سریال بازی بخت به همراه معرفی بازیگران و حواشی جدید آن

بازی بخت یکی از سریال های ترکی می باشد که ژانر آن کمدی و رمانتیک است این سریال محصول کشور ترکیه در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است و این سریال ترکی زیر نویس فارسی دارد و با منتشر شدن همان قسمت اول این سریال طرفداران زیادی پیدا کرد این سریال زندگی پسری به نام بورا را روایت می کند که هیچ اعتقادی به عشق ندارد و در تمام مقالات و تحقیقات خود گفته است که عشق یک احساس زود گذر است و به هیچ وجه وجود ندارد در عین حال با دختری آشنا می شود که کاملا مخالف اوست و در این سریال شاهد صحنه های طنز بسیاری هستید.

چه افرادی در سریال بازی بخت بازی می کنند؟

چه افرادی در سریال بازی بخت بازی می کنند؟

بازیگران ترکی که در سریال بازی بخت بازی می کنند ایتاچ شاشماز و جمره بایسل و ادریس نبی تاشکان و آسلی سومن و هانده سوباشی و فوندا ایلهان می باشند که تمام این بازیگرا بسیار معروف می باشند و نقش خود را بسیار زیبا بازی می کنند شخصیت اصلی این سریال ادا است که توسط جمره بایسل بازی شده است همچنین در نقش مقابل او آیتاچ شاشماز به ایفای نقش پرداخته است داستان از این قرار است که ادا پدر و مادرش را از دست داده است و هم اکنون با خاله هایش زندگی می کند.

جمره بایسل

جمره بایسل که در سریال بازی بخت نقش ادا توزون را بازی می کند و این بازیگر نقش خود را به صورت کاملا حرفه ای و زیبا بازی می کند و یکی از بهترین بازیگران ترکی به حساب می آید این بازیگر معروف در مقابل آیتاچ شاشماز بازی می کند که داستان از این قرار است که جمره عاشق آیتاچ می شود و داستان های زیادی به وجود می آید.

آیتاج شاشماز

آیتاج شاشماز که در سریال بازی بخت نقش بورا دورا سوز را بازی می کند این بازیگر مهارت بسیار بالای دارد و او همواره یک برادر با نام مانیسا دارد او پس از گذراندن دوره های بازیگری در سال ۲۰۱۷ بازی خود را آغاز کرده است و نقش های خود را فوق العاده بازی می کند او در مقابل جمره بایسل که در سریال با نام ادا توزون نام دارد با یکدیگر بازی می کنند و در مقابل همدیگر هستند.

ادریس نبی تاشکان

ادریس نبی تاشکان که در سریال بازی بخت نقش روزگار آکوجان را بازی می کند او بازیگر جوان و جذاب ترکی است که البته والیبالیست هم می باشد او یک والیبالیست بسیار ماهر می باشد اولین سریال که ایفای نقش کرد سریال محتشم بود که از آن زمان ایفای نقش بازیگری کرده است چهره جذاب و استایل منحصر به فردش در کنار استعداد خوبش باعث شده است که در کارش موفقیت داشته باشد.

عکس بازیگران سریال بازی بخت

اگر بخواهیم عکس های بازیگران این سریال معروف را مشاهده کنیم فقط کافیست در صفحه مرورگر تلفن همراه مان با سرچ کردن نام این سریال تعداد کثیری از هنرپیشگان این سریال را مشاهده و در صورت تمایل دانلود کنیم و یا با دنبال کردن این بازیگران ترکی در صفحه اینستاگرام می توانیم عکس ها و لایو هایی که همه روزه به اشتراک می گذارند را دانلود و مشاهده‌ کنیم.

آدرس پیج اینستاگرام بازیگران سریال بازی بخت

آدرس پیج اینستاگرام بازیگران سریال بازی بخت

امروزه افرادی زیادی از این نرم افزار جهانی استفاده می کنند و این نرم افزار جايگاه خاصی در میان مردم پیدا کرده است که همواره افراد عادی و سرشناس از این نرم افزار استفاده می کنند و بازیگران این سریال از اینستاگرام استفاده می کنند و فعالیت نسبتا خوبی در فضای مجازی دارند و روزگار در این سریال عکس خودش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است که آدرس دو نفر از بازیگران این سریال را برایتان به اشتراک می گذاریم یکی از آن ها [email protected] و یکی دیگر از نقش های اول این سریال [email protected] می باشد.

سریال بازی بخت چند قسمت است؟

سریال بازی بخت یک سریال ترکی می باشد که در ژانر کمدی و عاشقانه منتشر شده است و این سریال با پخش کردن همان قسمت اول طرفداران زیادی را پیدا کرد که بازیگران بسیار عالی در آن بازی می کنند و این سریال بسیار جالب و قشنگ می باشد این سریال در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است و این سریال هفده قسمت می باشد که زیر نویس فارسی دارد و با سرچ کردن بسیار کوتاه در تلفن همراه مان می توانیم تمام قسمت های این سریال را دانلود و مشاهده کنیم.

کارگردان سریال بازی بخت کیست؟

این سریال بسیار زیبا که در ژانر کمدی و عاشقانه ساخته شده است و این سریال ترکی زیر نویس فارسی نیز دارد کارگردان این سریال Serdar Gozelekli نیز می باشد که او نیز کارگردان بسیار خوبی می باشد که فیلم های زیادی را ساخته است او در زمینه های طنز و کمدی فیلم های بسیار زیادی ساخته است که تمام این فیلم ها پر طرفدار می باشند و او نیز در ترکیه یکی از بهترین کارگردان ها به شمار می آید.

داستان این سریال درباره چیست؟

این داستان درباره باور های غلط که در کودکی در ذهن شما حک شود و غافل از درست بودن یا نبودن این باور ها کنار گذاشتن این باور ها سخت ترین کار زندگی خواهد شد سریال بازی بخت بر مبنای باور های قلبی ما ساخته شده است که اگر تیره بخت بودن خود را باور کنید شکست دادن این بداقبالی کار بسیار سختی می باشد این سریال ترکی زیر نویس فارسی دارد و می‌ توان این سریال را دانلود کرد و این سریال جذاب و پرماجرا را تماشا کنیم.

دانلود اهنگ سریال بازی بخت ترکی

دانلود اهنگ سریال بازی بخت ترکی

اگر بخواهیم آهنگ سریال بازی بخت را دانلود کنیم می توانیم با سرچ کردن بسیار کوتاه نام این سریال در صفحه مرورگر تلفن همراه مان یا در نرم افزار آپارات این آهنگ بسیار زیبا و دلنشین را دانلود کنید نام این آهنگ بازی سرنوشت می باشد که از جمله آهنگ های بی کلام می باشد که مورد توجه زیادی این آهنگ قرار گرفت این آهنگ بی کلام یکی از بهترین موسیقی های بی کلام ترکی می باشد.

بهترین قسمت این سریال کدام بود؟

یکی از بهترین قسمت های این سریال قسمت پانزدهم این سریال می باشد که بسیار طنز و خنده دار می باشد برای دانلود قسمت های مختلف این سریال می توانید با سرچ کردن نام این سریال تمام قسمت های این سریال را دانلود و مشاهده‌ کنید و یا در نرم افزار آپارات تمام قسمت های این سریال با زیر نویس فارسی وجود دارد که می‌توانیم با بهترین کیفیت آن ها را دانلود و ذخیره کنیم.

سریال بازی بخت مورد استقبال قرار گرفت؟

یکی از جدید ترین سریال های کمدی عاشقانه سریال بازی بخت است این سریال از همان قسمت اول بسیار مورد توجه و بازدید بالایی قرار گرفت واز این سریال ترکی استقبال بسیار بالایی قرار گرفت چون در ژانر عاشقانه و کمدی می باشد و بسیار پر ماجرا می باشد و شما شاهد لحظات طنز بسیاری در این سریال هستید این سریال داستان پسری به نام بورا را روایت می کند که هیچ اعتقادی به عشق ندارد.

برای دانلود قسمت های بازی بخت به کجا مراجعه کنیم؟

اگر بخواهیم تمام قسمت های این سریال ترکی را تماشا کنیم می توانیم در نرم افزار سروش با سرچ کردن نام این سریال تمام قسمت های این سریال را با زیر نویس فارسی تماشا کنیم این نرم افزار از نظر کیفیت، کیفیت بسیارخوبی دارد و یا در سایت ها و در کانال های معتبر می توانیم با سرچ کردن سریال ترکی تمام قسمت های این سریال را مشاهده و دانلود کنیم.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. چه افرادی در سریال بازی بخت بازی می کنند؟

    بازیگرانی که در سریال بازی بخت بازی می کنند ایتاچ شاشماز و جمره بایسل و ادریس نبی تاشکان و آسلی سومن و هانده سوباشی و فوندا ایلهان می باشند که تمام این بازیگرا بسیار معروف می باشند و نقش خود را بسیار زیبا بازی می کنند شخصیت اصلی این سریال ادا است که توسط جمره بایسل بازی شده است همچنین در نقش مقابل او آیتاچ شاشماز به ایفای نقش پرداخته است داستان از این قرار است که ادا پدر و مادرش را از دست داده است و هم اکنون با خاله هایش زندگی می کند.

  2. کارگردان سریال بازی بخت کیست؟

    این سریال بسیار زیبا که در ژانر کمدی و عاشقانه ساخته شده است و این سریال ترکی زیر نویس فارسی نیز دارد کارگردان این سریال Serdar Gozelekli نیز می باشد که او نیز کارگردان بسیار خوبی می باشد که فیلم های زیادی را ساخته است.

  3. سریال بازی بخت چند قسمت است؟

    سریال بازی بخت یک سریال ترکی می باشد که بازیگران بسیار عالی در آن بازی می کنند و این سریال بسیار جالب و قشنگ می باشد این سریال در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است و این سریال هفده قسمتی می باشد که زیر نویس فارسی دارد و با سرچ کردن بسیار کوتاه در تلفن همراه مان می توانیم تمام قسمت های این سریال را دانلود و تماشا کنیم.

  4. بهترین قسمت این سریال کدام است؟

    یکی از بهترین قسمت های این سریال قسمت پانزدهم این سریال می باشد که بسیار طنز و خنده دار می باشد برای دانلود قسمت های مختلف این سریال می توانید با سرچ کردن نام این سریال تمام قسمت های این سریال را دانلود و مشاهده‌ کنید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *