واندا نارا کیست؟ | عکس های جنجالی وندا دوست دختر ایکاردی

واندا نارا ویکی پدیا را درگیر خود کرده است و او یکی از ستاره‌ های زن آرژانتینی می باشد که به عنوان مجری تلویزیون، مدل و مدیر برنامه های ورزشی شناخته می شود. او از سال ۲۰۰۴ تا به امروز در این عرصه ها فعالیت داشته است و تا به امروز دو بار ازدواج کرده است که ازدواج اولش با ماکسی لوپز در سال ۲۰۰۸ بوده است اما متاسفانه زندگی این دو سرانجام نداشت و در سال ۲۰۱۳ به دلیل خیانت های بسیار ماکسی لوپز به واندا نارا از هم جدا شدند که بعد از آن واندا با مائورو ایکاردی یکی از 10 بازیکن برتر فوتبال اهل آرژانتین در سال ۲۰۱۴ ازدواج کرد.

در آخر هم باید بدانید که فرزندان وندا نارا پنج تا می باشند که سه تا از فرزندانش از همسر اولش ماکسی لوپز می‌باشند. آن ها به نام های والنتینو کاستون متولد 2009، کنستانتینو متولد 2010 و بندیکتو متولد 2012 می باشند، واندا و مائورو ایکاردی صاحب دو فرزند به نام های فرانسسکا و ایزابلا می باشند که به ترتیب در سال 2015 و 2016 به دنیا آمده‌ اند.

واندا نارا کیست؟

واندا نارا کیست؟

در رابطه با بیوگرافی واندا نارا باید گفت که او متولد 10 دسامبر 1986 می باشد که در بوئنوس آیرس آرژانتین زاده شده است که ملیت اش آرژانتینی و پیشه وی مدیر برنامه‌ های فوتبالی و ورزشی، مجری تلویزیون و مدلینگ است. در مورد خانواده او اطلاعات بسیار ناچیزی در دست است و در این مدت فقط در مورد خواهرش زایرا نارا اطلاعاتی به اشتراک گذاشته است که زایرا هم مدل و مجری آرژانتینی می باشد که دو سال از خواهرش واندا کوچک تر است و تا به امروز سه بار ازدواج کرده است!

همچنین گفته شده است واندا خودش را یک زن بسیار قوی، باشخصیت و رک می داند که توانسته است در دنیا فوتبال مردان نفوذ پیدا کند و در این کار بسیار موفق باشد. او بیان کرد که اکثراً صداقت را به دیپلماسی ترجیح می‌ دهد و دنیا فوتبال نیاز به دیپلماسی دارد حتی زمانی که اوضاع خوب پیش می رود. همچنین بیان کرد که هرگز در زندگی‌ ام مدیر برنامه نداشته ام و در تمام این چند سال عمرم به تنهایی از پس مسائل و مشکلاتم بر آمده و آن ها را به نحو احسن مدیریت کرده ام و در نهایت باید گفت خبر هایی در رابطه با اختلاف سنی واندا و مائورو ایکاردی وجود دارد که واندا نارا از این اختلاف سنی رنج می برد!

عکس های واندا نارا را در کجا ببینیم؟

نباید واندا نارا را دست کم گرفت زیرا او همسر یک فوتبالیست محبوب و مشهور آرژانتینی می باشد که با رسیدگی به امور و برنامه های مائورو ایکاردی عضو دنیا پر طرفدار ایجنت ها شده است و طرفداران بسیاری را جذب خودش کرده است. بسیاری از مردم دنیا به دنبال عکس های تکی و خانوادگی او می باشند که باید گفت واندا نارا از این فرصت بسیار استفاده کرده و عکس‌های بسیار زیادی را از خودش در اپلیکیشن اینستاگرام و یوتیوب منتشر می‌ کند. عده ای معتقدند که با انتشار عکس هایش هوادارانش را سرگرم می‌ کند و از طریق این عکس ها بسیار به شهرت و محبوبیت رسیده است.

اگر قصد دارید عکس‌ های این ستاره محبوب و مشهور آرژانتینی را مشاهده کنید کافی است که نامش را در گوگل سرچ کنید تا به تمامی عکس های واندا دسترسی پیدا کنید. همچنین علاوه بر گوگل عکس های بسیار زیادی از واندا نارا در پیج پابلیک اینستاگرام و یوتیوب اش موجود می باشد زیرا او بیش از ۸ میلیون دنبال کننده دارد به همین خاطر سعی دارد که عکس های بسیار جذاب و و لاکچری از خودش و فرزندانش و همچنین همسرش منتشر کند تا از طریق انتشار این عکس ها و کلیپ ها هوادارانش را در کنار خودش نگه دارد.

اینستاگرام واندا نارا چیست؟

اینستاگرام واندا نارا چیست؟

واندا نارا با آیدی wanda_icardi در اپلیکیشن اینستاگرام فعالیت می کند و 8.1 M فالوور دارد، باید گفت که محتوا پست های پیجش در رابطه با مد و مدلینگ می باشد و سعی دارد که محتوا پست هایش بیشتر در حیطه با فشن بلاگری باشد و در این راه بسیار موفق بوده است. یکی از جنجالی ترین عکس های مربوط به واندا نارا مربوط به کشور پاریس می باشد که عکس های بسیار لاکچری و باکیفیتی با برج ایفل داشته است. ناگفته نماند که او عکس های بسیار زیادی را از فرزندانش هم به اشتراک می‌ گذارد زیرا او صاحب پنج فرزند دختر و پسر می باشد.

علاوه بر پیجی که در بالا ذکر شد واندا پیج دیگری مخصوص برندش هم دارد زیرا برند اختصاصی اش را با نام WANDA COSMETICS در ۴ فوریه ۲۰۲۱ تاسیس کرده که با همین نام در اینستاگرام پیجی پابلیک ساخته است و باید گفت که این پیج کاری او می باشد که برند های لوازم آرایشی اش را معرفی کرده است و اگر قصد دارید از برند معروف واندا خرید کنید کافی است که به پیج اینستاگرامش سر بزنید زیرا او لینک سایت فروشگاه اینترنتی اش را در بیو قرار داده است. واندا نارا اینستا را به عنوان یکی از راه های درآمدزایی اش در نظر گرفته است.

حاشیه های واندا نارا درباره چه موضوعاتی است؟

یکی از حاشیه هایی که در مورد واندا نارا با تیتر خبری خاله وندا منتشر شده است در مورد خبر رابطه اش با مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتینی می باشد پس باید بدانید که خاله وندا کیست! زیرا یکی از خبرنگاران محبوب و مشهور برنامه تلویزیونی «شب میرتا» به نام میرتا لگراند اظهار کرد که چند سال پیش مارادونا وندا در یکی از هتل‌ های آرژانتین به نام ماردپلاتای اقامت داشته اند. در آن زمان واندا ۱۸ سال سن داشته که با مارادونا رابطه جنسی برقرار کرده است که این موضوع بسیار خبر ساز شد!

در چند سال اخیر بیشتر حاشیه‌ های زندگی واندا نارا درباره ازدواجش با مائورو ریکاردی بوده است زیرا او در سال ۲۰۱۳ از ماکسی لوپز جدا شد و بعد از چند روز با مائورو ریکاردی رفیق‌ صمیمی همسر سابقش (لوپز) آشنا شد. بعد از گذشت یک سال یعنی در سال ۲۰۱۴ با یکدیگر ازدواج کردند و اکنون از زندگی بسیار عاشقانه ای برخوردارند اما خبر های جنجالی بسیاری در رابطه با ازدواج این دو منتشر شد زیرا واندا نارا متولد ۱۹۸۶ و همسرش مائورو متولد ۱۹۹۳ می باشد که این زوج هفت سال اختلاف سنی دارند و این موضوع برای هواداران شان بسیار تعجب آور بود.

همچنین شایعه ها و خبر های زرد بسیاری درباره خیانت واندا نارا نسبت به همسر سابقش ماکسی لوپز هم منتشر شده بود عده ای معتقد بودند که واندا به لوپز خیانت کرده و دلیل طلاق شان هم همین خیانت بوده است که شایعه بود و بعد از مدتی مدارک بسیاری با مضمون خیانت لوپز به واندا آشکار شد و واندا نارا بیان کرد که به دلیل متعهد نبودن همسرش (ماکسی لوپز) از او جدا شد زیرا متعهد بودن برای او بسیار مهم است و همسر اکنونش مائورو به او متعهد می باشد.

آیا تا به حال مصاحبه ای با وی انجام شده است؟

واندا نارا از ستاره های معروف و مشهور آرژانتینی می باشد که از سال‌ های فعالیتش تا به امروز رسانه های خبری و ملی بسیاری با او مصاحبه‌ هایی ضبط و ثبت کرده اند. گفته شده است که واندا نارا از زمانی که از لوپز جدا شده است اجازه نمی دهد لوپز فرزندانش را ملاقات کند اما واندا در یک مصاحبه بیان کرد که فرزندانش علاقه‌ ای ندارند که پدرشان ماکسی لوپز را ببینند و این موضوع هیچ ارتباطی به من و همسرم مائورو ندارد!

همچنین مصاحبه های دیگری هم با این ستاره آرژانتینی صورت گرفته است زیرا سایت های خبری بسیاری علاقه دارند که با این مدل، مجری و مدیر برنامه های ورزشی مصاحبه و اطلاعات کسب کنند. برای مشاهده و دانلود این مصاحبه ها می توان سراغ اپلیکیشن هایی چون آپارات، یوتیوب، اینستاگرام و گوگل رفت و در نهایت باید گفت که واندا نارا علاقه بسیار زیادی به پول دارد و همسرش لوپز گفته است با اینکه هیچ مشکل مالی در زندگیش ندارد باز هم برای رسیدن به پول بیشتر، تلاش می کند!

واندا نارا اهل کجاست؟

واندا نارا اهل کجاست؟

او در ۱۰ دسامبر ۱۹۸۶ در بوولن سور مر، بوئنوس آیرس در کشور آرژانتین به دنیا آمده است و باید گفت که بوئنوس آیرس پایتخت کشور آرژانتین و همچنین بزرگ ترین بندر و شهر این کشور است پس باید گفت که واندا نارا در یکی از لاکچری ترین و خوش آب و هوا ترین شهر های آرژانتین به دنیا آمده است و ملیت اش آرژانتینی می باشد.

شهر بوئنوس آیرس از لحاظ جغرافیایی بر روی ساحل جنوب شرقی قاره آمریکا جنوبی، در ساحل جنوبی ریو لا پلاتا و مقابل شهر کلونیا دل ساکرامنتو واقع شده است. این ستاره آرژانتینی از سال ۲۰۰۴ فعالیتش را در عرصه مد، مجری تلویزیون و مدیر برنامه های فوتبالی شروع کرده است که توانسته است امروز جز بهترین ها در این زمینه باشد.

شغل‌ واندا نارا چیست؟

شغل‌ واندا نارا چیست؟

در رابطه با شغل واندا نارا باید گفت او در زمینه مدلینگ، مجری تلویزیونی و مدیر برنامه های ورزشی فعالیت می کند که باید بدانید مدیر برنامه‌ های ورزشی شغل بسیار سختی می باشد. این شغل به این صورت می باشد که او به عنوان نماینده ورزشکار برای لغو و یا بستن قرارداد به کمپانی ها و باشگاه های مورد نظر می رود همچنین او مسئول برقراری ارتباط صاحبان تیم ها با ورزشکار می باشد و از این راه درآمد های بسیاری را کسب می کند زیرا گران ترین منابع مالی را برای ورزشکار پیدا می کند و چند درصد از این مبلغ ها به جیب مدیر برنامه ورزشی می‌ رود و اکنون مدیر برنامه همسرش مائورو ایکاردی می باشد.

البته ناگفته نماند که در سال ۲۰۲۱ برند لوازم آرایشی مخصوص خودش را با نام WANDA COSMETICS تاسیس کرد و بخش زیادی از درآمدش را از طریق این برند لوازم آرایشی بدست می آورد. گفته شده است که واندا نارا علاقه بسیار زیادی به پول دارد و برای رسیدن به پول بیشتر به داشتن یک شغل اکتفا نمی کند و در شغل های زیادی فعالیت می کند همچنین یوتیوب واندا نارا هم برای او درآمد های بسیار زیادی را به همراه دارد!

ایکاردی و واندا چگونه باهم آشنا شدند؟

ایکاردی و واندا چگونه باهم آشنا شدند؟

اول از همه باید بدانید که در آغاز واندا همسر ماکسی لوپز بوده است و در نوامبر ۲۰۱۳ از لوپز جدا شد و در آن زمان در توییتر پیام قاطعانه ای با تیتر خبری «عشق من تا اینجا رسید» خبر جدایی اش را به اشتراک گذاشت و ناگفته نماند که ایکاردی دوست لوپز بوده است اما بعد از اینکه متوجه شد این زوج از هم جدا شده اند به همسر دوستش لوپز (واندا) ابراز علاقه کرد و طبق پستی بیان کرد که «واندا نارا! دوستت دارم». همچنین در ادامه صحبت هایش بیان کرد که اشتراک گذاری این جمله برایم ساده نبوده است زیرا ابراز این کلمه ها، احساسی بی پایان را به همراه دارد به همین ترتیب راجع به ایکاردی و واندا نارا خبرهای جنجالی بسیاری روانه بازار شد.

در ادامه این صحبت ها باید گفت این دو ستاره آرژانتینی بعد از یک سال آشنایی در سال 2014 با هم ازدواج کردند و آرایشگر اختصاصی واندا (کنی پالاسیوس) اینگونه بیان کرد که واندا نظر من را راجع به ایکاردی خواست و من شناخت بسیار کمی نسبت به مائورو ایکاردی داشتم به همین خاطر نتوانستم او را برای این ازدواج راهنمایی کنم اما در نهایت این زوج با هم ازدواج کردند و اکنون از زندگی بسیار آرام و خوبی برخوردارند و واندا مدیر برنامه‌ های همسرش مائورو ایکاردی می باشد.

در آخر هم باید گفت که مائورو ایکاردی یکی از بازیکنان معروف فوتبال اهل آرژانتین است که عضو تیم پاری سن ژرمن فرانسه می باشد و او در فصل 2014 و 2015 توانست آقا گل مشترک با لوکا تونی شود. او در تیم های فوتبال دیگری چون اینتر میلان و سمپدوریا هم بازی کرده است و زمانی که در باشگاه فوتبال اینتر میلان بازی می کرد ۱۱۱ گل را به ثمر رساند.

دلیل جدایی واندا از لوپز چه بود؟

دلیل جدایی واندا از لوپز چه بود؟

خبر های بسیاری در مورد دلیل جدایی واندا نارا و ماکسی لوپز وجود دارد، واندا نارا بیان کرد که من بار ها متوجه خیانت ماکسی لوپز شده‌ ام اما به خاطر بچه هایم هیچ اعتراضی نکردم در نهایت یک شب یک پیامک بسیار ناراحت کننده ای بر روی گوشی ماکسی آمد که محتوا آن در این باره بود که «ماکسی دختر ها آماده اند منتظر تو هستیم» زمانی که این پیامک را خواندم بسیار حالم بد شد و در آن شب تصمیم گرفتم که از لوپز جدا شوم که در سال ۲۰۱۳ موفق شدم به طور رسمی خبر طلاقم را به گوش هوادارانمان برسانم.

البته برخی دیگر از رسانه‌ ها معتقدند که واندا نارا به ماکسی لوپز خیانت کرده است اما این خبر ها دروغ می باشد و واندا نارا با مدارک موثق خیانت همسر سابقش را مطرح و ثابت کرد.

ایکاردی و واندا چقدر اختلاف سنی دارند؟

در رابطه با اختلاف سنی این زوج معروف و مشهور باید گفت که واندا نارا در ۱۰ دسامبر ۱۹۸۶ و مائورو ایکاردی در ۱۹ فوریه ۱۹۹۳ به دنیا آمده اند و این زوج هفت سال اختلاف سنی دارند البته هیچ مشکلی با این اختلاف سنی ندارند. گفته شده است که واندا نارا بابت این اختلاف سنی بسیار ناراحت و خجالت زده می باشد و این موضوع او را بسیار آزار می دهد زیرا برخی از هواداران شان بابت بزرگ تر بودن واندا نارا از مائورو ایکاردی آن ها را مسخره می کنند.

این دو در سال ۲۰۱۳ با هم آشنا شدند و بعد از یک سال یعنی در سال ۲۰۱۴ با هم ازدواج کردند که اکنون صاحب دو فرزند می باشند و از زندگی بسیار آرام و عاشقانه برخوردارند و هیچ مشکلی با این هفت سال اختلاف سنی ندارند که البته بسیاری از فوتبالیست ها در مورد این اختلاف سنی نظر هایی داده اند و مائورو ایکاردی و همسرش هیچ ری اکشنی نسبت به این نظرات نشان ندادند.

واکنش مسی به ازدواج واندا و ایکاردی چه بود؟

واکنش مسی به ازدواج واندا و ایکاردی چه بود؟

گفته شده است که مسی نسبت به ازدواج مائورو ایکاردی و واندا نارا ری اکشن نشان داده است و گفته است مائورو شخص درستی را برای زندگی انتخاب نکرده است اما ایکاردی معتقد است که مسی یکی از حرفه ای ترین و با شخصیت ترین فوتبالیست های جهان می باشد و هرگز به خودش اجازه نمی دهد که راجع به زندگی دیگران اظهار نظر کند. همچنین در ادامه صحبت هایش بیان کرد که اختلاف سنی من و همسرم به هیچ شخصی ربطی ندارد و اگر هر کسی راجع به زندگی شخصی مان اظهار نظر کند واکنش نشان نمی دهم و اجازه می‌ دهم که مردم حرف بزنند زیرا نمی توان جلوی دهان مردم را گرفت.

پس اگر خبر هایی در رابطه با واندا نارا لیونل مسی شنیدید باید گفت که این موضوع کاملاً دروغ می باشد و لیونل مسی هیچ نظری راجع به زندگی شخصی ماندانا و مائورو ایکاردی نداده است.

خیانت واندا نارا به ماکسی لوپز واقعیت دارد؟

در رابطه با خیانت واندا نارا به همسر سابقش ماکسی لوپز حاشیه های بسیاری روانه بازار شد با جرأت می‌ توان گفت واندا نارا در آن چند سالی که با ماکسی لوپز زندگی کرده هیچ خیانتی به همسرش نکرده است و اگر خبر هایی با موضوع خیانت واندا نارا به ماکسی لوپز شنیده می شود باید گفت که کاملاً دروغ می باشد. متاسفانه ماکسی لوپز به واندا نارا در چند سال زندگی مشترک شان خیانت های بسیاری را کرده است که در نهایت در سال ۲۰۱۳ واندا تارا نتوانست در مقابل این خیانت‌ ها سکوت کند و تصمیم گرفت از همسرش ماکسی لوپز جدا شود.

واندا نارا از سال ۲۰۱۴ با یکی از مشهور ترین و محبوب ترین فوتبالیست جهان زندگی می‌ کند و از زندگی بسیار آرام و مطلوبی برخوردار است ناگفته نماند که او از همسر دومش مائورو ایکاردی دو فرزند دارد و فرزندان همسر اولش یعنی ماکسی لوپز را هم همراه خودش نگه داشته است. فرزندانش از رابطه بسیار سالمی برخوردارند، می توانید عکس های خانوادگی این ستاره معروف آرژانتینی را از پیج اینستاگرامش مشاهده کنید.

همچنین خبر هایی در رابطه با وندا ایکاردی و بروزوویچ منتشر شده است اما واندا نارا در رابطه با انتشار این خبر شکایت کرده است و گفته است که من هیچ گونه خیانتی به همسر سابقم و ایکاردی نکرده‌ ام.

دست ندادن ماکسی لوپز با ایکاردی به چه علت بود؟

دست ندادن ماکسی لوپز با ایکاردی به چه علت بود؟

همانطور که در اول مقاله بیان کردیم ماکسی لوپز و مائورو ایکاردی با یکدیگر دوست صمیمی بوده اند اما بعد از این که واندا نارا در یوتیوب اش خبر جدایی از همسرش لوپز را اعلام کرد مائورو ایکاردی به واندا نارا ابراز محبت و علاقه کرد که این دو بعد از یک سال با یکدیگر ازدواج کردند به همین خاطر رابطه ماکسی لوپز و ایکاردی دیگر مثل قبل نشد و یا حتی می توان گفت دشمن هم می‌ باشند زیرا ماکسی توقع نداشته است که ایکاردی بعد از چند روز به همسر سابقش ابراز علاقه کند.

ماکسی لوپز بخاطر خصومت شخصی و قدیمی اش در بازی تورینو در برابر اینتر در روز یک شنبه، از دست دادن با مائورو ایکاردی خود داری کرد. این موضوع بسیار خبرساز شد که عده ای از رسانه ها و افراد منفعت طلب حواشی بسیاری را در رابطه با این موضوع منتشر کردند.

دلیل تنفر اهالی فوتبال از این زن چیست؟

متاسفانه دلیل تنفر فوتبالیست ها از واندا نارا مشخص نشده است اما بسیاری از فوتبالیست ها معتقدند که نباید مائورو ایکاردی بعد از چند روز که خبر طلاق واندا نارا و لوپز را شنید به همسر سابق لوپز ابراز علاقه می کرد که البته به دلیل این که واندا نارا در ۱۸ سالگی با مارادونا رابطه جنسی هم داشته است می‌ تواند دلیل تنفر اهالی فوتبال از واندا نارا باشد. گفته شده است لیونل مسی واکنش بسیار جنجالی نسبت به ازدواج ایکاردی و واندا نارا داشته است در کلاب هاوس واندا نارا بیان کرده است که نظر هیچ کدام از فوتبالیست ها برایم مهم نمی باشد!

سوالات متداول

  1. واندا نارا متولد چه سالی می باشد؟

    واندا نارا متولد ۱۰ دسامبر ۱۹۸۶ می باشد و تنها ۳۵ سال سن دارد.

  2. واندا نارا و همسرش چند سال اختلاف سنی دارند؟

    واندا نارا و مائورو ایکاردی ۷ سال اختلاف سنی دارند و واندا نارا از ایکاردی بزرگ تر است.

  3. واندا نارا چند فرزند دارد؟

    او صاحب ۵ فرزند دختر و پسر می باشد که سه تا از فرزندانش از لوپز و دو تا از آن ها از مائورو ایکاردی می باشند.

  4. واندا نارا اهل کجاست؟

    او در سال ۱۹۸۶ در بوولن سور مر، بوئنوس آیرس در کشور آرژانتین به دنیا آمده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *