بهناز شفیعی موتور سوار ایرانی در سبک موتورکراس + عکس و بیوگرافی

یکی از بهترین و معروف ترین بانوان ایرانی که به شغل موتور سواری پرداخته و در مسابقات افتخارات زیادی را برای ایرانیان به دست آورده است خانم بهناز شفیعی می باشد. وی که دارنده رکوردهای ورزشی زیادی می باشد به موتور سواری علاقه بسیار زیادی داشته و در این عرصه سال هاست که به صورت حرفه ای فعالیت می کند. در این مقاله قصد داریم که شما را با این فرد معروف به صورت دقیق آشنا کرده و توضیحاتی را در رابطه با زندگی خصوصی او به شما ارائه دهیم. در ادامه می توانید با مطالعه این پست از اطلاعات دقیقی پیرو این موضوع بهره مند شوید.

بهناز شفیعی کیست؟

بهناز شفیعی کیست؟

در این بخش از اخبار سلبریتی ها باید بگوییم که بهناز شفیعی از بانوان معروف موتور سوار می باشد که در تاریخ 27 آذر ماه سال 1368 و در شهر البرز به دنیا آمده است. وی به موتور سواری کراس علاقه بسیار زیادی داشته و توانسته است در همین راستا افتخارات زیادی را برای کشور خود به دست آورد. وی اولین و شناخته شده ترین زن موتور سوار ایرانی می باشد که در سال 2015 به عنوان یکی از 8 زن قدرتمند در سراسر جهان معرفی شده است. او در رشته حسابداری تحصیلات خود را انجام داده و در سال 1383 در یکی از سفر های خود زنی را دید که مشغول به موتور سواری می باشد. از همان جا بود که بهناز به موتور سواری علاقه پیدا کرد و مسیر خود را در این راستا قرار داد. وی در سال 1392 با موتور سواری کراس آشنا شد و فعالیت حرفه ای خود را نیز از همان زمان آغاز کرد.

در سال 2018 خانم بهناز شفیعی به همراه تعدادی از بازیگران مانند بهرام رادان مشعل المپیک را حمل کردند و با شعار من ایران را دوست دارم این مسابقات را آغاز کردند. در سال 1394 خانم شفیعی توانست مجوز ورود به مسابقات را به همراه آقایان دریافت کند و در این مسابقات نیز شرکت نماید. جالب است بدانید که او در یک شرکت بازرگانی به انجام کار های حسابداری مشغول بوده است، اما در سال 93 شغل خود را به علت علاقه زیاد به موتور سواری رها کرد و به این کار که آرزوی وی بود پرداخت.

عکس های بهناز شفیعی را در کجا ببینیم؟

برای دیدن عکس ها و تصاویر خانم بهناز شفیعی را های زیادی وجود دارد. یکی از این راه ها مراجعه به سایت های مختلف اینترنتی می باشد. شما می توانید با یک جست و جوی ساده این عکس ها را پیدا کرده و آن ها را مشاهده کنید. همچنین شما می توانید در پیج های مختلف اینستاگرامی عکس های زیادی را از این فرد مشاهده کنید. از دیگر مکان هایی که می توان عکس خانم بهناز شفیعی را در آن یافت کرد، کلاب هاوس و توئیتر او می باشد که تصاویر زیادی از وی در آن ها وجود دارد. شما می توانید در ادامه همین پست یکی از عکس های با کیفیتی که از این شخص برای شما تهیه کرده ایم را مشاهده کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بهناز شفیعی چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام بهناز شفیعی چیست؟

بهناز شفیعی یکی از افرادی می باشد که در اینستاگرام دارای پیج می باشد و به همین ترتیب نیز توانسته است به معروفیت خود اضافه کند. وی در این فضا فن پیج های زیادی داشته و به همین دلیل نیز توانسته است بیشتر از قبل معروف شود. آدرس پیج بهناز شفیعی [email protected] می باشد و پست های زیادی را نیز در آن منتشر کرده است. وی تاکنون توانسته است با انتشار 209 پست، نزدیک به 211 هزار دنبال کننده را به خود جذب کند. این در حالی است که او در این صفحه تنها 98 را دنبال کرده است. جالب است بدانید که او در این صفحه لایو های زیادی را با دوست داران خود به صورت بسیار صمیمی برگزار می کند. شما می توانید با یک جست و جوی ساده این پیج را در اینستاگرام پیدا کرده و در صورت تمایل آن را دنبال کنید.

همسر بهناز شفیعی کیست؟

از عجیب ترین نکات در رابطه با خانم شفیعی مربوط به ازدواج این شخص با آقای ناصر حجازی می باشد. وی با شخصی که نزدیک به 40 سال با او اختلاف سنی داشته ازدواج کرده بود. البته لازم به ذکر است که آقای حجازی اکنون فوت کرده است و در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شده است. ناصر حجازی که همسر بهناز شفیعی بود، از بازیکنان سابق و دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران محسوب می شد و دارای فرزند و نوه نیز بوده است. عکس ها و تصاویر بسیاری از آن ها در کنار یک دیگر وجود دارد که در سایت های مختلف می توانید آن ها را مشاهده کنید.

چه حاشیه هایی برای این شخص به وجود آمد؟

خانواده این موتور سوار زن ایرانی

سوالات بساری در رابطه با خانواده بهناز شفیعی مطرح می باشد که در این قسمت می خواهیم به آن ها پاسخ بدهیم. درباره خانواده این موتور سوار معروف تاکنون هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است و او علاقه ای به انتشار اطلاعات خصوصی خود در فضا های مختلف ندارد. البته می دانیم که او دارای دو خواهر و دو برادر می باشد و خود نیز فرزند آخر در خانواده اش می باشد. از جمله موارد قابل اهمیت دیگر نیز این است که وی همسر آقای ناصر حجازی نیز بوده است.

چه حاشیه هایی برای این شخص به وجود آمد؟

این موتور سوار یکی از افراد معروف می باشد که تاکنون سعی کرده است از حواشی دوری کند و تنور داغ این شایعات دامن زندگی او را نگیرد. بزرگ ترین حاشیه این شخص مربوط به زمانی بود که در فیلم آذر به جای خانم نیکی کریمی موتور سواری کرده بود. خانم کریمی نیز عنوان کرده بودند که خود من در این فیلم با موتور رانندگی می کردم و پس از روشن گری بهناز شفیعی، نیکی کریمی وی را بلاک کرد. البته مدتی بعد نیز این شخص او را آنبلاک کرد.

بهناز شفیعی در رالی ایرانی

بهناز شفیعی در رالی ایرانی

خانم شفیعی یکی از افرادی می باشد که به موتور سواری و فعالیت در این حرفه علاقه بسیار زیادی را دارد. جالب است بدانید که تا سال 94 هم این فرد در یکی از شرکت های بازرگانی مشغول به حسابداری بود، اما در همان سال به علت علاقه زیاد به موتور سواری از ادامه کارش انصراف داد. وی در سال 94 به همراه آقایان به مسابقه رالی ایرانی توانست وارد شود و در آن جا با سایر افراد به رقابت بپردازد. این موتور سوار حرفه ای توانست با پشتکاری که دارد افتخارات زیادی را برای کشور خود ایران به دست آورد.

بهناز شفیعی بلاگری هم می کند؟

یکی از بزرگ ترین سوالاتی که ذهن افراد را به خود درگیر کرده این است که این خانم موتور سوار یعنی بهناز شفیعی به شغل بلاگری نیز مشغول می باشد؟ در این باره ما تحقیقات و جست و جو های بسیاری را انجام دادیم. متوجه شدیم که خانم شفیعی در برنامه پر تعامل و پر طرفدار اینستاگرام دارای دنبال کننده های بسیار زیادی می باشد و از همین طریق نیز درآمد زیادی را به خود اختصاص داده است. وی در این فضا با منتشر کردن استوری های هیجان انگیز تبلیغاتی توانسته است شغل جدیدی برای خود دست و پا کند. پس می توانیم به این نتجه برسیم که بهناز شفیعی در حال حاضر در فضای اینستاگرام به شغل بلاگری نیز مشغول می باشد.

بهناز شفیعی چه افتخاراتی کسب کرده است؟

بهناز شفیعی چه افتخاراتی کسب کرده است؟

شفیعی از بانوان موتور سواری می باشد که در سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرده است. وی تا به حال افتخارات زیادی را برای کشور خود به دست آورده است و همچنین توانسته است در این فضا بسیار موفق و معروف شود. از جمله افتخاراتی که این شخص به دست آورده است می توان به حضور در بین 8 زن قدرتمند جهان اشاره کرد که توانست برای ایران مایه افتخار باشد.

مدرک تحصیلی بهناز شفیعی چیست؟

سوالات بسیاری مبنی بر این که مدرک تحصیلی خانم بهناز شفیعی چه می باشد وجود دارد. برخی از دوست داران این شخص بر این باور هستند که خانم شفیعی در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در همین راستا نیز کار خود را ادامه داده است. البته این در حالی می باشد که خود خانم شفیعی، که از بدلکاران حرفه ای ایرانی نیز می باشد در یکی از لایو های مصاحبه ای خود این گونه عنوان کرده است که تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس و در رشته حسابداری ادامه داده است. وی تا سال 94 در یکی از شرکت های بازرگانی به شغل حسابداری مشغول بوده است.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. خانم بهناز شفیعی در چه سالی به دنیا آمده است و محل تولد وی در چه شهری می باشد؟

    این فرد در تاریخ 27 آذر ماه سال 1368 و در شهر کرج به دنیا آمده است و در همین شهر نیز فعالیت می کند.

  2. این بدلکار و موتور سوار حرفه ای چگونه به این کار علاقه مند شد؟

    وی در سال 1383 در یکی از سفرهای خود به همراه خانواده اش، زنی را درحال موتور سواری دید و از همان زمان به این شغل و حرفه علاقه زیادی پیدا کرد.

  3. بزرگ ترین افتخار خانم بهناز شفیعی چه می باشد؟

    از بزرگ ترین افتخارات این شخص حضور در میان 8 زن قدرتمند و برتر در جهان می باشد.

  4. همسر این موتور سوار چه کسی بوده است؟

    همسر این شخص آقای ناصر حجازی بوده که از دروازه بانان سابق تیم ملی بوده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *