بلاگر لایف استایل چیست؟ | چگونه بلاگر روزمرگی شویم

با توجه به آن که امروزه فعالیت بلاگر لایف استایل در اینستاگرام از جمله تاثیرگذارترین فعالیت های اینستاگرامر ها در این شبکه مجازی می باشد، تصمیم داریم که در ادامه نحوه کسب فالوور و تاثیرگذار بودن این افراد را توضیح بدهیم و شما را ببعد از مفهوم این که بلاگر کیست با بلاگر لایف استایل بیشتر آشنا نماییم.

بلاگر لایف استایل در چه زمینه هایی فعالیت دارند؟

بلاگر لایف استایل در چه زمینه هایی فعالیت دارند؟

تمامی بلاگرهای لایف استایل سعی می‌ کنند تا با آموزش بهترین روش ها برای آشنا نمودن مردم با طریقه زندگی بهتر، تاثیرگذاری خود را بر روی مخاطبان خود بالا ببرند و هرچه این افراد بتوانند مردم را به سمت زندگی بهتری سوق دهند، افراد بیشتری تحت تاثیر آن ها قرار خواهند گرفت و وظیفه این افراد به نحو احسن انجام می شود.

درامد بلاگر لایف استایل چقدر است؟

با توجه به آن که بلاگر های فعال در اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی دارند، می‌ توان گفت که آنها یکی از پردرآمدترین و تاثیرگذارترین افراد در جامعه به شمار می‌ روند. بلاگرهای لایف استایل به خاطر تاثیر گذاری زیادی که بر روی مخاطبان خود پیدا کرده اند، دنبال کنندگان زیادی دارند و به همین خاطر افرادی که به تازگی کسب و کار خود را آغاز نموده اند، به آنها تبلیغاتی می‌ دهند و بلاگرها با انجام این تبلیغات درآمد خود را افزایش خواهند داد و از این طریق به کسب درآمد خواهند پرداخت. درآمد این افراد هم اکنون از ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون متغیر می باشد و حتی دیده شده است که آنها به قدری درآمد دارند که می‌ توانند تنها از طریق انجام دو تبلیغ در استوری به صورت روزانه درآمد خود را به بیش از ۲۰۰ میلیون در ماه برسانند.

  • برای بررسی دقیق تر از درآمد بلاگر ها می توایند از این لینک کمک بگیرید.
  • بهترین بلاگر های لایف استایل کدامند؟

    بهترین بلاگر های لایف استایل کدامند؟

    بهترین بلاگرهای لایف استایل از میزان تاثیرگذاری که بر روی مخاطبان خود دارند شناخته می شوند. مهم نیست که آنها چه تعداد فالوور و دنبال کننده ای را با خود همراه ساخته اند بلکه مهم آن است که تا چه اندازه دنبال کنندگان آنها واقعی است و دنبال کننده فیک در میان دنبال کنندگان آنها در صفحه شخصیشان دیده نشود.

    مارال شاکر حسینی

    مارال شاکر حسینی از جمله مدل های بسیار زیبا و خوش پوش فعال در اینستاگرام می‌ باشد که به خاطر سبک زندگی جذابش مورد توجه قرار گرفته است. آیدی او نیز maralshakerhosseini می باشد.

    مهسا جعفری

    مهسا جعفری به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز نموده است. او نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر فالوور در اینستاگرام دارد و به خاطر زیبایی چهره اش توانسته همراه با همسرش به سرعت شناخته و معروف شود. آیدی اینستاگرام او نیز maahsa.jafaari می باشد.

    هانی پیروزرام

    آیدی اینستاگرام او haneyprr می باشد و هم اکنون بیش از ۴۲۰ هزار فالوور او را دنبال می‌ کنند. هانی پیروزرام یکی از دختران فعال در اینستاگرام است که در حدود ۴ سال است که در این شبکه مجازی فعالیت می کند. او همچنین اصرار زیادی دارد که دختران باید بر روی پای خود بایستند و به هیچ مردی متکی نباشند و بتوانند زندگی خود را با دستان خود بسازند. به همین دلیل او یکی از تاثیر گذارترین دختران در شبکه مجازی اینستاگرام می باشد.

    هانیه پیروزرام خانواده بسیار مذهبی دارد اما سعی می کند تا به مردم نشان دهد که مهم نیست خانواده شما چه فکری می کنند یا چه نوع عقیده‌ ای دارند شما می توانید با احترام بسیار زیاد با آنها برخورد کنید تا به آنها بگویید هر کسی می‌ تواند در هر خانواده‌ ای عقیده و سبک زندگی مخصوص به خودش را داشته باشد و جنسیت هیچ محدودیتی برای افراد به دنبال نخواهد داشت و افراد را مجبور نمی کند که زندگی خاصی از سوی جامعه به آنها تحمیل شود و حتما نباید در چارچوب های جامعه زندگی کنند و ما می توانیم زندگی خود و عقیده خود را دنبال کنیم و تا جایی که به هیچ کسی ضربه نزنیم این مسئله نباید کسی را آزرده سازد.

    فاطمه پیروزرام

    فاطمه پیروزرام یکی دیگر از بلاگر های لایف استایل در اینستاگرام است که به عنوان یک مادر سعی می کند تا شیوه درست سبک زندگی را به مخاطبینش آموزش دهد ‌و از این طریق آموزش های لازم را در اختیار مخاطبینش قرار دهد و از اینفلوئنسرهای فعال در این شبکه مجازی شناخته شود. با وجود آن که او تنها نزدیک به ۹۵ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد، اما توانسته یکی از افراد بسیار تاثیر گذاری باشد که دنبال کنندگانش را با خود همراه ساخته است.

    رامینا ترابی

    آیدی اینستاگرام رامینا ترابی raminatorabii می باشد که یکی از مدل های فعال و قدیمی ایرانی است و به تازگی به کشور ترکیه مهاجرت نموده است و در جهت بهتر نمودن سبک زندگی دنبال کنندگانش در حال فعالیت می باشد‌. او بیش از ۶۰۰ هزار دنبال کننده دارد و بیش از ۶۰۰ پست را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

    گلمنگلی

    گلمنگلی با آیدی golmangoli در این شبکه مجازی در حال فعالیت می باشد. او نزدیک به ۹۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و بیش از ۱۸۰ پست را در شبکه مجازی اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. او از سبک زندگی خود و فعالیت های روزمره اش استوری و پست هایی را منتشر می کند و از این طریق ارتباطش را با مخاطبان خود حفظ نموده است‌.

    استخری فمیلی

    سپیده بزمی پور از فعالیت های روزانه خود استوری و پست هایی را منتشر می‌ کند و فرزندان او با نام‌ های پناه و نبات از جمله جذابیت های صفحه شخصی او در اینستاگرام می‌ باشند. او همسر شاهرخ استخری، بازیگر معروف ایرانی است و می توانید با آیدی stakhrifamily او را دنبال نمایید. او هم اکنون یک میلیون دنبال کننده دارد و نزدیک به ۴۵۰ پست را در صفحه خود با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.

    پردیس حسنی

    آیدی اینستاگرام این لایف استایل pardis.hassani می باشد و او هم اکنون بیش از ۲۸۰ هزار نفر فالوور و دنبال‌ کننده دارد و از ورزش و کتابخوانی و پیاده روی خود برای داشتن سبک زندگی بهتر استوری ها و پست هایی را منتشر می‌ کند و سعی دارد به عنوان یکی از تاثیر گذارترین افراد در اینستاگرام شناخته شود. پردیس حسنی ساکن شهر شیراز است و به خاطر به نمایش گذاشتن اماکن تفریحی در شیراز دنبال کنندگان خود را بالا برده است و سعی می‌ کند تا با ورزش و کتاب خوانی فرهنگ تلاش بیشتر برای داشتن ذهن و جسم بهتر را در مخاطبین خود ایجاد نماید و از این طریق تاثیرگذاری خود را اعمال می کند.

    فرشته کیا

    آیدی این بلاگر لایف استایل، fereshteh.kiia می باشد و بیش از ۶۰۰ هزار نفر فالوور در حال دنبال نمودن او می باشند. او هم اکنون ۱۰۰۰ پست را در پیج اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشته است و در حال دستیابی به مخاطب بیشتر می باشد. فرشته کیا به همراه همسرش در اینستاگرام دنبال کنندگان بسیاری را با خود همراه ساخته است. آنها بسیار خونگرم می باشند و به خاطر رفتار خوب و مهربانشان تاثیرگذاری زیادی بر مخاطبان خود داشته اند. باید بگوییم که آنها به قدری موفق شده اند که درآمدشان در اینستاگرام رو به افزایش می باشد.

    محیا طهماسبی

    آیدی mahya_tahmasebi.76، راه ارتباطی شما با این لایف استایل اینستاگرام می باشد. زمانی که به پیج اینستاگرام این بلاگر مراجعه نمایید متوجه خواهید شد که او از فعالیت های روزانه خود استوری ها و پست هایی را منتشر می کند و محتوای چندان قابل توجهی در استوری های او مشاهده نمی شود. محیا طهماسبی از حدود دو سال پیش به کسب فالوور مشغول می باشد و به تازگی مراسم عروسی خود را برگزار نموده است و سعی می‌ کند تا به مخاطبانش بیاموزد که چگونه باید با همسرشان برخورد نمایند و رابطه بهتری داشته باشند. او به قدری محبوب است که در عرض یک سال توانسته است نزدیک به ۴۰۰ هزار دنبال کننده کسب نماید و از این طریق بسیار محبوب واقع شده است.

    آدرس پیج اینستاگرام بلاگر های لایف استایل چیست؟

    آدرس پیج اینستاگرام بلاگر های لایف استایل چیست؟

    همانطور که در بالا، آدرس پیج های اینستاگرامی بلاگر های موفق در زمینه لایف استایل را برایتان ذکر نمودیم، شما از طریق این آدرس ها می توانید به پیج اینستاگرامی آنها مراجعه کنید و نحوه فعالیتشان را از دید خود قضاوت کنید. بلاگر های لایف استایل مانند همه ما زندگیشان در حال گذر می باشد اما تفاوتی که با ما دارند این است که آنها تمامی لحظه‌ هایشان را به شکل های زیبا در دید عموم قرار می‌ دهند.

    این باعث شده تا شما گمان کنید که آنها زندگی بسیار زیبایی دارند اما اگر از طریق این آیدی ها به اینستاگرامشان مراجعه نمودید باید این را بدانید که زندگی همه افراد لحظات تلخ و شیرین بسیاری دارد و آن ها را از عکس های زیباییشان قضاوت نکنید زیرا همه افراد سعی می کنند در اینستاگرام خوشحال تر از چیزی باشند که در زندگی خود تجربه می کنند.

    بلاگر های معروف لایف استایل

    برای آن که بدانید اینفلوئنسرهای لایف استایل در یوتیوب نیز فعالیت دارند؟ یا تنها فعالیتشان را در اینستاگرام محدود ساخته اند می توانید به آدرس و لینکی که آنها در اینستاگرام خود قرار می‌ دهند دقت کنید. برخی از این بلاگرهای لایف استایل ولاگ های فعالیت خود را تولید می کنند و به شما پیشنهاد می کنند که با دنبال کردن آنها در یوتیوب پست ها و کلیپ های آنها را نیز در یوتیوب دنبال کنید.

    شما می توانید با مراجعه به یوتیوبشان بازدید کلیپ ها و ویدیوهای آنها را بالا ببرید و از این طریق آنها را حمایت کنید تا بتوانند درآمد بیشتری از طریق یوتیوب به دست آورند. برای مثال رامینا ترابی در یوتیوب نیز پست‌ ها زیادی را منتشر می‌ کند و با بالا بردن سابسکرایبرها خود در چنل یوتیوبیش به کسب درآمد از این طریق می پردازد. او ولاگ ها سفر و آشپزی خود را در اینستاگرامش منتشر می‌ کند و به مخاطبینش می‌ گوید که این ولاگ ها را در یوتیوب نیز مشاهده کنند تا بازدید کلیپ ها خود را بالا ببرد.

    کدام یک از شاخه های اینفلوئنسری در زمینه لایف استایل طرفدار بیشتری دارد؟

    کدام یک از شاخه های اینفلوئنسری در زمینه لایف استایل طرفدار بیشتری دارد؟

    از جمله جذاب‌ ترین زمینه‌ های لایف استایلی در میان طرفداران فعالیت در عرصه مدلینگ می باشد. برای مثال رامینا ترابی که از مدل های بسیار معروفی است که چند سال پیش به عنوان یکی از دخترانی که نماد چهره اصیل ایرانی شناخته شد و هم اکنون در زمینه مدلینگ شهرت بسیار زیادی به دست آورده است و افراد زیادی سعی می‌ کنند تا با دنبال کردن او و دیگر مدل های فعال، استایل‌ های متفاوتی را مشاهده کنند و از استایل های مدل ها الگو برداری کنند تا بتوانند شیک پوش تر از سابق باشند.

    رامینا ترابی به تازگی تنها در زمینه استایل و شیک پوشی فعالیت نمی کند بلکه یکی از با انگیزه ترین افرادی است که دنبال کنندگان خود را تشویق می کند تا آنها به ورزش و بدنسازی و کتابخوانی علاقه مند شوند و در این زمینه بهترین نسخه خود را به جامعه ارائه بدهند. به همین خاطر است که صفحه مجازی رامینا ترابی در اینستاگرام به تازگی بسیار موفق تر از سابق در حال پیشرفت می باشد.

    حاشیه های بلاگر های لایف استایل درباره چه موضوعاتی است؟

    برای آنکه فعالیت های برخی از بلاگرها در اینستاگرام کمتر دیده شود، افراد زیادی قصد دارند تا برای بلاگرهای موفق حاشیه‌ سازی کنند و محبوبیت آنها را در میان مخاطبینشان از بین ببرد. به هر حال حاشیه‌ های بلاگرها آنقدر زیاد است که اگر بخواهید درگیر آن بشوید از زندگی خود جا می مانید.

    برای مثال عاطفه گل منگلی با آیدی اینستاگرام golmangoli پس از ۴ سال فعالیت در اینستاگرام از همسر خود به تازگی جدا شده است و از همان زمان در حدود چند ماه است که حاشیه های زیادی درباره او به وجود آمد که او اخلاق بسیار بدی دارد و یا فقط ادعا می‌ کند که طرفدار خدا و اسلام می باشد. اما رفتارهای او چیز دیگری می‌ گوید. مخاطبین او درگیر این حواشی شدند و بسیاری از آنها سعی در آنفالو کردن این بلاگر لایف استايل نمودند.

    هانیه پیروزرام با آیدی اینستاگرام honeyprr یکی از تاثیرگذارترین دختران فعال در اینستاگرام است که با برگزاری لایو های مختلف با مخاطبینش به ارتباط می پردازد. هانی پیروزرام به مخاطبینش می گوید که باید بر روی پای خود بایستند و با توکل به خدا سعی کنند تا تنها به خود متکی باشند. اما به خاطر ظاهر خدا پرست او با اینکه حجاب کاملی ندارد، مورد قضاوت قرار گرفته و حواشی زیادی برای او به وجود آمده است. اما او از این گفته ها بسیار ناراحت شده و در استوری های خود چندین بار اعلام نموده که ظاهر هر فرد چگونه است، مربوط به خودش می باشد و نباید کسی را از ظاهرش قضاوت نماییم.

    در مصاحبه هایی که با بهترین بلاگر های لایف استایل انجام شد، راز موفقیتشان در چه چیزی بوده است؟

    راز موفقیت بلاگر های لایف استایل

    مصاحبه های زیادی با چندین بلاگر لایف استایل در اینستاگرام انجام شده است و این مصاحبه ها بیشتر در لایو های اینستاگرامی آنها قابل مشاهده می باشد. برای مثال هانیه پیروزرام در این مصاحبه ها شرکت نموده است و دلیل موفقیت خود را تلاش و پشتکار زیاد اعلام کرده است. او که در حدود چهار سال است که در اینستاگرام در حال فعالیت می باشد، در ابتدا تبلیغات زیادی را انجام می‌ داد و از طریق این تبلیغات درآمد زیادی را به دست می‌ آورد و از این طریق سعی داشت تا فعالیت‌ های خود را ارتقاء بخشد و اهداف بلند خود را دنبال نماید.

    به خاطر تاثیرگذاری زیاد این بلاگر برندی را که به تازگی راه اندازی نموده است به سرعت شناخته شد و افراد زیادی از او خرید می کنند و به همین خاطر تلاش های بسیارش، او را تبدیل به یکی از ثروتمندترین افراد در اینستاگرام نموده است. هانیه پیروزرام در تلاش است تا بتواند دلایل موفقیت خود را به مخاطبین خود بیاموزد و به آنها آموزش دهد که چگونه با تلاش و پشتکار می‌ توانند به مراتب بالا دست پیدا کنند.

    بلاگر های سبک زندگی از چه مطالبی برای خلق پست هایشان الهام می گیرند؟

    بلاگرهای سبک زندگی سعی دارند تا از کتاب هایی که می خوانند یا سفرهایی که می‌ روند مطالب جدیدی را برای به اشتراک گذاری روزمرگی‌ هایشان تهیه کنند و سعی می‌ کنند تا با هر سفری که می‌ روند، یک ولاگ تهیه کنند و آن را هم در یوتیوب و هم در اینستاگرام منتشر کنند و از این طریق مطالب جدیدی را خلق کنند.

    آنها همچنین سعی می‌ کنند تا کتاب‌ های جدیدی را به مخاطبینشان معرفی نمایند و با معرفی آثار جدید اطلاعات و دانسته های دنبال کنندگان خود را بالا ببرند. بلاگرهایی مانند رامینا ترابی با سفر به کشورهایی مانند ترکیه و فرانسه، سعی می کند تا فرهنگ مردم کشورهای مختلف را برای مخاطبین خود شرح دهد و از این طریق آنها را با کشورهای دیگر آشنا کند.

    محیا طهماسبی نیز هر سفر و هر تفریح خود را با مخاطبین خود به اشتراک می‌ گذارد و این گونه پست های بیشتری را منتشر می‌ کند. بلاگرهای لایف استایل سعی می‌ کنند تا اتفاقات روزمره خود را به شکل تجربه جدید درآورند و این چنین با مخاطبین خود ارتباط برقرار نمایند.

    یوتیوب بلاگر های لایف استایل فعال است؟

    یوتیوب بلاگر های لایف استایل فعال است؟

    اگر کنجکاوید که بدانید بلاگرهای لایف استایل یعنی چی؟ یا چگونه یک بلاگر لایف استایل شویم؟ می‌ توانید به یوتیوب و اینستاگرام مراجعه کنید تا افرادی که در زمینه بلاگری فعالیت می کنند را زیر نظر داشته باشید. بلاگرهای لایف استایل سعی می‌ کنند تا سبک زندگی درست را به مخاطبان خود آموزش بدهند و آنها را مجذوب سازند تا برای زیباتر کردن زندگی خود به ورزش و کتابخوانی و پیاده روی و طبیعت روی آورند.

    آنها تمامی تمرکزشان بر این است که سبک زندگی درستی را آموزش بدهند تا آرامش بیشتری را به مخاطبان خود تزریق کنند. هرچه بلاگرها بتوانند تاثیر گذار تر باشند، مخاطبان آنها نیز بیشتر خواهد شد. زمانی که به یوتیوب بلاگر های لایف استایل اینستاگرام مراجعه کنید، مشاهده خواهید کرد که آنها ولاگ فعالیت‌ های مهم خود را در یوتیوب نیز منتشر نموده اند و از این طریق بازدید کلیپ ها و ویدیوهای خود را در یوتیوب نیز بالا برده اند و به کسب درآمد بیشتر پرداخته اند.

    فرق بلاگر با لایف استایل چیست؟

    بلاگر لایف استایل خارجی را می توانیم نمونه واقعی بلاگر های فعال در اینستاگرام بدانیم. رارا بلاگر لایف استایل ایرانی می باشد که در خارج از کشور در حال فعالیت است و فعالیت های خود را از بلاگر های لایف استایل خارجی تقلید نموده است و به همین خاطر افراد زیادی در اینستاگرام در حال دنبال کردن او می باشند و توانسته بیش از ۳۰۰ هزار نفر دنبال کننده را با خود همراه سازد و از این طریق دانسته های خود را با آنها به اشتراک بگذارد. بلاگر ها می توانند در زمینه های متفاوتی فعالیت کنند اما بلاگر لایف استایل مخاطبین را با سبک زندگی خاصش آشنا می‌ کند و همین باعث تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطبینش می شود.

    بلاگر لایف استایل مذهبی چه کسانی می باشند؟

    از جمله بلاگرهای لایف استایل زندگی را می‌ توانیم نسیبه پیروزرام بدانیم. او از جمله چند بلاگر لایف استایل مذهبی فعال می باشد که در شبکه مجازی اینستاگرام کمتر از ۱۰۰ هزار فالوور در حال دنبال کردن او می باشند. او حجاب بسیار کاملی دارد و سعی می‌ کند تا جایی که ممکن است دنبال کنندگانش را با خدا و سبک زندگی درست آشنا سازد.

    او در مناسبت های مذهبی کلیپ ها و عکس هایی متناسب با حال و هوای مذهبی منتشر می‌ کند و از این طریق سعی می‌ کند تا ارتباط مخاطبینش را با خدا نزدیکتر بسازد. نسیبه پیروزرام ظاهر بسیار زیبایی دارد و به خاطر مهربان بودن و شیک بودن چشمگیرش، توانسته تاثیر گذاری زیادی بر روی مخاطبین خود داشته باشد.

    سوالات متداول

    سوالات متداول

    1. بلاگر لایف استایل مذهبی در اینستاگرام چه کسی است؟

      نسیبه پیروزرام را می توانیم یکی از بلاگرهای لایف استایل مذهبی در اینستاگرام بدانیم که به خاطر ارتباط زیادش با خدا و آرامش زیادی که دارد، افراد زیادی سعی در دنبال نمودن او کرده اند و توانسته است که تاثیر گذاری زیادی بر مخاطبان خود داشته باشد.

    2. بلاگر لایف استایل موفق و فعال با سن کم در اینستاگرام کیست؟

      هانیه پیروزرام و رامینا ترابی از دختران کم سن و سال و فعال در اینستاگرام هستند که هر دو از بلاگر لایف استایل در این شبکه مجازی شناخته شده اند.

    3. هانیه پیروزرام کیست؟

      هانیه پیروزرام یکی از بلاگرهای لایف استایل دیگر در اینستاگرام است که با وجود آن که تنها ۲۴ سال سن دارد، تاثیرگذاری بسیار زیادی بر مخاطبان خود داشته است. بیشتر کسانی که او را دنبال می کنند از دختران فعال در اینستاگرام می باشند.

    4. رامینا ترابی کیست و در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

      رامینا ترابی یکی از بلاگرهای لایف استایل فعال در اینستاگرام می باشد که در عرصه مدلینگ به کسب درآمد مشغول شده است. رامینا ترابی را می توانید یکی از تاثیر گذارترین بلاگرها در اینستاگرام بدانید که با دنبال نمودن او متوجه میزان محبوبیت او خواهید شد.

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *