شرط بندی لیگ وان چمپیونشیپ ام ام ای یا همان ONE FC

اگر تمایل دارید تا در رابطه با وان چمپیونشیپ اطلاعات کامل و جالبی را به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

رویداد وان چمپیونشیپ چیست؟

رویداد وان چمپیونشیپ چیست؟

وان چمپیونشیپ (ONE Championship) که مدت ها قبل با نام (ONE Fighting Championship و یا ONE FC) هم شناخته می شده است، یک هنر رزمی ترکیبی، موی تای، کیک بوکسینگ و گراپلینگ است که در ماه جولای سال 2011 توسط مدیر ارشد سابق ESPN Star Sports ویکتور کوی و هم چنین کارآفرین چاتری سیتوتونگ تأسیس شده است.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این رویداد یکی از بزرگ ترین تبلیغات mma آسیا است؛ حتی نیلسن در رابطه با این رویداد بیان کرده است که از نظر بیننده و مخاطب و هم چنین تعامل در میان ده رسانه ورزشی برتر سراسر دنیا قرار گرفته است.

نخستین رویداد تبلیغاتی در ماه سپتامبر 2011 در استادیوم سرپوشیده سنگاپور برگزار شده است. بعد از سال 2011 تا به اکنون بیش از صد رویداد در سراسر منطقه آسیا برگزار شده است. در سال 2020، این رویداد راه اندازی مجموعه (Infinity) را اعلام کرد، رویدادهایی متشکل از حداقل سه مبارز قهرمانی و حداقل دوازده قهرمان جهان است.

وان چمپیونشیپ چه قوانینی دارد؟

وان چمپیونشیپ چه قوانینی دارد؟

یکی از سوالاتی که برای خیلی از افراد به وجود می‌ آید، این است که قوانین این رویداد چیست؟ در این باره باید بگوییم که این رویداد همانند سایر قوانین mma دارای یکسری قوانین است که فایترها باید این قوانین را بدانند و آن را رعایت کنید تا در آینده مشکلی برای آن ها به وجود نیاید.

حال بهتر است که بدانید هر فایتر سه راند پنج دقیقه ای در هر مسابقه خواهد بود که بین راندها حدود یک دقیقه استراحت وجود دارد. مسابقات قهرمانی پنج راند پنج دقیقه ای در هر مسابقه، با یک دقیقه استراحت بین راندها خواهد بود.

این موضوع را هم باید افزود که در وان چمپیونشیپ مواردی مانند: کشیدن مو، گاز گرفتن، کله زدن، فروکردن انگشت در چشم، حمله به بیضه، ضربه رو به پایین با مفصل آرنج، هر نوع ضربه به گلو، نیشگون گرفتن یا چنگ زدن بافت‌ های گوشتی حریف، قرار دادن انگشت در هر یک از منافذ بدن رقیب، ضربه به مهره‌ های ستون خطاب به شمار می روند.

قهرمان شماره یک وان چمپیونشیپ کیست؟

این روزها خیلی از علاقه‌ مندان تمایل دارند تا در رابطه با قهرمان یک وان چمپیونشیپ بیشتر بدانند. در این باره باید بگوییم که این رویداد شاخه‌ های مختلفی دارد، به همین دلیل قهرمانی‌ های متعددی نیز دارد و نمی‌ توان به طور قطع کرد بیان کرد که کدام مبارز قهرمان این رویداد است. البته با توجه به افتخارات و جوایزی که سوپربن بانچامک تا به اکنون کسب کرده است، خیلی از مردم او را قهرمان وان چمپیونشیپ می دانند.

قهرمانان وان چمپیونشیپ کدامند؟

قهرمانان وان چمپیونشیپ کدامند؟

در این قسمت قرار است به یکی از موضوعات جذاب یعنی معرفی قهرمانان وان چمپیونشیپ بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر این قسمت از مقاله را از دست ندهید.

آدریانو مورائس

آدریانو مورائس متولد 21 آپریل 1989 است، او یک رزمی کار ترکیبی برزیلی است که در بخش مگس وزن قهرمانی این رویداد مبارزه می کند. این مبارز قهرمان فعلی (ONE Flyweight) است. بهتر است که بدانید وی نخستین مبارزی است که قهرمانی دمتریوس جانسون، قهرمان سابق وزن مگس یو اف سی را به پایان رساند.

بیبیانو فرناندز

بیبیانو فرناندز متولد 30 مارچ 1980 است، او یک رزمی کار حرفه ای برزیلی است که در مسابقات (DREAM ONE Championship)، (K-1) و (King of Cage) مبارزه کرده است. این مبارز اولین قهرمان سبک وزن در مسابقات (DREAM) و هم چنین قهرمان مسابقات وزن سبک (DREAM) بوده است.

کریستین لی

کریستین لی یک رزمی کار ترکیبی کانادایی-آمریکایی از سنگاپور، کره و چین است که در این رویداد قهرمانی مبارزه می کند. این مبارز قهرمان سابق وان چمپیونشیپ سبک وزن جهان و قهرمان گرند پری جهان 2019 سبک وزن است. او در حال حاضر رتبه سه را در رتبه بندی این رویداد در وزن سبک وزن دارد.

رینیر دا ریدر

رینیر دا ریدر متولد 7 سپتامبر 1990 است، او یک رزمی کار ترکیبی هلندی است که در وزن متوسط ​​مسابقات قهرمانی این رویداد مبارزه می کند. این مبارز در حال حاضر یک قهرمان جهان وزن متوسط ​​و هم چنین یک قهرمان جهانی سبک وزن سنگین است. 

آرجن بولار

آرجن بولار متولد 13 مهٔ 1986 است، او یک رزمی کار ترکیبی هند و کانادایی است که در وزن سنگین مسابقات قهرمانی این رویداد مبارزه می کند، جایی که او قهرمان فعلی این رویداد، سنگین وزن جهان است. وی یک کشتی گیر سابق آزاد و هم چنین کشتی گیر فولک است.

آنجلا لی

آنجلا لی

آنجلا لی متولد 8 ژوئیه 1996 است، او یک رزمی کار کانادایی-آمریکایی میراث سنگاپور، چین و کره است که هم اکنون در مسابقات این رویداد مبارزه می کند. در سال 2016 او با شکست دادن رقیب خود به جوان ترین فایتری تبدیل شد که موفق به کسب عنوان جهانی در ام ام ای شده است.

شیونگ جینگ نان

شیونگ جینگ نان متولد 12 ژانویهٔ 1988 است، او یک رزمی کار ترکیبی چینی است. وی قهرمان مسابقات جهانی وزن منهای وزن ONE است. هم چنین او نخستین قهرمان جهانی چین در تاریخ هنرهای رزمی مختلط است. 

عکس های وان چمپیونشیپ

این روزها وان چمپیونشیپ در سراسر جهان مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی را به دست آورده است. حال خیلی از طرفداران این رویداد تمایل دارند تا عکس های متعددی از وان چمپیونشیپ را مشاهده کنند و هم چنین به مشاهده عکس قهرمانان این رویداد بپردازند. در این باره می‌ توان بیان کرد که اگر به شبکه‌ های مجازی مراجعه کنید، می‌ توانید عکس‌ های متعددی از این رویداد را جستجو و مشاهده کنید.

هم چنین باید افزود علاوه بر شبکه های مجازی اگر به اینترنت مراجعه کنید نیز می‌ توانید عکس‌ های متعددی از این رویداد و یا قهرمانان آن را جستجو و مشاهده کنید. در اینترنت علاوه بر عکس می توانید اطلاعات مفیدی در رابطه با بازی های یو اف سی، مبارزات یو اف سی 2021، رنکینگ یو اف سی 2021، خبرهای ufc، اسم حرکات mma، مبارزه مایکل چندلر و چارلز اولیویرا بدست آورید و یا حتی به دانلود مسابقات mma بپردازید.

جوایز وان چمپیونشیپ چیست؟

جوایز وان چمپیونشیپ چیست؟

به طور معمول بخش هیجان انگیز و جذاب هر رویداد مربوط به جوایز آن می‌ باشد که این موضوع شامل وان چمپیونشیپ نیز می‌ باشد. حال خیلی از افراد تمایل دارند تا در رابطه با جوایز این رویداد بیشتر بدانند. در این باره می‌ توان این گونه بیان کرد که جوایز این رویداد شامل چندین بخش می باشد که از بخش‌ های جذاب آن مربوط به جوایز نقدی این رویداد است. حال در این باره باید بگوییم که 16 مبارز برای جایزه ای به مبلغ 250,000 دلار و هم چنین یک قرارداد یک ساله برای کار برای وان چمپیونشیپ و حتی تبدیل شدن به رئیس ستاد به رقابت خواهند پرداخت.

از آن جایی که این رویداد جوایز جذابی را برای شرکت کنندگان خود در نظر گرفته است، به همین دلیل خیلی از طرفداران و مخاطبان این رویداد بیان کردند که جایزه ONE نسبت به سایر رویدادهای mma جذاب تر و هیجان انگیز تر است و به همین دلیل است که مسابقات وان چمپیونشیپ از هیجان بیشتری برخوردار است و شرکت کنندگان تلاش بیشتری برای پیروزی انجام می‌ دهند. حال بهتر است که بدانید تا به اکنون خیلی از مبارزان سرشناس توانسته اند جوایز هیجان انگیز این رویداد را کسب کنند و جایزه نقدی آن را نیز به خانه ببرند.

رویداد های mma در کدام کشور ها برگزار شده است؟

همان طور که در قسمت قبل توضیح دادیم، وان چمپیونشیپ بزرگ ترین تبلیغات ام ام ای آسیا است و توسط Sequoia Capital، ICONIQ Capital، Temasek Holdings، GIC،) Mission Holdings و Greenoaks Capital) پشتیبانی و حمایت می شود.

حال اگر طرفدار این رویداد هستید و تمایل دارید تا در مورد این که وان چمپیونشیپ و یا حتی سایر رویدادهای ام ام ای در کدام کشورها برگزار می شوند، اطلاعات کامل و مفیدی را بدست آورید، پیشنهاد ما این است که به اینترنت مراجعه کنید، چرا که به این گونه می توانید اطلاعات کامل و جالبی را در این باره به دست آورید.

سوالات متداول

  1. رویداد وان چمپیونشیپ چیست؟

    وان چمپیونشیپ یک هنر رزمی ترکیبی ام ام ای، موی تای، کیک بوکسینگ و گراپلینگ است که در سال 2011 توسط مدیر ارشد سابق ESPN Star Sports و کارآفرین چاتری سیتوتونگ تأسیس شده است. این رویداد یکی از بزرگ ترین تبلیغات ام ام ای آسیا است.

  2. کریستین لی کیست؟

    وی یک رزمی کار ترکیبی کانادایی-آمریکایی از سنگاپور، چین و کره است که در این رویداد قهرمانی مبارزه می کند. او قهرمان گرند پری جهان 2019 سبک وزن و قهرمان سابق وان چمپیونشیپ سبک وزن جهان است.

  3. جوایز این رویداد چیست؟

    در این رویداد 16 شرکت کننده برای یک جایزه به مبلغ 250,000 دلار و یک قرارداد یک ساله برای کار برای ONE و حتی تبدیل شدن به رئیس ستاد به رقابت می پردازند.

  4. رینیر دا ریدر کیست؟

    وی مبارز وان چمپیونشیپ ومتولد 7 سپتامبر 1990 است و یک رزمی کار ترکیبی هلندی است. این مبارز در حال حاضر یک قهرمان جهانی سبک وزن سنگین و هم چنین یک قهرمان جهان وزن متوسط است. 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *