بیوگرافی فاطمه گودرزی + عکس های بی حجاب او که حاشیه ساز شد

فاطمه گودرزی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی می باشد. او تا به حال یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال به دست آورده است. از فیلم های معروف و پر طرفداری که این بازیگر در آن به ایفای نقش پرداخته است می توان به جنگ نفت کش ها، بهشت پنهان، می خواهم زنده بمانم و تابلویی برای عشق اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم درباره زندگی این بازیگر معروف و حاشیه های مربوط به آن به شما اطلاعات جالبی را ارائه دهیم. در ادامه شما می توانید با مطالعه این پست، از اطلاعات مفید و جذابی بهره مند شوید.

فاطمه گودرزی کیست؟

فاطمه گودرزی کیست؟

فاطمه گودرزی، در تاریخ 19 تیر ماه سال 1342 در شهر تهران به دنیا آمده است. وی تاکنون موفق به کسب یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی در فیلم غزال شده است. از دیگر افتخارات این سلبریتی معروف می توان به دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در دهه 70 اشاره کرد. فاطمه گودرزی، فعالیت خود را از سال 1367 یعنی زمانی که بیست و پنج ساله بوده، شروع کرده است. این بازیگر دارای دو فرزند به نام های پویان و آوا می باشد و دارای مدرک دیپلم اقتصاد است.

فاطمه گودرزی در شهر تهران به دنیا آمده است ولی پدر و مادرش اصالتا اهل بروجرد می باشند. این بازیگر، همسر عبدالرضا گنجی، کارگردان مطرح سینما و تلویزیون می باشد. این سلبریتی مشهور، از سال 1361 کار خود را با بازی در تئاتر آغاز کرده است و اکنون از بازیگران محبوب و چهره تلویزیون محسوب می شود. او اولین بازی خود را در سریال آئینه انجام داده است و اولین حضورش در سینما متعلق به فیلم به خاطر همه چیز در سال 1369 می باشد. فاطمه گودرزی، نقش های ارزشمند دیگری نیز در سریال های پرستاران، دردسر والدین و شیخ بهایی ایفا کرده است. وی در حال حاضر در تیم والیبال هنرمندان نیز فعالیت می کند. این شخص اصالت لری دارد و نام اصلی اش گیتی می باشد. فاطمه گودرزی زمانی که 19 سال بیشتر نداشت کار تئاتر حرفه ای خود را آغاز کرد و به این ترتیب وارد دنیای بازیگری شد.

پیج فاطمه گودرزی در اینستاگرام فعال است؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم به پیج شخصی اینستای فاطمه گودرزی اشاره کنیم. در برنامه معروف و پر طرفدار اینستاگرام، سلبریتی های معروف زیادی هستند که فعالیت می کنند. یکی از این سلبریتی های معروف نیز فاطمه گودرزی می باشد که مدت هاست در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد. این شخص تاکنون توانسته است با انتشار 789 پست در پیج خود، یک میلیون و صد هزار دنبال کننده را جذب خود کند. وی در این صفحه، عکس های مربوط به خود و خانواده اش، فعالیت های هنری که انجام می دهد و مسائل اجتماعی را منتشر می کند. او در این پیج با تبلیغات متفاوتی که انجام می دهد، درآمد قابل توجهی را از آن خود کرده است. فاطمه گودرزی، از بازیگرانی است که تاکنون در این فضا حاشیه های زیادی را به وجود نیاورده است و از بازیگران کم حاشیه تلویزیون به شمار می رود.

همسر فاطمه گودرزی کیست؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم همسر این بازیگر معروف و محبوب را به شما معرفی کنیم. عبدالرضا گنجی، کارگردان مطرح سینما و تلویزیون سال هاست که با فاطمه گودرزی ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دو فرزند به نام های پویان و آوا می باشد. این کارگردان در سال 1334 در شهر تهران به دنیا آمده است و در جایگاه کارگردانی، تهیه کنندگی و بازیگری فعالیت های بسیار زیادی را انجام داده است. این شخص از سال 1352 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است و تاکنون نیز مشغول به فعالیت می باشد. نخستین فیلمی که این کارگردان ساخت، مربوط به فیلم حریف دل در سال 1375 می باشد.

فیلم های برتر فاطمه گودرزی کدامند؟

فیلم های برتر فاطمه گودرزی کدامند؟

فاطمه گودرزی، از بازیگرانی است که فیلم های ارزشی زیادی را بازی کرده است. در این قسمت از مقاله می خواهیم برخی از فیلم های معروف این بازیگر را به شما معرفی کرده و درباره آن ها اطلاعاتی به شما بدهیم. در ادامه می توانید نام این فیلم ها را مشاهده کنید.

پرستاران

پرستاران، مجموعه ای به کارگردانی علیرضا افخمی می باشد که در سال 1395 تولید شد و در بهمن ماه سال 96 به پخش در شبکه یک سیما رسید. تهیه کننده این مجموعه، آقای داوود هاشمی می باشد و این سریال در 52 قسمت پنجاه دقیقه ای ساخته شده است. از بازیگران معروف این سریال می توان به فاطمه گودرزی، لیندا کیانی، عاطفه رضوی و الناز حبیبی اشاره کرد. در این سریال جذاب، آوا گنجی نیز در کنار مادر خود به ایفای نقش پرداخته است. این سریال دارای دو فصل می باشد و نامزد بهترین مجموعه تلویزیونی، بهترین بازیگر مرد برای امین زندگانی و بهترین بازیگر زن برای فاطمه گودرزی شده است. این سریال روایت گر زندگی چند پرستار است که در یک اورژانس کار می کنند.

ترانه مادری

ترانه مادری از سریال های تقریبا قدیمی می باشد که در تابستان سال 1387 از شبکه سه سیما پخش شد. کارگردان این مجموعه پر طرفدار، حسین سهیلی زاده می باشد و نویسنده آن مسعود بهبهانی نیا است. از بازیگران این سریال می توان به محسن افشانی، دانیال حکیمی، سیاوش خیرابی، گلاره عباسی و الهام پاوه نژاد اشاره کرد. این مجموعه روایت گر داستان دو برادر یتیم به نام های پویا و بهرام است که خانواده ای آن ها را به سرپرستی قبول کرده است. این مجموعه دارای دو تهیه کننده به نام های ایرج محمدی و مهران مهام بوده است. تیتراژ پایانی سریال ترانه مادری را امیر حسین مدرس خوانندگی کرده است و سازنده موسیقی آن حمید رضا صدری می باشد.

دردسر والدین

یکی از فیلم های قدیمی که فاطمه گودرزی در آن به ایفای نقش پرداخته است، دردسر والدین می باشد. این سریال در سال 1380 با کارگردانی مسعود نوابی به پخش رسید. نویسنده این سریال پر طرفدار، فریدون فرهودی می باشد و تهیه کننده آن نیز بیژن امکانیان است. از بازیگران معروف و به نام این سریال می توان به فاطمه گودرزی، مهران مدیری، حمیده خیر آبادی و پوران دخت مهیمن اشاره کرد. این سریال روایت گر داستان دو شخص است که یکی زن خود و دیگری شوهر خود را از دست داده اند و قرار است که با یک دیگر ازدواج کنند. این سریال دارای 30 قسمت چهل و پنج دقیقه ای می باشد و از سریال هایی است که حتی تاکنون نیز طرفداران خود را از دست نداده است.

آن چه مردان درباره زنان نمی دانند

یکی از سریال های طنز و جالبی که اخیرا ساخته شده است، آن چه مردان درباره زنان نمی دانند می باشد. این فیلم سینمایی در سال 1392 به کارگردانی قربان محمد پور ساخته شده است. از بازیگران مطرح این فیلم می توان به محمد رضا شریفی نیا، فاطمه گودرزی، سحر قریشی و ارسلان قاسمی اشاره کرد. مدت زمان این فیلم 100 دقیقه می باشد و در تاریخ 27 آبان ماه سال 1393 در سینما های سراسر کشور به پخش رسید.

فاصله ها

یکی از سریال هایی که بسیار پر طرفدار بود، سریال جذاب فاصله ها بود که در زمان خودش طرفداران زیادی داشت. این سریال در سال 1389 به کارگردانی حسین سهیلی زاده در شبکه سه سیما پخش شد. تهیه کننده این سریال جذاب، محمد رضا شفیعی می باشد و در 37 قسمت تولید شده است. از بازیگرانی که در این سریال بازی کرده اند می توان به دانیال حکیمی، فاطمه گودرزی، شاهرخ استخری، بهاره افشاری و حسن جوهر چی اشاره کرد.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم به روش های دیدن عکس فاطمه گودرزی اشاره کنیم. فاطمه گودرزی، از بازیگران معروف و مشهور سینما و تلویزیون می باشد. راه های بسیاری وجود دارد که از طریق آن ها می توان عکس های این بازیگر معروف را مشاهده کرد. یکی از این راه ها، مراجعه به پیج این شخص می باشد. شما می توانید با مراجعه به برنامه اینستاگرام و جست و جوی نام این بازیگر پیج شخصی او را پیدا کرده و عکس هایش را مشاهده کنید. از دیگر راه های دیدن عکس فاطمه گودرزی می توان به سرچ در اینترنت اشاره کرد. شما می توانید با یک جست و جوی ساده، عکس های این شخص را ببینید. البته در برخی از کانال های تلگرامی نیز عکس هایی از این بازیگر به چشم می خورد.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم به برخی از حاشیه هایی که این بازیگر به وجود آورده است اشاره کنیم. یکی از حاشیه های بزرگی که این شخص به وجود آورده است مربوط به 5 سال قبل می باشد. در سال های گذشته این شایعه مطرح شده بود که این بازیگر با یکی از بازیکنان جوان تیم استقلال ازدواج کرده است. البته چیزی نگذشته بود که فاطمه گودرزی، این شایعه را شدیدا تکذیب کرد و گفت که همسر عبدالرضا گنجی کارگردان تلویزیون می باشد. از دیگر حاشیه های این بازیگر مربوط به تحصیلات و شغل وی می باشد. مدتی پیش شنیده می شد که فاطمه گودرزی فوق تخصص زنان و زایمان هم می باشد. اما واقعیت ماجرا این است که فاطمه گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون دارای دیپلم اقتصاد می باشد و شغلش هیچ ارتباطی با پزشکی ندارد.

یکی دیگر از حاشیه های فاطمه گودرزی نپذیرفتن داوری جشنواره فجر می باشد. او نیز در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر مانند اصغر فرهادی و عزت الله انتظامی، داوری جشنواره را قبول نکرد و مدت ها درگیر حاشیه شد. از دیگر حواشی این بازیگر معروف، مربوط به سفر به روسیه می باشد که تعدادی از بازیگران برای دیدن مسابقه جام جهانی فوتبال به این کشور سفر کردند. آن ها با اینکه حجاب را به صورت کامل داشتند اما تا مدت زیادی پس از این سفر، دچار حاشیه های بسیار زیادی شدند.

این حواشی خیلی زود او را به عنوان یکی از جنجالی ترین بازیگران ایرانی تبدیل کردند. برای شناخت دیگر بازیگران این لیست م یتوانید از لینکی که در دسترس قرار گرفته شد کمک بگیرید.

مصاحبه با فاطمه گودرزی

در این قسمت از مقاله می خواهیم به برخی از مصاحبه هایی که فاطمه گودرزی انجام داده است اشاره کنیم. این بازیگر در سال های اخیر در برنامه هایی مانند خندوانه و دورهمی حضور پیدا کرده است. فاطمه گودرزی در برنامه خندوانه به کارگردانی و مجری گری رامبد جوان به همراه دو فرزند خود حاضر شد و علاوه بر مصاحبه به مسابقه با عوامل خندوانه نیز پرداخت. او همچنین در برنامه جذاب و جالب دورهمی نیز حضور پیدا کرد و در یک مصاحبه جنجالی مهمان مهران مدیری شد. فیلم این مصاحبه جذاب در برنامه هایی مانند یوتیوب موجود می باشد. شما می توانید با یک جست و جوی ساده در این برنامه، فیلم این مصاحبه را پیدا کرده و تماشا کنید. همچنین در سایت های اینترنتی مانند آپارات نیز فیلم این مصاحبه ها موجود می باشد.

بیماری این بازیگر چیست؟

بیماری این بازیگر چیست؟

در این قسمت از مقاله، می خواهیم به بیماری فاطمه گودرزی اشاره کنیم. طبق بررسی ها و شنیده ها این بازیگر زن بیماری خاصی ندارد. مدتی پیش با خبر شدیم که فاطمه گودرزی، درگیر بیماری کرونا شده است. پس از مدتی نیز او سلامتی کامل خود را به دست آورد و اکنون هیچ مشکلی ندارد. فاطمه گودرزی، در یکی از سریال هایی که حضور داشت، نقش یک بیمار ایدزی را بازی می کرد. همین موضوع سبب شد که تنور شایعات داغ شود و بگویند که این فرد درگیر بیماری ایدز شده است. پس از مطرح شدن این شایعه همسر و فرزندان این بازیگر سریعا موضوع را تکذیب کرده وعنوان کردند که همسر و مادرشان هیچ بیماری خطرناکی ندارد و در صحت و سلامت کامل به سر می برد.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم به برخی از افتخاراتی که این بازیگر کسب کرده اشاره کنیم. در سال 1370، این بازیگر با بازی در فیلم غزال موفق به کسب سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول زن شد. پس از آن نیز فاطمه گودرزی نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم به خاطر همه چیز شد. وی همچنین کاندید بهترین بازیگر نقش اول زن در سریال پر بیننده پرستاران نیز شد. از دیگر افتخارات این بازیگر معروف، داوری جشنواره های فجر می باشد. او از افرادی است که سالانه در جشنواره های فیلم فجر و مادر به داوری می پردازد.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم به مصاحبه و حضور فاطمه گودرزی و خانواده اش در خندوانه اشاره کنیم. در تاریخ 19 تیر ماه سال 1397 فاطمه گودرزی به همراه دو فرزندش، آوا و پویان در برنامه مفرح و جذاب خندوانه حضور پیدا کردند. مدت زمان این مصاحبه نزدیک به یک ساعت می باشد. آن ها در برنامه خندوانه ابتدا به یک مصاحبه صمیمی و جذاب پرداختند و سپس با عوامل برنامه خندوانه مسابقه های هیجانی دادند. آن ها همچنین در برنامه خندوانه استند آپ کمدی جالبی را بازی کردند و نظرات بسیاری را به خود جلب کردند. فیلم این مصاحبه در سایت های اینترنتی مانند آپارات موجود است. شما می توانید با جست و جو در اینترنت، فیلم این مصاحبه دیدنی را مشاهده کنید. همچنین شما می توانید در برنامه های پر طرفداری مانند یوتیوب نیز این مصاحبه را تماشا کنید.

فاطمه گودرزی در دورهمی

فاطمه گودرزی در دورهمی

در این قسمت از مقاله می خواهیم به حضور فاطمه گودرزی در برنامه مهران مدیری اشاره کنیم. فاطمه گودرزی از بازیگران معروف و به نامی می باشد که تاکنون مصاحبه های زیادی را انجام داده است. یکی از مصاحبه های جذاب و دیدنی این بازیگر، مربوط به برنامه دورهمی می باشد. این شخص در تاریخ 26 اردیبهشت ماه سال 1398 مقابل مهران مدیری نشست و با او به مصاحبه پرداخت. آن ها در این برنامه بحث های جذاب زیادی را مطرح کرده و درباره سن خانم بازیگر، شوخی های بسیار زیادی کردند. فیلم این برنامه جالب در اینترنت نیز موجود می باشد. شما می توانید با یک جست و جوی ساده در اینترنت این برنامه ها را پیدا کرده و تماشا کنید. همچنین شما می توانید در برنامه یوتیوب نیز فیلم مربوط به مصاحبه فاطمه گودرزی در برنامه دورهمی را مشاهده کنید.

آیا فرزندان فاطمه گودرزی بازیگر هستند؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم به شغل فرزندان فاطمه گودرزی اشاره کنیم. پویان گنجی، فرزند فاطمه گودرزی و عبدالرضا گنجی است که در سریال های زیادی در کنار مادرش ایفای نقش کرده است. از سریال هایی که این شخص در آن بازی کرده است می توان به ترانه مادری اشاره کرد. پویان گنجی، بازیگر تلویزیون در سال 1367 در شهر تهران به دنیا آمده است. همسر این بازیگر، دریا مرادی دشت است که در سال 1368 متولد شده است. عروس فاطمه گودرزی نیز بازیگر است و اکنون در حرفه مدلینگ نیز فعالیت می کند. اولین سریالی که دریا در آن بازی کرده است، سریال تبریز در مه به کارگردانی محمد رضا ورزی می باشد. آوا گنجی نیز فرزند این بازیگر در سریال پرستاران در سکانس های کوتاهی، در کنار خود نقش بازی کرده است. شما می توانید سکانس های بازی آوا و پویان گنجی را در یوتیوب و سایت های مختلفی مانند آپارات ببینید.

فاطمه گودرزی چند خواهر دارد؟

در این قست از مقاله می خواهیم خانواده فاطمه گودرزی را به شما معرفی کنیم. مدتی پیش شایعه شده بود که فتانه، خواننده معروف لس آنجلسی خواهر فاطمه گودرزی می باشد. اما طی یک مصاحبه فتانه عنوان کرد که نام خانوادگی او سلیمانی می باشد و هیچ ارتباط خانوادگی با فاطمه گودرزی ندارد. این بازیگر دارای یک برادر بزرگ تر و دو خواهر کوچک تر از خود می باشد. آن ها ارتباط صمیمی و بسیار نزدیکی باهم دارند.

آیا این بازیگر لر است؟

فاطمه گودرزی در سال 1342 در شهر تهران به دنیا آمده است. اما پدر و مادر او اصالتا اهل شهر بروجرد می باشند. سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کند این است که آیا این بازیگر اصالت لری دارد؟ پاسخ ما به شما این است که این بازیگر اهل شهر بروجرد و دارای اصالت لری می باشد.

عکسهای فاطمه گودرزی در خارج از کشور چگونه بود؟

عکسهای فاطمه گودرزی در خارج از کشور چگونه بود؟

فاطمه گودرزی از گروه بازیگرانی بود که در سال 2018 برای تماشای دیدن بازی فوتبال ایران به کشور روسیه سفر کرد. عکس هایی که از این بازیگر پخش شده است دارای مشکلات چندانی نمی باشد و کاملا با حجاب است. او پرچم ایران را به عنوان روسری، پوشیده است و لباس با حجابی نیز دارد. در اینترنت عکس های بسیار زیادی از این خانم بازیگر معروف وجود دارد که می توانید آن ها را مشاهده کنید. همچنین عکس هایی از زمان جوانی فاطمه گودرزی در پیج شخصی اینستای وی و سایت های مختلف موجود می باشد. با یک جست و جوی ساده شما می توانید این عکس ها را مشاهده کنید.

طلاق فاطمه گودرزی

در طی چند سال اخیر شایعه دیگری نیز درباره این بازیگر مطرح شده بود با این عنوان که فاطمه گودرزی از همسر خود طلاق گرفته است. پس از مدت زمان کوتاهی فاطمه گودرزی و عبدالرضا گنجی این خبر را نیز تکذیب کرده و عنوان کردند که هیچ اختلافی با یک دیگر نداشته و مشغول زندگی باهم هستند.

داماد فاطمه گودرزی کیست؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم داماد فاطمه گودرزی را به شما معرفی کنیم. آوا گنجی، فرزند فاطمه گودرزی و عبدالرضا گنجی در سال 1370 به دنیا آمده است. او در سکانسی کوتاه در سریال پرستاران در کنار مادر خود به ایفای نقش پرداخته است. گفته می شود که همسر این خانم بازیگر دارای یک شرکت تجاری در تهران می باشد. داماد فاطمه گودرزی در سال 1368 در شهر تهران به دنیا آمده است.

منبع درآمد فاطمه گودرزی

در این قسمت از مقاله می خواهیم به منابع درآمد فاطمه گودرزی اشاره کنیم. این شخص به وسیله کار بازیگری که انجام می دهد درآمد قابل توجهی را از آن خود کرده است. او همچنین با استوری های تبلیغاتی اینستای خود تاکنون بسیار درآمد زایی کرده است. از دیگر منابع درآمد این بازیگر می توان به انجام کار های مدلینگی و داوری جشنواره های مختلف اشاره کرد. همچنین این شخص در بهترین نقطه تهران دارای یک رستوران بزرگ و بین المللی می باشد که قسمت اعظم درآمد او را تشکیل می دهد.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. فاطمه گودرزی در چه سالی متولد شده است؟

    این بازیگر در سال 1342 در شهر تهران به دنیا آمده است.

  2. اولین سریالی که فاطمه گودرزی در آن بازی کرده چیست؟

    اولین سریال این شخص در سال 1368 سریال آئینه بوده است.

  3. فاطمه گودرزی همسر کیست؟

    این شخص همسر عبدالرضا گنجی کارگردان تلویزیون است.

  4. مدرک فاطمه گودرزی چیست؟

    او دارای مدرک فوق دیپلم رشته اقتصاد می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *