بیوگرافی رویا نونهالی بازیگر ایرانی و داور عصر جدید

رویا نونهالی یکی از جنجالی ترین بازیگران ایرانی است که علاوه بر بازیگری، کارگردان نیز می‌ باشد.

رویا نونهالی کیست؟

رویا نونهالی کیست؟

برخی از بازیگران با توجه به سبک خاصشان و استعداد خوبی که در بازیگری دارند و هم چنین نقش هایی که در برخی از سریال ها و فیلم ها داشته اند، به شدت مورد توجه قرار گرفته اند.آن ها از بازیگران معروف و مشهور به شمار می روند که این موضوع شامل رویا نونهالی نیز می باشد. حال در این قسمت قرار است به بیوگرافی رویا نونهالی و هم چنین سن رویا نونهالی بپردازیم. در این باره باید بگوییم که رویا نونهالی بازیگر و کارگردان تئاتر سینما و تلویزیون اهل ایران می باشد، او متولد 24 بهمن سال 1341 است. این بازیگر معروف از سال 1366 فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده است و تا به اکنون در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است.

بهتر است که بدانید اوج شهرت و معروفیت رویا نونهالی به حضورش در سریال خواب و بیدار برمی‌ گردد. رویا نونهالی در نقش ناتاشا در این سریال به خوبی درخشید و توانست به شدت مورد توجه مردم و هم چنین منتقدین قرار گیرد و بعد از آن حتی برخی از افراد او را به آن نام ناتاشا می‌ شناختند. این موضوع را هم باید افزود که رویا نونهالی در شهرزاد نیز به خوبی نقش آفرینی کرد و در این سریال نیز مورد تعریف و تمجید خیلی از مردم قرار گرفت. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر رویا نونهالی ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

زندگی این بازیگر معروف چگونه است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم این بازیگر معروف متولد سال 1341 در تهران است و 58 سال دارد. البته باید افزود که اصالت او به روستای تاکر از توابع شهرستان نور استان مازندران برمی‌ گردد. خانم نونهالی در یک خانواده کاملا سنتی و ایرانی بزرگ شده است و چهار خواهر دارد. این موضوع را هم باید افزود که او فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه تهران است و هم چنین به زبان های انگلیسی و فرانسه مسلط است. بهتر است که بدانند این بازیگر معروف رکوردار کسب تندیس حافظ تحت عنوان بهترین بازیگر زن درام از جشنواره حافظ می باشد. او از زمانی که فعالیت خود را در صنعت بازیگری آغاز کرده است تا به اکنون افتخارات و جوایز متعددی را از آن خود کرده است و به شهرت و معروفیت زیادی نیز رسیده است.

او فعالیت خود را به صورت جدی از سال 1362 و زمانی که 21 ساله بوده است با تئاتر دانشجویی آغاز کرده است تا این که در سال 1366 و در سن 25 سالگی با فیلم یار در خانه جلوی دوربین رفت و به این گونه پا به عرصه سینما گذاشت. رویا نونهالی داور برنامه محبوب عصر جدید نیز می‌ باشد و با حضورش در این برنامه به عنوان داور توانست بار دیگر مورد توجه خیلی از مردم قرار گیرد.

آدرس پیج اینستاگرام رویا نونهالی چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام رویا نونهالی چیست؟

رویا نونهالی نیز همانند سایر بازیگران و افراد معروف در شبکه اینستاگرام برای خود یک صفحه کاربری راه اندازی کرده است و این روز ها فعالیت گسترده ای در این شبکه انجام می‌ دهد. او به دلیل شهرتش توانسته در اینستاگرام فالووران زیادی را نیز به دست آورد. می توان این گونه بیان کرد که این روز ها رویا نونهالی اینستا را به یک پایگاه ارتباطی بین خود و فالووران و مخاطبانش تبدیل کرده است. او به این گونه تمام فعالیت هایی که انجام می دهد را با مخاطبانش به اشتراک می گذارد. هم چنین او در پیجش به معرفی و تبلیغ فیلم‌ ها و سریال‌ های جدیدی که در آن ها نقش آفرینی کرده است نیز می‌ پردازد. حال باید افزود برای دسترسی و پیدا کردن آدرس پیج رویا نونهالی کافیست تا به قسمت جستجو این برنامه مراجعه نمایید؛ نام این بازیگر معروف را به انگلیسی جستجو کنید تا پیج او برای شما نمایش یابد.

با دنبال کردن پیج اینستاگرام رویا نونهالی می توانید از جدید ترین اخبار او مطلع شوید و هم چنین عکس‌ ها و کلیپ های متعددی که او در صفحه اینستاگرامش برای مخاطبان و فالوورانش منتشر می کند را نیز به راحتی مشاهده نمایید.

همسر رویا نونهالی کیست؟

همسر رویا نونهالی کیست؟

این روز ها اکثر مردم تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی افراد مشهور و بازیگران بیشتر بدانند که این موضوع شامل رویا نونهالی نیز می‌ باشد. از آن جایی که او مخاطبان و هواداران بسیار زیادی دارد به همین دلیل خیلی از آن ها تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی و خصوصی خانم نونهالی و این که همسر او کیست، بیشتر بدانند. در این باره باید بگوییم که این بازیگر معروف در اوایل دهه هفتاد با شخصی به نام رامین حیدری فاروقی ازدواج کرد و ثمره این زندگی زناشویی یک دختر به نام خاتون می باشد.

در مورد رامین حیدری فاروقی باید بگوییم که او متولد سال 1345 در تهران است و فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی دانشگاه هنر و هم چنین فوق لیسانس رشته پژوهش هنر می‌ باشد. رامین حیدری فاروقی پرسنل سابق بنیاد سینمایی فارابی است که در کنار ساخت تیزر و تدریس، کارگردان مستند نیز می باشد. امروزه از او به عنوان یکی از مستند سازان موفق ایرانی یاد می‌ شود. رویا و همسرش رامین در کنار هم زندگی خوب و آرامی دارند. این بازیگر معروف در یکی از مصاحبه‌ های خود بیان کرده است که از زندگیش راضی است و در کنار همسرش احساس خوشبختی می‌ کند. می‌ توانید عکس های متعددی از رویا نونهالی و همسرش را در شبکه های مجازی و یا اینترنت جستجو و مشاهده نمایید.

فیلم های برتر رویا نونهالی کدامند؟

فیلم های برتر رویا نونهالی کدامند؟

رویا نونهالی از بازیگران سرشناس و مشهور ایرانی است که سالیان طولانی است در صنعت بازیگر فعالیت می کند و تا به اکنون در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است. این موضوع را هم باید افزود که او با توجه به بازی خوبش همیشه مورد توجه و تعریف مردم قرار گرفته است. حال در این قسمت قرار است به معرفی بهترین و برترین فیلم های این بازیگر معروف بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم؛ برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید. این موضوع را هم باید افزود برای دانلود هر کدام از فیلم های رویا نونهالی کافیست تا به اینترنت مراجعه نمایید.

حکایت دریا

حکایت دریا فیلمی به نویسندگی و کارگردانی بهمن فرمان‌ آرا محصول سال 1395 است. این فیلم در جشنواره جهانی فجر حضور داشت. جالب است که بدانید فیلم حکایت دریا در زمان ساخت دل دیوانه نام داشت و بعد از ساخته شدن به حکایت دریا نامش تغییر کرد. خلاصه داستان: قصه‌ آدم‌ هایی را روایت می‌ کند، که بعد از مدتی دور بودن، دوباره به هم نزدیک می‌ شوند، اما آیا این نزدیکی می‌ تواند دوری گذشته را جبران کند؟ در این فیلم رویا نونهالی نقش مادر را بر عهده داشته است.

مشکل گیتی

مشکل گیتی فیلمی به تهیه‌ کنندگی و کارگردانی بهرام کاظمی و هم چنین نویسندگی عبدالرضا منجزی محصول سال 1394 است. این فیلم در تاریخ 3 آذر سال 1395 در سینما های ایران اکران شده است. خلاصه داستان: زوجی به نام ایرج و گیتی در آستانه فروپاشی زندگی مشترکشان هستند، توهمی که بر اثر محیط اینترنتی گیتی، سایه بر زندگی واقعی او و همسرش انداخته است. رویا نونهالی در این فیلم نقش گیتی را برعهده دارد.

اعترافات ذهن خطرناک من

اعترافات ذهن خطرناک من فیلمی به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و هم چنین تهیه‌ کنندگی جواد نوروزبیگی ساخته سال 1393 است. این فیلم توانست جایزه ویژه هیئت داوران بخش بین‌ الملل جشنواره فجر را به دست آورد. خلاصه داستان: شخصیت اصلی فیلم از یک روان‌ گردان شیمیایی به نام اسید (ال‌ اس‌ دی) استفاده می‌ کند و دچار توهم و اغتشاش ذهنی است. او اتفاقاتی را که در زندگی به واسطه اطرافیانش برای او رخ داده است را به خاطر نمی‌ آورد و به همین دلیل او با اطرافیانش درگیری می‌ شود و … . این فیلم در یک بیست و چهار ساعت روایت می‌ شود و در مورد مردی است که در یک روز کامل هیچ چیزی را به یاد نمی‌ آورد. خانم نونهالی در این فیلم نقش نورا را برعهده دارد.

درآمد رویا نونهالی از کجاست؟

درآمد رویا نونهالی از کجاست؟

برای برخی از طرفداران و هواداران رویا نونهالی سوالی که به وجود می‌ آید، این است که درآمد او از کجا و چقدر است؟ در ابتدا باید بگوییم که در مورد میزان دقیق درآمد و ثروت این بازیگر معروف اطلاعاتی در اینترنت در دسترس نمی‌ باشد، چرا که او تا به اکنون در این باره با مخاطبانش و رسانه‌ ها صحبتی نکرده است. اما این موضوع را هم باید افزود از آن جایی که او یکی از بازیگران معروف و سرشناس می‌ باشد و تا به اکنون در سریال ها و فیلم های با ارزش زیادی بازی کرده است، به همین دلیل توانسته از طریق بازی در فیلم و سریال های متعدد برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورد و تا به اکنون ثروت قابل توجهی را نیز جمع آوری کرده است. به عنوان مثال بیان شده است که رویا نونهالی در ملکه گدایان برای حضورش در هر قسمت از این سریال، مبالغ بسیار زیادی را به عنوان دستمزد دریافت کرده است.

هم چنین باید افزود که خانم نونهالی علاوه بر بازیگری، کارگردان و داور برنامه عصر جدید نیز می باشد، هم چنین او در گویندگی هم فعالیت می‌ کند. به همین دلیل می‌ توان این گونه بیان کرد که از طریق فعالیت هایی که در این زمینه ها هم انجام می دهد، توانسته برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورد. امروزه از رویا نونهالی به عنوان یکی از بازیگران سرشناس و ثروتمند ایران یاد می‌ شود.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

این روز ها دسترسی و جستجو عکس های بازیگران معروف و سرشناسی مانند رویا نونهالی کار بسیار راحت و آسانی می باشد. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که تمایل به مشاهده عکس های این بازیگر معروف را دارید، می توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام او عکس های متعددی از این بازیگر معروف را که برای مخاطبانش به اشتراک گذاشته است را به راحتی مشاهده کنید. هم چنین در اینستاگرام، فن پیج های متعددی برای این بازیگر وجود دارد که با مراجعه به فن پیج ها نیز می توانید عکس های خانم نونهالی را جستجو کنید.

این موضوع را هم باید افزود علاوه بر اینستاگرام، اگر به اینترنت مراجعه نمایید و نام رویا نونهالی را جستجو کنید نیز با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و عکس های متعددی از این بازیگر برای شما نمایش خواهد یافت. به عنوان مثال می‌ توانید در اینترنت عکس هایی مانند: عکس جوانی رویا نونهالی، عکس رویا نونهالی بی حجاب، عکس هایی از او در کنار همکار ها و همبازی هایش مانند عکس رویا نونهالی و حامد بهداد و یا حتی عکس همسر اول رویا نونهالی را نیز جستجو کنید.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

این روز ها برای اکثر افراد معروف و سرشناس همانند بازیگران و خوانندگان حاشیه های متعددی به وجود می‌ آید که اکثر مردم و کاربران این حاشیه‌ ها را دنبال می‌ کنند. حال باید افزود از آن جایی که رویا نونهالی از بازیگران سرشناس و قدیمی ایران به شمار می رود، به همین دلیل تمام رفتار و حرکات او زیر ذره بین خیلی از مردم و رسانه‌ ها قرار گرفته است. تا به اکنون حاشیه‌ ها و جنجال های متعددی نیز برای او به وجود آمده است. از آن جایی که او یکی از بازیگر بسیار رک و صادق است و هم چنین برخی از افراد بیان کردند؛ که خانم نونهالی با کمی خشونت و تندی صحبت می‌ کند، به همین دلیل گاهی اوقات صحبت‌ هایش باعث به وجود آمدن حاشیه متعددی برای او می‌ شود.

حال از مهم ترین حاشیه هایی که تا به اکنون برای این بازیگر معروف به وجود آمده است می‌ توان به ناسازگاری با تهیه‌ کنندگان بر سر دریافت دستمزد، درگیری با برخی از همبازی هایش، درگیری و مشکلاتی که به عنوان داور در برنامه عصر جدید داشته است، روابط شخصی اش، جدایی از همسرش و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد.

هم چنین باید افزود که گاهی اوقات مصاحبه با رویا نونهالی نیز باعث به وجود آمدن حاشیه ها و جنجال های متعددی برای او می‌ شود، چرا که او به صورت صریح و رک صحبت می‌ کند و به همین دلیل اکثر مصاحبه‌ های او بسیار جنجالی هستند و حاشیه های متعددی در پیرامون مصاحبه‌ های او به وجود می‌ آید.

رویا نونهالی بیماری خاصی دارد؟

مدتی قبل خبری با عنوان بیماری خاص رویا نونهالی در شبکه های مجازی منتشر شد که این موضوع باعث نگرانی خیلی از مخاطبان و هواداران این بازیگر معروف شد. در این باره باید بگوییم که رویا نونهالی هم اکنون 58 سال دارد و در دهه پنجاه سالگی خود می باشد. اما تا به اکنون به هیچ گونه بیماری خاصی مبتلا نشده و بسیار سرحال و سالم است. به همین دلیل می‌ توان بیان کرد که تمام اخباری که در مورد بیماری او در شبکه‌ های مجازی و رسانه ها منتشر شده است، حاشیه ای بیش نمی باشد که توسط عده ای بیکار منتشر شده است.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

امروزه از رویا نونهالی به عنوان یکی از بازیگر پر افتخار ایرانی یاد می شود، چرا که در طول فعالیتش در دنیای هنر و صنعت بازیگری توانسته افتخارات و جوایز متعددی را از آن خود کند. حال از مهم ترین افتخارات و جوایز این بازیگر معروف عبارت اند از:

  • برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم (عروسی خوبان).
  • برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن در هجدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم (بوی کافور، عطر یاس).
  • برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از چهارمین جشن خانه سینما برای فیلم (بوی کافور، عطر یاس).
  • نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن از ششمین جشن خانه سینما برای فیلم (زندان زنان).
  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم (هم نفس).
  • نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن از نهمین جشن خانه سینما برای فیلم (ماهی‌ ها عاشق می‌ شوند).
  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و سومین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم (ماهی‌ ها عاشق می‌ شوند).
  • نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن از دهمین جشن خانه سینما برای فیلم (عصر جمعه).
  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم (عصر جمعه).
  • نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن از دوازدهمین جشن خانه برای فیلم (خاک آشنا).
این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

برنامه خندوانه یکی از برنامه‌ های پربیننده و محبوب است که خیلی از هنرمندان و افراد مشهور در این برنامه دعوت شده‌ اند. حال باید افزود با توجه به این که چندین بار از رویا نونهالی در این برنامه دعوت شده است، در نهایت او یک بار در این برنامه حضور پیدا کرد. این برنامه با اجرای رامبد جوان است و رامبد جوان در این برنامه به گفتگو با خانم نونهالی پرداخته است.

آیا مهران مدیری از رویا نونهای دعوت کرده است؟

هم چنین این موضوع را هم باید افزود که رویا نونهالی در دورهمی نیز دعوت شده است و در یکی از قسمت‌ های این برنامه به گفتگو با مهران مدیری پرداخته است. جالب است که بدانید در این برنامه مهران مدیری زمانی که سن خانم نونهالی را پرسید، او از جواب دادن به سوال مهران مدیری طفره رفت و در این باره بیان کرد که نمی‌ خواهد به این سوال پاسخ دهد؛ این موضوع باعث واکنش خیلی از مردم در شبکه های مجازی شد. به هر حال می توانید قسمت هایی از برنامه خندوانه و دورهمی با حضور خانم نونهالی را در پلتفرم های ویدیویی مانند آپارات و یا یوتیوب به راحتی جستجو و مشاهده نمایید.

رویا نونهالی اهل کجاست؟

این بازیگر معروف در تهران به دنیا آمده است و در مدرسه ژاندارمری تحصیل کرده است، البته اصالتا اهل روستای تاکر از توابع شهرستان نور استان مازندران می باشد. حال باید افزود که مدتی قبل شایعه‌ ای به وجود آمد که رویا نونهالی از ایران برای همیشه مهاجرت کرده است. در این باره باید بگوییم که او از ایران مهاجرت نکرده و هم اکنون ساکن تهران می‌ باشد. حال برای خیلی از مخاطبان این بازیگر معروف سوالی که به وجود آمده، این است که خانه رویا نونهالی کجاست؟ در این باره باید بگوییم که هیچ گونه اطلاعات دقیقی در مورد آدرس خانه خانم نونهالی در اینترنت در دسترس نمی باشد. البته برخی از منابع بیان کرده اند که این بازیگر معروف در یکی از مناطق لاکچری و گران قیمت تهران به همراه خانواده اش زندگی می‌ کند.

آیا رویا نونهالی مسلمان است؟

آیا رویا نونهالی مسلمان است؟

از دیگر حاشیه هایی که مدتی قبل برای این بازیگر معروف به وجود آمده بود در مورد دین و مذهبش بوده است. به همین دلیل بعد از این حاشیه‌ ها، از متداول ترین سوالاتی که برای خیلی از مردم به وجود آمد، این بوده است که آیا رویا نونهالی مسلمان است؟ در این باره باید بگوییم که او مسلمان است و تمام این اخباری که در مورد دین و مذهب اش منتشر شده است، حاشیه و دروغی بیش نمی باشد.

سوالات متداول

  1. رویا نونهالی کیست؟

    رویا نونهالی متولد ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ است، او بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران می باشد. خانم نونهالی رکورد دار کسب تندیس حافظ تحت عنوان بهترین بازیگر زن درام از جشنواره حافظ است و اکنون هم جزو داوران برنامه عصر جدید می باشد.

  2. همسر رویا نونهالی کیست؟

    در اوایل دهه هفتاد این بازیگر معروف با رامین حیدری فاروقی ازدواج کرد و ثمره این زندگی یک دختر به نام خاتون می باشد. رامین حیدری فاروقی متولد سال 1345 در تهران است، او در کنار ساخت تیزر و تدریس، کارگردان مستند می باشد.

  3. چگونه می توان عکس های رویا نونهالی بازیگر معروف ایران را مشاهده کرد؟

    برای مشاهده عکس های رویا نونهالی یکی از بازیگران مشهور و سرشناس ایرانی کافیست تا به شبکه‌ های مجازی او مانند اینستاگرام و یا حتی اینترنت مراجعه نمایید.

  4. رویا نونهالی اصالتا اهل کجاست؟

    این بازیگر معروف در تهران به دنیا آمده است، اما اصالتاً مازندرانی است و اصلیت او به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران می‌ رسد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *