بیوگرافی الناز حبیبی + اطلاعاتی در مورد قد، وزن و همسران این بازیگر

الناز حبیبی یکی از بازیگران دهه شصتی می باشد. برای شناخت با او می توایند به ادئامه مقاله توجه داشته باشید.

الناز حبیبی کیست؟

الناز حبیبی کیست؟

اگر تا به حال فیلم هایی که مربوط به الناز حبیبی به عنوان یکی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی است را دیده باشید و از طرفداران این بازیگر خوب تلویزیونی باشید، شاید به این موضوع هم علاقمند شده اید تا از او بیشتر بدانید. به همین دلیل در این جا قصد داریم‌ درباره بیوگرافی وی بدانیم. الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران است. خانواده او از ۶ نفره تشکیل شده است.

او ۵ خواهر و یک برادر دارد و تمام اعضای خانواده او از ایران مهاجرت کرده اند و در سوئد زندگی می کنند. الناز فرزند آخر خانواده است و از کودکی به بازیگری علاقه داشته است. او فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و چون کودک بود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت می کرد. پدر او پشتیبانش بوده است و به هنر و موسیقی علاقه دارد و الناز را نیز تشویق کرده بود که وارد این زمینه شود. الناز حبیبی فارغ التحصیل رشته تدوین است و کارگردانی است ولی در این زمینه فعالیتی نداشته است.

معروف ترین فیلم های الناز حبیبی کدامند؟

الناز حبیبی در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرده است و در هرکدام نیز بسیار دیده شده و بازی عالی را از خود ارائه داده است. معمولا بیشتر افراد او را با چند کار معروفش به یاد می آورند. در زیر تعدادی از آثار الناز را با هم بررسی می کنیم و با آن ها کمی آشنا می شویم.

خجالت نکش

فیلم سینمایی خجالت نکش ساخته رضا مقصودی بود که سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این فیلم ژانر کمدی و جالبی داشت و الناز حبیبی بازی خود را در کنار احمد مهران فر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی و شهره لرستانی انجام داد. این فیلم ارزش نگاه کردن را دارد و لحظات شادی را برای شما فراهم می کند.

زاپاس

زاپاس یک فیلم سینمایی با کارگردانی بروز نیک نژاد بود که در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است. این فیلم هم ژانر کمدی داشت و بسیار مورد توجه همه قرار گرفت و حتی به جشنواره نیز راه یافته است. الناز در کنار امیر جعفری، ریما رامین فر، جواد عزتی و احمد مهران فر در این فیلم بازی کرده است.

دردسر های عظیم

سریال دردسر های عظیم یک سریال خانوادگی و کمدی بود که در سال ۱۳۹۳ توسط بزرو نیک نژاد ساخته شد. درواقع نقطه اوج بازیگری برای الناز حبیبی همین سریال بود و بخاطر اینکه بسیار در بین مردم محبوب شد و همه آن را می دیدند، الناز نیز بسیار معروف شد. در این فیلم به غیر الناز حبیبی، جواد عزتی، مدی هاشمی، مریم سعادت، مهران رجبی و اشکان اشتیاق هم بازی می کردند.

روزگار قریب

مجموعه تلویزیونی روزگار قریب که به کارگردانی کیانوش عیاری در سال ۱۳۸۶ پخش شد، زندگینامه دکتر قریب را نشان می داد که الناز حبیبی هم در آن بازی می کرد و نقش خواهر دکتر قریب را داشت. این سریال نیز بسیار معروف شد و بازی الناز نیز در آن دیده شد.

پنج کیلومتر تا بهشت

این سریال در ماه رمضان ۱۳۹۰ از شبکه ۳ سیما نشان داده شد و علیرضا افخمی آن را ساخته بود. بازیگرانی مانند داریوش فرهنگ، مهدی سلوکی، نفیسه روشن، پریناز ایزدیار و شهرام قائدی در آن بازی می کردند.

عکس های الناز حبیبی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های الناز حبیبی را در کجا مشاهده کنیم؟

برای دیدن عکس های الناز حبیبی راه هایی را در پیش رو داریم. اول از همه می توانیم به سایت های بسیاری مراجعه کنیم که عکس های بازیگران را به اشتراک می گذارند و یا اینکه از آن ها مطلب نوشته و عکسی را همراه مطلب می گذارند. شما می توانید این عکس ها را از سایت ها در دسترس داشته باشید هم چنین می توان با مراجعه به گوگل و قسمت تصاویر آن، تمامی عکس های این فرد را تماشا کرد و با هم یکجا دید و زحمت رفتن به سایت های مختلف را نداشت.

پیج اینستاگرام الناز حبیبی چیست؟

مانند بسیاری از افراد معروف و سلبریتی ها که سعی می کنند بیشتر با مردم در تعامل باشند و با آن ها ارتباط داشته باشند، الناز حبیبی نیز صفحه ای را در اینستاگرام برای خود ساخته است تا همین کار را انجام بدهد. آدرس این صفحه elnazhabibi67 است و بیش از ۲.۹ میلیون دنبال کننده نیز دارد که بیشتر آن ها طرفداران او هستند. او فعالیت خوبی در صفحه اینستاگرام خود دارد و عکس ها و پست هایی را که مربوط به خود و کار هایش است را به اشتراک می گذارد. هم چنین شما نیز می توانید از طریق کامنت ها با او در ارتباط باشید و نظر خود را درباره کارهای او بیان کنید.

الناز حبیبی تا کنون چه حاشیه هایی داشته است؟

الناز حبیبی بازیگر محبوب مانند بسیاری از بازیگران دیگر حواشی را داشته است که باعث شده خبر هایی را از او منتشر کند. این حواشی به ازدواج او بر می گردد. جریان ازدواج او بسیار سر و صدا کرد و همه از آن آگاه شده بودند، اما چندی بعد شایعه شد که او از همسرش جدا شده است. او این شایعه را ابتدا تایید یا تکذیب نمی کرد اما بعد از گذاشت چندی، این شایعه را تایید کرد و گفت که جدا شده است. به غیر از این حاشیه او خبر های دیگری را نداشته است.

درآمد الناز حبیبی چقدر است؟

درآمد الناز حبیبی چقدر است؟

از میزان دقیق درآمد الناز حبیبی اطلاعاتی در دسترس نیست و خودش نیز در این باره تا به حال صحبتی در این باره نکرده است. به نظر می رسد او نیز مانند بسیاری از افراد از اینکه از درآمد خود حرفی بزند علاقه ای ندارد. اما می توان حدس زد که درآمد بالایی داشته باشد. او در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است و قرارداد های بسیاری را بسته است. به همین دلیل درآمد او هم زیاد حدس زده می شود. البته ممکن است شغل دیگری هم داشته باشد اما اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

همسر الناز حبیبی کیست؟

نام همسر سابق الناز حبیبی که در بالا هم از او صحبت کردیم مهدی است که از هم جدا شده اند. بعد از چند وقت که از ازدواج آن ها می گذشت جدا شدند و ازدواج زیاد دوام نداشت.

اولین فیلم الناز حبیبی چه نام داشت؟

اولین فیلم الناز حبیبی چه نام داشت؟

الناز حبیبی همان طور که گفتیم از سال ۱۳۷۸ کارش از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شروع کرد. او بعدا توسط کارگردان هایی مانند کیانوش عیاری دیده شد و او را برای کار های خود انتخاب کرد. فیلم سینمایی پیتزا مخلوط از اولین کار های او است و با آن دیده شده است. البته همان طور که گفتیم سریال دردسر های عظیم نقطه اوج برای بازیگری او است.

آیا الناز حبیبی تئاتر هم بازی کرده است؟

الناز حبیبی در چندین تئاتر بازی کرده است و مانند بسیاری از بازیگران تجربه بازی در این شاخه از هنر بازیگری را نیز دارد. او در تئاتر هایی مانند آن سوی آینه در سال ۱۴۰۱، شاه ماهی سال ۱۳۹۸، زهرماری در سال ۱۳۹۷، خروس لاری در سال ۱۳۹۷، سلول های حروم در سال ۱۳۹۶ و دوباره اون آهنگ رو بزن سم در سال ۱۳۹۵ بازی کرده است.

فیلم های این بازیگر را چگونه دانلود کنیم؟

برای دانلود فیلم های این بازیگر می توانید به گوگل مراجعه کنید سایت های بسیاری در این زمینه وجود دارد که فیلم های این فرد را در خود جای داده است. شما می توانید به این سایت ها مراجعه کرده و فیلم ها را دانلود کنید. هم چنین اگر خواستید می توانید فیلم را به صورت آنلاین نگاه کرده و آن را دانلود نکنید.

الناز حبیبی چه افتخاراتی را در عرصه سینما کسب کرده است؟

الناز حبیبی چه افتخاراتی را در عرصه سینما کسب کرده است؟

الناز حبیبی بخاطر بازی خوبی خود و توجه داوران به وی در جشنواره های مختلف برنده جوایزی شده است. او در جشنواره رنگین کمان برنده بهترین بازیگر زن شده است. هم چنین نامزد بهترین بازیگر زن کمدی در بیستمین جشن حافظ و مقام دوم بازیگری در ششمین دوره جشنواره تئاتر رضوی بوده است.

سوالات متداول

  1. عکس عروسی الناز حبیبی و همسرش را کجا ببنیم؟

    عکس عروسی الناز حبیبی و همسر سابقش را نمی توان از جایی مشاهده کرد. این عکس ها مربوط به زندگی شخصی این فرد می شود و هیچوقت آن ها را انتشار نداده است.

  2. آیا پدر الناز حبیبی در ایران است؟

    خواهران و برادران او در ایران نیستند و به سوئد رفته اند اما پدر و مادر او در ایران هستند و در این کشور زندگی می کنند. البته به نظر می رسد آن ها هم اقامت سوئد را داشته باشند.

  3. عکس الناز حبیبی و همسر دومش را کجا ببینیم؟

    هنوز خبری مبنی بر اینکه الناز حبیبی دوباره ازدواج کرده باشد وجود ندارد وبه نظر می رسد که مجرد باشد. پس در این صورت عکسی از او و همسر دومش در اینترنت و یا هر فضای دیگری وجود ندارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *