راهنمای شرط بندی صنایع هرمزگان + بررسی ضرایب

تیم بسکتبال صنایع هرمزگان تیم های جدید بسکتبال می باشد که هنوز در لیست تیم های لیگ بسکتبال قرار نگرفته است و در تلاش است با انجام رقابت‌ های فینال بتواند جزو تیم های لیگ برتر بسکتبال ایران قرار بگیرد. تیم صنایع هرمزگان در مسابقات لیگ برتر حاضر شد مانند اکسون تهران، سپاهان اصفهان، شیمیدر قم و مهرام تهران رقابت کرده است و از آن ها شکست خورده است. مسابقات لیگ برتر بسکتبال با حضور ۱۶ تیم در دو گروه به صورت متمرکز در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار می شود.

بازیکنان معروف ایرانی در صنایع هرمزگان چه افرادی می باشند؟

بازیکنان معروف ایرانی در صنایع هرمزگان چه افرادی می باشند؟

در تیم صنایع هرمزگان بازیکنانی همچون علی جمشیدی واعظ محمودی نیما راهی زاده اسحاق حاتمی رضا مرادی مرتضی طاهری امید قاری نژاد و محمد امین درویش نژاد حضور دارند در ادامه به معرفی بازیکنان مطرح می‌ پردازیم.

علی جمشیدی

علی جمشیدی همراه به دو برادر خود در لیگ برتر بسکتبال ایران حضور دارند و در تیم‌ های مختلف رقابت می‌ کنند علی جمشیدی در تیم صنایع هرمزگان، محمد جمشیدی در تیم شیمی در تهران و مهدی جمشیدی به عنوان سرمربی تیم پدافند فعالیت می ‌کند.

واعظ محمودی

واعظ محمودی سرپرست گارد با شماره ۷ در تیم صنایع هرمزگان بازی می کند به گزارش خبرگزاری های صدا و سیما در سال ۹۹ واعظ محمودی نسب قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با این تیم در دفتر باشگاه تمدید کرد.

نیما راهی زاده

نیما راهی زاده در پست گارد با شماره ۲۴ بازی می کند. این بازیکن دررقابت‌ های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در تهران توانست با شکست تیم ملی لبنان قهرمان شود و مراسمی جهت استقبال او با حضور رئیس هیئت بسکتبال شهرستان بندرعباس، رئیس کمیته داوران، هیئت بسکتبال هرمزگان، عضو هیئت رئیسه بسکتبال استان و دیگر اعضا برگزار شد. این دیدار افزود که تیم ما شایسته قهرمانی بود و تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان در تورنمنت مجارستان بسیار عالی حاضر شد و توانست قهرمان شود در آخر بیان کرد که در بازی پایانی با نتیجه ۷۲-۶۴ تیم لبنان قرمان غرب آسیا را شکست دادیم و در مسابقات آسیایی پیروز شدیم.

اسحاق حاتمی

اسحاق حاتمی در پست فوروارد با شماره دو در تیم صنایع هرمزگان بازی می کند. این بازیکن در تاریخ ۴ سپتامبر سال ۲۰۰۰ در قشم متولد شد. از حاتمی در مسابقات آسیایی سال ۲۰۱۸ که در مالزی برگزار شد حضور یافت و با کسب قهرمانی این مسابقات را به پایان رساند.

رضا مرادی

رضا مرادی از جمله بازیکنانی بود که در فصل ۹۹-۹۸ در تیم صنایع هرمزگان در پست سنتر با شماره ۱۸ بازی می ‌کرد. این بازیکن به عنوان یکی از ۱۲ بازیکن تیم‌ ملی بسکتبال جوانان انتخاب شد و در شانزدهمین دوره مسابقات بسکتبال زیر ۱۷ سال غرب آسیا حضور یافت.

برنامه بازی های صنایع هرمزگان را از کجا دنبال کنیم؟

شما می توانید اخبار بازی های صنایع هرمزگان را به جستجوی عناوین کلیدی مانند اخبار بسکتبال ایران، شروع لیگ بسکتبال ایران، اسامی بازیکنان تیم بسکتبال صنایع هرمزگان ۱۴۰۰ ، اسامی بازیکنان تیم بسکتبال صنایع هرمزگان ۹۹، تیم بسکتبال مهرام، تیم بسکتبال صنایع هرمزگان ویکی پدیا، عکس تیم حسنایی هرمزگان و تمرینات این تیم بسکتبال بیابید و این اطلاعات و اخبار را مشاهده و دنبال کنید.

کدام بازیکنان امسال از صنایع هرمزگان جدا شدند؟

بازیکنان سال ۱۴۰۰ تیم صنایع هرمزگان شامل بازیکن واعظ محمودی، هارلد ساپریکیناس، نیما راهی زاده، حمد جواد خدابخشی، آمین درویش نژاد، تراک برایانت، اسحاق حاتمی، علی جمشیدی، عبدالصمد سرودی، محمد یزدان پناه، عمر بری، مجید رنجبری و امید قاری نژاد می باشد و بازیکنانی که در فصل گذشته در این تیم حضور داشتند و دیگر در این نیستند از این تیم جدا شدند.

صنایع هرمزگان در لیگ برتر چه عملکردی دارد؟

کدام بازیکنان خارجی در صنایع هرمزگان بازی می کنند؟

عمر بری

عمر بری از بازیکنان فصل 1400-99 باشگاه صنایع هرمزگان می باشد که در پست سنتر با شماره ۱۷ بازی می‌ کند این بازیکن ملیت آمریکایی دارد و جز بازیکنان برتر خارجی می‌ باشد.

تراک برایانت

تراک برایانت جز بازیکنان فصل 1400-99 این تیم می باشد که در پست فوروارد با شماره ۲۵ بازی می‌ کند این بازیکن خارجی ملیت آمریکایی دارد.

ویلی کواس

ویلی کواس از جمله بازیکنان فصل این تیم در پست سنتر با شماره ۵۰ بازی می کند این. بازیکن خارجی با ملیت ساحل عاجی می باشد.

کدار ادوارز

کدار ادوارز از بازیکنان فصل ۹۸- ۹۹ این تیم می باشد که در این تیم در پست فوروارد با شماره پنج بازی می‌ کند. این بازیکن خارجی ملیت آمریکایی دارد.

هارولد سابریکیناس

هارولد ساپریکیناس از بازیکنان فصل 1400-99 این تیم می باشد که در پست گارد با شماره ۱۰ بازی می‌ کند. این بازیکن خارجی ملیت لیتوانیایی دارد.

صنایع هرمزگان در لیگ برتر چه عملکردی دارد؟

این تیم توانست از لیگ دسته دو به لیگ برتر بسکتبال ایران پیدا کند و این موفقیت با مربیگری رضا هنگام پور به دست آورد. این تیم تازه وارد شده در اولین سال حضورش در رتبه هفتم جدول لیگ برتر بسکتبال قرار گرفت و به مسابقات پلی آف راه یافت که به علت بیماری کووید ۱۹ یا همان کرونا مسابقات پلی آف بسکتبال در ایران لغو شد. این تیم در رده بندی لیگ برتر بسکتبال در رتبه هفتم با ۳۴ امتیاز در ۲۴ بازی و ۱۰ برد و ۱۴ باخت می باشد.

تیم بسکتبال صنایع هرمزگان چند عنوان قهرمانی دارد؟

این تیم بسکتبال تا کنون ۱ مرتب درس فصل ۹۸- ۹۹ مقام هفتم را در لیگ برتر بسکتبال ایران کسب کرده است.

باشگاه بسکتبال صنایع هرمزگان در جذب بازیکنان نوجوانان نیز فعالیت دارد؟

تاکنون اخباری در مورد جذب بازیکنان نوجوان در این باشگاه به دست نرسیده است. انتظار می رود این تیم میزبان نوجوانان و جوانان استعداد در ورزش بسکتبال می باشد.

سوالات متداول

  1. واعظ محمودی در کدام پست تیم صنایع هرمزگان بازی می‌ کند؟

    واعظ محمودی در پست گارد با شماره ۷ در این تیم بازی می کند.

  2. نیما راهی زاده در کدام پست تیم صنایع هرمزگان بازی می کند؟

    نیما راهی زاده در پست گارد با شماره ۲۴ در این تیم بازی می کند.

  3. نیما راهی زاده توانست عنوان قهرمانی را در کدام مسابقات کسب کند؟

    نیما راهی زاده یکی از بهریتن بازیکنان صنایع هرمزگان با شکست تیم لبنان توانست قهرمان مسابقات غرب آسیا شود.

  4. اسحاق حاتمی از بازیکنان صنایع هرمزگان در چه تاریخی متولد شد؟

    اسحاق حاتمی در تاریخ ۴ سپتامبر سال ۲۰۰۰ در قشم متولد شد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *