بیوگرافی علی صادقی + 10 فیلم و سریال طنز این بازیگر حرفه ای

علی صادقی از بازیگران مرد دهه پنجاه می باشد که تا کنون در فیلم و سریال های متعدد و مطرحی به ایفای نقش پرداخته است. آقای صادقی متولد 10 آذر ماه 1359 می باشد و هم اکنون چهل و یک سال سن دارد. علی صادقی در فیلم و سریال های متعدد و مطرحی به بازی پرداخته است که از جمله آن ها می توان به سریال های طنز مطرحی هم چون متهم گریخت، خانه به دوش، سه در چهار، بزنگاه، موج و صخره، خوش نشین ها، زن بابا، زندگی به شرط خنده و کوچه اقاقیا اشاره کرد.

علی صادقی با ایفای نقش در سریال های طنز رضا عطاران به اوج شهرت و محبوبیت رسید. وی در این سریال ها در کنار بازیگران مطرحی به ایفای نقش پرداخت که از جمله آن ها می توان به محمد کاسبی، مهران رجبی، آناهیتا همتی، حمید لولایی، شهره لرستانی و نادیا دلدار گلچین اشاره کرد. علی صادقی علاوه بر حضور در سریال های طنز در فیلم ها و پروژه های سینمایی مختلفی نیز حضور داشته است که از جمله آن ها می توان به زن ها فرشته اند، خالتور، پنجاه کیلو آلبالو، ورود آقایان ممنوع و کیش و مات اشاره کرد. او در این پروژه ها با کارگردانان متفاوتی همکاری داشته است. این بازیگر در برنامه اینستاگرام نیز فعال می باشد و دنبال کنندگان به نسبت زیادی هم دارد.

علی صادقی کیست؟

علی صادقی کیست؟

علی صادقی از بازیگران مطرح و سرشناس سینما و تلویزیون کشور می باشد که در پروژه های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی طنز بسیاری به ایفای نقش پرداخته است و به شهرت و محبوبیت بسیاری دست پیدا کرده است. علی صادقی متولد 10 آذر 1359 می باشد و هم اکنون 41 ساله است. علی صادقی در ابتدا با بازی در سریال بهترین تابستان من به عنوان یک هنرمند و بازیگر به عرصه هنر بازیگری سینما و تلویزیون معرفی شد و در این سریال نیز خوش درخشید که همین موضوع باعث دریافت پیشنهاد های بهتر و معروف تری برای وی شد.

علی صادقی فعالیت رسمی و حرفه‌ای خود در عرصه هنر سینما و تلویزیون را از سال 1370 یعنی زمانی که یازده ساله بود آغاز کرد. او پس از بازی در سریال بهترین تابستان من در مجموعه های تلویزیونی طنز مطرح و زیبایی به ایفای نقش پرداخت و بسیار مورد استقبال علاقه مندان به سریال های تلویزیونی قرار گرفت. علی صادقی در سریال های طنز مطرحی به کارگردانی رضا عطاران به ایفای نقش پرداخت و بسیار خوش درخشید و همین درخشش و هم چنین سریال های طنز طنازانه رضا عطاران سبب محبوبیت و شهرت وی شد. از جمله این سریال ها می توان به خانه به دوش، متهم گریخت و بزنگاه اشاره کرد. علی صادقی در مجموعه های تلویزیونی دیگری نیز از جمله سه در چهار و کوچه اقاقیا با رضا عطاران همکاری موفق داشت. وی در شبکه نمایش خانگی نیز در تعداد محدود و انگشت شماری از این سریال ها حضور داشته است که از جمله آن ها می توان به دیو و ماه پیشونی، موچین و شام ایرانی اشاره کرد.

آدرس پیج اینستاگرام علی صادقی چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام علی صادقی چیست؟

برنامه اجتماعی و سرگرمی اینستاگرام برنامه ای محبوب در سراسر دنیا می باشد که هم اکنون میلیون ها نفر فعالیت کننده دارد. این برنامه محبوب اجتماعی پلتفرمی برای به اشتراک گذاری عکس ها و ویدئو های افراد می باشد. افراد در قالب این برنامه می توانند فعالیت های روزمره خود را به اشتراک بگذارند و از طریق این برنامه با هواداران و علاقه مندان به خود ارتباط برقرار کنند. این نرم افزار بهترین وسیله ارتباطی برای برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری فعالیت ها با علاقه مندان به افراد می باشد. هم اکنون افراد سلبریتی و مشهور بسیاری در این نرم افزار فعالیت دارند که از این طریق فعالیت های شغلی یا موارد مورد علاقه و دغدغه مندی های خود را با دنبال کنندگان خود به اشتراک می گذارند.

علی صادقی نیز از جمله هنرمندان مطرحی می باشد که در این نرم افزار حضور فعال دارد و فعالیت های مربوط به خود را از طریق صفحه رسمی خود منتشر و به اطلاع علاقه مندان خود می رساند. وی در این نرم افزار علاوه بر انتشار عکس و فیلم هایی از خود و فعالیت هایش، پست های مختلفی در زمینه های مختلف مورد علاقه و دغدغه خود را نیز منتشر کرده است. آدرس صفحه رسمی اینستاگرامی این هنرمند به نشانی ali.ssadeghi می باشد. علی صادقی در صفحه رسمی اینستاگرامی خود هم اکنون پانصد و هشت هزار نفر دنبال کننده دارد. وی تا کنون 441 پست را در صفحه اینستاگرامی خود با ديگران به اشتراک گذاشته است.

پست های صفحه اینستاگرامی علی صادقی در زمینه های بسیار مختلفی می باشد که مورد علاقه وی می باشد. دو پست آخر صفحه اینستاگرام این بازیگر در مورد سریال پلاک 13 می باشد که به تازگی در آن به ایفای نقش پرداخته است و هم اکنون از شبکه سوم سیما در حال پخش می باشد.

همسر علی صادقی کیست؟

زندگی شخصی و مشترک خانوادگی افراد مطرح و سرشناس همواره مورد توجه افراد مختلف و هم چنین علاقه مندان به این افراد قرار دارد. از جمله جنبه هایی از زندگی افراد مطرح که برای علاقه مندان و سایت ها و خبر گزاری های متعدد جالب می باشد زندگی مشترک این افراد است. طی سال ها پیش اخباری حاشیه ای مبنی بر ازدواج علی صادقی و ملیکا زارعی در رسانه ها و خبر گزاری های مختلفی مطرح شد و تا مدت ها هیچ کدام از طرفین به این حواشی پاسخی ندادند. اما مدتی بعد با به دنیا آمدن فرزند ملیکا زارعی و انتشار ویدئویی از این هنرمند تمام این اخبار و حواشی به نوعی تکذیب شد. علی صادقی هم اکنون مجرد می باشد و تا کنون خبری مبنی بر ازدواج و زندگی مشترک خود را در هیچ رسانه ای و حتی در صفحه رسمی اینستاگرامی خود نیز مطرح و عنوان نکرده است.

فیلم های برتر علی صادقی کدامند؟

فیلم های برتر علی صادقی کدامند؟

علی صادقی از جمله بازیگران بسیار پر کار در عرصه سینما و تلویزیون می باشد که در تعداد زیادی فیلم و سریال حضور داشته است و به ایفای نقش پرداخته است. علی صادقی در ابتدای راه ورود به این عرصه با بازی در سریال بهترین تابستان من به عنوان یک هنرمند و بازیگر به عرصه هنر بازیگری سینما و تلویزیون معرفی شد و در این سریال نیز بسیار خوش درخشید. علی صادقی پس از بازی در سریال بهترین تابستان من و درخشش در این سریال به عنوان یک هنرمند طنز به این حرفه و عرصه معرفی شد و پیشنهاد های بسیار زیاد و متفاوتی در این حرفه را کسب کرد. بازی خوب او در سریال های رضا عطاران سبب شهرت و محبوبیت علی صادقی شد.

علی صادقی در سریال های طنز مطرحی به کارگردانی رضا عطاران به ایفای نقش پرداخت و بسیار خوش درخشید و همین درخشش و هم چنین سریال های طنز طنازانه رضا عطاران سبب محبوبیت و شهرت وی شد. از جمله این سریال ها می توان به خانه به دوش، متهم گریخت و بزنگاه اشاره کرد. علی صادقی در مجموعه های تلویزیونی دیگری نیز از جمله سه در چهار و کوچه اقاقیا با رضا عطاران همکاری موفق داشت. وی در شبکه نمایش خانگی نیز در تعداد محدود و انگشت شماری از این سریال ها حضور داشته است که از جمله آن ها می توان به دیو و ماه پیشونی، موچین و شام ایرانی اشاره کرد.

از دیگر سریال های مطرحی که علی صادقی در آن خوش درخشید و نگاه ها را به خود جلب کرد می توان به سریال جالب دردسر والدین اشاره کرد. او در این سریال در نقش یک نوجوان شرور و به عنوان فرزند مهران مدیری به ایفای نقش پرداخت و انصافا بازی هنرمندانه ای را به نمایش گذاشت. از دیگر همکاری های علی صادقی و رضا عطاران می توان به سریال بزنگاه اشاره کرد. این سریال در سال 1387 توسط رضا عطاران برای شبکه سوم سیما تولید و از این شبکه پخش شد. این سریال از جمله سریال هایی بود که بسیار مورد علاقه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفت.

در این سریال بازیگران مطرحی هم چون رضا عطاران، حمید لولایی، سوسن پرور، مرجانه گلچین، مرحوم احمد پورمخبر، نیکی نصیریان و شهین تسلیمی و علی صادقی اشاره کرد. این سریال با داستان جذاب و بازی دل انگیز و طنز بازیگرانش مخاطبان فراوانی را به خود اختصاص داده است. او طی سال های اخیر مجددا با بازی در سریال نون خ دوباره مطرح شد. این سریال طنز به کارگردانی سعید آقا خانی از شبکه اول سیما پخش شد و بازیگران مطرحی در این سریال به ایفای نقش پرداختند. این سریال در غرب کشور فیلمبرداری شد و قسمت هایی از این سریال نیز در شهر تهران فیلمبرداری شد.

علی صادقی علاوه‌ بر فعالیت در سینما و تلویزیون در شبکه نمایش خانگی نیز در آثار متعدد و انگشت شماری حضور داشته است که از جمله آن ها می توان به سریال شبکه نمایش خانگی موچین، سریال شبکه نمایش خانگی دیو و ماه پیشونی و هم چنین شام ایرانی اشاره کرد.

خانه به دوش

این سریال در سال 1383 تولید و پخش شده است. در این سریال که در ایام ماه رمضان از شبکه سوم سیما پخش شد بازیگران مطرحی به ایفای نقش پرداختند که از جمله آن ها می توان به حمید لولایی، مریم امیر جلالی، آناهیتا همتی، فلور نظری و علی صادقی و رضا عطاران اشاره کرد. این سریال بسیار مورد توجه و علاقه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفت و هم اکنون نیز پس از گذشت 17 سال از تولید این سریال در صورت بازپخش مخاطبان فراوانی دارد. این سریال زیبا و طنز به کارگردانی کارگران مطرح و محبوب کشورمان رضا عطاران تهیه شد.

متهم گریخت

این سریال نیز که در ماه رمضان از شبکه سوم سیما پخش می شد در سال 1384 تولید شد یعنی یک سال پس از پروژه خانه به دوش تهیه شد. این سریال نیز بسیار مورد توجه و استقبال علاقه مندان تلویزیونی قرار گرفت و هم اکنون نیز در صورت بازپخش مخاطبان و بینندگان فراوانی دارد. در این سریال نیز هنرمندان مطرحی از جمله سعید آقاخانی، مرحوم سیروس گرجستانی، مریم امیر جلالی، ملیکا زارعی و علی صادقی و رضا عطاران حضور داشتند. به سبب حضور همین بازیگران مطرح و کار بلد این سریال هم اکنون نیز مورد توجه علاقه مندان قرار دارد.

کوچه اقاقیا

این سریال نیز به کارگردانی رضا عطاران تولید و تهیه شد و هنرمندان مطرحی در این سریال به ایفای نقش پرداختند که از جمله آن ها می توان به منوچهر نوذری، روشنک عجمیان، رضا شفیعی جم، یوسف تیموری، افشین سنگ چاپ و علی صادقی اشاره کرد. این سریال در سال 1382 به کارگردانی رضا عطاران تهیه و از شبکه پنج سیما برای اولین بار پخش شد. این سریال نیز علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرد و هم اکنون نیز گه گاهی از شبکه های مختلف بازپخش دارد.

سه در چهار

این سریال از جمله سریال های طنز و جذاب تلویزیون می باشد که مخاطبان و علاقه مندان فراوانی را جذب کرد. این سریال به کارگردانی مجید صالحی در سال 1386 تولید شد و از شبکه اول سیما پخش شد. در این سریال نیز بازیگران مطرحی هم چون محمد کاسبی، نادیا دلدار گلچین، شهره لرستانی، اشکان اشتیاق، مهران رجبی و مریم سلطانی و مجید صالحی به ایفای نقش پرداختند.

خوش نشین ها

این سریال در سال 1389 به کارگردانی سعید آقاخانی تهیه و از شبکه سوم سیما پخش شد. این سریال نیز مورد استقبال علاقه مندان بسیاری قرار گرفت. در این سریال نیز مرحوم سیروس گرجستانی، مرجانه گلچین، محمد کاسبی، سپند امیر سلیمانی و علی صادقی و امیر غفار منش به ایفای نقش پرداختند.

درآمد علی صادقی از کجاست؟

درآمد علی صادقی از کجاست؟

علی صادقی از جمله بازیگران سرشناس و مطرح سینما و تلویزیون کشور می باشد که از سال 1370 به طور رسمی و حرفه‌ای فعالیت خود در این عرصه را آغاز کرد. علی صادقی از جمله بازیگران پر کار و پر فعالیت سینما و تلویزیون می باشد که تا کنون در فیلم و سریال های متعدد و زیادی به ایفای نقش پرداخته است. علی صادقی که به طور حرفه ای در این زمینه فعالیت می کند از همین طریق نیز کسب درآمد می کند.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

علی صادقی از جمله بازیگران محبوب در بین مردم می باشد که طرفداران بسیاری نیز دارد. این علاقه مندان تمایل به تماشای عکس های این بازیگر دارند. برای تماشای عکس های علی صادقی چندین گزینه موجود و مطرح می باشد. صفحه رسمی اینستاگرام علی صادقی گزینه سریع و قابل دسترسی می باشد که با جست و جو نامش در قسمت سرچ اینستاگرام می توان آن را پیدا و دنبال کرد. علی صادقی در صفحه شخصی اش پست های بسیاری در زمینه های متفاوت و مورد علاقه خود را با دنبال کنندگان خود به اشتراک می گذارد.

علی صادقی در برنامه اینستاگرام حضور دارد و به نسبت دنبال کنندگان بسیاری نیز دارد. در سراسر دنیا افراد سلبریتی و محبوب طرفداران بسیار زیادی دارند که جهت ابراز علاقه به هنرمند محبوب و مورد علاقه خود اقدام به ایجاد صفحات مختلف با نام هنرمند مورد علاقه خود و به عنوان فن پیج می کنند. این گونه طرفداری در سراسر دنیا شناخته شده است و افراد مشهور و محبوب دارای فن پیج های متعدد می باشند. این فن پیج ها در صفحات خود عکس ها و ویدئو های مختلف و زیادی از حضور فرد مورد علاقه شان در مراسمات و مکان های مختلف منتشر می کنند. علی صادقی نیز فن پیج های متعددی دارد.

سریع ترین و راحت ترین گزینه ممکن موتور جستجوی گوگل می باشد که با جست و جوی نام علی صادقی می توان مجموعه های مختلفی از عکس های این بازیگر را تماشا کرد. در مرورگر گوگل با جست و جو نام علی صادقی علاوه بر عکس های این بازیگر می توان کلیپ های متعددی از حضور این هنرمند در زمینه های مختلف را نیز تماشا کرد. علاوه بر این ها فیلم های مختلف و متعددی که این بازیگر در آن ها حضور داشته است را نیز می توان از این موتور جستجو دانلود و تماشا کرد. گزینه موجود بعدی سایت های خبرگزاری متعدد می باشد که حواشی و اخبار عکس های افراد سلبریتی و محبوب را به اشتراک می گذارند. در صفحات فن پیج این بازیگر نیز کلیپ های مختلفی از بازی این بازیگر در فیلم و سریال های مختلف منتشر می شود.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

طی سال های گذشته اخباری حاشیه ای مبنی بر ازدواج علی صادقی و ملیکا زارعی در رسانه های مختلفی مطرح شد و تا مدتی هیچ کدام از طرفین به این حواشی پاسخی ندادند. اما پس از مدتی با به دنیا آمدن فرزند ملیکا زارعی و انتشار ویدئویی از این هنرمند در کنار فرزند و خانواده اش تمام این اخبار و حواشی به نوعی تکذیب شد. علی صادقی و ملیکا زارعی در سریال متهم گریخت در نقش مکمل همدیگر حضور داشتند و به نوعی می توان گفت این حواشی از این سریال و نقش مقابل یکدیگر این دو بازیگر مطرح شد.

حاشیه دیگری نیز که پیرامون علی صادقی عنوان شد انتقاداتی به انتخاب های این بازیگر بود. علی صادقی در ابتدای فعالیت خود در سریال های مطرح و محبوبی به ایفای نقش پرداخت اما پس از گذشت مدتی این بازیگر گاهی دچار انتخاب های سطح پایینی به خصوص در حوزه فعالیت سینمایی شد اما طی سال های اخیر با حضور در سریال های مطرحی هم چون نون خ دوباره در مسیر قبلی و مناسب خود قرار گرفته است.

علی صادقی بیماری خاصی دارد؟

علی صادقی بیماری خاصی دارد؟

سلامتی افراد محبوب و سرشناس همواره تحت توجه سایت ها و خبرگزاری مختلف و هم چنین عموم مردم و علاقه مندان به این هنرمندان قرار دارد. انتشار اخبار مختلف و متعددی مبنی بر بیماری افراد محبوب و سرشناس همواره مورد واکنش از سوی عموم مردم و هم چنین خبرگزاری های مختلف و خبرنگاران قرار می گیرد. به همین جهت افراد سرشناس هر از چند گاهی با انتشار پست یا استوری به نوعی علاقه مندان خود را از احوال خود مطلع می کنند. گه گاه اخباری کذب پیرامون بیماری برخی افراد مشهور منتشر می شود که این هنرمندان برای عدم نگرانی مردم و علاقه مندان به خود با انتشار پست یا استوری یا انجام مصاحبه ای دیگران را از وضعیت سلامتی خود با خبر می کنند. علی صادقی نیز از جمله هنرمندان مطرح کشور می باشد که به سبب ایفای نقش های طنز خود مورد علاقه مخاطبان قرار دارد. این هنرمند مبتلا به بیماری خاصی نمی باشد و هم اکنون در سلامت کامل به سر می برد.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

علی صادقی از جمله بازیگران پر فعالیت حوزه سینما و تلویزیون می باشد که تا کنون در فیلم و سریال های متعددی حضور پیدا کرده است اما تا کنون موفق به کسب عنوان و مقام خاصی نشده است.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

این بازیگر محبوب در برنامه های تلویزیونی مختلف و بسیاری حضور پیدا کرده است که از جمله آن ها می توان به خندوانه، همیشه جوک با اجرای علی ضیاء و برنامه چهل تیکه اشاره کرد. علی صادقی تا کنون در برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان حضور پیدا کرده و به مصاحبه پرداخته است.

علی صادقی اهل کجاست؟

علی صادقی متولد 10 آذر ماه 1351 در شهر تهران می باشد و هم اکنون نیز در این شهر زندگی می کند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. علی صادقی کیست؟

    بازیگر مطرح و محبوب سینما و تلویزیون کشور می باشد که تا کنون در فیلم و سریال های مختلف و مطرحی به ایفای نقش پرداخته است. علی صادقی متولد 10 آذر ماه 1359 در شهر تهران می باشد و هم اکنون چهل و یک ساله می باشد.

  2. علی صادقی اهل کجاست؟

    علی صادقی متولد 10 آذر ماه 1351 در شهر تهران می باشد و هم اکنون نیز در این شهر زندگی می کند.

  3. درآمد علی صادقی از کجاست؟

    علی صادقی را می توان از جمله بازیگران پر فعالیت در حوزه سینما و تلویزیون دانست که در فیلم ها و سریال های متعددی حضور پیدا کرده است. علی صادقی از طریق فعالیت در این حوزه کسب درآمد نیز می کند.

  4. مطرح ترین سریال های تلویزیونی با حضور علی صادقی کدامند؟

    علی صادقی تا کنون در سریال های تلویزیونی متعددی به ایفای نقش پرداخته است که از جمله مطرح ترین آن ها می توان به متهم گریخت، خانه به دوش، بزنگاه، کوچه اقاقیا و درد سر والدین اشاره کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *