تمامی رکوردهای بی تی اس در گینس + بررسی جزئیات این رکوردها

در این مقاله می خواهیم درباره گروه بسیار معروف در سطح جهان بی تی اس و رکوردهای بی تی اس که طرفداران زیادی دارند حرف بزنیم. گروه بی تی اس مخفف Bangtan Sonyeondan به معنای پسران ضد گلوله نام یکی از بوی بند های جهان است. این بوی بند کره ای را هفت نفر تشکیل دادند.

اسامی این هفت نفر کیم نام جون (RM)، کیم سوک چین (Jin)، مین یونگی (J-Hope)، پارک جی مین (Jimin)، کیم تهیونگ (V) و جئون جونگ کوک (Jungkook) می باشد. در اوایل کار این گروه در زمینه هیپ پاپ فعالیت کرد ولی در ادامه به سبک های دیگر هم روی آورد. در سال 2013 بود که با کمپانی بیگ هیت آغاز به کار کردند و با انتشار آلبوم Cool 4 Skool 2 هفت نفر از آن ها به طور قطعی انتخاب شدند. گروه بی تی اس تاکنون رکورد های زیادی شکسته و جوایز زیادی هم دریافت کرده است. این گروه موسیقی پاپ کره ای در مجموع ۲۵ رکورد گینس را در زمینه های موسیقی، رسانه های اجتماعی، تعداد جایزه های صنعت سرگرمی و جوایز فرهنگی شکسته است. در این مقاله می خواهیم به این بوی بند معروف بپردازیم و از رکورد هایشان بگوییم.

بزرگ ترین رکوردهای گروه بی تی اس کدامند؟

بزرگ ترین رکوردهای گروه بی تی اس کدامند؟

در ابتدا به رکوردهای بی تی اس در یوتیوب می پردازیم. بی تی اس توانست رکورد پر بازدید ترین ویدیو در 24 ساعت اول انتشار ویدیو را در یوتیوب کسب کند و فقط در 24 ساعت تعداد ویو فوق العاده ای داشته باشد. همچنین در این زمینه این گروه پر بازدید ترین موزیک ویدیوی یک گروه کی پاپ در 24 ساعت اول یوتیوب را از آن خود کرد و در این زمینه رکورد دار می باشد. این موزیک ویدیو تنها در 24 ساعت اول ۱۰۸.۲۰۰.۰۰۰ بار دیده شده است.

بر اساس گزارش بیلبورد، بی تی اس بیش از هر گروه دیگری از 10 آهنگ پرفروش ایالات متحده در سال 2021، سه آهنگ از 10 آهنگ پرفروش را در اختیار داشت “Butter” رتبه اول، “Dynamite” رتبه دوم و “Permission To Dance” رتبه پنجم را به خود اختصاص دادند. بی تی اس به همراه آریانا گرانده رکورد بیشترین اولین حضور در Billboard Hot 100 را در اختیار دارند.

اولین نمایش “Butter” در ماه مه بزرگترین اولین آهنگ در تاریخ اسپاتیفای بود که بیش از 11 میلیون استریم را در روز جمع آوری کرد. تا این که “Easy On Me” ادل در ماه اکتبر در صدر آن قرار گرفت. البته بی تی اس رکورد های زیادی در پلتفرم اسپاتیفای دارد. به عنوان مثال آهنگ Butter که یک استقبال بی نظیری از این آهنگ شد، در اسپاتیفای با مجموع ۱.۸۸۸.۲۵۹.۸۸۴ بار استریم به بیشترین اجرای گروهی گوش داده شده رسیده است.

بعد از همه گیر شدن ویروس منحوس کرونا، تمامی کنسرت های زنده بی تی اس در سال 2020 لغو شد ولی آن ها برای آن که طرفداران خودشان را در این شرایط تنها نگذارند، شروع کردند به برگزاری کنسرت مجازی Bang Bang Con: The Live را با 756000 طرفدار در 107 کشور برای تماشای این برنامه شرکت کردند که در این کنسرت آنلاین بی تی اس توانست یکی از رکوردهای گینس با عنوان بیشترین بلیط فروخته شده برای یک کنسرت پخش زنده را بشکند و از آن خود کند.

بی تی اس تاکنون موفق شده 25 جایزه دریافت کند که 13 تای آن مربوط به سال 2020 به بعد می باشد. از سال 2020، بی تی اس در مجموع 13 جایزه Daesang (کره جنوبی) را در جوایز موسیقی آسیایی Mnet بین سال های 2016 تا 2020 برنده شده است.

در سی و چهارمین دوره جوایز سالانه انتخاب کودکان در 13 مارس، بی تی اس Fifth Harmony را با مجموع پنج جایزه انتخاب کودکان برابر کرد. BTS اولین جایزه انتخاب کودکان خود را در سال 2018 برای ستاره موسیقی جهانی مورد علاقه خود به دست آورد و برنده هایی را برای گروه موسیقی مورد علاقه در سال های 2020 و 2021 به دست آورد. BTS علاوه بر این، ستاره موسیقی جهانی مورد علاقه خود را برای بار دوم و آهنگ مورد علاقه خود را دریافت کرد.

طبق رکوردهای جهانی گینس، بی تی اس تقریباً 4,440,800 واحد از آلبوم خود Map of the Soul: 7 را فروخت و گروه کی پاپ عنوان رکورد پرفروش ترین آلبوم در کشور خود را تا مارس 2021 به دست آورد و این گروه توانست یکی دیگر از رکورد های گینس را بشکند.

رکوردهای گروه بی تی اس در کتاب گینس کدامند؟

بی تی اس تاکنون توانسته 25 تا از رکوردهای گینس را بشکند که به چند تایی از آن ها اشاره می کنیم.

این گروه توانست بیشترین ویو در یوتیوب را با 108.200.000 بار پخش ازآن خود کند. همچنین پیج اینستاگرامی بی تی اس دارای بیش از 40 میلیون فالوور می باشد که این رقم بیشترین رقم فالوور در اینستاگرام برای یک گروه موسیقی است. بی تی اس در پلتفرم های مختلف حتی تیک تاک هم دارای رکورد است. آن ها در کم ترین زمان به یک میلیون فالوور در تیک تاک هم رسیدند تا از این حیث هم رکورد دار باشند.

بی تی اس رکورد بیشترین درآمد سالیانه در جهان با 50 میلیون دلار در سال را ازآن خودش کرد. یکی از آهنگ های بی تی اس عنوان اولین آهنگ کی پاپ که به رتبه 1 جدول آلبوم های ایالات متحده را مال خود کرد.

record لایو بی تی اس

record لایو بی تی اس

اعضای بی تی اس تا چند وقت پیش اکانت اینستاگرام نداشتند و تنها از طریق یک پیج بی تی اس در اینستاگرام حضور داشتند. اما وقتی آن ها اکانت اینستاگرام خود را درست کردند، علاوه بر این که رکورد بیشترین تعداد فالوور در 10 ساعت را شکستند، رکورد بیشترین تعداد شرکت کننده در یک لایو هم شکستند. آن ها در اولین لایوشان با انبوهی از استقبال روبرو شدند و افراد زیادی در لایو آن ها شرکت کرد تا بی تی اس به این عنوان هم رحم نکند و این رکورد را هم بشکند.

گروه بی تی اس در سال 2021 میلادی چه record هایی را جا به جا کرد؟

بی تی اس تا الان آهنگ های زیاد و محبوبی منتشر کرده ولی هیچکدام به اندازه آهنگ Butter برای پسران کره ای رکورد نشکسته و جایزه نیاورده است. این گروه با انتشار تک آهنگ سال 2020 خود به نام Dynamite رکورد دیگری را که قبلاً در اختیار گروه Psy به نام Gangnam Style بود شکست. آهنگ Butter تا آوریل 2021 در مجموع 32 هفته در جدول 100 بیلبورد سپری کرد و سه هفته را در جایگاه شماره 1 گذراند.

تعداد رکوردهای گروه بی تی اس در کتاب گینس چقدر است؟

بی تی اس تاکنون توانسته تعداد 25 تا از رکورد های گینس را بشکند. از بیشترین استریم در اسپاتیفای تا بیشترین تعداد فالوور در 10 ساعت در اینستاگرام که همه آن ها متعلق به بی تی اس و اعضای آن می باشد. در قسمت های قبلی به چند مورد از آن ها اشاره کردیم.

رکورد فروش آلبوم های این گروه چقدر است؟

رکورد فروش آلبوم BTS چقدر است؟

طبق رکورد های جهانی گینس، بی تی اس تقریباً 4,440,800 واحد از آلبوم خود Map of the Soul: 7 را فروخت و گروه کی پاپ عنوان رکورد پرفروش ترین آلبوم در کشور خود را تا مارس 2021 به دست آورد و این گروه توانست یکی دیگر از رکورد های گینس را بشکند. همچنین آن ها رکورد بیشترین مدت زمان قرار گرفتن در رتبه 1 بیلبورد را با انتشار یک آلبوم ازآن خود کردند.

رکوردهای بی تی اس در اینستاگرام

این گروه پاپ کره ای 58.6 میلیون فالوور در این شبکه اجتماعی دارد. BTS این رکورد را از گروه One Direction بود. همچنین آن ها توانستند در تنها 43 دقیقه 1 میلیون فالوور جذب کنند و گروه BTS تنها در عرض ۵ ساعت موفق شد تعداد فالوور هایش را به ۱۰ میلیون برساند. بعد از آن که هر یک از اعضای بی تی اس به صورت جداگانه اکانت اینستاگرام زدند، طولی نکشید که اکانت های این 7 نفر هم به تعداد فالوور میلیونی رسید.

جوایزی که این گروه کسب کرده است

بی تی اس به اولین گروه موسیقی از قاره آسیا تبدیل شد که برنده جایزه «هنرمند سال» در جوایز موسیقی آمریکا می‌شود. اعضای گروه بی تی اس در این مراسم دو جایزه دیگر، جایزه بهترین دوگانه یا گروه در سبک پاپ و همچنین جایزه بهترین ترانه پاپ را دریافت کردند. آن ها همچنین به طور مشترک با گروه «کلدپلی» به اجرای ترانه جدید این گروه راک پرداختند. آهنگ Butter هم به محبوب ترین آهنگ پاپ در جهان رسیده است و در این موضوع جوایز مختلفی کسب کرد. موزیک ویدیوی دینامیت، یکی دیگر از آهنگ های بی تی اس به بیشترین تعداد ویو در یوتیوب رسید و این گروه در این مورد هم دارای رکورد هستند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. BTS چند بار برنده بهترین هنرمند سال شده است؟

    در واقع، بی تی اس اکنون سه بار (پیاپی) برنده آهنگ سال، چهار بار آلبوم سال، ششمین بار رکورددار هنرمند سال و هر سال نماد سال در سراسر جهان شده است.

  2. کدام آهنگ BTS بیشترین جوایز را برده است؟

    به ترتیب آهنگ های I need u, Dynamit, Butter دارای رکورد بیشترین تعداد جوایز برای این گروه هستند.

  3. آیا BTS برنده گرمی 2021 خواهد شد؟

    در مراسم گرمی 2021، بی تی اس در رده بهترین اجرای موسیقی پاپ دونفری و گروهی نامزد شد اما برنده نشد.

  4. چه زمانی بی تی اس موفق شد؟

    بی تی اس برای اولین بار در سال 2013 کار های زیادی انجام داد، که از آن ها می توان به انتشار اولین آلبوم خود ‘2 Cool 4 Skool’ و ‘O! RUL8,2’ برای اولین اجرای زنده آن ها در سال اشاره کرد. بعداً در همان سال، آن ها به عنوان بهترین هنرمند جدید در جوایز موسیقی کره جنوبی، اولین جایزه مهم گروه بی تی اس انتخاب شدند. در این سال بود که آن ها معروف شدند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *