بلاگر چالش های تیک تاک و اینستاگرام + بررسی درآمد آن ها

بلاگر چالش یکی از انواع بلاگر های فعال در اینستاگرام می باشد که در این مقاله قصد داریم به معرفی آن بپردازیم. در این مورد قبل از هر اقدامی توصیه می شود ابتدا به مقاله بلاگر کیست توجه داشته باشید تا بتوانید به مراتب درک بهتری را داشته باشید.

بلاگر چالش در چه زمینه هایی فعالیت دارند؟

بلاگر چالش در چه زمینه هایی فعالیت دارند؟

بلاگر چالش سعی می کند تا از طریق انتشار کلیپ های طنز و سرگرم کننده به کسب مخاطب بیشتر بپردازد. برای مثال افرادی که در زمینه بلاگر چالش فعالیت می کنند، مخاطبان خود را نیز در این چالش ها شرکت می دهند و به آنها می گویند تا آنها نیز در مسابقه بهترین چالش شرکت کنند و به فردی که بتواند چالش را به بهترین شکل انجام بدهد جایزه داده می شود.

درآمد بلاگر چالش چقدر است؟

درآمد بلاگرهای چالش متناسب با تعداد دنبال کنندگان و فالوور آنها متفاوت می باشد. اما بلاگر هایی که بیش از ۱۰۰ هزار نفر دنبال‌ کننده دارد، درآمدشان به صورت متغیر در حدود ۵۰ الی ۵۰۰ میلیون تومان می باشد و بنا به آن که آنها تا چه اندازه تبلیغات از اینستاگرام بپذیرند، این درآمد متفاوت خواهد بود. بسیاری از آنها روزانه ۲ الی ۱۰ استوری تبلیغاتی منتشر می‌ کنند که هر چقدر بازدید این استوری ها بالاتر برود، هزینه بیشتری را بابت انجام این تبلیغ دریافت می کنند.

  • برای بررسی دقیق تر از درآمد بلاگر ها می توایند از این لینک کمک بگیرید.
  • بهترین بلاگر های چالش کدامند؟

    بهترین بلاگر های چالش کدامند؟

    برای آنکه بدانید بهترین بلاگرها چالش در اینستاگرام کدام افراد می باشند، پیشنهاد می کنیم در اینستاگرام آنها را دنبال کنید و نحوه فعالیت هایشان را به صورت مستقیم مشاهده کنید‌. بلاگرهای چالش افرادی اند که امروزه فعالیت خود در اینستاگرام را به صورت سرگرمی گسترش داده‌ اند و از این طریق به یکی از بلاگرهای معروف در اینستاگرام تبدیل شده اند. اما بسیاری از افراد این نوع فعالیت ها را نمی پسندند و این نوع فعالیت ها را مورد سرزنش و نکوهش خود قرار داده اند.

    به گفته این افراد فعالیتی دنبال می شود که با هوش و ذهن آنها در ارتباط باشد و بلاگرهای چالش و بلاگرهای سرگرمی از این دسته خارج می باشند. در ادامه همراه ما باشید تا چند مورد از بلاگر هایی که با برگزاری چالش به شهرت دست پیدا نموده اند را معرفی خواهیم نمود.

    فاطمه بریمانی

    فاطمه بریمانی با حدود ۳۰ هزار دنبال کننده و فالوور هم اکنون یکی از بهترین افرادی است که در زمینه چالش فعالیت می کند و توانسته با انتشار حدود ۹۰ پست در زمینه برگزاری چالش در اینستاگرام، مخاطبان بسیاری را با خود همراه بسازد. آیدی اینستاگرام او fatemeh_barimani می باشد و از طریق این آیدی می توانید او را دنبال نمایید و فعالیت های طنز و سرگرم کننده او را خود مشاهده کنید. چالش هایی مانند چالش رژ لب و چالش واکسن کرونا و چالش تغییر و چالش بطری آب از جمله عناوین چالش هایی است که در پیج اینستاگرامی او مشاهده خواهید نمود.

    مریم

    آیدی اینستاگرام مریم که خود را بلاگری بسیار شکمو و مهربان می داند، maryy_asmr می‌ باشد که فعالیتش پیرامون انتشار مطالب جدید و برگزاری چالش‌ های مختلف در اینستاگرام می باشد. او نه تنها چالش‌ های غذا برگزار می‌ کند بلکه فعالیتش را تنها به این مورد محدود نکرده است و سعی نموده تا در زمینه های متفاوتی به تولید محتوا بپردازد‌.

    هنگامی که به پیج اینستاگرام مریم مراجعه می‌ کنید متوجه خواهید شد که بیشتر فعالیت هایش در رابطه با تست غذای مختلف می باشد. فعالیت های او همچنین متنوع و متفاوت می باشد تا در مخاطب خستگی ایجاد نکند و تنوع پیج خود را بالا ببرد. او نزدیک به ۳۵ هزار نفر دنبال کننده و مخاطب دارد و بیش از ۱۸۰ پست را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

    مریم و طاها

    آیدی مریم و طاها در اینستاگرام maryam.taha9095 می باشد. آن دو یکی از فعال ترین اینستاگرامرهای شبکه مجازی اینستاگرام شناخته شده اند و نزدیک به ۷۱۰ پست را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته اند و بیش از ۲۷۰ نفر را دنبال کرده‌ اند و در حدود ۵۵ هزار نفر آن دو را دنبال نموده اند. مریم و طاها در زمینه‌ های مختلفی چالش‌ های مختلف برگزار می‌ کنند و فعالیتشان به قدری گسترده است که مخاطب ها زیادی با سلیقه های متفاوت را با خود همراه نموده اند.

    صدف بیوتی

    صدف بیوتی یکی از بلاگرها فعال در اینستاگرام است که فعالیتش در زمینه آموزش میکاپ می‌ باشد. او به غیر از فعالیت در زمینه بیوتی بلاگر، چالش‌ های زیادی را برگزار می‌ کند و از این طریق ارتباط خود را با مخاطبانش همچنان حفظ نموده است. او بیش از ۳ میلیون فالوور و دنبال کننده را با خود همراه نموده است و سعی نموده تا بتواند تاثیرگذاری خود بر روی مخاطبانش را افزایش بدهد.

    او چالش‌ هایی مانند شوخی با همسر یا دروغ به همسر را برگزار می‌ کند و از مخاطبان خود می‌ خواهد که کلیپ هایی تحت عناوین مختلف این چالش ها را تولید کنند و برای او ارسال کنند تا به بهترین آن جایزه‌ بدهد و از این راه مخاطبان خود را بیشتر می نماید. آیدی اینستاگرامی او sadaf_beauty می باشد و در صفحه شخصی او در اینستاگرام بیش از ۸۰۰ پست را مشاهده خواهید نمود که همه پیرامون موضوع آموزش میکاپ و معرفی محصولات آرایشی می باشد. اما چالش های او را می توانید در استوری ها دنبال نمایید.

    امل بیوتی

    آیدی اینستاگرامی این بلاگر بسیار محبوب، emelijad می باشد. او نزدیک به ۹۱۰ هزار دنبال کننده و فالوور دارد. نکته جالب اینجا است که او تنها ۶۴ پست را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است، اما علاوه بر آن، چالش هایی مانند ساخت کلیپ های بسیار حرفه ای برگزار می‌ کند و از مخاطبان خود می‌ خواهد که او را در این زمینه حمایت کنند.

    کلیپ های او ادیت هایی بسیار حرفه‌ ای دارد و همین باعث شده تا مخاطبانش روز به روز در حال افزایش باشند. او هم اکنون بیش از یک سال است که در زمینه میکاپ آرتیستی فعالیت می‌ کند اما بخاطر چالش‌هایی که برگزار می‌ کند صفحه اینستاگرامی او بیشتر از حالت عادی مورد استقبال قرار گرفته است.

    سهیل و مهتاب

    سهیل و مهتاب

    این دو بلاگر در یک صفحه شخصی در اینستاگرام به صورت مشترک فعالیت می کنند ‌و solimahi_org آیدی اینستاگرام سهیل و مهتاب، این دو بلاگر چالش می‌ باشد. آن دو بیش از صد و پانزده هزار دنبال کننده و فالوور دارند و به خاطر آنکه با شوخی ها و سرگرمی هایی که در کلیپ هایشان برای مخاطبینشان به همراه داشته‌ اند، روز به‌ روز دنبال کننده آنها در حال افزایش بوده است و هم اکنون نیز با انتشار تنها ۹۳ پست توانسته اند توجه مخاطبینشان را به خود جلب نمایند.

    Apztv

    فعالیت های این بلاگر در اینستاگرام بسیار تخصصی تر از دیگر بلاگرها می باشد. برای مثال او در زمینه ادیت حرفه ای و ساخت ویدیو فعالیت می‌ کند و از این طریق چالش‌ های زیادی را برگزار می‌ کند تا با ادیت حرفه ای بتواند پیج اینستاگرامی خود را منظم ‌تر بسازد. او هم اکنون بیش از ۳ هزار نفر دنبال کننده و فالوور دارد و توانسته است تا در مدت کوتاهی به جایگاه بسیار خوبی در اینستاگرام دست پیدا کند. از طریق دنبال کردن او می توانید نحوه ساخت و تولید ویدیو را نیز آموزش ببینید.

    نگین و نازنین

    نگین و نازنین یکی از فعال ترین افرادی اند که در شبکه مجازی اینستاگرام در حال فعالیت می باشند. این دو بلاگر چالش، با آیدی negin_nazi در شبکه مجازی اینستاگرام بیش از ۱۰۰ چالش را برگزار نموده اند. آنها با وجود آنکه سن زیادی ندارند توانسته اند، در راه اندازی چالش های خود ابتکار عمل زیادی داشته باشند و از این طریق افراد زیادی را با خود همراه نمایند.

    آنها در حدود ۲۲ هزار فالوور و دنبال کننده دارند و هم اکنون به انجام تبلیغات مختلف در شبکه مجازی اینستاگرام می پردازد. این دو خواهر دو قلو هستند و به خاطر اخلاق خوب و مهربان بودنشان در مدت زمان کمی که در اینستاگرام به فعالیت پرداخته اند، توانسته اند بسیار محبوب واقع شوند.

    سوگند

    سوگند از بلاگر های چالشی است و بدون شک شما نیز از جمله افرادی هستید که با او آشنایی دارید و توانسته اید با او ارتباط بر قرار کنید. او فود بلاگر است و چالش های خود را تنها در زمینه غذا و خوراکی های مختلف برگزار می کند. او ادعا می کند اولین ایرانی است که در این سبک در حال فعالیت می باشد و هیچ کسی پیش از او نتوانسته است که این عنوان را از آن خود نماید. او بیش از ۵۰۰ هزار نفر دنبال کننده را با خود همراه نموده است و سعی نموده تا با چالش هایی که در زمینه غذا برگزار می کند توجه مخاطبینش را به خود جلب نماید.

    اما باید بگوییم که چالش غذا از جمله موضوعاتی است که نمی‌ تواند مخاطب باهوش را با خود همراه سازد زیرا چیزی نیست که به مردم نکته ای ارزشمند را یاد بدهد و سبک زندگی آنها را تغییر بدهد و تاثیر مثبتی بر زندگی آنها بگذارد. حتی این نکته بیان می‌ شود که افرادی که به چالش های غذا روی می آورند، نمی توانند مخاطب را با هوش و علم خود مجذوب سازند و تنها هنر آنها نشان دادن انواع غذا و خوراکی های مختلف می باشد.

    به هر حال در اینستاگرام افراد مختلفی با سبک زندگی و عقیده متفاوت در حال فعالیت می باشند و نمی‌ توانیم انتظار داشته باشیم که سلیقه یا موضوع فعالیت همه افراد مانند هم باشد. آیدی اینستاگرام سوگند، برگزار کننده چالش های غذا در یوتیوب و اینستاگرام sogand_food می باشد و شما از طریق دنبال کردن این آیدی می توانید او را در اینستاگرام دنبال کنید و شاهد فعالیت های او باشید.

    محمد آتش

    آیدی اینستاگرام این برگزار کننده چالش، mohamadafire می باشد و زمانی که به پیج اینستاگرام او مراجعه کنید متوجه خواهید شد که او بسیار منظم است و کلیپ های بسیار عالی با ادیت های حرفه ای تولید می کند. او همچنین به خاطر فعالیت منظم و ساختار پیج خوبش، مخاطبان خود را در مدت زمان کم پیدا نموده و توانسته با آنها ارتباط برقرار کند.

    او نزدیک به ۲۲ هزار نفر فالوور و دنبال کننده را مجذوب فعالیت هایش نموده است. با اینکه تنها ۳۳ پست در صفحه شخصی او قابل مشاهده است اما فعالیت های او به خاطر کیفیت بالا حمایت شده است. پیشنهاد می کنیم به پیج اینستاگرامی او مراجعه کنید و چالش‌ های مختلف او مانند توپ آتشین و کاغذ نسوز را مشاهده کنید که یکی از جدیدترین چالش های منتشر شده از او در صفحه شخصیش در اینستاگرام می باشد.

    پیج اینستاگرام بلاگر های چالش چیست؟

    پیج اینستاگرام بلاگر های چالش چیست؟

    بلاگر های معروف چالش پیج اینستاگرام خود را در زمینه عناوین مختلف ارتقا می‌ دهند. برای مثال بعضی از بلاگر های معروف چالش هایی را از طریق نشان دادن غذاهای مختلف و خوردن غذاهای بسیار چرب و زیاد برگزار می‌ کنند یا بعضی دیگر از بلاگرها با شوخی هایی که با اطرافیان خود می کنند چالش‌های دیگری را خلق می نمایند.

    اینفلوئنسرهای چالش در یوتیوب نیز فعالیت دارند؟

    بلاگر ها و اینفلوئنسرهای چالش نه تنها در اینستاگرام بلکه در یوتیوب نیز فعالیت‌ های خود را ارتقا داده اند. آنها کلیپ های منتشر شده خود در اینستاگرام را در یوتیوب نیز منتشر می‌ کنند و با قرار دادن لینک یوتیوبشان در شبکه مجازی اینستاگرام از مخاطبانشان می خواهند که آنها را در یوتیوب نیز حمایت کنند و آنها با بالا بردن تعداد سابسکرایبرهای خود درآمد خود را از یوتیوب افزایش خواهند داد.

    کدام یک از شاخه های اینفلوئنسری در زمینه چالش طرفدار بیشتری دارد؟

    از چالش های شاخه های مختلف اینفلوئنسری که طرفداران ویژه خود در اینستاگرام را پیدا نموده است، چالش استایل و چالش میکاپ می باشد. بهترین شاخه‌ های اینفلوئنسری برای انجام چالش های مختلف، مدلینگ و میکاپ می باشد برای مثال رامینا‌ ترابی یکی از اینفلوئنسرهای محبوب در زمینه استایل و مدلینگ می باشد که چالش‌ های مختلفی را در این زمینه برگزار می کند.

    صدف بیوتی و ملینا تاج از جمله دیگر اینفلوئنسرهای میکاپ می‌ باشند که در زمینه آرایشی و مراقبت از پوست صورت چالش‌ های مختلفی را برگزار می کنند و از این طریق مخاطبین را با خود همراه می سازند. مهشید و ملینا به خاطر برگزاری چالش های مختلف در اینستاگرام تعداد فالوور خود را افزایش داده اند و این چالش ها در یوتیوب و در تیک تاک نیز طرفداران زیادی دارد و تنها به اینستاگرام محدود نمی شود.

    حاشیه های بلاگر های چالش درباره چه موضوعاتی است؟

    حاشیه های بلاگر های چالش درباره چه موضوعاتی است؟

    حاشیه های بلاگر چالش بیشتر درباره زندگی خصوصی آنها می باشد. برای مثال هانیه پیروزرام یکی از بلاگر های چالش است که در زمینه استایل و میکاپ چالش‌ هایی را برگزار می‌ کند. به گفته او تا کنون حواشی زیادی پیرامون زندگی اش به وجود آمده است که با نظارتی که بر روی این حواشی داشته است، توانسته به سرعت در برابر این حواشی مقابله کند.

    دنبال کنندگان این بلاگر های چالش سعی می‌ کنند تا حواشی برای زندگی آنها به وجود آورند و آنها را در نظر طرفداران خود آدمی‌ بد جلوه دهند و محبوبیت آن‌ ها را از بین ببرند اما باید بدانید که زندگی هیچ کسی بدون ایراد نیست و نباید از ظاهر زندگی آنها این افراد را قضاوت کنید و بدانید که آن ها بدون هیچ ایراد و خطا نیستند و اگر حاشیه ای در زندگی آنها به وجود می‌ آید را نباید آنقدر گسترش بدهید که آبروی آنها به خطر بیفتد.

    البته بسیاری از بلاگر ها سعی می کنند تا با انتشار حواشی مختلف طرفداران خود را بیشتر کنند و افراد زیادی را با خود همراه سازند که این ها تمام نقشه هایی است که برای جذب مخاطب بیشتر در ذهن خود می‌ پرورانند و مخاطبین و دنبال کنندگان خود را وارد جریانات مختلف می سازند تا از این طریق مدتی بر سر زبان ها بیفتد و تعداد فالوور های آنها در عرض مدت کوتاهی افزایش پیدا کند.

    راز موفقتیت بلاگر های چالش

    در مصاحبه هایی که با بهترین بلاگر های چالش انجام شده است از آنها راجع به دلیل موفقیتشان سوال شده است. این سوالات زمانی از آنها پرسیده می‌ شود که لایو اینستاگرام برگزار می کنند و مخاطبین آنها در لایو حضور دارند. با حضور یک نفر در لایو از آنها سوالاتی پرسیده می شود و این بلاگرها نیز به سوالات مردم پاسخ می‌ دهند.

    برای مثال از رامینا ترابی سوالاتی پرسیده شده است که چگونه توانسته در این چند سال به این میزان تاثیرگذاری برسد‌. او به این سوالات این گونه پاسخ داده است که تنها با تلاش و کوشش به این نقطه دست پیدا کرده است و تماما از تلاش و کوشش او بوده و به علاوه اگر حمایت های همسرش نبود نمی توانست به این نقطه کنونی دست پیدا کند.

    او اینطور گفته است که در ابتدا که تعداد فالوور بسیار کمی داشت و چالش‌ های کمی را برگزار می‌ کرد، ارتباط کمتری با مخاطبین خود برقرار می نمود اما هر چه تعداد دنبال کنندگانش افزایش پیدا کرد، آموخت که باید چگونه با آنها ارتباط برقرار کند و در مدت زمان کوتاهی توانست به یکباره پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

    بلاگر های چالشی از چه مطالبی برای خلق چالش ها الهام می گیرند؟

    بلاگرهای چالش در اینستاگرام سعی می‌ کنند تا از چالش هایی که در شبکه های مجازی یوتیوب و تیک تاک دیده می شود الگو بگیرند و چالش‌ های جدیدی را در اینستاگرام خود خلق نمایند. برای مثال یکی از بلاگرهای چالش مانند سوگند سعی می کند تا غذاهای جدیدی که در منوهای رستوران دیده می‌ شود را امتحان کند و کلیپ و ویدیو این چالش ها را در اینستاگرام خود منتشر نماید.

    آیا این بلاگر ها خط قرمزی هم برای خود قائل هستند؟

    آیا این بلاگر ها خط قرمزی هم برای خود قائل هستند؟

    اکثر بلاگرها چالش فعالیت های خود را با خطوط قرمز مخصوص به خود پیش می برند و کمتر پیش می آید که این بلاگرها محدودیت ها و یا خطوط قرمزی برای خود قائل نباشند. برای مثال برخی از آنها زندگی خصوصی خود را در اینستاگرام به نمایش نمی گذارد و تا حد امکان سعی می کنند که مسائل زندگی خود به صورت خصوصی باقی بماند. برخی دیگر برای بالا بردن تعداد فالوور و دنبال کننده خود مسائل زندگیشان را وارد شبکه های مجازی مانند اینستاگرام می‌ کنند و سعی می‌ کنند که از این طریق زندگی خود را به نمایش بگذارند و مخاطبان بیشتری را با خود همراه سازند.

    یوتیوب بلاگر های چالش فعال است؟

    بلاگرهای چالش مانند صدف بیوتی در یوتیوب نیز فعالیت های بسیار زیاد و قابل توجهی دارند و سعی نموده اند تا بتوانند در شبکه مجازی یوتیوب مخاطبینشان را با خود همراه سازند و با بالا بردن تعداد بازدید ویدیوها و کلیپ هایشان در چنل یوتیوب خود به کسب درآمد بپردازند. اگر مایلید که آنها را در یوتیوب نیز دنبال کنید، بهتر است از طریق لینکی که در اینستاگرامشان قرار دارد به یوتیوبشان مراجعه کنید و شاهد فعالیت‌ های آنها در یوتیوب نیز باشید.

    سوالات متداول

    سوالات متداول

    1. بلاگر های چالش به کدام افراد اطلاق می شود؟

      رامینا ترابی را می توانیم بلاگر چالش بدانیم که در زمینه استایل کلیپ هایی را منتشر می‌ کند‌. همینطور ملینا‌ تاج و مهشید نیز بلاگر میکاپ می‌ باشند که چالش‌ هایی را در موضوع میکاپ تولید می‌ کنند.

    2. بلاگر های چالش در چه زمینه ای فعالیت می کنند؟

      بلاگر های چالش در زمینه غذا و رقص و استایل و میکاپ فعالیت می‌ کنند و کلیپ هایی را درباره این موضوعات تولید می کنند و در صفحه اینستاگرام خود قرار می دهند.

    3. درآمد بلاگر چالش در اینستاگرام چه میزان می باشد؟

      هر چه تعداد دنبال کنندگان و فالوورهای بلاگر چالش در اینستاگرام بیشتر باشد، آنگاه می‌ توان گفت که درآمد آنها نیز بیشتر خواهد بود. برای مثال درآمد آنها به صورت متغیر از ۵۰ الی ۵۰۰ میلیون می باشد.

    4. سوگند در اینستاگرام چه میزان دنبال کننده دارد؟

      سوگند در اینستاگرام به عنوان بلاگر چالش فعالیت می‌ کند و بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده در این شبکه مجازی دارد. او بلاگر چالش غذا است و هر نوع غذای جدیدی که در رستوران مشاهده کند را به عنوان چالش در فضای مجازی منتشر می کند.

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *