شاداب فراهانی کیست؟ | بیوگرافی و لینک کانال رقص شاداب

شاداب فراهانی را می توان یک دنسر ایرانی محبوب قلم داد کرد که بازدید میلیونی دارد! شاداب فراهانی در واقع نخستین چهره ای بود که در اینستاگرام ویدیو کلیپ های رقص خود را به اشتراک گذاشت و از این طریق راه را برای سایر فعالین این رشته هموار کرد. او همچین از چهره های حاشیه ساز در فضا های مجازی بود که در سال های اخیر فعالیت های خود در اینستاگرام را کاهش داده است.

شاداب فراهانی کیست؟

شاداب فراهانی کیست؟

موسیقی و رقص یکی از رشته‌ های هنری است که در هر جا دنیا طرفداران و علاقه مندان بسیار زیادی دارد. در ایران نیز خانم های بسیار زیادی به این رشته هنر علاقه مند هستند و سعی می‌ کنند تا در اینستاگرام و با اشتراک گذاری کلیپ های رقص خود، در این زمینه فعالیت کنند. اما به دلیل محدودیت هایی که در کشور ایران حاکم است، فعالیت بسیاری از پیج های اینستاگرامی رقصنده های ایرانی با مشکلات خاصی روبه رو است که این امر موجب شد تا پیج های آن ها برای همیشه مسدود گردد. شاداب فراهانی یکی از نخستین چهره‌ هایی بود که فعالیت خود در اینستاگرام را در در زمینه رقص و موسیقی آغاز کرد.

در حال حاضر اطلاعات دقیق و کاملی در مورد بیوگرافی شاداب فراهانی در دسترس نمی باشد، زیرا که این چهره علاقه ای به آشکار کردن زندگی شخصی خود در فضا مجازی ندارد. اگر به پیج های اینستاگرامی مراجعه نمایید می توانید اطلاعات دقیقی از او را به دست آورید. در واقع می‌ توان گفت که فعالیت شاداب در اینستاگرام، تنها به یک پیج محدود نمی‌ شود و او در حال حاضر ۲ الی ۳ پیج را در اینستاگرام مدیریت می کند. شاداب فراهانی فعالیت اصلی خود در اینستاگرام را با به اشتراک گذاری دابسمش های متنوع آغاز کرد. به گفته او، در ابتدا تصمیمی برای شهرت یافتن در این فضا مجازی نداشت و تنها علاقه داشت که دابسمش های مختلفی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارد.

اما با گذر زمان کم کم تعداد دنبال کننده های این چهره بیشتر شد که این امر یک شهرت نسبی را برای شاداب فراهانی به ارمغان آورد. شاداب فراهانی که با نام هنری شاداب شکیب نیز در اینستاگرام شناخته می شود، از زمان کودکی به رقصیدن و رشته های هنری و ورزشی علاقه بسیار زیادی داشت. از این جهت فعالیت خود در رقص را از سنین کودکی آغاز کرد و استعداد او در رقصیدن به اندازه‌ ای زیاد بود که توانست در سن پایین به یکی از مربی های رقص حرفه ای تبدیل شود. وی پس از این که در اینستاگرام به شهرت رسید و نگاه مخاطبان بسیار زیادی را به پست‌ های خود جلب کرد، تصمیم گرفت تا ویدئو کلیپ های رقص خود را در این فضا مجازی منتشر کند.

شهرت او در زمینه رقص به اندازه‌ ای زیاد شد که افراد متعددی خواهان یادگیری رقص های این چهره شدند و به عنوان هنرجو برای یادگیری رقص، با شاداب فراهانی ارتباط برقرار کردند. اما پس از مدتی به طور کاملاً ناگهانی فعالیت این چهره اینستاگرامی پایان یافت و برای مدت کوتاه هیچ خبری از این چهره به گوش نمی رسید. سرانجام او در سال اخیر پیج جدیدی در اینستاگرام را راه اندازی کرد و در حال حاضر در این پیج تولید محتوا می کند.

عکس های جدید شاداب فراهانی را در کجا ببینیم؟

عکس های جدید شاداب فراهانی را در کجا ببینیم؟

شاداب فراهانی از چهره هایی است که در مدت زمان کوتاهی توانست در این اپلیکیشن مجازی به سرعت شناخته شود و طرفداران بسیار زیادی را برای خود به ارمغان آورد. محبوبیت او در اینستاگرام به اندازه‌ای زیاد است که در حال حاضر فن پیج های متعددی برای او فعالیت می کنند و کلیپ های رقص قدیمی او و همچنین تصاویر این چهره را در پیج خود قرار می‌ دهند. از این جهت اگر خواهان مشاهده تصاویر شاداب شکیب هستید، می توانید به اینستاگرام مراجعه کرده و در قسمت سرچ این اپلیکیشن نام او را به صورت لاتین وارد نمایید.

سپس با تعداد زیادی از پیچ ها رو به رو خواهید شد که به عنوان فن پیج شاداب فراهانی فعالیت می کنند. البته باید توجه داشته باشید که شاداب در حال حاضر فعالیت‌ های ورزشی خود را آغاز کرده و دیگر مانند گذشته در زمینه رقص ویدیو های متعددی را منتشر نمی کند.

آدرس پیج اینستاگرام شاداب فراهانی چیست؟

همانطور که در مطالب پیشین عنوان کردیم فعالیت شاداب فراهانی در اینستاگرام تنها به یک پیج محدود نیست، بلکه او سه پیج جداگانه در اینستاگرام دارد و فعالیت‌های مختلفی را در آن ها انجام می دهد. در سال های اخیر پیج او به طور ناگهانی از سوی وزارت قضایی کشور ایران مسدود شد و او برای پاسخگویی به مقامات قضایی احضار گردید. به همین دلیل شاداب مدتی از فضا مجازی اینستاگرام فاصله گرفته بود. پس از آن فعالیت های این چهره اینستاگرامی و سبک رقص های او کاملاً تغییر کرد و دیگر مانند گذشته ویدیو کلیپ های بدون حجاب و رقص های جنجالی اش را منتشر نکرد. او در حال حاضر یک پیج به آدرس shadab.style دارد که در آن برخی از تصاویر خود و ویدیو کلیپ هایی در سبک ورزش با موزیک های کلامی به اشتراک می‌ گذارد. 

پیج او در حال حاضر بیش از ۱۳۰ هزار دنبال کننده دارد و حدود ۷۰ پست در این پیج اینستاگرامی مشاهده می شود. پیج اینستاگرامی دوم این چهره با آی دی shadab.dancemusic در دسترس می باشد که در آن رقص های قدیمی و همچنین رقص های هنرجو های شاداب فراهانی به اشتراک گذاشته شده است. این پیج حدود ۱۲۰ هزار نفر دنبال کننده و ۸۲ پست دارد. البته این چهره اینستاگرامی پیج قبلی و نخستین پیج خود در این فضای مجازی را نیز مدیریت می کند که در آن هیچ فعالیتی صورت نمی گیرد.

این پیج تنها به عنوان یک پیج یادگاری در اینستاگرام وجود دارد و به دلیل رعایت کردن قوانین کشور ایران یک پیج پرایوت می باشد. البته باید بدانید که این چهره اینستاگرامی پیج دیگری در اینستاگرام دارد که با آیدی shadab.gym فعالیت می‌ کند. این پیج در واقع پیج باشگاه شاداب فراهانی است که تا کنون بیش از ۹۰۰۰ فالوور این پیج را دنبال می‌ کنند. برای دسترسی به هر کدام از پیج های این چهره اینستاگرامی می توانید آیدی آن را در قسمت سرچ این اپلیکیشن جست و جو کنید.

یوتیوب شاداب فراهانی فعال است؟

یوتیوب شاداب فراهانی فعال است؟

یوتیوب از دیگر اپلیکیشن های مورد علاقه برای فعالیت کردن می باشد که امروز بسیاری از چهره های شناخته شده در فضا های مجازی، در این اپلیکیشن نیز فعالیت می‌ کنند. شاداب فراهانی نیز مانند سایر چهره های اینستاگرامی فعالیت خود در یوتیوب را در سال اخیر آغاز کرد. از عمده‌ ترین دلایل محبوبیت این اپلیکیشن از نظر شاداب شکیب، این است که محدودیت های اینستاگرام را ندارد و می تواند ویدیو هایی با مدت زمان بسیار طولانی را در آن به اشتراک بگذارد.

همچنین او با انجام فعالیت های متعدد در چنل یوتیوب و افزایش سابسکرایبرهای خود، به مبلغی به عنوان درآمد دست پیدا کرده است و در تلاش است تا این مبلغ را افزایش دهد. با سرچ نام این رقصنده به صورت لاتین در این اپلیکیشن محبوب، می توانید به چنل مخصوص او دسترسی پیدا کنید و محتوا های تولیدی او را به صورت کاملاً رایگان مشاهده نمایید.

درآمد این دنسر از کجاست؟

درآمد این دنسر از کجاست؟

در سال‌ های گذشته اصلی‌ ترین منبع درآمدی این دنسر موفق از طریق اینستاگرام و با به اشتراک گذاشتن کلیپ های رقص شاداب بود. وی با افزایش یافتن فالوور هایش توانست کلاس های رقص خود را در تهران برگزار کند و از طریق آموزش سبک رقصیدن خود، به درآمد بسیار بالایی دست پیدا نماید. او همچنین برای افرادی که نمی توانستند به صورت حضوری در کلاس های آموزش رقصش شرکت کنند، ویدیو های آموزش رقص خود را به صورت آنلاین ضبط کرده بود و آنها را از طریق دایرکت اینستاگرام و همچنین کانال تلگرام خود به فروش می رساند. اما پس از اینکه پیج رقص او توسط وزارت قضایی کشور ایران مسدود شد، فعالیت‌های او در زمینه رقص نیز با محدودیت های چشمگیری روبه رو گردید.

از این جهت منبع درآمدی او از بین رفت و شاداب فراهانی برای جبران خسارت وارده به درآمدش، یک باشگاه ورزشی مخصوص بانوان در تهران تاسیس کرد. این باشگاه ورزشی در حال حاضر در خیابان دماوند استان تهران فعالیت می‌ کند و به صورت تخصصی به پرورش ورزشکاران خانم می پردازد. پیج اینستاگرامی این باشگاه توسط ادمین اداره می شود، اما مدیریت اصلی آن برعهده شاداب فراهانی است. در حال حاضر دو سال از تاسیس این باشگاه و فعالیت قانونی آن می گذرد.

از این جهت می‌ توان گفت که باشگاه شاداب فراهانی در حال حاضر اصلی‌ ترین منبع درآمدی او است و از این طریق به درآمد بالایی دست پیدا کرده است. لازم به ذکر است که این چهره اینستاگرامی در رشته های ورزشی مانند بدنسازی نیز استعداد خاصی دارد و از این جهت با ارائه دادن رژیم های غذایی و رژیم های ورزشی به مراجعه کنندگانش، درآمد خود را بیش از پیش افزایش می دهد.

مسدود شدن پیج این مربی رقص به چه علت بود؟

مسدود شدن پیج این مربی رقص به چه علت بود؟

همان طور که در مطالب پیشین عنوان شد، پیج اصلی و نخستین پیج فعال اینستاگرام شاداب فراهانی در سال‌های اخیر مسدود شد. دلیل اصلی مسدود شدن این پیج را می توان فعالیت های غیر قانونی شاداب فراهانی در زمینه رقصیدن و نداشتن حجاب این چهره عنوان کرد. رشته رقص در کشور ایران با محدودیت های بسیار زیادی رو به رو است و انجام این فعالیت به طور قانونی امکان پذیر نمی باشد.

از این جهت شاداب فراهانی برای توضیح در مورد فعالیت غیر قانونی خود به مراجع قضایی فراخوانده شد و پس از آن، پیج رقص او به طور کامل مسدود گردید. اما لازم است بدانید که در حال حاضر پیج قدیمی همچنان تحت مدیریت و نظارت شاداب قرار دارد، اما هیچگونه فعالیت قانونی و غیرقانونی در آن انجام نمی گیرد.

شاداب فراهانی به کدام کشور مهاجرت کرد؟

پس از این که پیج رقص شاداب فراهانی در اینستاگرام مسدود شد، برای مدت زمان کوتاهی از این چهره اینستاگرامی خبری به گوش نرسید. این امر موجب شد تا طرفداران و علاقه مندان این دنسر ایرانی شایعه هایی مبنی بر مهاجرت شاداب فراهانی به کشور دیگر را در اینستاگرام منتشر کنند. گفته می‌ شود که این چهره اینستاگرامی مدتی را در ترکیه سکونت کرد، اما دوباره به ایران بازگشت و فعالیت‌های خود را به صورت کاملاً قانونی به اجرا درآورد.

در حال حاضر تمامی خبرها مبنی بر مهاجرت شاداب شکیب به کشورهای دیگر شایعه‌ ای بیش نیست و این خبرها توسط شخص شاداب به طور کامل تکذیب شد. او در حال حاضر در تهران سکونت دارد و از طریق مدیریت باشگاه ورزشی شاداب درآمد بالایی را کسب می کند. البته باید بدانید که فعالیت های رقص این چهره همچنان پابرجا است، اما سبک آنها کاملاً تغییر کرده و مطابق با قوانین اسلامی اجرا می شود.

حاشیه های این دنسر درباره چه موضوعاتی است؟

حاشیه های این دنسر درباره چه موضوعاتی است؟

در سال‌ های گذشته حاشیه‌ های بسیار زیادی برای این چهره اینستاگرامی به وجود آمد که اصلی ترین آنها دستگیری شاداب فراهانی می باشد. از آن جایی که فعالیت های رقص در ایران مخصوصا برای خانم ها ممنوع است، فعالیت این چهره در اینستاگرام نیز کاملاً غیرقانونی بود. از این جهت شاداب فراهانی به همراه چهره‌ های رقصنده دیگری نظیر مائده، الناز و کامی از سوی پلیس سایبری احضار شدند. شاداب فراهانی در ابتدا با به اشتراک گذاشتن دابسمش های متعدد در اینستاگرام حضور پیدا کرد و کم کم به تعداد فالوور های او اضافه شد. وی همچنین در استوری های اینستاگرام خود ویدیو های کوتاهی از انواع مهمانی های مختلط به اشتراک گذاشت که این امر توجه پلیس سایبری را به خود جلب کرد و سرانجام پیج او را برای همیشه مسدود نمود.

شاداب نیز مانند سایر رقصنده های ایرانی از سوی پلیس سایبری دستگیر شد و برای یک شب در بازداشتگاه حضور پیدا کرد. سرانجام این چهره با یک وثیقه چند میلیون تومانی آزاد گردید و از او تعهد گرفته شد که از این به بعد، فعالیت های خود در اینستاگرام را مطابق با قوانین کشور ایران به انجام رساند. در حال حاضر تمام فعالیت های این چهره در اینستاگرام به صورت قانونی است و سعی کرده است تا خود را از تمام حاشیه های اطرافش دور نگه دارد.

آیا تابحال مصاحبه ای با شاداب فراهانی انجام شده است؟

آیا تابحال مصاحبه ای با شاداب فراهانی انجام شده است؟

پس از انتشار یافتن خبر دستگیری شاداب فراهانی از سوی پلیس سایبری و مسدود شدن پیج‌ رقص این چهره، رسانه های هنری بسیار زیادی در اینستاگرام خواهان مصاحبه با او شدند. از این جهت او در برنامه‌ های هنری به صورت آنلاین حضور پیدا کرد و جزئیات دقیقی از علت دستگیری و همچنین علت بسته شدن پیج اینستاگرامش را در اختیار علاقه مندانش و رسانه‌ های مرتبط قرار داد. اگر از علاقه مندان مشاهده این دسته از مصاحبه ها با افراد جنجالی اینستاگرام هستید، می توانید به یوتیوب مراجعه کرده و با سرچ نام هر کدام از شاخ های اینستاگرامی تمامی مصاحبه های آن ها را به صورت کامل مشاهده نمایید. همچنین می توانید برخی از مصاحبه های شاداب فراهانی را از سایت هایی مانند آپارات همچنین سایت های مربوط به چهره های اینستاگرامی مشاهده کنید.

همسر شاداب فراهانی کیست؟

با بررسی زندگینامه شاداب فراهانی به اطلاعات چندان دقیق و زیادی در مورد او دسترسی پیدا نخواهید کرد. اما آنچه در پیج های اینستاگرامی این چهره مشاهده می شود، بیانگر این است که وی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد می باشد. البته در سال های اخیر شایعه ای مبنی بر تاهل این شاخ اینستاگرامی به گوش رسید و حتی تصاویری از شاداب فراهانی و همسرش نیز مشاهده شد. اما تمام این خبرها و این تصاویر شایعه ای بیش نبود و شاداب در مصاحبه‌ های خود اعلام کرد که تصاویر منتشر شده از او مبنی بر ازدواج کردنش، فتوشاپ می باشد.

با این که تاریخ تولد این چهره در دسترس نیست، اما از نظر ظاهری می‌ توان گفت که او در دهه سوم زندگی اش قرار دارد و در حال حاضر در تلاش است تا باشگاه ورزشی خود را گسترش دهد و در زمینه ورزش بدنسازی به پیشرفت چشمگیری دست پیدا نماید. از این جهت می‌ توان گفت که این چهره همچنان تصمیم قطعی بر ازدواج کردن و تشکیل یک زندگی مشترک ندارد. توجه داشته باشید که اخیرا خبرهایی مبنی بر دوست پسر این چهره نیز به گوش رسیده است، اما در تاکنون شاداب هیچ واکنشی نسبت به آن ها نشان نداده و تصمیمی بر علنی کردن رابطه خود و رسمی کردن آن ندارد.

لایو شاداب فراهانی درباره چه موضوعاتی است؟

لایو شاداب فراهانی درباره چه موضوعاتی است؟

شاداب فراهانی اینستا را به یکی از اصلی ترین اپلیکیشن های فعالیت مجازی خود تبدیل کرده و از طریق این اپلیکیشن اجتماعی با علاقه مندان و طرفداران خود ارتباط برقرار می کند. خوشبختانه اینستاگرام آپشن های جدیدی را به سرورهای خود اضافه کرده است تا کاربران فعال در آن، بتوانند ارتباط خود با علاقه مندان شان را مستحکم تر و راحت تر کنند. شاداب فراهانی علاقه بسیار زیادی به برگزاری لایو با علاقه مندانش دارد و از این جهت لایو های متعددی را برگزار می کند. البته این چهره تاکنون لایو های خود را در اینستاگرام ذخیره نکرده است و می توان گفت محتوا اصلی لایوهای این دنسر و ورزشکار ایرانی، پاسخ به سوالات متداول طرفدارانش از او می باشد. او در استوری های اینستاگرام خود باکس های پرسش و پاسخ متعددی را قرار می‌ دهد و سپس برای پاسخ دادن به آن ها لایو هایی را برگزار می‌ کند.

رقص شاداب فراهانی را در کجا ببینیم؟

رقص شاداب فراهانی را در کجا ببینیم؟

با این که پس از دستگیری شاداب فراهانی فیلم های رقص این چهره از پیج اصلی اینستاگرام حذف شد، اما با این حال بسیاری از فن پیج های او ویدیو کلیپ های رقص اش را در فضای مجازی انتشار داده اند. لازم به ذکر است که ویدیو های رقص شاداب فراهانی از محبوب ترین سبک های رقص در اینستاگرام بود و این امر موجب شد تا طرفداران این چهره روز به روز افزایش یابد. در حال حاضر اگر مشتاق به مشاهده رقص های سبک شاداب هستید، می توانید به فن پیج های او در اینستاگرام مراجعه نمایید.

البته طرفداران او در یوتیوب نیز برای این چهره مجازی فعالیت می‌ کنند و رقص های قدیمی او را در چنل یوتیوب خود به اشتراک گذاشته اند. از این جهت رقص های شاداب و همچنین ویدیو کلیپ های آموزش سبک رقصیدن او، در یوتیوب به راحتی در دسترس است و مشاهده تمامی آن ها رایگان می باشد.

کانال رقص شاداب فراهانی در تلگرام چه نام دارد؟

از دیگر اپلیکیشن‌ هایی که شاداب فراهانی در آن فعالیت گسترده‌ ای دارد، اپلیکیشن اجتماعی تلگرام می باشد. این چهره در تلگرام نیز یک کانال مخصوص راه اندازی کرده و تمامی کلیپ های به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام خود را در آن نیز منتشر می کند. برای دستیابی به آدرس کانال تلگرامی این چهره اینستاگرامی، می‌توانید به پیج اصلی شاداب فراهانی مراجعه کنید و در قسمت بیو پیج او لینک آبی به اشتراک گذاشته شده را لمس نمایید.

از دیگر راه های دسترسی به کانال تلگرامی این چهره جست و جو آیدی shadab style در تلگرام می باشد. کانال تلگرامی شاداب در حال حاضر حدود ۵۳۰۰ مخاطب دارد و می توان گفت که فعالیت شاداب در تلگرام بیش از صفحات اینستاگرامش است. با مراجعه به کانال تلگرامی شاداب می توانید تمام محتوا های تولید شده توسط این چهره را به طور کامل و با مدت زمان بالا مشاهده کنید. همچنین از طریق این کانال می توانید برنامه های مخصوص غذایی و ورزشی را به صورت آنلاین دریافت نمایید.

سن شاداب فراهانی

سن شاداب فراهانی

شاداب فراهانی یکی از چهره‌ های فعال و شناخته شده در اینستاگرام است که در ابتدا فعالیت خود، با عنوان شاخ مجازی و شاخ اینستاگرام شناخته می‌ شد. اصلی ترین زمینه فعالیت او در رشته رقص و آموزش رقص می باشد، اما به دلیل غیرقانونی بودن این فعالیت در کشور ایران، سبک رقص های خود را به سبک ورزشی تغییر داد. شاداب فراهانی تاکنون در هیچ کدام از مصاحبه های خود در مورد سن و همچنین زندگی خانوادگی اش به صحبت نپرداخته است، اما احتمال می‌ رود که او متولد دهه هفتاد خورشیدی باشد.

وی در حال حاضر مدیریت یک باشگاه ورزشی به نام باشگاه شاداب را برعهده دارد و در باشگاه ورزشی خود هنرجو های متعددی راه برای مربیگری آموزش می دهد. او همچنین یکی از چهره های جنجالی در شبکه های اجتماعی بود، اما در حال حاضر در تلاش است تا حاشیه‌ های گذشته و جنجال های به راه افتاده را از خود دور نماید.

سوالات متداول

  1. شاداب فراهانی در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

    او از دنسر های قدیمی ایرانی است که فعالیت رقص خود را در اینستاگرام آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان یک مربی باشگاه ورزشی شناخته می شود.

  2. پیج شاداب فراهانی در اینستاگرام به چه علتی مسدود شد؟

    اولین پیج شاداب فراهانی به دلیل محتوا های غیرقانونی در سبک رقص از سوی پلیس سایبری بسته شد.

  3. شاداب فراهانی در چه سالی متولد شده است؟

    اطلاعات دقیقی در مورد سال تولد این چهره در دسترس نیست اما به نظر می‌ رسد که او متولد دهه ۷۰ باشد.

  4. شاداب فراهانی در کجا سکونت دارد؟

    وی در ایران متولد شد و در حال حاضر در تهران به همراه خانواده خود زندگی می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *