شهرام شب پره را چقدر می شناسید؟ بیوگرافی، لیست کنسرت ها و ماجرای دستگیری در ایران –

شهرام شب پره یکی از خواننده های لس آنجلسی می باشد که ترانه سرا، آهنگساز نیز می باشد وی بازیگر فیلم ایرانی نیز بوده است، با اطمینان خاطر می توان گفت هیچکس وجود ندارد که شهرام شب پره را نشناسد اما برای اطلاعات بیشتر درمورد زندگی او و دانستن همه چیز در مورد شهرام شب پره در این مقاله همراه ما باشید.

شهرام شب پره کیست؟

شهرام شب پره کیست؟

شهرام شب پره از خوانندگان ایرانی، ترانه سرا و آهنگساز می باشد که بعد از ویگن مرد اول موسیقی پاپ است. اولین موزیک خود را در 16 سالگی منتشر کرد و همچنین مقطع دیپلم خود را از دبیرستان خامنه ای پور گرفته است. در ادامه بیوگرافی شهرام شب پره می توان گفت که او در بیمارستان ورجاوند تهران به دنیا آمده است و متولد هفده بهمن ماه و سال 1326 می باشد. پدر او افسر ارتش و نوازنده سنتور بوده است، شهرام شب پره کاملا در یک خانواده فرهنگی و موسیقی دوست بزرگ شده است و آن ها در محله تهران نو زندگی می کردند، همچنین باید گفت مادر شهرام شب پره خانوم فروغ الزمان مدیر و دبیر در دبیرستان بوده است که به نواختن تار نیز می پرداخته است. شهرام دو برادر به نام های شهبال و شهنام یک خواهر به نام شهناز دارد.

شهرال شب پره خالق و حامی گروه بلک کتس بوده است، شهنام نیز در تگزاس زندگی می کند و گیتار را به صورت حرفه می نوازد. اما خواهر او شهناز شب پره فارغ التحصیل در رشته پیانو از کنسرواتوار معتبر موزیک وین اتریش می باشد. همان طور که در این متن مشخص است خانواده شهرام شب پره همه اهل موسیقی و هنر و نوازندگی می باشند.

شهرام در سیزده سالگی به نواختن تنبک می پرداخته است تا این که در شانزده سالگی توانسته است کار حرفه ای خود را در هتل قو شمال آغاز نماید. او در سن هفده سالگی نیز با بزرگانی مثل ابراهیم حامدی (ابی) و سیاوش قمیشی گروه موسیقی شورشیان را پایه گزاری کردند که در مدت کوتاه بسیار در سر زبان ها بود و بسیار درخشید. شهرام شب پره اولین آلبوم خود را به نام گرگ و بره در سال 1356 منتشر کرد، او در زمانی که آمریکا بود نیز آلبوم دیار و هیچ کجا ایران نمیشه، را منتشر کرد.

لذا لازم به ذکر است که شهرام شب پره قبل از وقوع انقلاب ایران را ترک می کند و به آمریکا شهر لس آنجلس مهاجرت می کند. همچنین در مورد همسر وی باید گفت که او سال ها است که با شخصی به نام نسترن ازدواج کرده است و این دو یک دختر به نام دنیا دارند و همچنین لازم به ذکر است که شهرام شب پره قبل از مهاجرت به آمریکا در ایران حدود پنج فیلم ایرانی بازی کرده است و در همان زمان قبل از انقلاب بازیگر فیلم های ایرانی بوده است.

عکس های شهرام شب پره را در کجا ببینیم؟

عکس های شهرام شب پره را در کجا ببینیم؟

برای دیدن عکس های او می توانید نام او را گوگل سرچ نمایید تا عکس های زیادی از او را مشاهده کنید و یا این که به پیج اینستاگرام او مراجعه کنید و از صفحه اصلی خودش او را دنبال کنید و عکس های اشتراکی او را ببینید، برای پیدا کردن اینستاگرام او نیز کافیست نام او را در این برنامه سرچ نمایید تا پیج اصلی او را پیدا کنید و همچنین از آن جایی که شهرام شب پره بسیار مشهور و معروف می باشد شما در هر کجا که نام او را سرچ کنید خیلی راحت عکس های زیادی برایتان بالا می آید.

آدرس پیج اینستاگرام شهرام شب پره چیست؟

همان طور که در بالا گفته شد برای پیدا کردن پیج او می توانید نام او را در اینستاگرام سرچ کنید و پیجی که تیک آبی دارد و تعداد بالایی دارد به یقین پیج اصلی او می باشد اما اگر آی دی دقیق او را می خواهید می توانید این آی دی shahrame_shabpare را سرچ کنید تا وارد پیج اصلی او شوید، لذا موضوع جالب اینجا است که شهرام شب پره با آن همه معروفیت و مشهوریت هنوز در اینستاگرام تیک آبی ندارد و تعداد دنبال کننده های او 203 هزار نفر می باشد، او هشتاد و دو پست به اشتراک گذاشته است و صد و شش نفر دنبال می کند.

همسر این خواننده کیست؟

همسر این خواننده کیست؟

شهرام شب پره سال های زیادی می باشد که با خانوم نسترن ازدواج کرده است و ثمره این ازدواج تنها یک دختر به نام دنیا می باشد. اطلاعات دیگری درمورد همسر وی در رسانه ها وجود ندارد.

چه حاشیه هایی برای شهرام شب پره به وجود آمد؟

حاشیه ای که برای این خواننده مشهور و محبوب پیش آمد در مورد شخصی به نام یاشار بود که این شخص با کلاهبرداری که انجام داد باعث شد رسانه های ایرانی شهرام شب پره را شریک او تلقی کنند اما در طی یک مصاحبه با شهرام شب پره درمورد این قضیه این گونه توضیح داده شد که من هیچ شراکتی با یاشار نداشتم و به دلیل اعتماد به امیر احتشام زاده یکی از پیش کسوتان پینگ پنگ ایران و یکی از دوستان قدیمی شهرام می باشد که پدر زن یاشار نیز می باشد از همین رو شهرام برای خرید خانه در آلانیا به یاشار اعتماد می کند لذا یاشار خود را به عنوان نماینده شرکت ج ب ج معرفی کرده بود.

شهرام نیز در این مصاحبه اعلام می کند که هیچ همکاری ای با او نداشته و فقط شهرام شب پره کار تبلیغات با شرکت معتبر کاته اوعلو را انجام می دهد و به غیر از تبلیغات در این زمینه فعالیت دیگری ندارد. همین موضوع باعث شده بود که رسانه های ایرانی بدون هیچ مدرکی شهرام شب پره را شریک یاشار جلوه دهند اما شهرام اعلام کرد که یاشار کلاهبردار است زیرا از شهرام، معین و ستار دزدی کرده است و از ترکیه به ایران فرار کرده است. از همین رو شهرام می گوید به دلیل این که نمی دانستم خود چگونه به ایران بروم کار های شکایت را به همسرم واگذار کردم و همسرم از او شکایت کرد و یاشار اکنون در زندان می باشد.

برترین آهنگ های شهرام شب پره چه نام دارد؟

برترین آهنگ های شهرام شب پره چه نام دارد؟

شهرام شب پره آهنگ های معروف و پر طرفدار زیادی است و معمولا همه آهنگ های او را شنیده اید لذا ما در این متن چند عدد از بهترین آهنگ‌های این خواننده را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید آهنگ های وی را بیشتر بشناسید.

عادت

آهنگ عادت از شهرام شب پره یکی از پر طرفدار ترین آهنگ های وی می باشد این آهنگ بدون همراهی کسی و تنها خوانده شده است و همچنین زمان این آهنگ 4:44 دقیقه می باشد. این آهنگ یکی از آهنگ های قدیمی این خواننده می باشد.

عروسی

این آهنگ یکی از آهنگ های بسیار شاد و قدیمی از شهرام می باشد که بسیار آهنگ به یاد ماندنی و مشهوری بوده است. زمان این آهنگ 4:06 دقیقه می باشد و کاملا به صورت تکی خوانده شده است، هنوز که هنوز است این آهنگ در خاطر طرفدارانش می باشد.

عزیزم

آهنگ عزیزم از شهرام شب پره با 3:24 دقیقه زمان یک آهنگ زیبا و به یاد ماندنی از این خواننده می باشد که طرفداران بسیاری دارد.

برو برو

آهنگ برو برو یک آهنگ غمگین از شهرام می باشد که زمان این آهنگ 4:05 دقیقه می باشد و این آهنگ یک آهنگ قدیمی از شهرام می باشد که جزو بهترین آهنگ های او می باشد.

دلبر

آهنگ دلبر یکی از آهنگ های پر طرفدار و محبوب او می باشد که زمان آن 5:05 دقیقه می باشد و جزو بیشترین زمان آهنگ های او می باشد و این آهنگ نیز به صورت تکی خوانده شده است و همراهی در آهنگ وجود ندارد.

شغل اصلی این خواننده چیست؟

شغل اصلی این خواننده چیست؟

تا آن جایی که اخبار در رسانه ها موجود است شغل او خوانندگی و تبلیغات می باشد و غیر از این چیزی درمورد شغل وی گفته نشده است. همچنین که معلوم است او از طریق آهنگ سازی و ترانه سرایی و کنسرت هایش درآمد کسب می کند در کنار این ها تبلیغات نیز انجام می دهد که از این طریق نیز درآمد کسب می کند.

اولین آهنگ شهرام شب پره چه نام داشت؟

شهرام شب پره اولین فعالیت خود را در سال 1343 آغاز نموده است و به همراه ابی و سیاوش قمیشی یک گروه تشکیل دادند و آهنگ هایی را منتشر کردند ابی و شهرام قبل از انقلاب آهنگ هایی مانند suzan,come Down Jesus و چیلی پوم را با همراهی یکدیگر منتشر کرده اند که در آهنگ چیلی پوم آهنگسازی را شهرام شب پره به عهده گرفته است. سن شهرام شب پره در آن زمان هفده سال بود.

آیا شهرام شب پره بیماری خاصی دارد؟

در مورد بیماری شهرام شب پره اطلاعاتی در دسترس نیست پس از این سو بابد گفت که این خواننده درگیر هیچ بیماری ای نمی باشد لذا او در یک کنسرت که در سال 96 در مالزی برگزار شده بود به دلیل حمله چند مهاجم ایرانی به روی سن کنسرت باعث آسیب به این خواننده بزرگ شدند و او به دلیل شکستگی سر و استخوان بستری بیمارستان شد. شهرام شب پره همسرش و فرزندش در حال حاضر از سلامت جسمانی برخور دارند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

بهترین آلبوم های شهرام شب پره چه نام دارد؟

بهترین آلبوم های شهرام شب پره چه نام دارد؟

شهرام شب پره تا کنون آلبوم های بسیار زیادی را منتشر کرده است لذا ما در این متن تعدادی از بهترین آلبوم های وی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید آن ها را گلچین کنید و آهنگ های زیبای این خواننده را گوش دهید لذا تعدادی از بهترین آلبوم های وی که می توانیم برای شما نام ببریم البوم گرگ و بره و طلسم و هیچ کجا ایران نمیشه و آلبوم دیار می باشند که در ادامه توضیحات کاملی درمورد آن ها به شما می دهیم.

آلبوم گرگ و بره

این آلبوم جزو اولین آلبوم شهرام می باشد که در سال 1356 منتشر شده است و در این آلبوم می توانیم به آهنگ هایی مانند: دروغگو، عاشقیم حدی داره، تخت سلیمون، گرگ و بره، دو کبوتر و … اشاره کنیم که تمام این آهنگ ها را اریک آرکانت تنظیم کرده است و ترانه سرایی و آهنگسازی توسط شهرام شب پره انجام شده است فقط در این آلبوم فقط دو آهنگ می باشد که توسط دو شخص دیگر آهنگسازی و ترانه سرایی شده است، در آهنگ گرگ و بره آهنگ سازی و ترانه سرایی توسط سلی انجام شده است و در آهنگ لیلا که در این آلبوم وجود دارد توسط شخص ناشناسی آهنگ سازی و ترانه سرایی شده است اما تنظیم همه این آهنگ ها توسط اریک آرکانت انجام شده است.

آلبوم هیچ کجا ایران نمی شه

این آلبوم با همراهی ابی و شاهرخ در سال 1359 منتشر شده است، در این آلبوم آهنگ هایی مانند افسونگر و دل و دلبر و دوستت دارم توسط اشخاص دیگری ترانه سرایی و آهنگسازی شده اند اما در آهنگ های دیگر ترانه سرایی و آهنگسازی توسط خود شهرام شب پره انجام شده است و تنظیم تمام این آهنگ ها توسط منوچهر چشم آذر انجام شده است. تعدادی از آهنگ های این آلبوم عزیزم، دل و دلبر، افسونگر، همخونه، هیچ کجا ایران نمیشه و لیلا می باشد در کل تعداد کل آهنگ های این البوم ده آهنگ می باشد.

آلبوم دیار

این آلبوم یکی از آلبوم هایی می باشد که حدود دو الی سه سال منتشر کردن آن طول کشیده است و هر کدام از آهنگ ها را تعدادی را در سال اول تعدادی را در سال دوم و تعدادی را در سال سوم پخش کرده است اما شروع این آلبوم از سال 1359 می باشد و اتمام آن در سال 1361 می باشد. تمام این آهنگ ها در این آلبوم توسط شهرام شب پره آهنگ سازی و ترانه سرایی شده است لذا تنظیم آن توسط منوچهر چشم آذر انجام شده است. ترانه هایی مانند اون کیه، مسافر، دوماد، طناز و…. جزو این آلبوم می باشند. در کل تعداد کل آهنگ های این آلبوم پانزده آهنگ می باشند.

آلبوم طلسم

این آلبوم با همراهی شهره صولتی، در سال 1363 منتشر شده است. تنظیم تمام آهنگ های این آلبوم توسط منوچهر چشم آذر انجام شده، اما آهنگسازی و ترانه سرایی آن اکثرا با خود شهرام شب پره بوده است لذا چند عدد از آهنگ ها توسط شاهرخ، منوچهر چشم آذر، مسعود هوشمند، سیاوش قمیشی و ژاکلین آهنگسازی و ترانه سرایی شده است. آهنگ هایی مانند طلسم، برو، رسوا، چرا رفتی، قسمت و… جزو آهنگ های این آلبوم می باشند. در کل تعداد کل آهنگ‌ های این آلبوم هشت آهنگ می باشد که همه این آهنگ ها در همان سال شصت و سه منتشر شده است.

درآمد شهرام شب پره چقدر است؟

درآمد شهرام شب پره چقدر است؟

درآمد این خواننده معروف و پر طرفدار به صورت دقیق مشخص نیست اما از آن جایی که معلوم است درآمد کمی را به دست نمی آورد زیرا این خواننده توسط آهنگسازی برای خواننده های دیگر و یا کنسرت گذاشتن در شهر های مختلف و تبلیغات می تواند درآمد بالایی را کسب نماید. به جز این درآمد هایی که گفته شد درآمد دیگری از این خواننده به گوش نمی رسد و در رسانه ها بازگو نشده است.

برای دانلود آهنگ های این خواننده به کجا مراجعه کنیم؟

شما می توانید برای دانلود آهنگ های این خواننده مشهور به سایت های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید و یا این که او را در فضای مجازی دنبال کنید تا آهنگ های او گوش دهید لذا بهترین راه دانلود کردن از گوگل و سایت های معتبر می باشد.

کنسرت های شهرام شب پره

این خواننده با انرژی بالا و معروفیتی که دارد همیشه کنسرت هایش شلوغ می باشد و اکثرا به خاطر شهرام شب پره شاد وارد کنسرت هایش می شوند زیرا در کنسرت های او خبری از غم نیست. در جواب سوال این که شهرام شب پره چند سالشه بهتر است که بگوییم او 74 سال سن دارد اما هنوز هم همان انرژی روز های جوانی خود را دارد. این خواننده در کنسرت هایش آهنگ هایی مانند آهنگ شهرام شب پره امشب و آهنگ شهرام شب پره واویلا را بسیار اجرا کرده است لذا آهنگ شهرام شب پره یگانه سمن نیز کمتر در این کنسرت ها اجرا شده است.

شما می توانید برای دانلود آهنگ تو می تونی شهرام شب پره وارد گوگل شوید و نام این آهنگ را سرچ کنید و یا می توانید برای دانلود آهنگ شاگرد اول که بسیار معروف می باشد در گوگل دانلود آهنگ شهرام شب پره شاگرد اول را سرچ نمایید تا به این صورت خیلی راحت این آهنگ و آهنگ های دیگر را پیدا کنید و همچنین برای ریمیکس شهرام شب پره نیز می توانید همین کار را کنید تا آهنگ های ریمیکس از این خواننده را پیدا کنید.

بازگشت شهرام شب پره به ایران حقیقت دارد؟

بازگشت شهرام شب پره به ایران حقیقت دارد؟

شهرام شب پره قبل از انقلاب ایران را به مقصد آمریکا ترک کرد و بعد از آن هیچ وقت به ایران باز نگذشت اخباری که در این مورد وجود دارد کاملا شایعه می باشد حتی شهرام در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرده بود که به دلیل کلاهبرداری ای که توسط یکی از افراد از او شد و آن شخص به ایران بازگشت دیگر نتوانست این موضوع را خودش پیگیری کند و به ایران برود برای همین مجبور شد همسرش را به ایران بفرستد تا به شکایات و حل مشکل رسیدگی کند. پس همین طور که معلوم و وضاح است شهرام شب پره دیگر هیچ وقت به ایران بازگشت نداشت.

حتی خود او نیز نمی داند اگر به ایران بازگردد چه چیزی منتظر او است و همان طور که گفتیم به همین دلیل همسرش را به ایران فرستاد. بار ها در مصاحبه های خود گفته است که حاضرم حتی خوانندگی و شغلم را کنار بگذارم و به عنوان یک فرد معمولی برای درآمد خرج زندگی ام کار کنم و درآمد کسب کنم ولی حداقل بتوانم در ایران باشم و آنجا زندگی کنم این موضوع بسیار غم انگیز می باشد که با این همه علاقه او نتوانست به ایران بازگردد.

خواهر شهرام شب پره کیست؟

این خواننده خانواده ای اهل موسیقی دارد و تمام افراد خانواده اش در موزیک و موسیقی فعالیت هایی را دارند خواهر او نیز فارغ التحصیل در رشته پیانو از کنسرواتوار معتبر موزیک وین اتریش می باشد و برادران او نیز شهبال شب پره و شهنام شب پره می باشند لذا خبر هایی کاملا دروغین و حاشیه هایی وجود داشت که می گفتند، مجید قناد و شهرام شب پره برادر هستند این موضوع هم از آن جایی شروع شد که این دو رو به یک دیگر شباهت دادند و چون شبیه هم هستند پس حتما برادر هستند لذا این موضوع کاملا دروغ می باشد برادر شهرام شب پره فقط شهبال شب پره و شهنام شب پره می باشند که هر دو آن ها در زمینه موسیقی فعالیت می کنند.

گلچین 20 اهنگ برتر و خاطره انگیز از شهرام شب پره

این خواننده آهنگ های معروف و خاطره انگیز زیادی دارد شما می توانید برای پیدا کردن تعدادی از بهترین آهنگ های گلچین شده او می توانید گلچین آهنگ های شهرام شب پره را سرچ نمایید در غیر این صورت شما می توانید در این مقاله گلچین هایی که ما برایتان قرار داده ایم را نگاه کنید و از این آهنگ ها لذت ببرید پس ما تعدادی از آن ها را به شما معرفی می کنیم تا با پیدا کردن آن ها و گوش دادن به آن لذت ببرید، در این متن بیست گلچین از بهترین آهنگ های شهرام شب پره را برای شما قرار می دهیم و بهترین گلچین را می توانید انتخاب کنید.

آهنگ دیار، اهنگ هم خونه، آهنگ عزیزم، آهنگ گرگ و بره، آهنگ بارون بارونه، آهنگ هیچ کجا ایران نمی شه، آهنگ سرنوشت، آهنگ دوماد، آهنگ برو برو، آهنگ عادت، آهنگ طلسم، آهنگ دیدار، آهنگ کوچه به کوچه، آهنگ نشد که نشد، آهنگ قسم، آهنگ یار شیرین سخنم، آهنگ خجالتی، آهنگ عروسی، اهنگ لجباز، اهنگ شاگرد اول برخی از برترین آهنگ های گلچین های این خواننده می باشند.

سوالات متداول

  1. شهرام شب پره کیست؟

    او یک خواننده ترانه سرا و آهنگساز می باشد که قبل از انقلاب از ایران خارج شد و به آمریکا مهاجرت کرد؛ لذا او زمانی که در ایران بود پنج فیلم ایرانی نیز بازی کرده است و می توان گفت او هم بازیگر و هم خواننده است.

  2. شهرام شب پره چند تا بچه دارد؟

    او فقط یک بچه دارد که آن هم دختر می باشد و نام او دنیا است.

  3. شهرام شب پره با شهبال شب پره چه ارتباطی دارد؟

    شهرام و شهبال هر دو برادر می باشند و هر دو در زمینه موسیقی فعالیت می نمایند.

  4. آیا مجید قنادی برادر شهرام می باشد؟

    خیر این دو برادر نیستند فقط به دلیل شباهت چهره آن ها به هم بسیاری از افراد گمان کردند که این دو برادر یا فامیل می باشند اما هیچ گونه ارتباطی بین این دو نمی باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *