ترکیه هیچ اعتقادی به این که مردم ایران افراد بسیار مهمی هستند ندارند. بیشتر اعتقاد دارند که باید تمرکز خود را صرف پیشرفت در امور سیاسی و فرهنگی کشور خود نمایند. به همین خاطر است که تا کنون مشاهده نکرده ایم که سلبریتی های ترکیه نظر خاصی نسبت به بازیگران و مردم ایران بدهند و زندگی سلبریتی های ترکیه همیشه طوری بوده که مشخص است هیچ کدامشان درگیر اخبار ایران نیستند.

همه بازیگران ترکی سعی و تلاش خود را انجام داده اند تا رابطه خود را با دیگر مردم کشور ایران حفظ نمایند اما خودشان را درگیری زندگی ایرانی‌ ها نکنند. به هر حال هیچ خبری تا کنون مبنی بر آن که سلبریتی ها و بازیگران ترکیه نظر خود را درباره مردم ایران در زمینه امور سیاسی و فرهنگی این کشور منتشر کرده اند، به گوشمان نخورده است و همین نشان دهنده این است که مردم ایران چندان در نظر مردم و سلبریتی های این کشور مهم نمی باشد.

مدل لباس سلبریتی های ترکیه

لباس شب بازیگران و خوانندگان ترکی از جذابیت بسیار زیادی برخوردار می باشد اما این زیبایی، تنها در عین ساده بودن و آراستگی همراه می باشد و شما هیچ گاه نمی توانید خود را به دست استایلیست های این افراد بسپارید و نگران این باشید که چهره شما را درگیر تغییرات بسیار بدی نمایند. به همین خاطر است که زیبایی این بازیگران با کمک این افراد همیشه چند برابر شده است و زیبایی آن ها نیز به وسیله کمک میکاپ کننده و استایلیست مخصوصشان در حال بهتر شدن می باشد.

شما اگر بخواهید که از لباس این بازیگران و سلبریتی ها الگو برداری کنید و بخواهید که همانند آن ها مدل لباس خود را برگزینید تنها چاره شما این است که در میان تمام لباس های این بازیگران جستجو نمایید و در انتها به خیاطی کار بلد، مدل دلخواه خود را سفارش دهید و از او بخواهید متناسب با استایل و اندام شما این لباس را تهیه نماید. مدل هایی مانند طرح و رنگ های جذاب و لباس های کوتاه یا بلند تماما مدل هایی اند که باید توسط خیاط آنالیز شود و بر اساس هیکل شما دوخته شود‌.

انتخاب رنگ بسیار زیبا برای تمامی لباس های این بازیگران یکی از مهم ترین آیتم ها می باشد که همیشه با موفقیت انجام شده است‌. زمانی که به استایل این بازیگران می نگرید متوجه خواهید شد که رنگ پوست آن ها کاملا متناسب با رنگ لباسی است که این بازیگران بر تن می کنند و این چنین به جذابیت و زیبایی خود می افزایند ‌تا خوش استایل تر و زیبا تر به نظر آیند‌.

سوالات متداول

  1. بهترین بازیگر ترکی کیست؟

    بهترین بازیگر ترکی جان یامان می باشد که تا کنون چندین بار به عنوان بهترین بازیگر ترکی شناخته شده است.

  2. زیبا ترین بازیگر زن ترک کیست؟

    هانده آرچل بازیگر زیبا و موفق کشور ترکیه می باشد.

  3. هانده آرچل با چه کسی در رابطه عاشقانه می باشد؟

    او با کرم بورسین در رابطه است.

  4. همسر راک اوزچیویت کیست؟

    فاخریه اوجن همسر او می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *