بیوگرافی اوا مندس بازیگر، مدل و خواننده کوبایی – آمریکایی

اوا مندس یک بازیگر، مدل و خواننده کوبایی، آمریکایی می باشد، او یک بازیگر فیلم های اکشن می باشد که به دلیل بازی در فیلم های جنایی و اکشن شهرت دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا درمورد این بازیگر مشهور و زندگی و همسر و فیلم های او اطلاعاتی را کسب کنید.

بیوگرافی اوا مندس بازیگر

بیوگرافی اوا مندس بازیگر

اوا مندس متولد سال 1974 یکی از بازیگران آمریکایی مشهور در فیلم های اکشن و درام های جنایی می باشد، او از خانواده مهاجران اهل کوبا و در میامی به دنیا آمده است. درمورد زندگی اوا مندس باید گفت که مادر او در تئاتر چینی ها کار می کرد و پدرش پخش کننده گوشت در بازار بوده است. پدر و مادر او پس از مدتی از هم جدا شدند و اوا به همراه مادرش به لس آنجلس رفت. او در مدرسه ابتدایی کاتولیک ها تحصیل کرد و قصد راهبه شدن را داشت. سپس در سال 1992 از دبیرستان هربرت هوور در گلندل فارغ التحصیل شد.

او قصد داشت برای ادامه تحصیل به دانشگاه کالیفرنیا در نورتریج برود از این رو به دانشکده طراحی رفت و در رشته طراحی داخلی ادامه تحصیل داد اما پس از دو ترم این رشته را ترک کرد و به دلیل حضور در چندین موزیک ویدیو و آگهی تبلیغاتی تصمیم گرفت به شغل بازیگری روی بیاورد. او پس از معروف شدن در عرصه بازیگری به خوانندگی نیز روی اورد و در سال 2010 اولین آهنگ خود را به همراه یک رپر معروف منتشر کرد. در جواب به این که اوا مندس کیست می توانیم بگوییم او هم بازیگر و هم خواننده می باشد که در هر دو عرصه بسیار مشهور است.

اینستاگرام اوا مندس

اوا مندس فعالیتی در اینستاگرام خود ندارد اما دارای تیک آبی و دو نیم میلیون فالوور می باشد، او در پیج خود هیچ گونه پستی به اشتراک نگذاشته است لذا در بیو پیج خود کلمه کوبا آزاد را نوشته است همچنین 198 نفر را دنبال می کند، این گونه که به نظر می رسد اوا مندس توییتر فعال تری داشته باشد لذا اوا مندس اینستا خود را دارد و برای پیدا کردن اینستا او می توانید نام او را سرچ کنید و یا این که این آی دی evamendes را در اینستاگرام سرچ نمایید تا پیج اصلی این بازیگر با تیک آبی را پیدا کنید.

اوا مندس و همسرش

اوا مندس و همسرش

مندس با حضور در فیلم مکانی آن سوی کاج ها توانست با رایان گاسلینگ یکی از بازیگران کانادایی آشنا شد و مدتی را با یکدیگر بودند لذا پس از مدتی از هم جدا شدند و دوباره به این رابطه بازگشتند که بعد از آن با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 2014 دخترشان اسمرالدا آمادا گاسلینگ متولد شد سپس در سال 2016 فرزند دختر دیگرشان به نام آمادا لی گاسلینگ به دنیا آمد، این دو بازیگر اکنون دو فرزند دختر دارند.

فیلم های اوا مندس

این بازیگر مشهور در فیلم های زیادی نقش بازی کرده است که اکثر این فیلم ها بسیار معروف می باشند، شما می توانید در این متن همراه ما باشید تا تعدادی از بهترین فیلم های این بازیگر را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یکی را انتخاب کنید و با دیدن آن لذت ببرید.

Girl in Progress

این فیلم یکی از فیلم هایی می باشد که اوا در سال 2012 در آن نقش بازی کرده است. این فیلم، فیلمی کمدی و درام می باشد که توسط Patricia Riggen کارگردانی شده است. زمان این فیلم 93 دقیقه می باشد و محصول کشور آمریکا است لذا اگر بخواهیم درمورد داستان فیلم بگوییم در آن گریس که یک مادر می باشد با مردی دکتر آشنا می شود و ازدواج می کند، دختر او نیز با کارهایی که انجام می دهد قصد دارد نشان دهد که بزرگ شده است. شما می توانید برای تماشا این فیلم نام او را در گوگل سرچ کنید تا این فیلم را دانلود کرده و تماشا کنید.

Holy Motors

این فیلم نیز در سال 2012 با بازیگری اوا مندس منتشر شده است که محصول کشور فرانسه، آلمان و بلژیک می باشد زمان این فیلم 115 دقیقه می باشد و این فیلم یک فیلم فانتزی است و کسانی که فیلم های فانتزی دوست دارند این فیلم می تواند انتخاب مناسبی برای آن ها باشد لذا داستان فیلم از این قرار است که این فیلم چند ساعت از زندگی آقای اسکار را به تصویر می کشد که او دارای شخصیتی مرموز و دارای زندگی های متفاوتی می باشد زندگی هایی مانند مدیر کارخانه، قاتل، گدا، هیولا، مرد خانواده و چیز هایی از این قبیل است.

The Women

یکی دیگر از فیلم های کمدی و درام مندس این فیلم می باشد که در سال 2008 منتشر شده است این فیلم محصول کشور آمریکا می باشد و 114 دقیقه زمان دارد. کارگردان آن Diane English می باشد، داستان این فیلم این گونه است که مری هینز که ظاهرا همه چیز در زندگی دارد مانند همسر موفق، شغل پاره وقت و خانه بزرگ و زیبا لذا مانیکوریست نزدیک ترین دوستش، سیلو…. . برای دیدن این فیلم و فهمیدم ادامه داستان می توانید این فیلم را در گوگل سرچ کنید و یا آن را دانلود کنید و تماشا کنید.

فرزند های اوا مندس

این بازیگر دو فرزند دارد که یکی متولد سال 2014 و آن یکی متولد سال 2016 می باشد مندس پس از به دنیا آمدن فرزندانش از کار بازیگری دور شد و فیلمی را بازی نمی کند لذا به نظر می رسد پس از مدتی دوباره به این صنعت باز خواهد گشت.

شوهر این سلبریتی کیست؟

شوهر این سلبریتی کیست؟

شوهر او یک بازیگر می باشد که در سر یک فیلم برداری با هم آشنا شدند و مدتی را با یکدیگر دوست بودند تا از هم جدا شدند و سپس دوباره به این رابطه بازگشتند و ازدواج کردند مندس در گذشته با اشخاص معروف دیگری در ارتباط بوده است حتی با یکی از آن ها مدت طولانی ای را دوست بوده است لذا گویا هر دو از هم خسته شده بودند و از یکدیگر جدا شدند و اکنون مندس با رایان گاسلینگ ازدواج کرده است و صاحب دو فرزند دختر می باشد.

خانواده این سلبریتی

خانواده او جزو مهاجران اهل کوبا می باشند، پدر او در بازار و مغازه ها گوشت پخش می کرد و مادرش در یک تئاتر چینی کار می کرد. والدین او پس از مدتی از هم جدا شدند و مندس همراه مادرش به لس آنجلس رفت. درمورد خانواده وی اطلاعات دیگری در دست نیز لذا خانواده کنونی او همسر و فرزندانش می باشند و همراه آن ها به خوشی زندگی می کند.

حاشیه های اوا مندس

در رسانه ها درمورد وی حاشیه های زیادی به گوش نمی رسد لذا تنها حاشیه او درمورد جدایی مندس از همسرش می باشد بسیاری از رسانه ها به دلیل وجود کم تر این دو کنار هم و نبودن مندس در یک مهمانی که همسر او با خواهرش به آن مهمانی رفته بودند حاشیه ها را چند برابر کرد لذا مندس به این حاشیه ها خاتمه داد و اعلام کرد که مادر بودن کار بسیار سختی است من همواره درگیر دو فرزند خود هستم به همین دلیل از تمام مهمانی ها و حتی بازیگری دور شده ام، پس از مدتی این دو زوج با هم بدون حضور فرزندانشان کنار هم دیده شدند و حاشیه ها به پایان رسید.

جدید ترین فیلم Eva چیست؟

جدید ترین فیلم Eva چیست؟

این بازیگر به دلیل وجود فرزندانش از دنیای بازیگری فاصله گرفته است و مدت هاست که فیلمی بازی نکرده اما به نظر می رسد آخرین فیلمی که بازی کرده باشد فیلم Lost River می باشد که در سال 2014 در همان سال تولد فرزندش منتشر شده است.

آیا اوا مندس آهنگ هم خوانده است؟

مندس پس از معروفیت در زمینه بازیگری به خوانندگی نیز روی آورد و آهنگ Pimps Don’t Cry را که از گروه موسیقی The Other Guys بود به همراه رپر معروف زیلو گرین در سال 2010 منتشر کرد و به عرصه خوانندگی وارد شد، همچنین آهنگ معروف The Windmills of Your mind را در سال 2011 با تنظیم جدید اجرا کرد.

مصاحبه با اوا مندس

اوا مندس در مصاحبه های گوناگونی صحبت کرده است اما می توان گفت اکثر صحبت های او درمورد خانواده و فرزندانش بوده است و درمورد کار و شغلش زیاد صحبت نشده است، اگر می خواهید درمورد خانواده و فرزندان وی بدانید می توانید در گوگل به دنبال مصاحبه های این بازیگر باشید.

سوالات متداول

  1. آیا برادر او فوت شده است؟

    برادر اوا به علت سرطان فوت شده است و اوا مدت ها در مصاحبه های خود درمورد برادرش صحبت می کرد و اظهار کرده است که بسیار قلبش شکسته بود اما تولد فرزندش یک تسکین برای درد او بود.

  2. این بازیگر اکنون در عرصه سینما فعالیت می کند؟

    مندس در حال حاضر در هیچ زمینه ای فعالیت نمی کند، آخرین فیلم وی در سال 2014 بوده است که در همان سال به دلیل وجود فرزندش دیگر در فیلمی بازی نکرد و زندگی خود را وقف فرزندانش کرده است.

  3. آیا این بازیگر دیگر به سینما باز نمی گردد؟

    اخباری درمورد این که مندس قصد دارد کاملا از دنیای سینما خداحافظی کند وجود ندارد؛ اما مدتی از این فضا دور شده است تا فرزندانش بزرگ تر بشوند و ممکن است دوباره به این حرفه بازگردد.

  4. همسر او نیز بازیگر است؟

    بله، همسر اوا مندس بازیگر کانادایی می باشد که در فیلم برداری یکی از فیلم ها با یکدیگر همکاری داشتند و از همان جا رابطه این دو آغاز شد و سرانجام به ازدواج ختم شد، اکنون نیز دو فرزند دارند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *