بیوگرافی نفیسه روشن + جدید ترین حواشی این بازیگر معروف

در این مقاله قصد داریم نفیسه روشن که یکی از خوشتیپ ترین بازیگران زن ایرانی است را خدمتتان معرفی نماییم و اطلاعات کاملی را پیرامون زندگی پر پیچ و خم این بازیگر برایتان ارائه نماییم. این بازیگر از جمله افرادی است که سختی های بسیاری را پشت سر گذاشته است تا به نقطه کنونی دست پیدا کرده و اگر شما نیز می خواهید که این بازیگر معروف را بشناسید و با فیلم های سینمایی و سریال هایی که او در ان ایفای نقش نموده، آشنا شوید تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

نفیسه روشن کیست؟

نفیسه روشن کیست؟

بیوگرافی نفیسه روشن را می توان از منابع مختلفی مورد مطالعه قرار داد. به دلیل آنکه نفیسه روشن تا کنون چندین بار در مصاحبه‌ های مختلفی شرکت نموده است، اطلاعات دقیقی از او در تمام منابع اینترنتی وجود دارد. برای مثال ویکی پدیا و یا سایت های رسانه‌ های خبری از جمله منابعی هستند که از این بانوی ایرانی اطلاعاتی را منتشر نموده اند. این بانوی ایرانی متولد سیزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ می باشد و به عنوان هنر پیشه با استعداد در تلویزیون و تئاتر و سینمای ایران شناخته شده است. او زاده شهر تهران است و تمام عمر خود را در این شهر گذرانده است.

او تحصیلات دانشگاهی خود را تا مقطع کارشناسی و در رشته فقه و حقوق اسلامی به پایان رسانده است و مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران اخذ نموده است. پدر این بانوی ایرانی مهندس پرواز است و در نیروی هوایی ارتش فعالیت می کرده است و برادرش نیز در حال حاضر مهندس پرواز می باشد. این بانو ایرانی هم اکنون ۳۹ سال سن دارد و در حال حاضر در زمینه تبلیغات و مدلینگ و همچنین مجری تلویزیون به همراه بازیگری در حال فعالیت می باشد.

نفیسه روشن در یک خانواده پنج نفره زندگی کرده است. او فرزند اول خانواده می باشد و تنها دو برادر دارد که از او کوچکتر می باشند. علاقه او به بازیگری از همان دوران کودکی نشان داده می شد و او از همان دوران کودکی آرزو داشت که بتواند در بزرگسالی به عنوان بازیگر شناخته بشود اما خانواده او برخلاف اکثریت خانواده های ایرانی، نه تنها او را در راه بازیگری منع نکردند، بلکه او را بسیار تشویق نمودند تا بتواند در این راه موفق باشد. او بعد از اینکه وارد دنیای بازیگری شد، متوجه شد که علاقه اش به بازیگری بسیار زیادتر از چیزی بوده که فکر می کرده است.

او به اتومبیل رانی علاقه بسیار زیادی دارد و به گفته خودش زمانی که در دوران بیکاری به سر می‌ برد و یا در فاصله میان دو کارش هست، به پیست رالی می رود و به اتومبیل رانی می پردازد، اما برای او بیش از همه فعالیت در زمینه کاری مفید بوده است و کار برای او یک نوع سرگرمی می باشد. او در حرف هایش نیز به این موضوع اشاره نموده که در ازدواج برایش صبوری و گذشت دو طرف بیش از هر چیزی اهمیت دارد.

حیوانات خانگی نفیسه روشن

طلاق نفیسه روشن و حیوانات خانگی که این بانو ایرانی دارد و یا حضور نفیسه روشن در مانکن و یا انتشار عکس های نفیسه روشن بی حجاب، همه اخباری بود که به تازگی از این بانو ایرانی منتشر شده است و نفیسه روشن و ببرش تیتر های خبری بود که به تازگی در اینستاگرام و یا گوگل دیده شده است. نفیسه روشن و همسر دومش یکی از تیتر هایی بوده اند که در اینستاگرام طی خبر هایی منتشر شده است. Nafiseh Roshan اما پیرامون این شایعات واکنش‌ های زیادی نشان داده است و گفته است که نگهداری حیوانات در خانه مسئله بسیار شخصی است و دلش نمی خواهد که چیز های خبری پیرامون این موضوع صحبت نماید و همچنین خبر ازدواج دومش را تکذیب نموده است و گفته که این ها تماما شایعه‌ ای بیش نمی باشند.

کلیپ عروسی نفیسه روشن

کلیپ عروسی نفیسه روشن

عناوینی مانند سقط جنین نفیسه روشن و یا مانی حبیبی همسر نفیسه روشن، از جمله عناوینی بودند که بعد از انتشار کلیپ عروسی نفیسه روشن در اینستاگرامش مورد سوال قرار گرفت. زیرا بسیاری گمان کردند که او جنین خود را سقط نموده و این دلیل طلاقش بوده است. از طرف دیگر زمانی که کلیپ عروسی او منتشر شد، بسیاری گمان کردند که آن ها تصمیم گرفتند که از طلاق گرفتن و جدایی منصرف بشوند. به هر حال انتشار کلیپ عروسی نفیسه روشن توسط خودش توانست شایعات و حواشی زیادی را برای این بانوی هنرمند ایجاد نماید.

درآمد نفیسه روشن چقدر است؟

نفیسه روشن از طریق فعالیت در بازیگری و مدلینگ و انجام تبلیغات توانسته درآمد بسیار چشمگیری را به دست آورد. این بازیگر نه تنها در بازیگری در تلویزیون و سینما یکی از بهترین افراد است، بلکه در زمینه مدلینگ نیز توانسته بسیار خوب و موفق عمل نماید و به همین دلیل ثروت او از چند منبع درآمدی به دست می‌ آید و یکی از ثروتمند ترین سلبریتی های کنونی می باشد.

آیدی اینستاگرام نفیسه روشن را چگونه دریافت کنیم؟

شما با جستجوی nafiserosjan می‌ توانید اینستاگرام این سلبریتی را داشته باشید و یکی از کاربران مجازی باشید که در این شبکه اینترنتی نفیسه روشن را دنبال می کنند. او بیش از دو و نیم میلیون فالوور دارد و تنها ۶۶ و فرد را دنبال می کند و در حدود ۱۵۰ پست را در اینستاگرامش با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. اگر شما می‌ خواهید که فعالیت‌ های این سلبریتی را بیشتر از گذشته دنبال نمایید، پیشنهاد می کنیم که او را دنبال کنید و از طریق پست ها و استوری ها فعالیت های او را بیش از گذشته مشاهده کنید.

عکس های نفیسه روشن

عکس های نفیسه روشن

نفیسه روشن از زمانی که فعالیتش را در اینستاگرام آغاز نمود عکس های بسیاری را از خود و زندگی مشترکش در اینترنت و اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. شما اگر می خواهید که عکس های نفیسه روشن را در کنار سلبریتی ها و یا در کنار همسر و خانواده‌ اش مشاهده کنید، می توانید به اینستاگرام او مراجعه کنید و در صفحه شخصی این بانوی ایرانی تمامی عکس های او را مشاهده نمایید.

فیلم های نفیسه روشن

نفیسه روشن اینستا خود را محلی برای نشر اخبار جدیدی که در تلوزیون و سینما وجود دارد قرار داده است. ثروت نفیسه روشن نیز به خاطر تعداد بالای فیلم های سینمایی و سریال هایی که این بازیگر در آن نقش آفرینی نموده است، بسیار زیاد است و به راحتی می توان تشخیص داد که زندگی او تا چه اندازه لاکچری می باشد. این سلبریتی یکی از پولدار ترین و ثروتمند ترین بازیگران زن ایرانی است که با آنکه کمتر از ۴۰ سال دارد اما توانسته خود به جا های بسیار بالا و جایگاه ویژه ای در ایران دست پیدا کند. در ادامه قصد داریم چند نمونه از فیلم های سینمایی و سریال هایی که این بازیگر در آن حضور داشته است را خدمتتان معرفی نماییم تا در صورتی که علاقه داشتید این فیلم‌ ها را دریافت نمایید و به تماشای آن ها بپردازید.

زیر سقف دودی

زیر سقف دودی یکی از فیلم های سینمایی می‌باشد که کارگردانی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن بر عهده پوران‌ درخشنده بوده است این فیلم از جمله فیلم هایی است که در سال‌ های اخیر به پخش سیده است و در سال ۱۳۹۵ اکران آن صورت گرفته است فیلمبرداری این فیلم سینمایی از دهم مهرماه سال ۱۳۹۵ شروع شد و در همان سال در ششم آذر ماه به پایان رسید.

اولین نمایش این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم های فجر صورت گرفت و در خرداد ماه سال بعد یعنی در سال ۱۳۹۶ در سینما های ایران نیز به اکران رسید. سینا سرلک از جمله عوامل این فیلم است که به عنوان خواننده، تیتراژ پایانی این فیلم را اجرا نموده است. بازیگران این فیلم نیز فرهاد اصلانی و مریلا زارعی و بهنوش طباطبایی و حسام نواب صفوی و هوشنگ توکلی و شهرام حقیقت‌ دوست می‌ باشند و نفیسه روشن نیز در کنار این بازیگران توانسته به نقش‌ آفرینی بپردازد.

مادر زن سلام

مادرزن سلام یکی از فیلم های سینمایی است که کارگردان و نویسنده آن خسرو ملکان می باشد و این فیلم سینمایی در سال ۱۳۸۵ ساخته شده است. مادر زن سلام بازیگران بسیار مشهوری داشته و نفیسه روشن نیز یکی از بازیگران این فیلم سینمایی می‌ باشد. فتحعلی اویسی و فرزانه کابلی و محسن قاضی مرادی، از جمله بازیگران این فیلم سینمایی بوده‌ اند. نفیسه روشن در این فیلم دختر یک مرد سنتی بوده است که بعد از اینکه ازدواج می کند طلاق می‌ گیرد و پدرش از این موضوع بسیار ناراحت می شود. داستان حول محور این دختر که فرزند یک مرد بسیار سنتی و تعصبی می باشد می چرخد.

اغما

اغما مجموعه تلویزیونی سی قسمتی می باشد که در ماه رمضان سال ۱۳۸۶ پخش آن صورت گرفته است. سیروس مقدم کارگردان این سریال و علیرضا افخمی نویسنده این سریال می باشند. رضا جودی نیز تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارد. در نظر سنجی‌ ها سریال اغما به عنوان یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیون در ماه رمضان معرفی شده است که همچنان نیز در ماه رمضان به صورت یک سریال تلوزیونی پخش می شود.

داستان سریال به این صورت است که امین تارخ به عنوان یک پزشک در این سریال در حال فعالیت می باشد و با دوستش حامد کمیلی آشنا می شود و حامد کمیلی در نقش یک فرشته اما در باطن شیطان در زندگی آن ها تاثیرات خود را ایفا می‌ کند. اما پری که همان نفیسه روشن است، مخالفت زیادی برای حضور حامد کمیلی در زندگی آن ها دارد ولی پدرش تا مدت ها به حرف دخترش گوش نمی دهد. بازیگران اصلی این سریال امین تارخ و حامد کمیلی و لعیا زنگنه می باشند.

زمانی برای عاشقی

زمانی برای عاشقی یکی از مجموعه‌ های تلویزیونی می باشد که در سال ۱۳۹۹ توسط محمد حسین لطیفی کارگردانی شده است. علی اکبر محلوجیان یکی از نویسندگان این فیلم بوده که بسیار قلم خوبی داشته است. معصومه فرد شاهی نیز تهیه کنندگی این مجموعه تلوزیونی را برعهده داشته است. این مجموعه تلویزیونی از شبکه تهران به پخش می رسید و در حدود ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ ای تولید و ساخته شد. این مجموعه به موضوعاتی مانند عزاداری برای امام حسین پرداخت است و حاج مرتضی نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد که برای امام حسین ارزش زیادی قائل است. فرهاد قائمیان و رضا رویگری و زهره حمیدی و ابوالفضل همراه و احمد علامه دهر و امیر کاظمی، از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی می باشند که نقش‌ آفرینی آن به بالا بردن ارتقای کیفیت این مجموعه تلویزیونی کمک نموده است.

مانکن

نام پیشین این سریال سایه های بلند بود است که به خاطر آن که ایهام های بسیاری داشته است، به مانکن تغییر پیدا کرد. فیلم برداری این سریال از تاریخ بیست و سوم اسفند ماه سال ۱۳۹۷ آغاز شد و در یکم شهریور ماه سال ۹۸ نیز به پایان رسید. پخش این سریال نیز در دوم شهریور ماه سال ۱۳۹۸ صورت گرفت و به صورت هفتگی انتشار پیدا می کرد. بازیگران این سریال را می‌ توانیم مریلا زارعی و محمد رضا فروتن و نازنین بیاتی و امیرحسین آرمان و لیندا کیانی و فرزاد فرزین و حسین پاکدل و الهام پاوه نژاد و شبنم قلی خانی بدانیم. این سریال در ژانر و سبک درام و عاشقانه منتشر شد.

بیژن صفیان سازنده موسیقی متن این سریال شبکه خانگی می باشد و مسعود سخاوت نیز آهنگساز این سریال است. مانکن از جمله مجموعه‌ های نمایشی بوده است که به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده و تهیه‌ کنندگی ایرج محمدی ساخته شده است. محصول نام برده در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ ساخته شده است و در ۲۶ قسمت به پایان رسیده است.

جوایز و افتخارات نفیسه روشن

جوایز و افتخارات نفیسه روشن

اطلاعاتی پیرامون نفیسه روشن و همسرش و تاریخ تولد نفیسه روشن اطلاعاتی می باشد که درباره نفیسه روشن ویکی پدیا و دیگر منابع خبری منتشر نموده اند. تا کنون جوایز خاصی به این بازیگر داده نشده است اما با توجه به آن که او پله‌ های ترقی را بسیار آرام طی نموده است، می‌ توان گفت که جایزه و افتخارات و نقش های بسیار خوبی است که در طی این سال ها به او داده شده است.

او به خاطر آنکه در طی سال‌ هایی که در بازیگری فعالیت می‌ کرده به تحصیل نیز پرداخته است، کم کار بوده اما بعد از آنکه تحصیلات دانشگاهی اش به پایان رسید، در سال ۱۳۸۲ فعالیتش را بیشتر نمود و کارنامه خود را درخشان تر از قبل نمود. او از جمله بازیگرانی می باشد که پله های ترقی را بسیار آرام طی نموده و کارش را در این عرصه با کسب تجربه در تئاتر ها و کار های بسیار فاخر ارتقا بخشید. او در سریال روز های به یاد ماندنی نیز قبل از آنکه سریال اغما پخش شود حضور پیدا کرد و به واسطه آن به یکی از گزینه‌ های بسیار محکم برای نقش آفرینی در نقش پری در سریال اغما تبدیل شد.

نفیسه روشن چند سال دارد؟

این بازیگر که یکی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی می باشد هم اکنون ۳۹ سال سن دارد و از زنان ایرانی است که چهره‌ ای بسیار بیبی فیس دارد و سن او کمتر از چیزی که در واقع نشان داده می شود هست. به همین دلیل است که نقش‌ هایی به او داده می‌ شود که اکثرا جوان تر از خودش می باشد. اگر شما نیز می خواهید با این بازیگر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم که سریال اغما و سریال مانکن که یکی از سریال‌ های جدید نمایش خانگی می باشد را مشاهده کنید.

حاشیه های نفیسه روشن

حاشیه های نفیسه روشن

نفیسه روشن با انتشار استوری های مختلفی به مردم توهین می نماید در استوری های خود به هر کس که به او فحاشی نماید را به همان میزان به او توهین می‌کند و آن ها مورد فحاشی قرار می دهد این برخورد از یک بانوی ایرانی و به خصوص آن که یک بارون بسیار معروف در سینما و تلویزیون است بسیار دور از انتظار بود و ادامه استوری ها ‌های بسیار ناهنجار و بدی را به زبان آورد و این حرف‌ ها برای او شایان و حواشی زیادی را ایجاد نموده اما ساعتی بعد تمامی این استوری ها را پاک نموده و پشیمان از انتشار آن ها شد.

برخی از پیج های اینستاگرامی در طی فعالیت های مشکوک نفیسه روشن خبر ازدواج مجدد او را رسانه ای نمودند اما نفیسه روشن با ادبیات بسیار تندی جواب این حاشیه‌ سازان را داد و به آن ها اخطار داد که اگر به حاشیه سازی ادامه بدهند، از طریق کمک پلیس فتا وارد میدان خواهد شد و کاربران فضای مجازی نیز با توجه به برخورد تند او دیگر به حاشیه سازی ادامه ندادند.

استوری نفیسه روشن و تتلو

او در یکی از استوری هایش به تازگی اعلام نموده است که خواننده مورد علاقه‌ اش امیر تتلو می باشد و در یکی از استوری هایش نوشته که قوی ترین دارویی که برای یک انسان وجود داره یه انسان دیگر است. این متن آهنگ در واقع تتلو می باشد که بسیار جنجال به پا کرد. بسیاری از افراد گمان کردند که او یکی از طرفداران و علاقه مندان امیر تتلو هست اما خود در یکی از استوری هایش اعلام نمود که منظور حرفش همسرش می باشد.

تتلو با این که از کلمات ناشایستی در اشعار خود استفاده می‌ کند و همواره انتقادات بسیار زیادی به وارد می‌ شود، اما به زندگی متعهدانه با همسر بسیار معتقد می‌ باشد. او طرفداران خود را نیز به این موضوع بسیار تشویق می‌ کند و به همین دلیل یکی از هواداران تتلو بر زیر پست نفیسه روشن نوشته بود که اگر بعضی از کارهایت بسیار روی اعصاب می باشد، اما همین که در زندگی زناشویی تعهد داری، بسیار قابل ستایش می باشد و می تواند هر فردی را این اخلاق تحت تأثیر قرار بدهد.

همسر این بازیگر کیست؟

علاقه نفیسه روشن به هواپیما و سفر هوایی بسیار زیاد می باشد و از کودکی به سفر با هواپیما بسیار علاقه داشته و می گوید که مادر و خانواده‌ ام گمان نمی کردند که همسرم نیز خلبان باشد. او با یکی از خلبان های ماهر ایرانی ازدواج کرده است و هم اکنون نیز تا حدی از ازدواجش صحبت می‌ کند. اما به تازگی اعلام نموده است که از همسرش جدا شده و دلایل شخصی برای این کار داشته است.

رسوالات متداول

  1. نفیسه روشن کیست؟

    این بازیگر یکی از بهترین و قدیمی ترین بازیگران زن ایرانی می باشد که با وجود آنکه آرام آرام در این حرفه جلو رفته اما جایگاه او بسیار محکم و ویژه می باشد و توانسته در این حرفه بسیار بدرخشد.

  2. همسر نفیسه روشن کیست؟

    نفیسه روشن با یک خلبان ازدواج کرده است. اما انتهای زندگی آن ها پایان خوشی نداشته است و گفته می شود که آن ها از یکدیگر جدا شده اند و خبر جدایی آن ها نیز حواشی زیادی برای او و همسرش به وجود آورده است.

  3. نفیسه روشن در چه سریال ها و مجموعه های تلوزیونی ایفای نقش نموده است؟

    این بازیگر در سریال های محبوبی مانند مانکن و اغما ایفای نقش نموده است و یکی از بازیگران محبوب این دو سریال معرفی شده است و با بازی خوبش توانسته اثر گذاری خوبی در این دو سریال داشته باشد.

  4. نفیسه روشن چه جوایزی کسب نموده است؟

    نفیسه روشن در طی سال‌ ها فعالیتی که داشته است، تا کنون جوایزی را به دست نیاورده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *