بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر سارا در ملکه گدایان + عکس های جدید او

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید ما می خواهیم در مورد شبنم قربانی یکی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی مطالبی را برای شما عزیزان بگوییم در این مقاله راجع به درآمد و بیوگرافی و خانواده و دوستان او مطالب زیادی را برای شما بیان می کنیم، پس ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

شبنم قربانی کیست؟

شبنم قربانی کیست؟

بازیگری یکی از شغل هایی است که ممکن است هر شخص سودای رسیدن به آن را داشته باشد. در بازیگری فرد باید حالت و رفتار مردم را مطالعه کند تا بتواند آن را به خوبی اجرا کند. برای معرفی رشته بازیگری می توان اینطور گفت که این رشته هنر جان بخشیدن به شخصیت هاست. هدف از ایجاد رشته بازیگری و تربیت فارغ التحصیلان این رشته به وجود آوردن افرادی است که بتوانند از طریق استفاده از هنر خود در رسانه های مختلف مانند: تئاتر، تلویزیون، رادیو راه اعتلای فرهنگ و هنر کشورمان را گسترش داده و باعث تربیت و بلوغ فکری مردم جامعه شوند.

هوش و خلاقیت، یکی از مواردی است که لازمه موفقیت در این حرفه است. بازیگر باید بتواند متن را سریع حفظ کند و به سرعت با افراد تیم و روند فیلمبرداری ارتباط برقرار کند و برای موفقیت در ایفای نقش گاهی لازم است از خلاقیت خود نیز بهره بگیرید. بازیگر باید بتواند کار تیمی انجام دهد. ساخت فیلم، سریال و یا تئاتر، نیازمند یکی تیم خوب و حرفه ای است. بازیگری که از حرفه های بسیار سخت است و نیاز به تلاش فراوان بازیگر دارد ب این حال افراد زیادی هستند که در این عرصه فعالیت می کنند و توانستند شهرت بسیار زیادی را برای خودشان به دست آورند.

بازیگران و چهره های کشورمان یکی از اقشار مورد توجه مردم هستند و دیدن آنها در مکان های عمومی به همراه همسر و خانواده شان برای مردم از جذابیت ویژه ای برخوردار است. اغلب هنرمندان و چهره های مشهور در مراسم اکران فیلم ها و جشن های خاص به همراه همسرانشان حاضر می شوند و عکس هایی به یادگار با مردم و اهالی هنر می گیرند و اغلب این تصاویر را در صفحه اینستاگرامشان منتشر می کنند. شبنم قربانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در سریال ملکه گدایان در نقش سارا به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر همچنین سریال لحظه گرگ و میش و فیلم کویر امروز را در کارنامه هنری خود دارد. شبنم قربانی متولد دهه 60 بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون اهل ایران و دانش آموخته رشته بازیگری می باشد.

او کارش را در زمینه بازیگری با تئاتر شروع کرده و از آن جمله در نمایش یک مساوی چهار روی صحنه رفته است، اما برای نخستین بار با ایفای نقش مهندس حریرچی در سریال تلویزیونی لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1396 وارد قاب تلویزیون شد و به عنوان بازیگر شهرت یافت.

درامد شبنم قربانی چقدر است؟

درآمد شبنم قربانی چقدر است؟

وسوسه دنیای شیرین بازیگری برای تمام کسانی که دوست دارند روزی مقابل دوربین قرار بگیرند، تنها به دلیل شهرت و محبوبیت آن نیست. اخباری که مخصوصا طی سال‌ های اخیر از میزان دستمزد بازیگران به گوش می‌رسد، خود به دلیلی تبدیل‌ شده که شعف دوستداران هنرپیشگی را برای رسیدن به این رویای شیرین، دوچندان کرده است. در این سال‌ها، بازیگران، فارغ از تمام امتیازاتی که سبب می‌شد مورد توجه عموم مردم باشند، حالا به‌ واسطه دستمزد هایی که می‌گیرند، فاصله معناداری با طبقه متوسط جامعه پیدا کرده و به قشری مرفه تبدیل شده‌ اند. این اصل نه اینکه تنها متعلق به سلبریتی‌ ها و استار های سینما باشد، بلکه بازیگران نقش‌ های مکمل را نیز در بر می‌ گیرد.

شدت رشد دستمزد بازیگران طی یکی، دو سال اخیر و اخبار گوش خراشی که در این باره شنیده می‌شود، حاکی از فاصله گرفتن دستمزد بازیگران به نسبت دیگر صنوف تولید یک فیلم سینمایی است. آنچه از دستمزد بازیگران فهمیده می‌شود آن است که اعلام رقم برای حضور یک بازیگر در پروژه‌ای، ملاک و مشخصه خاص و ثابتی ندارد. بیشتر، رقمی است که از سوی بازیگر مطرح می‌شود و از سوی مدیر تولید یا تهیه‌کننده مورد چکش‌کاری قرار گرفته تا در نهایت به رقمی که روی آن توافق می‌کنند، برسند. رقمی که بازیگر طبق برگه قرارداد می‌گیرد با رقمی که به‌حساب وی واریز می‌شود، تفاوت بسیاری دارد. به‌عنوان مثال بازیگری 500 میلیون دستمزد واقعی می‌گیرد، اما از تهیه‌کننده‌اش می‌خواهد که رقم دستمزد وی در قرارداد را 700 میلیون تومان تنظیم کند.

این اتفاق سبب می‌شود تا بازیگر برای فیلم بعدی خود، به رقم 700 میلیونی قرارداد قبلی‌ اش توجه داشته باشد و از تهیه‌کننده فیلم جدیدش بخواهد که مثلا 20 درصد بیشتر از فیلم قبلی به او پرداخت کند که می‌شود 850 میلیون. این بازیگر هم جزو بازیگرانی است که با اینکه تازه به بازی در فیلم هایی که توان بالایی است.

اینستاگرام شبنم قربانی

شبنم جزو سلبریتی هایی است که در اینستاگرام فعالیت دارد؛ این اپلیکیشن بعد از انتشار در سال ۲۰۱۰ خیلی سریع محبوبیت فراوانی را در بین افراد پیدا کرد. برای پی بردن به نحوه رشد آن در بین کاربران به آمار ها توجه فرمایید : یک میلیون کاربر ثبت نامی در عرض دو ماه ، ده میلیون کاربر در یک سال ، ۸۰۰ میلیون کاربر فعال تا سپتامبر ۲۰۱۷ و یک میلیارد کاربر فعال در ژوئن 2018 داشته است. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد که عکس و فیلم های خود را به این سرویس آپلود کنند. کاربران می توانند این فایل ها را با فیلترهای گوناگون اصلاح کرده و با تگ ها و اطلاعات مکانی آنها را دسته بندی نمایند. این عکس ها می توانند به صورت عمومی و یا به صورت خصوصی برای برخی از کاربران به نمایش درآید. کاربران می توانند با استفاده از هشتگ و موقعیت مکانی محتوای دیگر کاربران را جستجو کرده و عکس های دیگران را لایک کنند و با فالو کردن دیگران آنها را به تایم لاین خود اضافه کنند.

این سرویس به کاربران اجازه می داد که محتوای با فرمتی به اندازه یک در یک آپلود کنند اما این محدودیت در سال ۲۰۱۵ کم شد. همچنین این سرویس قابلیت پیام رسانی و پست کردن چندین عکس و فیلم در یک پست را اضافه کرد. این بازیگر نیز یکی از فعالین اینستاگرام است، او در اینستاگرام نیز با آیدی shabnam ghorbani فعالیت دارد. شما اگر طرفدار این بازیگر هستید ومی خواهید پیج اینستاگرام او را دنبال کنید و از خبر های زیادی از این بازیگر با خبر شوید، می توانید این پیج را در گوگل ببینید.

عکس های شبنم قربانی

عکس های شبنم قربانی

امروز می خواهیم در مورد بازیگر های معروف ایران که مورد توجه عموم جامعه و زیر ذره بین رسانه ها هستند صحبت کنیم و اگر شما به عنوان مخاطب این مقاله می خواهید در مورد عنوانی که ذکر شد بیشتر بدانید مطالب مقاله را تا پایان به دقت مطالعه کنید. همان طور که در تیتر قبلی ذکر کردیم در زمان‌ های گذشته سلبریتی فقط به هنرمندان و بازیگران جامعه گفته می‌ شد، اما در سال های اخیر به تمام کسانی که در شغل های مختلف معروفیت و مشهوریت جهانی دارند و از قدرت مالی خیلی زیادی برخوردار هستند سلبریتی گفته می شود.

که ممکن است در زمینه های آرایشی، بهداشتی، عقیدتی، سیاسی، ورزشی و سایر حوزه های دیگر مشغول به فعالیت باشند که اکنون ما قصد داریم راجع به همین بازیگران صحبت کنیم.

همان طور که از اسمش مشخص می باشد سلبریتی ها به علت معروفیتی که دارند عکس هایشان به راحتی در دسترس همگان قرار دارد و شما می‌ توانید عکس‌ های آن ها را با یک سرچ ساده در اینترنت و یا این که با دنبال کردن صفحه های شخصی آن ها در فضای مجازی مانند اینستاگرام ببینید.

اگر اهل فعالیت در فضای مجازی نیستید می توانید بر روی بیلبورد های تبلیغاتی، مجلات هنری و ورزشی و سایر پوستر ها عکس های آن ها را ببینید، که بازیگر مورد نظر ما در این مقاله ای که امروزه آن را مطالعه کردید یعنی شبنم قربانی هم در این مجلات و در این صفحات مجازی می توانید مشاهده کنید. البته قابل ذکر است که این بازیگر به دلیل این که تازه به شهرت رسیده است بیشتر عکس های او را می‌ توانید در پیج اینستاگرامش یا در فضای مجازی و گوگل مشاهده کنید و در روزنامه ها و مجلات عکس های کمتری را از او میبینید.

فیلم های شبنم قربانی

وی در 10 اسفند 1399 خبر ازدواجش با امین میرشکاری صدابردار را با پستی در اینستاگرامش اعلام کرد. این زوج در سریال ملکه گدایان همکاری داشتند و امین میرشکاری در این کار به عنوان صدابردار حضور داشت. سریال تلویزیونی لحظه گرگ و میش به کارگردانی و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان در سال 1396، اولین تجربه بازیگری جدی او محسوب می‌شود که نقش مهندس حریرچی را در این سریال بازی می‌ کرد.

شبنم قربانی در سال 1398 با شهاب حسینی در فیلم کویر امروز به کارگردانی حامی رمضان هم‌ بازی شد و تجربه موفقی را برای خود رقم زد. این فیلم که در کشور فنلاند فیلمبرداری شد، داستان پسر 13 ساله‌ ای به نام رامین است که به همراه خانواده‌ اش تقاضای پناهندگی به فنلاند را داده‌ اند و چند روز پیش از شروع سال تحصیلی در کشور فنلاند، تقاضای‌ شان از سوی این کشور رد می‌ شود. شهاب حسینی نقش پدر و شبنم قربانی نقش مادر خانواده را ایفا کردند. شبنم قربانی در سریال شبکه نمایش خانگی ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده و به تهیه‌ کنندگی رحمان سیفی‌آزاد و علی‌ طلوعی، در نقش سارا حضور داشت.

در سریال ملکه گدایان بازیگران مطرحی مانند باران کوثری، رویا نونهالی، پانته‌ آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان و فرزاد فرزین به ایفای نقش پرداختند. شبنم قربانی تجربه بازیگری تئاتر نیز در کارنامه هنری‌ اش دارد و از میان کارهایش می‌توان نمایش یک مساوی چهار را نام برد. این بازیگر یکی از تازه کارترین بازیگران در سینمای ایران است این بازیگر فقط در چهار فیلم ایفای نقش کرده اما قبل از آن در دو یا سه تئاتر هم بازی کرده است مانند تئاتر یک مساوی چهار و چند تا دیگر که می توانید آن ها را در گوگل مشاهده کنید.

فیلم کویر

شبنم قربانی در سال ۱۳۹۸ با شهاب حسینی در فیلم کویر امروز به کارگردانی حامی رمضان هم‌ بازی شد و تجربه موفقی را برای خود رقم زد. این فیلم که در کشور فنلاند فیلمبرداری شد، داستان پسر ۱۳ ساله‌ ای به نام رامین است که به همراه خانواده‌ اش تقاضای پناهندگی به فنلاند را داده‌ اند و چند روز پیش از شروع سال تحصیلی در کشور فنلاند، تقاضای‌ شان از سوی این کشور رد می‌ شود.

فیلم ملکه گدایان

وی در جدیدترین کارش نیز در سریال نمایش خانگی ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی، در نقش سارا حضور داشت. قسمتی از این سریال در خارج از کشور در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده است از جمله بازیگرانی که در این فیلم در کنار خانم قربانی ایفای نقش می کنند می توان به بازیگران سرشناسی همچون پانته آ بهرام، باران کوثری، رویا نونهالی، فرزاد فرزین، محمدرضا غفاری، الهام کردا و… اشاره کرد.

فیلم اولین برف

اولین برف یک فیلم در ژانر درام است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به شهاب حسینی و لائورا برن اشاره کرد. خانواده ایرانی مهدی پور مدتی است که در یک مرکز پناهجویان در فنلاند زندگی می کند اما درخواست پناهندگی آن ها منفی می شود؛ مهدی پور ها پس از طرح آخرین درخواست تجدید نظر ، سعی می کنند به زندگی روزمره خود ادامه دهند و علی رغم خطر اخراج از کشور، نگرش مثبتی داشته باشند… .

فیلم لحظه گرگ و میش

لحظهٔ گرگ و میش یک مجموعهٔ تلویزیونی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی همایون اسعدیان است. نویسنده این مجموعه مونا انوری زاده و همایون اسعدیان است و تهیه‌کننده اولیه حسین طاهری بوده‌است.

داستان این مجموعه روایتگر فراز و فرود خانواده‌ای اصیل و ایرانی در طول سه دهه است که با محوریت زندگی تنها دختر خانواده یاسمن که از دههٔ ۶۰ با حوادث گوناگونی از قبیل جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و … آغاز و تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت.

جوایز و افتخارات شبنم قربانی

جوایز و افتخارات شبنم قربانی

جایزه به چیزی گفته می‌شود که به برای تقدیر از یک فرد به وی اعطا می‌گردد که می‌تواند به صورت نقدی باشد و یا غالباً ارزش مادی داشته باشد. در پایین درباره چند جایزه برای بازیگران که بیشتر برای آن تلاش می کنند تا بهتر در فیلم هایشان بازی کنند برای شما عزیزان مطالبی را بازگو می کنیم. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر یکی از جوایزی است که به صورت سالانه در جشنواره فیلم فجر اهدا می‌شود؛ این بازیگر قصد دارد تا با شهرت بیشتری که می خواهد برای خودش به دست آورد این جایزه را دریافت کند.

شبنم قربانی چند سال دارد؟

شبنم قربانی متولد 19 تیر 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. او تحصیلکرده فوق دیپلم رشته کامپیوتر می باشد که از 28 سالگی فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و حالا در نقش سارای سریال ملکه گدایان شناخته می شود.

مصاحبه با این بازیگر

مصاحبه با این بازیگر

مصاحبه به گفتگوی میان دو یا چند نفر گفته می شود که در آن پرسش هایی توسط مصاحبه‌کننده از مصاحبه‌ شونده پرسیده می‌ شود. مصاحبه، اصل و قاعده روزنامه‌نگاری و رسانه می‌ باشد اما در موقعیت‌ های دیگر نیز کاربرد دارد. مصاحبه کاری یکی از روش‌هایی است که شرکت‌ها و موسسات برای گزینش کارکنان خود به کار می‌برند. مصاحبه معمولاً به صورت حضوری بین دو نفر انجام می‌شود. گاه چند تن در مصاحبه حضور می‌یابند و برخی از مصاحبه‌ها از راه دور با تلفن با دیگر وسایل پیام‌ رسانی مانند شبکه کامپیوتری یا تلویزیون انجام می‌گیرد.

بازیگرانی مثل شبنم قربانی نیز بعد از اینکه شهرت زیادی را به دست آوردند در مصاحبه های زیادی از سوی مجلات و منابع معتبر شرکت می کنند که این مصاحبه با درباره مطالب زیادی مانند نقشی که در فیلم هایشان بازی کردند و مطالب زیادی درباره فیلم‌ هایشان صحبت‌هایی بسیار کردند. یکی از این مصاحبه ها با این بازیگر معروف ایرانی یعنی شبنم قربانی است که درباره فیلم لحظه گرگ و میش و ملکه گدایان صحبت‌های زیادی شده است که شما می توانید آنها را در گوگل مشاهده کنید.

حاشیه های شبنم قربانی

دنیای بازیگری بسیار جذاب و پر زرق برق است .خیلی از افراد به همین علت تمامی سعی خود را می کنند که وارد صنعت بازیگری شوند. ولی تعداد کمی شانس حضور در سینما یا تئاتر را پیدا می کنند. یکی از فاکتور های مهم بعد از استعداد بازیگری تیپ و استایل فرد است که بسیار تاثیر گذار است. بازیگران در هر جای دنیا میزان دستمزدی و درآمدی که دارند علاوه بر هنر بازیگری آن ها بستگی به میزان محبوبیت آن ها در جامعه هم دارد .به همین علت است که بعضی از بازیگران با برند کردن نام خود در جامعه درآمد های میلیاردی دارند و بعضی دیگر از بازیگران به سختی زندگی می کنند.

شبنم قربانی بازیگر سریال ملکه گدایان که با نقش سارا بسیار معروف شد عکس جدیدی با همسرش منتشر کرده است که شما می توانید آن را در پیج اینستاگرامش مشاهده کنید، در اسفند سال گذشته بود که این بازیگر زن خبر از ازدواجش داد. او با انتشار عکسی در اینستاگرام خبر ازدواجش با امین شکاری را داد. حالا عکس جدیدی را از خودش و همسرش منتشر کرده است که همه آن ها در پیج اینستاگرام او قرار دارد. یکی از حاشیه های این بازیگر این که می‌ گفتند با وجود اینکه تازه با امین شکاری ازدواج کرده است اما رابطه آن ها پایان یافته و دیگر با هم زندگی نمی کنند که بعد از منتشر کردن عکسی با همسرش در پیج اینستاگرامش به این حواشی ها پایان داد و همه را متوجه کرد که او هنوز هم عاشقانه همسرش را دوست دارد و با او زندگی می کند.

از دیگر حاشیه های این زوج فرار این دو از ایران بود که او برای این حاشیه جدیدی که برای آن ها ساختند هیچ واکنش و پاسخی نداده است. این بازیگر که در مصاحبه هایش گفته بود که قصد دارد از حاشیه هایی که برای او می سازند دور باشد و سعی کند نگذارد حواشی زیادی برای او به وجود آورند اما با این وجود به دلیل شهرتی که با بازی در فیلم هایش به دست آورد نتوانست از دنیای حاشیه‌ ها دور بماند.

همسر این بازیگر کیست؟

وی در ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ خبر ازدواجش با امین میرشکاری صدا بردار را با پستی در اینستاگرامش اعلام کرد. این زوج در سریال ملکه گدایان همکاری داشتند و امین میرشکاری در این کار به عنوان صدا بردار حضور داشت.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. شغل همسر این بازیگر چیست؟

    او صدا بردار است.

  2. نام همسر این بازیگر چیست؟

    امین میرشکاری می باشد.

  3. این بازیگر متولد کدام دهه است؟

    او متولد دهه شصت می باشد.

  4. از فیلم های پرطرفدار این بازیگر کدام است؟

    فیلم ملکه گدایان پرطرفدارترین فیلم این بازیگر می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *