فرامرز خودنگاه کیست؟ | داور مسابقات مردان آهنین از سال 1383

فرامرز خودنگاه از بهترین بدنساز های ایران است. او تا به امروز در شاخه های ورزشی زیادی کار کرده است که در میان آن ها می توان به پاورلیفتینگ اشاره کرد.

البته حاشیه های زیادی برای این ورزشکار وجود داشته است که در میان آن ها می توان به درگیری های فرامرز خودنگاه و محراب فاطمی، فرامرز داوری و بیگ رامی اشاره کرد. در سال های آخر حضور این ورزشکار در ایران، حرف های زیادی درباره او زده شد و برخی او را به این موضوع متهم کردند که خودنگاه به هیچ وجه ورزشکار نیست و هیکل او به طور ارثی درشت و چاق است. این درگیری ها مورد توجه رسانه های داخلی و خارجی قرار گرفتند و همین موضوعات سبب شد که او تصمیم به مهاجرت بگیرد.

فرامرز خودنگاه کیست؟

فرامرز خودنگاه کیست؟

در بیوگرافی فرامرز خودنگاه بهترین بدنساز آمده است که او متولد سال 1345 در شهر تهران است. این چهره ورزشی از سال 1369 فعالیتش را در زمینه ورزش و مسابقات آغاز کرده است و تا به امروز موفقیت های زیادی را کسب کرده است. او در ابتدا رشته وزنه برداری را به طور حرفه ای دنبال می کرد. اما پس از آسیب دیدگی های زیاد و بیماری ها و مشکلات ناشی از این ورزش، با این رشته ورزشی محبوب خداحافظی کرد. وزنه زدن faramarz khodnegah بسیار معروف بوده است. او در سنین پایین این ورزش را به طور حرفه ای دنبال می کرد که امروزه با جستجو جوانی faramarz khodnegah می توانید برخی از این کلیپ ها را مشاهده کنید.

عکس های فرامرز خودنگاه را در کجا ببینیم؟

برای دیدن تصاویر این چهره و تمرینات فرامرز خودنگاه، کافی است نام او را در موتور جستجو گوگل، سرچ کنید. شما می توانید با جستجو مردان آهنین faramarz khodnegah تصاویر و ویدیو های زیادی از این ورزشکار و مربی با سابقه در اینترنت پیدا کنید.

آدرس پیج اینستاگرام فرامرز خودنگاه چیست؟

faramarz khodnegah اینستا فعالی ندارد. پیج فرامرز خودنگاه در این پلتفرم به اسم این ورزشکار وجود دارد اما هیچ کدام از آن ها متعلق به خود این ورزشکار نمی باشد. همچنین یوتیوب faramarz khodnegah و کلاب هاوس فرامرز خودنگاه نیز توسط او اداره نمی شود و متعلق به افراد دیگری می باشد.

چه حاشیه هایی برای فرامرز خودنگاه به وجود آمد؟

درگیری فرامرز خودنگاه با رضا قرایی و برخی دیگر از ورزشکاران از حواشی این چهره می باشد. faramar khodnegah و روح الله داداشی درگیری های لفظی زیادی با یکدیگر داشته اند. بسیاری از ورزشکاران شرکت کننده در رقابت های مردان آهنین معتقدند که خودنگاه اطلاعات و سابقه کافی برای پاورلیفتینگ و ورزش های حرفه ای را ندارد.

دور بازو فرامرز خودنگاه چقدر است؟

با دقت در فیگور گیری faramarz khodnegah می توان به خوبی متوجه شد که این ورزشکار تمارین زیادی در ارتباط با عضله سازی و دور بازو سازی انجام می دهد. او در میان ورزشکاران اندازه دور بازوی بسیار مناسبی دارد و اندام او به هیچ وجه نامیزان نمی باشد.

آیا این ورزشکار ازدواج کرده است؟

تا به اکنون خبری از ازدواج این ورزشکار در رسانه ها منتشر نشده است.

فرامرز خودنگاه چه عناوینی کسب کرده است؟

خودنگاه در این سال ها علاوه بر ورزش کردن، سرمربی تیم هایی نیز بوده است. او در مدت دو سال به عنوان سرمربی تیم پاورلیفتینگ هم برای جوانان و هم برای جانبازان کشورمان حضور داشته است. اوج شهرت خودنگاه در برنامه مردان آهنین به دست آمد که او به عنوان داور این مسابقات در برنامه حضور داشت. البته این موضوع برای او حواشی زیادی به دنبال داشت؛ برخی از ورزشکاران او را متهم به نداشتن کارت برای داوری بین المللی می دانند و او را از این بابت متهم به دروغگویی کرده اند.

آیا با این ورزشکار مصاحبه شده است؟

آیا با این ورزشکار مصاحبه شده است؟

تا به اکنون به طور رسمی با این ورزشکار مصاحبه نشده است اما در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام به سوالات هواداران پاسخ داده است که نوعی مصاحبه محسوب می شود.

برنامه تمرینی فرامرز خودنگاه

خودنگاه به دلیل سابقه نسبتا زیادش در رشته پاورلیفتینگ، تمرین های بسیار درست و مناسبی را آموزش می دهد. او مدت ها در سمت سرمربی تیم پاورلیفتینگ کشورمان حضور داشته است و به همین دلیل با این ورزش آشنایی کاملی دارد. او به ورزشکاران رژیم های غذایی خاصی را نیز پیشنهاد می دهد.

فرامرز خودنگاه از ایران رفت؟

در سال 1390 خودنگاه برای همیشه به کشور کانادا مهاجرت کرد. در سال های آخر حضور فرامرز خودنگاه و همسرش در ایران، حواشی زیادی برای او پیش آمد و رسانه های روی فعالیت و گزارش های او به شدت دقیق شده بودند. او به دلیل خسته شدن از این شایعات برای همیشه از کشور رفت.

سوالات متداول

  1. تاریخ تولد خودنگاه چه تاریخی است؟

    او متولد سال 1345 در شهر تهران است.

  2. ورزشکاران درباره خودنگاه چه تفکری دارند؟

    برخی از ورزشکاران او را متهم به نداشتن کارت برای داوری بین المللی می دانند و او را از این بابت متهم به دروغگویی کرده اند.

  3. خودنگاه در چه کشوری زندگی می کند؟

    در سال 1390 خودنگاه برای همیشه به کشور کانادا مهاجرت کرد.

  4. پیج خودنگاه در اینستاگرام چیست؟

    پیج فرامرز خودنگاه در این پلتفرم به اسم این ورزشکار وجود دارد اما هیچ کدام از آن ها متعلق به خود این ورزشکار نمی باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *