بیوگرافی جواد عزتی و همسرش به همراه بررسی کارنامه هنری این بازیگر

ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید چون ما می خواهیم در این مقاله راجع به یکی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی یعنی آقای جواد عزتی مطالب زیادی را برای شما عزیزان بگوییم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و چشم از این مقاله خواندنی برندارید. جواد عزتی یکی از پرطرفدارترین بازیگران ایران است و در فیلم‌ های زیادی هم نقش آفرینی کرده است اگر طرفدار این بازیگر هستید حتما این مقاله را بخوانید.

جواد عزتی کیست؟

جواد عزتی کیست؟

بازیگری که از حرفه های پرطرفدار در ایران و در دنیا است و کسان زیادی هستند که در این حرفه فعالیت می‌ کنند و به آن ها بازیگر گفته می‌شود این بازیگران در فیلم های زیاد نقش آفرینی کردند و توانستند شهرت بسیار زیادی را برای خودشان رقم بزنند یکی از این بازیگران مشهور در صدا و سیمای ایران آقای جواد عزتی است.

او یکی از بازیگران بسیار حرفه ای در ایران است و طرفداران بسیار زیادی هم دارد ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید چون ما می خواهیم درباره مطالب زیادی از این بازیگر صحبت کنیم. محمدجواد عزتی بازیگر ایرانی است. او در تهران به دنیا آمد و در دانشگاه سوره فارغ‌ التحصیل شد. او فعالیت حرفه‌ ای خود را در سال ۱۳۷۵ در تئاتر آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در سریال قصه‌های شبانه ساختهٔ سعید آقاخانی بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد.

او در چندین فیلم پرفروش نظیر ماجرای نیمروز در سال ۱۳۹۵، اکسیدان در سال ۱۳۹۵، لاتاری در سال ۱۳۹۶، آینه‌ بغل در سال ۱۳۹۶ و هزارپا در سال ۱۳۹۷ به خوبی ایفای نقش کرده که تا مدتی رکورددار پرفروش‌ترین فیلم ایران بودند، ایفای نقش کرده‌است. او در ۱۳۹۷ پول‌ سازترین بازیگر ایرانی شد. و در ۱۴۰۰، او در مجموعه تلویزیونی زخم کاری ظاهر شد.

او سه بار نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌ است. عزتی در ۱۳۸۵ با مه لقا باقری، بازیگر ایرانی، ازدواج کرده‌ است. او از سال ۱۳۷۵ به‌ صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شده‌ است. عزتی ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال ۱۳۸۱ اولین کار تلویزیونی‌ اش را بازی کرده‌ است.

وی در مجموعه‌ های مثل هیچکس، کمربند ها را ببندیم، سه دونگ سه دونگ، مرد هزار چهره، چهار دیواری، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست و دردسر های عظیم ایفای نقش کرده‌است. او در سریال‌ های باغ مظفر قهوه‌ تلخ و دردسر های عظیم ۲ و همچنین سینمایی آینه بغل نیز حضور داشت که با همسرش مه لقا باقری هم‌ بازی بودند.

فیلم آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۳۹۶ است که جواد عزتی یکی از نقش‌ های اصلی آن را بازی کرده‌ است، در سه روز اول فروش خود توانست به فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومانی دست یابد و رکورد فیلم‌ های فروشنده و ساعت ۵ عصر را بشکند و این اتفاق در کنار فروش فیلم اکسیدان، عزتی را تبدیل به پرفروش‌ترین بازیگر سال ۱۳۹۶ ایران کرد.

همچنین برای اولین بار، استعداد بازیگری ساعد سهیلی توسط جواد عزتی کشف شد و وی نخستین کار حرفه‌ای خود را به واسطهٔ جواد عزتی با فیلم تلویزیونی میان ماندن و رفتن شروع کرد. بیوگرافی جواد عزتی را می توانید در گوگل مشاهده کنید.

طلاق جواد عزتی واقعیت دارد؟

طلاق جواد عزتی واقعیت دارد؟

محمد جواد و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که سالهاست زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند. او متولد 20 دی 1360 بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. جواد عزتی بازیگر بی‌حاشیه‌ ای است و زندگی هنری و شخصی آرامی دارد.

وی بیشتر در نقش‌ های طنز به ایفای بازیگری پرداخته است اما کار های جدی هم در کارنامه او به چشم می‌خورد. جواد کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. جواد عزتی و مه لقا باقری سال 85 با هم آشنا شدند و ازدواج کردند و یکی از نکات قابل توجه و پرحاشیه در زندگی این زوج اختلاف سنی آن ها با هم است.

جواد عزتی در برنامه دورهمی از شایعات در موردش گفت و با مهران مدیری به گفت و گو پرداخت. او از عجیب ترین شایعات پیرامونش که یکی از آن ها جدایی از همسرش بود گفت. مهران مدیری نیز با شوخی ای جالب این پاسخ جواد عزتی را داد.

او کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. خودش میگه تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم. اکثر کار های او تم طنز و اجتماعی داشته اند. جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری رستورانی به نام ترنج را در میرداماد افتتاح کردند.

درآمد جواد عزتی چقدر است؟

عنوان پول‌ سازترین بازیگر سینما به بازیگر تاثیر گذاری داده می‌شود که هر سال مجموع فروش فیلم‌ هایش بیش از هر بازیگر دیگری است. در سال‌ های اخیر بازیگرانی همچون رضا عطاران و حمید فرخ‌ نژاد از پول‌ سازترین بازیگران مرد بوده‌ اند و امسال هم نام این دو بازیگر در جدول بازیگران پول‌ ساز دیده می‌شود اما نفر اول جواد عزتی است.

جواد عزتی در ادامه مسیر رو به رشدش در گیشه امسال، سرانجام عنوان پول‌ سازترین بازیگر سینمای ایران را به دست آورد. بازیگری که فقط در فیلم‌ های کمدی حضور نداشته و نقش‌ ها و ژانر های مختلف را امتحان کرده اما حضور و تاثیرش روی جذب مخاطب و افزایش فروش فیلم‌ ها محسوس است.

در سال 97 چهار فیلم هزارپا، لاتاری، تنگه ابوغریب و خرگیوش با بازی جواد عزتی به اکران درآمد که مجموع فروش این فیلم‌ ها 65 میلیارد و 520 میلیون تومان بود. فیلم هزارپا با بازی این بازیگر و رضا عطاران به تنهایی 38 میلیارد و پانصد میلیون تومان فروش کرد.

جواد عزتی که به شکلی غیر منتظره در سه سال اخیر به یک ستاره بدل شده است و این گونه به نظر می رسد که او برای فیلم‌ های کمدی کمتر از ۷۰۰ میلیون تومان نمی‌گیرد.

اینستاگرام جواد عزتی

اینستاگرام جواد عزتی

این بازیگر در اینستاگرام پیج های زیادی دارد که بیشتر آن ها پیج های فیک او هستند اما پیج اصلی او را می توانید در گوگل پیدا کنید و در اینستاگرام این بازیگر را دنبال کنید این بازیگر مشهور در پیج اینستاگرامش بیش از سه میلیون دنبال‌کننده دارد و در آن پیج بیشتر از ۳۳۰ پست دارد که مربوط به عکس ها و سکانس های برتر فیلم هایش مانند هزارپا و شنای پروانه است.

او همچنین در این پیجش پستی درباره درگذشت علی سلیمانی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر گذاشت. مرگ این بازیگر مشهور موجی از ابراز تاسف و تاثر را در میان جامعه هنری کشور، برانگیخت. در همین ارتباط، جواد عزتی که با علی سلیمانی در فیلم تنگه ابوغریب همبازی بوده است، پستی اینستاگرامی را منتشر کرد.

عکس های جواد عزتی

این بازیگر عکس های زیادی را از خودش در فضای مجازی منتشر کرده است، او به دلیل شهرت بسیار زیادی که دارد عکس های زیادی را برای طرفدارانش در فضای مجازی پخش کرده‌اند، این بازیگر طرفداران زیادی در تمام عرصه‌ ها دارد، بیشتر مردم در تمامی حرفه ها او را می شناسند.

این بازیگر طرفداران زیادی دارد و برای طرفدارانش عکس های زیادی همراه با همسرش منتشر کرده است. راحت ترین راه برای دیدن عکس های این بازیگر سرشناس ایرانی سرچ نام او در گوگل است که با بالا آمدن از صفحه می توانید عکس های این بازیگر را از این راه به همراه همسرش و دوستانشان ببینید.

این بازیگر عکس های زیادی را همراه با همسرش در چندین فضای مختلف که بودند را منتشر کرده است. این بازیگر مشهور از جمله کسانی است که عاشق مسافرت کردن است و در مصاحبه های زیادی این موضوع را مطرح کرده بود که دوست دارد در تاکسی کار کند و از صحبت با کسانی که در ماشین او می نشینند و با آن ها صحبت می کند لذت می برد.

او می گفت که قصد دارد در آینده این کار را انجام دهد، این بازیگر یک فرد بسیار اجتماعی است و از معاشرت با مردم بسیا لذت می برد. او به همین دلیل برای سفر، کشتی های مسافرتی را انتخاب می‌کند تا با مردم بیشتری معاشرت کند.

او همچنین عکس های زیادی را نیز با طرفدارانش و دوستانش می گیرد و در فضای مجازی و در پیج اینستاگرامش به اشتراک می گذارد و شما می توانید به راحتی این عکس ها را مشاهده کنید و از دیدن آن ها بسیار لذت ببرید.

فیلم های جواد عزتی

فیلم های جواد عزتی

محمد جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ است وی یکی از بازیگران سرشناس و پرطرفدار ایرانی است. در تهران به دنیا آمد و در دانشگاه سوره فارغ‌ التحصیل شد. وی فعالیت حرفه‌ ای خود را در سال ۱۳۷۵ در تئاتر آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در سریال قصه های شبانه ساختهٔ سعید آقاخانی بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد.

عزتی در چندین فیلم پرفروش نظیر ماجرا های نیمروز و اکسیدان در سال ۱۳۹۵ لاتاری و آینه بغل در سال ۱۳۹۶ و فیلم پرطرفدار هزارپا در سال ۱۳۹۷ بازی کرد. فیلم هزارپا تا مدتی رکورددار پرفروش‌ترین فیلم ایران بود و جواد عزتی یکی از بازیگران نقش اول این فیلم بود و در این فیلم به خوبی ایفای نقش کرده‌است. او در ۱۳۹۷ پول‌سازترین بازیگر ایرانی شد.

این بازیگر تجربه بسیار بالایی در حرفه بازیگری دارد، او همراه با همسرش در فیلم‌ های زیادی نقش آفرینی کرده است که قصد داریم چند تا از فیلم های او را که توانستند رکورد پرفروش ترین فیلم ها و پرطرفدار ترین فیلم ها را به دست آورند را بررسی کنیم پس اگر دوست دارید این بازیگر را بیشتر از قبل بشناسید تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

فیلم شنای پروانه

شنای پروانه یک فیلم در ژانر اجتماعی به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌ کنندگی رسول صدر عاملی محصول ایران در سال ۱۳۹۸ است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

پروانه که بازیگراین نقش طناز طباطبایی است به گاراژ صافکاری برادر شوهرش حجت که بازیگر آن جواد عزتی است می‌ رود و از او می‌خواهد تا جلوی همسرش هاشم که بازیگر آن امیر آقایی است را بگیرد. هاشم به خاطر فیلمی که از شنای پروانه در استخر در فضای مجازی پخش شده‌ است، به همراه نوچه‌ هایش برای انتقام‌ جویی به استخر رفته و مشغول تخریب آن است. در راه بازگشت از استخر، هاشم پروانه را با ضرباتی می‌ کشد.

دادگاه حکم به اعدام هاشم می‌ دهد. حجت و پدرش که نقش آن را نادر شهسواری بازی کرده برای رضایت گرفتن نزد پدر پروانه که علیرضا داوود نژاد نقش آن را بازی کرده می‌ روند. پدر پروانه می‌ گوید فقط در صورتی رضایت می‌ دهد که پخش کننده فیلم پیدا شود.

پلیس گفته‌ است سیم کارتی که اولین بار فیلم را پخش کرده‌ است متعلق به فردی به نام رضا زارع است که اخیراً از کمپ ترک اعتیاد فرار کرده‌ است. حجت همراه مصیب، دوست صمیمی هاشم، به دنبال رضا می‌گردند. ولی دوستان رضا می‌گویند او مرده‌ است و… . جواد عزتی در این فیلم بسیار خوب بازی کرده و توانسته افتخارات زیادی را برای خود و همچنین برای این فیلم به دست آورد.

فیلم هزارپا

هزارپا فیلمی به کارگردانی ابوالحسن داوودی، تهیه‌کنندگی رضا رخشان و نویسندگی امیر برادران، حسن سالارمنشی و مصطفی زندی است. این فیلم که به سبک کمدی و به زبان فارسی در سال ۱۳۹۶ تولید شده‌ است؛ هم‌ اکنون دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران می‌باشد. داستان این فیلم از این قرار است که:

رضا نیازی که بازیگر نقش آن را رضا عطاران بازی کرده و دوستش منصور که بازیگر این نقش هم جواد عزتی ایفا کرده است، کیف‌ قاپ هستند. رضا نیازی از طریق مادرش متوجه می‌شود که دختر صاحب کارش الهام که بازیگر این نقش سرکار خانوم سارا بهرامی است فردی پولدار است که نذر کرده‌ است که با یک جانباز ازدواج کند.

به‌ همین دلیل رضا که در تصادف پای خود را از دست داده تصمیم می‌گیرد خود را به دختر نزدیک کند تا بتواند با وی ازدواج کند. رضا وارد آسایشگاه جانبازان می‌شود که دختر مدیر آنجاست. رضا با گفتن دروغ‌ های مختلف سعی می‌ کند که دختر به او علاقه‌مند شود و…

این فیلم در پنجمین هفتهٔ اکرانش توانست عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به دست آورد. فروش این فیلم در کمتر از دو ماه از ۳۰ میلیارد تومان گذشت و نخستین فیلم ۳۰ میلیاردی سینمای ایران لقب گرفت. همچنین در ۴۵ روز نخست اکران با شکستن رکورد فیلم شهر موشها ۲ به پرمخاطب ترین فیلم دهٔه ۹۰ با بیش از ۴ میلیون تماشاگر تبدیل شد.

فیلم لاتاری

لاتاری فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان، نویسندگی ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم به سبک اجتماعی-عاشقانه و در فضای حماسی و تلخ، به زبان فارسی می‌باشد. فیلمبرداری این فیلم در کشور های ایران، امارات متحده عربی و قطر در مدت چهار ماه به طول انجامید.

این فیلم در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده‌ است. و پرمخاطب‌ترین فیلم سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر و تاریخ جشنواره فیلم فجر است. لاتاری اکنون چهارمین فیلم پرفروش غیر کمدی در تاریخ سینمای ایران و پر مخاطب‌ترین فیلم اکران نوروزی ۱۳۹۷ می‌ باشد.

این فیلم به دلیل موضوع خاص و حساسی که دارد ماه‌ ها در انتظار گرفتن پروانه ساخت بود. پس از پخش نسخهٔ نمایش خانگی لاتاری، این فیلم عنوان پر فروش‌ترین فیلم شبکه نمایش خانگی سال ۱۳۹۷ را بدست آورد. خلاصه ای از این داستان در پایین برای شما نوشته شده است.

امیرعلی که بازیگر این نقش را ساعد سهیلی ایفا کرده و نوشین که بازیگر آن نقش زیبا کرمعلی بوده دو جوان بیست و یک-بیست و دو ساله هستند که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. خانواده‌ هایشان چندان موافق نیستند. آن ها صبر پیشه کرده‌اند تا به مرور زمان رضایت خانواده‌ هایشان را جلب کنند.

آن دو یک رویای مشترک دارند؛ برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا، اما نوشین به واسطه دوست یکی از آشنایانش برای کار ترجمه به دبی می‌رود. پس از مدتی امیرعلی خبردار می‌شود که نوشین خودکشی کرده و او برای پی بردن به راز خودکشی به دبی می‌ رود و می‌ فهمد نوشین گرفتار باند های قاچاق جنسی شده بوده‌ است.

فیلم آینه بغل

آینه بغل فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور و سید امیر پروین حسینی و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده‌ است.

مرتضی که بازیگر آن جواد عزتی بوده پسری است که در گاراژ کار می‌ کند و به مناسبت سالگرد نامزدی‌ اش از گاراژ ماشین گران‌ قیمتی را به عنوان امانتی بر می‌ دارد، در همین حین که نامزد او سوار بر ماشین است و مرتضی برای خرید آب‌ هویج بستنی می‌رود به ناگاه ماشین شهرداری با آینه بغل ماشین او برخورد و آینه بغل او می‌شکند و خسارت زیادی به ماشین وارد می‌شود.

بعد از ۲ روز مرتضی و نامزدش مهناز که بازیگر آن نازنین بیاتی بوده برای عذر خواهی به منزل شاهانه شاهرخ که این نقش را محمد رضا گلزار بازی کرده می‌روند و در آنجا اتفاقاتی رخ می‌دهد.

فیلم اکسیدان

اکسیدان فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی محصول سال ۱۳۹۵ است. نگار که بازیگر این نقش لیندا کیانی بوده، نامزد اصلان که جواد عزتی این نقش را ایفا کرده، که دوست دارد در خارج از کشور زندگی کند.

او بدون اجازه او و غیر قانونی به خارج از کشور سفر می‌کند. اصلان به دنبال برای رفتن به اروپا است تا بتواند نامزدش را برگرداند و برای گرفتن ویزای یک کشور اروپایی کار های عجیبی انجام می‌دهد.

این فیلم به خاطر شوخی با کلیسا و کشیش ها و پرداختن به موضوع ترنس ها دچار حاشیه شد و ۱۷ نفر از نمایندگان مجلس با ارسال نامه‌ ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتراض خود را به اکران این فیلم سینمائی اعلام کردند.

۱۷ نماینده مجلس نامه‌ای به وزیر ارشاد نوشتند و از اکران فیلم اکسیدان گله کردند و خواستند این فیلم و فیلم مادر قلب اتمی سریع توقیف شوند. دلیل آن را هم توهین این فیلم‌ ها به ادیان مقدس الهی و ایجاد تفرقه عنوان کرده‌ اند.

جوایز و افتخارات جواد عزتی

جوایز و افتخارات جواد عزتی

این بازیگر در فیلم های زیادی نقش آفرینی کرده است و به واسطه بازی در این فیلم ها جوایز و افتخارات زیادی را به دست آورده، او در یکی از مصاحبه هایش در مورد سینمای ایران گفت: ما سینمای شکوهمندی داریم که باید به آن افتخار کنیم و بزرگترین اتفاق برای سینمای ایران همین جشنواره فجر است پس طبیعتا در کار ها به سیمرغ فکر می کنم.

این بازیگر به خاطر بازی در فیلم زاپاس نامزد بهترین بازیگر مرد در جشنواره رنگین کمان چین شده. همچنین در جشنواره چلسی آمریکا برنده جایزه بهترین مرد پارادایس را از آن خودش کرده. و همچنین در سال ۱۳۹۵ برای بازی در فیلم ماجرای نیمروز نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل در جشنواره فیلم فجر شد. او همچنین جوایز بسیار دیگری نیز از جشنواره های مختلف دریافت کرده که می توانید آن ها را با تمامی جزئیات آن در گوگل مشاهده کنید.

جواد عزتی چند سال دارد؟

جواد عزتی بیستمین روز از دی ماه سال ۱۳۶۰ متولد شد و همسرش مه لقا باقری هم متولد خرداد ماه سال ۱۳۶۰ و چند ماه از آقای بازیگر بزرگتر می باشد. این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و با سریال قصه های شبانه سعید آقاخانی در سال ۱۳۸۱ به تلویزیون راه یافت. نقش آفرینی او در سریال های مختلف و نقش بابا اِتی در سریال قهوه تلخ باعث شهرت بیشتر او شد. وی یکی از بازیگران مستعد و پرکار این روزها است که با بازی های درخشان خود در عرصه های طنز و جدی، به عنوان یکی از بازیگران موفق دنیای هنر شناخته می شود.

مصاحبه با این بازیگر

این بازیگر یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران است، او در مصاحبه های زیادی شرکت کرده و در بیشتر آن ها از فیلم هایش و حرفه ای که در آن فعالیت دارد یعنی بازیگری صحبت کرده وی همچنین از طرف برنامه هایی مانند دورهمی و یا خندوانه برای گفت و گو دعوت شده، وی در برنامه دورهمی راجع به حاشیه هایش صحبت می کرد که شما می توانید آن را در گوگل مشاهده کنید.

حاشیه های جواد عزتی

حاشیه های جواد عزتی

این بازیگر هم مانند سایر افراد مشهور دچار حاشیه هایی شده، یکی از این حواشی که در فضای مجازی غوغای زیادی به پا کرد، ماجرای طلاق جواد از مه لقا بود که او در برنامه دورهمی این موضوع را تکذیب کرد.

همسر این بازیگر کیست؟

جواد عزتی در یک تئاتر به کارگردانی مه لقا باقری با او آشنا شده و همین آشنایی به ازدواج این دو هنرمند ختم شد. جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که زندگی مشترک خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز نموده اند. این زوج هنری که هر دو از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر هستند از طریق فعالیت بازیگری با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کردند.

او که این روز ها یکی از سوپر استار های عرصه بازیگری در کشورمان است در چند پروژه مشترک با همسرش نقش آفرینی کرده و سریال زخم کاری آخرین فعالیت این زوج می باشد. یکی از نکات قابل توجه و پرحاشیه در زندگی این زوج اختلاف سنی آن ها با هم است. که در بالا به این موضوع اشاره کردیم.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. همسر جواد عزتی کیست؟

    مه لقا باقری همسر این بازیگر می باشد.

  2. جواد عزتی متولد چه سالی است؟

    او در تاریخ بیستم دی ماه سال ۱۳۶۰ متولد شده است.

  3. همسر این بازیگر چه شغلی دارد؟

    او نیز مانند جواد یکی از بازیگران مشهور ایرانی است.

  4. فیلم های معروف جواد عزتی کدام اند؟

    فیلم آینه بغل یکی از فیلم هایی است که زوج در کنار یکدیگر بازی کرده اند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *