بیوگرافی شاهرخ استخری و دخترانش + حواشی جدید او در بلژیک

شاهرخ استخری از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی است. در سال های 1388 و 1389 کم تر کسی بود که سریال های مشهور دلنوازان و فاصله های او را ندیده باشد و نام این پسر سرکش این سریال ها را نداند. امروزه Shahrokh Estakhri در دنیای تصویر بسیار کم کار تر از قبل شده است و به حرفه های دیگری مشغول است. با خواندن بیوگرافی شاهرخ استخری و فعالیت های امروزش، دلیل این کم کاری او را بهتر متوجه خواهید شد.

شاهرخ استخری کیست؟

شاهرخ استخری کیست؟

تاریخ تولد شاهرخ استخری 14 مهر ماه سال 1359 در شهر تهران است. فامیلی او به دلیل اصالت پدرش است. شاهرخ و خانواده پدری اش، اصالتا اهل شهر استخر در نزدیکی شهر شیراز هستند. استخر در زمان ها قبل تر، شهری بزرگ محسوب می شد؛ اما امروزه تنها به زمین های زراعتی و خانه های روستایی اختصاص یافته است. اصالت Shahrokh Estakhri به همین شهر بر می گردد و او همیشه آن را افتخاری برای خودش می داند که نام یکی از شهر های زیبا و مهم کشورش را به عنوان فامیلی دارد.تحصیلات دانشگاهی Shahrokh Estakhri در زمینه مهندسی صنایع است. او در مصاحبه هایش اعلام کرده است که پدرش در زمینه درس او و خواهرانش سختگیری زیادی داشت و او به دلیل پدرش و علاقه پدرش به رشته های ریاضی فیزیک، وارد دانشگاه و تحصیل در رشته مهندسی صنایع شده است. او قبل از آن که بازیگر شود، چند ماهی در رشته اش فعالیت کرد اما خیلی زود متوجه شد که علاقه زیادی به کار در این رشته ندارد و خیلی سریع قدم در راه علاقه و بازیگری که از کودکی به آن عشق می ورزید، گذاشت.

جالب است بدانید شاهرخ استخری و خواهرانش، همه به خاطر سختگیری پدرشان در رشته هایی که خیلی مایل به آن ها نبودند در دبیرستان و دانشگاه تحصیل کرده اند. مادر شاهرخ استخری از جمله کسانی بود که به شاهرخ برای این راهی که امروزه در آن است، کمک زیادی کرده است.خانواده شاهرخ استخری تا زمان 9 سالگی شاهرخ در محله بلوار کشاورز تهران زندگی می کردند و جز خانواده های با وضع مناسب و نسبتا پولدار تهران به شمار می آمدند. بعد از این دوران آن ها به شهرک غرب تهران، که از محله های بسیار خوب است، نقل مکان کردند. Shahrokh Estakhri هرگز به خدمت سربازی نرفته است و از همان اول معاف محسوب می شد. پدر شاهرخ استخری در زمان جنگ حدود 8 سال در منطقه خارک بوده است و به همین دلیل تنها پسرش از رفتن به خدمت سربازی معاف است.

امروزه Shahrokh Estakhri با سال های قبل جوانی اش تفاوت های زیادی کرده است. شاید به خاطر بازی در نقش های تندخو و سرکشی که داشته است، اکثر مردم او را به عنوان نمادی برای جوان لجباز می شناسند؛ اما این موضوع در زندگی شاهرخ امروزه اصلا وجود ندارد. او در خانواده نقش پدر دو دختر بچه زیبا را دارد و بسیار آرام تر و منطقی تر از قبل مشغول زندگی است.امروزه Shahrokh Estakhri از دنیای بازیگری کمی فاصله گرفته است. البته او در لایو اینستاگرام پرسش و پاسخی که به همراه همسرش و دخترش داشتند، اعلام کرد که همیشه عاشق بازیگری است و اگر نقش مورد نظرش به او پیشنهاد شود که فیلمنامه قوی داشته باشد، حتما به آن به طور جدی فکر خواهد کرد. او امروزه سرگرم کسب و کاری است که چند سالی است با زحمت و تلاش زیادی که داشته است، راه اندازی کرده است. او در کار طلا و جواهرات مشغول است و مشغول تاسیس شعبه های جواهر فروشی اش، به نام سنجاق، در سرتاسر کشور است. تا به امروزShahrokh Estakhri توانسته است در شهر های تهران و مشهد شعبه های زیادی از این طلا فروشی را تاسیس کند و فروش بسیاری خوبی از این راه داشته باشد.

جدایی شاهرخ استخری واقعیت دارد؟

جدایی شاهرخ استخری واقعیت دارد؟

شاهرخ استخری در سال 1390 با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است. آن دو امروزه دو دختر دوست داشتنی به نام های پناه و نبات دارند و در کنار هم بسیار احساس خوشبختی می کنند. این آرامش و خوشبختی از تمامی تصاویر و فیلم های آن ها به خوبی قابل مشاهده است. شاهرخّّ و سپیده در سال 1390 در شهر تهران مراسم ازدواجشان را برگزار کردند. سپیده بزمی پور متولد تهران است اما تمام خانواده اش در شهر بروکسل کشور بلژیک زندگی می کنند؛ به همین دلیل آن ها علاوه بر مراسمی که در تهران داشتند، یک مراسم باشکوه دیگر نیز به مناسبت پیوند ازدواجشان در شهر بروکسل گرفتند. شایعه جدایی و طلاق این زوج دروغین و تنها برای جذب فالوور است. سپیده بزمی پور از لاگر های لایف استایل اینستاگرام است و به صورت روزانه تصاویر و ویدیو های زیادی از فرزندانش و همسرش، Shahrokh Estakhri در صفحه اینستاگرامش منتشر می کند.

شاهرخ استخری در دورهمی دعوت شد؟

Shahrokh Estakhri تا به امروز نشان داده است که از مصاحبه کردن و شرکت در برنامه های پرسش و پاسخی بسیار استقبال می کند. شاهرخ استخری در خندوانه و دورهمی حضور داشته است و در این برنامه به سوالات مجریان برنامه، رامبد جوان و مهران مدیری به طور کامل پاسخ داده است. او در برنامه مهران مدیری خیلی شفاف درباره کار و زندگی اش صحبت کرد و ناگفته های زیادی را درباره فعالیت حرفه اش در بازیگری و به خصوص سال های اول فعالیتش به زبان آورد.

درآمد شاهرخ استخری چقدر است؟

درآمد شاهرخ استخری چقدر است؟

وضع زندگی شاهرخ استخری بسیار خوب است. او در یک خانه لاکچری و در شهرک غرب تهران زندگی می کند. فیلم هایی که سپیده بزمی پور از خانه و زندگی اش منتشر می کند، همه گواه زندگی بسیار لاکچری و با شکوه Shahrokh Estakhri است. خانه شاهرخ استخری در اینستاگرام به عنوان یکی از خانه های لاکچری بازیگران مرفه شناخته می شود. درآمد شاهرخ استخری از بازیگری و طلافروشی که شعبه های زیادی برای آن تاسیس کرده است، تامین می شود. درامد کار طلا به خودی خود بسیار بالا است و شاهرخ در این سال ها توانسته است به خوبی با مدیریتی صحیح، درآمد بسیار خوبی از شعبه های مختلف سنجاق به دست آورد.

شاهرخ استخری در اینتساگرام پیج شخصی دارد؟

خانواده شاهرخ استخری در اینستاگرام بسیار فعال هستند. نکته ای که بسیار جالب به نظر می رسد این است که در سال 1390 که شاهرخ به تازگی تشکیل خانواده داده بود، در مصاحبه های مختلف اعلام می کرد که به هیچ عنوان، نه خودش و نه همسرش اهل فضای مجازی و پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و فیسبوک نمی باشد. اما امروزه شاهرخ استخری و همسرش به صورت بسیار زیادی در این شبکه ها هستند و تقریبا به صورت روزانه تصاویر و ویدیو های زیادی از زندگی و خودشان منتشر می کنند. برای پیدا کردن پیج اینستاگرام شاهرخ استخری، کافی است نام او را در این برنامه سرچ کنید. پیج شاهرخ استخری به عنوان گزینه اول برایتان آورده می شود. همچنین با پیدا کردن پیج سپیده بزمی پور که در اینستاگرام به نام استخری فامیلی موجود است هم می توانید به پیج شاهرخ استخری در اینستاگرام دست پیدا کنید. یکی از نکات جالب در زندگی Shahrokh Estakhri این است که Shahrokh Estakhri قبل از عمل بینی، هیچ عکسی در اینستاگرامش نگذاشته است.

شغل اصلی شاهرخ استخری چیست؟

شغل اصلی شاهرخ استخری چیست؟

شاهرخ استخری در زمینه های بازیگری و مجری گری فعالیت دارد. او از بازیگران موفق و محبوب سینما و تلویزیون در بین مردم، به خصوص جوانان به حساب می آید. Shahrokh Estakhri این سال ها بیزینس جدیدی را نیز راه اندازی کرده است و آن را در کنار کار اصلی اش که بازیگری است، پیش می برد. او اقدام به تاسیس شعبه های مختلف سنجاق، که طلافروشی و جواهر فروشی او است، کرده است. شاهرخ در این سال ها توانسته است درامد بسیار خوبی از این راه به دست آورد. شاهرخ استخری اینستا شغل جدیدش را نیز دارد و در آن به فروش غیرحضوری هم می پردازد و ثروت شاهرخ استخری از این فروش بسیار بالا است.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

برای مشاهده تصاویر Shahrokh Estakhri و به صورت کلی خانواده شاهرخ استخری، بهترین راه مراجعه به اینستاگرام او و همسرش است. سپیده بزمی پور تصاویر و کلیپ های زیادی از همسر و فرزندانشان در فضای مجازی منتشر می کند. خود شاهرخ استخری نیز در اینستاگرام بسیار فعال است و تصاویر زیادی از خودش در صفحه اش موجود است. فن پیج های او نیز بسیار فعال هستند و شما می توانید در پیج آن ها تصاویر و ویدیو های فیلم های قدیمی شاهرخ را مشاهده کنید. او فن پیج های زیادی دارد که در مناسبت های مختلف مانند تولد فرزندان شاهرخ، با طراحی ادیت های خاص، علاقه و دوست داشتنشان به این خانواده را نشان می دهند. راه دیگر برای دیدن تصاویر شاهرخ استخری، سرچ کردن نام او در موتور جستجوی گوگل است. در دنیای اینترنت، تصاویر و کلیپ های زیادی از شاهرخ استخری وجود دارد.مجلات مرتبط با زندگی هنرمندان و همچنین سایت هایی با این موضوع نیز، تصاویر و اخبار زیادی درباره این هنرمند منتشر کرده اند. شما با سرچ مصاحبه های شاهرخ استخری می توانید به آرشیو گفتگو ها وتصاویرShahrokh Estakhri با مجلات و سایت های خبری دست پیدا کنید.

فیلم های پر طرفدار شاهرخ استخری کدامند؟

فیلم های پر طرفدار شاهرخ استخری کدامند؟

شاهرخ استخری تا به امروز نقش آفرینی در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی زیادی را در کارنامه فعالیت هایش داشته است. بسیاری از این فیلم و سریال ها بسیار پربیننده و محبوب بودند و به شهرت امروزی شاهرخ استخری کمک زیادی کرده اند.

دلنوازان

نقطه عطف زندگی شاهرخ استخری این سریال است. در این سریال، حسین سهیلی زاده اقدام به معرفی بسیاری دیگر از بازیگران از قبیل سحر قریشی کرد. شاهرخ استخری یکی از ماندگارترین و محبوب ترین بازی هایش را در این سریال که محصول سال 1388 است، به نمایش گذاشت.

فاصله ها

پس از موفقیت سریال زیبای دلنوازان، حسین سهیلی زاده سریال فاصله ها را درست به فاصله زمانی یک سال بعد از دلنوازان، ساخت. این سریال هم در میان بینندگان از محبوبیت زیادی برخوردار بود و به شاهرخ استخری و دیگر بازیگران کمک بسیاری برای بیش تر دیده شدن کرد.

پریدخت

این فیلم که در ایام محرم سال 1386 پخش شد، اولین حضور رسمی و فعالیت حرفه ای Shahrokh Estakhri در سینما و تلویزیون محسوب می شود. او در این فیلم با این که کم تجربه ترین بازیگر بود، تمام تلاشش را کرد تا بازی خوبی از خود نشان دهد که در این مورد بسیار هم موفق عمل کرد.

ماه و پلنگ

در این سریال که در سال 1395 از شبکه سه در صدا و سیمای ایران پخش شد، شاهرخ یکی از نقش های اصلی را بر عهده داشت. نکته ای که وجود دارد این است که شاهرخ دیگر نتوانست در هیچ فیلم و سریالی، به موفقیتی که در سریال دلنوازان داشت، دست پیدا کند.

ساعت شلوغی

یکی از کار ها سینمایی شاهرخ استخری است که در آن برای دومین بار، بعد از دلنوازان، با سحر قریشی همبازی شد. این فیلم نتوانست به فروش و موفقیت خوبی در گیشه سینما برسد.

جوایز و افتخارات شاهرخ استخری شامل چه مواردیست؟

جوایز و افتخارات شاهرخ استخری شامل چه مواردیست؟

Shahrokh Estakhri در سال 1388 برای بازی در دلنوازان موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد از نگاه مردم در تلویزیون شود. در آن سال ها تصویر شاهرخ استخری روی جلد اکثر مجلات بود و همین تصویر او و مصاحبه هایش در آن مجله، باعث به فروش رفتن آن می شد. او در آن سال ها محبوبیت زیادی را در بین جوانان به دست‌ آورده بود. شما می توانید با جستجو شاهرخ استخری ویکی پدیا، اطلاعات بیش تری درباره فیلم ها و جایزه های او به دست آورید. شاهرخ تا به امروز به خاطر بازی در فیلم و به خصوص سریال هایش توانسته است در جوایز زیادی به عنوان بهترین بازیگر از نگاه مردم، برنده شود.

شاهرخ استخری چند سال دارد؟

شاهرخ استخری متولد سال 1359 است اما با این وجود خودش را یک دهه شصتی می داند. سن شاهرخ استخری 41 سال است و در این سن توانسته است به موفقیت های زیادی دست پیدا کند. او امروزه زندگی آرام و موفقی دارد و در کنار همسر و فرزندانش، به کار و فعالیت مشغول است.

آیا تابحال مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

آیا تا به حال مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

در سال های 1388 و 1389 تصویر و مصاحبه های Shahrokh Estakhri در اکثر مجلات و روزنامه های کشور دیده می شد. او در آن سال ها محبوبیت زیادی در بین مردم، به خاطر بازی های خوبش در سریال های پر بیننده ای مانند دلنوازان داشت. در آن زمان تب و تاب مجله خواندن نیز در بین مردم بسیار بالا بود و مانند امروز نبود که به راحتی هر خبر و مصاحبه ای را بتوان در اینترنت پیدا کرد. در آن زمان مصاحبه های زیادی با شاهرخ استخری در برنامه های مناسبتی تلویزیونی نیز انجام می شد. هنوز هم بسیاری از ویدیوی های این مصاحبه ها در فضای مجازی و سایت هایی مانند آپارات موجود است که می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش محبوبیت برنامه ها و اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام، سبب شده است که اکثر مصاحبه ها با هنرمندانی مانند Shahrokh Estakhri، در همین برنامه ها صورت بگیرد. شاهرخ استخری به همراه همسرش سپیده بزمی پور سعی می کنند هر از گاهی لایو های خودمانی از خودشان در اینستاگرام قرار دهند و در آن به سوالات مردم درباره زندگی و رابطه اشان، پاسخ دهند. شما می توانید این لایو های پرسش پاسخ را که به تازگی از این زوج در پیج اینستاگرامشان منتشر شده است، در یوتیوب مشاهده نمایید.

حاشیه های شاهرخ استخری درباره چه مواردیست؟

حاشیه های شاهرخ استخری درباره چه مواردیست؟

این بازیگر محبوب، در گذشته اهل فضای مجازی نبود و در مصاحبه های مختلف اعلام کرده بود که به هیچ وجه، نه خودش و نه همسرش دوست ندارند تمامی اتفاقات زندگیشان را در فضای مجازی اعلام کنند و در این پلتفرم ها فعالیت داشته باشند. امروزه کاملا خلاف این حرف او اتفاق افتاده است و سپیده بزمی پور، همسر شاهرخ استخری از بلاگر های بسیار بسیار فعال در زمینه لایف استایل اینستاگرام است. از انتقاد هایی که به Shahrokh Estakhri و همسرش می شود، پخش تصاویر زیادی از دخترانشان است. عده ای این کار را سو استفاده کردن از فرزندان می دانند؛ چرا که در قوانین فعالیت در فضای مجازی این نکته آورده شده است که استفاده زیاد از تصاویر فرزندان به نوعی جرم و گناه علیه آن فرزند به حساب می آید. یکی از مسائل غلط تربیتی همین نکته است که از کودک فیلم و تصویر با ادیت های فراوان گرفته شود و در فضای مجازی منتشر شود؛ چرا که بچه تشخیص و فهم درستی از این کار ندارد و ممکن است برای آینده او بسیار مخرب باشد.

به هر حال امروزه خیلی ها از تصاویر فرزندانشان برای جذب مخاطب بیش تر استفاده ابزاری می کنند. یکی دیگر از حواشی زندگی Shahrokh Estakhri، شایعه مهاجرت او به کشور بلژیک است. سپیده بزمی پور اهل بلژیک است و بسیاری از اعضای خانواده اش در این کشور زندگی می کنند. سفر های متعدد خانواده استخری به کشور بلژیک سبب شده است که بسیاری از هواداران آن ها درباره مهاجرت و اقامت دائم این زوج در بلژیک از آن ها سوال بپرسند. یکی از فرزندان آن ها نیز در بلژیک متولد شده است و آن ها اقامت کامل این کشور را دارند. یکی دیگر از حواشی مهم Shahrokh Estakhri، ماجرای توهینش به گروه و طرفداران بی تی اس بود.

هشتگ شاهرخ استخری و بی تی اس، مدت ها در اینستاگرام ترند شده بود و واکنش های زیادی را از سوی طرفداران این گروه کره ای در بر داشت. داستان از آن جا شروع شد که شاهرخ استخری به عنوان شوخی، طرفداران این گروه را بیمار دانست. طرفداران این گروه بسیار از این حرف ناراحت شدند و پس از دقایقی اینستاگرام Shahrokh Estakhri مورد حمله طرفدارات متعصب بی تی اس قرار گرفت. سرانجام Shahrokh Estakhri مجبور شد در پست جداگانه ای از این افراد عذرخواهی کند.

همسر این بازیگر کیست؟

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است. تاریخ تولد سپیده بزمی پور 3 دی ماه در سال 1367 و در شهر تهران است. سپیده بزمی پور به زبان های بلژیکی، انگلیسی و فارسی تسلط کامل دارد و در گذشته، قبل از آن که این قدر در اینستاگرام مشهور شود، به کار تدریس زبان و ترجمه مشغول بود. پدر او در بلژیک از هنرمندان و نقاشان معروف است که نمایشگاه های زیادی برای تابلو هایش برگزار می کند.سپیده بزمی پور تمام تحصیلات دانشگاهی اش را در شهر بروکسل بلژیک طی کرده است و حتی در این شهر کارش را نیز شروع کرده بود.

آشنایی او با Shahrokh Estakhri و ازدواجشان سبب شد او به تهران مهاجرت کند. امروزه او و Shahrokh Estakhri صاحب دو فرزند دختر بسیار زیبا و دوست داشتنی به نام های پناه و نبات هستند. تصاویر زیادی از این خانواده محبوب در اینستاگرام سپیده بزمی پور موجود است. شاهرخ استخری و دخترش نبات تصاویر بامزه زیادی در پیج های اینستاگرامشان در کنار هم دارند. Shahrokh Estakhri و خانواده اش در اینترنت از جمله افراد معروف و پرفالوور به حساب می آیند.

کلیپ عروسی شاهرخ استخری و همسرش را در کجا ببینیم؟

کلیپ عروسی شاهرخ استخری و همسرش را در کجا ببینیم؟

سپیده بزمی پور و شاهرخ استخری در سال 1390 با یکدیگر در تهران ازدواج کردند و بعد از آن مراسم دیگری نیز در بروکسل گرفتند. آن ها به دلیل رعایت شئونات اسلامی و همچنین پایبندی به قوانین کشور ایران، هیچ کدام از تصاویر و کلیپ های عروسیشان را در فضای مجازی منتشر نکردند. سپیده بزمی پور به خواست فالوورانش، هر از گاهی اقدام به انتشار چند تصویر با سانسور های فراوان در اینستاگرام می کند.

ماشین شاهرخ استخری چیست؟

تصویر ماشین شاهرخ استخری در یکی از استوری های پیج او دیده می شد. کاربران کنجکاو خیلی سریع قیمت آن ماشین را حدود 3 میلیارد تومان تخمین زدند و آن را از جمله ماشین های وارداتی خارجی عنوان کردند.

سوالات متداول

  1. شاهرخ استخری در چه سالی و در کجا ازدواج کرده است؟

    شاهرخ استخری در سال 1390 در شهر تهران ازدواج کرده است؛ همچنین او و همسرش به دلیل آن که بسیاری از اقوام نزدیک همسرش در بلژیک بودند، مراسم دیگری را نیز در بروکسل برگزار کردند.

  2. همسر شاهرخ استخری امروزه چه فعالیتی دارد؟

    سپیده بزمی پور، همسر شاهرخ استخری در زمینه بلاگری لایف استایل در فضای مجازی فعالیت دارد.

  3. همسر شاهرخ استخری کیست و چه زبان هایی بلد است؟

    همسر شاهرخ استخری سپیده بزمی پور نام دارد و به سه زبان انگلیسی، بلژیکی و فارسی مسلط است.

  4. شاهرخ استخری چند سال دارد؟

    او متولد سال 1359 است و 41 سال سن دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *