بازیگران همجنس گرا در سینمای هالیوود و ایران + پارتنر آن ها

همجنسگرایی یا همان لواط عملی است که همواره در طول تاریخ و در جوامع مختلف عملی قبیح و ناشایست بوده است. در چند سال اخیر که شاهد گسترش و رواج بی قید و بندی و فساد در جوامع غربی هستیم این عمل نه تنها گسترش پیدا کرده است بلکه با ایجاد کمپین ها و تشکل های مختلف حمایت نیز می شوند. بسیاری از افراد معروف و چهره های سرشناس در حمایت از جامعه دگرباشان خود نیز به جمع آنها پیوسته اند. امروزه می ‌بینیم که برخی از بازیگران و سلبریتی های مشهور جهان بدون هیچ شرمی علناً در جمع های مختلف خود را همجنس گرا اعلام کرده و با افتخار به آن اقرار می کنند. ما در این مطلب برخی از بازیگران همجنس گرا خارجی و ایرانی را معرفی خواهیم کرد و به طور جزئی به بیوگرافی آن ها خواهیم پرداخت.

معروف ترین بازیگران همجنس گرا زن کدامند؟

معروف ترین بازیگران همجنس گرا زن کدامند؟

همجنسگرایی در چند دهه اخیر یک امری کاملاً طبیعی و رایج شده است و برخی از بازیگران و سلبریتی های مشهور بدون هیچ ابایی علناً اذعان به همجنسگرا بودن خود می کنند. به همین خاطر لیست طولانی از اسامی این بازیگران از جمله بازیگران زن که همجنسگرا هستند وجود دارد. به خصوص اینکه اخیراً برخی از کشورها در حمایت از چنین عملی به آن وجه قانونی داده اند و بر این اساس افراد دگرباش به صورت قانونی و رسمی می ‌توانند به عنوان زوج به ازدواج یکدیگر درآیند. اگر نگاهی به بیوگرافی برخی از بازیگران زن در کشورهای غربی بیاندازیم برخی از آنها به عنوان همجنسگرا معرفی شده‌اند. بازیگران زن مطرح و سرشناسی از جمله بیتریس آلدا، روزی اودانل، سوزان بلو، لی‌لی تاملین، جی‌جی گورجس، سوزان فلانری و افراد بسیار دیگر که ذکر نام آن ها در این مطلب نمی گنجد.

معروف ترین بازیگران همجنس گرا مرد کدامند؟

رواج همجنسگرایی فقط محدود به بازیگران زن نمی‌ باشد و در بین بازیگران معروف مرد نیز افراد زیادی هستند که خود را همجنسگرا معرفی کرده و به عنوان دگرباش با همجنس خود ازدواج کرده اند. ‏جیسون استوارت که یک هنرپیشه و کمدین معروف در آمریکا می باشد علنا همجنسگرا است و تا کنون بارها خود را به عنوان همجنسگرا معرفی کرده است. متیو استتون از دیگر بازیگران سرشناس و مشهور سینما و تلویزیون آمریکا می باشد که تاکنون موفق به دریافت چندین جوایز مهم نیز شده است، او نیز خود را یک همجنسگرا معرفی کرده و یکی از فعالان حقوق دگرباشان نیز می باشد. پیتر پیچ کارگردان، بازیگر و فیلمنامه نویس معروف آمریکایی می باشد که با بازی در مجموعه تلویزیونی به عجیبی مردم به شهرت رسید او نیز یکی از بازیگران معروف مرد همجنسگرا می باشد.

معروف ترین زوج های همجنس گرا کدامند؟

معروف ترین زوج های همجنس گرا کدامند؟

با رسمی و قانونی شدن ازدواج دگرباشان در برخی از کشورهای غربی و حمایت همه جانبه از آنها بسیاری از این افراد برای عادی سازی و رسمیت بخشیدن به روابط همجنسگرایی خود اقدام به ازدواج و ثبت قانونی آن کرده‌اند. در میان این ازدواج های قانونی نام برخی از چهره‌های معروف و بازیگران سرشناس به عنوان زوج های دگرباش به چشم می ‌خورد. الن دی ‌جنرس و پورشا دی راسی دو زوج همجنسگرای معروف هستند که الن کمدین معروف آمریکایی و پورشا دی نیز یک بازیگر است که در سال ۲۰۰۸ به صورت رسمی با یکدیگر ازدواج کرده اند. جُوان یوسف و ریکی مارتین، مدتها شایعات زیادی در خصوص همجنسگرایی مارتین مطرح شد تا اینکه خود او مارتین اعلام کرد که همجنسگرا می باشد و به زودی قرار است با جوان یوسف که یک هنرمند سوئدی می باشد ازدواج کند. نیل پاتریک هریس و دیوید برتکا، این دو شخص معروف و بازیگر مدت ها با یکدیگر نامزد بودند و پس از اینکه در سال ۲۰۱۱ ازدواج همجنسگرایان نیویورک رسمی اعلام شد آنها به صورت قانونی در سال ۲۰۱۴ در ایتالیا با یکدیگر ازدواج کردند.

معروف ترین بازیگران همجنس گرا ایرانی کدامند؟

در کشور ایران بشدت با همجنسگرایی و دیگر باشی برخورد می‌شود و جامعه اقلیت دگرباشان ایران در محدودیت ‌های زیادی قرار دارند. با وجود اینکه بارها در حمایت از از این گروه جنبش ها و تشکل‌های گوناگون شکل گرفته است اما هنوز هم موفق نشده اند در کشور ایران به رسمیت یابند. به همین خاطر اگر هم در بین بازیگران و سلبریتی های معروف افرادی همجنسگرا باشد به خاطر همین ممنوعیت تا کنون اقرار به دگرباشی نکرده‌اند. با این حال برخی از این چهره های معروف مشکوک به همجنسگرایی هستند و این طور در رابطه با آنها گفته می‌شود که به جامعه دگرباشان تعلق دارند. برخی از این افراد را در ادامه معرفی خواهیم کرد:

محمد خردادیان

محمد خردادیان رقصنده معروف ایرانی می باشد که تقریباً برای تمام ایرانیان شناخته شده است. او سالهای زیادی است که با رقص های زیبایش موزیک ویدیو های جذاب و دیدنی را اجرا کرده است. همسر او پس از مدت زندگی مشترک با محمد خردادیان به دلیل اینکه اول همجنس گرا بود از وی جدا شد.

شاهین نجفی

با قانونی شدن ازدواج دگرباشان در انگلیس لیستی از این افراد در کشور انگلیس منتشر شد که در بین آنها نام شاهین نجفی شاعر و خواننده معروف ایرانی به چشم می خورد.

مانیا اکبری

مانیا اکبری یکی از چهره‌ های فعال در عرصه سینما می باشد که به ساخت فیلم‌ های بی‌ پایه و نامفهوم پرداخته است. او به تازگی به خارج از کشور مهاجرت کرده و پس از حضورش در برنامه بی بی سی فارسی مشخص شد علت فرار بازیگر خانم همجنس باز ایرانی همجنسگرایی می باشد. او در این برنامه اعلام کرد تا زمانی که نتواند فیلم هایش را در ایران پخش کند به ایران برنمی گردد.

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی که یکی از بازیگران سرشناس ایرانی می باشد بیشتر به خاطر نقش آفرینی در سریال های طنز و کمدی شهرت دارد. او بارها در پیام های مختلف حمایت خود را از جامعه دگرباشان اعلام کرده است و همین واکنش های او موجب شده تا عده ای این ‌طور گمان کنند که او نیز به این جامعه تعلق دارد.

بهرام رادان

با انتشار خبر قانونی شدن ازدواج دگرباشان در آمریکا بهرام رادان در پستی حمایت خود را از چنین خبری اعلام کرد و آن را برابر با لغو برده داری دانست و همین اظهار نظر او در اذهان عمومی اینطور شکل گرفت که دگرباش است.

عکس بازیگران همجنس گرا مرد

عکس بازیگران همجنس گرا مرد

تا اینجای مطلب برخی از بازیگران سرشناس مرد که همجنسگرا هستند را برای شما معرفی کردیم. اکثر این افراد چهره هایی معروف هستند که عکس های بسیاری از آنها منتشر شده است. بنابراین اگر نام هر کدام از این افراد را در شبکه‌های اینترنتی جستجو کنید می توانید عکس های مربوط به آن ها را مشاهده کنید.

عکس بازیگران همجنس گرا زن

بازیگران زنی که اعلام همجنسگرایی کرده است همگی حضوری پر رنگ در سینما و تلویزیون دارند و از شهرت زیادی برخوردارند. برای مشاهده عکس های این بازیگران زن می توانید هم به شبکه‌های اینترنتی و هم به صفحات شخصی آنها در فضای مجازی وارد شوید.

پیج اینستاگرام بازیگران همجنس گرا چیست؟

به طور معمول اکثر افراد از جمله بازیگران همجنسگرا در شبکه های مجازی به خصوص اینستاگرام فعالیت دارند و صفحات شخصی در این شبکه موجود است. اگر آیدی این بازیگران را در اختیار ندارید با وارد کردن نام آنها به لاتین در قسمت جستوجوی این شبکه به پیج اینستاگرام آن ها دسترسی پیدا کنید.

بازیگران همجنس گرا چه حاشیه هایی داشته اند؟

تمامی افراد مشهور و معروف همواره با حاشیه ‌های فراوانی درگیر هستند و بازیگران دگرباش نیز قاعده مستثنا نیستند. به خصوص اینکه آنها عضو دگرباشان می باشند و همین امر حاشیه ها و شایعات را پیرامون آن ها بیشتر هم می کند. به عنوان مثال محمد خردادیان سلبریتی معروف ایرانی پس از سالها زندگی مشترک با همسرش به دلیل همین دگرباشی از همسرش جدا شد چراکه همسر او دیگر نمی ‌توانست با این شرایط او کنار بیاید و همین خبر برای مدتها حاشیه های فراوانی در رابطه با او به وجود آورد.

در هالیوود چند زوج بازیگران همجنس گرا وجود دارد؟

در هالیوود چند زوج بازیگران همجنس گرا وجود دارد؟

سینمای هالیوود (هالیوود کجاست) که به عنوان قطب سینمای جهان نیز شناخته می‌شود همواره در رواج بی قید و بندی در هر زمینه پیشگام بوده و با ساخت فیلم های متعدد از چنین حرکت هایی به نوعی حمایت کرده است. دگر باشی یکی از همین رفتارهای ناشایست است که به وضوح در بسیاری از فیلم های هالیوودی به چشم می خورد از جمله بازیگران همجنس گرا فیلم جاودانگان. بسیاری از بازیگران هالیوود اعتراف به همجنس گرایی کردند طوری که روز به روز به تعداد زوج های همجنسگرای هالیوود افزوده می شود.

درآمد بازیگران همجنس گرا چقدر است؟

با بررسی بیوگرافی بازیگران همجنس گرا و کارنامه هنری آن ها در زمینه ‌های دیگری نیز فعالیت دارند که هر کدام از آنها درآمد های خوب و قابل توجهی برای آنها ایجاد می کند و همین امر موجب شده تا آنها به عنوان افراد ثروتمند شناخته شوند.

کدام بازیگران ایرانی به همجنس گرا ها ابراز ارادت کرد؟

با شکل گیری تشکل های مختلف در ایران در حمایت از دگرباشان جنسیتی برخی از بازیگران و سلبریتی های معروف با انتشار پست هایی در صفحات شخصی خود در فضای مجازی حمایت خود را از این افراد اعلام کردند. اشخاصی مثل آناهیتا همتی، بهرام رادان، فرشته حسینی و بهاره رهنما از جمله این افراد هستند که به عنوان حامی دگرباشان شناخته شدند.

کمپین مطالبه برخورد با بازیگران همجنس گرا

با انتشار پست هایی در حمایت از دگرباشان از سوی برخی از هنرمندان مطرح ایران عده ای در واکنش به چنین حمایتی خواستار ممنوع تصویر شدن و ممنوع شدن آن ها از ادامه فعالیتشان در عرصه سینما و تلوزیون شدند و حتی کمپین هایی هم بر ضد آن ها شکل گرفت.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. علت رواج هم جنسگرایی در جامعه چیست؟

    به علت قانونی شدن این رابطه از سوی برخی دولت ها این موضوع رواج پیدا کرده است.

  2. بازیگران هم جنسگرای زن چه کسانی هستند؟

    بازیگران زن مطرح از جمله بیتریس آلدا، روزی اودانل، سوزان بلو، لی‌لی تاملین، جی‌جی گورجس، سوزان فلانری و افراد بسیار دیگر جزو بازیگران زن همجنسگرا می باشند.

  3. آیا همجنسگرایی در بین سلبریتی های ایرانی وجود دارد؟

    برخی سلبریتی های ایرانی از جمله محمد خردادیان، شاهین نجفی و مانیا اکبری از جمله افراد معروف ایرانی هستند.

  4. کدام یک از هنرمندان ایرانی به عنوان حامی همجنسگرا شناخته شدند؟

    اشخاصی از جمله آناهیتا همتی، بهرام رادان، فرشته حسینی حامیان همجنسگرایی هستند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *