بیوگرافی ویشکا آسایش + اختلاف سنی او و همسرش

در این مقاله قرار است درباره ویشکا آسایش یکی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. از گذشته تا کنون اهمیت دیدن فراتر از هر حسی بوده است. نیاکان ما با توجه به تجربه های خود می‌گفتند دیدن کی بود مانند دیدن؟! همین جمله نشان از اهمیت این موضوع است. تصاویر همیشه تاثیر زیادی بر انسان ها داشته اند. از این رو از گذشته تا کنون سعی داشتند تا مسائلی را از این طریق به مردم آموزش دهند. سینما و تلویزیون ابزار های بسیار مهمی هستند برای نشان دادن آن چه که لازم است مردم بدانند. بازیگر های زیادی از گذشته تا کنون در این عرصه پا گذاشته اند و اثری ماندگار از خود به جای گذشته اند به نام تصویر و صدا. در این مقاله سعی داریم تا یکی از این بازیگر های خوب سینما و تلویزیون ایران را معرفی کنیم. هنر همیشه نزد ایرانیان بوده است.

از همین رو بسیاری از بانوان کشور مان خوش درخشیده اند. یکی از این بانوان ویشکا آسایش است. بازیگری با بازی متفاوت و حرفه ای خود که زندگی شخصی جذابی نیز دارد. او در کنار همسرش توانست پیشرفت زیادی در این زمینه داشته باشند. او که مهارت های زیادی در صنعت سینما دارد نزدیک به سی سال است که در این صنعت فعالیت می کند. از جمله کار های او می توانیم به طراحی صحنه و طراحی لباس اشاره کنیم. هنرپیشگی وی نیز که معرف حضور همگان است. او که در اروپا تحصیل کرده است هم اکنون یکی از زنان سرشناس ایران محسوب می شود. با همراهی در این مقاله سعی می کنیم تا خانم آسایش را بیشتر معرفی کنیم.

ویشکا آسایش کیست؟

ویشکا آسایش کیست؟

بیوگرافی ویشکا آسایش را می توانیم با مشخصات شخصی وی شروع کنیم. تاریخ تولد ویشکا آسایش ۱۶ آبان ۱۳۵۱ است. او در ابتدای ۵۰ سالگی قرار دارد. او که زاده و بزرگ شده تهران است در نوجوانی به همراه خواهرش به آلمان رفت تا تحصیل خود را در کنار عمویش ادامه دهد و سپس به لندن برای تحصیلات تکمیلی برود اما این مدت خیلی زیاد نبود و دوباره به ایران بازگشت و تصمیم گرفت تا دیپلم خودش را در ایران بگیرد و سپس برای دانشگاه به انگلستان برود. او کارشناسی طراحی لباس و صحنه را دارد. خانواده مادری وی نیز در گذشته در عرصه هنر فعالیت هایی داشته اند. مادر خانم آسایش دختر نویسنده و شاعر ایرانی شین پرتو است. دایی خانم آسایش نیز فیلمساز ایرانی مازیار پرتو است.

خانم آسایش در امام علی، سریال مشهور ایرانی شناخته و وارد عرصه بازیگری شد. خانم آسایش در نقش قطام در این سریال تاریخی حضور داشت همچنین ویشکا آسایش ورود آقایان ممنوع را تبدیل به سینمایی بسیار جذابی کرد. اگر از فیلم ها و سریال هایی که وی حضور داشته بگذریم داستان ازدواج وی با رضا قبادی نیز می تواند موضوع جالب و هیجان انگیزی باشد. خانم آسایش و همسرش در زمانی که در لندن حضور داشت و برای تعطیلات به ایران آمده است با یکدیگر آشنا شدند، ویشکا به مدت دو سال علاقه مند به این شخص بود که در انتها با شخصیت جالبی که دارد علاقه خود را ابراز و پروسه ازدواج وی کلید خورد. او نه تنها بازیگر فوق العاده ای است بلکه مادر یکتایی نیز برای پسر ۱۶ ساله خود، گیو است. یکی‌ دیگر از ویژگی های بارز این زن موفق اهمیت وی به ورزش است. او که ورزش کردن را بسیار دوست دارد به رشته هایی مثل دوچرخه سواری، کوه نوردی، شنا و سوارکاری علاقه دارد و عضوی جدا نشدنی از زندگی‌ وی هستند. او در کوه نوردی بسیار موفق عمل کرده است و فتح های فراوانی را در کارنامه کوه نوردی خود دارد، فتح قله دماوند یکی از افتخارات زندگی ویشکا آسایش است.

ویشکا آسایش در دورهمی دعوت شد؟

ویشکا آسایش با «ما همه با هم هستیم» همکاری خود را با مهران مدیری آغاز کرد. همکاری او با مهران مدیری ادامه پیدا کرد و در سریال های طنز مدیری نقش آفرینی کرد از جمله سریال شبکه خانگی دراکولا. عکس ویشکا آسایش در دراکولا را می توانیم با جستجو در گوگل ببینیم. ویشکا آسایش در خندوانه نیز حضور داشت و برنامه دیدنی برای بینندگان بود. رامبد جوان خود یکی از مجری های برتر تلویزیون ایران است که با شخصیت فوق العاده ی ویشکا آسایش برنامه دیدنی را ساختند.

درآمد ویشکا آسایش چقدر است؟

درآمد ویشکا آسایش چقدر است؟

ویشکا آسایش از جمله بازیگران زن موفق در سینما و تلویزیون ایران است. او قرارداد هایی با مبالغ قابل توجه ای در کارنامه کاری خود دارد. در سال ۱۳۹۴ ویشکا آسایش به عنوان پولساز ترین بازیگر زن ایرانی شناخته شد. او در این سال فیلم های زیادی بازی کرد که از جمله آن ها می توان به نهنگ عنبر، در مدت معلوم و من دیگر مارادونا نیستم نام برد. او در گذشته نیز با سینمایی هایی همچون ورود آقایان ممنوع و خوابم میاد یکی از پولساز ترین بازیگر ها معرفی شد. او همچنان با بازی درخشان خود در خوب بد جلف و دراکولا توانسته بار دیگر هنر خود را به پول تبدیل کند. حضور وی در فیلم و سریال باعث فروش بیشتر می شود پس قرارداد های وی نیز باید درخور هنر او باشد. ویشکا آسایش و رضا عطاران زوج های هنری پولساز در تاریخ سینما هستند.

آدرس پیج اینستاگرام ویشکا آسایش چیست ؟

این روز ها که اکثر سلبریتی ها را می توانیم در شبکه های اجتماعی پیدا کنیم و تصاویر زیبایی از بازی های فوق العاده وی ببینیم. کار های وی همیشه خاطره انگیز و شادی بخش بوده است. ویشکا آسایش اینستاگرام را تحت تاثیر هنر قرار داده است و پیج شخصی وی دارای تیک آبی است. تعداد پست های این بازیگر درجه یک نزدیک به ۹۰۰ تا است که نشان از فعال بودن ویشکا آسایش در اینستاگرام است. او ۱.۳ میلیون دنبال کننده در این شبکه مجازی دارد. آدرس پیج اینستاگرام ویشکا آسایش vishka.asayesh است.

شغل اصلی ویشکا آسایش چیست؟

خانم آسایش هنر خود را در زمینه های مختلفی نشان داده است. از طراحی لباس و صحنه تا هنرپیشگی از هنر های بارز وی است. او بازیگری است که در صحنه واقعی تئاتر حضور فعالی داشته است و به اصطلاح خاک صحنه تئاتر را نیز خورده است. ثروت ویشکا آسایش در وهله اول هنر و صداقت خویش است اما فعالیت های هنری وی نیز منبع درآمد ویشکا آسایش است.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

تصاویر زیادی از این بازیگر سرشناس در اینترنت وجود دارد. می توانیم با جستجو در گوگل تصاویر بسیار زیبایی از زندگی‌ شخصی وی و کار هایی که انجام داده است می‌توانیم ببینیم. همچنین پیج شخصی وی در اینستاگرام تصاویر به روز و جدیدی دارد که با دنبال کردن این پیج می توانیم آن ها را ببینیم.

فیلم های محبوب ویشکا آسایش کدامند؟

در کارنامه کاری خانم آسایش فیلم های محبوب زیادی وجود دارد که فروش های خوبی نیز داشته است. اکثر فیلم های این بازیگر در ژانر طنز بوده است. او از سریال امام علی که سریالی تاریخی و خاصی بود شروع به کار کرد و به دلیل بازی خوبی که ارائه داد هنرپیشگی در زندگی اش ادامه پیدا کرد.
او که از سال ۱۳۷۶ بازی در فیلم سینمایی ساحره را آغاز کرد تا کنون فیلم های سینمایی زیادی را بازی کرده است که چند تا از آن ها را نام می بریم.

  • مسافر وی
  • گل یخ
  • شیرین
  • کتاب قانون
  • ورود آقایان ممنوع
  • زنان ونوسی، مردان مریخی
  • پرتقال خونی
  • خوابم میاد
  • سیزده
  • نهنگ عنبر ۱ و۲
  • در مدت معلوم
  • پنجاه کیلو آلبالو
  • من و شارمین
  • دراکولا
  • خوب بد جلف
  • خوک
جوایز و افتخارات ویشکا آسایش شامل چه مواردیست؟

جوایز و افتخارات ویشکا آسایش شامل چه مواردیست؟

این بازیگر فوق العاده دارای جوایز و ‌افتخارات زیادی در کارنامه هنری خود است.

  1. دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم ورود آقایان ممنوع
  2. جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره بین المللی فیلم ریورساید آمریکا برای فیلم گورکن
  3. نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره ی فیلم زمستان آمریکا برای فیلم گورکن
  4. جایزه ویژه هیئت داوران به عنوان برترین بازیگر از جشنواره فیلم های آسیایی لس انجلس آمریکا برای فیلم گورکن
  5. جایزه بهترین بازیگر زن در بخش فیلم های مستقل جشنواره فیلم کالیای اسپانیا برای فیلم گورکن
  6. نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن کمدی در جشن حافظ برای در سریال دراکولا

ویشکا آسایش چند سال دارد؟

طبق تاریخ تولد خانم آسایش او هم اکنون حدود ۴۹ سال دارد. زن موفقی که توانسته در این سال ها افتخارات بسیار زیادی برای خود کسب کند و نام درخشانی در ایران داشته باشد.

آیا تا به حال مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

مصاحبه های زیادی با این بازیگر پولساز ایران انجام شده است. تمامی این مصاحبه ها را می توانیم با جستجو در گوگل در آپارات ببینیم و یا در اینستاگرام با جستجو هشتگ نام ویشکا آسایش آن ها را مشاهده کنیم.

همسر این بازیگر کیست؟

همسر خانم آسایش در هر زمینه ای که فعالیت کرده است همراه او بوده است. ویشکا آسایش در لندن با رضا قبادی آشنا شد و ازدواج کرد و ثمره این ازدواج پسری به نام گیو است.

دین ویشکا آسایش چیست؟

دین ویشکا آسایش چیست؟

اطلاعات دقیقی از این که خانم آسایش چه دینی دارد در دست نیست اما احتمال می رود وی قبلا مسیحی یا ارمنی بوده و هم اکنون مسلمان است.

سوالات متداول

  1. ویشکا آسایش چه کسی است؟

    خانم آسایش متولد ۱۶ابان ۱۳۵۱ است. زاده و بزرگ شده ای ایران است ولی دوره تحصیلات تکمیلی خود را انگلیس گذرانده است. او همسر رضا قبادی است و یک پسر به اسم گیو دارد.

  2. چند فیلم محبوب ویشکا آسایش چیست؟

    ورود اقایون ممنوع، نهنگ عنبر، خوابم میاد، پنجاه کیلو آلبالو و من و شارمین از فیلم های محبوب وی است. همچنین سریال دراکولا و مختارنامه از کارنامه هنری وی است.

  3. ویشکا آسایش چه کسی است؟

    ویشکا آسایش متولد ۱۶ابان ۱۳۵۱ است. زاده و بزرگ شده ای ایران است ولی دوره تحصیلات تکمیلی خود را انگلیس گذرانده است. او همسر رضا قبادی است و یک پسر به اسم گیو دارد.

  4. پیج اینستاگرام ویشکا آسایش چیست؟

    پیج ویشکا آسایش دارای۱.۳ میلیون فالوور و حدودا ۹۰۰ پست است که آدرس این پیج vishka.asayesh است همچنین پیج شخصی وی دارای تیک آبی است.

  5. ویشکا آسایش در چه زمینه هایی فعال است؟

    ویشکا آسایش علاوه بر هنرپیشگی بارزی که دارد به دلیل تحصیلش در رشته طراحی صحنه و لباس، در این زمینه نیز فعالیت دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *