مصاحبه با شهرزاد رفعتی بیان گذار شرکت Broad band Tv Corp

شهرزاد رفعتی یکی از زنان موفق و افتخار آفرین ایرانی در دنیا به حساب می آید. شهرزاد امروزه بنیان گذار و در اصل مدیر شرکت معروف فناوری و سرگرمی به نام Broad band Tv Corp در کشور کانادا است. شهرزاد سال ها است که از ایران به کشور کانادا مهاجرت کرده است و توانسته است موفقیت های زیادی به دست آورد.

شهرزاد رفعتی کیست؟

شهرزاد رفعتی کیست؟

برای آشنایی با این دختر موفق که یکی از سلبریتی های ساکن کانادا می باشد، ابتدا بهتر است نگاهی به بیوگرافی شهرزاد رفعتی داشته باشیم. شهرزاد در سال 1359 در شهر تهران به دنیا آمد و امروزه سن شهرزاد رفعتی 41 سال است. او تمام دوران جوانی اش را در ایران و در شهر محل تولدش گذراند. شهرزاد یک برادر بزرگ تر از خودش دارد که در حقیقت همین فرد سبب شد شهرزاد به فکر مهاجرت به کشور پیشرفته کانادا بیفتد. زمانی که برادر شهرزاد به شهر تورنتو به خاطر ادامه تحصیل مهاجرت کرد، فکر سفر به این کشور به ذهن شهرزاد خطور کرد. شهرزاد مدتی بعد از مهاجرت برادرش تصمیم گرفت به دانشگاه یو بی سی در ونکوور برود. شهرزاد پس از رسیدن به کشور کانادا مشغول فعالیت های زیادی در کنار درسش شد.

این دختر تصمیم گرفت که برای سازمان یونیسف کار کند. در همان سال شهرزاد در انجمن بین المللی دانشجویان دانشگاه فعال و مستعد دانشگاهش عضو شد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شهرزاد در سال دوم تحصیلش در این دانشگاه به عنوان فعال ترین دانشجویی که در این انجمن عضو بود، شناخته شد. شهرزاد موفق شد مدرک کارشناسی اش را در رشته علوم رایانه از این دانشگاه به دست آورد. در سال 2011، شهرزاد رفعتی مدیر عامل و بنیان گذار اصلی کمپانی مشهوری به نام Broad band Tv شد. این کمپانی بزرگ ترین شبکه ای است که در دنیا به صورت چند پلتفرمه در زمینه سرویس پخش آنلاین کلیپ و ویدیو فعال است.

این کمپانی معروف ترین و بهترین رسانه دیجیتالی در کل دنیا به حساب می آید. بهتر است بدانید این شرکت در رتبه سوم، بعد از شرکت گوگل و شرکت فیسبوک، بیش ترین تعداد کاربران را دارد. امروزه بیش تر از 300 میلیون نفر در کل دنیا در این شبکه عضو هستند و بیش ترین تعداد ویدیو و کلیپ در سایت این کمپانی قابل مشاهده می باشد. طی مدت 3 سال، این کمپانی با مدیریت شهرزاد رفعتی توانست تغییرات زیادی در مفهوم محتوا های رسانه ای در دنیا ایجاد کند. این کمپانی به شدت جلو حملات سارقین اینترنتی را گرفت و فضا سایت های متعلق به خودش را بسیار امن تر کرد. قدم بعدی شهرزاد این بود که بتواند از طریق این کمپانی یک سری برنامه های جانبی برای گوشی های هوشمند را وارد بازار کند.

شهرزاد محتوا های مورد نظرش را در قالب ویدیو هایی به صورت برنامه روی گوشی های هوشمند مخاطبانش قرار داد. او افق دید بسیار وسیعی برای این شرکت دارد و هر سال با پیشنهاداتش تحولی در این سایت و در اصل تکنولوژی ایجاد می کند. امروزه این کمپانی مشهور با اپراتور های شبکه ای و فعالان تبلیغاتی زیادی وارد همکاری های بلند مدت شده است. این کمپانی به شدت به فکر رفاه و امنیت مشتری است و هر بار با تغییرات غیر قابل پیش بینی اش، کاربرانش را سورپرایز می کند.

یکی دیگر از کار های شهرزاد برای این شرکت این بود که باعث شد به حق کپی رایت در ویدیو ها توجه بیش تری شود. Broad band Tv توسط یک سری برنامه ها و کد های نوشته شده، امروزه این قابلیت را دارد که بتواند محتوا هایی که قانون کپی رایت را در فضا مجازی و به خصوص یوتیوب رعایت نکرده اند، تشخیص دهد. در سال های گذشته کمپانی خانم رفعتی در اقدامی بی سابقه با یک شرکت معروف در این زمینه مقابله کرد. او به شبکه NBA این اجازه را نداد تا ویدیو های ورزشی که با موضوع مسابقات بسکتبال در یوتیوب آپلود شده بودند را منتشر کند. این ویدیو ها مجوز مربوطه را نداشتند و به همین دلیل نباید در این رسانه منتشر می شدند.

عکس های شهرزاد رفعتی را در کجا ببینیم؟

عکس های شهرزاد رفعتی را در کجا ببینیم؟

برای دیدن عکس های شهرزاد رفعتی، این مدیر و کار آفرین موفق، بهترین راه مراجعه به موتور جستجو گوگل است. شما می توانید با سرچ کردن نام شهرزاد رفعتی در اینترنت تصاویر زیادی از او را پیدا کنید. شهرزاد هویتی ایرانی دارد و به همین منظور تعداد زیادی از سایت های ایرانی تصاویر و اخبار زندگی این چهره محبوب را منتشر کرده اند. برای مثال با جستجو شهرزاد رفعتی ویکی پدیا در اینترنت، بیوگرافی و تصاویر او برایتان آورده خواهد شد. شهرزاد امروزه در کشور کانادا زندگی می کند و از مدیران موفق این کشور به حساب می آید، به همین دلیل تصاویر او در رسانه های خارجی هم به وفور دیده می شود.

شما می توانید نام شهرزاد رفعتی را به زبان انگلیسی در اینترنت جستجو کنید و به تصاویر زیادی از او از این طریق برسید. شهرزاد رفعتی اینستا و یوتیوب را محل اصلی فعالیتش در رسانه می داند. او در اینستاگرام پیج پابلیکی دارد که در آن نسبتا فعالیت زیادی می کند. بسیاری از تصاویر شهرزاد در این پیج وجود دارند. شما می توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام این چهره موفق و محبوب بین المللی، به عکس ها و اخبار زندگی او دسترسی داشته باشید.

آیا تا به حال این فرد مصاحبه ای انجام داده است؟

آیا تا به حال این فرد مصاحبه ای انجام داده است؟

در کشور های آمریکا و کانادا تا به امروز مصاحبه های فراوانی با شهرزاد رفعتی انجام شده است. بسیاری از شبکه های تلویزیونی و رسانه های این کشور ها ماه ها در تلاش بودند تا بتوانند از خانم رفعتی وقتی را برای مصاحبه بگیرند. شهرزاد در این سال ها اکثر اوقاتش را درگیر برنامه ریزی برای شرکتش بود. او با چند شبکه مصاحبه داشت که تمامی این برنامه ها با استقبال زیادی از سوی مخاطبان، چندین بار پخش شدند. مجله های زیادی در کشور کانادا و آمریکا از شهرزاد مطالبی را منتشر کرده اند. این مجلات همه این دختر موفق را به عنوان بنیان گذار یکی از مهم ترین و معروف ترین شرکت های دنیا می شناسند. شهرزاد در این سال ها از کار آفرین های نمونه کانادا بوده است و به همین دلیل در میان شهروندان این کشور فردی محبوب به حساب می آید.

یکی از شبکه های تلویزیونی بسیار مهم با شهرزاد در سال گذشته مصاحبه خوب و مفصلی را پخش کرد. شهرزاد رفعتی بی بی سی را به عنوان یکی از شبکه هایی که برای مصاحبه قبول داشت، انتخاب کرد. او در مصاحبه ای که با این شبکه پر بیننده داشت به توضیحات زیادی درباره زندگی که دارد و همچنین فعالیت ها و هدف های آینده شرکتشان پرداخت. این مصاحبه شهرزاد رفعتی را می توانید در سایت اصلی این شبکه و سایت های دیگری مانند یوتیوب مشاهده کنید.

شهرزاد رفعتی به زبان های انگلیسی، فرانسوی و فارسی مسلط است. جالب است بدانید زمانی که شهرزاد به قصد تحصیل در دانشگاه یو بی سی به کشور کانادا و استان بریتیش کلمبیا مهاجرت کرده بود، زبان انگلیسی را به سختی صحبت می کرد. امروزه او این زبان را مانند زبان مادری اش صحبت می کند و در هیچ کدام از مصاحبه هایش مشکلی در این زمینه نداشته است. به دلیل انگلیسی بودن زبان مصاحبه های شهرزاد، شما می توانید با جستجو نام او به انگلیسی در یوتیوب و سایت های خارجی، تمامی این مصاحبه ها را پیدا کنید. با شهرزاد رفعتی در کشور های اروپایی نیز مصاحبه های زیادی شده است. او به دلیل مسلط بودن به زبان فرانسوی در این گونه مصاحبه ها هم بسیار موفق بوده است.

شهرزاد در کدام کشور زندگی می کند؟

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که شهرزاد رفعتی اهل کجاست. در پاسخ باید بیان کرد شهرزاد به عنوان یکی از سلبریتی های وطن فروش در دوران جوانی به قصد تحصیل در دانشگاه یو بی سی ونکوور، به کشور کانادا مهاجرت کرد. او در این دانشگاه موفقیت های زیادی به دست آورد و در حقیقت این دانشگاه پله اصلی او برای جایگاهی است که امروزه به آن رسیده است. او دیگر به ایران برنگشت و حتی مراسم ازدواجش را در سادگی و زیبایی در خود کشور کانادا برگزار کرد. شهرزاد تا کنون در کانادا به موفقیت های بزرگی در زمینه کار حرفه ای رسیده است و امروزه به همراه همسرش در شهر ونکوور کانادا زندگی بسیار مرفه و آرامی دارد.

همسر شهرزاد رفعتی کیست؟

همسر شهرزاد رفعتی کیست؟

شهرزاد رفعتی در کشور کانادا با مردی ایرانی آشنا شد و در همان شهر ونکوور مراسم ازدواجشان را جشن گرفتند. شهرزاد هیچ علاقه ای به انتشار و توضیح درباره مسائل شخصی اش، در اینستاگرام و یوتیوب ندارد. شهرزاد رفعتی و همسرش تنها با انتشار یک تصویر خبر ازدواجشان را در اینستاگرام منتشر کردند. خانواده شهرزاد رفعتی هر از گاهی برای دیدن فرزندانشان، که هر دو امروز در کانادا هستند، به این کشور می روند. آن ها برای مراسم ازدواج شهرزاد به ونکوور رفتند و پیوند دخترشان را جشن گرفتند. همسر شهرزاد فرد مشهوری نیست و از او اطلاعاتی در اینترنت موجود نمی باشد. شهرزاد معمولا در اینستاگرامش پیج همسرش را تگ نمی کند تا برای خودش حواشی جدیدی را ایجاد نکند.

آدرس پیج اینستاگرام شهرزاد رفعتی چیست؟

برخلاف کلاب هاوس شهرزاد رفعتی، او در اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام و یوتیوب فعال است. امروزه شهرزاد در اینستاگرام پیجی به نام shahrzad_rafati دارد و در آن فعالیت می کند. شهرزاد هر از گاهی تصویری را از خودش منتشر می کند و در کپشن توضیحات کوتاهی از زندگی اش به مخاطبانش می دهد. پیج اینستاگرام شهرزاد دارای تیک آبی است. او امروزه بیش از 7/11 هزار نفر فالوور دارد. اکثر فالووران او غیر ایرانی هستند و او در هیچ قسمتی از پیج اینستاگرامش درباره ایرانی بودنش حرفی نزده است. تمامی نوشته های داخل پیج او، به زبان انگلیسی می باشند. برخی عقیده دارند شهرزاد با این کار هویت خودش را تغییر داده است و خودش را از شهروندان کانادا به مردم معرفی کرده است.

یوتیوب شهرزاد رفعتی

یوتیوب شهرزاد رفعتی

شهرزاد و شرکتش به یوتیوب وابسته اند و به همین دلیل او نیز در این برنامه محبوب همیشه فعال است. در اصل می توان گفت فعالیت اصلی و زمینه کاری شهرزاد به یوتیوب بر می گردد. او به عنوان مدیر و همکارانش تلاش زیادی را در این سال ها به کار برده اند تا یوتیوب به جایگاهی که امروز در آن است، برسد. آن ها اقدامات بسیار مفیدی را در این پلتفرم اجتماعی پر طرفدار انجام داده اند که مهم ترین این اقدامات، منع قانون برای سارقین و کپی کاران بوده است. آن ها مجوز های زیادی را برای این شبکه ساختند که موجب هر چه بهتر شدن این برنامه به صورت امروزی آن شد.

درآمد شهرزاد رفعتی از کجاست؟

شهرزاد تا به امروز به فعالیت های زیادی در کشور کانادا مشغول بوده است. شهرزاد را به عنوان یک مدیر و کار آفرین بسیار موفق در کانادا می شناسند. از او در این زمینه تقدیر های زیادی انجام شده است و او در سال های اخیر توانسته است جایگاه بسیار خوبی در بین مدیران و موسسان شرکت های بزرگ به دست آورد. شهرزاد رفعتی یک تاجر بسیار فعال در حوزه تکنولوژی و فناوری می باشد. او با تاسیس شرکت بزرگ و مهم Broad band Tv تحولی بزرگ را در این حوزه به وجود آورد. درآمد اصلی او از همین شرکت است که تا کنون شعبه های زیادی در اقصی نقاط دنیا از آن به وجود آمده است. او از این راه درآمد بسیار زیادی به دست آورد و سبب شد که امروزه نام شهرزاد رفعتی در لیست ثروتمند ترین زنان دنیا قرار داشته باشد.

جالب است بدانید شهرزاد در زمینه نویسندگی هم مهارت دارد. او تا به امروز کتاب هایی درباره موفقیت هایی که در عرصه های مختلف تکنولوژی به دست آورده است را نوشته است. در این کتاب ها او جملات انگیزشی زیادی را بیان کرده است و در مصاحبه ای اعلام کرد که خواندن این کتاب ها برای هر دختری لازم است. او با بیان این که زنان و دختران یک جامعه نباید به محدودیت های سنی و جنسیتی در کار توجهی نشان دهند، موجب امیدواری و اشتیاق هوادارانش در سراسر دنیا شد. با شهرزاد مصاحبه های زیادی درباره سری کتاب هایش انجام شده است و او در تمامی مصاحبه هایی که تا به امروز شرکت کرده است بخشی از زمانش را به توضیح درباره این کتاب ها اختصاص داده است. شهرزاد دلیل نوشتن این کتاب ها را سختی مسیری که در طول این سال ها تجربه کرده است، بیان کرده است.

تحصیلات شهرزاد رفعتی چقدر است؟

تحصیلات شهرزاد رفعتی چقدر است؟

شهرزاد رفعتی تحصیلاتش را در زمینه علوم رایانه در دانشگاه یو بی سی انجام داد. شهرزاد به قصد خواندن این رشته در این دانشگاه معروف به ونکوور آمد. برادر شهرزاد در تورنتو در دانشگاه معتبری درس می خواند و او نقش اصلی را در مهاجرت شهرزاد به این کشور ایفا کرد. شهرزاد از دوران نوجوانی علاقه زیادی به کد نویسی و کار کردن با برنامه های مختلف رایانه ای بود. او در سایت های خارجی زیادی در این زمینه مطالعه می کرد و در اصل مطالعات او به زبان انگلیسی سبب شده بود که شهرزاد به راحتی بتواند اصطلاحات سنگین این حوزه را به زبان اصلی بداند. شهرزاد قصد داشت تا به کشور آمریکا مهاجرت کند که هیچ وقت این اتفاق نیفتاد. امروزه نام شهرزاد برای تمام شرکت های مرتبط با حوزه تکنولوژی آشنا است.

موسسه شهرزاد رفعتی چه نام دارد؟

شهرزاد رفعتی امروزه جز لیست ثروتمند ترین بانوان کشور کانادا قرار دارد. او با تاسیس شرکت محبوب و معروف Broad band Tv توانست پله های موفقیت را یک دفعه ای طی کند و از راه این شرکت به درآمد و ثروت زیادی برسد. شرکت خانم رفعتی در دنیا شعبه های زیادی دارد و در حوزه فناوری و تکنولوژی فعالیت می کند. او همیشه ایده های بسیار عالی ای در زمینه تغییرات تکنولوژی در جهان می دهد که تا امروزه همه این ایده ها و پیشنهادات خوب، مورد استقبال مردم قرار گرفته اند. شهرزاد زمانی این شرکت را تاسیس کرد که سی و اندی سن داشت و در این سن با آن تجربه کم، افتخار بزرگی به حساب می آید.

شهرزاد رفعتی چه افتخاراتی کسب کرده است؟

شهرزاد رفعتی از زنان افتخار آفرین ایرانی است که امروزه در کشور کانادا یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه تکنولوژی را تاسیس کرده است. علاوه بر تاسیس شرکت Broad band Tv، او افتخارات زیادی را در طول زندگی در کشور کانادا کسب کرده است که تاسیس این شرکت یکی از آن ها می باشد. شهرزاد در سال 2012 موفق شد جایزه کسب و کار های شهر ونکوور را با عنوان افراد موفق زیر 40 سال به دست آورد. در سال بعدش، سال 2013 او موفق شد به عنوان مدیر عامل برتر سال ونکوور جایزه بین المللی کسب کند. در همین سال شهرزاد جایزه بخش اجرایی Digi awards را در زمینه موفق ترین بانو کشور کانادا دریافت کرد.

تمامی این جوایز موجب شده بود که شهرزاد مصمم تر از گذشته در این مسیری که در آن قدم نهاده بود، گام بردارد. در سال 2017 او به عنوان مهاجر برتر کانادا شناخته شد و برای این موضوع جایزه برنده شد. این جایزه در سال تنها به تعداد 25 عدد موجود است و به آن دسته از مهاجرانی داده می شود که پس از آمدنشان به کشور کانادا توانسته اند موفقیت های زیاد و چشم گیری را داشته باشند. مهاجرانی که موفق به دریافت این جایزه می شوند، از یک سری تمهیدات و تسهیلات مخصوص برخوردار خواهند بود. این جایزه برای شهرزاد و دیگر مهاجرانی که در این سال ها آن را دریافت کرده اند، افتخار بزرگی به حساب می آید.

از افتخارات دیگر زندگی شهرزاد رفعتی می توان به همکاری اش در تاسیس و بهره برداری چند شرکت بزرگ در دنیا اشاره کرد. او با شرکت های معتبر و معروفی مانند A&T-Huffington Post-BMG The NBA اشاره کرد. شهرزاد با شرکت های زیادی که حوزه کاریشان درباره تکنولوژی است همکاری داشته است. او سعی دارد تا با تلاش ها و ایده هایش دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کند. شهرزاد در مصاحبه های مختلف این نکته را بیان کرده است که هر گونه تغییر مثبتی در این کار می تواند منجر به اتفاقات بسیار خوبی در آینده شود.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. تولد شهرزاد رفعتی در چه تاریخی بوده است؟

    شهرزاد در سال 1359 در شهر تهران به دنیا آمد.

  2. شهرزاد رفعتی در چه شهری زندگی می کند؟

    امروزه شهرزاد به همراه همسرش در شهر ونکوور کانادا زندگی بسیار مرفه و آرامی دارد.

  3. پیج اینستاگرام شهرزاد رفعتی چیست؟

    امروزه شهرزاد در اینستاگرام پیجی به نام shahrzad_rafati دارد و در آن فعالیت می کند.

  4. شهرزاد رفعتی در کانادا چه شرکتی را تاسیس کرد؟

    در سال 2011، شهرزاد رفعتی مدیر عامل و بنیان گذار اصلی کمپانی مشهوری به نام Broad band Tv شد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *