بیوگرافی نگار جواهریان + لیست همسران و جدید ترین حواشی او

نگار جواهریان یکی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی می باشد که به خاطر ایفای نقش در فیلم‌های متعدد برای علاقه‌ مندان به تلویزیون و جامعه ایران شناخته شده و معروف می باشد. به همین خاطر بسیاری از افراد به دنبال آشنایی بیشتر با زندگی شخصی و فعالیتش در زمینه کاری هستند. لذا ما در این مطلب به گوشه هایی از فعالیت‌های او در عرصه سینما و تلویزیون و همچنین بخش هایی از زندگی شخصی اش و حواشی که تاکنون درگیر آن است پرداخته ایم.

نگار جواهریان کیست؟

نگار جواهریان کیست؟

نگار جواهریان بازیگر توانمند سینما و تلویزیون در بیست و دوم دی ماه سال ۱۳۶۱ در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. او در یک خانواده یک هنردوست متولد شد و از آنجایی که پدرش علاقه زیادی به تئاتر داشت همیشه برای تماشای برنامه های مختلف تئاتر مشتاق بود. علاوه بر این پدرش یکی از سهامداران سینما تئاتر شهر تهران نیز است. همین حضور نگار در برنامه‌ های مختلف تئاتر سبب شد تا علاقه و اشتیاق او به بازیگری از همان کودکی شکل بگیرد. طوری که از ۱۴ سالگی به دنبال فراگیری و آموزش بازیگری رفت و در مدرسه هنر و ادبیات کودکان مشغول به تحصیل شد.

ین آموزش ها ادامه یافت تا اینکه سرانجام موفق شد در سال ۱۳۸۰ اولین بازی خود را در سینما انجام دهد و در فیلمی به کارگردانی رسول صدرعاملی به ایفای نقش پرداخت. اولین تجربه حضور او در تلویزیون با سریال باران عشق به کارگردانی احمد امینی بود و او در ادامه فعالیتش را به عنوان بازیگر ادامه داد و اوج شهرتش با بازی در سریال زیر تیغ صورت گرفت.

محل زندگی نگار جواهریان کجاست؟

خانواده این بازیگر شایسته در کشور کانادا اقامت دارند و در این کشور زندگی می کنند. اما خود او در حال حاضر به همراه همسر و تنها دخترش در شهر تهران سکونت دارد. اما در رابطه با این که در کدام محله و منطقه ای تهران زندگی می کند اطلاعات دقیقی ارائه نشده است.

همسر نگار جواهریان کیست؟

همسر این بانوی هنرمند، بازیگر و مجری معروف سینما یعنی رامبد جوان می باشد. رامبد جوان تجربه دو ازدواج ناموفق را در زندگی خود داشته و سومین ازدواج او با نگار جواهریان بوده است. نگار جواهریان و رامبد جوان در سال ۱۳۹۵ طی مراسمی در کشور یونان که با حضور خانواده و برخی از دوستان و همکارانشان برگزار شد به صورت رسمی با یکدیگر ازدواج کردند.

معروف ترین فیلم های نگار جواهریان کدامند؟

معروف ترین فیلم های نگار جواهریان کدامند؟

این بانوی هنرمند از جمله بازیگرانی است که وسواس و دقت خاصی در انتخاب نقشه هایش دارد و هر فیلمی را برای بازی انتخاب نمی کند. به همین خاطر تعداد فیلم هایی که در کارنامه هنری او ثبت شده است نسبت به دیگر بازیگران کم تعداد تر می باشد. برخی از معروف ترین فیلم های او عبارتند از:

طلا و مس

 طلا و مس در سال ۱۳۸۹ به کارگردانی همایون اسعدیان ساخته شد و آن را می ‌توان از موفق ‌ترین آثار سینمایی ایران دانست. در این فیلم نگار جواهریان و سحر دولتشاهی در کنار هم به ایفای نقش پرداخته اند.

اینجا بدون من

فیلم اینجا بدون من در سال ۱۳۹۰ به کارگردانی بهرام توکلی ساخته شد و بازیگران مطرحی از جمله پارسا پیروزفر و فاطمه معتمد آریا در کنار این بازیگر در آن نقش آفرینی کرده‌اند. این فیلم در جشنواره های متعدد خارجی حضور پیدا کرده و استقبال فراوان از سوی مخاطبین نیز مواجه شد.

بی خود بی جهت

بی خود بی جهت نام یکی دیگر از آثار سینمایی این بازیگر توانمند می باشد که در سال ۱۳۹۱ به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در ژانر خانوادگی و اجتماعی ساخته شده است. بازیگران مطرح دیگری همچون رضا عطاران، احمد مهرانفر و پانته آ بهرام نیز در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

دوئت

دوئت نیز از جمله آثار سینمایی این خانم بازیگر می باشد که در سال ۱۳۹۴ به کارگردانی نوید دانش ساخته شده است. در این فیلم در کنار نگار جواهریان بازیگران دیگری از جمله هدیه تهرانی و علی مصفا نیز حضور دارند و این فیلم توانست در سال ۱۳۹۸ به اکران عمومی درآید.

زیر تیغ

زیر تیغ نام سریالی است که در سال ۱۳۸۵ شبکه یک سیما پخش می شد. کارگردان این سریال محمدرضا هنرمند بود در آن بازیگرانی از جمله فاطمه معتمدآریا،  پرویز پرستویی و کوروش‌ تهامی نیز به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال با ژانر درام ساخته شده است که از نظر موضوعی می ‌توان گفت انقلابی در سریالهای تلویزیونی ایجاد کرد و اوج شهرت و معروفیت نگار جواهریان با بازی در این سریال شکل گرفت.

عکس نگار جواهریان را در کجا ببینیم؟

عکس نگار جواهریان را در کجا ببینیم؟

عکس های بسیاری از این خانم بازیگر در وب سایت های مختلف و همچنین شبکه های متعدد فضای مجازی منتشر شده است. او تا قبل از ازدواج با رامبد جوان به واسطه‌ بازی در چند فیلم به شهرت رسید و بعد از ازدواج نام او بیش از پیش بر سر زبانها افتاد و به همین خاطر وب سایت های متعددی به بیوگرافی و انتشار عکس‌های او پرداخته ‌اند که برای مشاهده عکس نگار جواهریان می توانید به آن ها مراجعه کنید.

اینستاگرام نگار جواهریان چیست؟

خانم بازیگر همچون دیگر افراد در اینستاگرام صفحه شخصی به نام خود دارد. با دنبال کردن این پیج می توان آخرین اخبار مربوط به سینما تلویزیون و تئاتر را به دست آورد. در حال حاضر حدود یک میلیون و ۲۰۰ نفر دنبال کننده در اینستاگرام پیج او را دنبال می کنند. نگار برخلاف دیگر بازیگران چندان از انتشار پستهای خانوادگی، اجتماعی و سیاسی خوشش نمی آید و خودش را درگیر این موضوعات نمی کند. آیدی پیج نگار جواهریان اینستا negarjavaheriian می باشد و با دنبال کردن آن از آخرین اطلاعات مربوط به حضور نگار جواهریان در خاتون مطلع شوید.

درآمد نگار جواهریان چقدر است؟

نگارجواهریان علاوه بر این که به عنوان بازیگر فعالیت دارد در زمینه ترجمه و خبرنگار نیز فعالیت دارد و تاکنون چندین نمایشنامه مهم را ترجمه کرده است. به همین خاطر می توان این طور گفت که او درآمد خوبی دارد با این حال می ‌توان به طور دقیق در رابطه با میزان ثروت نگار جواهریان اظهار نظری کرد.

پرفروش ترین فیلمی که نگار جواهریان در آن بازی کرده چه نام دارد؟

معروف ترین و پرفروش ترین فیلمی که این بازیگر در آن به ایفای نقش پرداخته است فیلم طلا و مس بود که به کارگردانی همایون اسعدیان ساخته شده بود. این فیلم در جشنواره های متعدد ملی و بین المللی حضور پیدا کرد و توانست جوایز متعددی از این جشنواره ها را به خود اختصاص دهد.

نگار جواهریان چه حاشیه هایی داشته است؟

نگار جواهریان چه حاشیه هایی داشته است؟

با وجود این که این بانوی هنرمند در طول سال‌ها فعالیتش تلاش کرده است که بدون حاشیه و به دور از جنجال به فعالیت خود ادامه دهد اما باز هم حاشیه ها و شایعات متعددی در رابطه با او در شبکه های متعدد مطرح شده است. یکی از این حاشیه ها مربوط می شود به عکسهای تقریباً بی حجاب نگار جواهریان در کانادا که واکنش‌ها و بازخورد های منفی زیادی در رابطه با او مطرح شد. همچنین انتشار خبر جدایی او از رامبد جوان مدتی پس از ازدواج شان بسیار چالش انگیز بود و برای مدت ها طرفداران این دو به دنبال دانستن علت جدایی نگار جواهریان و رامبد جوان بودند تا جایی که با انتشار عکس های دونفره شان به این شایعات خاتمه دادند.

نگار جواهریان در دورهمی

برنامه دورهمی یکی از برنامه های سرگرمی و جذاب می باشد که با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم پخش می شد. تاکنون نگار جواهریان در این برنامه به عنوان مهمان حضور نداشته است اما به عنوان مهمان از نگار جواهریان در خندوانه دعوت شد و با حضور در این برنامه گپ و گفتی جالب و دیدنی را با رامبد جوان انجام داد.

ثروت نگار جواهریان چقدر است؟

در مصاحبه های متعددی که با این خانم بازیگر انجام شد همواره بیان داشت که علاقه زیادی به صحبت در رابطه با زندگی شخصی ندارد و از این که در رابطه با اطلاعات خصوصی و زندگی شخصی او سوال پرسیده شود چندان خوشش نمی آید. به همین خاطر او تا به حال در رابطه با اینکه میزان درآمد او فعالیت‌هایش در در سینما و تلویزیون چه مقدار می باشد و اینکه چه میزان ثروت دارد اطلاعاتی را ارائه نکرده است.

زایمان نگار جواهریان در کانادا

حاصل ازدواج نگار جواهریان و رامبد جوان یک فرزند دختر به نام نوردخت می ‌باشد که در اواخر تیرماه ۱۳۹۸ متولد شده است. او برای تولد دخترش و زایمان برای مدت کوتاهی به کشور کانادا سفر کرد، سفری که با انتشار تصاویر مربوط به آن در فضای مجازی جنجال زیادی را در رابطه با آن ها به پا شد.

کلیپ رقص رامبد جوان و نگار جواهریان

کلیپ رقص رامبد جوان و نگار جواهریان

عروسی رامبد جوان و نگار جواهریان با حضور چند تن از مهمانان خصوصی در کشور یونان صورت گرفت. طرفداران این دو به دنبال تماشای عکس ها و کلیپ های مربوط به این میهمانی از جمله کلیپ رقص آن ها هستند. اما باید گفت که تصاویر و فیلم های زیادی از این جشن منتشر نشده است.

سوالات متداول

  1. اولین بازی نگار جواهریان در چه سالی صورت گرفت؟

    در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلمی به کارگردانی رسول صدرعاملی به ایفای نقش پرداخت.

  2. پر فروش ترین فیلمی که این بازیگر در آن بازی کرده است چه نام دارد؟

    فیلم طلا و مس پر فرووش ترین فیلم او می باشد.

  3. برای مشاهده عکس های نگار جواهریان و فرزندش به چه طریق می توان اقدام کرد؟

    این بازیگر علاقه زیادی به انتشار تصاویر مربوط به فرزندش ندارد.

  4. نگار جواهریان در چه برنامه هایی حضور داشته است؟

    او در برنامه دورهمی حضور داشته است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *