بیوگرافی آزاده زارعی + عکس های جنجالی او و نسبتش با جمشید هاشم پور

در این مقاله قصد داریم شما را با آزاده زارعی یکی از بازیگران ایرانی بی حجاب که بازیگری را با تئاتر آغاز کرده است و توانسته در این حرفه به شهرت برسد بیشتر آشنا کنیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات زیادی از بیوگرافی و زندگینامه این هنرمند معروف ایرانی برای شما مخاطبین ارائه دهیم.

آزاده زارعی کیست؟

آزاده زارعی کیست؟

آزاده زارعی متولد 10 خرداد ۱۳۶۸ در اصفهان بازیگر و منشی صحنه در سینما و تلویزیون ایران است و دانش‌آموخته رشته سینما می‌ باشد. نخستین کار او بازی در نقش اول فیلم سینمایی آمین خواهیم گفت ساخته سامان سالور در نقش اصغر فرشته یک پسر بود و ورود خود به عرصه سینما را با یک نقش خاص و اندامی به یاد ماندنی و سخت به رخ کشید. سپس با ایفا نقش اول سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به شهرت رسید و به باران و نیز سیندرلای سینمای ایران معروف شد. او قبل از ورودش به دنیا بازیگری فیلم‌ های کوتاهی کارگردانی کرده وی همچنین دستی بر قلم دارد و شاعر نیز می‌ باشد.

زارعی دستی نیز در هنر قلمزنی روی مس و نقره و برنج و طلا دارد که این کار را از پدرش آموخته است و آثار خود را در گالری‌ های مختلف ایرانی و خارجی به نمایش گذاشته‌ است. زارعی به ورزش نیز علاقه دارد و فوتسال بازی می‌ کند و عضو تیم هنرمندان است. تیم مورد علاقه او سپاهان اصفهان است.

پدرش او در حرفه قلم زنی فعالیت می کند و در میدان نقش جهان اصفهان مغازه ای دارد که به قلم زنی مشغول است و مادرش خانه دار بوده و یک برادر یک نام احمد زارعی دارد که مهندس می باشد. فعالیت هنری خود را فیلم برف روی شیروانی داغ به کارگردانی و نویسندگی محمد هادی کریمی در سال 1389 بعنوان منشی صحنه شروع کرد.

اولین حضور او در جلوی دوربین هم سال 1389 در 21 سالگی بود با نقش یک پسر لات کچل در فیلم آمین خواهیم گفت به کارگردانی سامان سالور آغاز شد. اما این فیلم بدلیل تیپ پسرانه و بدون موی او با ممنوعیت اکران مواجه شد تا اینکه با رضایت مراجع در سال 1394 بروی پرده سینما رفت. در ادامه در این قسمت با بیوگرافی آزاده زارعی بیشتر آشنا خواهیم شد. آزاده زارعی متولد 10 خرداد 1368 در اصفهان ، بازیگر و منشی صحنه است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد که با منشی گری شروع کرد سپس به عنوان بازیگر در نقش باران سریال آوای باران به شهرت رسید.

اینستاگرام آزاده زارعی فعال است؟

اینستاگرام آزاده زارعی فعال است؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی هم‌رسانی عکس و ویدئو است که هم‌ اکنون شرکت فیس‌بوک مالکیت آن را برعهده دارد. این نرم‌افزار این امکان را به کاربران خود می‌ دهد که عکس‌ ها و ویدئو های خود را در دیگر شبکه‌ های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر، فلیکر و کلاب هاوس هم رسانی کنند. کاربران هم‌ چنین می‌ توانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند. همه این قابلیت ها باعث شده که اینستاگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های موجود در فضا مجازی در کل دنیا باشد.

این بازیگر معروف در اینستاگرام و فضا مجازی توانسته با فعالیت در این پلتفرم دنبال کنندگان زیادی را جذب پیج خود کرده است و توانسته با این فعالیت به شهرت بیشتری برسد. او در این اپلیکشین 562K فالوور دارد. او در شبکه های مجازی مثل یوتیوب و اینستاگرام فعالیت‌ های زیادی انجام داده است. زارعی از این طریق توانسته درآمد زیادی کسب نماید او جزو فعال ترین بازیگران در این پلتفرم می باشد.

او توانسته با فعالیت در یوتیوب و اینستاگرام که جزو اپلیکیشن هایی هستند که به کاربران فعال درآمد بسیار بالایی را می دهد مخصوصاً اینستاگرام که با داشتن فالوور های بالا می‌ تواند تبلیغات بسیار زیادی را از برند ها و شرکت های مختلف دریافت کند. این سلبریتی و بازیگر معروف ایرانی به خاطر داشتن فالوور زیاد در اینستاگرام توانسته از این اپلیکیشن اجتماعی درآمد خوبی کسب نماید. در واقع این بازیگر با فعالیت در این پلتفرم محبوب هم به درآمد رسیده و هم شهرت نسبتاً خوبی را کسب کرده است. آزاده زارعی اینستا، عکس ها و فیلم های زیادی از فعالیت های خود در پیج اینستا خود قرار داده است. شما می توانید با سرچ نام این بازیگر در اینستاگرام این بازیگر محبوب و معروف را در این پلتفرم دنبال نمایید.

همسر آزاده زارعی کیست؟

همسر آزاده زارعی کیست؟

زارعی این بازیگر جوان مجرد می باشد و خبری از ازدواج وی منتشر نشده است البته هر روز در کانال های تلگرامی خبر ازدواج او منتشر می شود که همگی تکذیب شده اند و در حال حاضر که این مطلب منتشر شده است هنوز ازدواج نکرده است. این هنرمند شاعر و نویسنده قابلی نیز می باشد و در این هنر مهارت و تبحر زیادی دارد. خانم بازیگر دستی نیز در هنر قلم زنی روی مس و نقره و برنج و طلا دارد و آثار خود را در گالر ی های مختلف ایرانی و خارجی به نمایش و فروش گذاشته است، پدرش از استادان این رشته می باشد. این بازیگر تاکنون در چندین مصاحبه در مورد ازدواج صحبت کرده و گفته که هنوز به سن ازدواج نرسیده ولی همیشه به ازدواج فکر می کند.

فیلم های برتر آزاده زارعی کدامند؟

این بازیگر و هنرمند ایرانی تاکنون در فیلم‌ ها و سریال‌ های زیادی نقش آفرینی کرده است در این قسمت از مقاله قصد داریم شما را با فیلم ها و سریال هایی که این بازیگر جوان توانسته در آن ها بدرخشد. برای شما توضیحاتی ارائه دهیم پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی از فیلم ها و سریال های این بازیگر به دست آورید.

آمین خواهیم گفت

آمین خواهیم گفت

فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سامان سالور ساخته سال ۱۳۸۹ است و این فیلم در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ در سینما های ایران اکران شده‌ است. از نکته جالب این فیلم می توان به بازی آزاده زارعی در نقش یک پسر اشاره کرد و این اولین تجربه او در سینما بوده است.

خلاصه داستان این طور است که پس از خرابی و تعمیر نشدن پل ایستگاه هفت،حسن که مسئول وسیله ابتدایی است که می تواند مسافران و کالا ها را از روی رودخانه عبور دهد و گرگر نام دارد، قدرت پیدا می کند. انتقال افراد مختلفی که قصد عبور از رودخانه را دارند در زندگی معمولی و تکراری حسن باعث بروز مسائلی می شود.

اکباتان

فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مهرشاد کارخانی محصول سال ۱۳۹۰ است. فریبا برای ترجمه یک رمان به خانه دایی‌اش که به مسافرت رفته در شهرک اکباتان می‌ رود.

آوای باران

آوای باران

یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است که برای پخش در شبکه ۳ سیما جمهوری اسلامی ایران تولید شده‌ است. این مجموعه در ۴۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ ای تولید شده‌ است. زارعی در این سریال نقش اصلی را بر عهده داشته است و توانست با این نقش به شهرت برسد.

این فیلم زندگی مردی به نام طاها ریاحی که تاجر دارو است را روایت می‌ کند که با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌ خورد. او پس از سال‌ ها به ایران بازمی‌ گردد و به دنبال دختر گمشده خود می‌ گردد و متوجه می‌ شود که نادر و زیور، خواهرزاده و همسر خواهرزاده‌ اش، نتوانسته‌ اند از دخترش نگهداری کنند و دخترش از خانه به دلیل آزار و اذیت آن‌ ها فرار کرده و میان گروه‌ های تکدی‌گری سر درآورده است.زیور و نادر سعی دارند دختر خودشان که بیتا نام دارد را جای باران، دختر طاها، جا بزنند اما اوضاع آنطور که باید پیش نمی‌ رود و باران به دنبال پدر خود می‌ گردد و این در حالی است که شکیب سردسته تکدی‌گر ها قصد اخاذی و به دست آوردن پول از طریق این خانواده را دارد.

در این میان کیانوش پسر جوانی که از زمان کودکی با باران در سر چهار راه آشنا شده بود و او را به شکیب معرفی کرده بود عاشق باران شده‌ است و در این حال شکیب توسط یکی از پسران تکدی گری کشته می‌ شود و همسر او آفرین به دلیل بچه در شکم داشتن و خونریزی پیش از حد می‌ میرد و نادر با خانواده به سمت یک بندر می‌ روند تا با دوست نادر دیدار کنند. دوست نادر به نادر پیشنهاد می‌ دهد که خودش به مالزی بروند وخانواده به مرز ترکیه بروند ولی نادر گول می‌ خورد و معلوم نمی‌ شود چه اتفاقی برایش می‌ افتد و زیور و بیتا در تونل تصادف می‌ کنند و بیتا به بیمارستان منتقل می‌ شود طاها هم دختر خود را پیدا می‌ کند و زیور هم به گدایی می‌ افتد.

شاهرگ

شاهرگ

مجموعه تلویزیونی، تهیه‌شده در گروه فیلم و مجموعه تلویزیونی شبکه دو سیما، محصول سال ۱۳۹۹ است. این مجموعه به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری و به نویسندگی کریم لک زاده و مقداد محمدی نژاد تهیه شده‌ است.

این مجموعه تلویزیونی به روایت داستانی پرچالش از دهه ۱۳۶۰ می‌ پردازد. سالار عقیلی خوانندگی تیتراژ این مجموعه تلویزیونی را بر عهده داشته‌ است.این مجموعه تلویزیونی آخرین نقش‌آفرینی کامل سیروس گرجستانی در تلویزیون ایران، قبل از درگذشتش بوده‌ است.

هایلایت

فیلمی به کارگردانی و نویسندگی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور محصول سال ۱۳۹۶ است. ضمنا سرمایه گذار این فیلم سینمایی حمید رضا علی‌نژاد می باشد. زن و مردی در تصادفی سهمگین در جاده‌ های شمالی کشور، به کما رفته‌ اند و همسران آن ها با بازی آزاده زارعی و پژمان بازغی از ارتباط بین همسرانشان با یکدیگر بی خبرند و نمی‌ دانند چرا این دو باهم در یک ماشین بوده‌ اند.

درامد آزاده زارعی چقدر است؟

این بازیگر و هنرمند جوان کشور که از سال 1389 وارد حرفه بازیگری شده او توانسته در چندین فیلم و سریال معروف و به نام نقش آفرینی کند. تمام نقش هایی که او در این فیلم و سریال ها داشته نقش های بسیار مهم و و چشمگیر بوده که توانسته در همه این فیلم ها دیده شود. او بخشی از درآمد خود را از بازی در فیلم ها و سریال ها به دست می آورد. او علاوه بر بازیگری در هنر های دیگر مثل قلمزنی، شاعری و نویسندگی هم تبحر خاصی دارد. او قلمزنی بر روی مس و نقره هم انجام می‌ دهد و چندین گالری از آثار خود را در ایران و خارج از کشور برگزار کرده است و از این طریق هم توانسته درآمد زیادی را کسب نماید.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

به علت شهرت و معروفیت بازیگران و افراد معروف معمولاً خیلی از سایت ها و رسانه های اجتماعی از این افراد عکس ها و فیلم های زیادی منتشر می کند. اگر شما مخاطبین از علاقه‌مندان و هواداران این بازیگر جوان و با استعداد هستید می توانید به راحتی عکس های او را در سایت های مختلف ببینید.

خیلی از سایت ها و رسانه های اجتماعی عکس ها و فیلم های زیادی از هنرمندان و بازیگران معروف منتشر می کنند شما عزیزان می توانید با سرچ نام این افراد در گوگل عکس های زیادی را در سایت های مختلف که مطالب و مقاله های بسیار زیادی راجع به این هنرمند معروف نوشته شده است را مشاهده کنید. این هنرمند جوان با بازی در سریال آوای باران به شهرت رسید.

روش دیگری که می شود عکس های بسیاری از هنرمندان را مشاهده کرد، رفتن به پیج اینستاگرام این افراد معروف می باشد اگر می خواهید عکس های این هنرمند و بازیگر معروف سینما دیدن کنید می توانید وارد پیج اینستاگرام او شوید و با دنبال کردن این هنرمند معروف در این اپلیکیشن عکس ها و فعالیت های او را هم دنبال کنید. او در اینستاگرام 562K فالوور دارد و حدود 333 پست از خود و فعالیت های خود منتشر کرده است.

  • در واقع عکس های او گواه بر حضور آزاده در لیست جذاب ترین بازیگران زن ایرانی می باشد.
حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

این بازیگر معروف جزو بازیگران کم حاشیه می باشد و تاکنون حاشیه ایی که قابل توجه باشد را ایجاد نکرده و همیشه در مصاحبه‌ های خود گفته از حاشیه زیاد خوشش نمی آید و دست به هر کاری برای به شهرت رسیدن نمی‌ کند. او در مصاحبه های خود در مورد حواشی بازیگران گفته خیلی از بازیگران برای دیده شدن و به شهرت رسیدن حواشی را خود ایجاد می‌ کنند تا دیده شوند. از حواشی این بازیگر می توان در مورد فوتبالی بودن این بازیگر گفت او در کنار فعالیت های کم رنگ بازیگری به شدت فوتبالی بوده و در تیم داخل سالن سپاهان نیز بازی کرده و از طرفداران دوآتیشه سپاهان و بارسلونا است با این حال او علاقه زیادی هم به تیم استقلال و ذوب آهن هم دارد. در مورد فوتبال بودن و طرفداری این بازیگر حواشی ایجاد شده است.

مصاحبه با آزاده زارعی

بیشتر افراد مشهور و شناخته شده از جمله سلبریتی ها و بازیگران به دلیل اینکه مردم آن ها را می‌ شناسند و علاقه به آن ها دارند در خیلی از برنامه ها شرکت می کنند و مصاحبه های زیادی از آن ها منتشر می شود. خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی زیادی هستند که خواستار این هستند که با بازیگران مصاحبه کنند. خانم آزاده زارعی در یکی از مصاحبه های خود در مورد ازدواج و همسر ایده آل خود گفته مرد مورد علاقه ام برای ازدواج باید قد بلند، تحصیلکرده، آقا و محترم و زن فهم باشد. هر چند این بازیگر هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است.

این هنرمند شناخته شده تا کنون مصاحبه های زیادی را با خبرگزاری ها و سایت های مختلفی انجام داده است شما علاقه مندان به این بازیگر می توانید با ورود به نرم افزار های مختلفی مثل اینستاگرام یوتیوب ویدیو های مصاحبه های این بازیگر را در این پلتفر ها مشاهده کنید. او همچنین در خیلی از برنامه های تلوزیونی هم شرکت کرده است که یکی از این برنامه ها مسابقه کودک شو بود که از شبکه نسیم پخش می شده او در این برنامه‌ در مورد ازدواج اظهار نطر کرد.

بیماری این بازیگر چیست؟

بیماری این بازیگر چیست؟

این بازیگر شناخته شده پس از بازی در فیلم آوای باران توانست شهرت زیادی را به دست بیاورد و پس از شهرتی که به دست آورد پیشنهاد های بسیار زیادی را از کارگردانان بزرگ ایرانی دریافت کرد. این هنرمند شناخته شده با انتشار عکس خود روی تخت بیمارستان از عمل جراحی که مدت ها قبل انجام داده بود هوادارانش را باخبر ساخت. او به غیر از این که بگوید در بیمارستان است و عمل جراحی انجام داده است چیز دیگری در مورد بیماری اش منتشر نکرده است. این بازیگر حرفه ای پس از انتشار عکس خود روی تخت بیمارستان باعث شد که حواشی بسیار زیادی درباره او ساخته شد. سن آزاده زارعی، این بازیگر محبوب متولد ۱۰ خرداد ۱۳۶۸ در اصفهان است که هم اکنون ۳۲ سال سن دارد. آزاده زارعی ویکی پدیا، شما علاقه مندان به این بازیگر می توانید با ورود به سایت ویکی پدیا و اطلاعات دقیق‌تری درباره این هنرمند به دست بیاورید.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

این بازیگر زمان زیادی است که به سینما ایران وارد شده است و در فیلم ها و سریال های بسیار زیادی ایفا نقش داشته است. می توانیم بگوییم که او توانایی بسیار زیادی در بازیگری دارد و می تواند جایزه های بسیاری را از آن خود کند. متاسفانه باید بگویم که این بازیگر با این که در فیلم‌ ها و سریال‌ های بسیار زیادی ایفا نقش داشته اما تا کنون نتوانسته جایزه ایی را از جشنواره های داخلی و خارجی دریافت کند. اما به دلیل توانایی که این بازیگر در ایفا نقش های مختلف دارد احتمال این را می‌ دهیم در سال‌ های آینده بتواند جوایز زیادی را از آن خود کند.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

این بازیگر خوش چهره به همراه سه تن از هنرمندان شناخته شده دیگر به برنامه طنز خندوانه دعوت شد. این هنرمند جوان به دعوت خود شخص رامبد جوان به این برنامه هیجان انگیز دعوت شده بود. شما علاقه مندان می توانید قسمتی که این بازیگر در آن حضور داشته را در آپارات یوتیوب تماشا کنید. قسمت بیستم برنامه خندوانه با حضور آزاده زارعی، حدیث فولادوند، پرستو صالحی و فرشته کریمی فوتسالیست تیم ملی بانوان برگزار شد.

مهمانان برنامه برای اجرای بازی و مسابقات دورهمی وارد صحنه شدند و این گونه بود که خندوانه به جا گپ و گفت های معمول تنها به مسابقه و بازی بین این افراد اختصاص داده شد. آزاده زارعی در دورهمی، این بازیگر مشهور در یکی از قسمت های دورهمی با مجری گری مهران مدیری حضور داشته است. آزاده زارعی بی حجاب، حواشی بسیار زیادی درباره این که آزاده زارعی عکس های بی حجاب را منتشر کرده است به گوشمان رسیده که همانطور که گفتیم این حرف‌ ها شایعه ای بیش نبوده است. آزاده زارعی در آوای باران، این هنرمند جوان در سریال آوای باران نقش اصلی را به طرز فوق‌العاده ایفا کرد. و پس از آن به شهرت بسیار زیادی رسید.

نسبت آزاده زارعی و جمشید هاشم پور چیست؟

نسبت آزاده زارعی و جمشید هاشم پور چیست؟

تاکنون عکس های بسیار زیادی توسط آزاده زارعی همراه با جمشید هاشم پور در صفحه اینستاگرام این هنرمند منتشر شده است، اما جالب است بدانید که برخلاف همه فکرها و حدس ها این دو هنرمند هیچ نسبت و رابطه ای با یکدیگر ندارند. این بازیگر جوان به دلیل علاقه زیادی که به این بازیگر پیشکسوت دارد اکثر اوقات از او یعنی جمشید هاشم‌ پور عکس هایی در اینستاگرامش منتشر می‌ کند که این عکس‌ها باعث شده که افراد زیادی فکر کنند که این دو چهره شناخته با یکدیگر رابطه دارند.اما این دو سلبربتی هیچ رابطه نا مشروعی با یکدیگر ندارند.

آزاده زارعی نقش پسر، این فرد شناخته شده بار ها نقش پسر را ایفا کرده است.و به گفته خودش از اینکه نقش پسر را ایفا کرده بسیار لذت برده است. قد آزاده زارعی، متاسفانه باید بگوییم که هیچ اطلاعات دقیقی درباره اینکه قد این بازیگر شناخته شده چند سانتی متر است منتشر نشده است. آزاده زارعی کچل، این سلبریتی به دلیل اینکه بتواند نقش پسر را به طور حرفه‌ ای ایفا کند ناچار شد که مو های خودش را از ته کوتاه کند. آزاده زارعی و همسر واقعیش، این هنرمند جوان تاکنون ازدواج نکرده است و هیچ خبر رسمی از ازدواج در صفحه شخصی خودش اعلام نکرده. آزاده زارعی و پژمان بازغی، این سلبریتی شناخته شده در فیلم هایلایت با پژمان بازغی که یکی از هنرمندان شناخته شده ایران است همکاری داشته است.

سوالات متداول

  1. آزاده زارعی اصالتاً کجایی است و اکنون در کجا زندگی می کند؟

    این هنرمند اصالتاً اصفهانی است و در حال حاضر در تهران ساکن است.

  2. اولین فیلمی که این بازیگر در آن ایفا نقش داشت چه فیلمی بود؟

    اولین فیلمی که این سلبریتی محبوب در ان بازی کرده سریال آمین خواهم گفت بوده است.

  3. تاریخ تولد این بازیگر شناخته شده چه سالی است؟

    این بازیگر مشهور در ۱۰ آبان ۱۳۶۸در شهر زیبا اصفهان پا به جهان گشود.

  4. این بازیگر فعالیت خود را از چه سال آغاز کرد؟

    این سلبریتی شناخته شده از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را به طور حرفه ایی آغاز کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *