بیوگرافی شهاب حسینی از اخراج صدا سیما تا انتخاب در جشنواره کن

شهاب حسینی که نام کاملش سید شهاب الدین حسینی تنکابنی است، از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی می باشد. این بازیگر محبوب در زمینه های دیگری به جز بازیگری نیز فعالیت داشته است. شهاب حسینی در نقش های گویندگی، خوانندگی و مجری گری نیز بسیار موفق بوده است.

شهاب حسینی کیست؟

شهاب حسینی کیست؟

در ابتدا باید نگاهی کامل به بیوگرافی شهاب حسینی بیندازیم. Shahab Hosseini تنکابنی که بیش تر او را به عنوان بازیگر و کارگردان موفق و محبوبی می شناسیم، در سال 1352 در شهر تهران به دنیا آمده است. تاریخ تولد شهاب حسینی 14 بهمن ماه سال 1352 است. او در ابتدا تنها گوینده رادیو بود و با صدای گرمش به مردم شناخته می شد. پس از مدتی نیز او به عنوان مجری برنامه های تلویزیونی مشغول به کار شد. اولین برنامه تلویزیونی که Shahab Hosseini در آن در نقش یک مجری ظاهر شد، اکسیژن نام داشت. این برنامه در سال 1377 با اجرای زیبایShahab Hosseini پخش شد و توانست توسط این برنامه به مردم معرفی شود. پس از اکسیژن، Shahab Hosseini در برنامه هایی دیگری مانند رنگ صبح نیز در نقش مجری، ایفای نقش کرد. بعد ها شهاب حسینی در سریال پس از باران که از سریال های پربیننده تلویزیونی بود، بازی کرد و راهش را به دنیای سینما و تلویزیون پیدا کرد. او آن قدر در حرفه بازیگری موفق بود که چند سال پیش توانست برنده جایزه نخل طلا به عنوان بهترین بازیگر مرد در فستیوال کن شود. این تنها یکی از ده ها جایزه بین المللی Shahab Hosseini محسوب می شود که برای ایران نیز باعث افتخار بوده است.

Shahab Hosseini در خانواده فرهنگی متولد شده است، یکی از دلایل موفقیت های زیاد او در سال ها فعالیتش ریشه در همین خانواده فرهنگی و محترم او دارد. او در زمان کودکی بسیار شیطان بوده است و به قول خودش از آن دسته شیطان های مودب بود که هیچ کس باور نمی کرد چه دسته گل هایی را به آب داده است. یکی از خاطرات بامزه او در این باره مربوط به موضوع سربازی اش است. شهاب حسینی در یکی از مصاحبه هایش گفته است زمانی که به علت رفتن به سربازی مجبور بود موهایش را از ته بزند متوجه شد سرش از 9 قسمت شکسته است و تمامی این شکستگی ها مربوط به شیطنت های دوران کودکیش بوده است. او حتی دلیل چند تا از شکستگی هایش را به خاطر نمی آورد. شهاب حسینی و خانواده اش تا زمان 7 سالگی او در شهر تهران زندگی می کردند. مادر شهاب، امدادگر بود و در سن 7 سالگی مجبور شدند به خاطر کار مادرش به شهر خرم آباد بروند.

او هنوز هم از یاداوری خاطرات آن روز ها احساس غم و ناراحتی می کند. خاطرات بسیار ناراحت کننده زمان جنگ که مصادف با زمان کوچشان به خرم آباد بود، هنوز هم موجب رنجش شهاب است. خواهر شهاب حسینی در این سال ها همیشه سعی کرده است که حواسش به برادرش باشد و شهاب بار ها علاقه زیادش را به خواهرش نشان داده است و از او در این بابت متشکر بوده است. بعد از چند سال، آن ها مجددا به شهر تهران بازگشتند و در خیابان فاطمی در خانه ای که داشتند، زندگی کردند. او یکی از اتفاقات ناگوار دیگر زندگی اش را در همان سال بازگشتش به تهران تجربه کرد و آن مربوط به فوت یکی از صمیمی ترین دوستانش به خاطر اعتیاد بود. تمامی این حوادث سبب شد شهاب دیگر آن شیطنت های دوران کودکی اش را به طور کامل از یاد ببرد و تبدیل به نوجوانی آرام شود.

شهاب در کنکور رشته انسانی شرکت می کند و در رشته روانشناسی در دانشگاه تهران، پذیرفته می شود. پس از دو سال درس خواندن در بهترین دانشگاه شهر تهران، او به دلیل مهاجرت به کشور کانادا، درسش را رها می کند. شهاب دیگر هرگز به محیط دانشگاه برای ادامه تحصیلش برنگشت و هیچ گاه در کاری که مرتبط با رشته تحصیلیش باشد نیز فعالیت نکرد. شهاب حسینی آمریکا را نیز به عنوان مقصد بعدی اش برای تحصیل در نظر داشت که این جمله تنها در حد فکر برای Shahab Hosseini ماند و هرگز به واقعیت تبدیل نشد. Shahab Hosseini از بازیگران خوش قد و بالای سینمای ایران است. او به دلیل داشتن چهره خاص و قد خوبش بسیار محبوب است. قد شهاب حسینی 180 سانتی متر است و در میان بازیگران قد بلند سینمای ما قرار دارد.

طلاق شهاب حسینی واقعیت دارد؟

طلاق شهاب حسینی واقعیت دارد؟

شهاب حسینی در سال 1374 با پریچهر قنبری ازدواج کرد. آن ها تا مدت ها تمام سعی خودشان را می کردند که به دور از حاشیه بتوانند زندگی آرامی را در کنار دو فرزند پسرشان داشته باشند و بسیار در این زمینه موفق بودند. از دو سال پیش شایعه طلاق این دو بازیگر محبوب به طور جدی در رسانه ها پخش شد. چیزی که به این شایعه دامن زد، نبود عکس دو نفره از شهاب حسینی و همسرش در محفل ها و مراسم ها بود. آن ها تا قبل از این شایعه عادت داشتند در تمامی مراسم ها همراه با یکدیگر شرکت کنند. پریچهر قنبری که از بازیگران تئاتر خوب کشورمان است نیز تمامی تصاویر پیج اینستاگرامش که در آن ها Shahab Hosseini حضور داشت را حذف نمود. این اقدامات همه سبب شدند که شایعه طلاق این دو بسیار پر رنگ تر از گذشته در رسانه وجود داشته باشد. البته Shahab Hosseini هرگز پاسخ دقیق به این سوال نداده است.

شهاب حسینی در دورهمی دعوت شد؟

شهاب حسینی در خندوانه و برنامه دورهمی دعوت شده است اما هرگز در آن ها حضور نیافته است. Shahab Hosseini از جمله بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون به شمار می رود و حضور او در برنامه های اینچنینی به بالا رفتن تماشاگران کمک بسیار زیادی خواهد کرد. مجریان این برنامه ها، مهران مدیری و رامبد جوان به خوبی از این قضیه آگاه هستند و بسیار تلاش کرده اند تا با متقاعد کردن Shahab Hosseini، در یک برنامه و برای دقایقی بتوانند با این شخصیت کاریزماتیک سینمای ایران مصاحبه داشته باشند. ناگفته نماند Shahab Hosseini بسیار اهل مصاحبه و گفتگو با طرفدارانش است. دلیل حضور او در برنامه هایی مانند خندوانه و دورهمی هنوز به طور کامل مشخص نیست. می توان دلیل شرکت نکردنش در این برنامه ها را به مشغله کاری زیاد شهاب مرتبط دانست.

درآمد شهاب حسینی چقدر است؟

درآمد شهاب حسینی چقدر است؟

درآمد شهاب حسینی از راه بازیگری و کارگردانی در سینما و تلویزیون ایران، بسیار بالا است. خانه شهاب حسینی در منطقه شمالی تهران و همچنین لواسان، از جمله خانه های لاکچری گران قیمت محسوب می شود. به گفته بسیاری از دوستان شهاب، او توسط سرمایه گذاری توانسته است اقامت کشور هایی مانند آمریکا را نیز با همین درآمد بالایش به دست آورد. یکی از راه های کسب درامد شهاب حسینی، داشتن کافه رستورانش است. او این کافه را در لواسان و در نزدیکی محل زندگی اش به منظور ارتباط بیش تر با طرفدارانش تاسیس کرده است. بسیاری از طرفداران Shahab Hosseini، در دوران قبل از کرونا عادت داشتند که به این کافه بروند و همین مورد باعث شده بود درامد Shahab Hosseini از این کافه رستوران هم بسیار افزایش یابد. او از جمله میلیونر های سینمای ایران محسوب می شود. ثروت شهاب حسینی بالا تر از چند میلیارد تخمین زده می شود.

اینستاگرام شهاب حسینی چیست؟

شهاب حسینی اینستا را برنامه ای مخل آرامش و زندگی اش می داند. او اعتقاد دارد با برنامه های اینچنینی تنها وقتش گرفته می شود و وارد دنیای حاشیه می شود. شهاب همیشه سعی کرده است در زندگی، از گزند حاشیه دور بماند و او حضور در اینستاگرام را مساوی با حضور در مرکز حاشیه می داند. البته با سرچ کردن نام شهاب حسینی، برایتان پیجی با تیک آبی و فالووران بالا به نام شهاب حسینی آورده می شود. زمانی که طرفداران شهاب در هر مراسمی از او می خواستند تا در اینستاگرام و فضای مجازی حضور داشته باشد، او بالاخره قبول کرد که پیجی در اینستاگرام داشته باشد و مسئولیت آن را به ادمین، که از دوستان نزدیک شهاب است، بدهد. ادمین پیج اینستاگرام شهاب حسینی فعالیت زیادی ندارد و تنها وظیفه اش، انتقال صحبت های شهاب حسینی پیرامون مسائل مختلف اجتماعی و شخصی او است. شهاب حسینی در اینستاگرام فن پیج های خوب زیادی دارد. اخبار و تصاویر زیادی از شهاب حسینی را می توانید در پیج های این طرفداران او ببینید.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

برای مشاهده عکس های شهاب حسینی راه های بسیاری وجود دارد. شما می توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام خود Shahab Hosseini و با طرفداران و فن پیج های او، به تصاویر و اخبار مهم زندگی شهاب دست پیدا کنید. فن پیج های شهاب، تصاویر او را در مراسم های مختلف منتشر می کنند. راه بعدی این است که از مجلات مرتبط با اخبار هنرمندان استفاده کنید. بسیاری از مجلات برای فروش بیش تر خود سعی می کنند اقدام با مصاحبه با سلبریتی های محبوبی مانند Shahab Hosseini کنند. آن ها در صفحات خود تصاویر بسیار زیاد و جدیدی از شهاب و دیگر هنرمندان منتشر می کنند. در گوگل هم می توانید با جستجوی نامش شهاب حسینی، تصاویر زیادی از او را پیدا کنید. بسیاری از سایت های خبری با هنرمندان و سلبریتی ها، مصاحبه می کنند.

در این سایت ها تصاویر زیادی از هنرمندانی مانند شهاب حسینی وجود دارد که شما می توانید آن ها را مشاهده کنید و حتی برای خودتان ذخیره کنید. پسر بزرگ تر Shahab Hosseini به نام محمد امین در اینستاگرام بسیار فعال است. او تصاویر زیادی را در پیج شخصی اش به همراه پدرش منتشر می کند. Shahab Hosseini و پسرش محمد امین در اینستاگرام تصاویر بامزه و زیادی دارند که با پیدا کردن پیج محمد امین می توانید آن ها را مشاهده کنید.

فیلم های درخشان شهاب حسینی کدامند؟

فیلم های درخشان شهاب حسینی کدامند؟

شهاب حسینی از همان سال ها اول فعالیت حرفه ایش در سینما و تلویزیون، شانس همکاری با کارگردانان و بازیگران سرشناس زیادی را داشته است. اکثر فیلم هایی که شهاب در آن ها ایفای نقش کرده است، برنده جوایز ملی و بین المللی شده اند.

شهرزاد

این مجموعه سه قسمتی از شبکه نمایش خانگی و از سال 1394 پخش شد و توانست مخاطبان زیادی به دست آورد. Shahab Hosseini از نقش های اصلی این فیلم بود و تواسنت یکی از ماندگار ترین نقش هایش را در این فیلم بازی کند. هنوز هم بسیاری از سریال ها و فیلم ها سعی دارند تا با نزدیک کردن فضایشان به این سریال، بتوانند مخاطبانی را به مانند شهرزاد برای خود به دست آورند. شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در سه قسمت این سریال با یکدیگر همبازی بودند.

سوپر استار

یکی دیگر از نقش های ماندگار شهاب حسینی که به شهرت او کمک زیادی کرد، بازی در نقش کوروش زند در فیلم سوپر استار بود. او در این فیلم سینمایی برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره بین المللی فیلم فجر در سال 1387 شد. تا مدت ها شایعه شده بود که این فیلم در منزل شخصی Shahab Hosseini فیلمبرداری شده است.

هیس! دختر ها فریاد نمی زنند

این فیلم به کارگردانی پوران درخشنده، در سال 1392 یکی از بهترین و ماندگارترین فیلم های سینمایی آن زمان بود. این فیلم به گفته کارگردانش برگرفته از داستان واقعی فردی در بوکان است و توانست جوایز زیادی را در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برنده شود.

برادرم خسرو

در این فیلم، Shahab Hosseini یکی از متفاوت ترین نقش هایش را بازی کرده است. این فیلم به دلیل موضوع جذابی که داشت توانست در جشنواره فیلم یاری سوئد جایزه بهترین فیلم بلند را به دست آورد. آمار فروش این فیلم در سینما های ایران نیز بالای 1 میلیارد بوده است.

مست عشق

جدیدترین و آخرین فیلم شهاب حسینی، مست عشق است. این فیلم به کارگردانی آقای حسن فتحی، روایت گر ماجراهای بین شمس تبریزی و مولوی است. Shahab Hosseini در این فیلم نقش شمس را بازی می کند. این فیلم هنوز به مرحله اکران سراسری نرسیده است و در مرحله تولید قرار دارد. مست عشق قرار است متشکل از بازیگران ایرانی و ترکیه ای باشد و جز آثار سینمایی دنیا به حساب آید.

جوایز و افتخارات شهاب حسینی شامل چه مواردیست؟

شهاب حسینی از جمله پرافتخار ترین بازیگران مرد سینمای ایران به حساب می آید. او در سال های فعالیتش توانسته است جوایز متعددی را در جشنواره های فیلم ایران و جهان برنده شود. از مهم ترین و خاص ترین جوایز او می توان به خرس نقره ای اشاره کرد که او در جشنواره بین المللی فیلم برنده برای فیلم جدایی نادر از سیمین برنده شد. شهاب حسینی در سال 2016 برنده جایزه بین المللی کن برای بازی در فیلم فروشنده شد. این جایزه از افتخارات سینمای ایران در جهان به حساب می آید. او تا به امروز موفق شده است بسیاری از جوایز را که مربوط به رای گیری ها از طریق مردم بود نیز برنده شود؛ این موضوع نشان دهنده مردمی بودن و محبوبیت Shahab Hosseini در بین ایرانیان دارد. شما می توانید شهاب حسینی ویکی پدیا را در اینترنت جستجو کنید و در این سایت لیست تمامی جوایزی را که تا به امروز Shahab Hosseini برنده شده است، مشاهده نمایید.

شهاب حسینی چند سال دارد؟

شهاب حسینی چند سال دارد؟

او متولد سال 1352 است و سن شهاب حسینی 48 سال است. او تا به امروز توانسته است جایگاه بسیار خوبی در بین مردم به دست آورد و جز بازیگران محجوب و دوست داشتنی سینمای کشورمان به حساب آید. شهاب حسینی به عنوان سوپراستار سینمای ایران شناخته می شود و مردم هنوز منتظر هستند تا او را در نقش های ماندگار تر دیگری ببینند؛ شهاب حسینی به مردم ایران قول بردن جایزه اسکار را داده است.

مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

تاکنون مصاحبه های زیادی با Shahab Hosseini انجام شده است. از محبوب ترین مصاحبه های با شهاب می توان به مصاحبه با او در جشنواره کن در سال 2016 اشاره کرد که به همراه اصغر فرهادی این مصاحبه را انجام داد. Shahab Hosseini و ترانه علیدوستی با یکدیگر به عنوان بازیگران فیلم فروشنده، در این مراسم حضور داشتند و تصاویر و مصاحبه های زیادی از این دو منتشر شد. با سرچ کردن shahab Hosseini  در جشنواره کن می توانید به این مصاحبه ها دسترسی داشته باشید.

حاشیه های شهاب حسینی درباره چه مواردیست؟

شهاب حسینی همیشه سعی کرده است که وارد حاشیه و شایعات نشود؛ چرا که می دهد زمانی که به دام این شایعات بیفتد، فرار از آن غیرممکن است. مردم همیشه دوست دارند از زندگی شخصی بازیگران و هنرمندان محبوب کشورمان سر در بیاورند. Shahab Hosseini یکی از هنرمندانی است که بسیاری از مردم و خبرنگاران همواره سعی داشته اند تا به جزئیات زندگی او آگاه شوند. نتیجه این کنجکاوی این شد که ماجرای طلاق Shahab Hosseini و همسرش در دو سال گذشته خیلی زود توانست سوژه و در اصل تیتر اول مجلات و سایت های خبری شود.

از دیگر حاشیه های زندگی Shahab Hosseini مربوط به چند ماه پیش است. واکسیناسیون سراسری در کشور ما به تازگی انجام شده است و تا قبل از آن واکسن کرونا برای گروه های خاصی مانند کادر درمان موجود بود. در همین زمان تصاویری از Shahab Hosseini منتشر شد که در کشور آمریکا در حال زدن واکسن فایزر است. این عکس ها واکنش های زیادی را از سوی مخاطبان به سمت شهاب حسینی کشاند. او بعد ها سعی کرد تا با گفتن داستان هایی حواس مردم را از این تصاویر پرت کند که خیلی نتوانست موفق شود. این تصاویر باعث شد تا شایعه اقامت داشتن شهاب حسینی در کشور آمریکا پر رنگ تر از قبل شنیده شود.

همسر این بازیگر کیست؟

پریچهر قنبری، از بازیگران تئاتر و تلویزیون ایران، همسر شهاب حسینی است. او و شهاب در سال 1374 با یکدیگر ازدواج کرده اند و حاصل این ازدواج دو پسر به نام های محمد امین و امیر علی می باشد. دو سالی می شود که شایعه طلاق شهاب حسینی و همسرش در فضای مجازی شنیده می شود. جالب است بدانید Shahab Hosseini، همان طور که در قبل اشاره کردیم، در زمینه خوانندگی نیز مهارت دارد؛ او شعری را به نام همسرش پریچهر خوانده است و به عشق زندگی اش تقدیم کرده است.

جایزه اسکار شهاب حسینی برای چه فیلمی بود؟

شهاب حسینی تا به امروز موفق به برنده شدن جایزه اسکار در زمینه بازیگری نشده است. او جوایز متعددی را در زمینه های مختلف از قبیل بازیگری، کارگردانی و حتی مجری گری برنده شده است اما قول بردن اسکار را در سال های آینده به مردم داده است. Shahab Hosseini در فیلم جدایی نادر از سیمین بازی کرده است و در این فیلم توانست جوایز زیادی را برنده شود. این فیلم توانست جایزه اسکار را در بخش بهترین فیلم خارجی زبان در مراسم اسکار برنده شود و افتخاری در کارنامه هنریShahab Hosseini و دیگر بازیگران این فیلم، رقم بزند.

فوت پسر شهاب حسینی واقعیت دارد؟

فوت پسر شهاب حسینی واقعیت دارد؟

فوت پسر شهاب حسینی، دروغین است. تمامی پیج ها و سایت هایی که این خبر را منتشر کردند، اقدام به نشر کذب در این باره کرده اند. اگر تصویری از عزاداری و سیاه پوشیدن شهاب حسینی در سایت ها مشاهده نمودید، بدانید که این تصاویر مربوط به فوت پدر Shahab Hosseini، فخرالدین حسینی است. پسران شهاب حسینی هر دو در سلامت کامل به سر می برند و هیچ کدام فوت نکرده اند.

برنامه همرفیق شهاب حسینی چه زمانی پخش می شود؟

آخرین کاری که شهاب حسینی در آن حضور داشت، برنامه همرفیق بود. او در این برنامه که از شبکه نمایش خانگی پخش می شد، در نقش مجری برنامه حضور داشت. او مهمانان زیادی را به این برنامه دعوت کرد و فلسفه این برنامه، همان طور که از نامش پیدا است، این بود که مهمانان بایستی به همراه دوستان صمیمی اشان در آن حضور پیدا می کردند و این دوستان در این برنامه به یکدیگر هدیه می دادند. شهاب حسینی و هانیه توسلی در این برنامه نسبت به سانسور های زیادی که می شد، واکنش نشان دادند. در یکی از قسمت های این برنامه، حتی رنگ لباس و آرایش هانیه توسلی به کل با چیزی که در دوربین نشان داده شد، تفاوت داشت. این اتفاق سبب شد هانیه توسلی در پیج اینستاگرامش به شدت به این برنامه انتقاد کند.

سوالات متداول

  1. شهاب حسینی چند ساله است؟

    این بازیگر معروف و محبوب متولد بهمن ماه سال 1352 است و 48 سال سن دارد.

  2. آیا شهاب حسینی هنوز هم متاهل است؟

    شایعه جدایی شهاب از همسرش دو سالی است که خیلی جدی در رسانه شنیده می شود.

  3. آخرین برنامه ای که از شهاب حسینی پخش شد چه نام دارد؟

    آخرین برنامه ای که شهاب در نقش مجری در آن حضور داشت، همرفیق نام داشت.

  4. آخرین فیلم شهاب حسینی چیست؟

    آخرین و جدید ترین فیلمی که شهاب حسینی در آن ایفای نقش کرده است، مست عشق نام دارد که محصول سینمای ایران و ترکیه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *