بهترین استریمر های ایران 2021 که بیشترین درآمد را از یوتیوب داشته اند

استریمر های ایران امروزه فعالیت بسیار زیادی دارند. استریم، شاخه ای بسیار جذاب می باشد که در ایران بسیار بسیار فراگیر می باشد. اگر دقیق تر بخواهیم بگویم استریمر کیست باید بگوییم استریم شاخه ای می باشد که بر طبق امار تقریبا بازدهی بسیار زیادی دارد و می تواند به عنوان شغل برای افراد کسب در امد کند. اکنون می خواهیم این بار در مورد استریمر های ایران صحبت کنیم و ببینیم که این افراد به چه فعالیتی و چگونه مشغول می باشند.

معرفی استریمر های معروف ایران

معرفی استریمر های معروف ایران

در ایران نیز همانند کشور های اروپایی و امریکایی، استریمر های موفقی داریم. کسانی که با توجه به انواع تحریم های ایرانی، توانسته اند بسیار موفق عمل کنند. در این جا قصد داریم به معرفی چند نفر از این استریمرها بپردازیم و با نحوه کار ان ها بیشتر از گذشته اشنا شویم.

نیلو

نیلو یکی از دختر های استریمر ایرانی می باشد که در توییچ فعالیت دارد. او دارای بیست و دو سال سن می باشد و به گفته خودش از سن شش سالگی وارد این کار شده است. ورود وی به این حرفه به وسیله سگا بوده است. او اکنون دارای سه هزار و صد و نود و شش دنبال کننده است است که برای ان ها بازی هایی ویدیویی را استریم می کند. او با توجه به سن بسیار کمی که دارد توانسته است در بین استریمر ها جایگاه خوبی برای خود به دست اورد. این شخص فعالیت بسیار زیادی در اپارت نیز دارد.

میا پلیز

میا پلیز علاوه بر اینکه یک استریمر است یک یوتیوبر حرفه ای می باشد. وی بیشتر به تولید محتوای ویدیویی علاقه دارد و در این کار بسیار موفق بوده است. او دنبال کنندگان زیادی را در پیج خود دارد و تا جایی که اطلاعات در دست است می گویند که او بسیار زیاد به فورنتایت علاقه دارد. ویدیو های وی درمورد گیم می باشد و همه چیز را در مورد گیم بیان می کند. او با تولید این چنین ویدیو هایی بیشتر به یک تولید کننده محتوا شبیه می باشد تا اینکه به یک استریمر شباهت داشته باشد. بازی هایی که این شخص انجام می دهد بسیار جذاب می باشد.

آریا کئوکسر

آریا از دیگر استریمر های ایرانی می باشد که در توییچ نیز فعالیت بسیار زیادی دارد. او حدود ده هزار دنبال کننده دارد و استریم هایی از بازی های روز را پخش می کند. اما جدیدا به یوتیوب روی اورده است و ویدیو هایی برای یوتیوب تولید می کند. او با سرگرم کردن مخاطبان خود هم یک تولید کننده محتوا حرفه ای می باشد و هم اینکه یک استریمر حرفه ای است. او یک استریمر جذاب است و دنبال کنندگان زیادی در این حرفه دارد.

کوثر

کوثر، از دیگر استریمر های ایرانی است و با بیست و چهار سال سن، اولین دختر استریمری در ایران است. به او تاکسیک گرل می گویند و از ان جا که پیداست وی بسیار پرمخاطب و پر طرفدار است. وی در کانالی که در توییچ دارد حدود هجده هزار نفر دنبال کننده دارد و بازی هایی همانند رینبو سیکس، فورتنایت و تمامی بازی های روز را استریم می کند. بهترین استریم هایی که تا کنون از وی دیده شده است بازی های ترسناک است. وی ازدسته یوتیوبرهایی می باشد که می تواند از طریق اپارت نیز کسب در امد کند.

غزاله نقدی

غزاله نقدی، فعال ترین دختر استریمر ایران می باشد. لقب وی باگ می باشد و گاها به ان مازل نیز می گویند. این نوع لقب یک اسم حرفه ای برای این گیمر می باشد چرا که بسیار حرفه ای است. و در رقابت های مختلفی نیز شرکت کرده است. او در اینستاگرام نیز فعالیت بسیار زیادی دارد. بیشتر استریم های باگ مازل از بازی محبوبش می باشد. غزاله نقدی شاید نام او کمتر به گوش بخورد اما بسیار پرکار می باشد.

کیودی پای

کیودی پای نیز یکی از معروف ترین استریمر های ایرانی است که در کانال توییچ وی حدود نود و سه هزار دنبال کننده وجود دارد. او به شوخی کردن و خندیدن معروف می باشد و برخی بر این باورند که در امد او از استریم بسیار زیاد و فوق العاده می باشد. البته باید گفت که او در اینستاگرام خودش نیز بسیار بسیار دنبال کننده دارد و حدود هشتصد هزار نفر می باشند. کیودی پای احتمالا باید نسخه ایرانی پیودی پای خارجی باشد.

فرشاد سایلنت

اگر بخواهیم در مورد بهترین یوتیوبر و استریمر ایرانی صحبت کنیم باید از فرشاد سایلنت بگویم. فرشاد سایلنت نیز یکی از بهترین استریمر ها بوده است و حدود هشتاد هزار نفر دنبال کننده دارد. نام اصلی وی فرشاد دهقانی است و هم اکنون ساکن سوئد می باشد. باید گفت که برخلاف اسمش ان چنان زیاد هم سایلنت نمی باشد.

آروین شو

آروین شو یکی دیگر از افراد بسیار معروف ایرانی در زمینه استریم می باشد. او حدود سی هزار دنبال کننده دارد و از جذاب ترین کار هایی که انجام می دهد، پخش کردن بازی مافیا می باشد. او هم چنین بحث ازاد هم می گذارد و این گونه محتوای پیجش را متفاوت می کند. بازی مورد علاقه وی کال اف دیوتی می باشد. او به گفته خودش تا کنون حدود سی میلیون تومان به استریمر های معروفش دونیت کرده است. اروین از دسته افراد جذاب استریمر می باشد.

ختن

از دیگر کانال های فوق العاده می توان به کانال ختن اشاره کرد. کانال ختن از کانال هایی می باشد که حدود پنجاه و هفت هزار دنبال کننده دارد. او از این طریق یک استریمر بسیار محبوب است که چالش های بسیار محبوبی برگزار می کند و این چالش های وی بسیار جذاب است. مثلا یکی از چالش های وی که بازدید بالایی نیز داشت چالش پلک نزدن بود. وی هم اکنون در ترکیه زندگی می کند. او قهرمان رشته تکواندو است. ختن را با نام خوتن نیز صدا می نمایند.

امیر فانتوم

دنبال کنندگان امیر فانتوم حدود پنج هزار نفر است و طرفداران زیادی دارد. او موفق شده است عضو رسمی استریمر های ایرانی بشود. امیر فانتوم بازی محبوبش دوتا دو می باشد و حرفه ای ترین گیمر این بازی است. او اکنون ساکن انگلستان می باشد و به دلیل سابقه بالای خود در بازی های ویدیویی توانسته جوایز زیادی را دریافت کند.

درامد استریمر های ایران چقدر است؟

درامد استریمر های ایران چقدر است؟

استریمر ها از درامد بسیار خوبی برخوردار می باشند. در این حد که در امد استریمرهای ایران، حدود بیست و دو هزار برابر صنعت نفت ایران می باشد. در امد استریمری در کشور های خارجی تقریبا بیشتر از ایرانی ها می باشد. به این دلیل که در ایران پرداخت ارزی کمی سخت می باشد و این به دلیل تحریم هایی می باشد که وجود دارد. به عنوان مثال، یک استریمر امریکایی، که نینجا لقب او می باشد با یک رپر بازی مشترکی برگزار کرد که این بازی توسط ششصد هزار نفر دیده شد. این امر باعث شد که رکورد تماشاگران شکسته بشود. او گفته است که در امد ماهانه اش بیشتر از پانصد هزار دلار می باشد. افراد زیادی در ایران نیز در این حرفه فعالیت دارند و به بازی مشغول هستند و از این طریق نیز پول در می اورند.

اما به دلیل اینکه واسطه گر ها وجود دارند مقداری از پول در این میان کم می شود. استریمرهای ایران از طریق اپارات فعالیت بسیار زیادی دارند و از این طریق نیز تبلیغ می کنند و چون اپارات تقریبا سایتی ایرانی محسوب می شود، مزایایی که ایرانی ها دارا می باشند استریم کردن در سایت اپارات است و هم چنین اشتراک گذاری محتوای خود در اپارت که می تواند به کسب در امد این افراد کمک بسیار زیادی بکند. در امد از اپارات نیز همانند در امد از استریم بسیار بالا می باشد و افراد می توانند از این طریق نیز به درامد خوبی دست پیدا کنند.

استریمر های ایرانی فیفا چه کسانی هستند؟

استریمر های ایرانی فیفا چه کسانی هستند؟

تقریبا تمام کسانی که گیمر می باشند و استریم می کنند، همه نوع بازی هایی را انجام می دهند. افراد معروف در استریم فیفا عموما پسر ها می باشند و اغلب به این امر علاقه بسیار زیادی دارند. افراد محبوب و معروف و کسانی که فیفا بازی می کنند و افرادی مانند امیرفانتوم و یا اریا می باشند. فیفا از جمله بازی های جذابی است که از ابتدا در تمام کنسول های بازی وجود داشته است و هم اکنون نیز در تمام کنسول های محبوب همانند پی اس فور و یا پی اس فایو موجود می باشد. از این جهت هم اکنون در دنیای گیم پلی ها و گیمر ها و هم چنین استریمر ها موجود می باشند. افراد با استریم کردن فیفا هیجان زیادی را برای کاربران مختلف به وجود می اورند و این نیز خود مانند دیدن بازی فوتبال عمل می کند. فیفا استریم یکی از بخش های جذاب استریم کردن می باشد.

پولدار ترین استریمر های ایران چه اشخاصی می باشند؟

ده نفر برتر دنیای استریم ایران که معرفی شده است تقریبا جزو پولدار ترین استریمر ها می باشند. چراکه فعالیت زیادی دارند و قطعا دونیت زیادی می شوند. هم چنین اینکه از طریق تبلیغات نیز می توانند کسب درامد کنند. پس بنابراین نتیجه می گیریم که افرادی که در دنیای استریم بیش از دیگر افراد فعالیت می کنند و هم چنین فعالیت پیوسته زیادی دارند، می توانند به در امد بسیار خوبی برسند. البته که باید گفت این در امد نیز به نظم استریمر وابسته می باشد. چراکه با یک فعالیت مستمر و پیوسته می توان در امد خوبی از گیمری و استریمری کسب کرد.

البته باید گفت که افرادی نیز وجود دارند که با عنوان استریمر های ارزان می باشند. چراکه این اشخاص، با فعالیت کم و صرفا برای سرگرمی پول کمی در می اورند و هم چنین با استریم های ارزان و کم هیجان فعالیت می کنند و بنابراین مخاطب چندانی ندارند.

البته باید گفت که در امد استریمر های ایران دراپارات نیز زیاد می باشد و با گذاشتن محتوا در اپارات نیز در امد خوبی کسب می کنند. این افراد از یوتیوبر های مشهوری هستند که به شدت به حرفه شان علاقه دارند و یک شخص حرفه ای در دنیای استریم شناخته می شوند.

پرطرفدارترین استریمر های ایران چه کسانی هستند؟

پر طرفدار ترین استریمر های ایران چه کسانی هستند؟

قطعا اریا و امیر فانتوم از پرطرفدار ترین استریمر های ایران می باشند. هم چنین اینکه کیودی پای نیز به دلیل اینکه شوخ طبع می باشد بسیار توانسته معروف و محبوب شود. این اشخاص به دلیل محتوای جذابی که استریم می کنند و یا در یوتیوب خود تولید می کنند باعث شده اند که طرفداران بسیار زیادی داشته باشند. این اشخاص با تفکری خلاقانه و هم چنین روش و شیوه درست استریم کردن باعث شده اند که افراد زیادی جذبشان شوند. پرطرفدار ترین استریمر های ایرانی کسانی هستند که معرفی شده اند. مثلا اروین شو و یا نیلو و یا غزاله نقذی جزو افرادی می باشند که معروف هستند. هم چنین تاکسینگ گرل نیز دختر معروف استریمر ایران است. این افراد با فعالیت زیاد مخاطب زیادی را جذب کرده اند و تماشای زیادی را برای خود گرفته اند. این تماشاها باعث شده است که امار باز دید کانال و فضای توییچ این اشخاص بالا رفته و باعث شود که به یک استریمر معروف تبدیل بشوند. با معروف شدن نیز قطعا راه انان اسان تر خواهد شد و بهتر می توانند به فعالیت خود رسیدگی کنند.

پرکار ترین استریمر ایران کیستند؟

پر کار ترین استریمر ایران کیستند؟

ده استریمر برتر ایران که در مقالات قبل معرفی شدند، جزو پرکار ترین استریمر های ایران می باشند. این استریمر ها با برگزاری چالش های جذاب و هم چنین استریم کردن بازی های بسیار جذاب تر و گاها ترسناک، و هم چنین ساعت بازی بالا و مثلا پنحاه الی شصت ساعت بازی در هفته باعث شده اند که طرفداران زیادی را داشته باشند و هم چنین به عنوان یک استریمر پرکار شناخته بشوند. این استریمر ها، با فعالیت بیست و چهار ساعته در فضای توییچ و یوتیوب، عنوان پرکار ترین استریمر های ایران را از ان خود کرده اند.

اشخاصی مانند کئوکسر، پلیز، نیلو و هم چنین اروین شو، از پرکار ترین استریمر ها هستند که مخاطبان بسیار زیادی را دارند. این افراد، محتوا گذار های حرفه ای و هم چنین پلیر های حرفه ای هستند که در دنیای بازی های ویدیویی حرف اول را می زنند. بازی های که توسط این افراد استریم می شود عمدتا بازی های استراتژی و فوتبال و هم چنین ترسناک است و البته به صورت گروهی بازی می شود که بسیار بر جذابیت بازی می افزاید. این جذابیت زمانی زیاد می شود که تعداد تماشای افراد بالا برود و هم چنین دونیت ها افزایش یابد. اصولا هم استریمر های ایران فورتنایت نیز از جذابیت بالایی برخوردار است. البته گاهی اوقات باید گفت که این پرکاری باعث اسیب رسیدن به این گیمرها و هم چنین باعث اسیب رسیدن به سلامتی این افراد می شود.

بازی های محبوب استیمر های ایران چیست؟

بازی های محبوب استریمر های ایران چیست؟

دوتا دی، فیفا و فورنتایت، از بازی های محبوب استریمر ها می باشد. این اشخاص با استریم کردن این بازی ها در توییچ، مهارت خود را در این بازی به رخ دنبال کنندگان خود می کشند. استریم بازی فونتایت از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به صورتی که با یک بار بازی کردن این بازی تبدیل به گیم مورد علاقه پلیر می شود. هم چنین بازی محبوب فیفا که همانند دیدن بازی های فوتبال از بخش های جذاب خودش برخوردار می باشد. دوتا دی نیز از محبوب ترین بازی های استریمر ها می باشد که گاها افراد بیشتر وقتشان را به پای این بازی می گذرانند. بازی های محبوب و در بین استریمر های دنیا بسیار متنوع است اما در ایران نیز بازی هایی که در بین افراد محبوب است و منظور از افراد همان یوتیوبر های معروف می باشد. یوتیوبر های معروف بازی های مختلفی را نیز انجام می دهد.

بهترین استریمر های بازی دوتا چه کسانی هستند؟

بهترین استریمر های بازی دوتا چه کسانی هستند؟

از اشخاصی که بازی دوتا را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند یکی امیر فانتوم می باشد که به این بازی علاقه بسیار زیادی دارد و دیگر میا پلیز که ارادت خاصی به این بازی دارد. بازی دوتا از بازی های محبوب می باشد که قطعا چشم هر گیمر و هر پلیری را محو خود می کند. این بای از بازی های استراتژی می باشد که بازی کردن با ان ساعت ها می تواند یک استریمر و یک گیمر با بسیار زیاد سرگرم کند. البته قبل از تمام افراد باید گفت که میا علاقه خاصی به این بازی دارد.

بهترین استریمر های وارزون

وارزون یکی از بازی های رایانه ای محبوب در میان گیم استریمر ها می باشد. یکی از مشهور ترین استریمر های این بازی، الکس زدرا است. زدرا یکی از مدل های مشهور اینستاگرامی است که در پلتفرم توئیچ به عنوان یک گیم استریمر فعالیت می کند. این چهره همچنین شباهت بسیار زیادی به شخصیت مارا در بازی وارزون دارد. از این رو در میان علاقه مندان به این بازی بسیار محبوب و شناخته شده است. این استریمر به تازگی با یکی از گروه های استریمری بازی وارزون شروع به همکاری و رقابت کرد که در حین بازی متوجه تقلب بازیکنان دیگر شد. وی به سرعت چهره های متقلب در این بازی را بن کرد. شهرت و محبوبیت این چهره پس از انجام این فعالیت، چندین برابر شد و تا کنون از او به عنوان بهترین استریمر بازی وارزون نام می برند.

تبلیغات استریمر های ایران

جالب است بدانید که استریمر ها برای فعالیت های گسترده خود در سطح جهانی اقدام به تبلیغات کار های خود می کنند. مثلاً یکی از تبلیغات آن ها این است که رقابت خود با یک گیمر دیگر را در روز و ساعتی معین به نمایش می گذارند تا فعالان در پیج های مجازی و بازی های کامپیوتری تبلیغ آن ها را ببینند و به تماشای بازی آن ها بپردازند. استریمر ها از طریق تبلیغات نیز کسب شهرت می کنند و وقتی زمان اجرا شدن برنامه هایشان فرا می رسد میلیون ها نفر به تماشای بازی آن ها که به صورت استریم در حال پخش است می پردازند. آن ها از تبلیغات شان کسب درآمد هم می کنند. حتماً برای تان سوال پیش آمده که چطور از طریق تبلیغات کسب درآمد می کنند؟ در حقیقت آن ها برای ورود دیگران به استریم های خود بلیط می گذارند که آن بلیط را به قیمت های گوناگون می فروشند.

سوالات متداول

  1. بازی های محبوب در بین گیمر های ایرانی کدام بازی ها می باشند؟

    بازی دوتا دو و بازی فیفا و بازی های ترسناک از جمله بازی های محبوب می باشد.

  2. اولین استریمر رسمی ایران چه کسی است؟

    امیر فانتوم جزو اولین استریمر های رسمی ایران می باشد.

  3. در امد استریمر های ایرانی چقدر می باشد؟

    در امد استریمر ها انقدر می تواند زیاد باشد که حتی از صنعت نفت هم بالاتر می زند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *