بیوگرافی سینا درخشنده + 10 آهنگ برتر و حواشی جدید او

سینا درخشنده خواننده محبوب ایرانی که چند سالی است بسیار پر مخاطب شده و جزو خوانندگان ایرانی مطرحی می باشد که به صورت مجاز داخل ایران در حوزه موسیقی پاپ فعالیت می کند. این خواننده به سرعت در میان مردم طرفداران خود را پیدا کرد و در زمینه ترانه سرایی و آهنگ سازی نیز پیشینه کاری خوبی دارد. سینا درخشنده فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران می باشد وی این اواخر حواشی متعددی داشت که در این مقاله درمورد ایشان و تا حدودی زندگی او توضیح خواهیم داد.

سینا درخشنده کیست؟

سینا درخشنده کیست؟

برای پاسخ به این سوال به توضیح بیوگرافی سینا درخشنده خواهیم پرداخت. این فرد حاضر در لیست خوانندگان پاپ ایرانی متولد ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۷۱ می باشد وی در شیراز به دنیا آمده است و اکنون نیز در تهران زندگی می کند.

پدر او متولد تهران و مادرش متولد شیراز می باشد و دو خواهر دارد. از همان کودکی عاشق ساز و آواز و خوانندگی بوده و ساز حرفه ای و مورد علاقه او پیانو می باشد. وی شاعر نیز می باشد و در این زمینه نیز فعالیت می کند. او بعد از تلاش های زیاد سرانجام در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ با انتشار قطعه کوک بسیار خوش درخشید و به موفقیت زیادی رسید. وی اکنون یکی از خواننده های تحت حمایت شرکت آوازی نو به مدیریت حسن اردستانی است. از علایق آن می توان به آشپزی اشاره کرد و می گوید بعد از خوانندگی به آشپزی علاقه زیادی دارم.

عکس های سینا درخشنده را در کجا ببینیم؟

این خواننده جدای از اینکه خواننده بسیار حرفه ای است استایل خیلی خوبی هم دارد و از این رو عکس های زیادی از او منتشر شده است و سوژه بسیار خوبی برای عکاسان می باشد. برای مشاهده عکس های سینا درخشنده می توان به سایت های مختلف مراجعه کرد و یا با یک سرچ ساده در گوگل به تمام عکس های او دسترسی پیدا کنید. هم چنین می توان ویدئو کلیپ های او را در یوتیوب دنبال کنید که لینک یوتیوب او در بیو اینستاگرامش قرار دارد. هم چنین در اینستاگرام هم می توان استوری و پست های او که گاهی به صورت روزانه منتشر می کند را دنبال کنید. البته پیج اینستاگرام او ادمین دارد اما این پیج راه خوبی برای نزدیکی او مخاطباتش می باشد و به روز ترین عکس های او در پیج اینستاگرامش موجود است.

برترین آهنگ های سینا درخشنده کدام اند؟

این خواننده در رزومه خود آهنگ های بسیاری دارد که برخی از آن ها بسیار پرطرفدار و مخاطب است. از اولین آهنگ او که یک شبه ره صد سال رو رفت تا آخرین موزیکی که منتشر کرد. در این قسمت به بررسی پنج مورد از آن ها خواهیم پرداخت:

موزیک دلبر شیرین

یکی از موزیک های پر طرفدار سینا درخشنده دلبر شیرین است که بسیار در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و دابسمش های زیادی با آن ساخته شد.

موزیک نمک داری

از جدید ترین موزیک های این خوانننده موزیک نمک داری می باشد که در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

موزیک کوکه حالم

اولین موزیکی که از سینا درخشنده منتشر شد موزیک کوکه حالم بود که در سال ۱۳۹۸ پخش شد و در واقع با این موزیک شناخته شد.

موزیک عشق یعنی

بر خلاف اکثر موزیک های سینا درخشنده که عاشقانه و شاد است این بار موزیک عشق یعنی از سری موزیک های عاشقانه آرامی بود که این خواننده منتشر کرد و بسیار پر طرفدار بود.

موزیک انگار نه انگار

۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ موزیک بسیار شاد انگار نه انگار از سینا درخشنده منتشر شد و توجه زیادی به خود جلب کرد.

چه حاشیه هایی برای سینا درخشنده به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای سینا درخشنده به وجود آمد؟

همانند دیگر خواننده های معروف سینا درخشنده هم حواشی زیادی را در زندگی خود دارد و وجود این حواشی برای این افراد بسیار اذیت کننده می باشد اما راه چاره ای نیست. از اولین حواشی این خواننده داستان تغییر نام او بود. عده ای می گفتند نام او رضا می باشد و در آستانه معروفیت نام خود را عوض کرده است اما سینا بارها اثبات کرده است که نام او از ابتدا همین بوده است.

دومین حاشیه مربوط به این خواننده که در بین تمام افراد معروف رایج است قضیه ازدواج می باشد. وجود عکس هایی از این خواننده در کنار طرفداران و خانواده باعث ایجاد حواشی تحت عنوان همسر سینا درخشنده، دوست دختر سینا درخشنده شد که البته سینا تمام این حواشی را رد کرده است.

آیا تا به حال مصاحبه ای با سینا درخشنده انجام شده است؟

بله سینا تا به حال چندین مصاحبه انجام داده است و بسیار متواضع به همه سوال ها پاسخ می دهد. سینا معمولا بسیار با حوصله تا آخر مصاحبه صحبت می کند. مصاحبه هایی که در آن ها از علایق خود گفته است از کودکی اش که چگونه عشق به موسیقی و ساز و آواز را حتی در همان دوره در دل داشته است. حتی درمورد مسائل شخصی از او پرسیده شده است و او به راحتی پاسخ داده است اینکه هنوز ازدواج نکرده و فردی هم در زندگی اش نیست. این خواننده مطرح بسیار خوش برخورد می باشد و تا به حال به چند برنامه دعوت شده است. مصاحبه های سینا درخشنده زیاد نیست یعنی او زیاد علاقه ای به انجام مصاحبه ندارد اما همان مصاحبه هایی را هم که انجام می دهد به گفته خود خبرنگاران آنقدر دلنشین است که ساعت ها زمان می برد بدون این که او ذره ای بد اخلاقی داشته باشد.

این خواننده در چه شهر هایی کنسرت برگزار کرده است؟

این خوانده خوب کشورمان بعد ورود به عرصه موسیقی و با شروع دوره طلایی و محبوبیت خود اقدام به برگزاری کنسرت های مختلف کرد. اولین کنسرت او در سال ۱۳۹۷ در تهران برگزار شد که با استقبال زیادی هم مواجه شد، بعد از آن در کیش، شیراز، اصفهان و اکثر شهرهای ایران اجرا داشت.

آدرس اینستاگرام سینا درخشنده چیست؟

آدرس اینستاگرام سینا درخشنده چیست؟

مانند دیگر خواننده های معروف این خواننده هم نیز پیج اینستاگرام خود را دارد که از طریق این پیج با مخاطبان خود در ارتباط می باشد. پیج اینستاگرام سینا درخشنده Sinaderakhshande_ _ می باشد. تعداد دنبال کننده های او هشتصد و هفتاد و یک هزار نفر می باشد. پیج او تا کنون شصت و هشت پست دارد که همه آن ها مربوط به موزیک های او می باشد. تاریخ و مکان کنسرت ها او و آخرین اخبار مربوط به این خواننده در پیج اینستاگرامش منتشر می شود و هم چنین او روزانه استوری و پست هایی از خود در اینستاگرام منتشر می کند که باعث نزدیکی با طرفدارانش می شود.

برای دانلود آهنگ های سینا درخشنده چه کاری باید انجام دهیم؟

امروزه برای دانلود آهنگ های مختلف اعم از مجاز با غیره مجاز راه ها و روش های مختلفی وجود دارد. برای دانلود تمام موزیک های سینا درخشنده هم می توان از طریق سایت های مختلف و یا سرچ گوگل تحت عنوان فول آلبوم سینا درخشنده و یا به صورت تک آهنگ دانلود کرد. هم چنین در رادیو جوان و دیگر اپلیکیشن ها تمام موزیک های این خواننده موجود می باشد. هم چنین برای مشاهده ویدئو کلیپ های او می توان به یوتیوب مراجعه کرد.

همسر سینا درخشنده کیست؟

این خواننده بعد از معروفیت با حواشی زیادی مواجه شد که یکی از آن ها همین موضوع ازدواجش بود. اما او بارها توضیح داده است که هنوز ازدواج نکرده است.

سینا درخشنده در کدام شهر زندگی می کند؟

این خواننده متولد شیراز می باشد و دوران کودکی خود را در شیراز سپری کرده است؛ اما بعد از آن به تهران رفت و زندگی خود را در آن جا ادامه داد و اکنون نیز در تهران زندگی می کند.

درآمد این خواننده از کجاست؟

درآمد این خواننده از کجاست؟

درآمد اصلی این خواننده از موزیک ها و کنسرت های او تامین می شود اما گاهی در اینستاگرام برای برندهای مختلف نیز تبلیغاتی انجام می دهد. اما سینا درخشنده در تهران سالن آرایشی مردانه ای دارد که بسیار شیک و مجهز می باشد.

آهنگ جدید سینا درخشنده چه نام دارد؟

جدید ترین موزیک سینا درخشنده آدم برفی است که در تاریخ ۲ دی ۱۴۰۰ منتشر شد. این موزیک بر خلاف اکثر موزیک های او غمگین می باشد که البته بسیار از آن استقبال شده است.

سوالات متداول

  1. سینا درخشنده چند سال دارد؟

    این خواننده متولد ۳۱ شهریور ماه ۱۳۷۱ می باشد و اکنون ۲۹ سال دارد.

  2. سینا درخشنده چند فرزند دارد؟

    این خواننده هنوز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد پس طبیعتا فرزندی هم ندارد.

  3. سینا درخشنده از چه سالی در عرصه موسیقی شروع به فعالیت کرد؟

    این خواننده از کودکی عاشق موزیک بود و از دوره نوجوانی در این زمینه فعالیت می کرد اما وی از سال ۱۳۹۶ به صورت حرفه ای در این حرفه فعالیت کرد.

  4. ساز مورد علاقه سینا درخشنده چیست؟

    این خواننده سازهایی چون پیانو، ویلون و گیتار را به خوبی می نوازد اما به گفته خود او پیانو برای او چیز دیگری است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *