پویان نوروزی کیست؟ | بیوگرافی و عکس های پویان nr شاخ مجازی

پویان نوروزی، یا پویان nr یکی از بلاگر های ایرانی است. او امروزه از طریق ویدیو ها و پست های اینستاگرامی در پیج هایش توانسته است مخاطبان زیادی به دست آورد. پویان در زمینه های مختلفی از قبیل مدلینگ و خوانندگی فعالیت داشته است و امروزه تصمیم گرفته است تا به عنوان بلاگر طنز به مردم معرفی شود.

پویان نوروزی کیست؟

پویان نوروزی کیست؟

در ابتدا برای آن که با این چهره محبوب و پر طرفدار در زمینه طنز آشنا شویم نگاهی به بیوگرافی پویان نوروزی خواهیم داشت. پویان nr که یکی از یوتیوبر های ابرانی است در یک خانواده معمولی در شهر تهران به دنیا آمد. او یک برادر به نام شایان دارد که با یکدیگر دو قلو هستند. پویان در رشته کامپیوتر مدرک لیسانس دارد و زمانی نیز در این رشته فعالیت کرده است. از تاریخ تولد پویان نوروزی هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است. او در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و سعی می کند تمام تمرکزش را روی کار و ساخت کلیپ هایش بگذارد. او درباره زندگی و حریم شخصی خانواده اش بسیار محتاط است. این پسر کم حرف و کار بلد بلاگری، مدت ها است که در زمینه طنز به مردم معرفی شده است.

پویان با زیرکی تمام از همان اوایل تصمیم گرفت تمام ویدیو های اینستاگرامش را در اکانت یوتیوبش هم منتشر کند. او عاشق نفر اول بودن در هر موضوعی است و به هیچ وجه دوست ندارد در هیچ کاری نفر دوم قرار بگیرد. او دوست دارد تا در بین بلاگر های طنزی که در اینستاگرام فعالیت می کنند، آمار بازدید ویدیو هایش همیشه در رتبه اول قرار بگیرد. جالب است بدانید پویان صدای بسیار خوبی نیز دارد. او در حدود 7 سال موزیک و خوانندگی را تجربه کرده است. او تا به امروز بیش از 20 قطعه از خودش منتشر کرده است که برای دو تا از این قطعات موزیک ویدیو هایی هم ساخته است. امروزه پویان تمام وقتش را به ساخت کلیپ های طنز اینستاگرامی اختصاص داده است و از خوانندگی فاصله گرفته است.

البته بهتر است بدانید وجود این موزیک ویدیو ها در کارنامه هنری پویان نقش منفی خواهند داشت. در آینده، اگر این بلاگر قصد حضور در تلویزیون و سینما کشورمان و ایفای نقش در آن ها را داشته باشد، ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شود. در این دو موزیک ویدیو هیچ کدام از قوانین ساخت ویدیو در کشورمان از قبیل پوشش و حجاب مناسب برای بانوان، رعایت نشده است. تا قبل از شهرت پویان به عنوان یک بلاگر طنز، مردم صدای او را به عنوان یک خواننده زیر زمینی می شناختند. بسیاری از مردم، حتی پس از شهرت پویان به عنوان بلاگر، نمی توانستند حدس بزنند که پویان همان خواننده ای بوده است که در گذشته صدایش را شنیده بودند. صدا و چهره پویان تضاد جالبی با هم دارند و امروزه هم بسیاری از فالوورانش نمی دانند که او در گذشته چه آهنگ هایی را منتشر کرده است.

پویان به دلیل چهره جذابی که دارد تا به حال در موزیک ویدیو های خوانندگان دیگر بازی کرده است. یکی از این موزیک ویدیو ها مربوط به آهنگی از رضا شیری بود و پویان در این موزیک ویدیو به عنوان مدل، ایفای نقش کرد. این ویدیو در پیج خود پویان nr هم موجود است و با جستجو در گوگل هم می توانید آن را مشاهده کنید. پویان در زمینه دوربین مخفی و ساخت کلیپ های طنز به صورت های مختلف مهارت دارد. او در اینستاگرام کلیپ های طنز سریالی زیادی را با همکاری بلاگر های طنز دیگر ساخته است. پویان ویدیو هایی از خود منتشر کرده است که در آن ها درباره شاخ های مجازی که اغلب چهره های منفور اینستاگرامی هستند، صحبت کرده است. ویدیو هایی او تحت عنوان شوخی با شاخ های مجازی در برنامه اینستاگرام بسیار محبوب و پر بازدید هستند.

پویان نوروزی از صفر تا صد ویدیو هایش را خودش انجام می دهد. او حتی در پشت صحنه و در نقش فیلم بردار نیز حضور دارد. تمامی ادیت های کلیپ هایی که پویان در اینستاگرام و یوتیوبش منتشر کرده است را خودش انجام داده است. او با مبلغی که به عنوان پس انداز از آن یاد می کند، تمام وسایل فیلم برداری و ساخت فیلم هایش را خودش به تنهایی تهیه کرده است. پویان لقب nr را برای فعالیتش، از همان سال های اول فعالیت انتخاب کرد. این نام مخفف نوروزی، نام خانوادگی پویان است. او مدت ها است که با این نام فعالیت دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پویان تا زمان زیادی فامیلی خودش را اعلام نمی کرد و همه او را به نام پویان nr می شناختند. پس از مشخص شدن نام خانوادگی پویان، مردم دلیل گذاشتن این مخفف را متوجه شدند.

عکس های پویان نوروزی را در کجا ببینیم؟

عکس های پویان نوروزی را در کجا ببینیم؟

برای دیدن تصاویر پویان نوروزی یکی از راه ها مراجعه به پیج اینستاگرام او است. پویان در این پلتفرم بسیار فعالیت دارد و روزانه تصاویر و ویدیو های زیادی از خودش را منتشر می کند. او صاحب دو پیج محبوب و پر فالوور در اینستاگرام است و فعالیت بالایی در این پلتفرم در این روز ها دارد. راه دوم برای دیدن تصاویر پویان نوروزی، جستجو نام او در موتور جستجو گوگل است. سایت های زیادی درباره این چهره مطالب و متعاقبا تصاویری را منتشرکرده اند. شما می توانید با جستجو نام او در گوگل، از قسمت تصاویر آن ها را به راحتی مشاهده کنید.

پویان در اینستاگرام فن پیج های زیادی دارد. اکثر فن پیج های این چهره طنز، دختران نوجوان می باشند. پویان به فن پیج هایش اهمیت زیادی نشان می دهد و با منتشر کردن ادیت های آن ها، قدردانی و تشکرش را از زحمات و حمایت هایشان نشان می دهد. در صفحات این فن پیج ها می توانید تصاویر و ویدیو های قدیمی پویان را به راحتی مشاهده کنید. در اینترنت و در برخی از پیج های اینستاگرامی، تصاویر پویان در زمان ابتدای فعالیتش نیز پیدا می شود. او ابتدا در زمینه خوانندگی شروع به کار کرده بود و بسیاری از این تصاویر مربوط به آن زمان است. برخی از رسانه ها به حالت طنز چهره آن دوران پویان را با امروزش مقایسه می کنند و اغلب مخاطبان از تغییرات چهره پویان در طول این سال ها تعجب می کنند و حتی متوجه نمی شوند که پویان در آن زمان واقعا خواننده بوده است.

چه حاشیه هایی برای پویان نوروزی به وجود آمد؟

برای پویان نوروزی تا به امروز حواشی زیادی در اینستاگرام و یوتیوب شکل گرفته است. او در کارش بسیار موفق است و فالووران زیادی در هر دو پیج اینستاگرامش دارد. بسیاری از بلاگر های دیگر و حتی افراد دیگر برای او در اینستاگرام کامنت هایی با الفاظ رکیک می نویسند؛ پویان به هیچ یک از این کامنت ها واکنش نشان نداده است. در یک لایو اینستاگرامی پویان nr بیان کرد که کسانی که به وی توهین می کنند را دوست دارد؛ چرا که این افراد سبب می شوند برای ادامه مسیر و کارش انرژی بیش تری بگیرد. او در این سال ها به خوبی متوجه این موضوع شده است که هر چه تعداد فحاشی ها به او بیش تر باشد به منظور این است که او در کارش موفق تر عمل کرده است. او این گونه نسبت به هر انتقادی نسبت به پیجش پاسخ داده است.

از حاشیه های دیگر این بلاگر می توان به دوران ممنوع الکاری او اشاره کرد. پویان در گذشته قصد داشت تا به عنوان یکی از خوانندگان زیر زمینی به مردم معرفی شود. او آهنگ ها و موزیک ویدیو های زیادی منتشر کرد که با قوانین کشورمان همخوانی نداشتند. در آن زمان شایعه مهاجرت او از کشور به مقصد ترکیه بسیار شنیده می شد. پویان بسیار ناگهانی روال زندگیش را عوض کرد و تصمیم گرفت در اینستاگرام و یوتیوب به عنوان بلاگر طنز فعالیت داشته باشد.

آیا تا به حال پویان nr مصاحبه ای انجام داده است؟

آیا تا به حال پویان nr مصاحبه ای انجام داده است؟

با پویان نوروزی مصاحبه های زیادی انجام شده است، اما هیچ کدام از آن ها از طریق رسانه ها و سایت های رسمی نبوده است. پویان گفتگو های تلفنی و حتی به صورت چتی زیادی با صاحبان پیج های اینستاگرامی داشته است. این ادمین ها مصاحبه های پویان نوروزی را در قالب ویس منتشر کردند و با این کار فالوورانی به دست آورند. شما می توانید با جستجو پویان نوروزی آپارات، هم ویدیو ها و هم این مصاحبه های ویسی او را مشاهده کنید. آپارات یکی از سایت های معروف ایرانی است که در این سال ها به خوبی از بلاگر ها حمایتش را نشان داده است. در آپارات تمامی کلیپ های پویان و دیگر همکارانش موجود می باشند.

پویان nr قصد دارد تا در آینده به عنوان یک بازیگر موفق در ایران شناخته شود. او دوست دارد تا اولین مصاحبه اش به صورت رسمی به عنوان یک بازیگر موفق با وی انجام شود. پویان لایو های اینستاگرامی زیادی منتشر می کند و در آن ها سعی می کند مانند یک مصاحبه، به پرسش های طرفدارانش پاسخ دهد. پویان به فالوورانش در یکی از لایو های اینستاگرامی اش این قول را داد تا در آینده نامش را زیاد بشنوند. برخی از پیج های اینستاگرامی این حرف او را سوژه کردند و نامش را در ویکی پدیا نشان دادند. پویان نوروزی ویکی پدیا یکی از جالب ترین هشتگ های سال گذشته در ارتباط با این بلاگر دنیا طنز بود.

این یوتیوبر در کدام کشور زندگی می کند؟

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که پویان نوروزی اهل کجاست. در پاسخ باید گفت که او در شهر تهران زندگی می کند. شایعات زیادی مبنی بر این که او قصد داشت تا به کشور ترکیه برود، شنیده می شد. این شایعات در زمانی که پویان هنوز بلاگر طنز اینستاگرامی نشده بود، برای او وجود داشت. امروزه پویان با بیان این که قصد دارد تا در ایران به یک بازیگر موفق تبدیل شود، خیال طرفدارانش را از ماندش در ایران راحت کرده است.

دوست دختر پویان نوروزی کیست؟

دوست دختر پویان نوروزی کیست؟

پویان در این سال ها سعی کرده است تا هیچ تصویری از دخترانی که با آن ها رابطه دارد تا منتشر نکند. او تا به حال با افراد زیادی وارد رابطه شده است و تصاویر زیادی از این چهره، خارج از فضای کاری در کنار دوست دخترانش دیده شده است. جالب است بدانید هیچ تصویری از خانواده پویان نوروزی توسط خود منتشر نمی شود و تصاویر موجود نیز توسط خبرنگاران و طرفداران او منتشر شده اند.

آدرس پیج اینستاگرام پویان نوروزی چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام پویان نوروزی چیست؟

پویان نوروزی اینستا را محل اصلی انتشار کلیپ هایش در نظر گرفته است. او دو پیج در این پلتفرم محبوب دارد و سعی می کند در هر دو آن ها به صورت فعال حضور داشته باشد. پیج اصلی پویان نوروزی با نام pouyan__nr2 در اینستاگرام است و بیش از 745 هزار نفر فالوور دارد. پویان در اینستاگرام به فالوورانش قول داده است که در هفته حداقل یک کلیپ را منتشر کند. فعالیت او در این پلتفرم خیلی بیش تر از این است. او هر روز استوری های زیادی را منتشر می کند و با مخاطبانش درباره کار های آینده صحبت می کند. پویان نوروزی دوربین مخفی های جذابی را در اینستاگرام منتشر کرده است که مورد استقبال مخاطبان زیادی در این شبکه قرار گرفته است.

یوتیوب پویان نوروزی

پویان نوروزی از جمله اولین بلاگر های طنزی بود که متوجه اهمیت زیاد انتشار کلیپ هایش در یوتیوب شد. او خیلی زود اکانت یوتیوبش را ساخت و از فالوورانش خواست تا آن را سابسکرایب کنند. او قصد دارد تا در آینده از منتشر کردن کلیپ هایش در یوتیوب درآمد خوبی به دست آورد. او امروزه تمام ویدیو هایش را علاوه بر اینستاگرام در این شبکه محبوب جهانی نیز پخش می کند. پویان نوروزی در این سال ها نشان داده است که با کلیه برنامه هایی که با تصویر او کار می کنند، ارتباط خوبی دارد. بر خلاف برنامه کلاب هاوس پویان نوروزی بیش تر در یوتیوب، تیک تاک و اینستاگرام فعالیت دارد. او در یوتیوب هم فالووران بسیار خوبی دارد که همیشه از او و کلیپ هایش حمایت می کنند.

درآمد پویان نوروزی از کجاست؟

درآمد پویان نوروزی از کجاست؟

پویان در حدود 7 سال در زمینه خوانندگی و ساخت موزیک ویدیو فعالیت داشت. در آن زمان او به ازای هر موزیک هزینه ای اندک از مخاطبانش به دست می آورد. او با شبکه های ماهواره ای قرارداد داشت و از این طریق توانسته بود درآمدی برای خودش به دست آورد. امروزه او بیان کرده است که هزینه هایی که برای این کار انجام می داد بسیار بیش تر از میزان دستمزدی بود وی به دست می آورده است.

پویان تا به حال تصاویر زیادی از زندگی که دارد به مردم نشان داده است. خانه پدر پویان نوروزی در یکی از محله های خوب شمال شهر تهران است. او از کودکی زندگی نسبتا خوبی داشت ولی همه جا اعلام کرد که سطح درآمد خانواده اشان معمولی بوده است. پویان با پس انداز هایی که داشت توانست دوربین و سایر تجهیزات فیلم برداری را تهیه کند و به کار در زمینه بلاگری بپردازد. امروزه پویان توانسته است درآمد بسیار خوب و نسبتا زیادی را از راه تبلیغات اینستاگرامی در پیجش به دست آورد. پیج های کاری و شرکت های زیادی در ازای مبلغی که به این بلاگر ها می دهند، به مردم و فالووران آن ها معرفی می شوند. پویان در هر روز حداقل دو معرفی در استوری هایش برای این پیج های کاری انجام می دهد و از این راه درآمد خوبی به دست می آورد.  

برای ساخت هر کلیپ و ویدیو در اینستاگرام هزینه های زیادی صرف می شود. بلاگر های طنز نیز به دلیل رقابتی بودن کارشان سعی می کنند با وسواس های بیش تری این کلیپ ها را منتشر کنند. امروزه بلاگر های طنز کشورمان سبکی جدید را آغاز کرده اند و آن این است که با یکدیگر در کلیپ ها همبازی می شوند و مینی سریال های را می سازند. برای ساخت این مینی سریال ها هزینه های زیادی می شود. این ویدیو ها به دلیل چند قسمتی بودن و این موضوع که برای ساخت آن ها به نفرات زیادی نیاز است، در بیش تر مواقع نیاز به اسپانسر دارند. برخی از پیج های کاری و یا شرکت ها قبول می کنند که نقش اسپانسر را برای این ویدیو ها داشته باشند و تمام هزینه تولید تا انتشار این مینی سریال ها را تقبل کنند.

آن ها در ازای دادن مبالغ نسبتا بالا به بلاگر های طنز، از آن ها می خواهند که نام آن ها و پیج های کاریشان را در این کلیپ ها چند باری تکرار کنند. در آخر کلیپ هم بلاگر ها موظف هستند به معرفی اسپانسر و کار هایش بپردازند. این کار باعث می شود هم بلاگر طنز هزینه ساخت کلیپ هایش را به دست آورد و هم پیج اسپانسر به مردم شناخته شود و فالووران بیش تری به دست آورد.

یکی از راه ها درآمد بلاگر های طنز همین مورد است. آن ها از پیج های کاری که نقش اسپانسر را در مینی سریال ها و فیلم هایشان دارند، مبالغ نسبتا بالایی را دستمزد می گیرند. در ازای این کار آن ها باید حتما آن پیج ها را به مردم معرفی کنند. پویان نوروزی از این راه نیز کسب درآمد دارد. پویان nr در پیج اینستاگرامش کلیپ های زیادی تولید می کند که بخش زیادی از آن ها مینی سریال و دوربین مخفی است. او برای برخی از این کلیپ ها اسپانسر دارد و درآمد خوبی از این راه به دست آورده است. اسپانسر ویدیو های پویان تمام هزینه ساخت تا تولید و حتی انتشار این ویدیو ها را تقبل کرده است.

تحصیلات پویان nr چقدر است؟

پویان نوروزی تا به حال هیچ اطلاعاتی درباره رشته تحصیلیش بیان نکرده است. بسیاری عقیده دارند پویان هیچ وقت به دانشگاه نرفته است و از همان سنین پایین شروع به قدم گذاشتن در مسیر شهرت و خوانندگی بوده است. پویان خودش هم تا به حال به این پرسش که در لایو های او زیاد پرسیده می شود، واکنشی نشان نداده است و همین سبب شده است که خبر نداشتن تحصیلات دانشگاهی او پر رنگ تر باشد.

این یوتیوبر چه موزیک ویدیو هایی بیرون داده است؟

این یوتیوبر چه موزیک ویدیو هایی بیرون داده است؟

پویان نوروزی تا قبل از فعالیتش در زمینه بلاگری طنز اینستاگرام، به کار خوانندگی مشغول بود. با جستجو آهنگ پویان نوروزی در اینترنت می توانید آهنگ های قدیمی این چهره را پیدا کنید. این قسمت از زندگی پویان پر از حاشیه برای او بود و او به همین دلیل تصمیم گرفت که کار خوانندگی را کنار بگذارد. پویان بیش از 20 آهنگ از خودش منتشر کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تمام صفر تا صد تولید و انتشار آن موزیک ها را خود پویان انجام می داده است. او از هیچ کسی برای این کار کمک نگرفته است و همین موضوع سبب شد بتواند مخاطبان زیادی در آن زمان به دست آورد. پویان دو موزیک ویدیو برای دو تا از محبوب ترین آهنگ هایش نیز منتشر کرده است.

این موزیک ویدیو ها با قوانین کشورمان مغایرت داشتند. در آن زمان شایعه مهاجرت پویان از کشور وجود داشت و او خیلی اهمیتی به قوانین موزیک ویدیو در کشورمان نمی داد. امروزه احتمال می رود به دلیل وجود آن ویدیو ها در کارنامه فعالیت های پویان، او نتواند در شبکه های تلویزیونی ایفای نقشی داشته باشد. پس از آن که پویان تصمیم گرفت از خوانندگی فاصله بگیرد، پویان نوروزی جدید به مردم معرفی شد. تا قبل از آن، پویان با نام پویان nr به عنوان خواننده شناخته می شد و مردم بیش تر صدای او را می شناختند. او به صورت ناگهانی وارد شغل بلاگری شد و از میان شاخه های مختلف بلاگری، طنز را انتخاب کرد. پویان امروزه با نام و نام خانوادگی اصلی خودش در این صنعت مشغول به کار است و محبوبیت زیادی نیز به دست آورده است.

سوالات متداول

  1. پویان nr در چه شهری به دنیا آمد؟

    پویان nr در یک خانواده معمولی در شهر تهران به دنیا آمد.

  2. پویان نوروزی چند برادر و خواهر دارد؟

    او یک برادر به نام شایان دارد که با یکدیگر دو قلو هستند.

  3. فعالیت پویان نوروزی در زمینه خوانندگی به چه صورت بوده است؟

    او در حدود 7 سال موزیک و خوانندگی را تجربه کرده است. او تا به امروز بیش از 20 قطعه از خودش منتشر کرده است؛ او برای دو تا از این قطعات موزیک ویدیو هایی هم ساخته است.

  4. پیج اینستاگرام پویان نوروزی چه نام دارد؟

    پیج اصلی پویان نوروزی با نام pouyan__nr2 در اینستاگرام است و بیش از 745 هزار نفر فالوور دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *