فیلم های تینیجری عاشقانه 2021 به همراه بررسی حواشی این فیلم ها

در این مقاله می خواهیم بعد از بررسی معنی تینیجر شما را با فیلم های تینیجری آشنا کنیم و بگوییم که چه فیلم هایی برای سنین نوجوانی مناسب است پس همراه ما باشید تا با ژانرهای مختلف فیلم و فیلم هایی که تینیجر ها می توانند مشاهده کنند آشنا شوید.

فیلم های تینیجری برتر

فیلم های تینیجری برتر

در ابتدای مقاله می خواهیم در مورد فیلم های تینیجری با شما صحبت کنیم ولی هر فیلمی مناسب سن آنها نیست و نباید آن ها را نگاه کنند که به چند مورد از فیلم هایی که برای این سنین مناسب است می پردازیم و محتویات این فیلم‌ها را برای شما بازگو می کنیم:

فیلم The edge of Seventeen

فیلم The edge of Seventeen توانسته است در لیست بهترین فیلم های برتر تینیجر قرار گیرد و در این فیلم هیلی نقش دختر ۱۷ ساله را اجرا می کند که نامش نادین می باشد که در دوران چالش برانگیزی از زندگی اش به سر می برد و مشکلات نوجوانی و موانعی سر راه او قرار می‌ گیرد را بازگو می کند.

فیلم Dead poets Society

‏این فیلم در رابطه با مدرسه و استاد می‌باشد و دانش آموزان در شروع سال تحصیلی جدید در کالج ولتون استاد ادبیات انگلیسی آن ها عوض می‌ شود و شخص دیگری جایگزین استاد آن ها می شود و استادی به نام جان کیتینگ جایگزین می شود و روش های تدریس جدیدی را با خودش به همراه دارد که بسیار مصمم است دانش اموزانش روش تدریس جدید را یاد بگیرند.

فیلم lady bird

در واقع ژانر این فیلم کمدی می باشد و نویسندگی و کارگردانی این فیلم را گرتا گرویگ انجام داده است و در سال ۲۰۱۷ نیز این فیلم ساخته شد. در این فیلم دختری با موهای صورتی در دوران نوجوانی است و مشکلات دختران نوجوان را برسر راهش می بیند که این موانع را پشت سر می‌ گذارد و می خواهد که فرار کند و مکانی دیگر برود که با اختلافات مادرش روبرو می شود. این فیلم بازیگرانی همچون شالامی و لوکاس هجز و لوری متکالف نقش‌ آفرینی کرده‌اند.

فیلم Superbad

از دیگر فیلم هایی که مناسب تینیجرها می باشد می‌توانیم به فیلم خیلی بد اشاره کنیم موضوع این فیلم این گونه است که دو نفر از پسران نوجوان با هم قرار می گذارند که قبل از اینکه جشن فارغ التحصیلی آن ها برگزار شود وارد یک رابطه عاشقانه شوند و رابطه عاشقانه را تجربه کنند و دست به هر کاری می زنند.

فیلم parks of being a wallflower

از فیلم های دیگر که مناسب نوجوانان است parks of being a wallflower می باشد و فیلمنامه این داستان به گونه ای است که در این فیلم پسری نوجوان در نقش چارلی بازی می‌ کند و نام اصلی این بازیگر لوگان لرمن می‌باشد که از اضطراب برخوردار است و از این موضوع رنج می برد و در نامه هایی ناشناس این وقایع و اتفاقاتی که برای او می افتد را برای دوستانش بازگو می کند از بازیگرانی که در این فیلم هستند می توانیم به نینا دوبرو و اما واتسون اشاره کنیم.

فیلم Booksmart

‏این فیلم راجع به نوجوانان صحبت می کند که در آستانه فارغ التحصیلی هستند و تصمیمی را در مورد جشن فارغ التحصیلی خود می گیرند و می خواهند به اندازه ۴ سال تحصیلی که پشت سر گذاشته اند تنها در یک شب باقی مانده خوش بگذرانند و تمام خوشگذرانی هایی که تاکنون تجربه نکردند را تجربه کنند و بترکاند. این نقش دو دوست با بازیگری امیلی هالپرن و سارا هاسکینز می‌باشد و در آخر نیز متوجه این موضوع می باشند که خوشگذرانی به معنای یکی شدن با بقیه نیست و نباید هر کاری را انجام دهند.

فیلم Carrie

این فیلم یکی از ژانرهایی می‌ باشد که اکثر نوجوانان به آن علاقه دارند و در ان دختری بازی می‌ کند که در نقش کری وایت طرد شده است و توسط همکلاسی‌ هایش، اطرافیانش و مادرش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و او توانسته است از طریق این فیلم اولین نامزد اسکار را به دست گیرد این بازیگر مشهور سیسی اسپیسک می باشد که توانسته است با بازی در این فیلم به شهرت فراوانی دست پیدا کند و او در این فیلم قدرت حرکات اجسام را دارد و می‌ تواند از این طریق از تک تک همکلاسی‌هایش و مادرش انتقام آزار و اذیت هایی که به او کرده بودند را بگیرد.

سوالات متداول

لیست بهترین فیلم های تینیجری عاشقانه

در ادامه می خواهیم در رابطه با فیلم های عاشقانه با شما صحبت کنیم و بگوییم که چه فیلم‌ هایی توانستند در این لیست قرار بگیرند در واقع او نوجوانان علاقه دارند که فیلم های عاشقانه ببینند که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

فیلم to all the boys I’ve loved before

این فیلم ژانر عاشقانه دارد و داستان زندگی لاراجین را صحبت می‌ کند که از بچگی عاشق هر کسی که شده است برای او نامه عاشقانه می‌ نوشته است ولی بنا به دلایلی هیچ وقت آن نامه ها را برای کسانی که عاشقشان شده پست نکرده است و بعد از مدتی اتفاقی باعث می شود که تمامی این نامه ها به دست پسر هایی که دوستش داشته است برسد و زندگی لاراجین کاملا تغییر کند. در واقع این فیلم در سال ۲۰۱۶ به اکران گذاشته شد و قسمت دوم این فیلم را نیز ساخته اند.

فیلم Twilight

از دیگر فیلم هایی که توانسته است طرفداران بسیار زیادی داشته باشد و ژانر عاشقانه داشته باشد می‌ توانیم به Twilight اشاره کنیم که فیلمی عاشقانه ترسناک است و ایزابلا سوان دختری که پس از ازدواج مجدد مادرش تصمیم می‌ گیرد با پدرش که افسر پلیس است زندگی کند و او در دانشگاه با ادوارد آشنا می‌ شود و متوجه این موضوع می شود که خانواده‌ای که ادوارد در آن زندگی می‌ کند همه خون آشام هستند ولی ادوارد به خاطر عشقی که به ایزابلا دارد حاضر نیست او را رها کند و برای او دست به هر کاری می زند. آن ها پس از مدتی مجبور می شوند که ایزابلا نیز خون آشام شود تا بتواند در امان بماند. این گونه بود که داستان این دو آغاز شد زندگی ایزابلا کاملا تغییر کرد.

فیلم The fault in our stars

از دیگر فیلم های تینیجری می توانیم به The fault in our stars اشاره کنیم که ژانر ان عاشقانه است و یک دختر و پسر در مرکز مشاوره با هم آشنا می شوند و متاسفانه هر دو مبتلا به سرطان هستند و پس از مدتی عاشق یکدیگر می شوند و به زودی می میرند اما از تمام لحظاتی که از زندگی برایشان باقی گذاشته است را به دنبال آرزوهایشان می‌ روند و این فیلم توانسته است در دنیا ۳۰۷ میلیون دلار فروش داشته باشد.

فیلم The kissing booth

از دیگر فیلم‌ هایی که ژانر عاشقانه دارد می‌ توانیم به the kissing booth اشاره کنیم که یک دانش‌آموز دبیرستانی دختر عاشق برادر بهترین دوستش می شود و آنها در این رابطه خط قرمزهایی برای خودشان دارند و قول دادند که از خط قرمزهای خانواده خودشان عبور نکنند یک سری اتفاقات در بین رابطه آنها پیش می‌آید و متوجه می‌ شوند که به هم علاقه دارند.

فیلم five feet apart

این فیلم در رابطه با زندگی یک دختر و یک پسر دبیرستانی که به علت بیماری خاص ریوی در بیمارستان هستند ساخته شده است و آن ها در این فیلم عاشق یکدیگر می شوند ولی به علت بیماری هایی که دارند نمی توانند یکدیگر را لمس کنند و به هم نزدیک شوند زیرا ممکن است این بیماری موجب مرگ شخص مقابل شود و آنها باید قوانینی را در این رابطه حفظ کنند و همیشه پنج قدم از یکدیگر فاصله داشته باشند.

دانلود فیلم تینیجری را از چه طریقی انجام دهیم؟

دانلود فیلم تینیجری را از چه طریقی انجام دهیم؟

در ادامه می خواهیم در رابطه با دانلود فیلم تینیجری با شما صحبت کنیم و بگوییم که این فیلم‌ ها را می‌ توانید از چه طریقی دانلود کنید هر گاه خواستید فیلمی را دانلود کنید می توانید ابتدا به گوگل بروید و در آنجا فیلم مد نظر خودتان را سرچ کنید و سپس بهترین کیفیت را برای دانلود انتخاب کنید و اگر می خواهید فیلم‌ بدون‌ سانسور باشد نیز باید این موضوع را سرچ کنید تا بدون سانسور فیلم برایتان بالا بیاید و سپس کار دانلود را انجام دهید تا این فیلم در گوشی شما ذخیره شود.

فیلم های تینیجری دبیرستانی

امروزه فیلم های زیادی منتشر شده است و از طریق این فیلم ها بازیگران توانستند به شهرت زیادی دست پیدا کنند که اکثر نوجوانان این فیلم را تماشا می‌ کنند و تینیجر های خارجی که در سنین ۱۳ تا ۱۹ سال هستند به تماشای این فیلم ها می پردازند. در این میان برخی از فیلم ها هستند که مناسب سنین دبیرستانی می‌ باشند و آن ها می‌ توانند این فیلم‌ ها را کاملاً تماشا کنند اما برخی از این فیلم‌ها برای این سنین مناسب نیست و باید از دیدن آن خودداری کنند که در ادامه به چند مورد از فیلم هایی که برای سنین دبیرستان مناسب می باشد نیز می پردازیم و محتویات این فیلم‌ ها را برای شما بازگو می کنیم. از فیلم هایی که مناسب سنین دبیرستانی می باشد می توانیم به دفترچه خاطرات اشاره کنیم که یک درام عاشقانه دارد و زندگی یک پسر به نام نوا را نشان می‌ دهد که فقیر و احساساتی است و در تعطیلات تابستان عاشق یک دختر پولدار می شود. خانواده آن ها با این رابطه مخالف هستند و این موضوع باعث جدایی آنها می شود که این فیلم نیز توانسته تینیجرهای زیادی را به خودش جذب کند.

  • فیلم خون آشام یا گرگ و میش
  • فیلم عشق رزی
  • فیلم دفترچه خاطرات
  • فیلم دلیبال
  • فیلم هابیت
  • فیلم ارباب حلقه ها
  • فیلم مرلین
ژانر های فیلم های تینیجری

ژانر های فیلم های تینیجری

در واقع تمام فیلم هایی که مشاهده می کنید ژانرهای متفاوتی دارد و هر ژانر می‌ تواند تاثیر کاملا متفاوتی روی نوجوان داشته باشد که به برخی از ژانرها می‌ پردازیم و توضیح می‌دهیم که اینجا ژانرها به چه فیلم هایی باز می‌گردد و نوجوانان می‌ توانند کدام یک از این ژانرها را تماشا کنند پس همراه ما باشید تا اطلاعات کافی از ژانر های انواع فیلم های تینیجری داشته باشید. در میان ژانرهای ترسناک و عاشقانه و کمدی و… نیز وجود دارد که بهتر است نوجوانان ژانر ترسناک را مشاهده نکنند و بیشتر ژانرهای ماجراجویانه را نگاه کنند.

فیلم های تینیجری ترسناک

از دیگر ژانرها می توانیم به ژانر ترسناک اشاره کنیم که اکثر نوجوانان علاقه بسیار زیادی دارند که فیلم های ترسناک تماشا کنند اما دیدن این فیلم ها می تواند تاثیرات بدی روی آن ها بگذارد و به صورت مخفیانه این فیلم ها را تماشا می‌ کنند که می‌ توانیم به فیلم گرگ و میش اشاره کنیم که این فیلم توانسته است در ژانر عاشقانه ترسناک قرار گیرد و نوجوانان زیادی را جذب خودش کند. از دیگر فیلم های ترسناک می توانیم به ارتش مردگان اشاره کنیم که از تاثیرگذارترین فیلم های ترسناک است و اصلا برای تینیجرها توصیه نمی شود.

فیلم های تینیجری ماجراجویی

از دیگر ژانرهایی که می‌ توانیم به آن اشاره کنیم ژانر ماجراجویی می باشد که این ژانر از محبوبیت بسیاری در میان نوجوانان قرار می‌ گیرد. از فیلم‌ هایی که توانسته در ژانر ماجراجویی قرار بگیرد می‌ توانیم به هابیت اشاره کنیم که از محبوبترین و پرفروشترین فیلم ها بوده است و ژانر این فیلم باعث شده است که بسیاری از نوجوانان چه دختر و چه پسر این فیلم را تماشا کنند و از دیدن آن لذت ببرند و لحظه به لحظه این فیلم را تماشا کنند و دوست داشته باشند. از دیگر فیلم هایی که ماجراجویی می باشد و نوجوانان علاقه زیادی به آن دارند می توانیم به ارباب حلقه ها اشاره کنیم که این فیلم نیز سفری ماجراجویانه دارد و حتی بزرگسالان نیز این فیلم را تماشا می کنند.

فیلم های تینیجری عاشقانه

فیلم های تینیجری عاشقانه

از فیلم های عاشقانه می توان به خانه من تویی اشاره کرد که این فیلم محصول کشور ترکیه است و با بازی اوزجان دنیز و فاحریه توانستند این فیلم را به یکی از تاثیرگذارترین فیلم های عاشقانه تبدیل کنند که در این فیلم فاحریه و اوزجان عاشق هم می شوند اما پس از مدتی فاحریه آلزایمر می گیرد و عشقش را فراموش می کند. از محبوب ترین ژانرهای فیلم ها می توانیم به ژانر عاشقانه اشاره کنیم که برخی از نوجوانانی که از سنین ۱۵ تا ۱۹ سال هستند علاقه خاصی به دیدن ژانر عاشقانه دارند.

در میان ژانرهای عاشقانه می‌ توانیم به فیلم five feet apart اشاره کنیم که داستان فیلم از این قرار است که یک دختر و یک پسر دچار سرطان هستند و نمی‌ توانند به یکدیگر نزدیک شوند و عاشق هم می شوند بدون اینکه همدیگر را لمس کنند و به هم نزدیک شوند زیرا فقط آنها می‌ توانند پنج قدم از هم فاصله داشته باشند و بیشتر از این پنج قدم نمی توانند به هم نزدیک شوند که این فیلم نیز یکی از فیلم های عاشقانه می باشد.

فیلم های تینیجری کمدی

از محبوب ترین و دیدنی ترین ژانرها می‌ توانیم به فیلم های کمدی اشاره کنیم که اکثر نوجوانان و بزرگسالان به آن نگاه می کنند از محبوب ترین فیلم های کمدی می توانیم به جان تاکر باید بمیرد اشاره کنیم که این فیلم در سال ۲۰۰۶ به اکران گذاشته شده بود و در مورد دختر دبیرستانی می باشد که ستاره بسکتبال است و همزمان با سه نفر در رابطه می باشد و می خواهند که این دختر را شکست دهند. از دیگر فیلم های تینیجری کمدی می توان به فیلم های مستربین اشاره کرد که اکثر نوجوانان فیلم های او را مشاهده می کنند.

فیلم های تینیجری غمگین

از فیلم های تینیجری که غمگین هستند می توانیم به خانه من تویی اشاره کنیم که از دردناک ترین فیلم ها است و این فیلم یکی از تاثیرگذارترین فیلم های ترکیه است که بازیگران آن فاحریه و اوزجان هستند و در این فیلم فاحریه دچار بیماری می شود و مرگ او فیلم را دردناک می کند. از دیگر فیلم های تینیجری که بسیار غمگین هستند می توانیم به فیلم دلیبال اشاره کنیم که محصول ترکیه می باشد و یکی از فیلم هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد اما انتهای این فیلم کمی غمگین است بسیاری از نوجوانان در این فیلم احساساتی می‌ شوند و گریه می کنند و این فیلم به این شکل است که دو شخص عاشق یکدیگر می شوند و با هم ازدواج می‌ کنند اما پسری که در این فیلم نقش آفرینی می کند به بیماری مبتلا می شود و می میرد و در انتهای فیلم نیز برای همسرش ویدیو می‌گیرد و تمام احساساتش را به او می گوید که از غمگین ترین فیلم های اخیر نیز می باشد.

فیلم های تینیجری فانتزی

از فیلم های تینیجری فانتزی نیز می‌ توانیم به راشمور بپردازیم که در سال ۱۹۹۸ منتشر شده است و یک دانش آموز تنبل عاشق یکی از معلمان جوانش می‌ شود و برای به دست آوردن این معلم با فردی مسن رقابت می کند که یکی از فیلم های فانتزی محسوب می شود و بیننده های این ژانر از فیلم‌ ها می‌توان گفت کم هستند.

بازیگران مشهور در فیلم های تینیجری چه کسانی هستند؟

بازیگران مشهور در فیلم های تینیجری چه کسانی هستند؟

در ادامه می خواهیم در رابطه با بازیگران مشهور صحبت کنیم پس همراه ما باشید تا با این بازیگران آشنا شوید و بدانید که آن ها در چه فیلم هایی نقش آفرینی کرده اند. در واقع بازیگران مشهور باعث می شوند که این فیلم ها تاثیرگذارتر باشد و از طریق این نقش آفرینی ها فیلم ها به فروش بالایی دست پیدا کنند.

اما واتسون

اما واتسون یکی از بازیگران مشهوری است که در فیلم های تینیجری زیادی نقش آفرینی کرده است و یکی از فیلم هایی که او در آن نقش آفرینی کرده و توانست طرفداران زیادی را جذب خود کند می توانیم به هری پاتر اشاره کنیم که او در این فیلم توانست به شهرت زیادی دست پیدا کند. او در این فیلم توانست در قسمت های بعدی فیلم نیز حضور داشته باشد و از بازیگران نقش مکمل زن در هری پاتر باشد.

کریستوفر لی

کریستوفر لی نیز از بازیگرانی است که توانسته جزو مشهورترین بازیگران باشد. یکی دیگر از بازیگرانی که در فیلم های تینیجری بسیار زیادی بازی کرده است و در اکثر فیلم های ماجراجویانه نیز حضور دارد کریستوفر می باشد. او در سن ۹۳ سالگی از دنیا رفت و حدود ۳۰۰ اثر سینمایی در طول عمرش جا گذاشته است. از فیلم هایی که در آن نقش آفرینی کرده است می‌ توانیم به تالار ایینه، دراکولا و… اشاره کنیم.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی یکی از بازیگران تاثیرگذار در فیلم ها است که توانسته در فیلم های زیادی نقش آفرینی کند. او را یکی از ثروتمندترین و موفق ترین بازیگران در حال حاضر می دانند و همیشه در دفاع حقوق بشر نقش داشته است و کودکانی را به سرپرستی گرفته است. او با بازی در فیلم مالیفیسنت توانست طرفداران زیادی را جذب خودش کند و تاثیر زیادی روی نوجوان بگذارد.

فیلم های تینیجری نتفلیکس

فیلم های تینیجری نتفلیکس

از برترین و بهترین فیلم هایی که در نتفیلیکس به شهرت زیادی رسیده اند و فروش فوق العاده ای دارند می توانیم به فیلم Happy as lazzaro، فیلم Marriage story، فیلم Roma، فیلم The little prince، فیلم Okja، فیلم مالیفیسنت و… اشاره کنیم که پربازدیدترین فیلم های نتفیلیکس هستند.

جوایز فیلم های تینیجری

در واقع اکثر فیلم های تینیجری توانسته اند که جوایز ارزنده ای کسب کنند و برخی از فیلم ها جایزه اسکار را دریافت کنند در این میان بازیگران مرد و زن نیز جایزه بهترین نقش های مکمل را دریافت می کنند و با نقش افرینی هایشان می توانند به این جوایز دست پیدا کنند. از دیگر جوایز فیلم های می توانیم به جایزه گلدن گلوب و جایزه بهترین فیلم نامه در فستیوال کن و بهترین نویسندگی اشاره کنیم.

حاشیه های فیلم های تینیجری در چه مورد است؟

در رابطه با حواشی می توان گفت که همیشه در پشت پرده فیلم ها حاشیه هایی به گوش می خورد که برخی از ان ها ممکن است در رابطه با روابط پنهانی بازیگران باشد که اکثر بازیگران این روابط پنهانی را با هم دارند و از دیگر حواشی در فیلم ها می توان به کپی کردن فیلمنامه از کشورهای دیگر و یا کپی کردن نقش ها اشاره کرد.

سوالات متداول

  1. معرفی بهترین فیلم های تینیجری را از طریق چه فستیوال هایی ببینیم؟

    از طریق فستیوال کن.

  2. فیلم های تینیجری عاشقانه 2020 را از چه طریق دانلود کنیم؟

    از طریق گوگل.

  3. تینیجرها چه ژانرهایی از فیلم ها را نگاه می کنند؟

    ماجراجویانه، عشقی، جنگی و…

  4. تینیجر به چه سنی گفته می شود؟

    تینیجر به نوجوانان 13 تا 19 سال گفته می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *