بیوگرافی دیبا زاهدی و همسرش + تغییرات جدید ظاهری این بازیگر

بازیگران زن مطرحی در دنیای سینما و تلویزیون وجود دارند که به دلیل بازی قوی و زیبای خود توانسته اند طرفداران زیادی را به خود جذب کنند. حتی بعضا باعث شده اند افرادی که در سر رویای بازیگر شدن دارند از طریق این افراد به دنبال آرزوی خود بروند و بازیگر شوند. یکی از این جذاب ترین بازیگران زن ایرانی مطرح دیبا زاهدی است.

دیبا زاهدی متولد 7 آذر 1368 در تهران است. رشته تحصیلی خود را معماری انتخاب کرد و فارغ التحصیل رشته معماری است. او به بازیگری علاقه مند شده بود اما خانواده اش برای ادامه تحصیل در این رشته مخالفت کردند و دیبا مجبور شد برای تحصیل رشته معماری را انتخاب کند. اما بعد ها او به دنبال علاقه خود رفت و وارد دنیای هنر شد. دیبا زاهدی کار بازیگری خود را از تئاتر شروع کرد و سپس وارد دنیای سینما و تلویزیون شد. اما طبق گفته های خودش کار تئاتر را بیشتر از سینما و تلویزیون دوست دارد. هم چنین دیبا گفته است که کار هایی که بهش پیشنهاد می شود با وسواس زیاد انتخاب می کند. چون برایش کار خوب اهمیت زیادی دارد.

دیبا زاهدی کیست؟

دیبا زاهدی کیست؟

همان طور که گفتیم، دیبا زاهدی متولد 7 آذر 1368 در تهران است. دیبا بازیگری را در کلاس های استاد حمید سمندریان آموخت و از همان جا بود که به تهیه کننده فیلم پنج ستاره معرفی شد و اولین تجربه بازیگری اش را کسب کرد. هم چنین زاهدی دوره های بازیگری را زیر نظر مهتاب نصیر پور و محمد رحمانیان گذراند و در انتخاب نقش هایش خیلی سخت گیری می کند و حاضر نیست کیفیت را فدای کمیت کند. اولین تجربه دیبا در سال 92 بود که در تست بازیگری فیلم پنج ستاره به کارگردانی مهشید افشار زاده قبول شد و وارد دنیای بازیگری شد.

این بازیگر نقش دختر دانشجویی را بازی کرد که توان مالی ندارد و همین امر باعث شد نقش اول فیلم را عهده دار شود. دیبا زاهدی در این فیلم با بازیگران مطرحی از جمله شهاب حسینی هم بازی بود. دیبا زاهدی در حال حاضر مجرد است و با خانواده خود در تهران زندگی می کند.

معروف ترین فیلم های دیبا زاهدی کدامند؟

دیبا زاهدی در فیلم و سریال های زیادی نقش آفرینی کرد که باعث شد نقش های ماندگاری را از خود به جا بذارد و هم چنین کارنامه هنری خود را درخشان کند.

87 متر

 سریال 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری، اولین سریال دیبا زاهدی بود که سال 97 فیلم برداری آن شروع شد. دیبا در این سریال نقش اول قصه است و با بازیگران مطرحی از جمله ابوالفضل پور عرب و مهران رجبی هم بازی بوده است.

نهنگ آبی

 دومین سریال دیبا زاهدی سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی بود که از شبکه خانگی پخش شد. زاهدی در این سریال نقش دختر شخصیت های اصلی سریال را بازی کرد که تجربه خوبی برای وی در دنیای بازیگری و حضور در نمایش خانگی بود. او در این سریال با بازیگران مطرحی از جمله لیلا حاتمی و ساعد سهیلی هم بازی بود.

بادیگارد

بادیگارد ساخته ابراهیم حاتمی کیا، سومین کاری بود که دیبا در آن ایفای نقش کرد که باعش شد در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای عوامل فیلم دو سیمرغ بلورین دریافت شود. دیبا در این فیلم نقش دختر مریلا زارعی و پرویز پرستویی را عهده دار بود.

تیغ و ترمه

 تیغ و ترمه به کارگردانی کیومرث پور احمد و محصول سال 97 است. نقش ترمه در این فیلم به عهده دیبا زاهدی بود که روایت گر نقش اصلی فیلم بود که دیبا بعد از فوت پدرش، مادرش او را رها می کند و او به خارج از کشور می رود و وقتی بر می گردد راز های زیادی فاش می شود. دیبا در این فیلم با پژمان بازغی و لاله اسکندری هم کاری کرده است.

بوم و بانو

 بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی از دیگر تجربه های سریال تلویزیونی دیبا بود که از شبکه دوم سیما پخش شد. این سریال برای دیبا چالش بر انگیز بود زیرا گریم دیبا در این سریال متفاوت بود و جزو کار های تاریخی حساب می شود. دیبا زاهدی در این سریال با بهنام تشکر و مسعود رایگان و فریبا متخصص هم بازی بوده است.

عکس های دیبا زاهدی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های دیبا زاهدی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های دیبا زاهدی، این بازیگر زن درخشان ایرانی را می توان با سرچ کردن در موتور جست و جو گر گوگل و هم چنین عکس های به روز تر این بازیگر را در پیج اینستاگرامی او می توانید مشاهده کنید.

پیج اینستاگرام دیبا زاهدی چیست؟

 پیج اینستاگرام دیبا زاهدی dibazahedi است. این بازیگر دارای تیک آبی از طرف اینستاگرام است. هم چنین او 221 پست در پیج خود با هواداران خود به اشتراک گذاشته است و حال هوایی پیجش علاوه بر پست های روز مره از خود، تبلیغ فیلم های خود و هم کارانش را هم می کند. این بازیگر 191 هزار دنبال کننده دارد.

دیبا زاهدی تا کنون چه حاشیه هایی داشته است؟

این بازیگر در مصاحبه خود با برنا گفته است که عطش شهرت ندارد و دوست ندارد خود را درگیر حواشی کند. به همین علت او همیشه سعی می کند از حواشی دوری کند. اما باز هم پیج هایی هستند که شایعه درست می کنند تا افراد زیادی را جذب خود کنند ولی باز هم تا کنون حاشیه خاصی برای دیبا زاهدی ایجاد نشده است که او تایید یا تکذیب کند.

درآمد دیبا زاهدی چقدر است؟

درآمد دیبا زاهدی چقدر است؟

 دیبا زاهدی تا کنون درآمد دقیق خود را بیان نکرده است و گفته است که درآمد او با توجه به فیلم و سریال هایی که بازی کرده است، متغیر است و نمی توان مقدار دقیقی را در این مورد بیان کرد. چون با توجه به مضمون فیلم و سریال ها درآمد ها متغیر هستند.

همسر دیبا زاهدی کیست؟

این فرد معروف بازیگر زن درخشان سینما و تلویزیون ایران که در پنج سال اخیر که وارد دنیای بازیگری شده است هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است. دیبا به ازدواج کردن فکر نمی کند و تمام تلاش و وقت خود را صرف بازیگری و پیش رفت در این عرصه می کند.

اولین فیلم دیبا زاهدی چه نام داشت؟

همان طور که قبل تر هم گفتیم، اولین تجربه این بازیگر در سال 92 بود که در تست بازیگری فیلم پنج ستاره به کارگردانی مهشید افشار زاده قبول شد و وارد دنیای بازیگری شد. این بازیگر نقش دختر دانشجویی را بازی کرد که توان مالی ندارد و همین امر باعث شد نقش اول فیلم را عهده دار شود. این بازیگر معروف در این فیلم با بازیگران مطرحی از جمله شهاب حسینی هم بازی بود. همین فیلم بود که باعث شد دیبا زاهدی شناخته شود و مردم او را بشناسند و با دنبال کردن فیلم ها و سریال هایش طرف دار او شوند و از بازی او لذت ببرند.

آیا دیبا زاهدی در تئاتر هم بازی کرده است؟

آیا دیبا زاهدی در تئاتر هم بازی کرده است؟

این بازیگر در مصاحبه ای بیان کرده است که در دوران دانشجویی تئاتر های زیادی کار کرده است و کلا کار بازیگری را از ابتدا با تئاتر شروع کرده است. اما در آن زمان چون تبلیغات برای تئاتر زیاد و گسترده نبود، کم تر کسی می داند که این فرد قبلا کار تئاتر هم انجام می داده است. هم چنین زاهدی گفته است اگر تئاتر خوبی بهم پیشنهاد شود و فیلم نامه آن به دلم بنشیند، باز هم کار تئاتر انجام خواهم داد. چون تئاتر را بیشتر از فیلم و سریال دوست دارم.

فیلم های این بازیگر را چگونه دانلود کنیم؟

 فیلم های این بازیگر معروف را می توان با سرچ کردن در گوگل دانلود و تماشا کرد. همچنین می توانید با مراجعه به سایت آپارات و یوتیوب فیلم ها و سریال های او را با کیفیت دلخواه دانلود کرده و هر زمان که خواستید آن ها را تماشا کنید.

دیبا زاهدی چه افتخاراتی در عرصه سینما کسب کرده است؟

دیبا زاهدی چه افتخاراتی در عرصه سینما کسب کرده است؟

این بازیگر تا کنون نتوانسته است جایزه ای در جشنواره های مختلف بگیرد اما او هم چنان تلاش می کند تا بتواند در عرصه بازیگری آن قدر موفق شود تا روزی بتواند در جشنواره های مختلف جایزه کسب کند. مطمئنا تلاش زاهدی برای بهتر شدن در عرصه بازیگری باعث می شود تا روزی او بتواند جایزه کسب کند و مزد تلاش ها و زحمت های شبانه روزی اش را کسب کند.

سوالات متداول

  1. ماجرای دیبا زاهدی و علی ضیا چیست؟

    دیبا زاهدی با حضور در برنامه علی ضیا در پشت صحنه با او عکس گرفت که این عکس باعث شد شایعات زیادی در مورد دیبا زاهدی و علی ضیا به راه بیوفتد که آن ها گفته اند آن عکس مربوط به پشت صحنه برنامه علی ضیا بوده است و داستان دیگری ندارد.

  2. آیا پرند زاهدی و دیبا زاهدی نسبتی با یکدیگر دارند؟

    پرند زاهدی که فامیلی اصلی او زال زاده است فیلم ساز و نویسنده ایرانی است و نسبتی با دیبا زاهدی ندارد و فقط فامیل آن ها شبیه هم است.

  3. عکس همسر دیبا زاهدی را در کجا می توان دید؟

    دیبا زاهدی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است و اخباری که مبنی بر ازدواج این بازیگر منتشر شده است شایعه است و صحت ندارد. اگر این فرد ازدواج کند می توانید عکس های او را از اینستاگرام تماشا کنید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *