درآمد یوتیوبرهای ایرانی چقدر است؟ بررسی درآمد نجومی آن ها

درآمد یوتیوبرهای ایرانی جدیدا به بالای 100 میلیون رسیده است و این نتیجه فعالیت زیاد آن ها در یوتیوب و به اشتراک گذاری ویدیو های جذاب در این فضای جذاب و سرگرم کننده می باشد.

یوتیوب، یکی از رسانه های درآمد زای جهانی است که بیش از 2 میلیارد کاربر فعال در آن حضور دارند. امروزه یوتیوب در ایران بین کاربران محبوبیت زیادی کسب کرده است و با وجود فیلتر بودن آن کاربران ایرانی زیادی ازاین فضا برای سرگرمی و درآمد زایی استفاده می کنند. همراه ما باشید تا در مورد درآمد ایرانی ها در یوتیوب برای شما اطلاعات کاملی را قرار دهیم.

درآمد یوتیوبرهای ایرانی چقدر است؟

درآمد یوتیوبرهای ایرانی چقدر است؟

قبل از ارائه اطلاعاتی راجب یوتیوبرهای ایرانی و میزان درآمد آن ها به مفهوم و معنای این کلمه می پردازیم و این که به چه کسانی یوتیوبر می گویند. درواقع یوتیوبر به صاحبان کانال اجتماعی در یوتیوب گفته می شود که با انتشار ویدیو ها و مطالب جذاب اقدام به جذب مخاطب در برنامه یوتیوب می کنند و از این طریق کسب درآمد می کنند. نکته جالبی که راجب یوتیوبرهای ایرانی وجود دارد این است که هرروزه به صورت منظم، در این فضا فعال اند و اقدام به اشتراک گذاری کلیپ ها و محتوا های پربیننده و چالش برانگیز می کنند.

درآمد یوتیوبرهای ایرانی از کجاست؟

همان طور که پیش تر هم گفتیم این افراد از اشتراک گذاری ویدیو در کانال خود در یوتیوب از این برنامه کسب درآمد می کنند و حدود 10 الی 50 میلیون در ماه، بسته به میزان بازدید و لایکی که ازمخاطبانشان می گیرند، درآمد کسب میکنند.

پر درآمد ترین یوتیوبرهای ایرانی کدامند؟

طی چند سال اخیر راه های زیادی برای کسب درآمد از فضای مجازی بوجود آمده است که یکی از آن ها اشتراک گذاری محتوا در یوتیوب و کسب درآمد از این طریق است. ایرانیان از این عرصه عقب نمانده و دست به کار شده اند. هم اکنون ایرانیان زیادی که در داحل کشور و یا خارج از آن اقامت دارند و به فعالیت و کسب درآمد از یوتیوب میپردازند و معروفیت زیادی کسب کرده اند. در این بخش چند تا از این ایرانیان را به شما معرفی خواهیم کرد.

کیمیا روانگر

او به عنوان یکی از شایسته ترین های ایرانی است که به عنوان یک ولاگر تمام عیار و حرفه ای در یوتیوب فعالیت کرده و معروف شده است. او طی فعالیتش در سال های گذشته تا به اکنون حدود 109 هزار سابسکرایبر به کانال یوتیوبش به اسم میاپلیز جذب کرده است. همچنین وی توانست در کنکور سراسری هنر به رتبه 2 برسد و توانایی و هوش و خلاقیت خودش را ثابت کند. او طی چند سال فعالیت به این جایگاه در بین یوتیوبر ها رسیده و در رشته طراحی صنعتی تحصیل کرده است. او در کانادا زندگی می کند و در کانالش ویدیو های معرفی بازی، صحنه هایی از زندگی شخصی و مکالمات و صحبت های خودش را به اشتراک میگذارد. وی حدود ۵ ویدیو در ماه منتشر می کند که حدود ۴۰۰ هزار بازدید می خورند. او به عنوان پردرآمد ترین دختر یوتیوب ۲۲ هزار دلار معادل ۷۰۰ میلیون تومان در ماه درآمد دارد.

فرشاد دهقانی

فرشاد دهقانی که با لقب فرشاد سایلنت در بین طرفدارانش شناخته می شود از یوتیوبر های معروف و پرطرفدار این فضا می باشد که حدود ۸۱ هزار سابسکرایبر به کانال خود جذب کرده است. وی اغلب ویدیو های طنز در یوتیوب منتشر می کند البته در بعضی مواقع کلیپ های آموزشی راجب بازی های پرطرفدار هم در کانالش به اشتراک می گذارد. فرشاد ایرانی است و در بندر عباس به دنیا آمده است وای هم اکنون ساکن سوئد می باشد. البته او مدتی در ترکیه هم زندگی کرده و در آن جا با دیگر یوتیوبرهای ایرانی همکاری و رابطه ی دوستانه برقرار کرده است. او هم اکنون به درآمد ۳۳ هزار دلاری معادل یک میلیارد تومان در ماه رسیده است. پیش بینی ها به این شکل است که او تا دو سال آینده برترین یوتیوب ایران خواهد شد.

پوریا پوتک

نام اصلی وی پوریا عرب می باشد و در سال ۱۳۷۱ در تهران به دنیا آمده است. پوریا به عنوان رپر نسل سوم فعالیت می کند و حرفه او موضوعات اجتماعی سیاسی و فلسفی است. او در سال ۱۳۹۴ با انتشار آلبوم های حاوی ترانه های کوبنده و اعتراضی به شهرت رسید. عرب هم اکنون در اوکراین زندگی می کند و درآمد ماهانه اش از یوتیوب حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می باشد.

درآمد یوتیوبرهای ایرانی در سال 2021

سال ۲۰۲۱ از سال های پردرآمد و سودآور برای فعالین یوتیوب و دیگر رسانه ها بوده است چراکه با به وجود آمدن ویروس کرونا در جهان و خانه نشین شدن مردم نیاز به سرگرمی افزایش یافت و کاربران زیادی به فضا های سرگرم کننده ای همچون یوتیوب روی آوردند. طی این اتفاقات عملکرد یوتیوبرهای ایرانی هم افزایش یافت و هر روز بیشتر از دیروز تنوع ویدیو های سرگرم کننده بیشتر شد. در رده بندی پردرآمد ترین های دنیا مستر بیست با درآمد ۵۴ میلیون دلار در صدر قرار دارد.

سایت درآمد یوتیوبرهای ایرانی چیست؟

سایت درآمد یوتیوبرهای ایرانی چیست؟

یوتیوب در کنار گوگل بعنوان دومین موتور جستجو در دنیا مطرح است و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. در این میان هستند کسانی که از نگاه های مخاطبان برای کسب درآمد خود بهره می بردند. زمانی یک یوتیوب به درآمد می رسد که در دوازده ماه گذشته ۱۰۰۰ مطلب به اشتراک گذاشته باشد و در مجموع ویدئویی حدود ۴۰۰۰ ساعت در اختیار کاربران قرار داده باشد. درنهایت کانال هایی که اکتیو هستند و ویدیو های باکیفیت دارند به درآمد یا بی می رسند.

چه مسائلی در درآمد یوتیوبرهای ایرانی تاثیر گذار است؟

برخلاف تصور عموم مردم درآمد از یوتیوب به میزان اشتراک گذاری کانال بستگی ندارد و تنها مسئله مهم میزان نمایش ویدیو ها به ساعت و این که بازدید کنندگان اهل کدام کشورند می باشند. همچنین یوتیوب برای تبلیغات هم در صورتی که کاربر آن را رد نکند و تا آخرش تماشا کند حدود یک تا دو دلار پرداخت می کند. فیلتر بودن یوتیوب تا حدودی به نفع یوتیوبرهای ایرانی شده است و درآمد آن ها را در ماکزیمم ترین حالت خود قرار داده است.

درآمد یوتیوبرهای ایرانی از طریق تبلیغات چقدر است؟

ویدیو های به اشتراک گذاشته شده که دارای تبلیغ اند هم برای یوتیوب درآمد دارند و یوتیوب برای هر تبلیغ حدود یک تا دو دلار به حسابشان پرداخت می کند. البته این در صورتی است که کاربر تبلیغ را رد نکند و جلوی نمایش تبلیغ را نگیرد. همچنین ویدیو هایی که دوتا تبلیغ دارند، اگر هر دوی آن ها ۱۰۰۰ بازدید بخورند درآمد دو تا چهاردلاری برای صاحب کانال دارد. البته این در صورتی است که کاربر حداقل چند لحظه از آن را تماشا کند.

درآمد یوتیوبر های ایرانی در اینستاگرام چقدر است؟

درآمد یوتیوبرهای ایرانی در اینستاگرام چقدر است؟

اینستاگرام برخلاف یوتیوب به حساب کاربران پول واریز نمی کند و آن ها در اینستاگرام تنها از طریق تبلیغات می توانند به درآمد برسند. به این شکل که فرد با ارائه مطالب جذاب در پیج اقدام به افزایش فالوور می کند و سپس از طریق جذب تبلیغات و یا فروش محصولات تولیدی به درآمد می رسد. درآمدزایی از اینستاگرام برخلاف یوتیوب فقط از طریق کاربران داخلی امکان پذیر است.

تعداد سابسکرایب پر در آمد ترین یوتیوبرهای ایرانی چقدر است؟

فرشاد سایلنت به عنوان یکی از پردرآمد ترین های ایرانی از یوتیوب حدود ۳۰۸ هزار سابسکرایبر دارد. طرفداران او لقب ارتش سایلنت یا سایلنت آرمین به خود داده اند.

درآمد یوتیوبرهای طنز ایرانی بیشتر است یا یوتیوبر های گیم؟

همان طور که پیش تر هم به آن اشاره کردیم محتوای طنز همیشه بیشترین بازدید را داشته است و به این ترتیب درآمد حاصل از ویدیو های طنز هم به علت بازدید زیاد بیشتر از سایرین است. البته خود برنامه یوتیوب به محتوا های علمی درآمد بیشتری نسبت به بقیه ارائه می دهد. در بین یوتیوبرهای ایرانی آن هایی که در خیطه طنز فعالیت می کنند درآمد بالای یک میلیارد تومان در ماه دارند.

درآمد یوتیوبرهای ایرانی به دلار است یا به ریال؟

همان طور که شما هم می دانید یوتیوب یک رسانه خارجی است و منطقی است که درآمد حاصل از آن هم به پول خارج از ایران و به دلار باشد نه این که به تومان. از آن گذشته چون یوتیوب از تمام جهان کاربر دارد به فعالین در این عرصه به دلار حقوق و درآمد پرداخت می کند. همین امر باعث شده که یوتیوب های ایرانی به سود بالایی برسند. قسمت های قبلی مقاله راجب درآمد یوتیوبر های معروف، میزان درآمد یوتیوبرهای ایرانی، سایت درآمد یوتیوبر ها، پردرآمد یوتیوبرهای ایرانی و بهترین یوتیوبرهای ایرانی 2020 صحبت کردیم. همچنین شما می توانید با سرچ عبارات پردرآمد یوتیوبر های خارجی و درآمد یوتیوبر ها آپارات به اطلاعات بیشتری راجب این زمینه دسترسی یابید.

سوالات متداول


سوالات متداول

  1. معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی چه کسانی هستند؟

    آریا کئوکسر که در حیطه معرفی گیم فعالیت می کند و فرشاد سایلنت که در حیطه طنز در یوتیوب فعال است از مشهور ترین یوتیوبر های اهل ایران می باشند.

  2. یوتیوب به چه محتوایی بیشتر از دیگران دستمزد می دهد؟

    محتوا های علمی بیشتر از دیگر موضوعات برای یوتیوبر ها از طرف یوتیوب درآمد ایجاد می کنند.

  3. بازدید چه نوع کلیپ هایی در یوتیوب بیشتر از دیگر موضوعات است؟

    محتوا های طنز و چالش های جنجال برانگیز بیشتر از دیگران بازدید دارند هرچند که یوتیوب در هر زمینه ای برای سوالات علمی شما ویدیو و محتوا دارد.

  4. درآمد یوتیوبرهای ایرانی چقدر است؟

    رنج درآمد یوتیوبرهای ایرانی از ۵۰ میلیون تا ۲ میلیارد تومان در ماه است.سوالی اضافه کنید

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *