بیوگرافی گلشیفته فراهانی + اسم فیلم های او در خارج از کشور

گلشیفته فراهانی یکی از با استعداد ترین و زیباترین بازیگران زن دهه پنجاه اهل ایران است که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی نیز دارد.

گلشیفته فراهانی کیست؟

گلشیفته فراهانی کیست؟

این روز ها کمتر کسی است که گلشیفته فراهانی نشناسد، چرا که او به یکی از سلبریتی های معروف و مشهور در ایران تبدیل شده‌ است. حال در این قسمت قرار است به بیوگرافی گلشیفته فراهانی و هم چنین سن گلشیفته فراهانی بپردازیم. در این باره باید بگوییم که رهاورد فراهانی متولد 19 تیر سال 1362 است که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می‌ شود. او یکی از بازیگران محبوب و سرشناس ایرانی است؛ که تا به اکنون در فیلم‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است و جوایز بسیار زیادی را نیز از آن خود کرده است. این بازیگر معروف فعالیت خود را از سال 76 و با فیلم درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی آغاز کرد و بعد از آن در فیلم های دیگری همانند: زمانه، اشک سرما، بوتیک، به نام پدر، گیس بریده، میم مثل مادر، سنتور و درباره الی نقش آفرینی کرده است. او به عنوان یکی از موفق‌ ترین و مشهور ترین بازیگران ایرانی یاد می‌ شود. می‌ توانید برای کسب اطلاعات بیشتر گلشیفته فراهانی ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

زندگی این بازیگر معروف چگونه است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم گلشیفته فراهانی متولد سال 1362 در تهران است و هم اکنون 38 سال دارد. حال شاید برای شما هم جالب باشد که در مورد خانواده این بازیگر معروف بیشتر بدانید. در این باره باید بگوییم که او فرزند آخر فهیمه رحیم نیا و بهزاد فراهانی از بازیگران معروف و شناخته شده اهل ایران هستند. خواهر بزرگتر او (شقایق فراهانی) بازیگر و برادرش (آذرخش) نقاش و خواننده است. به همین دلیل می‌ توان این گونه بیان کرد که او در یک خانواده هنرمند به دنیا آمده است. جالب است که بدانید به دلیل عدم اجازه ثبت احوال برای درج نام گلشیفته در آن زمان در شناسنامه نام این بازیگر رهاورد ثبت شده است.

گلشیفته فراهانی با تشویق و حمایت پدرش بازیگری را از زمان کودکی و با تئاتر شروع کرد و در نهایت در سال 76 و در سن 14 سالگی با فیلم درخت گلابی جلوی دوربین رفت. گلشیفته آن چنان در بازی اولش درخشید و مورد توجه مردم و منتقدان قرار گرفت که توانست برای این فیلم سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول جشنواره فیلم فجر را دریافت کند. بعد از نقش آفرینی گلشیفته در این فیلم راه بازیگری او هموار شد و توانست در نقش‌ های برجسته ای در فیلم های متعدد دیگری حضور یابد. او بعد از هفتمین تجربه بازیگری خود در فیلم اشک سرما در سال 82 موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول از خانه سینما شد. این موضوع را هم باید افزود که بعد از آن، او با فیلم بوتیک در همان سال جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بزرگ سه قاره در نانت، فرانسه را بدست آورد و به شدت مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت.

مهاجرت گلشیفته فراهانی از ایران

بهتر است بدانید گلشیفته فراهانی قبل از بازی در فیلم (درباره الی) و در سال 1387 به صورت پنهانی در یک فیلم آمریکایی به نام (یک مشت دروغ) حضور پیدا کرد و اکران فیلم درباره الی مصادف با انتشار عکس های بی حجابی او در فیلم (یک مشت دروغ) باعث شد تا او بازداشت شود. در نهایت او برای حضور در فرش قرمز این فیلم هالیوودی از ایران خارج شد و بعد از آن دیگر راه برگشتی پیدا نکرد و به همین دلیل هم اکنون محل زندگی گلشیفته فراهانی در فرانسه می باشد. البته این بازیگر معروف و سرشناس بار ها در صحبت‌ ها و مصاحبه‌ های خود بیان کرده است که دلش برای ایران و خانواده و دوستانش تنگ شده است و تمایل دارد برای یک بار هم که شده به ایران سفر کند.

آدرس پیج اینستاگرام گلشیفته فراهانی چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام گلشیفته فراهانی چیست؟

گلشیفته فراهانی یکی از بازیگران محبوب و سرشناس ایران است و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد و این روز ها اینستاگرام او بیش از 11.8 میلیون فالوور دارد. حال خیلی از مخاطبان این بازیگر معروف تمایل به دسترسی و پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام گلشیفته فراهانی را دارند. در این باره باید بگوییم که روش‌ های متعددی برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام گلشیفته وجود دارد. به عنوان مثال اگر شما به قسمت جستجوی این برنامه مراجعه نمایید و نام گلشیفته فراهانی را به انگلیسی سرچ کنید، پیج او برای شما نمایش خواهد یافت. هم چنین از اینترنت نیز می‌ توانید برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام گلشیفته فراهانی استفاده کنید.

حال این موضوع را هم باید افزود که اگر پیج اینستاگرام گلشیفته فراهانی را دنبال کنید، می‌ توانید از جدید ترین اخبار او اطلاع یابید. هم چنین از آن جایی که گلشیفته برای مخاطبان و طرفدارانش عکس های بسیار زیبایی از خود را منتشر می‌ کند؛ می‌ توانید عکس‌ های او را در لوکیشن‌ های مختلف و حتی آلبوم کامل عکس های گلشیفته فراهانی در مجله فرانسوی را در صفحه او نیز به راحتی مشاهده کنید. تمام پست های او با طرفداران زیادی نیز رو به‌ رو شده اند. حال باید افزود که این روز ها گلشیفته فراهانی اینستا را به یک پل ارتباطی قوی بین خود و مخاطبانش تبدیل کرده است. از طریق این شبکه به معرفی و تبلیغ فیلم‌ ها و سریال‌ هایی که در آن ها نقش آفرینی می کند پرداخته است.

همسر گلشیفته فراهانی کیست؟

مدت هاست که گلشیفته فراهانی به یکی از بازیگران معروف و جنجالی تبدیل شده است و به همین دلیل مخاطبان بسیار زیادی نیز به دست آورده است. حال خیلی از مخاطبان این بازیگر معروف تمایل دارند تا در مورد روابط گلشیفته فراهانی و این که همسر او کیست و یا این که با چه کسی در رابطه است، بیشتر بدانند. در این باره باید بگوییم که گلشیفته فراهانی بازیگر سرشناس و معروف ایران در سال 1382 و زمانی که 20 ساله بود در فیلم (بابا عزیز) با همسر اولش یعنی امین محمد مهدوی که یکی از عوامل فیلم و مترجم بود آشنا شد؛ این آشنایی بعد از چند ماه به ازدواج ختم شد. البته این موضوع را هم باید افزود که ازدواج آن ها دوام زیادی نداشت. چرا که با این که آن ها حتی بعد از خروج از کشور هم با هم بودند، اما در نهایت در سال 1391 و بدون هیچ گونه دلیل خاصی از یکدیگر طلاق گرفتند؛ که این موضوع با حاشیه‌ های زیادی رو به رو شد و شایعات زیادی در پیرامون طلاق گلشیفته فراهانی به وجود آمد.

بعد از گذشت دو سال از طلاق اول گلشیفته، او در سال 1393 با کریستوس دورجه واکر (Christos Dorje Walker) روانشناس استرالیایی ازدواج کرد. این ازدواج نیز در نهایت در سال 1396 به جدایی ختم شد و علت جدایی شرایط کاری و سفر های زیاد این بازیگر معروف بیان شد. گلشیفته بعد از طلاق دومش در مورد روابط شخصی اش و این که هم اکنون با چه کسی در رابطه است با مخاطبان خود و رسانه‌ ها صحبتی نکرده است و به همین دلیل در این باره اطلاعات دقیق و کاملی در اینترنت در دسترس نمی باشد.

فیلم های برتر گلشیفته فراهانی کدامند؟

فیلم های برتر گلشیفته فراهانی کدامند؟

از گلشیفته فراهانی به عنوان یکی از بازیگران موفق و توانمند ایران یاد می‌ شود که از همان ابتدا که فعالیتش را در حرفه بازیگری آغاز کرده است. او توانسته مورد توجه خیلی از مردم قرار گیرد و جوایز و افتخارات زیادی را نیز از آن خود کرده است. تمام فیلم هایی که این بازیگر معروف در آن ها حضور داشته و نقش آفرینی کرده است؛ با مخاطبان بسیار زیادی رو به رو شده‌ اند و از فیلم‌ های پرفروش بوده اند. حال در این قسمت قرار است به برخی از برترین و بهترین فیلم‌ های گلشیفته فراهانی بپردازیم و توضیحاتی در مورد هر کدام از این فیلم‌ ها ارائه دهیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید. این موضوع را هم باید افزود که برای دانلود فیلم های گلشیفته فراهانی در خارج از کشور بدون سانسور می توانید به سایت گوگل مراجعه نمایید.

استخراج

استخراج (Extraction) با نام قبلی داکا و در مقطعی خروج از آتش یک فیلم آمریکایی به کارگردانی سم هارگریو با فیلم‌ نامه‌ ای از جو روسو در ژانر دلهره‌ آور و اکشن است. در این فیلم کریس همسورث، دیوید هاربر و هم چنین گلشیفته فراهانی از بازیگران اصلی این فیلم هستند. اجرای تیم بازیگری و سکانس‌ های اکشن تحسین شد، اما از نظر فیلم‌ نامه و شخصیت‌ پردازی تکراری و خشونت بالا مورد انتقاد قرار گرفت. بازی گلشیفته فراهانی در فیلم استخراج مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت و خیلی از منتقدین به تعریف و تمجید این بازیگر محبوب پرداختند. هم چنین باید افزود که فیلم استخراج از جدید ترین و آخرین فیلم گلشیفته فراهانی به شمار می رود.

بوتیک

بوتیک نام فیلم ایرانی به کارگردانی حمید نعمت‌ الله محصول سال 1382 است. گلشیفته فراهانی در این فیلم برنده بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره سه قاره شد. در فیلم بوتیک بازیگرانی مانند گلشیفته فراهانی، محمدرضا گلزار، رضا رویگری، حامد بهداد، افسانه چهره آزاد و … به ایفای نقش پرداخته اند. خلاصه داستان: اتی (احترام) سهم خود را از خانه اجاره ایی که با دوستانش اجاره کرده نپرداخته است و صاحب خانه قصد دارد تا آن ها را بیرون کند. جهانگیر جوانی که در بوتیک کار می‌ کند و مبلغ مورد نیاز اتی را فراهم کرده است. اما اتی با آن مبلغ تصمیم می‌ گیرد تا به خارج از کشور برود، حال اتی برای تهیه کسری پولی که برای خارج رفتن نیاز دارد در … . گلشیفته فراهانی در این فیلم نقش اتی (احترام) را برعهده دارد.

زمانه

زمانه فیلمی به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند، تهیه‌ کنندگی بهروز رشاد و نویسندگی حمیدرضا صلاحمند و پوپک راد محصول سال 1380 است. خلاصه داستان: ازدواج زمانه و سعید که در همسایگی هم زندگی می‌ کنند، به رغم قول و قرار های قبلی با مخالفت خانواده دختر و به ویژه پدر او رو به رو می‌ شود که به دلیل جانبازی سعید به این ازدواج راضی نیست و … . گلشیفته فراهانی در این فیلم نقش زمانه را برعهده دارد.

درآمد گلشیفته فراهانی از کجاست؟

درآمد گلشیفته فراهانی از کجاست؟

یکی از موضوعاتی که گاهی اوقات خیلی از مخاطبان و طرفداران گلشیفته در مورد آن صحبت می کنند، منبع درآمد او می باشد. در این باره باید بگوییم که سالیان طولانی است که گلشیفته در صنعت بازیگری فعالیت می‌ کند و زمانی که در ایران به عنوان بازیگر فعالیت می کرده است، به دلیل نقش های برجسته و مهمی که در فیلم‌ های متعدد داشته است؛ برای بازی در هر فیلم مبالغ هنگفتی را به عنوان دستمزد دریافت می کرده است. به همین دلیل او در ایران توانسته بود یک ثروت بسیار خوبی برای خود بدست آورد. حال باید افزود از زمانی که گلشیفته به خارج از کشور مهاجرت کرده، نیز در حرفه بازیگری فعالیت خود را ادامه داده است؛ هم اکنون در فیلم‌ های متعددی و در کنار خیلی از بازیگران سرشناس و مطرح دنیا به ایفای نقش می پردازد و برای بازی در هر فیلم مبالغ زیادی را به عنوان دستمزد دریافت می کند.

این موضوع را هم باید افزود که گلشیفته به عنوان بازیگر تئاتر نیز فعالیت می کند و به این گونه هم برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورده است. هم چنین برخی از منابع بیان کرده اند که گلشیفته علاوه بر بازیگری، فعالیت های دیگری هم انجام می‌ دهد و از طریق این فعالیت‌ ها نیز توانسته برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورد و درآمدزایی کند.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید مدت هاست نام گلشیفته فراهانی و ترلان پروانه در لیست زن های زیبای دنیا قرار گرفته است و این موضوع یکی از افتخارات مهم آن ها به شمار می‌ رود. به همین دلیل خیلی از افراد تمایل دارند تا عکس های متعددی از این دو چهره معروف و هم چنین بیوگرافی گلشیفته فراهانی و ترلان پروانه را مشاهده کنند؛ که در این باره باید بگوییم اگر به اینترنت مراجعه کنید، می توانید اطلاعات کاملی در این باره به دست آورید. حال اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که تمایل به مشاهده عکس های گلشیفته فراهانی را دارید، پیشنهاد ما این است که به صفحه اینستاگرام این بازیگر معروف مراجعه نمایید. اگر به صفحه اینستاگرام گلشیفته مراجعه کنید، می توانید عکس های بسیار زیبایی از او را در لوکیشن‌ های مختلف و ژست های متفاوت مشاهده کنید که تمام عکس‌ های او با طرفداران زیادی نیز رو به رو شده اند.

این موضوع را هم باید افزود علاوه بر اینستاگرام اگر به سایت گوگل مراجعه کنید و نام گلشیفته فراهانی را جستجو کنید نیز عکس های مختلفی از او برای شما نمایش خواهد یافت. هم چنین می توانید عکس گریم گلشیفته فراهانی در نقش ایران را نیز در اینترنت جستجو و مشاهده کنید.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

معمولاً برای اکثر افراد مشهور و بازیگران در طول دوره فعالیتشان حاشیه های متعددی به وجود می‌ آید. حال این موضوع را هم باید افزود که گلشیفته فراهانی از آن دسته از بازیگرانی است که تا به اکنون در حاشیه ها و جنجال های متعددی قرار گرفته است و در پیرامون او شایعات زیادی نیز وجود دارد. حال از مهم ترین حاشیه های او می‌ توان به انتشار آهنگ تتلو در مورد گلشیفته فراهانی اشاره کرد. زمانی که این آهنگ تتلو منتشر شد با موجی از حاشیه‌ ها و جنجال‌ های زیادی رو به رو شد و حتی خیلی از افراد تمایل داشتند تا عکس گلشیفته فراهانی با تتلو را مشاهده کنند. هم چنین زمانی که برای اولین بار آهنگ گلشیفته فراهانی منتشر شد نیز با واکنش‌ های زیادی رو به رو شد و حاشیه هایی را به وجود آورد.

حال از مهم ترین حاشیه ای که این بازیگر معروف به وجود آورده است و تا مدت‌ ها در مورد آن صحبت می شد می توان به عکس های برهنه این بازیگر معروف اشاره کرد. مدت‌ ها قبل او عکس های کاملا برهنه از خود را در صفحات مجازی اش منتشر کرد که تا مدت‌ ها حاشیه های مختلفی در پیرامون عکس‌ های او وجود داشت. مردم تا مدت ها در مورد عکس های برهنه گلشیفته فراهانی صحبت می کردند. حال از دیگر حاشیه هایی که در پیرامون این بازیگر معروف وجود داشته است می توان به مهاجرتش از ایران، روابط شخصی اش، همبازی شدن او با برخی از بازیگران سرشناس دنیا و … اشاره کرد. این موضوع را هم باید افزود که مدتی قبل با توجه به این که مصاحبه با گلشیفته فراهانی انجام شده بود، او در این مصاحبه بیان کرد که برای اکثر افراد معروف که مورد توجه مردم قرار گرفته اند، حاشیه‌ هایی به وجود می‌ آید که این افراد باید سعی کنند تا این حاشیه‌ ها را نادیده بگیرند و تمرکز خود را بر روی هدف و پیشرفتشان قرار دهند.

گلشیفته فراهانی بیماری خاصی دارد؟

گلشیفته فراهانی بیماری خاصی دارد؟

مدتی قبل اخباری با عنوان بیماری گلشیفته فراهانی بازیگر معروف کشورمان در شبکه‌ های مجازی و رسانه ها منتشر شد که این موضوع با واکنش های زیادی رو به رو شد و باعث نگران خیلی از طرفداران او گردید. البته در این باره باید بگوییم که این اخبار حاشیه‌ ای بیش نبودند که برای این بازیگر معروف به وجود آمده است؛ خیلی از منابع و هم چنین فن پیج های گلشیفته فراهانی این اخبار را تکذیب و رد کردند. این روز ها گلشیفته فراهانی بازیگر سرشناس ایران به صورت روتین به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد و درگیر هیچ گونه بیماری نمی باشد.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

گلشیفته فراهانی از آن دسته از بازیگرانی است که از همان ابتدا که فعالیت خود را در حرفه بازیگری آغاز کرده است، توانسته مورد توجه خیلی از مردم قرار گیرد؛ به دلیل استعداد خوبی که در بازیگری داشته است تا به اکنون جوایز و افتخارات متعددی را از آن خود کرده است. حال از مهم ترین افتخارات و جوایز گلشیفته فراهانی می‌ توان به مواردی مانند: برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از بخش بین الملل شانزدهمین جشنواره فیلم فجر، بهترین بازیگر بیست و دومین جشنواره فیلم فجر برای بازی های خوبش در دو فیلم بوتیک و اشک سرما به ‏انتخاب نویسندگان و منتقدان، تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما‎ ‎برای بازی در فیلم سینمایی اشک سرما‎ و … اشاره کرد.

گلشیفته فراهانی اهل کجاست؟

گلشیفته فراهانی اهل کجاست؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم این بازیگر معروف متولد سال 1362 در تهران است. البته گلشیفته فراهانی مدت‌ ها قبل به دلیل حضور پنهانی اش در یک فیلم آمریکایی و منتشر شدن عکس های برهنه از او بازداشت شد و بعد از آن با حضورش در فرش قرمز دیگر راهی برای برگشت به ایران نداشت. او هم اکنون ساکن فرانسه است و در فیلم های هالیوودی بازی می کند. باید افزود گاهی اوقات تیتر هایی با عنوان حضور گلشیفته فراهانی در دورهمی و یا حضور او در فیلم های ایرانی منتشر می‌ شود؛ که در این باره باید بگوییم که این بازیگر معروف ممنوع الورود است و مدت هاست که در هیچ گونه فیلم ایرانی و یا برنامه تلویزیونی حضور نداشته است.

گلشیفته فراهانی چند زبان بلده؟

این روز ها گلشیفته فراهانی با توجه به شغل و محل زندگی اش به چند زبان دنیا مسلط است، در این باره باید بگوییم که او به زبان فرانسوی، انگلیسی و فارسی تسلط کامل دارد.

سوالات متداول

  1. گلشیفته فراهانی کیست؟

    رهاورد فراهانی متولد 19 تیر 1362 که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می‌ شود، از بازیگران معروف و سرشناس ایرانی است.

  2. به چه دلیلی گلشیفته فراهانی از کشور مهاجرت کرد؟

    گلشیفته فراهانی در سال 1387 به صورت پنهانی در یک فیلم آمریکایی حضور پیدا کرد و با انتشار عکس های بی حجابی او در این فیلم باعث شد تا او بازداشت شود. در نهایت گلشیفته برای حضور در فرش قرمز این فیلم هالیوودی از ایران خارج شد و بعد از آن دیگر راه برگشتی پیدا نکرد.

  3. چگونه می توان عکس های گلشیفته فراهانی را مشاهده کرد؟

    برای مشاهده عکس های این بازیگر زیبا کافیست تا به صفحه اینستاگرام او و یا اینترنت مراجعه نمایید.

  4. آیا گلشیفته فراهانی ازدواج کرده است؟

    گلشیفته فراهانی در سال 82 با همسر اولش امین محمد مهدوی ازدواج ختم کرد و در سال 1391 از یکدیگر طلاق گرفتند. بعد از گذشت دو سال، او در سال 93 با  کریستوس دورجه واکر روانشناس استرالیایی ازدواج کرد که در سال 96 این ازدواج نیز به جدایی ختم شد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *