اسامی بازیگران سریال بازی مرکب یا همان اسکوئید گیم در فصل اول و دوم

در این مقاله به معرفی معروف ترین و بهترین بازیگران سریال بازی مرکب خواهیم پرداخت پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سریال بازی مرکب

سریال بازی مرکب

از گذشته تا کنون همیشه هالیوود تک ستاره درخشان صنعت سینما بوده است. سینما کره شامل سینما کره جنوبی و کره شمالی است. از گذشته تا به امروز هر‌ دو کشورها در این صنعت فعالیت داشته اند. البته تنها کره جنوبی توانسته موفق عمل کند و دستاوردهای خودش را در این صنعت به جهانیان معرفی کند و فیلم ها و سریال های ساخته شده در این صنعت بازدید های خارج از مرزهای کشورش داشته باشد. کره شمالی نیز در این صنعت فعالیت دارد اما با توجه به شرایط دولت خود بیشتر موضوعات فیلم و سریال هایش کمونیستی و انقلابی است. اما برخلاف کره شمالی، کره جنوبی بسیار موفق عمل کرده است.

تعداد زیادی از محصولات کره جنوبی طرفداران خوبی در کشورهای دیگر پیدا کرده اند. امروزه در ایران طرفداران این سریال قشر جوان هستند. تاثیر ‌پذیری جوانان از سریال ها و فیلم های کره جنوبی در ایران نسبتا بالاست. البته این کشور در فراز و نشیب هایی نیز قرار گرفت به طوری که در دهه های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰‌ میلادی دوران طلایی خود را سپری کرد اما متاسفانه در دهه های بعدی دیگر نتوانست به همان کیفیت سابق باز گردد. در کمال تعجب باید بدانید که این کشور قوانین خاصی برای واردات فیلم و سریال از کشورهای دیگر دارد و این موضوع باعث شد تا تماشای فیلم و سریال های داخلی از خارجی بیشتر باشد. این قوانین از سال ۲۰۰۶ کمی تغییر کرد و از سختگیری های این کشور کاسته شد. در این مقاله سعی می کنیم تا یکی از بهترین سریال های کره جنوبی را معرفی کنیم. سریالی که ۹۰ درصد رضایت بیننده را توانسته کسب کند.

ژانر این سریال پر بازدید درام اکشن است که محدودیت سنی بالای ۱۷ سال دارد. این سریال منتشر شده در سال ۲۰۲۱ دارای ۹ قسمت است که تماشای هر قسمت حدودا یک ساعت زمان می برد. طبق نظرسنجی های انجام شده درباره این سریال ۸.۳ دهم امتیاز از ۱۰ امتیاز گرفته شده است. داستان سریال بازی مرکب این چنین است که ۴۵۶ نفر برای ۴۰ میلیون دلار بازی های کودکانه و دیرین کره را انجام می دهند. رقابتی بی بازگشت در صورت باختن به جذابیت این سریال افزوده است. نویسنده این داستان جذاب هوانگ دونگ-هویک است و کارگردانی سریال نیز با خودش بود. این سریال پر بازدید توسط نتفلیکس در سطح جهانی در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر شد. سریال بازی مرکب یکی از سریال هایی بود که نقدهای مثبتی شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت به صورتی که در هفته اول در ۹۰ کشور پر بیننده ترین سریال شناخته شد و طی حدود ۱ ماه با ۱۱۱ میلیون بیننده رکورد بریجرتون را شکست.

فیلم نامه ی این سریال پر بازدید در سال ۲۰۰۸ نوشته شد زمانی که نویسنده این داستان در شرایط بسیار بد مالی و اجتماعی زندگی می کرد؛ اما این داستان به حدی غیرقابل درک و عجیب بود که تقریبا کنار گذاشته شد اما بعد از گذشت حدود ده سال دوباره به این فیلم نامه بازگشت این بار دیگر خیلی عجیب به نظر نمی رسد چرا که در این مدت شرایط بد تر شده بود. به همین ترتیب در سال ۲۰۱۹ بیانه ای با این مضمون که سریالی کره قصد دارد رقابت هیجان انگیزی از بازی های قدیمی را به نمایش بگذارد. عنوان اولیه این سریال راند ششم بود که در زمان پخش به بازی سریال مرکب تغییر پیدا کرد. جذابیت این فیلم نامه علاوه بر محوریت داستان و ظرافت نوشتن شاید این بود که هوانگ بدون کمک فرد دیگری خود فیلم نامه را نوشت به طوری که دو قسمت اولیه حدودا ۶ ماه زمان برد اما او دیگر به تنهایی نتوانست ادامه دهد و صلاح را بر این دانست تا با گروهی از نویسندگان و کارگردانان همراه شود. فیلم برداری این سریال هیجان انگیز نیز خود دارای هیجان بود به طوری که همه گیری کووید تاثیر بدی در زمان ضبط آن داشت و به مدت یک ماه مجبور به توقف فیلم برداری شدند. قبل از ورود داستان به مکان بازی فیلم برداری های شهری در ‌دجون بود و صحنه های فیلم برداری شده جزیره در سونگاپدو واقع در اونگجین بود. نا گفته نماند که این سریال شباهت های زیادی با فیلم ساخت ژاپن هر طور خدایان بخواهد دارد.

بازیگران سریال بازی مرکب چه افرادی می باشند؟

بازیگران سریال بازی مرکب چه افرادی می باشند؟

در قسمت زیر نگاهی به بازیگران این سریال خواهیم داشت.

لی جونگ جه (سونگ گی هون)

بازیکن شماره ۴۵۶ و یکی از برجسته ترین نقش های سریال بازی مرکب متولد ۱۵ دسامبر ۱۹۷۲ است. او متولد سئول کره جنوبی است و در آستانه ۵۰ سالگی است. او پیش از این در فیلم هایی همچون دنیای جدید، چهره خوان، ترور و عملیات کرومیت نقش آفرینی کرده است. او علاوه بر بازیگری در مدلینگ نیز فعالیت دارد. او از سال ۱۹۹۳ وارد دنیای هنر شد.

پارک هه سو (چو سانگوو)

بازیکن مرموز و منفی داستان بازی مرکب‌ پارک هه سو بود. او که از غرور منفی ای برخوردار بود هیجان زیادی به داستان سریال داده بود. او در ۲۱ نوامبر ۱۹۸۱ در کره جنوبی متولد شد و هنر او هنرپیشگی است. او که از ۲۰۰۷ فعالیت خود را شروع کرده بود بعد ۱۴ سال در این سریال خوش درخشید.

او فعالیت هنری خود را با تئاتر موزیکال شروع کرد و در سال ۲۰۱۷ توانست جایزه بهترین بازیگر تازه کار مرد سئول را برای سریال دفترچه زندان بگیرد. او بعد از انتشار این سریال توانست ۸۰۰ هزار فالوور جذب کند. او در سال ۲۰۱۹ ازدواج کرد و بعد از دو سال صاحب یک پسر شد.

جونگ هویون (کانگ سه بیوک)

شخصیت بسیار جالب و تامل برانگیز این دختر جوان در بازی باعث شد تا توجه بسیاری را به خود جلب کند. او حرفه ی هنری خود با مدلینگ بودن آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۰ شروع کرد و دو سال در نمایش های هفته مد سئول حضور داشت. او در سال ۲۰۱۳ در برنامه ی مدل برتر رتبه دوم را کسب کرد. او در سال ۲۰۱۶ به نیویورک رفت و فعالیت بین المللی خود را آغاز کرد. جونگ هویون در ۲۳ ژوئن ۱۹۹۴ در سئول متولد شد. مدل ۱۷۶ سانتی متری نقش بسیار زیبایی در این سریال بازی کرده است.

آنوپام تریپاتی (عبدل علی)

شخصیت مظلوم این شخص در سریال بسیار غم انگیز به مردم ارائه شد. او هندی است؛ اما در کره زندگی می کند. او متولد ۲ نوامبر ۱۹۸۸ در دهلی نو است. او در میانه ی دهه چهارم زندگی اش اولین نقش اصلی خود را در این سریال ایفا کرد. او که تحصیل کرده در دانشگاه ملی هنرهای کره از سال ۲۰۰۶ آموزش خوانندگی و بازیگری خود را آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۰ به کره مهاجرت کرد و در این دانشگاه مدرک کارشناسی ارشد بازیگری خود را دریافت کرد. او از ۲۰۱۴ بازی در فیلم قصیده ای برای پدرم را شروع کرد و چندین فیلم دیگر بازی کرد.

او یونگ سو (اوه ایل نام)

بازیکن شماره یک این بازی عجیب اوه ایل نام بود. پیرمرد سریال بازی مرکب نقش پنهان و مهمی را داشت. او یونگ سو متولد ۱۹ اکتبر ۱۹۴۴ است. او از سال ۱۹۶۳ وارد عرصه بازیگری شد.

هو سونگ ته (جانگ دوک سو)

شخصیت منفی و خودخواه سریال به هو سونگ ته داده شد. تاریخ تولد وی ۲۰ اکتبر ۱۹۷۷ در بوسان کره جنوبی است. او که در کارنامه کاری خود بیش از ۶۰ کار سینمایی و تلویزیونی دارد در سال ۲۰۱۶ به خاطر حضورش در فیلم عصر سایه ها به شهرت رسید. او در دانشگاه ملی بوسان تحصیل کرده است و از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را شروع کرده است.

وی هاجون (هوانگ جونهو)

پلیس وفادار به کار و خانواده خود در این سریال وی هاجون بود. این شخصیت جذاب سریال بازی مرکب زاده ۵ اوت ۱۹۹۱ در واندو استان جئولا جنوبی است. او علاوه بر بازیگر، مدل نیز است. او از سال ۲۰۱۲ فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

لی یومی (جی یونگ)

لی یومی بازیگر جوان این سریال متولد ۱۸ ژوئیه ۱۹۹۴ در کره جنوبی است. او از سال ۲۰۱۰ فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

لی بیونگ هون (اینهو)

نقش کوتاه و عجیب او در نقش مدیر این مسابقه است. او که در ۱۲ ژوئیه در کره جنوبی متولد شده است از سال ۱۹۹۵ تا کنون مشغول فعالیت هنری خود است. او در سال ۲۰۱۳ ازدواج کرد.

گونگ یو

نام هنری او ترکیبی از نام پدر و مادرش است. نام پدر او گونگ و نام مادرش یو است. او در ۱۰ ژوئیه ۱۹۷۹ بوسان کره جنوبی متولد شده است. او در دانشگاه کیونگ هی تحصیل تئاتر کرده است. از سال ۲۰۰۱ به عرصه هنر وارد شد و تعداد زیادی فیلم و سریال در کارنامه کاری خود دارد.

عکس بازیگران سریال بازی مرکب

تصاویر زیادی از هر یک از این بازیگران در گوگل وجود دارد. با جستجو در گوگل می توانیم این تصاویر را ببینیم. اگر جستجو کنیم می توانیم آدرس پیج های شخصی هر کدام را بیابیم و تصاویر بیشتری از زندگی شخصی و یا کاری آن ها ببینیم. علاوه بر سریال بازی مرکب هر یک در زمینه های دیگری و یا فیلم و سریال های بیشتری حضور داشته اند که در گوگل قابل مشاهده است.

بازیگران سریال بازی مرکب معروف بودند؟

بازیگران سریال بازی مرکب معروف بودند؟

اگر به سابقه کاری آن ها دقت کنیم در می یابیم که بعضی از آن ها سابقه طولانی در زمینه هنرپیشگی داشته اند. تعداد کارهای بعضی از این بازیگران بسیار زیاد است اما تعداد کمی از آن ها به طور چشم گیری توانسته اند موفق عمل کنند و شهرت پیدا کنند. شاید هیچ کدام از آن ها نمی دانستند که این سریال می تواند چقدر در کارنامه کاری شان تغییر ایجاد کند و در زمان کمی بتوانند شهرت نسبتا خوبی پیدا کنند؛ به طوری که در زمان کمی این چنان مورد توجه قرار بگیرند و دنبال کننده های‌ زیادی پیدا کنند. مصاحبه هایی با این افراد صورت گرفت که نشان می داد بازدید این سریال برای هیچ کدام از آن ها قابل تصور نبوده است.

بازیگران سریال بازی مرکب دچار چه حواشی ای شدند؟

بازیگران سریال بازی مرکب دچار چه حواشی ای شدند؟

سریال بازی مرکب نشان از چند بازی قدیمی کره ای بود که قوانین سختگیرانه در آن وضع شده بود از همه عجیب تر و وحشتناک تر مجازات بازنده ها با مرگ بود. در این بازی ها بردن یا باختنی وجود نداشت بلکه برای زنده بودن یا نبودن تلاش می کردند. این موضوع باعث شده بود به اندازه کافی این بازی دارای هیجان و چالش هایی باشد؛ اما علاوه تعجب بازیگران از استقبال مردم از این سریال، حواشی ایجاد شده نیز بر تعجب آن ها می افزود.

بعد از اتمام این سریال گمانه زنی های زیادی انجام شد که خبر از حقایق پنهان در این بازی می داد. کشف بعضی از این مسائل از طریق مردم و یا منتقدان باعث تعجب همه بود. البته این که آیا همه گفته ها از زیرکی کارگردان در کار بوده است و یا به طور تصادفی خیلی قابل تشخیص نیست. از طرفی هجوم طرفداران زیادی به بازیگران این سریال حاشیه های خاصی نیز برای آنان ساخته است. همیشه همراه شهرت انتقادهای تند نیز وجود دارد که بازیگران این سریال نیز دچار آن شده اند.

کدام یک از بازیگران سریال بازی اسکوید گیم مسلمان هستند؟

طبق شواهد موجود همان طور که می توانیم حدس بزنیم علی عبدل سریال که هندی است مسلمان است. آنوپام تریپاتی که زاده و بزرگ شده ی کشور هندوستان است و تنها چندین سال است که وارد کره شده دین اسلام را دارد.

پشت صحنه بازیگران سریال بازی اسکوید گیم

پشت صحنه بازیگران سریال بازی اسکوید گیم

در اکثر فیلم و سریال های ساخته شده شخصیت های جلو دوربین با شخصیت های اصلی بازیگران متفاوت هستند. هنر بازیگری نیز در این است که انسانی باشند که در حقیقت وجود خود نیستند. بازیگران این سریال نیز با پیشینه کاری و اجتماعی خود حتما دارای تفاوت هایی با شخصیت های داستان هستند. درست است که زندگی همه انسان ها شباهتی با این داستان دارد اما جزئیات متفاوت زندگی هر یک، شخصیت متفاوتی از آن ها می سازد. پشت صحنه همیشه رکن مهم و اساسی در ساخت فیلم و سریال هاست. صمیمیت بین اعضا گروه و میزان همکاری آن ها می تواند باعث شود تا یک اثر هنری ماندگار خلق شود. تصاویری از پشت صحنه این سریال جذاب وجود دارد که می توانیم با جستجو در گوگل آن ها را ببینیم. فیلم برداری حرفه ای این سریال با دیدن پشت صحنه آن بیشتر قابل درک است؛ زیرا خواهیم دید که هنر بازیگران و هنر فیلم بردار توانسته تا ذهن مخاطب را متمرکز کند و هیچ ایرادی در کار نباشد. فیلم های پشت صحنه این سریال جذاب را در آپارات ببینید.

برای دانلود سریال بازی مرکب چه کاری باید انجام داد؟

سریال بازی مرکب به دلیل این که مورد توجه ویژه ای قرار گرفت در بیشتر سایت ها و اپلیکیشن ها قابل دانلود است. می توانید با جستجو در گوگل لینک های دانلود آن را دریافت کنید. همچنین بعضی از کانال های تلگرامی نیز این سریال را در اختیار مخاطبان قرار می دهند. در آپارات نیز قابل مشاهده است.

کارگردان بازیگران سریال بازی مرکب کیست؟

کارگردان بازیگران سریال بازی مرکب کیست؟

جمله معروف کارگردان این سریال شاید بهترین توصیف درباره اسکوید گیم باشد؛ او می گوید در این بازی هیچ برنده ای وجود ندارد و همه شرکت کنندگان بازنده اند. کسانی که در دنیای واقعی باخته و حالا از سر اجبار بر سر جان خود معامله می کنند. از بین ۴۵۶ نفر تنها یک نفر زنده می ماند، ولی آیا کسی که مرگ ۴۵۵ نفر دیگر را تنها طی چند روز تماشا کرده و شاید باعث مرگ بعضی از آن ها برای زنده ماندن شده است می تواند با آرامش به زندگی خود ادامه دهد و از پولی که به اصلاح برده است استفاده کند؟ او دیگر بدهکار یا فراری نیست اما شاید دیگر انسان شادی هم نباشد از این جهت است که هوانگ این بازی را سراسر باخت می داند.

او که سابقه خوبی در ساخت فیلم دارد می گوید که پتانسیل این بازی های به ظاهر ساده برای نمایش به جهانیان بالا بوده است. طبق گفته ی خود نویسنده و کارگردان این سریال طی نوشتن و ساخت پی بردم که بسیار شبیه به یکی از بازیکنان هستم چرا که هیچ تضمینی وجود نداشت، من با ساخت این ایده می توانستم بهترین یا بدترین باشم. برد و باخت من نیز مشخص نبود. هوانگ استرس زیادی متحمل شد تا این پروژه این چنین موفق عمل کند، طبق گفته ی وی او هر شب به بهتر شدن این پروژه فکر می کرده است و تمام تلاش خودش را کرده تا این پروژه چالش برانگیز به بهترین شکل ممکن پیش برود. هوانگ یک دهه زمان گذاشت تا انتخاب بازی های کودکانه مناسب این ایده پیدا کند که با شروع چراغ سبز چراغ قرمز همراه شد که مرگ تعداد زیادی را به همراه داشت، تمام بینندگان این سریال هیجان و شوکی در اندازه بازیکنان تجربه کردند. ایده این سریال به ظاهر دور از واقعیت بود به همین دلیل هوانگ ایجاد تعادل بین داستان و واقعیت را سخت ترین قسمت ساخت معرفی کرد.

بازیگران سریال بازی مرکب چه جایزه ای گرفتند؟

سریال فوق العاده بازی مرکب مدت زیادی نیست که منتشر شده است و شاید زمان برای دریافت جوایز دیگر داشته باشد اما در جشنواره مستقل نیویورک یا گاتهام جوایزی به فیلم ها و سریال ها داده شد؛ که در بخش سریال ها، اسکوید گیم یکی از جوایز را گرفت. این سریال پر بازدید توانست تا جایزه بهترین سریال سال را در این جشنواره کسب کند. سوال هایی مبنی بر این که این سریال می تواند جایزه های سال ۲۰۲۲ را نیز دریافت کند وجود دارد.

طبق اطلاعات موجود چون این سریال در نتفلیکس ساخته شده است و آمریکایی ها نیز می‌توانند آن را ببینند پس این سریال یک سریال آمریکایی محسوب می شود و می تواند کاندیدای جوایز سال ۲۰۲۲ باشد. او تا الان توانسته تا دو جایزه بهترین سریال سال و بهترین سریال کوتاه سال را دریافت کند. طبق استقبال بی نظیر از این سریال احتمال کسب جوایز دیگر را تقویت می‌کند.

ایده سریال بازی مرکب از کجا آمده است؟

ایده سریال بازی مرکب از کجا آمده است؟

این سریال محبوب و مشهور در سطح جهانی صرفا یک ایده موفق نداشته بلکه دلایل زیادی در بهتر شدن این سریال نقش داشته اند. تیم بازیگری این سریال کاملا حرفه ای عمل کرده اند و همراهی آن ها با یکدیگر باعث شده تا روابط بین آن ها و اتفاقات پیش آمده ملموس تر باشد. از طرفی موسیقی کار شده در صحنه های این سریال بر جذابیت آن افزوده است. هیجان، غم، استرس و سردرگمی بازیکنان با انتخاب درست موسیقی بیشتر حس می شد و این خود دلیل بر موفقیت این سریال بوده است. طراحی صحنه و طراحی هوشمندانه لباس ها نیز باعث شد تا بر کیفیت کار افزوده شود اما نویسنده نیز بهترین خود را در ساخت این پروژه گذاشته است. ایده این سریال هیجان انگیز در ابتدا شاید شبیه به یک فیلم تخیلی بود و غیر قابل باور بودن این داستان باعث شک و تردید در ساخت شد؛ اما متاسفانه به دلیل گذشت سال ها و جریانات پیش آمده در جهان، این موضوع برای بیننده ها ملموس تر شد.

سوالات متداول

  1. سریال اسکوید گیم ساخته کدام کشور است؟

    سریال بازی مرکب‌ یک سریال کره ای ساخته در نتفلیکس است. ایده این سریال ابتدا در سال ۲۰۰۸ به ذهن نویسنده خطور کرد؛ اما به دلایلی کنار گذاشته شد و در سال ۲۰۱۹ نتفلیکس خبر از ساخت این سریال جذاب داد سرانجام در سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر شد.

  2. بازدید این سریال بعد از‌ پخش چگونه بود؟

    او رکورد بیشترین بازدید را داشت به طوری که بعد از ۲۸‌روز حدود ۱۱۱ میلیون بازدید داشت و در هفته اول بیشترین بازدید در ۹۰ کشور را کسب کرد.

  3. عکس های بازیگران سریال بازی مرکب را چگونه می توانیم ببینیم؟

    تصاویر زیادی از این سریال در اینترنت وجود دارد که می توانیم با جستجو در گوگل آن ها را ببینیم از طرفی می توانید صفحات شخصی این بازیگران در اینستاگرام را دنبال کنید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *