بیوگرافی علیرام نورایی بازیگر ایرانی و راوی مافیا شبکه سلامت

علیرام نورایی یکی از بازیگران مرد دهه پنجاه است که این روزها به دلیل بازی خوبش طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی را به دست آورده است.

علیرام نورایی کیست؟

علیرام نورایی کیست؟

این روزها کمتر کسی است که علیرام نورایی را نشناسد، حال در این قسمت قرار است به یکی از موضوع جذاب یعنی بیوگرافی علیرام نورایی و هم چنین سن علیرام نورایی بپردازیم. در این باره باید بگوییم که علیرام نورایی متولد 18 فروردین سال 1356 در تهران است، او بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و هم چنین راوی مسابقه شهروند و مافیا در ایران می باشد. این بازیگر معروف از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا به اکنون در سریال‌ ها و فیلم‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است و طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی را نیز به دست آورده است.

او در سن 19 سالگی و زمانی که دانشجو بوده است. یعنی در سال 1375 از طریق یکی از دوستان دانشگاهی اش برای بازیگری تئاتر دعوت شد و با اولین تمرین روی سن دانشگاه رفت و به این گونه زندگیش عوض شد. بعد از این جریان اولویت او بازی در تئاتر بوده است؛ بعد از آن درسش را ادامه داده است. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر علیرام نورایی ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که می توانید برای شرط بندی بازی مافیا به سایت تاینی بت مراجعه کنید. این سایت برای شما ضریب های خوبی در این بازی قرار داده است و بدون شک سود خوبی را هم رقم خواهید زد.

زندگی این بازیگر معروف چگونه است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم علیرام نورایی متولد سال 1356 است و هم اکنون 44 سال دارد. مادر او مینا حکیمی‌ پور و پدرش بهروز نورایی است. او از سال 1375 و با بازی در تئاتر فعالیت خود را در دنیای هنر آغاز کرده اسا و بعد از آن در سال 1350 و زمانی که 24 ساله بوده است، با سریال شب آفتابی در کنار چهره های معروفی مانند فریبا متخصص، مجید مشیری و شراره رخام وارد قاب تلویزیون شده است. قبل از این سریال او در تست بازیگری سریال محبوب و پر بیننده خط قرمز نیز حاضر شده است. اما در یکی از صحبت های خود در این باره بیان کرد که قسمت نبود تا در آن کار بازی کنم. او در سال 83 با حضور و نقش‌ آفرینی در فیلم بازنده اولین تجربه خود را در سینما نیز به دست آورد. این روزها این بازیگر معروف در سریال‌ ها و فیلم‌ های متعددی نقش آفرینی می کند و از او به عنوان یکی از بازیگران معروف و با استعداد یاد می شود.

از آن جایی که علیرام نورایی یکی از بازیگران قد بلند ایرانی به شمار می‌ رود، به همین دلیل خیلی از افراد تمایل دارند تا در مورد قد علیرام نورایی بدانند؛ در این باره باید بگوییم که قد او 190 سانتی متر می‌ باشد. در نهایت این موضوع را هم باید افزود که مدرک تحصیلی او فوق دیپلم مهندسی کامپیوتر از جهاد دانشگاهی می باشد. او به غیر از بازیگری رزمی کار و مربی پارکور نیز می‌ باشد و حتی یک بار از یک ترور جان سالم به در برده است.

آدرس پیج اینستاگرام علیرام نورایی چیست؟

این روزها اکثر افراد معروف مانند خوانندگان و بازیگران در اینستاگرام فعالیت گسترده‌ ای انجام می‌ دهند و با توجه به فعالیتی که در این شبکه انجام می‌ دهند، توانسته اند؛ به شهرت خود بیفزایند و مخاطبان بیشتری را به دست آورند. حال باید افزود که مدتی قبل علیرام نیز در اینستاگرام برای خود یک صفحه کاربری راه اندازی کرد و امروزه در اینستاگرام همانند سایر افراد مشهور فعالیت می‌ کند.

حال باید افزود که برای پیدا کردن و دسترسی به پیج اینستاگرام این بازیگر معروف کافیست تا به قسمت جستجوی این برنامه مراجعه نمایید و نام علیرام نورایی را به انگلیسی تایپ کنید تا به این گونه پیج او برای شما نمایش یابد. از آن جایی که پیج او در اینستاگرام تیک آبی دارد، به همین دلیل نسبت به سایر پیج ها به راحتی قابل تشخیص می باشد. هم چنین می توانید از اینترنت برای پیدا کردن پیج علیرام نورایی کمک بگیرید.

حال این موضوع را هم باید افزود که این روزها علیرام نورایی اینستا را به یک پایگاه ارتباطی بین خود و مخاطبانش تبدیل کرده است و تمام فعالیت‌ هایی که انجام می دهد را از طریق این شبکه با مخاطبانش به اشتراک می گذارد. هم چنین در صفحه خود به معرفی و تبلیغ سریال‌ ها و فیلم‌ هایی که در آن ها نقش آفرینی کرده است نیز می‌ پردازد. در نهایت باید افزود که او هر از گاهی عکس های بسیار جذابی از خود و یا در کنار سایر دوستان و همبازی هایش را نیز در صفحه اش برای مخاطبان و فالوورانش به اشتراک می گذارد که تمام این پست ها با طرفداران زیادی رو به‌ رو شده است.

همسر علیرام نورایی کیست؟

همسر علیرام نورایی کیست؟

از آن جایی که علیرام نورایی یکی از بازیگران معروف به شمار می‌ رود که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد. به همین دلیل خیلی از مخاطبان او تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی و زندگی خصوصی او بیشتر بدانند که آیا این بازیگر معروف ازدواج کرده است؛ یا این که همسر او کیست؟ در این باره باید بگوییم که این بازیگر معروف متاهل است. او در سال 1389 و زمانی که 33 ساله بوده است، با یک مدل زیبا و معروف به نام صبا تاجیک ازدواج کرده است. جالب است که بدانید خانم تاجیک و همسر این بازیگر معروف به عنوان آنجلینا جولی ایرانی مدتی است در فضای مجازی به شدت معروف شده است و مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفته است.

صبا تاجیک همسر این بازیگر معروف متولد 10 دی سال 1367 اهل تهران و حوالی تجریش می باشد. علیرام نورایی در یکی از صحبت‌ های خود در مورد زندگی مشترکش بیان کرده است که چند سالی است متاهلم و زندگی بسیار خوبی در کنار همسرم دارم. همسر من هنرمند نیست اما به هنر و دنیای سینما علاقه زیادی دارد. هم چنین من در مورد پیشنهادهای کاری که دارم با ایشان صحبت می‌ کنم و در قبول نقش ها با ایشان مشورت می کنم. در نهایت این موضوع را هم باید افزود که ثمره این زندگی زناشویی یک فرزند پسر به نام نویان است؛ نویان در شهریور سال 1400 به دنیا آمده است. می توانید عکس صبا تاجیک همسر علیرام نورایی را در شبکه های مجازی و یا اینترنت به راحتی جستجو و مشاهده نمایید.

فیلم های برتر علیرام نورایی کدامند؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، این بازیگر معروف در سال 83 و با حضورش در فیلم بازنده تجربه خود را در سینما آغاز کرد و این روزها در فیلم‌ های متعددی نقش آفرینی می کند. حال به دلیل استعداد خوبی که علیرام نورایی در بازیگری دارد، به همین دلیل از او به عنوان یکی از بازیگران توانمند و مشهور یاد می‌ شود. اکثر فیلم‌ های او با مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی نیز رو به‌ رو شده اند. حال در این قسمت قرار است به معرفی برخی از بهترین فیلم‌ های این بازیگر بپردازیم و توضیحاتی در مورد این فیلم‌ ها نیز ارائه دهیم. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید. این موضوع را هم باید افزود برای دانلود هر کدام از فیلم‌ های علیرام نورایی کافیست تا به اینترنت مراجعه نمایید.

هرماس

هرماس فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مهدی صاحبی محصول سال 1399 است. این فیلم اولین بار در جشنواره فیلم فجر 1399 به نمایش در آمد و از یک مهر 1400 از سرویس استریمینگ فیلیمو و نماوا در حال اکران آنلاین بوده است. خلاصه داستان: هرماس داستان یک دختر خبرنگاری را روایت می کند که در ایران، فرانسه و عراق قصد دارد صدای مردم باشد؛ به این صورت داستان ادامه دارد. علیرام نورایی در این فیلم نقش سامان را برعهده دارد.

درآمد علیرام نورایی از کجاست؟

جشن تولد

جشن تولد فیلمی به نویسندگی و کارگردانی عباس لاجوردی محصول سال 1394 است. فیلم جشن تولد برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شده‌ است. این فیلم در بهمن 1395 در سینما های ایران اکران شده‌ است. خلاصه داستان: داستان یک خانواده اهل سوریه را روایت می‌ کند که شب جشن تولد فرزندشان به نام (رقیه)، این شب و جشن آن ها مصادف می‌ شود با حمله به دمشق و باعث می‌ شود این خانواده شیعه به همراه یکی از همسایه های اهل سنتشان از خانه به سمت محل امنی فرار کنند و مقصدشان حرم زینب کبری است. در این مسیر با دو ایرانی که برای زیارت به اتفاق خانواده آمده‌ اند آشنا می‌ شوند و … .

یتیم‌ خانه ایران

یتیم‌ خانه ایران فیلمی به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی و هم چنین تهیه‌ کنندگی محمدرضا تخت کشیان محصول سال 1393 است. این فیلم در آبان 1395 در سینما های ایران اکران شده‌ است. خلاصه داستان: در آغاز جنگ جهانی اول که تمامی جهان درگیر جنگ ناخواسته بودند، ایران اعلام بی‌ طرفی می‌ کند و از 1295 به مدت سه سال کشور دچار کمبود مواد غذایی می‌ شود که به قحطی بزرگ معروف است. در این میان شخصی به نام حاج ابوالفضل، یتیم‌ خانه‌ ای تاسیس می‌ کند که بچه‌ های بی‌ سرپرست را در آن جا نگهداری می‌ کنند. این فیلم داستان تعقیب و گریز محمد جواد و یک مرد انگلیسی است که یکی از فرماندهان ارتش دنسترویل در ایران می باشد. علیرام به دلیل بازی خوبش در این فیلم مورد تعریف و تمجید خیلی از منتقدین قرار گرفت.

درآمد علیرام نورایی از کجاست؟

با توجه به این که بازیگران از افراد مشهور و سرشناس هر جامعه به شمار می‌ رود؛ به همین دلیل خیلی از مخاطبان و طرفداران آن ها تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی آن ها و یا موضوعات دیگر مانند میزان درآمد و منبع درآمد این دسته از افراد بیشتر بدانند. این موضوع شامل علیرام نورایی نیز می‌ باشد. حال سوالی که برای خیلی از طرفداران این بازیگر معروف به وجود می‌ آید، این است که منبع درآمد علیرام نورایی چیست؟ در این باره باید بگوییم که علیرام نورایی مدت زمان طولانی است که به عنوان بازیگر در این صنعت فعالیت می کند. او با توجه به فعالیتش به عنوان بازیگر توانسته علاوه بر شهرت، یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند. به همین دلیل می‌ توان این گونه بیان کرد که شغل اصلی علیرام بازیگری است و از این طریق درآمد زایی می‌ کند.

از آن جایی که او یکی از بازیگران معروف و توانمند است، به همین دلیل برای حضور در هر قسمت از سریال و یا فیلم مبالغ زیادی را به عنوان دستمزد دریافت می کند. این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر بازیگری، او فعالیت های دیگری نیز انجام می دهد، به عنوان مثال علیرام رزمی کار و مربی پارکور نیز می باشد و از این طریق با فعالیت در این رشته های ورزشی نیز توانسته برای خود یک منبع درآمد خوب بود به وجود آورد. در نهایت باید افزود که مدتی است علیرام راوی نیز می باشد و از این طریق هم درآمدزایی می کند.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

امروزه علیرام نورایی توانسته مخاطبان بسیار زیادی را در سرتاسر کشور بدست آورد، حال خیلی از مخاطبان این بازیگر معروف تمایل دارند تا عکس های متعددی از علیرام را مشاهده کنند، اما روش های جستجو و دسترسی به عکس های علیرام را نمی‌ دانند. در این باره باید بگوییم با توجه به شبکه‌ های مجازی و اینترنت دسترسی به عکس های افراد معروف و بازیگران کار بسیار راحت و آسانی می باشد.

حال اگر تمایل به مشاهده عکس های علیرام را دارید، پیشنهاد می کنیم تا به صفحه اینستاگرام او مراجعه نمایید، چرا که علیرام هر از گاهی برای مخاطبان و طرفداران خود از عکس های مختلفی را منتشر می‌ کند. هم چنین می توانید عکس فرزند علیرام نورایی را نیز در صفحه اینستاگرام او مشاهده نمایید که تمام عکس های او با طرفداران زیادی نیز رو به‌ رو شده‌ اند.

این موضوع را هم باید افزود علاوه بر صفحه اینستاگرام این بازیگر معروف، اگر به اینترنت مراجعه نمایید و نام علیرام نورایی را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و عکس های متعددی از او برای شما نمایش خواهد یافت. هم چنین می توانید در اینترنت عکس هایی مانند: عکس برادر علیرام نورایی، عکس علیرام نورایی در گاندو و یا عکس های او در کنار سایر بازیگران معروف مانند عکس علیرام نورایی و باران کوثری را جستجو و مشاهده نمایید.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

متاسفانه با توجه به شبکه‌ های مجازی و رسانه ها برخی از اوقات منابع اطلاعاتی بازیگران منتشر می شود و این منابع توسط کاربران دست به دست می‌ شود که با توجه به این منابع اطلاعاتی حاشیه ها و جنجال های متعددی برای آن ها به وجود می‌ آید. حال از آن جایی که به علیرام یکی از بازیگران معروف و سرشناس ایران است که مخاطبان زیادی دارد، به همین دلیل تمام رفتار او مورد توجه خیلی از مردم و رسانه‌ ها قرار گرفته است؛ هر از گاهی با توجه به صحبت ها و رفتارهایش و یا منابع اطلاعاتی که از او منتشر می‌ شود، حاشیه هایی برای او نیز به وجود می‌ آید. حال باید افزود که مدتی قبل مصاحبه با علیرام نورایی انجام شده بود که او در این مصاحبه در مورد برخی از موضوعات جنجالی صحبت کرده بود که این موضوع باعث به وجود آمدن حاشیه های متعددی برای او شد.

این موضوع را هم باید افزود که این بازیگر معروف گاهی اوقات با توجه به پست هایی که در اینستاگرام خود منتشر می‌ کند، نیز باعث به وجود آمدن حاشیه های متعددی می‌ شود. هم چنین از یکی دیگر از حاشیه هایی که تا به اکنون برای علیرام به وجود آمده می توان به روابط شخصی او و جدایی از همسرش اشاره کرد.

علیرام نورایی بیماری خاصی دارد؟

علیرام نورایی بیماری خاصی دارد؟

علیرام نورایی بازیگر معروف و سرشناس ایران تا به اکنون به بیماری خاصی مبتلا نشده است. اما با توجه به این که مدتی قبل این هنرمند بیان کرده بود که در خانه خودم را قرنطینه کرده ام، شایعاتی بر این مبنا که این بازیگر معروف مبتلا به بیماری کرونا شده است در شبکه های مجازی و رسانه‌ ها منتشر شد. اما علیرام نورایی در گفتگویی در این باره بیان کرد که من هیچ گونه تخصصی در مورد ویروس کرونا ندارم؛ اما خودم و خانواده‌ ام در خانه قرنطینه هستیم. ما در مواقع ضروری و یا برای فیلمبرداری از خانه بیرون می روم و تا به اکنون به این بیماری مبتلا نشدم؛ از مردم می‌ خواهم تا جایی که می‌ توانند در خانه‌ هایشان بمانند و رعایت کنند.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

امروزه از علیرام نورایی به عنوان یکی از بازیگران موفق و توانمند یاد می‌ شود که استعداد بسیار خوبی در بازیگری دارد. علیرام نورایی به خوبی در نقش‌ هایش فرو می رود که این موضوع باعث تعریف و تمجید خیلی از مردم و هم چنین منتقدین از او شده است. حال این موضوع را هم باید افزود که از زمانی که علیرام نورایی فعالیت خود را در بازیگری آغاز کرده است، توانسته جوایز و افتخارات زیادی را از آن خود کند. به همین دلیل امروزه به شهرت و معروفیت زیادی رسیده است و خیلی از مردم بیان کرده اند که او یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران است. حال از مهم ترین جوایز و افتخاراتی که تا به اکنون این بازیگر معروف کسب کرده است، می‌ توان به برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت برای اثر یتیم‌ خانه ایران اشاره کرد.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

با توجه به این که از علیرام نورایی به عنوان یکی از بازیگران سرشناس و معروف ایرانی یاد می شود، به همین دلیل تا به اکنون در برنامه‌ های متعدد دعوت شده است و مصاحبه های مختلفی با او توسط شبکه ها و مجلات مختلف انجام شده است. حال برای برخی از مخاطبان او سوالی که به وجود می‌ آید، این است که آیا علیرام نورایی در برنامه خندوانه هم شرکت کرده است؟ در این باره باید بگوییم با توجه به این که علیرام نورایی در این برنامه دعوت شده است. اما به دلیل مشغله کاری در آن دوران نتوانست در این برنامه حضور پیدا کند.

حضور او در دورهمی

البته این موضوع را هم باید افزود که علیرام نورایی در دورهمی حضور پیدا کرده است و گفتگوی جذابی بین مهران مدیری مجری این برنامه و علیرام انجام شده است. قسمتی از صحبت های علیرام در این برنامه در مورد عاشق شدنش برای خیلی از مخاطبان او بسیار جذاب بوده است. می‌ توانید برای مشاهده قسمتی از برنامه دورهمی با حضور علیرام به پلتفرم های ویدیویی مانند آپارات و یا یوتیوب مراجعه نمایید.

علیرام نورایی اهل کجاست؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، این بازیگر معروف در تهران به دنیا آمده و اهل تهران است و هم اکنون در این شهر را کنار خانواده‌ اش زندگی می‌ کند و به فعالیت های کاری خود می‌ پردازد. امروزه علیرام نورایی در صنعت بازیگری فعالیت گسترده ای انجام می‌ دهد؛ او تا به اکنون در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است و به همین دلیل از او به عنوان یکی از بازیگران فعال و با استعداد یاد می شود.

سوالات متداول

  1. علیرام نورایی کیست؟

    علیرام نورایی متولد 18 فروردین 1356 در تهران، او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و هم چنین راوی مسابقه شهروند و مافیا در ایران است. علیرام نورایی از سال 75 فعالیت خود را آغاز کرده است؛ او تا به اکنون در فیلم ها و سریال های متعددی نقش آفرینی کرده است.

  2. همسر علیرام نورایی کیست؟

    او در سال 89 و زمانی که 33 ساله بوده است، با یک مدل زیبا به نام صبا تاجیک ازدواج کرده است. خانم تاجیک به عنوان آنجلینای ایرانی مدتی است در فضای مجازی به شدت معروف شده است، او متولد 10 دی 1367 اهل تهران است.

  3. چگونه می توان عکس های علیرام نورایی را مشاهده کرد؟

    برای مشاهده عکس های علیرام نورایی بازیگر سرشناس ایرانی کافیست تا به شبکه‌ های مجازی او مانند اینستاگرام مراجعه نمایید. هم چنین در اینترنت نیز عکس های متعددی از او برای مخاطبان و علاقه‌ مندان منتشر شده است.

  4. مهم ترین جایزه ای که علیرام نورایی دریافت کرده است، چیست؟

    از مهم ترین جایزه این بازیگر معروف می‌ توان به: برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت برای فیلم یتیم‌ خانه ایران اشاره کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *