مانی رحمانی کیست؟ | شماره تلفن و روابط مخفیانه این بازیگر جوان

مانی رحمانی یکی از بازیگران دهه هشتادی می باشد در دوازدهم اردیبهشت سال 1383 به دنیا آمده است. او از زمانی که چهار ساله بود به بازیگری علاقه بسیاری نشان داد و این علاقه موجب شد تا تست دهد و به عنوان بازیگر فعالیت کند و در این زمینه موفقیت کسب کند. مانی در فیلم های بسیاری ایفا نقش کرده اما با بازی در سریال زن بابا توانسته افراد بسیاری را به خود جذب کند.

مانی رحمانی کیست؟

مانی رحمانی کیست؟

مانی رحمانی یکی از بازیگرانی است که در اردیبهشت ماه سال 1383 به دنیا آمده است. این بازیگر اولین بار با سریال روزگار غریب جلوی دوربین رفت و عده زیادی را جذب خود کرد. این بازیگر با این که سن زیادی ندارد اما تا به اکنون در بیست فیلم و سریال بازی کرده است. او در فیلم بچه مهندس نقش جواد جوادی را داشت که در این نقش توانست خود را نشان دهد. سال هزار و سیصد و نود و چهار برای علی رحمانی سالی مهم و پر کار بود. او در فیلم سینمایی و تلویزیونی بسیاری بازی کرده است که در همه آن ها خوش درخشیده است.

مانی رحمانی در فیلم نفس گرم که به کارگردانی محمد مهدی عسگر پور بود نیز به ایفا نقش پرداخت. این بازیگر در سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان به عنوان بازیگر فیلم خیال نقش به کارگردانی احمد فیضی حضور داشت. او در رابطه با این فیلم گفت با این که در فیلم های بسیاری ایفا نقش کرده است اما خیال نقش یکی از بهترین فیلم هایی بوده که تا به اکنون در آن خوش درخشیده است. مانی رحمانی شخصیتی مذهبی دارد و دائما در جلسات مذهبی شرکت دارد.

مانی در جشنواره فیلم کودک پیراهن نقش شهید حسین فهمیده را بر تن کرده است و در این رابطه گفته است حسین فهمیده در زمان شهادتش هم سن ما بوده و من به شهدا وطنم علاقه بسیاری دارم. او گفت اگر شهدا نبودند ما هم اکنون امنیت نداشتیم. جالب است که مانی رحمانی با این که فیلم و سریال بسیاری بازی کرده اما در تئاتر شهرت بیشتری دارد و اسم او در کنار تئاتری ها بیشتر یاد می شود.

پدر این بازیگر هم نیز در حیطه هنر فعالیت دارد و جزء هنرمندان می باشد. این بازیگر با افراد معروف و مشهور بسیاری در رابطه بوده است و از همین طریق توانسته جایگاه خود را در این زمینه حفظ کند. یکی از اهداف وی می توان گفت بزرگترین هدفش این است که همین طور در حوزه سینما و تلویزیون فعالیت داشته باشد و بزرگترین مانع و سدی که در برابر پیشرفت خود می بیند رسیدن به سن بلوغ و تغییراتی است که در آن ایجاد می شود. او دوست دارد در سینما در اوج باشد و همچنین در رشته تحصیلی کارگردانی تحصیل کند.

اینستاگرام مانی رحمانی فعال است؟

این بازیگر در فضای مجازی اینستاگرام فعالیت دارد. او بیش از یک میلیون فالوور دارد که این عدد نشان می دهد هواداران او کم نیستند. اگر شما علاقه مند هستید تا وارد پیج این بازیگر شوید می توانید به صورت لاتین در قسمت جستجوگر اسم او را وارد کنید و وارد صفحه او شوید. او پست های بسیاری را در این صفحه قرار داده است که هر کدام از این پست ها شامل عکس های خودش می باشد و معمولا پست هایش لایک و کامنت بسیاری را از آن خود می کند.

در یکی از پست ها عکسی از خود گذاشته که پیراهنی بر تن کرده که نقش شهید حسین فهمیده روی آن هک شده است و این پست او بسیار لایک و کامنت از آن خود کرد چرا که او با این کار نشان داد به شهدا احترام می گذارد و دل پاکی دارد. معمولا پست هایی که او در صفحه خود می گذارد کپشن های بسیار زیبایی دارد به طوری که همه گان را به خود جذب می کند.

همسر مانی رحمانی کیست؟

همسر مانی رحمانی کیست؟

مانی رحمانی هنوز به سنی نرسیده که ازدواج کرده باشد. او متولد 1383 است و هم اکنون 16 سال دارد به سن قانونی برای ازدواج نرسیده است. او در کنار این مسائل دوست دارد در رشته کارگردانی تحصیل کند و زمانی که به جایگاه خوبی برسد و بتواند رفاه را برای خانواده اش فراهم کند ازدواج کند.

فیلم های برتر مانی رحمانی کدامند؟

مانی رحمانی فیلم های بسیاری بازی می کند که معمولا در بسیاری از این فیلم ها خوش درخشیده است. نام چند تا از فیلم هایی که او ایفا نقش کرده است نفس گرم، بچه مهندس، زن بابا، آوای باران، رهایم نکن، مسافر زمان، قفسی برای پرواز می باشد. مانی در فیلم سینمایی خانه ای در خیابان چهل و یکم نیز ایفا نقش کرده و با بازیگران همچون سهیلا رضوی، مهناز افشار، علی مصفا، آرش مجیدی هم بازی شده است.

مانی رحمانی در بچه مهندس

نفس گرم

نفس گرم یکی از فیلم هایی است که در سال 1394 به کارگردانی محمد عسگر پور ساخته شد. این فیلم در سی قسمت ساخته شد و مانی در آن به خوبی بازی کرد. مانی در این سریال نقش یک بچه یتیم را بر عهده دارد که عمویش در تلاش است تا حضانت او را برعهده بگیرد.

مانی رحمانی در بچه مهندس

یکی از سریال های پر طرفدار، سریال بچه مهندس است که مانی رحمانی در این سریال نقش نوجوانی جواد جوادی را بازی کرده است. این سریال مخاطب بسیاری داشت و موقعیت خوبی برای مانی رحمانی بود تا استعدادش را به همه گان نشان دهد. مانی در این سریال نقش بچه ای که در پرورشگاه بود را بازی می کرد و دائما منتظر پدر و مادرش بود. او در این سریال در زمینه مکانیکی و مشاغل سخت نیز فعالیت کرد.

زن بابا

یکی دیگر از سریال هایی که مانی رحمانی در آن ایفا نقش کرد زن بابا نام داشت. او زمانی که ده سال داشت در این سریال ایفا نقش کرد و به خوبی در آن درخشید. این بازیگر سریال زن بابا را بهترین سریال می داند و می گوید من با این سریال شناخته شدم.

درآمد مانی رحمانی چقدر است؟

آوای باران

آوای باران یکی دیگر از سریال هایی است که مانی در آن ها بازی می کند. این سریال به کارگردانی حسین سهیلی زاده ساخته شد. مانی در سریال آوای باران کودک کار است و به همراه برادر کوچکش دست فروشی می کند. این سریال از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش شد و شما می توانید از سایت های متعدد این سریال با بازی مانی رحمانی را مشاهده کنید.

درآمد مانی رحمانی چقدر است؟

مانی رحمانی با این که سن کمی دارد اما در زمینه بازیگری تا به اکنون توانسته در آمد بسیار خوبی کسب کند. از آن جایی که این بازیگر سن زیادی ندارد در حال حاضر فقط از طریق بازیگری به کسب در آمد پرداخته است.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

معمولا عکس افراد معروف و محبوب در رسانه های بسیاری دیده می شود. اگر شما علاقه دارید تا عکس های این بازیگر را ببینید می توانید اسم او را در مرورگر دلخواه وارد کنید و از سایت های متعدد عکس های او را با خانواده و دیگر دوستانش مشاهده کنید. یک راه دیگر برای دیدن عکس های مانی وجود دارد که آنم هم از طریق پبج اینستاگرام او می باشد. شما با وارد شدن به پیج اینستاگرام او می توانید عکس هایی که در قالب پست و استوری قرار داده را مشاهده کنید. همچنین می توانید عکس مانی رحمانی را در سایت های مختلف ببینید.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

این بازیگر به علت سن پایینی که دارد حاشیه آن چنانی هم ندارد. در واقع همیشه طوری رفتار کرده که به دور از حاشیه باشد و در مسیر خود قدم می گذارد. در بعضی از رسانه ها تیتر هایی همانند همسر مانی رحمانی منتشر شد در صورتی که این بازیگر هنوز به سن ازدواج نرسیده است و این ها شایعاتی است که برای او به وجود آوردند.

مانی رحمانی بیماری خاصی دارد؟

مانی رحمانی بیماری خاصی دارد؟

در بعضی از رسانه ها گفته شد مانی رحمانی بیماری کلیوی دارد و در حال درمان است در صورتی که چنین نیست و این بازیگر نوجوان با استعداد هیچ بیماری خاصی ندارد.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

این بازیگر یه سال به طور پیوسته مقام اول تئاتر را از آن خود کرده است. او در فیلم های بسیاری بازی کرده است اما تا به اکنون درباره افتخارات او اطلاعاتی یافت نشده است.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

این بازیگر در برنامه هایی نظیر پرانتز باز دعوت شده اما در برنامه خندوانه تا به اکنون دعوت نشده است.

مانی رحمانی در ستایش حضور داشت؟

مانی رحمانی در سریال ستایش بازی نکرده است و اگر بازی کرده یک نقش کمرنگ دارد. ممکن است در قسمت مهد کودک بین بچه ها بوده باشد و این گونه نقش ایفا کرده باشد.

او چند سال دارد؟

شاید برای شما سوال شود مانی رحمانی چند سال دارد باید بگوییم او هم اکنون 16 ساله است.

سوالات متداول

  1. مانی رحمانی چند سال دارد؟

    این بازیگر متولد سال 1383 می باشد و هم اکنون شانزده سال دارد.

  2. آیا مانی رحمانی در سریال بچه مهندس بازی کرده است؟

    او در این سریال نقش نوجوانی جواد جوادی را بازی کرده و در آن بسیار خوش درخشیده است.

  3. مانی رحمانی با کدام سریال به شهرت رسید؟

    این بازیگر برای اولین بار با سریال روزگار غریب جلو دوربین رفت و با آن به شهرت رسید.

  4. آیا این بازیگر در فضای مجازی فعالیت دارد؟

    مانی در فضای مجازی اینستاگرام فعالیت بسیاری می کند و برای خود یک صفحه در این فضا دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *