معروف ترین سلبریتی های ساکن انگلیس که شهرت جهانی دارند

انگلیس یکی از بهترین کشور ها برای زندگی می باشد و تا کنون افراد زیادی از ایران به شهر های مختلف انگلیس مهاجرت کرده اند. در میان این افراد تعداد زیادی از سبلریتی های ایرانی هم به دلایل مختلف تصمیم به مهاجرت به انگلیس را گرفتند و به این کشور مهاجرت کردند. اغلب سلبریتی های ساکن انگلیس در شهر لندن زندگی می کنند و در دیگر شهر های انگلیس هم ایرانی های زیادی وجود دارند اما اکثر سلبریتی ها در پایتخت انگلیس یعنی شهر لندن زندگی می کنند. علاوه بر این ها تا کنون چند سلبریتی ایرانی برای زایمان هم به انگلیس مهاجرت کرده اند و فرزند خود را در انگلیس به دنیا آورده اند.

سلبریتی های ساکن انگلیس چه افرادی هستند؟

سلبریتی های ساکن انگلیس چه افرادی هستند؟

از ایران تا کنون سلبریتی های زیادی به لندن مهاجرت کرده اند که برخی از ان ها دائمی و برخی هم به صورت موقت تصمیم به مهاجرت انگلیس را گرفتند و حتی برخی ها نیز به دلیل فعالیت های شغلی مانند علیرضا جهانبخش و سامان قدوس برای مدتی در انگلیس زندگی کرده یا می کنند. اکثر سلبریتی هایی که از ایران به انگلیس مهاجرت کردند در شهر لندن زندگی می کنند و در آن جا فعالیت های خود را انجام می دهند. در میان سلبریتی های ساکن انگلیس عده ای با توجه به فعالیت های خود مانند خوانندگی و … به شهرت رسیده اند و عده ای نیز مانند دنیا جهانبخت بدون هیچ استعداد و ویژگی ای و فقط به دلیل استایلی که دارد در فضای مجازی به شهرت رسیده است و اکنون به عنوان یکی از شاخ های مجازی در انگلیس زندگی می کند. در این قسمت معروف ترین سلبریتی های ساکن انگلیس که از ایران و یا دیگر کشور ها به انگلیس مهاجرت کرده اند را معرفی خواهیم کرد.

آنا وکیلی

آنا وکیلی یکی از مدلینگ های ایرانی می باشد که در انگلیس زندگی می کند. آنا وکیلی در ایران متولد شده و مدت زیادی است که در کشور انگلیس و شهر لندن زندگی می کند. آنا وکیلی تا قبل از انتشار برخی از عکس های جنجالی شهرت چندانی نداشت اما زمانی که عکس های او در کنار دو فوتبالیست مطرح ایرانی در دبی لو رفت او بسیار بر سر زبان ها افتاد و در فضای مجازی نیز فالووران بالایی پیدا کرد. آنا وکیلی امروزه در شهر لندن مشغول فعالیت در عرصه مدلینگ می باشد.

مندی وکیلی

مندی وکیلی خواهر آنا وکیلی می باشد که همان طور که اشاره شد در لندن زندگی می کنند. مندی وکیلی هم در ایران متولد شده و امروزه همراه با خواهرش در انگلیس سکونت دارد. وی نیز مانند آنا وکیلی به دلیل منتشر شدن عکس های جنجالی آن ها در کنار دو فوتبالیست مشهور و سرشناس ایرانی در دبی باعث شد تا از طریق این جنجال ها به شهرت بالایی برسد و او هم در اینستاگرام فالووران زیادی پیدا کند. مندی وکیلی به جز فعالیت مدلینگ در زمینه دیگری تخصص ندارد و با توجه به استایلی که دارد تنها در زمینه مدلینگ در شهر لندن فعالیت می کند.

حسین تهی

حسین تهی یکی از محبوب ترین و مشهور ترین رپر های خارج نشین ایرانی می باشد که در شهر لندن زندگی می کند. حسین تهی 35 سال سن دارد و از سال 1381 فعالیت خود را در زمینه خوانندگی آغاز کرد. تهی مدت زیادی در شهر کالیفرنیا زندگی کرده است اما امروزه تصمیم به زندگی در شهر لندن را گرفته است و اکنون نیز در لندن سکونت دارد. حسین تهی یکی از مشهور ترین سلبریتی های خارج نشین ایرانی می باشد که سال های زیادی است که خارج از خاک ایران سکونت داشته و فعالیت خود را در انگلیس و آمریکا دنبال می کند.

مهراد جم

از مهراد جم می توان به عنوان یکی دیگر از سلبریتی های ساکن انگلیس نام برد. مهراد جم یکی از خوانندگان پاپ مشهور ایرانی بود که در ایران طرفداران زیادی پیدا کرد اما در سال 1398 به یک باره تصمیم به مهاجرت گرفت و به استانبول ترکیه رفت و در استانبول با دنیا جهانبخت وارد رابطه شد که حواشی زیادی را رقم زد. مهراد جم پس از حدود یک سال زندگی در استانبول تصمیم گرفت تا در شهر دیگری زندگی کند و به همراه دنیا جهانبخت به لندن پایتخت انگلستان مهاجرت کردند تا آن ها نیز یکی دیگر از سلبریتی های ساکن انگلیس باشند.

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت که یکی از شاخ های مجازی می باشد همان طور که اشاره شد بدون هیچ استعدادی به شهرت بالایی رسیده است. دنیا جهانبخت تنها به دلیل استایلی که دارد و حواشی متعدد و روابطی که با دیگر افراد مشهور داشته و دارد به شهرت رسیده است. دنیا جهانبخت قبل ساکن استانبول بود اما پس از رابطه با مهراد جم به همراه این خواننده تصمیم به مهاجرت به انگلیس را گرفتند و به لندن مهاجرت کردند. دنیا جهانبخت حواشی بسیار زیادی داشته است که این حواشی نقش زیادی در شهرت امروزی او داشته اند.

خواننده های ایرانی مقیم انگلیس

خواننده های ایرانی مقیم انگلیس

در قسمت قبل نام برخی از مشهور ترین سلبریتی های ساکن لندن گفته شد که برخی ها خواننده و برخی هم به دلایل دیگر به شهرت رسیده و امروزه در انگلیس زندگی می کنند. اما در این میان خوانندگان زیادی هم در لندن زندگی می کنند مانند سروش هیچکس که به پدر رپ ایران شهرت دارد. سروش هیچکس یا همان سروش لشکری یکی از قدیمی ترین سلبریتی های ایرانی ای می باشد که در انگلیس زندگی می کند و او نیز مانند اکثر این افراد ساکن لندن است. سروش همراه با همسر خود سال های زیادی است که در لندن زندگی می کند و فعالیت خود را در لندن دنبال می کند. از سروش هیچکس، حسین تهی و مهراد هیدن می توان به عنوان معروف ترین خوانندگان ایرانی مقیم انگلیس نام برد که هیچکس نسبت به سایر آن ها سال های بیشتری است که در این کشور سکونت دارد.

چه بازیگرانی تابعیت انگلیس دارند؟

چه بازیگرانی تابعیت انگلیس دارند؟

در ایران بازیگران بسیار زیادی وجود دارند که تابعیت یا اقامت کشور های خارجی مانند کانادا، انگلیس و آمریکا را دارند و حتی برای زایمان فرزندان خود نیز به این کشور ها می روند تا فرزند آن ها تابعیت این کشور ها را دریافت کند. در میان این سلبریتی ها که تعداد آن ها کم هم نیست بازیگران زیادی وجود دارند که یا اقامت انگلیس دارند و یا تابعیت این کشور را به طور مثال الناز شاکردوست یکی از بازیگرانی است که اقامت لندن را دارد و آن جا تحصیل می کند و برای فعالیت های کاری خود به ایران می آید. اما یکی دیگر از بازیگران دو تابعیتی که تابعیت انگلیس را دارد پس از الناز شاکردوست می توان به نیکی کریمی اشاره کرد. نیکی کریمی سوپر استار سینمای ایران می باشد که علی رغم فعالیتی که در سینما و تلوزیون ایران دارد اما تابعیت کشور انگلیس را دارد و او نیز در انگلیس زندگی می کند و فقط برای کار به ایران بر می گردد.

چه سلبریتی هایی برای همیشه به انگلیس مهاجرت کرده اند؟

همان طور که گفته شد تا کنون سلبریتی های زیادی از ایران به سایر کشور ها مانند انگلیس، امریکا و کانادا مهاجرت کرده اند که تعداد آن ها کم نیست. در انگلیس سلبریتی های ایرانی زیادی وجود دارند که اکثر آن ها به صورت دائمی به این کشور مهاجرت کرده اند مانند سروش لشکری، حسین تهی و … و برخی ها نیز مانند نیکی کریمی برای کار به ایران می آیند. در میان سلبریتی هایی که برای همیشه به انگلیس مهاجرت کرده اند می توان به هیچکس، تهی، مهراد جم، دنیا جهانبخت و … اشاره کرد. هر چند ممکن است این نفرات به شهر های دیگر و یا سایر کشور ها دوباره مهاجرت کنند اما بازگشت آن ها به ایران برای زندگی بعید به نظر می رسد.

عکس سلبریتی های ساکن انگلیس

عکس سلبریتی های ساکن انگلیس

هر کدام از سلبریتی های ساکن انگلیس به دلایل مختلفی به شهرت رسید اند و همین شهرت باعث شده که اکثر اوقات نام آن ها در صدر اخبار روزمره قرار گیرد و عکس های زیادی هم در ارتباط با آن ها در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شود. به طور مثال دنیا جهانبخت که به دلیل روابطی که با سایر افراد مشهور داشت به شهرت رسید و با جنجال ها و حواشی ای که رقم زد بسیار دیده شد و همین کافی بود تا نام او در صدر اخبار و حواشی قرار گیرد و روزانه عکس های زیادی از او منتشر شود. با این حال اگر می خواهید تا عکس های سلبریتی های ساکن انگلیس را مشاهده کنید با نام شخص مورد نظر خود می توانید عکس های بسیار زیادی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی و مجازی مانند اینستاگرام پیدا کنید. همچنین در این مقاله نیز تعدادی از بهترین عکس های این سلبریتی ها وجود دارد و اگر به دنبال پیدا کردن و دیدن عکس های بیشتری هستید می توانید از روش گفته شده استفاده کنید.

درآمد سلبریتی های ساکن انگلیس از کجاست؟

درآمد هر کدام از سلبریتی هایی که در انگلستان سکونت دارند از طریق فعالیت های مرتبط با خود به دست می آید. به طور مثال هیچکس، تهی و مهراد جم با توجه به این که در زمینه خوانندگی فعالیت دارند درآمد آن ها نیز از همین طریق به دست می آید یا مثلا نیکی کریمی و الناز شاکردوست با توجه به فعالیتی که در سینمای ایران دارند درآمد آن ها حاصل از فعالیت در زمینه بازیگری می باشد و نفراتی مانند آنا و مندی وکیلی از طریق مدلینگ درآمد دارند. در این میان افرادی مانند دنیا جهانبخت با فعالیت و مدیریت سایت های شرط بندی توانسته درامد خوبی برای خود به دست بیاورد. پس درآمد هر کدام از این افرادی که در انگلیس زندگی می کنند از طریق فعالیت های مختلف و حرفه آن ها به دست می آید.

سلبریتی های ساکن انگلیس که حاشیه های زیادی داشته اند؟

سلبریتی های ساکن انگلیس که حاشیه های زیادی داشته اند؟

در میان سلبریتی های ساکن انگلیس تعداد زیادی از آن ها حواشی مختلفی داشته اند که پر حاشیه ترین آن ها خواهران وکیلی، جهانبخت و مهراد جم می باشند. دنیا جهانبخت و خواهران وکیلی کلا به واسطه همین حواشی بود که به شهرت رسیده و معروف شده اند و حاشیه برای آن ها یک امر طبیعی می باشد. از حواشی مربوط به خواهران وکیلی می توان به مواردی که در قسمت های قبل گفته شد اشاره کرد که عکس های جنجالی آن ها در کنار دو فوتبالیست سرشناس و مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی پخش شد. دنیا جهانبخت هم که در حاشیه زندگی می کند که از مهم ترین حواشی او می توان به روابط زیادی که با سایر افراد مانند ساسی مانکن، حسین تهی، مهراد جم و … داشت اشاره کرد که از همین طریق به شهرت رسید. به جز نفراتی که گفته شد سایر این اشخاصی که در انگلستان زندگی می کنند هم حواشی مربوط به خود را دارند اما نسبت به افراد ذکر شده حواشی آن ها کمتر است.

مصاحبه با سلبریتی های ساکن انگلیس

مصاحبه با سلبریتی های ساکن انگلیس

هر کدام از سلبریتی های ساکن انگلیس تا کنون مصاحبه های مختلف و گوناگونی با رسانه های داخلی و خارجی انجام داده اند و حتی در برنامه های ماهواره ای فارسی زبان هم حضور داشته اند. در میان سلبریتی های ایرانی مقیم انگلیس حسین تهی و سروش هیچکس تا کنون به دلیل شهرت بالایی که دارند نسبت به سایر افراد مصاحبه های بیشتری تاکنون با رسانه های مختلف انجام داده اند که اکثر این مصاحبه ها در یوتیوب و سایت های مختلف وجود دارند. مصاحبه های این سلبریتی ها معمولا در ارتباط با فعالیت های حرفه ای و گاهی هم در مورد دیگر مسائل مانند روابط آن ها و زندگی شخصی می باشد. اگر نام هر کدام از این سلبریتی ها را در گوگل و یا یوتیوب سرچ کنید مصاحبه های گوناگونی با خبرنگاران و یا در برنامه های مختلف از آن ها پیدا می کنید که هر کدام از این مصاحبه ها اهمیت خاص خود را داشته و دارند. همچنین برخی از این سلبریتی ها تا کنون در برنامه های مختلف مانند برنامه چند شنبه که یکی از برنامه های ماهواره ای فارسی زبان می باشد که به مجریگری سینا ولی الله ساخته می شود حضور داشته اند که فیلم های آن ها را به راحتی می توانید پیدا کنید.

رپر های ساکن انگلیس

رپر های ساکن انگلیس

در قسمت های قبل اشاره شد که در انگلیس رپر های ایرانی مختلفی زندگی می کنند که سروش لشکری که به پدر رپ فارسی شهرت دارد یکی از آن هاست. سروش لشکری یا هیچکس متولد 9 اردیبهشت ماه سال 1364 در ایران می باشد که فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرد و از آن جایی که نتوانست برای فعالیت در زمینه رپ در ایران مجوز بگیرد ایران را ترک کرد و اکنون فعالیت خود را در شهر لندن دنبال می کند و طرفداران بسیار زیادی دارد. به جز هیچکس از حسین تهی هم می توان به عنوان یکی دیگر از رپر های ساکن انگلیس یاد کرد و حسین تهی هم در زمینه رپ و هم در پاپ فعالیت دارد. وی مدت زیادی در کالیفرنیا زندگی می کرد اما امروزه تصمیم به زندگی در انگلیس را گرفته و در شهر لندن زندگی می کند و فعالیت های خود را نیز در آن جا انجام می دهد.

فوتبالیست های سلبریتی های ساکن انگلیس

فوتبالیست های سلبریتی های ساکن انگلیس

علاوه بر مدل ها، خواننده ها و شاخ های مجازی تا کنون فوتبالیست های ایرانی زیادی در تیم ها و شهر های مختلف انگلیس بازی کرده اند که هر کدام از آن ها شهرت بسیار زیادی دارند. در حال حاضر اکنون تنها یک فوتبالیست ایرانی در انگلیس فعالیت دارد که ان ها سامان قدوس هافبک ایرانی و محبوب تیم برنتفورد می باشد که در این فصل توانست جواز حضور در لیگ برتر انگلیس را کسب کند. به جز سامان قدوس فوتبالیست های زیادی بوده اند که سابقه بازی در انگلیس را داشته اند به طور مثال علیرضا جهانبخش وینگر محبوب تیم ملی ایران حدود دو فصل در تیم برایتون انگلیس حضور داشت که با توجه به حضور ناموفقی که داشت حدود 2 ماه پیش انگلیس را به مقصد هلند ترک کرد. قبل از آن ها نیز فوتبالیست های دیگری هم مانند اشکان دژاگه، کریم باقری، آندرانیک تیموریان، حسین کعبی و رضا قوچان نژاد اشاره کرد که هر کدام از آن ها در تیم های مختلف انگلیسی سابقه بازی دارند اما همان طور که گفته شد امروزه تنها سامان قدوس است که در انگلیس و تیم برنتفورد مشغول بازی است.

سلبریتی های ساکن انگلیس که کشف حجاب کردند

در میان سلبریتی های خانمی که تا کنون به انگلیس مهاجرت کرده اند به جز نیکی کریمی و الناز شاکردوست که در ایران فعالیت دارند ما بقی آن ها کشف حجاب کرده اند که یکی از آن ها دنیا جهانبخت می باشد که پس از مهاجرت به ایران در ترکیه کشف حجاب کرد و سپس به لندن مهاجرت کرد. به جز جهانبخت خواهران وکیلی به دلیل این که سال های زیادی است که در خارج از کشور فعالیت دارند در همان ابتدای مهاجرت کشف حجاب کردند. نیکی کریمی و الناز شاکردوست به دلیل فعالیت در سینمای ایران مجبور به داشتن حجاب هستند و اگر کشف حجاب کنند ممکن است دیگر اجازه حضور در سینمای ایران را نداشته باشند.

کدام سلبریتی های ساکن انگلیس برای کار به ایران می ایند؟

کدام سلبریتی های ساکن انگلیس برای کار به ایران می ایند؟

در میان سلبریتی هایی که در انگلیس زندگی می کنند نیکی کریمی و الناز شاکردوست جزو نفراتی هستند که برای کار به ایران می آیند و هر دوی این نفرات جزو بازیگران سرشناس و مطرح سینما و تلوزیون ایران می باشند که اقامت و تابعیت انگلیس را دریافت کرده اند و در لندن زندگی می کنند اما به دلیل فعالیتی که در سینمای ایران دارند زمانی که کاری به آن ها پیشنهاد شود برای کار به ایران آمده و پس از پایان آن دوباره به انگلیس باز می گردند. به جز این دو به نظر نمی رسد شخص دیگری برای کار به ایران بی آید زیرا باقی آن ها فعالیت خود را در همان انگلیس دنبال می کنند.

اینستاگرام سلبریتی های ساکن انگلیس

هر کدام از سلبریتی های ساکن انگلیس فعالیت زیادی در اینستاگرام دارند حتی برخی از آن ها نیز مانند جهانبخت، آنا و مندی وکیلی به سبب همین اینستاگرام به شهرت رسیده اند تا امروزه نام آن ها در کنار سلبریتی های ساکن انگلیس منتشر شود. هر کدام از این سلبریتی ها در اینستاگرام فالووران و طرفداران بسیار زیادی دارند و خود آن ها نیز تا کنون پست ها و محتواهای زیادی در پیج های اینستاگرامی خود منتشر کرده اند که با سرچ نام آن ها در قسمت اکسپلور اینستاگرام می توانید پیج های این افراد را پیدا کنید.

کلاب هاوس سلبریتی های ساکن انگلیس

کلاب هاوس یکی از شبکه های اجتماعی محبوب میان کاربران است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. در میان سلبریتی های ایرانی ساکن انگلیس تعداد زیادی از آن ها علاوه بر اینستا در کلاب هاوس هم فعالیت دارند که با جستجوی نام آن ها می توانید اکانت های کلاب هاوس آن ها را پیدا کنید.

سلبریتی هایی که برای زایمان به انگلیس رفتند

سلبریتی هایی که برای زایمان به انگلیس رفتند

حتما تا کنون بار ها و بار ها شنیده اید که فلان بازیگر و سلبریتی برای زایمان فرزند خود به انگلیس و یا کانادا و آمریکا رفته است تا در آن جا فرزند خود را به دنیا می آورد. انگلیس یکی از مهم ترین کشور ها برای زایمان سلبریتی های ایرانی می باشد که تعداد زیادی از آن ها برای زایمان به این کشور رفته اند که از مهم ترین آن ها می توان به شیلا خداداد و بهنام صفوی اشاره کرد.

سوالات متداول

  1. در حال حاضر کدام فوتبالیست ایرانی در انگلیس زندگی بازی می کند؟

    در حال حاضر سامان قدوس هافبک محبوب تیم ملی ایران تنها بازیکن ایرانی شاغل در لیگ انگلیس به شمار می رود که در تیم برنتفورد بازی می کند.

  2. کدام سلبریتی های ایرانی تابعیت و اقامت انگلیس دارند؟

    از مشهور ترین سلبریتی های ایرانی که تابعیت یا اقامت انگلیس را دارند می توان به نیکی کریمی و الناز شاکردوست اشاره کرد.

  3. معروف ترین سلبریتی ای ایرانی مقیم انگلیس چه افرادی هستند؟

    از مشهور ترین افراد ایرانی مقیم انگلیس می توان به هیچکس، تهی، الناز شاکردوست و نیکی کریمی اشاره کرد.

  4. چه افرادی فرزند خود ار در انگلیس به دنیا آورده اند؟

    شیلا خداداد و بهنام صفوی جزو مشهور ترین افرادی هستند که برای به دنیا آوردن فرزندان خود همراه با همسر خود به انگلیس رفته تا بتوانند پاسپورت انگلیس را برای فرزندان خود دریافت کنند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *