رکوردهای رونالدو در گینس | رکوردهای رونالدو بیشتر است یا مسی؟

رکوردهای رونالدو تاکنون بیشتر از سایر فوتبالیست های مطرح در جهان مورد توجه طرفداران و دنبال کنندگان فوتبال قرار گرفته است‌. رکوردهای رونالدو با توجه به آنکه بیشترین امتیاز را برای تیم‌ هایی که او در آنها شرکت داشته به دنبال آورده است، باعث شده که تیم های زیادی را مایل به بستن قرارداد با رونالدو کند و همین باعث می شود که درآمدی که هر فصل به او تعلق می گیرد بیشتر و بیشتر شود. در ادامه قصد داریم تمامی رکوردهای ورزشی رونالدو را برایتان معرفی نماییم و شما را با او بیشتر آشنا سازیم پس در ادامه همراه ما باشید.

رکورد های رونالدو کدامند؟

رکوردهای رونالدو کدامند؟

زمانی که شما به دنبال مطالعه درباره رکوردهای رونالدو باشید، احتمالاً موارد بسیار زیادی از رکوردهای این فوتبالیست در اختیار شما قرار خواهد گرفت زیرا او در طی سال‌ ها فعالیت در عرصه فوتبال امتیازات بسیار زیادی در این زمینه کسب نموده است. حتی رکوردهایی از او در کتاب روکوردهای گینس نیز به ثبت رسیده است و به همین دلیل نیز ما تنها سه مورد از رکوردهای او را در ادامه خدمتتان نام خواهیم برد تا شما با افتخارات این بازیکن بیشتر آشنا شوید.

اولین بازیکنی که در 6 ال کلاسیکو متوالی گلزنی کرد

رونالدو نخستین بازیکنی است که موفق شده در ۶ رقابت ال کلاسیکو متوالی جایگاه بهترین گلزن را به دست آورد. وی همچنین از بازی رفت بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در کوپا دل ری در فصل ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ و همین‌طور در فصل ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ در بازی این دو تیم در لیگ لالیگا در ۶ دیدار به صورت متوالی هفت بار موفق به گلزنی شد و از این نظر صاحب رکورد شد. او همچنین با به ثمر رساندن ۱۶ کار موفق به کسب مقام سومین گلزن برتر تاریخ در الکلاسیکو شد.

بهترین گلزن رئال مادرید در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

کریستیانو رونالدو ۹۰ بار تاکنون با پیراهن رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شد و همچنین با پیراهن بلانکوس در این تاریخ رکورددار گلزنی در این مسابقات شد. بعد از این بازیکن، رائول گونزالس با ۶۶ گل در مقام دوم قرار دارد اما کریستیانو رونالدو توانست با به ثمر رساندن ۹۲ گل، بهترین گلزن رئال مادرید در تمامی رقابت های اروپایی شناخته شود.

رکورددار هت تریک در تاریخ لالیگا

رکورددار هت تریک در تاریخ لالیگا

کریستیانو رونالدو تاکنون موفق شده ۳۲ هت تریک که معنی آن زدن سه گل در یک مسابقه است را از آن خود نماید. او در تاریخ لالیگا بیش از هر ستاره دیگری عنوان رکورد دار هت تریک را از آن خود نموده است و همچنین او به همراه لیونل مسی بیشترین رکورد دار این عنوان در مسابقات می باشند.

آیا رونالدو رکوردی در گینس ثبت کرده است؟

با توجه به گزارش اسپوتنیک این افتخار بسیار بزرگی است که نام اشخاص در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برسد اما این بازیکن موفق شده به عنوان یکی از بهترین ستاره های یوونتوس، رکورد بهترین بازیکنان جهان را بشکند و همواره خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان معرفی نماید. او تاکنون پنج رکورد خارق العاده از خود را در این کتاب به ثبت رسانده است که یکی از آنها این است که او به عنوان دوست داشتنی ترین فرد که دارای بیشترین فالوور و بیشترین لایک در اینستاگرام است شناخته شده است.

رکوردهای رونالدو در سال 2021

در فصل ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ این بازیکن همانند گذشته توانست بدرخشد. مخصوصاً او در رده ملی شهرت بسیار زیادی را به دست آورد. به خصوص در یوونتوس او موفق شد تمام توانایی و شهرت خود را چند برابر نماید و تمام استعداد خود را به کار بگیرد تا موفقیت های بیشتری را به دست آورد. او در یوونتوس زندگی پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و سرانجام موفق شد که در پایان فصل ۲۰۲۱ به عنوان بهترین گل زن تاریخ شناخته شود.

کدام یک از رکوردهای رونالدو مهم تر است؟

کریستیانو رونالدو موفق شد در بازی مقابل جمهوری ایرلند به عنوان بهترین گلزن شناخته شود. در میان تمامی رکوردهای این بازیکن می‌توان شکستن رکورد به ثمر رساندن ۱۰۹ گل را از او نام ببریم. او توانست رکورد علی دایی را نیز به دست آورد. رونالدو در حال حاضر ۱۱۱ گل را در ۱۸۰ بازی برای تیم ملی پرتغال به ثمر رسانده و به نظر نمی‌ رسد که به این زودی‌ ها این رکورد توسط بازیکنان فوتبالیست در جهان شکسته شود.

آخرین رکورد رونالدو در چه مورد بود؟

رونالدو پس از آنکه موفق به کسب جایزه ویژه فیفا شد توانست رکورد علی دایی را نیز از آن خود نماید. با شکاندن رکورد علی دایی نام او در جهان بار دیگر به گوش همه رسید. او در مراسم بهترین های سال فیفا برنده یک جایزه شد. او این جایزه خاص فیفا را به خاطر دستیابی به رکورد بهترین گلزن تاریخ در مسابقات تیم ملی و شکستن رکورد علی دایی به دست آورد.

رکوردهای رونالدو بیشتر است یا مسی؟

مورد توجه قرار گرفتن رکوردهای رونالدو ۲۰۲۱ و رکوردهای رونالدو و مسی بیشتر به خاطر این است که بیشتر مواقع رکورد های مسی و رکوردهای رونالدو با یکدیگر مقایسه می شود. رکورد های مسی در گینس و تعداد پاس گل های رونالدو همواره مورد توجه قرار گرفته و افراد زیادی بوده اند که همیشه رکورد های این دو بازیکن را با هم مقایسه می نمودند تا بهتر بودن یک کدام از آن دو را به اثبات برسانند.

به هر حال بحث درباره مقایسه این دو بازیکن تا ابد ادامه خواهد داشت و زمانی را پیدا نمی‌ کنیم که این قضیه را به اثبات برسانیم که کدام یک از این دو بازیکن بهتر می باشند زیرا هر دو بازیکن به اندازه کافی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا برتری خود را به اثبات برسانند. لیونل مسی توانسته در صحنه بین المللی بسیار افتخار آفرین باشد اما رونالدو نیز به تازگی به بیشتر رکورد های لیونل مسی دست پیدا کرده است.

  • در این مورد توصیه می کنیم که به مقاله رکوردهای مسی توجه داشته باشید.
گل های رونالدو در چمپیونزلیگ

گل های رونالدو در چمپیونزلیگ

با توجه به اینکه عملکرد کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا یا همان چمپیونزلیگ بسیار ستودنی واقع شد، تمامی رکوردهای او در این لیگ در بسیاری از سایت ها مورد بررسی قرار گرفت. به عنوان مثال در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا او به عنوان بهترین گلزن شناخته شده و با به ثمر رساندن ۱۲۷ گل به عنوان بهترین گلزن تاریخ این لیگ به شهرت بیشتری دست پیدا کرده است. همچنین او در یک فصل لیگ قهرمانان اروپا ۱۷ گل را به ثمر رساند و در فصل ۲۰۱۴ نیز دارنده عنوان رکورد دار بهترین گلزن در این لیگ شناخته شد.

رکوردهای رونالدو در یوونتوس

کریستینانو رونالدو اولین بازیکن با رکورد 100 پیروزی در لیگ قهرمانان شناخته شده است اما درخشش او در لیگ قهرمانان و در تیم یوونتوس بیش از هر جایگاه دیگری از او بوده است. او در تیم یوونتوس بهترین عملکرد را داشته و او در این جایگاه رکورد های بی نظیری به دست آورده است. در این تیم او تبدیل به بازیکنی شد که دارنده رکورد صد پیروزی در لیگ قهرمانان می باشد به همین خاطر است که میزان طرفداران این بازیکن زمان ملحق شدن او به تیم یوونتوس چند برابر شد و افراد بیشتری به میزان استعداد و توانایی او پی بردند.

کریستیانو رونالدو تاکنون رکورد هر بازیکن و هر گلزنی را در طول تاریخ از آن خود نموده است. او در تیم یوونتوس این را به اثبات رساند که او در هر تیمی حضور پیدا کند می تواند آن تیم را به صدر جدول برساند و در هر تیم و هر باشگاه تمامی توانایی ها و پتانسیل خود را به کار گیرد تا بتواند در آن بازی و در آن لیگ بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. شما می توانید بازی او را در تیم یوونتوس و هر تیم دیگری مشاهده کنید و خود متوجه شوید که این بازیکن تا چه اندازه از پتانسیل بالا بهره برده است.

رکورد های رونالدو در رئال

رکوردهای رونالدو در رئال

همه رکوردهای رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا و در تیم رئال با زحمت و رنج بسیار زیادی به دست آمده است و او را تبدیل به بهترین گلزن بین المللی در فوتبال مردان نموده است. به عنوان مثال کریستیانو رونالدو برای رسیدن به این افتخار از رکورد ۱۰۹ گل علی دایی در صحنه بین المللی عبور کرده و موفق به شکستن این رکورد شده است. رونالدو در حال حاضر ۱۱۱ گل را طی ۱۸۰ بازی برای تیم ملی کشور خود به ثمر رسانده و اصلاً به نظر نمی رسد که این رکورد به این زودی ها توسط بازیکنی شکسته شود.

سوالات متداول

  1. رکوردهای رونالدو بیشتر مربوط به حضور او در کدام لیگ است؟

    بيشترين رکورد او با حضور در لیگ قهرمانان به دست آمد.

  2. رکوردهای رونالدو بیشتر مربوط به حضور او در کدام تیم می باشد؟

    او با حضور در تیم یوونتوس بیشترین میزان رکورد را به دست آورد.

  3. رکوردهای رونالدو بیشتر از کدام بازیکن مطرح در جهان است؟

    رکورد های او تا به این جا با لیونل مسی برابری می کند.

  4. بهترین و مهم ترین رکوردهای رونالدو کدام رکورد او شناخته شده است؟

    مهم ترین و آخرین رکورد او شکستن رکورد علی دایی است که با به ثمر رساندن ۱۱۱ گل در عرصه بین المللی این رکورد به او تعلق پیدا کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *