پریانکا چوپرا + – سایت بازی انفجار

پریانکا چوپرا یکی از بازیگران هندی می باشد که تحصیل خود را در آمریکا ادامه داده است و بعد از بازگشت به کشورش در مسابقات دختر شایسه جهان شرکت کرد که توانست در آن جا نام دختر شایسه جهان را به خود بگیرد. در ادامه این مقاله همره ما باشید تا درمورد این بازیگر هندی و زندگینامه وی، همچنین فیلم هایی که او بازی کرده است توضیحاتی را به شما بدهیم.

سوالات متداول

بیوگرافی پریانکا چوپرا بازیگر

پریانکا چوپرا یکی از زیبا ترین بازیگران هندی متولد سال 1982 در شهر جمشید پور، بیهار در کشور هندوستان می باشد او در زمینه بازیگری، خوانندگی، مدلینگ و تهیه کنندگی فعالیت می کند، همسر او نیک جوناس یک خواننده آمریکایی می باشد. در مورد پدر و مادر او باید گفت که پدر او آشوک چوپرا در ارتش کار می کرد و به دلیل شغلی که داشت همش در حال تغییر محل زندگی بودند به همین دلیل پریانکا بسیار با فرهنگ جای به جای هندوستان آشنا می باشد. پدر و مادر وی پریانکا را بسیار دوست داشتند زیرا او فرزند نخست آن ها بود و علاقه ای که به او داشتند حد و مرز نداشته است.

پریانکا برادری نیز دارد که هفت سال از وی کوچیک تر می باشد. در پاسخ به سوال این که پریانکا چوپرا کیست باید گفت که پریانکا برای ادامه تحصیل در سن هجده سالگی به آمریکا مهاجرت کرد و در آن جا رشته های موسیقی کلاسیک غربی، آواز خوانی و رقص ماتاک ادامه تحصیل داد وی در آن جا در خانه یکی از عمه هایش زندگی می کرده است. او پس از سه سال به هند بازگشت و در سال 2000 در مسابقات زیبا ترین زن هند و زیبا ترین زن جهان شرکت کرد که توانست به عنوان زیبا ترین زن جهان انتخاب شود. سپس بعد آن بود که پیشنهاد هایی برای بازی کردن در فیلم ها به آن پیشنهاد شد و در نهایت به بازیگری روی آورد.

زندگی پریانکا چوپرا که یکی از بازیگران زن هندی می باشد پس از ورود به عرصه بازیگری بسیار تغییر یافت، لذا باید گفت که دختر عموی او پرینیتی چوپرا نیز از بازیگران بالیوود بوده است، پریانکا برای فیلم اعتراض برنده بهترین هنرپیشه نقش منفی شده است این فیلم با همراهی آمریش پوری منتشر شده بود که آخرین بازی این هنرپیشه در کنار پریانکا بوده است. پریانکا در سال 2008 توانست با بازی کردن در فیلم های دوستانا و فشن پیشرفت چمشگیری کند و در جشنواره فیم فیر و دیگر جشنواره های بالیوود جایزه بهترین هنرپیشه نقش اول زن را در فیلم فشن دریافت کند.

اینستاگرام پریانکا چوپرا

برای پیدا کردن اینستاگرام او می توانید وارد برنامه اینستا شوید و نام او سرچ کنید تا اینستاگرام او با تیک آبی برای شما بالا بیاید، پریانکا چوپرا توییتر نیز دارد که شما می توانید توییت های او را نیز مشاهده کنید و همچنین که پریانکا چوپرا اینستا بسیار پر دنبال کننده می باشد تعداد دنبال کننده های پیج او 73.4 میلیون نفر می باشند و چیزی به حدود 3,481 پست به اشتراک گذاشته است این بازیگر دو پیج با تیک آبی دارد که آی پیج اصلی آن parianka chopra می باشد.

پریانکا چوپرا و همسرش

پریانکا چوپرا و همسرش

همسر او شخصی به نام نیک جوناس می باشد که نیک جوناس بازیگر و خواننده آمریکایی می باشد این دو در سال 2018 با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب یک فرزند می باشند.

فیلم های پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا یکی از بازیگران دوستداشتنی می باشد که تمام فیلم های او جذاب می باشند و کسی نیست که فیلم های او را دوست نداشته باشد لذا ما در این متن تعدادی از فیلم های او را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید خیلی راحت یکی از بهترین فیلم های او انتخاب کنید و تماشا کنید.

کریش

یکی از بهترین فیلم های پریانکا فیلم کریش می باشد، این فیلم در سال 2006 منتشر شده است و کارگردان آن راکش روشن می باشد، داستان این فیلم به این صورت است که کریشنا مهرا بعد از فوت پدر و مادرش همراه با مادربزرگش در یک شهر دور افتاده زندگی می کند، کریشنا در آن جا تنها می باشد و کاری برای انجام دادن ندارد تا این که یک گروه توریست به آن جا می آید و در آن جا چتر یکی از گردشگران دچار مشکل می ظود که کریشنا او را نجات می دهد.

با من ازدواج می کنی؟

این فیلم یک فیلم کمدی و عاشقانه می باشد که کارگردان آن دیوید داوان می باشد این فیلم در سال 2004 منتشر شده است و محصول کشور هندوستان می باشد. داستان این فیلم به این صورت است که سمیر توان کنترل خشم و عصبانیت خود را ندارد و درگیری های متعددی دارد که سر این موضوع دادگاهی می شود لذا برای آرامش به شهری دیگر سفر می کند در آن جا عاشق یک دختر می شود و لذا در همان وضع خشمگین می شود و به مردی که در خیابان بود سیلی می زند که متوجه می شود آن مرد پدر همان دختری است که عاشقش می باشد.

کوانتیکو

این فیلم یکی از بهترین سریال های خارجی می باشد که از سال 2015 تا سال 2018 پخش شده است داستان این فیلم درمورد استخدام می باشد که یک گروه برای آموزش و استخدام به یک شهر می روند تا اموزش های لازم را ببینند و افراد این گروه افرادی بسیار خلاق و متفکر می باشند که به استخدام در می آیند و یکی از آن ها مغز متفکر بزرگ ترین حمله تروریسی می باشد.

ماجرا حاملگی و بچه دار شدن پریانکا چوپرا

چوپرا و نیک جوناس موفق شدند با رحم اجاره ای صاحب فرزند بشوند این دو زوج به دلیل مشغله کاری و 39 سال سن داشتن چوپرا از بچه دار شدن خودشان کناره گیری کردند و تصمیم گرفتند رحم اجاره ای، اجاره کنند. این دو از طریق آژانسی که این کار را انجام می دهد توانستند با زنی آشنا شوند که قبلا نیز این کار را کرده بوده است. این دو زوج در اینستاگرام خود این گونه نوشته بوده اند: با شادی و هیجان فراوان تایید می کنیم که از طریق رحم اجاره ای به یک نوزاد خوشامد گفته ایم. با احترام خواستار حفظ حریم خصوصی مان در این دوره خاص هستیم در شرایطی که روی خانواده مان تمرکز کرده ایم. از همه شما ممنونیم. این دو اطلاعات بیشتری درمورد فرزند خود را فاش نکردند.

کودک آن ها حدود دوازده هفته زودتر به دنیا آمد. او در بیمارستان کلیفرنیا جنوبی متولد شد همچنین به دلیل زود به دنیا آمدن دخترشان باید چند هفته در بیمارستان بماند و بعد به پدر و مادرش بپیوندد. در رسانه ها این گونه گفته می شود که پریانکا هیچ مشکلی برای بارداری نداشته است اما به دلیل مشغله کاری و همچنین دشواری بارداری در 39 سال سن، از این رو تصمیم گرفتند رحم اجاره ای، اجاره کنند و اکنون این دو بازیگر و خواننده صاحب یک فرزند دختر می باشند.

پریانکا چوپرا قبل از عمل

پریانکا چوپرا قبل از عمل

در رسانه های مختلف خبر هایی درمورد عملی زیبایی این بازیگر وجود دارد اما هیچ‌ کدام از این خبر ها دقیق و موثق نمی باشند، لذا تا جایی که مشخص است این بازیگر عمل بینی و تزریق ژل را داشته است. همچنین چهره پریانکا چوپرا در ماتریکس بسیار مورد انتقاد قرار گرفت و از زیبایی او صحبت هایی شد لذا باید گفت این بازیگر قرار است در ماتریکس 4 با یک نقش متفاوت وارد فیلم شود. همچنین که می دانید پریانکا چوپرا قد بلندی دارد و همین موضوع باعث می شود او یک مدلینگ خوبی باشد.

پریانکا چوپرا دختر شایسته جهان هم بوده است؟

پریانکا بعد از بازگشت از آمریکا به کشور خودش در مسابقات دختر شایسته شرکت کرده بود و توانست در این مسابقات افتخاراتی را کسب کند که همین موضوع باعث شد به پیشنهاد های زیاد فیلم شود، او نیز پس از آن به عرصه سینما و بازیگری وارد شد. برای دیدن عکس های وی می توانید نام او را در گوگل سرچ کنید تا عکس این بانوی شایسته را مشاهده کنید همچنین پریانکا چوپرا در ساحل عکس های فراوانی دارد که می توانید آن ها را نیز تماشا کنید.

پریانکا چوپرا و شاهرخ خان با هم فیلم دارند؟

این دو بازیگر مشهور با هم فیلم های زیادی را بازی کرده اند از جمله فیلم های آن ها می توان به فیلم دان اشاره کرد که بسیار پر طرفدار و زیبا می باشد این فیلم یکی از فیلم های همکاری این دو می باشد که چندین قسمت دارد. برای دیدن فیلم های دیگر از این دو بازیگر مشهور می توانید، با سرچ کردن در گوگل این فیلم ها را پیدا کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

درآمد این سلبریتی به چه صورت است؟

همان طور که گفته شد پریانکا بازیگر، خواننده، مدل و تهیه کننده می باشد که می توان گفت تمام این شغل ها درآمد بسیار بالایی دارد حال که پریانکا تمام این شغل ها با هم انجام می دهد می توان گفت او بسیار ثروتمند است و درآمد دقیق آن را نمی دانیم اما او جزو ثروتمند ترین بازیگران می باشد.

سوالات متداول

  1. پریانکا چوپرا کیست؟

    او یک بازیگر، خواننده، تهیه کننده و مدل هندی می باشد که در کشور آمریکا تحصیل کرده است.

  2. همسر این بازیگر کیست؟

    همسر او نیک جوناس خواننده و بازیگر آمریکایی می باشد.

  3. این بازیگر چند سال اختلاف سنی با همسرش دارد؟

    پریانکا 39 سال سن و نیک جوناس 29 سال سن دارد و این دو ده سال فاصله سنی دارند.

  4. آیا این بازیگر عمل زیبایی کرده است؟

    خبر دقیقی از عمل زیبایی او در دست نیست اما تا جایی که در رسانه ها گفته می شود او عمل زیبایی بینی و تزریق ژل انجام داده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *