کیمیا علیزاده الان کجاست؟ بررسی دلایل خیانت همسر کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده یکی از تکواندو کاران جوان و معروف ایران می باشد که می توان او را به عنوان یکی از سلبریتی های وطن فروش شناخت چرا که مدتی است به خارج از ایران پناهنده شده و برای تیم ملی آلمان بازی می کند. او نخستین مدال بانوان ایران را در مسابقات جهانی روسیه در المپیک 2015 کسب کرد و لقب بهترین تکواندو کار ایرانی را به خودش اختصاص داد. در ادامه این مقاله به حاشیه ها و توهین حامد معدنچی همسر کیمیا علیزاده می پردازیم.

بیوگرافی Kimia Alizadeh

بیوگرافی Kimia Alizadeh

وی یکی از تکواندو کار های حرفه ای و جوان ایران است که در 19 تیر ماه سال 1377 در کرج زاده شد، کیمیا علیزاده قد و وزن اش به ترتیب 183 سانتی متر و 57 کیلو گرم می باشد. پدر او اهل شهر زنوز و مادرش اهل استان اردبیل است و اصالتا کیمیا آذری می باشد، او فرزند بزرگ خانواده هست و تنها یک برادر کوچک دارد اما در حال حاضر متاهل می باشد و حامد معدنچی همسر کیمیا علیزاده می باشد.

ماجرا تکواندو وی از این قرار است که در ۸ سالگی به اصرار مادرش به ورزش تکواندو روی می آورد و تلاش پشتکارش باعث شد که در ۱۳ سالگی راهی مسابقات کشوری ایران بشود. اولین مدال برنزش را در مسابقات روسیه زمانی کسب کرد که همه مردم حرف از شکست کیمیا علیزاده می زدند اما وی در مسابقات جهانی 2015 قهرمان تکواندو زنان المپیک لندن «خانم جونز» را شکست داد. حال شاید سوالتان این باشد که بعد از اتفاق های بسیاری که افتاد کیمیا علیزاده الان کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که کیمیا علیزاده آلمان را برای محل زندگی اش انتخاب کرده است.

ماشین کیمیا علیزاده

گفته شده است که زمانی که در سال ۲۰۱۵ که در مسابقات جهانی المپیک روسیه مدال کسب کرد به او یک دستگاه پژو پارس سال از طرف فدراسیون ایران هدیه داده شده است اما خودش در این باره هیچ صحبتی نکرده است پس می توان گفت شاید ماجرا ماشین پارس شایعه بوده است! اما اکنون که ۲۳ سالش می باشد و مقیم آلمان است هیچ اطلاعاتی از ماشین خودش و همسرش در دست نیست و او معتقد است که درآمد، مکان زندگی و مدل ماشینش کاملاً شخصی می باشد.

پناهندگی کیمیا علیزاده

پناهندگی کیمیا علیزاده

وی به خاطر مصدومیت نتوانست در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا پرچم داری کاروان ورزشی ایران را در دست بگیرد و از شرکت در تورمنت های انتخابی المپیک توکیو 2020 باز ماند به همین علت در کلینیک های درمانی و کمپ های تمرینی خارج از ایران شرکت می کرد و در حال رفت و آمد به ایران و خارج از کشور بود اما آخرین باری که او به هلند رفت تا مدتی خبری از بازگشت وی نبود تا اینکه او اعلام کرد پناهنده شده است و قصد ندارد به ایران برگردد.

این یک خبر ناگوار برای تیم ملی تکواندو ایران بود زیرا تکواندو کیمیا علیزاده همانند نامش کیمیا بود، عده ای از افراد سرشناس سعی داشتند که او را از تصمیم اش منصرف کنند و معتقد بودند عاقبت کیمیا علیزاده در خارج از کشور مثل ایران خوب نخواهد بود اما وی از تصمیم اش منصرف نشد و اکنون از تصمیم چند سال پیش خود کاملا راضی می باشد زیرا معتقد بود که در گذشته ایران از او استفاده ابزاری می کرد!

کشف حجاب این تکواندو کار

وی تا زمانی که در ایران زندگی می کرد و هنوز به خارج مهاجرت نکرده بود هیچ مورد اخلاقی از لحاظ بی حجابی نداشته است اما بعد از این که برای آخرین بار به کمپ های تمرینی و کلینیک های درمانی خارج از کشور یعنی هلند سفر کرد و برنگشت عکس های سر لختی اش را در پیج اینستاگرامش منتشر کرد زیرا انتشار همین عکس ها باعث شد که دیگر برای ورود به ایران جایی نداشته باشد البته که وی اعلام کرد قصد برگشت به ایران را ندارد، همچنین گفت پناهندگی و مهاجرت را انتخاب کرده‌ ام زیرا به دنبال موفقیت و زندگی سرشار از آرامش با همسرش می باشم و هیچ چیز دیگری برایم مهم نیست!

مهاجرت کیمیا علیزاده

مهاجرت کیمیا علیزاده

در اول مقاله به نکاتی در مورد مهاجرت یا همان پناهندگی کیمیا علیزاده و همسرش اشاره کردیم همانطور که می دانید او و همسرش دلایل زیادی برای مهاجرت به خارج از ایران داشتند زیرا کیمیا معتقد بود که تیم ملی ایران و همچنین سیاستمداران از او به عنوان یک ابزار استفاده می کنند و یکی دیگر از دلایل اصلی که کیمیا علیزاده اقدام به مهاجرت کرد بها ندادن به ارزش ها و جایگاه وی بود جایگاهی که آرزوی هر ورزشکاری در دنیا است.

اینستاگرام کیمیا علیزاده

وی با آیدی kimiya.alizade در اینستاگرام فعالیت می کند و 403 کا دنبال کننده تیک آبی اینستا را از آن خود کرده است. محتوا اینستاگرامش بیشتر مربوط به روزمرگی هایش، عاشقانه های خودش و همسرش و تمرینات تکواندو اش می باشد. عکس های پیج اش بیشتر با دوربین موبایل ثبت شده است و مشخص است برای شیر استوری و پست وسواس به خرج نمی دهد، همچنین همانند دیگر سلبریتی ها تبلیغات به هیچ عنوان انجام نمی دهد، باتوجه به عکس ها و فیلم هایی که از زندگی اش در آلمان منتشر می کند در کل می توان گفت که وضعیت کیمیا علیزاده و همسرش حامد معدنچی در کشور آلمان بسیار مطلوب است. ناگفته نماند که در اوایل شهرتش کیمیا علیزاده مدلینگ را به عنوان کسب درآمد در نظر گرفته بود و در اینستاگرامش عکس های مدلینگ اش را منتشر می‌کرد اما بعد از مدتی اعتراف کرد که هزینه تبلیغات مدلینگ برای او ناچیز است و از این عرصه خداحافظی کرد.

کیمیا علیزاده بی حجاب

اگر بخواهیم واقعیت را در مورد بی حجابی این تکواندو کار حرفه ای بیان کنیم باید گفت که تنها بی حجابی او انداختن روسری و پوشش مناسب از سرش است و حاشیه و خبر هایی که در فضای مجازی در مورد بی حجابی و کشف حجاب وی منتشر شده است بزرگ نمایی بیش نیست زیرا کیمیا حجاب اش نسبت به زمانی که در ایران بود مقداری تغییر کرده است! مردم علی الخصوص سیاستمداران ایرانی انتظار دارند حجاب وی همانند زمانی که کیمیا علیزاده در خندوانه در برنامه تلویزیونی نسیم ظاهر شد باشد که این انتظار دور از منطق است. در ادامه این مقاله می توانید عکس های بی حجاب تکواندو کار معروف کشور مان را مشاهده کنید!

کیمیا علیزاده و همسرش

کیمیا علیزاده و همسرش

وی در سال ۱۳۹۷ با حامد معدنچی والیبالیست ایرانی ازدواج کرد، همسرش متولد ۱۳۶۸ است و تنها ۹ سال با یکدیگر اختلاف سنی دارند، ازدواج این دو ورزشکار سنتی نبود و خودشان از قبل باهم رابطه داشتند، حامد معدنچی یک والیبالیست ساده بود اما به واسطه‌ همسرش معروف شد و بعد از مهاجرت شان حاشیه های زیادی با تیتر خبری «خیانت همسر کیمیا علیزاده» روانه بازار شد اما تمامی این خبر ها شایعه ای بیش نبود و تنها هدف انتشار کنندگان این خبر، منفعت طلبی و سود جویی به نفع خودشان بود که کیمیا علیزاده در خارج به تمام این حواشی پایان داد، این دو زوج ورزشکار در آلمان از زندگی آرام و خوشی برخوردار اند.

درامد این تکواندوکار از کجاست؟

نام وی در چندین سال گذشته به شدت مورد توجه مسئولان کشوری و مردم ایران قرار گرفته است که دلیل آن هم در وهله اول کسب مدال برنز المپیک بود که تا این جا کار در مورد درآمد این شخص باید گفت که با استفاده از نام و شهرت خود توانست به پول های نه چندان زیادی برسد او پس از کسب مدال برنز خود از فدراسیون تکواندو ایران پول آن چنانی نگرفت و حاشیه های کشف حجاب او و یکی نبودن عقایدش با حکومت جمهوری اسلامی ایران منجر شد که به خارج از ایران برود.

دلیل اول آن نداشتن پول خوب به اندازه منصب و مقامی را که داشت بود او پس از مهاجرت بار دیگر بر سر زبان ها آمد و همزمان با ظهور برنامه های اینستاگرام و یوتیوب توانست با زدن پیج های مختلف با استفاده از نام و شهرت خود به درآمد های مختلفی از دنیا مجازی برسد که یکی از آن ها اپلیکیشن اینستاگرام بود و در مراحل بعدی یوتیوب و … اما این ها بخشی از درآمد او بعد از مهاجرتش بود بخش عظیمی از درآمد های وی مختص به حمایت های فدراسیون کشور مبدا از او است که نتیجه اش هم بر کسی پنهان نیست.

حاشیه های Kimia Alizadeh

در مورد علت مهاجرت و پناهندگی این تکواندوکار حواشی و شایعه های زیادی وجود دارد عده‌ای از افراد علت پناهندگی اش را اصرار همسرش حامد معدنچی می‌دانند و گفته شده است که حامد معدنچی به دلیل رسیدن به خواسته هایش همسرش را وادار به مهاجرت کرده است در واقع از او استفاده ابزاری کرده! تا از این راه بتواند به موفقیت های بسیاری برسد اما کیمیا علیزاده با انتشار یک استوری در پیج اینستاگرام اش اعلام کرد که من دلایل خاص خودم را برای مهاجرت داشته ام و هیچ ربطی به دخالت و اصرار همسرم ندارد و تمام این خبر ها دروغ است و از زندگی ام در خارج از کشور با همسرم کاملاً راضی هستم.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. کیمیا علیزاده به کدام کشور مهاجرت کرد؟

    آلمان.

  2. همسر کیمیا علیزاده چه کسی است؟

    حامد معدنچی که والیبالست بود.

  3. کیمیا علیزاد اصالتا اهل کجا است؟

    او آذری می باشد و به زبان ترکی مسلط است.

  4. شغل پدر کیمیا علیزاده چیست؟

    کارگاه ساخت رومیزی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *