علی بیگزموگ کیست؟ بیوگرافی کامل به همراه مصاحبه با Bigezmoge

بیگزموگ یا علی سکته یکی از بهترین استریمر های ایران می باشد که در این چند سال فعالیت اش توانسته است هوادارن زیادی را در فضای گیمینگ جذب خود کند، این گیمیر خوش خنده و توانا ایرانی از ترفند های بسیار جذابی برخوردار است که با آموزش آن ها به طرفدارانش محبوب واقع شده است. اگر می خواهید که استریمر های وی را دنبال کنید باید به یوتیوب و سایت توییچ سر بزنید زیرا اکنون در این اپ ها فعالیت می کند در ادامه این مقاله به بررسی بیشترین دونیت علی سکته و حاشیه های زندگی گیمری اش می پردازیم پس با ما همراه باشید.

بیوگرافی بیگزموگ

بیوگرافی بیگزموگ

علی سکته معروف به علی بیگزموگ یکی از یوتیوبر استریمر های معروف و مشهور ایرانی که با ساخت کلیپ های ویدیویی از طریقه بازی کردنش و پخش آن به شهرت زیادی دست پیدا کرده است وی جدیدا از اپلیکیشن آپارات خداحافظی کرده است و کار خود را در آن جا پایان داده است سن بیگزموگ بین ۲۲ تا ۲۵ سال است اما قیافه او این چنین نمی گوید و به خاطر ریش های بلند و عینک گردی که بر روی صورت خود دارد مسن تر به نظر می آید در بعضی از فن پیج ها نیز قیافه او را با علی صادقی مقایسه کرده اند و گفته اند که شباهت زیادی با او دارد این یوتیوبر موفق بسیار علاقه وافری به خواب دارد و از علاقه ی خودش نیز بسیار بسیار حرف می زند در مورد اعتیاد او به مواد مخدر چیز خاصی در دسترس نیست اما دیده شده است که سیگار می کشد ولی نه به صورت متوالی و مشخص است که این کار را برای تفریح خود انجام می دهد.

در بعضی از پیج ها حرف از ویو های فیک این یوتیوبر زده شده است که تا حدودی نقض شده است و این شایعه برای او چندان صحت ندارد البته تا به الان ثابت نشده است علی سکته با توجه به ویو بالایی که در کلیپ های منتشر شده اش دارد بدیهی است این شایعه ها را به دنبال خودش داشته باشد دلیل شهرت بسیار زیاد او و محبوبیتش در بین ایرانی های یوتیوبر ساخت استریم های فان به همراه خنده های بلند او است بیشتر استریم های بیگزموگ در حوزه ی فان و کوتاه است و در قالب بازی های جنگی پیاده می شود.

اما در رابطه با خداحافظی او از برنامه آپارات در گفت و گویی طی یک پرسش و پاسخ از وی پرسیده شد که چرا این کار را کرده است و او دلیل این کار را درآمد بسیار پایین دانسته و در کلام اش می گوید پر پر از این برنامه می توانستم شبی ۱۲۰ هزار تومان کسب درآمد کنم و اصلا ارزشی برای من نداشته و به همین دلیل اقدام به ترک این برنامه کرده ام و اصلا میلی به بازگشت ندارم و در این رابطه زیاد دوس ندارم صحبت بکنم.

و بعد از این حرکت او به سمت توییچ رفته و در آن جا در حال فعالیت می باشد البته عزیمت وی از آپارات به توییچ پیشنهادی از یکی از دوستان او بود و پس از این کار هم به موفقیت های بیشتری دست پیدا کرد اما در رابطه با اینستاگرام این چهره شاخص در حال حاضر در این تایم تعداد فالوور هایش ۱۰۶ هزار می باشد و برخی از کلیپ هایش را در اینستاگرام آپلود می کند و نیم نگاهی هم به گسترش کار خود در حوزه ی اینستاگرام دارد که این روز ها به شدت ترند شده است و همگی بیشتر تمرکز خودرا بر روی اینستاگرام می گذارند و بیگزموگ از این قضیه مستثنی نیست.

Bigezmoge در توییچ

Bigezmoge در توییچ

در سایت توییچ امکان پخش زنده‌ یا همان streaming است که کاربران این سایت می توانند درآمد «دلاری» کسب کنند. هر فردی که استعداد و توانایی در gaming دارد، می تواند از این سایت به عنوان به اشتراک گذاشتن توانایی و ترفند‌ هایش استفاده کند و از این طریق کسب درآمد دلاری داشته باشد و همچنین گیمر هایی چون علی سکته در این سایت حساب کاربری دارد و توانایی هایش را به اشتراک می گذارد که در ادامه مقاله به توییچ بیگزموگ می پردازیم پس با ما همراه باشید.

bigezmoge twitch حدود 65 هزار نفر دنبال کننده را جذب خود کرده است، وی یکی از استریمر های خفن می باشد که علاوه بر مهارت زیاد در بازی هوادرانش را در حین ساده ترین گیم هم شاد می کند و روحیه بسیار شوخ طبع و شادی دارد به همین خاطر از محبوبیت زیادی برخوردار است. او در توییچ خود گیم های متفاوت را از سبک های مختلف و متعدد استریم می کند و همچنین در بیشتر مواقع با همکاران و دوستانش بازی های چند نفره و آنلاین انجام می دهند که علی سکته استریمر هایی چون just chatting را بیش از حد بازی می کند و به واسطه همین استریم ها رابطه بسیار گرم و صمیمی بین او و مخاطب هایش وجود دارد.

همچنین در سایت توییچ می توان به کسب درآمد قابل توجهی دست یافت و یکی از مزیت های توییچ این می باشد که درآمد آن به دلار است و همین موضوع باعث می شود که گیمینگ های ایرانی بیشتر به سمت این سایت بروند. علی سکته که دنبال کننده های زیادی در این سایت دارد سعی می‌کند که ترفند ها و استعداد های بیشتری را به اشتراک بگذارد تا طرفداران بیشتری را جذب کند تا در نهایت به درآمد بیشتری دست یابد.

اسم واقعی بیگزموگ چیست؟

اسم واقعی بیگزموگ چیست؟

شاید برای شما سوال پیش بیاید که بیگزموگ کیه؟ بیگزموگ یکی از استریمر های معروف سایت توییچ هست که اسم واقعی اش علی سکته است اما افراد دنیا گیم و استریم او را با نام بیگزموگ می شناسند و با همین نام او را خطاب می کنند، هوداران وی سعی دارند که بیگزموگ ویکی پدیا را درگیر خود کند و اطلاعات بیشتری از زندگی وی و نام واقعی اش در آن جا ثبت شود!

بیگزموگ در تیک تاک

بیگزموگ در تیک تاک

همانطور که در اول مقاله ذکر کردیم بیشتر وقت خود را در اپ هایی چون یوتیوب، آپارات و سایت توییچ صرف می کند زیرا این نرم افزار ها برای او علاوه بر سرگرمی و محبوبیت، کسب درآمد هم به همراه دارد پس وقتی برای فعالیت در اپلیکیشن تیک تاک ندارد. طی یک مصاحبه ای از وی سوال شد که چرا هیچ اکانتی در تیک تاک ندارد وی در پاسخ به این سوال گفت همانطور که می دانید زمانی برای فعالیت در این نرم افزار ندارم و سعی دارم که بیشتر در یوتیوب و سایت توییچ فعالیت کنم تا فالوور های بیشتری را جذب کنم و به درآمد بیشتری دست پیدا کنم پس در نهایت می توان گفت که اگر اکانتی از بیگزموگ در تیک تاک مشاهده کردید کاملا فیک می باشد.

حاشیه های Bigezmoge

حاشیه های Bigezmoge

بیشترین حاشیه ای که درباره bigezmoge بوده است مربوط به بازدید کلیپ های استریمری وی می باشد، به دلیل ویو بالا کلیپ هایش عده ای سودجو یا به اصطلاح حریف هایش سعی دارند که بگویند ویو هایش فیک می باشند، مدتی است که در دنیا گیمر های ایرانی سر تیتر خبر ها «فیک بودن ویو های بیگزموگ» است که البته شایعه و دروغی بیش نیست زیرا باتوجه به میزان فالوور او در سایت توییچ و یوتیوب مشخص است که ویو‌ ها فیک یا واقعی است.

یکی دیگر از حواشی مربوط به آهنگ علی سکته است که با همکاری آقا احسان انوری برای اولین بار در یوتیوب منتشر شد و سبک این آهنگ رپ بود که با نویسندگی و خوانندگی خود علی ساخته شد، این آهنگ جنجال و حواشی زیادی به پا کرد چون بیگزموگ در این آهنگ به فردی به نام میلاد توهین می کند و خطاب به گیمر های حریف اش می گوید که برای رسیدن یه جایگاه من نیاز به حرف و حدیث نیست فقط کافی است ذهن خود را به کار بگیرید، همان کاری که من می کنم! در رابطه با هیتر ها هم گفته است زمانی که من را می بیندد دست تکان می دهند اما پشت سرم شصت نشان می دهند! او در این آهنگ به افراد زیادی به صورت غیر مستقیم تیکه انداخت و کسانی بودند که متن آهنگ را به خودشان گرفتند که به همین دلیل حاشیه های زیادی روانه بازار گیمر ها و استریمر ها شد.

استریم بیگزموگ

استریم بیگزموگ

اول از همه باید بدانید که استریم کردن یعنی اینکه یک گیمینگ زمانی که در حال بازی کردن می باشد از گیمینگ خود ویدیو زنده منتشر کند که امروزه این قابلیت در سایت توییچ در دسترس همه افراد می باشد علاوه بر سرگرم شدن در این سایت می توان کسب درآمد هنگفتی را هم داشت و امروزه استریمر یک شغل می باشد و تعداد بسیار زیادی از گیمر های جهان با استریم کردن در سایت توییچ کسب درآمد می‌کنند که یکی از این گیمر ها بیگزموگ می باشد.

همه ما می دانیم که در جهان امروز علی الخصوص ایرانی ها به ویدئو های گیمینگ و استریمینگ علاقه زیادی دارند و بیشتر وقت خود را با این ها می گذرانند، در ایران استریم های معروف و ماهر زیادی وجود دارند که بیگزموگ در آپارات جز اولین استریم باز ها بود و با جرات می توان گفت که اولین استریم علی سکته در اپلیکیشن آپارات منتشر شد و او توسط همین استریم شناخته شد.

استریم های علی سکته فان و شوخ است به همین خاطر خستگی در استریم هایش معنایی ندارد همچنین در استریم هایش با برند های معروفی همکاری می کند و در پخش ویدئو های زنده خود با دوستانش هم بازی می کند تا جذاب تر به نظر برسد. وی یکی از بهترین، محبوب ترین و شوخ طبع ترین استریم های ایران می باشد و به واسطه همین شوخ طبع بودنش طرفداران زیادی را جذب خود کرده است.

البته با این وجود باز هم مشکلاتی وجود دارد که این استریمر نیز همانند خیلی از استریمر ها و گیمر های ایرانی با آن مواجه است و آن هم بودجه نا کافی است. ‌با وجود درآمد های حاصل از یوتیوب و توییچ، اما کماکان قیمت لوازم الکترونیکی لازم برای یک گیمر یا استریمر حرفه ای در ایران آنچنان بالا است که گویا bigezmoge هم از پس آن بر نیامده و به همین منظور در سامانه sibmo.ir لینک کمکی مخصوص برای خودش ایجاد کرده که در آن دوستداران و حامیان این شخص می توانند جهت خرید لوازم الکترونیک لازم به ایشان کمک مالی کنند، ضمن اینکه این کمک های مالی در صورت خواست حامیان، توسط bigezmoge به صورت زنده با ذکر نام و نام خانوادگی شان ذکر خواهد شد تا از آن ها نیز تقدیر به عمل آید.

مصاحبه با Bigezmoge

مصاحبه با Bigezmoge

در طی سالیان گذشته که تعداد بسیار زیادی از افراد اقدام به یوتیوبر شدن کرده اند سعی کرده اند از طریق استریمر شدن به این امر دست پیدا کنند استریمر های مختلفی در این سال ها فعالیت کرده اند اما همگی آن ها موفق نشده اند و یکی از افرادی که توانسته در این سال ها نظر بسیاری از افراد را جلب کند و بازدید کلیپ هایش را بالا ببرد و از این طریق توانسته به درآمد زیادی دست پیدا کند در طی مصاحبه های اخیری که با وی شده است و نظر هایی که راجع به افراد تازه کاری که قصد دارند استریمر شوند صحبت های فراوانی را کرده است بیگزموگ بوده، وی اعتقاد دارد که اگر شخصی بخواهد یک گیمر حرفه ای شود و از کلیپ هایش فیلم بگیرد باید یکسری کار انجام دهد.

باید در مرحله ی اول بر استرس خود غلبه کند سپس شروع به کار کند و در مرحله ی دوم خود را برتر از بقیه بداند برتری که در همگی بازی ها به چشم بیاید تا مخاطب ها جذب بازی وی شوند و از بازی وی تعریف و تمجید کنند و به دیگران معرفی کنند تا به بیشتر شدن بازدید کلیپ هایش کمک کند و در مرحله آخر و نهایت خوش اخلاق و خوش خنده باشد در هنگام بازی و از دوربین های با کیفیت استفاده کند که تمامی صفحه برای دیگران واضح باشد تا بتوانند از بازی وی بهره کافی را برده و در بازی های خود پیاده کنند وی اعتقاد دارد استریمری موفق است که با همه سختی ها و تایم هایی که پشت سیستم می گذراند که دائما در بازی های خود تغییر ایجاد کند و همیشه یک سبک بزرگ را برای بازی های جدید تر معرفی کند.

اگر می خواهید بدانید که چگونه استریمر شویم حتما این مصاحبه را مشاهده کنید. او اشاره دقیق به راه های ساده تر برای رسیدن به این امر داشته است.

درامد بیگزموگ چقدر است؟

درامد بیگزموگ چقدر است؟

از گذشته های نه چندان دور صنعت گیمینگ وارد بازار شده است و با هدف نظام سرمایه داری و فروش کنسول های خود شرکت های مختلف بازی سازی اقدام به تولید بازی های ویدیویی کرده اند اولین کنسول های تولید شده در دنیا مربوط به دستگاه های اتاری سگا و … می باشد که بیشتر مردم دنیا از جمله مردم ایران منشا بازی های ویدیویی را کشور ژاپن می دانند زیرا شرکت بازی سازی سونی با اختراع دستگاه کنسول پلی استیشن وان انقلابی در صنعت بازی سازی کرد.

این روند این گونه ادامه پیدا کرد که با رواج پیدا کردن اینترنت و گسترده شدن شبکه های مجازی صنعت این بازی ها نیز در اینترنت گسترش پیدا کرد و گیمرهای بزرگی ظهور کردند گیمرهایی که اوایل برای بازی های خود شروع به کار کرده بودند اما با گذشت زمان استریمر ها ظهور کردند و با انتشار بازی های خود در یوتیوب به عنوان استریمر شناخته می شوند که از این نظر نیز هر بازیکنی که بازی قوی تری داشته باشد یوتیوبر معروف تری خواهد شد بیگزموگ یکی از آن افرادی است که از این راه اقدام به کسب درآمد می کند و درآمدی سنگین که باعث شده امروزه این متن را راجع به او بخوانیم و راجع به زندگی شخصی وی بدانیم.

البته ناگفته نماند که علی سکته با فعالیت در سایت توییچ توانسته است حدود ۶۵ هزار مخاطب را به سمت خود جذب کند و با اشتراک بازی های زنده خود و نشان دادن ترفند ها و توانایی هایش توانسته است بسیار محبوب شود و از سایت توییچ هم درآمد قابل توجهی (به دلار) کسب می کند.

وی از آپارات ماهانه بین یک میلیون تا ۳ میلیون درآمد داشته و مدتی هست که از آپارات خداحافظی کرده است زیرا معتقد است که ماهانه ۱۲۰ هزار تومن هزینه نت می دهد پس آپارات برای او هیچ سود و درآمدی هم ندارد و از زمانی که وارد برنامه یوتیوب و توییچ شده درآمد بیشتری را کسب می کند و با برند های معروف و مشهوری وارد کار شده است. البته او از درآمد خود در توییچ اطلاعاتی نداده است. ‌برای بررسی دقیق تر از درآمد یوتیوبر ها می توایند از این لینک کمک بگیرید.

اینستاگرام Bigezmoge چیست؟

اینستاگرام Bigezmoge چیست؟

Bigezmoge ملقب به علی سکته ، از جمله استریمر های معروف ایرانی است که در ابتدا در آپارات ویدئو های خود را آپلود می کرد ولی بعد از به مشکل خوردن با قوانین این بستر و درآمد نا چیز آپارات، از آپارات برای همیشه خارج شد و فعالیت خود را در سایر شبکه های اجتماعی از جمله twitch و you tube ادامه داد، این شخص در این شبکه های اجتماعی ویدئو های خود که عموما مرتبط با گیمینگ و بازی های آنلاین از جمله fifa و call of duty می باشد و همچنین ویدئو های طنز مرتبط با حوزه فناوری را آپلود و استریم می کند و از این طریق تا کنون درآمد بسیاری را کسب کرده است.

همچنین در اینستاگرام نیز با آیدی bigezmoge فعالیت دارد اما از آنجایی که سیاست های اینستاگرام بیشتر مبتنی بر اشتراک محتوا شخصی یا تبلیغات کسب و کار است و خود ویدئو های آپلود شده و میزان لایک و کامنت و فالو در آن از طرف اینستاگرام پاداشی ندارند، فعالیت اش در این شبکه ی اجتماعی محدود تر از twitch و you tube است.‌ آیدی این شخص در دو شبکه ذکر شده نیز همان bigezmoge است.

عکس Bigezmoge

عکس Bigezmoge

او عکس های بسیار کمی از خود منتشر می کند زیرا بیشتر وقت خود را مشغول گیمینگ و استریمینگ می باشد و ترجیح می دهد به جای عکس گرفتن تایم اش را با سایت توییچ و یوتیوب پر کند زیرا با هر مقدار فعالیت در این دو جا درآمد زیادی را به دلار آمریکا کسب می کند. اگر بخواهیم عکس های با کیفیت از این گیمینگ شوخ طبع دانلود کنیم لازم است که به پیج اینستاگرام اش سر بزنیم که با آیدی bigezmoge در اینستا فعالیت می کند حدود ۱۵۰ پست دارد که ۲۰ تا از پست هایش مربوط به عکس های تکی و دوستانه اش می باشد که با مشاهده این تصاویر متوجه می شویم تایم کمی را به تفریح و سفر می گذراند و بیشتر اوقات زندگی اش به بازی و فعالیت در twitch و You Tube می گذراند.

محتوا عکس های وی بیشتر جنبه دوستانه دارد و بیشتر عکس هایش در فضای باز، باغ و ویلا های لاکچری ثبت شده اند، در اوایل که تازه به گیم کردن و استریم کردن مشغول بود عکس های تکی اش در پشت میز کار مشاهده می‌ شد اما بیگزموگ جدیدا با عکس های فوق لاکچری در مکان های بکر با رفیق هایش مشاهده می شود، لازم به ذکر است که بدانید طرفداران زیادی دارد و این طرفداران برای او فن پیج هایی را ساخته که در آن فن پیج ها هم می توان به عکس های او دست پیدا کرد.

فن پیج های او در یوتیوب و آپارات هم عکس هایش را در قالب کلیپ با نرم افزارهای های مختلف ادیت کرده و با صدا دلنشین خود صفات و ویژگی های او را بیان می کنند این گیمینگ به قدری مشهور و محبوب است که کلیپ هایش در تمامی فضای مجازی نفوذ کرده است.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. آهنگ علی سکته مربوط به چه چیزی است؟

    سبکش رپ می باشد و مربوط به حوزه کاری بیگزموگ و حریف هایش در دنیا استریم است، او در این آهنگ به طور غیر مستقیم به گیمر های اطرافش علی الخصوص میلاد توهین کرده است.

  2. کلیپ های استریمر وی را از کجا می توان پیدا کرد؟

    یوتیوب، سایت توییچ، آپارات و اینستاگرام.

  3. درآمد ماهیانه بیگزموگ چقدر است؟

    علی سکته یا بیگزموگ ماهانه در آپارات بین ۱ تا ۳ میلیون درآمد داشته اما اعتراف کرده است که به دلیل درآمد کم از این اپلیکیشن خداحافظی کرده است و فعالیت خودش را در یوتیوب و توییچ شروع کرده اما از مقدار درآمد خود در این دو اپ صحبتی نکرده است.

  4. علی سکته بیشتر تایم روزانه اش را مشغول چه فعالیتی است؟

    او بیشتر درگیر خواب و استریمر در سایت توییچ می باشد زیرا به خواب علاقه شدیدی دارد و از استریمری درآمد زیادی را کسب می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *