10 مورد از کراش های کره ای در سال 2021 که باید آن ها را بشناسید

کراش های کره ای بسیاری وجود دارند که زمانی که سریال‌ ها و فیلم‌ های سینمایی زیادی را بازی کرده اند و به نقش آفرینی در آنها مشغول شده اند، توانسته اند مورد توجه بسیاری از مردم کره و مردم سراسر جهان قرار بگیرند. بازیگران و سلبریتی های کره ای، طرفداران ویژه ای را میان مردم کره و دیگر مردم جهان مانند مردم ایران دارند و روز به روز به شهرت و درآمد آنها نیز اضافه می‌ شود. اگر شما نیز مایل به شناخت بیشتر این کراش های کره‌ ای و الخصوص کراش های بی اتی اس می باشید، می توانید در ادامه مطلب نیز ما را همراهی کنید.

معرفی کراش های کره ای

معرفی کراش های کره ای

چند نمونه از میکس کره ای کراش های کره ای توسط چند تن از‌ سلبریتی کراش بی تی اس صورت گرفت و جذاب ترین میکس های آنها باعث کسب شهرت توسط این افراد شده است. در این قسمت می خواهیم معروف ترین بازیگران کره ای را معرفی کنیم که در لیست محبوب ترین و معروف ترین هنرپیشگان کره ای قرار گرفتند در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا کره ای را به شما معرفی کنیم.

لی مین هو

قطعاً فیلم و سریال های کره ای بدون حضور لی مین هو حرارت و جذابیت حال کنونی خود را ندارد. انصافاً سریال هایی مانند وارثان و پسران برتر از گل به قدری مورد توجه قرار گرفتند که فروش بسیار زیادی پیدا کردند و حضور افرادی مانند لی مین هو در این سریال ها بی‌ تأثیر نبوده است‌. این سریال ها نه تنها در خود کشور کره بعد که در کشورهایی مانند ایران نیز به فروش قابل توجهی نیز دست یافتند. لی مین هو علاوه بر چهره بسیار جذاب از اخلاق خوبی نیز برخوردار است و به خاطر همین است که طرفداران این بازیگر در سراسر جهان دیده می شوند. لی مین هو در واقع محبوب ترین بازیگر کره ای می باشد.

مون چائه وون

این بازیگر از جمله بازیگران زیبا و دوست داشتنی است که لبخند آن همیشه مورد توجه قرار گرفته است. این هنرپیشه یکی از پرکارترین و جذاب ترین هنرپیشگان است که در سریال‌ های مختلفی نقش آفرینی نموده است. شما می توانید با جستجوی نام های سلبریتی به تمام فیلم‌ ها و سریال‌ هایی که این سلبریتی در آن به ایفای نقش پرداخته است را نیز مشاهده کنید از جمله سریال او را می‌ توان The Princess’ Man و Good Doctor دانست.

پارک شین هه

اندام خوش تراش و چهره بسیار زیبای این سلبریتی توانسته او را تبدیل به یکی از پرطرفدارترین بازیگران کره بگرداند. این بازیگر استعداد فوق‌ العاده‌ ای در زمینه بازیگری دارد و با نقش آفرینی در بسیاری از سریال ها توانسته طرفداران بسیار زیادی برای آن سریال کسب نماید. این بازیگران نه تنها در عرصه سینما و تلویزیون بلکه در عرصه مدلینگ نیز استعداد بسیار فوق‌ العاده ای از خود نشان داده است.

پارک بو یونگ

پارک بو یونگ بیشتر در فیلم ها و سریال های کشور کره نقش های متفاوتی بازی نموده است و علاقه زیادی برای حضور پیدا کردن در سینما نیز از خود نشان داده است. به هر حال دستمزد این بازیگر بسیار بالا می باشد و یکی از هنرپیشه های بسیار با استعداد کشور کره جنوبی می باشد.

شین می آه

شین می آه یکی از بازیگران بسیار معروف و پخته سینمای کره جنوبی می باشد که مدت زمان بسیار زیادی است که در این کشور در حال فعالیت در عرصه بازیگری و مدلینگ می باشد. او یکی از چهره‌ های سرشناس است که برای نقش آفرینی در هر فیلم و سریال بیش از ۲۵ هزار دلار دریافت می کند.

گونگ هیو جین

گونگ هیو جین یکی از کمدین های بسیار معروف و بامزه و خنده دار کشور کره جنوبی می باشد که در بسیاری از فیلم های طنز نقش آفرینی نموده و توانسته زیبایی چندین برابری به سریال ها و فیلم های تلویزیونی این کشور بدهد‌.

کیم تائه هی

این بازیگر خوش چهره و خوشتیپ کشور کره جنوبی، از جمله موفق ترین و با استعداد ترین کراش های کره ای می باشد که زیبایی بسیار زیاد این بازیگر باعث شده تا او در فیلم های تلویزیونی زیادی بازی کند و در آنها حضور پیدا کند. او با اینکه سنی زیادی ندارد اما به عنوان یکی از از موفق ترین دختران کره جنوبی در حال فعالیت در عرصه بازیگری و مدلینگ می باشد.

جی چانگ ووک

سریال دوباره لبخند بزن در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ پخش شد و آنقدر مورد توجه قرار گرفت که فروش بسیار بالایی را پیدا کرد. بازیگران این سریال بسیار زیبا و خوشتیپ بودند و با حضور جی چانگ ووک در این سریال، این سریال جذابیت چندین برابری پیدا کرد.

سونگ هی کیو

نام و آوازه این ستاره جذاب کره ای نیز در تمام کشورهای آسیایی پیچیده است و محبوبیت آن جهانی شده است. شما می توانید با مشاهده فیلم ها و سریال های این بازیگر متوجه میزان جذابیت و محبوبیت این بازیگر بشوید.

چوی جی وو

این ستاره جذاب در سریال های بسیار زیادی بازی کرده است و اخیراً برای نقش آفرینی در هر سریال مبلغی بیش از ۴۰ هزار دلار را کسب می نموده است از سریال هایی که این سلبریتی در آن به ایفای نقش پرداخته است را می‌ توانWinter Sonata, Beautiful Day , Stairway To heaven و Temptation دانست.

کراش اعضای بی تی اس

کراش اعضای بی تی اس

میکس کره ای دوست پسر یکی از میکس های اعضای گروه بی تی اس می باشد که در کشور کره در حال فعالیت می باشند. این گروه پسرانه است و هفت نفر به عنوان اعضای آن در حال فعالیت در این گروه می باشند. گروه بی تی اس فعالیت خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز نموده اند و آهنگ های بسیار جذابی را منتشر کرده اند. افرادی مانند جی هوپ و جیمین و جونگ کوک و شوگا از جمله اعضای این گروه جذاب می باشند. انها به موضوعاتی مانند مشکلات شخصی و عاشقانه و اجتماعی و مشکلات دوران مدرسه می پردازند و این موارد از جمله موضوعات آهنگ های این خوانندگان می باشد. به خاطر جذابیت زیاد خوانندگان این گروه بسیاری از دختران کشور کره جنوبی و دیگر دختران سراسر جهان بر روی آنها کراش زده اند و به آنها علاقه زیادی پیدا کرده اند.

کراش های کره ای دختر

با توجه به انکه کره ای ها در بازیگری و زمینه آرایشگری و مدلینگ استعداد بسیار فوق العاده ای از خود نشان داده اند، بسیاری از کراش دختر های جهان مربوط به کره جنوبی می باشند. با توجه به این موضوع می‌ توان عده زیادی از بازیگران این کشور را نام برد که استعداد فوق‌ العاده‌ای در زمینه بازیگری و میکاپ و مدلینگ دارند و توانسته اند به خاطر پوست زیبا و اندام و چهره جذابشان مورد توجه همه افراد در سراسر جهان قرار بگیرند. در این قسمت با چند تن از این کراش های کره‌ ای دختر را خدمتتان معرفی خواهیم نمود.

هانی یکی از زیباترین دختران کره ای می باشد که در تاریخ یکم می در سال ۱۹۹۹ در کشور کره جنوبی و در شهر سئول زاده شده است. او فعالیت‌ های هنری خود را در کشور کره جنوبی و در سال ۲۰۱۲ آغاز نمود و هم اکنون یکی از خوانندگان بسیار مشهور کشور کره جنوبی می باشد.

بائه سوزی یکی از بازیگران و خوانندگان و رقاص ها و مدل های زیبا و جذاب کره جنوبی می باشد که در تاریخ دهم اکتبر در سال ۱۹۹۴ در شهر سئول متولد شده است. این بازیگر و مدل و رقاص کره جنوبی هم اکنون یکی از فعالان عرصه بازیگری می باشد که علاوه بر استعدادش در زمینه مدلینگ و خوانندگی توانسته مهارت خود را در عرصه بازیگری نیز نشان بدهد. او چهره بسیار زیبایی دارد که توانسته به کسب شهرت او بسیار کمک نماید. او فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ آغاز نموده و هم اکنون نیز به عنوان یکی از بازیگران بسیار حرفه‌ای در کشور کره جنوبی شناخته می شود.

کانگ یه بین نیز نام یکی دیگر از بازیگران کشور کره جنوبی می باشد که به خاطر فعالیت در این عرصه توانسته به عنوان یکی از کراش های کره ای شناخته شود. او در عرصه خوانندگی نیز در حال فعالیت است و مدرک تحصیلی خود را در رشته موسیقی اخذ نموده است. او متولد پانزدهم مارس سال ۱۹۸۰ در کشور کره جنوبی می باشد.

هیونا یکی دیگر از چهره‌ های بسیار جذاب و کراش های کره ای به شمار می آید که در تاریخ ۶ ام ماه ژوئن در سال ۱۹۹۹ در کره جنوبی متولد شده است. او در حرفه های خوانندگی و ترانه سرایی و مدلینگ و طراحی و رقاصی و آهنگسازی نیز فعالیت می‌ کند و از سال ۲۰۰۲ تا کنون شهرت بسیار زیادی را به دست آورده است.

‏جی ان آ در تاریخ یکم می در سال ۱۹۸۷ در کشور کانادا و در شهر آلبرتا متولد شده است. او یکی از خوانندگان و بازیگران و ترانه‌ سرایان کشور کره جنوبی می باشد که فعالیت خود در این عرصه را در سال ۲۰۱۰ آغاز نموده است. او با گروه‌ های موسیقی حرفه ای و با تیم‌ های بسیار معروف در عرصه بازیگری فعالیت مشترک داشته است و هم اکنون نیز از جمله افراد بسیار معروف و چهره های سرشناس کشور کره جنوبی می باشد که چهره بسیار زیبای آن باعث شده تا افراد زیادی به او علاقه ورزند.

از جمله دیگر کراش های بازیگر دختر در کشور کره جنوبی که هم اکنون در شهر استانبول زندگی می کند، هانگ جین یانگ را می‌ توان نام برد. این بازیگر در تاریخ نهم آگوست سال ۱۹۸۵ در شهر سئول زاده شده است و توانسته با فعالیت و بازی در سریال های بسیار معروف کره جنوبی نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد و از سال ۲۰۰۷ فعالیت خود در حرفه بازیگری را آغاز نمود و و بعد از آن مدارک تحصیلی بسیار عالی خود را نیز دریافت نماید و از این طریق به موفقیت‌ های بیشتری نیز دست پیدا کند. او هم اکنون مدرک تحصیلی دکترا و لیسانس و کارشناسی ارشد را نیز از دانشگاه چوسان دریافت نموده است.

هان یه سول یکی از کراش های دختر کشور کره می باشد که در تاریخ هجدهم سپتامبر در سال ۱۹۸۱ در کشور کالیفرنیا آمریکا متولد شده است. او اصالتاً اهل کشور کره جنوبی می باشد و حرفه بازیگری را نیز در کشور کره جنوبی آغاز نموده است و در این کشور راه موفقیت را پیموده است. این بازیگر فعالیت خود را از سال ۲۰۰۳ آغاز نمود است و بعد از آن که در سریال های تلویزیونی مانند دردسر و همسر نقش‌ آفرینی نمود، به درآمد بسیار زیادی دست پیدا کرد و شهرتش چندین برابر شد.

کراش های کره ای پسر

کراش های کره ای پسر

سو جی سوب، نام یکی از کراش پسر های کره‌ ای پسر می باشد که در تاریخ چهارم نوامبر سال ۱۹۷۷ متولد شده است. او زاده کشور کره جنوبی است و هم اکنون علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری به عنوان تاجر پوشاک جین در کره جنوبی فعالیت می کند. او در سریال‌ هایی مانند کفش های شیشه‌ ای نقش‌آفرینی نموده و بعد از آن در سریال هابیل و قابیل و من عاشقتم نیز نقش آفرینی کرد که با بازخوردهای بسیار مثبتی روبه‌ رو شد.

لی مین هو نام یکی از بازیگران و خوانندگان و مدل های کشور کره می باشد که در تاریخ بیست و دوم ماه ژوئن سال ۱۹۸۷ متولد شده است. این بازیگر در کشور کره جنوبی زندگی می‌ کند و در سریال های بسیار زیبایی نقش آفرینی نموده است. سریال‌هایی مانند پسران برتر از گل و افسانه دریایی از جمله شاهکار های این سلبریتی می باشد. این بازیگر به خاطر چهره بسیار جذابش مورد توجه مردم زیادی قرار گرفته است.

لی جونگ سوک یکی دیگر از بازیگران کره ای می باشد که در تاریخ چهاردهم سپتامبر در سال ۱۹۸۹ در شهر سئول متولد شده است. این بازیگر فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۲۰۰۵ آغاز نمود که در آن سال تنها ۱۶ سال سن داشت. البته در کنار بازیگری، در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می‌ کند و توانسته به عنوان یکی از جوان ترین مدل های کره، موفقیت پسر زیادی را به دست آورد. او هم اکنون در سن ۲۷ سالگی جوایز و درآمد بسیار زیادی کسب نموده است و در فیلم ها و سریال‌ های بسیار ارزنده‌ ای ایفای نقش کرده است.

هیون بین نام یکی از بازیگران بسیار معروف کره ای می باشد که در سال ۱۹۸۲ متولد شده است. این بازیگر پید
پیرامون فعالیت در دبیرستان در رشته فعالیت در عرصه تئاتر به پایان رساند و بعد از آن از سال ۲۰۰۳ فعالیت خود ارز بازیگری را به طور جدی آغاز نمود چهره بسیار جذابی دارد و به خاطر آن که چهره آن بسیار جذاب است تبدیل به یکی از کره های کره ای شده است.

کیم سو هیون، متولد تاریخ شانزدهم فوریه در سال ۱۹۸۸ می‌ باشد. این بازیگر در فیلم های کوتاهی به نام شکوفه های گیلاس ایفای نقش نموده است و بعد از آن که در سال ۲۰۱۳ به او نقش های بسیار بلندتر و رسمی تری معرفی شد، با توجه به میزان توجه و علاقه مردم به او شد و سریال‌ هایی مانند عشقم اهل ستاره ما هست و ماه در آغوش خورشید از جمله سریال های بازیگر در آن به ایفای نقش پرداخته است و در جشنواره های زیادی جوایز مختلفی را دریافت نموده است.

کراش های کره ای بدون آرایش

کراش های کره ای جذاب چه با آرایش یا چه بدون آرایش چهره جذابی دارند و نمی‌ توان گفت که این افراد حتماً با آرایش چهره زیبای پیدا کرده اند. بالاخره هر بازیگری با آرایش نیز نمی‌ تواند آنقدر محبوب شود که به عنوان کراش کره‌ ای معرفی شود. به هر حال بازیگران کره‌ ای به خاطر پوست بسیار صافی که دارند، همواره به عنوان بازیگران جذاب سراسر جهان شناخته شده‌ اند.

آیدل هایی که هیتر های زیادی دارند

آیدل هایی که هیتر های زیادی دارند

یکی از گروه‌ های بسیار معروف کشور کره که در عرصه موسیقی در حال فعالیت می باشد، گروه کارد می باشد‌. این گروه تشکیل شده از چند عضو بسیار معروف کره ای می باشد که از دختر و پسر تشکیل شده است و یکی از دلایلی که هیت بسیار زیادی دریافت می کند، این است که هم اعضای پسر و هم اعضای دختر در این گروه حضور دارند و این، بسیاری از افراد را آزرده ساخته است.

کراش های کره ای اینستاگرام

کره ای های زیادی هستند که نه تنها در برنامه تیک تاک و توییتر و یوتیوب، بلکه در برنامه اینستاگرام نیز تعداد فالوور بسیار زیادی دارند. اگر شما نیز می خواهید که این افراد را دنبال نمایید، می توانید به اینستاگرامشان مراجعه کنید و در اینستاگرام، فعالیت‌ های آنها را دنبال کنید.

یوتیوب کراش های کره ای

کراش های کره ای همچنان که در شبکه اجتماعی یوتیوب فعالیت می کنند، کلیپ های زیادی را از سبک زندگی خود و یا مسائل مختلف دیگر در یوتیوبشان منتشر می‌ کنند‌. اگر شما نیز مایل هستید که در یوتیوب، کراش های کره ای خود را دنبال کنید، می توانید اسم آنها را در این شبکه مجازی جستجو نمایید و به دنبال کردن فعالیت هایشان بپردازید.

عکس های کراش های کره ای

کراش های کره‌ ای بسیاری هستند که برای آن که طرفداران خود را حفظ نمایند و همچنان مورد توجه طرفداران خود قرار بگیرند، عکس‌های زیادی را از خود در صفحات مجازیشان منتشر می‌ کنند. شما می‌ توانید عکس‌ های کراش های کره ای خود را در صفحات مجازی آنها، همانند اینستاگرام و توییتر دنبال نمایید.

رابطه های کراش های کره ای

رابطه های کراش های کره ای

بیشتر بازیگران کره‌ ای با یکدیگر وارد رابطه نمی شوند و اکثر آنها روابط خود را در همان فیلم و سریال محدود می سازند. اما در گذشته، دو بازیگر کره ای بعد از آنکه با یکدیگر فیلم مشترکی را بازی کردند، با یکدیگر ازدواج کردند. پارک بویونگ یکی از این افرادی است که در تاریخ دوازدهم فوریه در سال ۱۹۹۰ متولد شده است. او در سال ۲۰۰۶ در یک فیلم و سریال کره ای نقش آفرینی نمود و توانست بعد از نقش آفرینی در این سریال وارد رابطه عاطفی با بازیگر مرد مکمل خود بشود. این فیلم که برابر نام داشت، سریال تینیجری بود که در سال ۲۰۰۶ عرضه شد. این بازیگر در سال ۲۰۰۸ با پارتنر خود ازدواج نمود.

جنجال های کراش های کره ای

یکی از جنجال هایی که در سینما و تلویزیون کشور کره منتشر شد و در طی آن توجه همه را به خود جلب نمود و همه را حیرت زده کرد، خبر کشته شدن یکی از بازیگران بسیار مشهور کشور کره بود. این بازیگر در بسیاری از فیلم های بسیار معروف نقش آفرینی کرده بود و در طی یک حادثه تصادف اتومبیل جان خود را از دست داد. این حادثه هولناک بسیاری از طرفداران تلویزیون و سینما را ناراحت و حیرت‌ زده نمود.

مصاحبه با کراش های کره ای

سلبریتی های کره ای اعم از بازیگران و خوانندگان در فیلم های معروفی نقش‌ آفرینی کرده‌ اند و بعد از آن مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. بعد از آن که فیلم‌ ها و سریال‌ های آنان پخش شده است، همه آنها به مصاحبه ها مختلفی دعوت شده اند و طی این مصاحبه ها به سوالات مختلفی جواب داده اند که شما می توانید با مراجعه به یوتیوب و اینستاگرام، مصاحبه هایی که از این بازیگران به عمل آمده است را مشاهده نمایید و با آنها آشنایی بیشتری پیدا کنید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. کراش های بازیگر مرد کره ای کدام افراد می باشند؟

    یکی از معروف ترین کراش های بازیگر مرد کره ای را می‌ توانیم لی مین هو بدانیم. این بازیگر به خاطر فعالیت بسیار قوی و با کیفیتش در سینما و سریال های کره جنوبی، توانسته به عنوان یکی از کراش های بازیگر مرد کره ای شناخته شود.

  2. کدام گروه موسیقی کره ای هیتر های زیادی دارد؟

    گروه کارت، یکی از گروه های موسیقی کشور کره جنوبی می باشد که هیت های بسیار زیادی دریافت نموده است.

  3. چرا گروه کارد کره ای هیتر های زیادی دریافت نموده است؟

    یکی از دلایلی که گروه کارد هیتر های زیادی دریافت نموده است، به خاطر آن است که هم از عضو پسر و هم از عضو دختر تشکیل شده است و این باعث شده تا بسیاری از طرفداران این گروه از این گروه حس خوبی را دریافت نکنند و با این گروه به مخالفت بپردازند.

  4. کراش های دختر بازیگر کره ای کدام افراد می باشند؟

    پارک شین هه یکی از زیباترین و خوش اندام ترین و با استعداد ترین بازیگران کره ای می باشد که در سریال های بسیار معروفی نقش آفرینی نموده است. سریال هایی مانند پینوکیو از جمله شاهکارهای این بازیگر به شمار می رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *