فشن بلاگر کیست؟ | آشنایی با فشن بلاگر های معروف ایرانی و درآمد آن ها

در این مقاله می خواهیم شما را با فشن بلاگر ها که پولدارترین بلاگرهای جهان را در می توان در آن دسته بندی کرد آشنا کنیم. در واقع می خواهیم بگوییم که آن ها چه همکاری ها و فعالیت هایی دارند و معنی واژه فشن بلاگر را به شما بگوییم پس همراه ما باشید تا با جزئیات بیشتری از فعالیت آن ها مطلع شوید.

فشن بلاگر چیست؟

فشن بلاگر چیست؟

قصد داریم به شما بگوییم فشن بلاگر به چه کسی می گویند. فشن بلاگر به کسانی می گویند که در حرفه مد و مدلینگی فعالیت دارند و با برند های متفاوتی نیز همکاری می‌ کنند. بلاگر ها همواره لباس های جدید و به روز و با رنگ های متنوع به تن می کنند و استایل های مختلف از سبک پوشش ها را به مردم یاد می‌ دهند.

درآمد فشن بلاگر چقدر است؟

در رابطه با درآمد بلاگر ها باید بگوییم که این میزان درآمد بستگی به مقدار فعالیت آن ها دارد و ممکن است درآمد ماهیانه اشخاص معروفی مانند سام اصغری، حمید فدایی، رامینا ترابی، کایلی جنر و دیگر افراد از ۲۰ میلیون تومان به بالا شروع شود و آن ها در رابطه با درآمد خودشان تاکنون هیچگاه با طرفدارانشان صحبت نکرده اند. اما از آنجایی که امروزه اکثر مردم به این شاخه از بلاگری رو می آورند مشخص است که این شاخه درآمد بالایی نیز دارد و فشن بلاگر ها در لیست پردرآمد ترین ها بلاگر ها قرار دارند.

درآمد اینفلوئنسر ها را می توانید از زندگی لاکچری و لوکس آن ها متوجه شویم. در واقع درآمد این افراد بسیار زیاد می باشد و دلیل زیاد بودن درآمد این افراد این می باشد که ان ها فقط در یک حرفه فعالیت نمی کنند و در حرفه های مختلفی فعالیت می کنند که یکی از این فعالیت ها را برای شما در این مقاله ذکر‌ می کنیم. تبلیغات، یکی از فعالیت هایی است که افراد مشهور به راحتی انجام می دهند. در واقع تبلیغات هم تعرفه بسیار زیادی دارد که این تعرفه با افزایش شهرت هر فرد بیشتر می شود و هر چه فرد شهرت بیشتری داشته باشد تعرفه تبلیغات او افزایش پیدا می کند و این افراد از این راه هم کسب درآمد می کنند.

معروف ترین فشن بلاگر های ایرانی چه کسانی هستند؟

معروف ترین فشن بلاگر های ایرانی چه کسانی هستند؟

فشن بلاگر ها با فعالیت‌ هایی که انجام می‌ دهند توانستند به  شهرت خوبی دست پیدا کنند و  با  برند های معروف و شناخته شده همکاری داشته باشند  و هم چنین بتوانند در عرصه های دیگری به جز مدلینگی نیز فعالیت کنند. در ادامه می خواهیم شما را با اینفلوئنسر های مدلینگ آشنا کنیم و بگوییم که آن ها چگونه توانسته اند به این مشهوریت دست پیدا کنند. در واقع آن ها از راه‌ های مختلفی توانستند به این معروفیت دست پیدا کنند از جمله فشن بلاگر های معروف ایرانی می توانیم‌ به مهلقا جابری، نگین میرصالحی، سام اصغری، مهسا غضنفری، حمید فدایی، ربابک رحیمی، رامینا ترابی، کیارا بیاسی، شیوا صفایی، مژگان، شقایق  و دیگر افراد اشاره کنیم.

مهسا غضنفری

او در حال حاضر مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است و به فعالیت هایش می پردازد و حدود ۱۰۰۰ پست نیز با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است و همیشه تبلیغات زیادی را در رابطه با بوتیک هایی که از آن خرید می کند به اشتراک می گذارد و با بسیاری از برند ها نیز همکاری داشته است. همواره سوال هایی که از او می‌ شود در رابطه با لباس هایش و بوتیک هایی که از آن خریداری می‌ کند است که او نیز به تمامی این سوالات با صبر و حوصله پاسخ می‌ دهد و طرفدارانش را به درستی راهنمایی می کند. او در اینستاگرام ۱۷۰ هزار دنبال کننده دارد و پست های زیادی را در زمینه مد و فشن و میکاپ و زیبایی به اشتراک گذاشته است و یکی از کسانی می باشد که توانسته محبوبیت خوبی نیز در شبکه‌ های اجتماعی داشته باشد.

رامینا ترابی

رامینا ترابی در اینستاگرام توانست حدود ۶۵۰ هزار فالوور داشته باشد و حدود ۶۱۵ پست نیز به اشتراک گذاشته است و یکی از کسانی می باشد که همیشه از حواشی دور است و سعی دارد در عرصه مدلینگ به خوبی فعالیت داشته باشد. او نیز چندین سال است در این حرفه فعالیت می‌ کند و اخیراً به همراه همسرش به ترکیه مهاجرت کرده است و در استانبول زندگی می کند. او مدل بسیاری از مجله ها و پروژه ها بوده است و یکی از مدل‌ هایی می باشد که چهره اش کاملاً طبیعی است و هیچ گونه عملی بر روی چهره‌ اش ندارد و در سال ۱۳۷۳ در مهرماه به دنیا آمده است و رشته تحصیلی وی روانشناسی بوده و علاقه زیادی به نوازندگی نیز داشته است. او چند سال پیش توانست عنوان زیباترین دختر مدل ایران را به دست بیاورد و معروفیت او از اینجا آغاز شد و پس از این موضوع تصمیم گرفت که به کشور های مختلف سفر کند و تجربه اش در این زمینه را بیشتر کند.

نگین میر صالحی

نگین میر صالحی یکی از بلاگر های موفق است که برند خودش را راه اندازی کرده است.  نگین نام برندش را گیسو برداشته است او در اینستاگرام حدود ۶ میلیون فالوور دارد و او با برند های مختلفی نیز همکاری داشته است و در حوزه فعالیتش بسیار عالی عمل کرده است. او در سال ۲۰۱۵ با همکاری دوست پسرش محصولات مراقبت از مو را راه اندازی کرد و در سال ۲۰۱۷ نیز توانست حدود ۳ میلیون دلار فروش داشته باشد. او در سال ۱۹۸۵ در آمستردام به دنیا آمده است و پدر و مادر او اصالتاً ایرانی می‌ باشند و پدر و مادرش سال‌ هاست که به هلند مهاجرت کرده‌ اند که یک خواهر از خودش بزرگتر به نام نگار نیز دارد.

مه لقا جابری

در حال حاضر مه لقا جابری را به عنوان یک مدل بین‌ المللی نیز می شناسند که فعالیت های چشمگیر او باعث شده قابل توجه بسیاری از مردم باشد. او یکی از کسانی می باشد که به جهانگردی نیز علاقه بسیار زیادی دارد و در این حوزه نیز فعالیت می‌ کند و پست ها و استوری های زیادی را نیز در  این موضوع به اشتراک می‌ گذارد. او در حال حاضر یک مدل و ستاره‌ ایرانی آمریکایی می‌ باشد. او در سال ۱۹۸۹ به دنیا آمده است و فعالیتش را از سال ۲۰۱۰ به طور رسمی تاکنون آغاز کرده است. قد او یک متر و ۱۷۸ سانتی متر می باشد و رنگ موهایش قهوه ای تیره و هم چنین رنگی چشمانش نیز قهوه ای می باشد. او در اصفهان به دنیا آمده است و اکنون در دنیا کاملا شناخته شده است و در صنعت مدلینگ حرف اول را می‌ زند. وی توانست در اینستاگرام حدود ۴ میلیون فالوور داشته باشد و پست‌ های زیادی را نیز با آن ها به اشتراک بگذارد او با برند های متفاوتی همکاری داشته است و عکسش روی جلد مجلات نیز می باشد.

حمید فدایی

حمید فدایی مدل مشهور ایرانی در سال 1366 بدنیا آمده است و ماه تولد او تیر می باشد و رشته تحصیلی او مهندسی عمران است که لیسانس خودش را از این رشته گرفته است و این شخص علاوه بر فعالیت‌ های مدلینگی اش علاقه بسیار زیادی به عکاسی دارد که تمامی عکس های الناز گلرخ را می‌ گیرد و با او همکاری می کند. قد این مدل ایرانی ۱۸۵ سانتی متر می باشد و وزنش ۷۵ کیلوگرم است و رنگ مو ها و چشمان او قهوه ای می باشد و یکی از کسانی است که همیشه به سلامتی‌ اش اهمیت می‌ دهد و به باشگاه می‌ رود تا بدن سالمی داشته باشد و همچنین رژیم غذایی سالمی نیز دارد. او در میان مردان جزو جذاب ترین و خوشتیپ ترین مدلینگ ها محسوب می شود. او به همراه الناز‌ گلرخ زندگی می‌ کند و چندین سال است که با او رابطه دارد و یکی از مشهور ترین مدل های ایرانی محسوب می‌ شود و آن ها تنها یک سال است که در امارات متحده عربی در زمینه مدلینگی فعالیت دارند.

شیوا صفایی

 مدتی شنیده می شد که شیوا صفایی با محمد حدید یعنی پدر جی جی حدید ازدواج کرده است و این خبر باعث جنجال های زیادی در شبکه‌ های اجتماعی در رابطه با او شد و پس از این خبر شنیده شد که گویا آن ها از هم طلاق گرفته اند و جدا از هم زندگی می کنند. از دیگر افراد می توانیم به شیوا صفایی اشاره کنیم که او نیز توانسته با برند های زیادی همکاری داشته باشد و یکی از پولساز ترین فشن بلاگر ها در این صنعت به حساب بیاید.

بابک رحیمی

او با برند های متفاوتی  همکاری کرده است و تاریخ تولد او سال ۱۳۶۴ می باشد. وی هنوز ازدواج نکرده است و مجرد می‌ باشد و توانست در اینستاگرام حدود ۷۱ هزار فالوور نیز داشته باشد و فقط یک خواهر دارد. او یکی از کسانی می باشد که در موزیک ویدیو های زیادی نیز حضور دارد و توانسته در موزیک ویدیو علیشمس و مهدی جهانی به نام عادت کردم نیز نقش داشته باشد و یک مزون در تهران نیز در سال ۱۳۹۸ افتتاح کرده است. فعالیت او زبانزد همه است و استایل و چهره‌ ای که او دارد بسیاری از مردم در مورد آن صحبت می کنند. این مدل ایرانی ۱۹۱ سانتی متر قدش می‌ باشد و از سال ۲۰۰۶ فعالیت مدلینگی اش را آغاز کرده است و در حال حاضر یکی از چهره های شناخته شده در صنعت مد می باشد.

مژگان

مژگان

لقب او رنگی رنگی جان می باشد که توانسته در اینستاگرام حدود ۷۲۰ هزار فالوور داشته باشد و به روز ترین لباس ها را به تن کند و تبلیغات انجام دهد. او در زمینه ترند بودن هر لباس و استایل حرف اول را می‌ زند و همیشه سعی دارد که شیک ترین لباس ها را بپوشد.

مندی وکیلی فشن بلاگر

 او یکی از کسانی است که چهره و بدنش عملی می باشد و خواهرش نیز همانند او در عرصه مدلینگی فعالیت می کند و این دو با کلیپی که در کنار فوتبالیست ها دیده شدند به معروفیت رسیدند و از آنجا به بعد همه آن ها را شناختند. مندی وکیلی نیز یکی دیگر از افرادی می باشد که در این زمینه فعالیت دارد و او را یکی از بهترین مدلینگ های ایرانی می دانند و او نیز در این زمینه تلاش های بسیار زیادی انجام می‌ دهد و همیشه لباس های شیک و ترند به تن او می بینیم.

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت یکی از کسانی است که در عرصه مدلینگی فعالیت می‌ کند و همیشه لباس های ترند به تن او می بینیم. او یکی از کسانی است که اشخاصی مانند کاردی بی و نیکی میناژ را الگوی خودش قرار داده است و همیشه لباس هایش مانند ان ها مارک می باشد و همیشه لباس های گران قیمتی به تن می‌ کند و پست ها و استوری های زیادی را در رابطه با ترند شدن لباس ها به اشتراک می‌ گذارد. لباس های او از برند های معروفی مثل فندی، دیور، شنل، ورساچ، لویی ویتان و … می باشد.

فشن بلاگر های مرد چه کسانی هستند؟

فشن بلاگر های مرد چه کسانی هستند؟

در ادامه می خواهیم شما را با فشن بلاگر های مرد ایرانی آشنا کنیم و چند نفر از آن ها را به شما معرفی کنیم. بسیاری از مرد ها نیز علاقه زیادی به فشن و مد دارند و در این زمینه فعالیت می‌ کنند و جزو بهترین مدلینگ ها در حال حاضر نیز محسوب می‌ شوند. در میان مردان که در ترند شدن و مدلینگ و فشن حرف اول را می زنند می توانیم به افراد زیر اشاره کنیم.

  • مجتبی مهری
  • نیما نمازی
  • امیرحسین نامدار
  • علی غلامی
  • بابک رحیمی
  • حمید فدایی
  • سعید شالچی
  • رضا راشن
  • رضا موسوی
  • رضا میرزایی
  • امیر شمخانی
  • پدرام ارزانی 
  • سام اصغری

فشن بلاگرهای خارجی چه افرادی می باشند؟

در ادامه می خواهیم شما را با چند نفر از فشن بلاگر های خارجی آشنا کنیم. در حال حاضر  فشن بلاگر های خارجی بسیار زیادی داریم که برخی از آن ها از معروفیت بیشتری برخوردار هستند. آن ها نیز همیشه لباس های ترند و به روز به تن می‌ کنند و اشخاصی مانند ناتالیا (natalia)، کایلی جنر، کندال جنر، آیمی سانگ، پاتریس ، کیارا فرنگی، کیم کارداشیان و…. هستند که در این زمینه فعالیت می کنند.

حاشیه های فشن بلاگرها درباره چه موضوعاتی است؟

حاشیه های فشن بلاگرها درباره چه موضوعاتی است؟

در رابطه با حاشیه های این افراد می توانیم بگوییم که  برخی از آن ها  استایل های یکدیگر را کپی می کنند و مانند هم لباس می پوشند و این شبیه بودن آن ها در پوشش باعث شده است که صحبت های زیادی در رابطه با آن ها شنیده شود. گاهی اوقات می گویند که ان ها از روی هم کپی می کنند و ایده ای برای پوششان ندارند. از  حاشیه آن ها می‌ توانیم به استایل و لباس هایی که به تن می کنند اشاره کنیم که برخی از آن ها لباس هایی را به تن می‌ کنند که ریسک پوشش این لباس ها بسیار بالا می باشد و برخی از مردم آن ها را به دلیل این پوشش مسخره می کنند و در باور مردم این استایل از این مدل کاملاً دور می باشد.

در رابطه با حاشیه‌ های اینفلوئنسر ها و بلاگر ها می‌ توانیم بگوییم که بسیاری از آنان دست به کار های تعجب آور می زنند تا بتوانند از راه‌ های مختلفی معروفیتشان را چند برابر کنند. برخی از آن ها علاوه بر اینکه در زمینه مد و مدلینگی فعالیت می کنند دست به کار هایی مانند خوانندگی نیز می زنند تا بتوانند نظر بسیاری از مردم را به خودشان جلب کنند که این کار های عجیب آن ها باعث شده است که بر سر زبان ها بیفتند.

آیا تابحال مصاحبه ای با فشن بلاگرها انجام شده است؟

در رابطه با مصاحبه‌ هایی که با اینفلوئنسر ها انجام می‌ شود می‌ توانیم بگوییم اینفلوئنسر هایی که در خارج از کشور فعالیت دارند بیشتر از آن ها مصاحبه می شود ولی مدلینگ های ایرانی کمتر مصاحبه با آن ها انجام می‌ شود. در رابطه با مصاحبه ها می توانیم بگوییم که با برخی از مدلینگ ها و فشن بلاگر های ایرانی نیز مصاحبه‌ هایی انجام شده است و آن ها در این مصاحبه ها شرکت کرده‌ اند و صحبت‌ های زیادی را با مجری ها انجام داده و در رابطه با حوزه فعالیت و درآمدشان صحبت‌ هایی را انجام داده اند هم چنین با برخی از آن ها سوال های هیجانی و شخصی نیز صورت گرفته است.

آدرس اینستاگرام فشن بلاگر ها چیست؟

آدرس اینستاگرام فشن بلاگر ها

در ادامه می خواهیم آدرس اینستاگرام فشن بلاگر ها را به شما بگوییم و شما با مراجعه کردن به این آیدی ها و آدرس اینستاگرام آن ها به راحتی می توانید به پیج آن ها دسترسی داشته باشید و از محتویات پست‌ های آن ها استفاده کنید. کایلی جنر(kyliejenner) یکی از این افراد است که در زمینه مد فشن فعالیت می کند و شما برای اینکه بتوانید به پیج او دسترسی داشته باشید می توانید آیدی داخل پرانتز را در اینستاگرام تایپ کنید.

ناتالیا (natalia) یکی دیگر از این افراد است که فعالیت های او را می توانید از طریق سرچ کردن آیدی او در اینستاگرام دنبال کنید. کندال جنر خواهر کایلی جنر است که نام او را در اینستاگرام باید این گونه تایپ کنید تا پیج اینستاگرامش بالا بیاید (kendalljenner). حمید فدایی(hamidfadaei)، رامینا ترابی(raminatorabii) و بابک رحیمی (babak_rahimi) از دیگر مدل ها هستند که با سرچ کردن آیدی های آن ها که در داخل پرانتز نوشته شده است می توانید به پیج آن ها دسترسی داشته باشید.

آیا فشن بلاگرها از طریق یوتیوب نیز کسب درآمد دارند؟

یوتیوب یکی از شبکه‌ های اجتماعی می باشد که اکثر افراد معروف در آن فعالیت می‌ کنند و از طریق آن نیز کسب درآمد می کنند اما برخی از آنان نیز هیچ  تمایلی ندارند که در این شبکه‌ ها فعالیت کنند و به دور از حاشیه زندگی می کنند. در واقع این افراد همیشه سعی دارند که بازدید یوتیوبشان را بالا ببرند تا اشخاص زیادی آن ها را سابسکرایب کنند و درآمد آن ها بالاتر برود. این میزان بازدید در درآمد آن ها بسیار تاثیرگذار است و آن ها برای آنکه بتوانند به ویدیو های بالاتر دست پیدا کنند در اینستاگرامشان لینک یوتیوبشان را می گذارند تا مردم بتوانند از طریق آن لینک‌ ها به یوتیوب آن ها نیز دسترسی داشته باشند.

کدام یک از فشن بلاگرهای ایرانی تاکنون جایزه مهمی دریافت کرده اند؟

کدام یک از فشن بلاگرهای ایرانی تاکنون جایزه مهمی دریافت کرده اند؟

در ادامه می خواهیم به شما بگوییم که آیا بلاگر های ایرانی تاکنون جایزه دریافت کرده اند یا خیر پس همراه ما باشید تا با جزئیات بیشتری از جوایز آن ها آشنا شوید. در رابطه با جوایزی که فشن بلاگر های ایرانی تاکنون دریافت کرده‌ اند می‌ توانیم بگوییم که هیچ یک از آن ها تاکنون جایزه مهمی را دریافت نکرده‌ اند و حوزه فعالیت آن ها به گونه‌ ای است که آن ها کمی از جوایز دور هستند. در میان کسانی که در شاخه‌ های مختلف بلاگری فعالیت دارند آن دسته از افراد که در عرصه بیوتی بلاگری فعالیت می‌ کنند بیشتر جوایز می‌ گیرند.

فشن بلاگرهای مد در ایران چه محدودیت هایی دارند؟

اکثر مدلینگ هایی که در ایران فعالیت می‌ کنند محدودیت‌ های زیادی دارند و هر گونه فعالیت در ایران را نمی توانند انجام دهند. زیرا ممکن است هرگونه فعالیت غیرقانونی آن ها باید شود که پیج اینستاگرام آن ها مسدود شود و یک شبه تمام تلاششان به باد برود و دیگر نتوانند هیچ گونه فعالیتی داشته باشند و مجبور شوند که از صفر شروع کنند.

 بنابراین بهتر است که آن ها تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش بروند. یکی از محدودیت هایی که مدل های ایرانی دارند این است که نمی‌ توانند پوشش نامناسب داشته باشند و برای آنکه بتوانند به فعالیت هایشان ادامه دهند این پوشش ها باید کاملاً حفظ شود و از بی‌ حجابی دور باشند تا پیج اینستاگرام آن ها بسته نشود و پیامد های غیر اخلاقی در میان مردم رواج ندهند.

سوالات متداول

  1. معروف ترین فشن بلاگر های ایران چه کسانی اند؟

    فشن بلاگر های معروف ایران رامینا ترابی، حمید فدایی، مه لقا جابری، دنیا جهان بخت، سام اصغری و… می باشند.

  2. چگونه فشن بلاگر شویم؟

    ابتدا یک فشن بلاگر نیاز به اینستا دارد تا ان را نصب می کند و سپس شروع به فعالیت کند.

  3.  فشن بلاگر به انگلیسی چگونه نوشته می شود؟

     املای آن fashion است و می توانید با تایپ کردن فشن در گوگل از جدید ترین لباس ها و مدل ها مطلع شوید.

  4. کلاب هاوس فشن بلاگر ها فعال است؟

    اکثر آن ها در اینستا فعالیت می کنند و کمتر به کلاب هاوس می روند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *