بیوگرافی الچین سانگو + بررسی قد، وزن و حواشی این بازیگر

الچین سانگو یکی از بازیگران ترکی است که با توجه به بازی خوبش و چهره همیشه خندان و زیبایش امروزه به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی رسیده است.

  • برای مشاهده imdb Elçin Sangu می توانید از این لینک اقدام کنید.
الچین سانگو کیست؟

الچین سانگو کیست؟

الچین سانگو یکی از بازیگران زن ترکی است که امروزه کمتر کسی است که او را نشناسد، چرا که آوازه شهرت او در سرتاسر کشور ترکیه و حتی سایر کشور ها مانند ایران پخش شده است و او شهرت و محبوبیت بسیار زیادی را در بین مردم به دست آورده‌ است. حال در این قسمت به بیوگرافی الچین سانگو خواهیم پرداخت. اَلچین سانگو (sonia elçin sangu) بازیگر، مدل و خواننده ترک است و در مورد سن الچین سانگو باید بگوییم که او متولد 13 آگوست 1985 در ازمیر می باشد.

الچین سانگو به دلیل این که علاقه بسیار زیادی به بازیگری داشته است و از زمان کودکی یکی از آرزو هایش این بوده است که بازیگر شود، به همین دلیل در دهه بیست سالگی با گذراندن دوره های بازیگری فعالیت خود را در ابتدا با تئاتری به نام Sahne Tozu شروع کرد. او بعد از آن در سال 2011 و در سن 26 سالگی با سریال روزی روزگاری جلوی دوربین رفت و در این سریال به بازی پرداخت؛ می توان این گونه بیان کرد که او فعالیت هنری خود را در صنعت بازیگری از سال 2011 آغاز کرده است. الچین سانگو در روزی روزگاری توانست به دلیل بازی خوبش مورد توجه خیلی از مردم قرار گیرد.

زندگی این بازیگر معروف چگونه است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، اَلچین سانگو متولد 13 آگوست 1985 در ازمیر می باشد. بهتر است بدانید الچین هیچ خواهر و برادری ندارد و تنها دختر یک خانواده با اصالت قفقاز شمالی می باشد، برخی از منابع بیان کردند که خانواده او جایگاه خوبی در جامعه دارند و از قشر ثروتمند جامعه به شمار می‌ روند. حال باید افزود که الچین فارغ التحصیل رشته اپرا در دانشگاه دولتی شهر مرسین می باشد و امروزه علاوه بر بازیگری در صنعت مدلینگ نیز فعالیت می‌ کند. او با توجه به سریال هایی که تا به اکنون بازی کرده است توانسته به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی برسد و طرفداران زیادی را نیز به دست آورده است. حال در مورد قد و وزن الچین سانگو باید بگوییم که قد این بازیگر معروف 168 سانتی متر و وزنش حدود 58 کیلوگرم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر مانند دین الچین سانگو و یا موارد دیگر می توانید الچین سانگو ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

شهرت با سریال عشق اجاره ای

شهرت با سریال عشق اجاره ای

الچین از سال 2011 فعالیت خود را با نقش آفرین در سریال های مختلف آغاز کرد و توانسته بود به شهرت تقریباً خوبی برسد، اما باز هم همانند سایر بازیگران مطرح شناخته شده نشد. در نهایت او با حضورش در سریال مشهور و محبوب ترکیه به نام عشق اجاره‌ ای که از سال 2015 تا سال 2017 از شبکه استار تی وی پخش شد توانست به شدت دیده شود و مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت. در این سریال همبازی او یکی از بازیگران مشهور و سرشناس ترکیه به نام باریش آردوچ بوده است و در این سریال او نقش دفنه را بر عهده داشته است. حال خیلی از افراد تمایل دارند تا اطلاعات بیشتری از بازیگران این فیلم بدست آورند. به عنوان مثال در مورد روابط و همسران واقعی بازیگران عشق اجاره ای بیشتر بدانند. در این باره پیشنهاد می کنیم تا ویکی پدیا سریال عشق اجاره ای را مشاهده نمایید.

فعالیت در عرصه خوانندگی

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید الچین علاوه بر بازیگری مدتی است که در خوانندگی نیز فعالیت خود را آغاز کرده است، چرا که صدای بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد. خیلی از افراد بیان کرده اند که اگر او خوانندگی را به صورت جدی آغاز کند، قطعا به یکی از خوانندگان مشهور ترکیه تبدیل خواهد شد. الچین تا به اکنون آهنگ های متعددی را ساخته و منتشر کرده است که یکی از آهنگ‌ های او با همکاری باریش اردوچ بوده است، می توانید برای دانلود آهنگ الچین سانگو و باریش اردوچ با زیرنویس فارسی به اینترنت مراجعه نمایید.

عکس های الچین سانگو را در کجا ببینیم؟

از آن جایی که الچین امروزه به یکی از افراد مشهور ترکیه تبدیل شده است، به همین دلیل دسترسی به عکس‌ های او کار راحت و آسانی می باشد. از آن جایی که الچین طرفداران بسیار زیادی دارد، به همین دلیل اکثر آن ها تمایل به مشاهده عکس های الچین را دارند، اما روش های جستجو عکس های او را نمی‌ دانند. در این باره باید بگوییم که برای مشاهده عکس های این بازیگر معروف می توانید به شبکه‌ های مجازی او مانند اینستاگرام مراجعه نمایید. اگر به صفحه اینستاگرام الچین مراجعه کنید، می توانید عکس های بسیار زیبایی از او را به راحتی مشاهده نمایید.

هم چنین این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر شبکه‌ های مجازی، از آن جایی که الچین یکی از بازیگران مشهور ترکیه به شمار می رود، اگر به گوگل مراجعه نمایید و نام این بازیگر معروف را جستجو کنید. با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد. شما به این صورت با عکس ها و حتی کلیپ های متعددی از او برای شما نمایش خواهد یافت رو به رو می شوید. هم چنین می‌ توانید عکس‌ هایی مانند: عکس الچین سانگو بدون گریم یا با گریم های سنگین و یا حتی عکس رنگ مو الچین سانگو و سایر عکس های او را به راحتی در اینترنت جستجو کنید.

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

از آن جایی که رفتار و حرکات اکثر افراد مشهور مانند بازیگران و خوانندگان زیر ذره بین خیلی از مردم و هم چنین رسانه‌ ها قرار گرفته است، به همین دلیل با منتشر شدن کوچک ترین منابع اطلاعاتی از آن ها حاشیه متعددی برای این دسته از افراد به وجود می‌ آید؛ این موضوع شامل الچین سانگو نیز می‌ باشد. از آن جایی که از او عنوان یکی از مطرح‌ ترین و سرشناس ترین بازیگران معروف ترکیه یاد می‌ شود. به همین دلیل تا به اکنون حاشیه های متعددی در پیرامون او به وجود آمده است؛ الچین، از حاشیه هایی که تا به اکنون برایش به وجود آمده، بسیار ناراضی است. او تمام سعی و تلاش خود را کرده است تا در هیچ گونه حاشیه ای قرار نگیرد و بیشتر تمرکز خود را بر روی هدف و زندگی شخصی اش قرار داده است. اما با این حال برای الچین نیز همانند سایر سلبریتی های ترکیه حاشیه های متعددی به وجود آمده است. حال باید افزود یکی از مهم ترین حاشیه‌ های او مربوط به روابط شخصی اش می باشد و تا به اکنون حاشیه های متعددی در این باره برای او به وجود آمده است؛ که با افراد معروفی در رابطه بوده است، به عنوان مثال مدتی قبل حاشیه‌ ای در مورد رابطه الچین سانگو و محمد اوزان به وجود آمد که این دو بازیگر آن را تکذیب کردند.

هم چنین از حاشیه دیگر الچین می توان به این که یونس اوزدیکن دوست پسر او نخواسته است تا صحنه های بوسیدن او را ببیند، اشاره کرد. در فیلم سینمایی (mutluluk zamani) که نقش های اصلی آن را الچین و باریش اردوچ ایفا می کنند، یک اتفاق جالب رخ داد. از همان ابتدا و قبل از شروع شدن صحنه های رمانتیک بوسه، دوست پسر الچین یعنی یونس اوزدیکن بدون هیچ سر و صدایی از سالن خارج شد و بعد از تمام شدن صحنه های عاشقانه و رمانتیک برگشت و سر جایش نشست، این موضوع حاشیه های زیادی را به وجود آورد.

آدرس اینستاگرام الچین سانگو چیست؟

این روز ها خیلی از افراد تمایل دارند تا به صفحه اینستاگرام این بازیگر معروف دسترسی پیدا کنند تا به این گونه بتوانند عکس ها و کلیپ های متعددی از او را مشاهده کنند. در این باره باید بگوییم که برای پیدا کردن آدرس صفحه اینستاگرام الچین سانگو کافیست تا به اینستاگرام مراجعه نمایید و در قسمت سرچ آن نام این بازیگر معروف را به انگلیسی جستجو کنید تا پیج الچین سانگو برای شما نمایش یابد. از آن جایی که الچین بیش از 8.1 میلیون فالوور و هم چنین تیک آبی دارد، پیج او به راحتی قابل تشخیص می باشد.

حال این موضوع را هم باید افزود که امروزه الچین سانگو اینستا را به یک پل ارتباطی قوی بین خود و مخاطبانش تبدیل کرده است و تمام فعالیت‌ ها و کار هایی که در طول روز انجام می‌ دهد را به این گونه با مخاطبانش به اشتراک می‌ گذارد. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که او علاوه بر فعالیت های کاری عکس ها و ویدیو های بسیار جذابی از خود را نیز منتشر می‌ کند که تمام عکس های او با مخاطبان و طرفداران زیادی رو به رو شده اند. خیلی از فالووران و مخاطبان او بیان کرده اند که الچین سانگو مهارت خاصی در عکس گرفتن دارد. اگر شما تمایل به مشاهده عکس الچین سانگو جدید و یا اطلاع از خبر های جدید از الچین سانگو را دارید، پیشنهاد می‌ کنیم که صفحه اینستاگرام او را دنبال کنید. هم چنین برای پیدا کردن آدرس سایر شبکه های مجازی او مانند آدرس یوتیوب الچین سانگو می‌ توانید همانند اینستاگرام به قسمت جستجو این برنامه‌ ها مراجعه نمایید.

همسر الچین سانگو کیست؟

همسر الچین سانگو کیست؟

به طور معمول اکثر مردم تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی افراد مشهور و سلبریتی ها بیشتر بدانند که این مورد شامل الچین نیز می‌ باشد. این روز ها خیلی از مردم به ویژه افرادی که به تازگی طرفدار الچین شده اند تمایل دارد تا در مورد روبط شخصی او و هم چنین در مورد این که آیا الچین ازدواج کرده و یا هنوز مجرد است بیشتر بدانند. در این باره باید بگوییم که این بازیگر معروف مدت زمان طولانی است که با فردی به نام یونس اوزدیکن که یک شرکت خصوصی خارج از دنیای سرگرمی دارد، رابطه عاشقانه دارد. البته این موضوع را هم باید افزود که آن ها به طور رسمی ازدواج نکرده اند و هنوز دوست هستند.

برخی از نزدیکان الچین بیان کرده اند که الچین و دوست پسرش رابطه عاشقانه ای با هم دارند و در طول روز بیشتر وقت خود را در کنار یکدیگر می گذارنند و زندگی بسیار آرام و خوبی را در کنار هم دارند. به همین دلیل برخی از افراد بر این باورند که به زودی خبر نامزدی آن ها منتشر خواهد شد. البته باید افزود که گاهی اوقات در اینترنت و شبکه‌ های مجازی تیتر هایی با عنوان الچین سانگو و همسرش و یا فیلم عروسی الچین سانگو منتشر می‌ شود که در این باره باید بگوییم که تمام این تیتر ها حاشیه هستند، چرا که الچین سانگو و یونس اوزدیکن هنوز ازدواج نکردند و فقط دوست هستند.

درآمد این بازیگر از کجاست؟

درآمد این بازیگر از کجاست؟

همان طور که می دانید الچین سانگو بازیگر است به همین دلیل می‌ توان این گونه بیان کرد که منبع درآمد اصلی الچین از طریق بازیگری و نقش آفرینی در فیلم ها و سریال های مختلف است. از زمانی که الچین به شهرت رسیده است و توانسته به یکی از بازیگران سرشناس و محبوب ترکیه تبدیل شود، برای بازی در هر فیلم یا قسمتی از سریال مبالغ بسیار زیادی را دریافت می‌ کند. به همین دلیل برخی خبرگزاری های ترکیه بیان کرده اند که الچین یکی از گرانقیمت ترین بازیگران کشور ترکیه می باشد که تهیه کنندگان برای بازی در هر فیلم و یا قسمتی از سریال مبالغ هنگفتی را به عنوان دستمزد به الچین پرداخت می کنند. هم چنین بیان شده است که جدیدترین سریال الچین سانگو که مدتی قبل پخش شده است، او مبلغ بسیار زیادی را برای بازی در هر قسمت از این سریال دریافت کرده است.

الچین در صنعت بازیگر فعالیت می کند و توانسته از این طریق برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورد و این روز ها ثروت او میلیون‌ ها دلار تخمین زده شده است. برخی از منابع اعلام کرده اند که ثروت الچین بیش از 13 میلیون دلار می باشد. هم چنین باید افزود که الچین در صنعت مدلینگ نیز فعالیت می کند و از این طریق هم توانسته برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورد.

بیماری الچین سانگو چیست؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این بازیگر معروف در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده بود که یک توده چربی در صورتش داشته است که توانسته با جراحی آن را خارج کند. او در ادامه صحبت‌ های خود در این باره افزود که این کیست خوش خیم بوده است و جراح توانسته آن را به راحتی خارج کند و عمل بسیار موفقیت آمیز بوده است. هم چنین او در این مصاحبه به شایعاتی که در مورد بیماری خاصش منتشر شده است، واکنش نشان داد و بیان کرد که من به هیچ گونه بیماری مبتلا نشدم و کاملا سالم و سرحال هستم و به راحتی به کار های روتینم می‌ پردازم.

بهترین فیلم های الچین سانگو کدامند؟

بهترین فیلم های الچین سانگو کدامند؟

الچین از سال 2011 فعالیت خود را در صنعت بازیگری آغاز کرده است و تا به امروز در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعددی بازی کرده است. از آن جایی که او استعداد بسیار خوبی در بازیگری دارد و هم چنین در فیلم ها و سریال های مشهور و محبوب نقش آفرینی کرده است، به همین دلیل تمام فیلم‌ ها و سریال‌ های الچین با استقبال خوب مردم رو به رو شده است. حال در این قسمت به معرفی برخی از بهترین فیلم های الچین سانگو بازیگر ترکیه خواهیم پرداخت، برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید. این موضوع را هم باید افزود برای دانلود هر کدام از فیلم‌ ها و یا سریال‌ های الچین کافیست تا به اینترنت مراجعه نمایید.

زمان خوشبختی

زمان خوشبختی (Mutluluk Zamanı) یک فیلم کمدی، رمانتیک ترکیه‌ ای به کارگردانی سنول سونمز می باشد که در سال 2017 اکران شده است. خلاصه داستان: آدا دختری زیبا ساده و ظاهر بین است و یک معلم تاریخ است و زندگی خود را بر اساس تجربیات و گذشته خود جلو می برد، مرت پسری خوشتیپ است که صاحب یک شرکت است که خوشبختی را برای مردم رقم می زند مرت به اتفاقات بعد کاری ندارد و یک زندگی کامل را دارد و … . در این فیلم الچین سانگو نقش ادا را برعهده دارد. الچین سانگو و باریچ اردوچ در فیلم زمان خوشبختی به خوبی در کنار هم درخشیدند.

Leyla Everlasting

فیلم Leyla Everlasting یکی از جدید ترین فیلم های الچین سانگو نام دارد که در سال 2020 به کارگردانی Ezel Akay منتشر شده است. خلاصه داستان: یک زن خانه دار قوی و همسرش در یک مثلث عشق سمی غرق می شوند و قصد دارند تا یک دست نوشته عتیقه بدست آورند. الچین در این فیلم نقش نرگس را برعهده دارد.

حکایت یک عشق

حکایت یک عشق (Bir Aşk Hikayesi) یک داستان و درام عاشقانه از مجموعه تلویزیونی ترکیه‌ ای می باشد که در سال 2013 از شبکه تلویزیونی فاکس (ترکیه) پخش شده است. الچین در این مجموعه نقش ادا را برعهده داشته است.

تصادف

تصادف (Çarpışma) یک مجموعه تلویزیونی درام، اکشن و جنایی ساخت ترکیه است. این سریال در سال 2018 در شو تی‌ وی پخش شد و در قسمت بیست و چهارم در سال ۲۰۱۹ پایان یافت. الچین سانگو در نقش زینب تونچ، همسر سابق گالیپ، مادر آیلین، دوست دوران کودکی و اولین عشق قدیر در این سریال بوده است.

در روز خوب در روز بد

در روز خوب در روز بد (İyi Günde Kötü Günde) یک سریال کمدی به زبان ترکی به کارگردانی متین بالک‌ اغلو است که فیلمنامه آن را آکسل بنفیل و پلین کارامهمت‌ اغلو با هم نوشته اند و از استار تی‌ وی منتشر شده است. خلاصه داستان: لیلا (الچین سانگو) زمانی که مرد مورد علاقه اش او را کنار گذاشت، درد رها شدن در سفره عقد را تجربه کرد. علاوه بر این، لیلا باید عروسی سارپ محبوب خود را با ملیسا ترتیب دهد و … . این مجموعه در سال 2020 پخش شده است.

الچین سانگو قبل از عمل زیبایی

الچین سانگو قبل از عمل زیبایی

برای خیلی از طرفداران این بازیگر معروف سوالی که به وجود می‌ آید این است که آیا الچین سانگو عمل زیبایی انجام داده است؟ و یا این که می‌ خواهند عکس های قبل از عمل او را مشاهده کنند. در این باره باید بگوییم که الچین سانگو تا به اکنون هیچ گونه عمل زیبایی انجام نداده است و چهره او به صورت طبیعی زیبا و جذاب است. اگر عکس های الچین را مشاهده کرده باشید، متوجه جذابیت و چهره معصوم او شده اید. برخی از افراد بیان کرده اند الچین به دلیل چهره ساده و زیبا و هم چنین رنگ مو های جذابش به یکی از بازیگران محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است.

آیا الچین سانگو با باریچ اردوچ ازدواج کرده است؟

باریش آردوچ‌ یکی از بازیگران محبوب و سرشناس اهل کشور ترکیه است که تا به اکنون در سریال‌ ها و فیلم‌ های متعددی نقش آفرینی کرده‌ است. حال باید افزود که باریش و الچین در فیلم و سریال هایی همبازی هم بوده اند و به همین دلیل شایعاتی در مورد این که آن ها با هم دوست هستند و یا علاقه باریش به الچین به وجود آمد و حتی مدتی قبل الچین سانگو و باریش آردوچ‌ اینستاگرام همدیگر را فالو کردند که این موضوع تایید بر این شایعات اخیر بوده است. البته در این باره باید بگوییم که آن ها فقط همبازی هم هستند و رابطه عاشقانه ای بین این دو بازیگر وجود ندارد و هم چنین الچین سانگو دوست پسر دارد.

سوالات متداول

  1. الچین سانگو کیست؟

    اَلچین سانگو (sonia elçin sangu) بازیگر، مدل و هم چنین خواننده ترک است، او متولد 13 آگوست 1985 در ازمیر می باشد و امروزه به شهرت زیادی رسیده است.

  2. آیا الچین سانگو ازدواج کرده است؟

    این بازیگر معروف مدت زمان طولانی است که با شخصی به نام یونس اوزدیکن که یک شرکت خصوصی خارج از دنیای سرگرمی دارد، رابطه عاشقانه دارد، البته به طور رسمی هنوز ازدواج نکرده اند و دوست هستند.

  3. رابطه بین الچین سانگو و باریش اردوچ چیست؟

    الچین سانگو و باریش فقط همکار و همبازی هستند و هیچ گونه رابطه دیگری بین آن ها وجود ندارد.

  4. حضور الچین سانگو در کدام سریال باعث شهرت او شد؟

    او با حضورش در سریال محبوب ترکیه به نام عشق اجاره‌ ای که از شبکه استار تی وی پخش شد توانست به شدت دیده شود و هم چنین مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت. در این سریال همبازی او یکی از بازیگران سرشناس ترکیه به نام باریش آردوچ بوده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *