بیوگرافی سام درخشانی + جدید ترین حاشیه های او

سام درخشانی یکی از بازیگران معروف و سرشناس ایرانی است که در فیلم‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است و امروزه در بین مردم، طرفداران بسیار زیادی نیز بدست آورده است.

سام درخشانی کیست؟

سام درخشانی کیست؟

اگر به فیلم و سریال علاقه مند هستید، قطعا سام درخشانی را می‌ شناسید. حال در این قسمت قرار است به بیوگرافی سام درخشانی (یکی از بازیگران مرد دهه پنجاه) و هم چنین سن سام درخشانی بپردازیم. در این باره باید بگوییم که سام درخشانی متولد 31 تیر سال 1354 در تهران است. او بازیگر سینما و تلویزیون و هم چنین مجری می باشد که سالیان طولانی است در این حرفه فعالیت می کند. بهتر است بدانید این بازیگر معروف از سال 1379 و زمانی که 25 ساله بود با فیلم دلباخته، اولین بازی خود را در سینما تجربه کرد و پا به دنیای هنر گذاشت و بعد از آن با سریال با من بمان در سال 1379 و خانه پدری در سال 1380 به شهرت و معروفیت زیادی رسید و مورد توجه مردم قرار گرفت. حال باید افزود که مدتی است سام درخشانی در قبله عالم توانسته بار دیگر توجهات را به خود جلب کند و با بازی خوبش مورد تعریف و تمجید خیلی از مردم قرار گرفته است. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر سام درخشانی ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

زندگی این بازیگر معروف چگونه است؟

زندگی این بازیگر معروف چگونه است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم سام درخشانی متولد سال 1354 است و هم اکنون 46 سال دارد. در مورد خانواده سام درخشانی بهتر است که بدانید پدر مرحومش مغازه دار و مادرش خانه دار بوده است. او یک خواهر نقاش و یک برادر به نام شهریار دارد. مادر سام در یکی از صحبت های خود بیان کرده بود که سام در دوران کودکی هیچ گونه شیطنت و آزاری برای ما نداشته است و پسر بی دردسر و مهربانی بوده است؛ که از دوران کودکی همیشه آرزو داشته است تا در آینده به یک بازیگر معروف و موفق تبدیل شود. حال این موضوع را هم باید افزود که او از سال 1373 و زمانی که 19 ساله بود، وارد کلاس های بازیگری مرحوم سمندریان شد و بعد از آن تئاتر را شروع کرد و در چند کار تصویری هم تجربه کوتاهی به دست آورد.

بعد از این جریان سام تمایل پیدا کرد تا برای مدلینگ راهی کشور ترکیه شود، اما به سریال شب زدگان در سال 78 دعوت شد که این سریال مسیر هنری او را تغییر داد و آینده اش را رقم زد. بعد از آن این بازیگر معروف در سال 79 فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرد. حال این موضوع را هم باید افزود که این بازیگر معروف دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است و امروزه علاوه بر بازیگری کار اجرا هم می کند.

آدرس پیج اینستاگرام سام درخشانی چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام سام درخشانی چیست؟

این روز ها اکثر بازیگران در اینستاگرام فعالیت گسترده ای انجام می‌ دهند، چرا که آن ها با فعال بودنشان در این شبکه توانسته اند مخاطبان خود را افزایش دهند و به تبلیغ و معرفی فیلم ها و سریال های جدیدی که در آن ها نقش آفرینی کرده اند، می پردازند. به همین دلیل می توان این گونه بیان کرد که امروزه اینستاگرام برای بازیگران به یک شبکه بسیار مفید و کاربردی تبدیل شده است. حال این موضوع را هم باید افزود که سام درخشانی نیز مدت‌ ها قبل برای خود یک صفحه کاربری در اینستاگرام راه اندازی کرده است. می‌ توان بیان کرد که این روز ها سام درخشانی اینستا را به یک پل ارتباطی قوی بین خود و مخاطبان و فالوورانش تبدیل کرده است. او تمام فعالیت‌ هایی که انجام می‌ دهد را به این گونه با آن ها به اشتراک می گذارد. هم چنین او در صفحه اینستاگرام خود به تبلیغ و معرفی سریال‌ ها و فیلم‌ هایی که در آن ها حضور داشته است نیز می پردازد.

حال باید افزود برای پیدا کردن و دسترسی به پیج اینستاگرام این بازیگر معروف کافیست تا نام سام‌ درخشانی را به انگلیسی در قسمت سرچ اینستاگرام تایپ کنید تا پیج او برای شما نمایش یابد. از آن جایی که سام درخشانی در اینستاگرام بسیار فعال است و از بازیگران محبوب و مشهور به شمار می رود، به همین دلیل در اینستاگرام فالووران میلیونی و تیک آبی دارد که به این گونه پیج او نسبت به سایر پیج ها به راحتی قابل تشخیص می باشد. حال این موضوع را هم باید افزود که شما با دنبال کردن پیج اینستاگرام سام درخشانی می توانید از جدید ترین اخبار او مطلع شوید و هم چنین به این گونه می توانید تمام عکس ها و کلیپ های متعددی که او برای مخاطبان و فالوورانش منتشر می‌ کند را مشاهده نمایید که تمام پست های او با طرفداران زیادی نیز رو به رو شده اند. هم چنین می توانید عکس سام درخشانی و دخترش را نیز در صفحه او مشاهده نمایید.

همسر سام درخشانی کیست؟

همسر سام درخشانی کیست؟

از آن جایی که سام درخشانی از بازیگران مشهور و محبوب است، به همین دلیل طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد. حال خیلی از افراد تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی او و این که همسر سام درخشانی کیست بیشتر بدانند. در این باره باید بگوییم که در سال 1394 و زمانی که سام 40 ساله بود با عسل امیرپور 32 ساله ازدواج کرد. جالب است که بدانید خطبه عقد این زوج توسط سید محمد خاتمی خوانده شده است. ثمره این زندگی یک دختر به نام برکه است که متولد آذر سال 1396 در کانادا می باشد. جالب است که بدانید زمانی خبر تولد دختر سام در کانادا در شبکه‌ های مجازی و اینترنت منتشر شد، این موضوع با موجی از واکنش های مردم رو به رو شد. این موضوع را هم باید افزود که برسام پسر این بازیگر معروف است که یک مهر 1399 متولد شد و سام برای دومین بار پدر شدن را تجربه کرد.

فیلم های برتر سام درخشانی کدامند؟

این روز ها از سام درخشانی به عنوان یکی از بازیگران توانمند و موفق یاد می‌ شود. او در خیلی از فیلم‌ ها و سریال‌ ها نقش آفرینی کرده است؛ همچنین توانسته با توجه به استعداد خوبی که در بازیگری دارد، مخاطبان و طرفداران زیادی را نیز به دست آورد. حال در این قسمت به معرفی برخی از برترین و بهترین فیلم های این بازیگر خواهیم پرداخت و در مورد آن ها توضیح خواهیم داد. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید. این موضوع را هم باید افزود برای دانلود هر کدام از فیلم های سام درخشانی کافیست تا به اینترنت مراجعه نمایید.

نیلگون

نیلگون ساخته حسین سهیلی‌ زاده و به تهیه کنندگی ایرج محمدی محصول سال 1398 است. فیلم نیلگون به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نرسید. البته کارگردان و تهیه کننده این فیلم در نامه‌ ای به دبیر سی و هشتم جشنواره فجر، دلیل آن را به پایان نرسیدن مراحل فنی و فیلمبرداری بیان کردند. بهتر است که بدانید نیمی از فیلمبرداری این فیلم در جزیره قشم انجام شده است. این فیلم در ژانر عاشقانه، اجتماعی است. خلاصه این فیلم داستانی عاشقانه در مورد زندگی دختر و پسر جوانی است که در مواجهه با مسائل مختلف خانوادگی و اجتماعی قرار می گیرند و… . سام در این فیلم در کنار برخی از بازیگران معروف و سرشناس مانند محمدرضا فروتن و میترا حجار نقش آفرینی کرده است.

پالتو شتری

پالتو شتری فیلمی به نویسندگی و کارگردانی مهدی علی‌ میرزایی و هم چنین تهیه‌ کنندگی مجید شیخ انصاری محصول سال 1397 است که برای اولین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. خلاصه داستان: این فیلم در مورد یک دانشجوی فلسفه است که یک پالتو از پدرش به ارث برده است که با پوشیدن این پالتو افکار موذیانه و وسوسه آمیزی به سراغش می‌ آید. سام در این فیلم نقش فرید را برعهده دارد.

پاستاریونی

پاستاریونی فیلمی به کارگردانی سهیل موفق و تهیه‌ کنندگی بیتا منصوری و نویسندگی حمزه صالحی محصول سال 1397 است. نام فیلم (پاستاریونی) متشکل از دو کلمهٔ پاستا و بریونی است. این فیلم دومین فیلم سینمایی سهیل موفق بوده است. خلاصه داستان: پاستاریونی داستان غذا هاست، این فیلم با بریانی اصفهانی ها شروع می شود و هوشان زمانی که رستوران پدرش در تهران را ورشکسته دید، تصمیم گرفت که یک بریانی به جای رستوران فست فود پدرش در تهران باز کند. رستورانی که به دلیل یک رقیب قدرتمند و مجلل در آن گوشه خیابان به نام پاستاداپیتزا رونق خود را از دست داد و … . سام در این فیلم نقش رامین راستین، صاحب رستوران ترنج و پدر هوشان را بر عهده دارد.

درآمد سام درخشانی از کجاست؟

درآمد سام درخشانی از کجاست؟

این روز ها خیلی از مردم به ویژه طرفداران و مخاطبان سام درخشانی تمایل دارند تا در مورد درآمد این بازیگر و این که چگونه درآمدزایی می‌ کند و منبع درآمد او چیست، بیشتر بدانند. در این باره باید بگوییم همان طور که می‌ دانید سام درخشانی بازیگر است، به همین دلیل او از طریق حرفه و شغل بازیگری برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورده و درآمدزایی می‌ کند. از آن جایی که او تا به اکنون در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است، به همین دلیل توانسته با توجه به حضورش در فیلم‌ ها و سریال‌ ها مبالغ زیادی را بدست آورد و از این طریق ثروت خوبی را نیز برای خود جمع آوری کرده است.

حال این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر بازیگری، سام درخشانی مجری نیز می باشد و از این طریق هم توانسته برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورد و درآمدزایی کند. او اولین اجرایش را در سال 98 با مسابقه ایران در تلویزیون به دست آورد.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

با توجه به این که سام درخشانی یکی از بازیگران موفق و مشهور است، به همین دلیل طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی در سرتاسر کشور دارد. حال خیلی از مخاطبان او تمایل به مشاهده عکس های این بازیگر معروف را دارند، اما روش های جستجوی عکس های سام درخشانی را نمی‌ دانند. در این باره باید بگوییم که روش‌ های متعددی برای مشاهده عکس های این بازیگر معروف وجود دارد. به عنوان مثال شما می توانید به صفحه اینستاگرام سام درخشانی مراجعه نمایید، چرا که از آن جایی که سام یکی از بازیگران معروف است؛ به همین دلیل عکس‌ های متعددی از خود را برای مخاطبان و طرفدارانش منتشر می‌ کند که تمام عکس های او با استقبال خوب طرفدارانش نیز رو به رو می شوند.

حال این موضوع را هم باید افزود که اگر به سایت گوگل مراجعه نمایید و نام سام درخشان را جستجو کنید نیز با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد. علاوه بر عکس، فیلم های متعددی از سام را نیز می توانید در گوگل جستجو و مشاهده نمایید. هم چنین می توانید در گوگل عکس هایی از سام در فیلم ها و سریال های متعدد مانند عکس سام درخشانی در ملکه گدایان را نیز جستجو کنید.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

برای سام درخشانی همانند سایر بازیگران و افراد معروف در طول دوره فعالیتش حاشیه ها و جنجال های متعددی به وجود آمده است. البته در این باره باید بگوییم که هر از گاهی او با صحبت‌ ها و رفتار هایش حاشیه هایی را به وجود می آورد و یا این که در حاشیه ها و جنجال هایی قرار می‌ گیرد. به عنوان مثال مدتی قبل که مصاحبه با سام درخشانی انجام شده بود، او در مورد موضوعات جنجالی صحبت کرد که این موضوع باعث به وجود آمدن حاشیه های متعددی برای این بازیگر معروف شد. هم چنین باید افزود که تا به اکنون با توجه به درگیری‌ ها و بحث‌ هایی که او با سایر بازیگران مانند سحر قریشی داشته است نیز حاشیه های متعددی در پیرامون او به وجود آمده است.

حال از دیگر حاشیه‌ هایی که در پیرامون این بازیگر معروف وجود دارد می‌ توان به خبر به دنیا آمدن دخترش در کانادا، مهاجرتش از ایران، جدایی از همسرش، مبتلا شدنش به یک بیماری خاص، ناسازگاری با تهیه‌ کنندگان به دلیل دستمزد و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد.

سام درخشانی بیماری خاصی دارد؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید سام بازیگر سینما و تلویزیون، سفیر دیابت است و هر از گاهی برای اجرای برنامه هایی که به آگاهی بخشی مردم در خصوص این بیماری کمک می‌ کند به مناطق شهر می آید. حال مدتی قبل از آن جایی که او در مورد دیابت صحبت کرده بود، اخبار با عنوان این که سام درخشانی مبتلا به بیماری دیابت شده است در شبکه های مجازی و رسانه ها منتشر شد. این موضوع باعث نگرانی طرفداران و مخاطبان این بازیگر معروف شد. اما در این باره باید بگوییم که این اخبار شایعه‌ ای بیش نیست، چرا که این بازیگر معروف مبتلا به دیابت نشده و فقط تلاش می‌ کند تا آگاهی مردم را در خصوص این بیماری خاموش بالا ببرد.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

سام درخشانی بازیگر محبوب و موفق ایران است که سالیان طولانی است در این صنعت فعالیت می کند و تا به اکنون توانسته در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعددی نقش آفرینی کند. حال بهتر است که بدانید بازی او در اکثر فیلم ها و سریال ها با تعریف و تمجید منتقدین و مردم رو به رو شده است که این موضوع یکی از افتخارات مهم این بازیگر مشهور به شمار می‌ رود.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

خندوانه با اجرای رامبد جوان یکی از محبوب ترین و پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی ایران به شمار می‌ رود که در این برنامه خیلی از هنرمندان، افراد مشهور و سلبریتی ها حضور داشته اند. حال این موضوع را هم باید افزود که سام درخشانی نیز در یکی از قسمت‌ های این برنامه حضور داشته است و بین رامبد جوان و سام در این قسمت از خندوانه صحبت‌ های جالبی رد و بدل شده است. به همین دلیل این قسمت از برنامه خندوانه با حضور سام به یکی از جذاب ترین و پربیننده ترین قسمت های این برنامه تبدیل شده است.

سام درخشانی و دورهمی مهران مدیری

حال این موضوع را هم باید افزود که از دیگر برنامه های محبوب تلویزیون ایران برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری می باشد؛ که سام درخشانی در دورهمی با توجه به درخواست‌ های طرفدارانش حضور پیدا کرده است و در این برنامه مهران مدیری به گفتگو با او پرداخته است. می توانید برای مشاهده قسمت هایی از برنامه دورهمی و خندوانه با حضور سام درخشانی به پلتفرم های ویدیویی مانند آپارات و یا یوتیوب مراجعه نمایید.

سام درخشانی اهل کجاست؟

مدتی قبل شایعه ای به وجود آمده بود که این بازیگر معروف از ایران مهاجرت کرده و هم اکنون ساکن کانادا است. در این باره باید بگوییم که سام درخشانی بازیگر تلویزیون و سینمای کشورمان، متولد 31 تیر سال 1354 در خیابان ولیعصر تهران است و بزرگ شده همان منطقه نیز می باشد. او اهل تهران است و هم اکنون ساکن این شهر می باشد و به هیچ کشور دیگری مهاجرت نکرده است و در تهران به فعالیت های خود می پردازد.

اختلاف سنی سام درخشانی و همسرش چقدر است؟

اختلاف سنی سام درخشانی و همسرش چقدر است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، سام متولد سال 1354 است و هم اکنون 46 سال دارد و در رابطه با اختلاف سنی او با همسرش باید بگوییم که همسر سام متولد سال 1362 است؛ حدود 8 سال با یکدیگر اختلاف سنی دارند. در رابطه با همسر سام درخشانی خانم عسل امیرپور باید بگوییم که ایشان مربی بدنسازی و فارغ التحصیل رشته نقاشی در مقطع لیسانس می باشد. آن ها توسط یک دوست خانوادگی مشترک در یک مهمانی با یکدیگر آشنا شدند. بعد از آشنایی خانواده های دو طرف با یکدیگر معاشرت کردند و به این گونه بیشتر با هم آشنا شدند. با توجه به روحیات همدیگر این آشنایی به ازدواج آن ها ختم شده است.

بیان شده است که سام درخشانی در کنار همسرش عسل امیرپور و دختر و پسرشان زندگی بسیار آرام و بی دغدغه ای دارند و در کنار هم خوشبخت هستند. می‌ توانید عکس‌ های متعددی از این خانواده دوست داشتنی را در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام سام درخشانی مشاهده نمایید. هم چنین اگر به اینترنت مراجعه نمایید نیز عکس های جالبی از این خانواده معروف و دوست داشتنی برای شما نمایش خواهد یافت.

ورزش های مورد علاقه این بازیگر معروف

این بازیگر معروف در یکی از مصاحبه های خود بیان کرد، از زمان کودکی عاشق ورزش اسکی بودم و این ورزش یکی از ورزش‌ های مورد علاقه من بوده است و هر زمانی که فرصت می‌ کردم به پیست‌ های مختلف اسکی می رفتم. بعد از آن به ورزش فوتبال علاقه مند شدم و حتی در رده های باشگاهی هم در این رشته ورزشی فعالیت کردم و از دورانی که در فوتبال فعالیت می‌ کردم بسیار لذت بردم. علاوه بر این ورزش ها سوارکاری را هم به صورت حرفه‌ ای دنبال می‌ کنم و به این رشته هم علاقه‌ مند هستم.

سوالات متداول

  1. سام درخشانی کیست؟

    سام درخشانی متولد 31 تیر 1354 در تهران است، او بازیگر سینما و تلویزیون و مجری می باشد. این بازیگر معروف از سال 1379 با فیلم دلباخته، اولین بازی خود را در سینما تجربه کرد و بعد از آن با سریال با من بمان در سال 79 و خانه پدری در سال 80 به شهرت بسیار زیادی رسید.

  2. چگونه می توان به پیج اینستاگرام سام درخشانی دسترسی پیدا کرد؟

    برای پیدا کردن و دسترسی به پیج اینستاگرام این بازیگر معروف کافیست تا به اینستاگرام مراجعه نمایید و در قسمت جستجوی این برنامه نام سام درخشانی را به انگلیسی تایپ کنید؛ تا پیج او برای شما نمایش یابد. از آن جایی که سام در اینستاگرام فالووران میلیونی و تیک آبی دارد، پیج او به راحتی قابل تشخیص می باشد.

  3. همسر سام درخشانی کیست؟

    همسر سام، عسل امیرپور متولد سال 1362 است، ایشان مربی بدنسازی و فارغ التحصیل رشته نقاشی در مقطع لیسانس می باشد. آن ها در یک مهمانی با یکدیگر آشنا شدند و بعد از آشنایی و در سال 94 با هم ازدواج کردند.

  4. این بازیگر معروف تا به اکنون در کدام برنامه های تلویزیونی محبوب حضور داشته است؟

    این بازیگر معروف تا به اکنون در برنامه های متعددی دعوت شده و حضور پیدا کرده است، اما از محبوب ترین برنامه هایی که تا به اکنون دعوت شده می‌ توان به برنامه خندوانه و دورهمی اشاره کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *