خوانندگان جدید ایرانی داخل کشور که مجوز رسمی فعالیت دارند

خوانندگان جدید ایرانی در حوزه های پاپ، رپ و حتی سنتی توانسته اند پیشرفت چشم گیری در سال های اخیر داشته باشند. با پیشرفت صنعت موسیقی در ایران و جهان شاهد رشد استعداد های زیادی در این زمینه خواهیم بود. جوانان با استعداد و با آوایی دل نشین در این عرصه هم اکنون فعالیت می کنند. برخی از خوانندگان ایرانی به علت ضعف این سیستم و یا علاقه خود مقیم کشور های دیگری می باشند.

رشد جمعیت جوان و نوجوان کشور توانست امری مهم در پیشرفت موسیقی و زیاد شدن آمار های خوانندگان باشد. از خوانندگان حرفه ای و با استعداد جدید ایرانی می توان به عرفان طهماسبی خواننده جوان بیست و دو ساله خوزستانی اشاره کرد. وی با آهنگ تردید توانست مورد توجه بسیاری از محبوبان موسیقی قرار بگیرد. شما می توانید با جستجو متن دانلود آهنگ خوانندگان جدید ایرانی آهنگ ترند (معروف و به روز) را دانلود کنید.

فهرست خوانندگان جدید ایرانی

فهرست خوانندگان جدید ایرانی

قصد داریم تا تعدادی از خواندگان ایرانی را به شما معرفی کنیم. درباره هر یک از این افراد به صورت مختصر توضیحاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آصف آریا از خوانندگان جدید ایرانی

فهرست خوانندگان جدید ایرانی شامل آصف آریا خواننده جوان جدید، که با آهنگ جدید خود با نام هیس به کسب پاپ در تاریخ شش مهر توانست مورد استقبال قشر جوان قرار بگیرد.

رضا بهرام از خوانندگان جدید ایرانی

رضا بهرام یکی دیگر از خوانندگان معروف است که این روز ها آهنگ های بسیاری را منتشر کرده است.

حامیم از خوانندگان جدید ایرانی

حامیم خواننده بعدی فعالیت خود را در زمینه موسیقی پاپ به تازگی شروع کرده است. حامیم با انتشار آهنگ سیاه سفید شهرت زیادی کسب کرد.

احسان دریادل از خوانندگان جدید ایرانی

احسان دریا دل جز خوانندگان جوان جدید ایرانی می باشد . وی با صدای متفاوت و سبک متفاوتی از پاپ شروع به فعالیت کرد. احسان دریا دل استعداد های دیگر مانند شعر نویسی و آهنگ سازی را هم دارد. از آهنگ های پرطرفدار وی در دونه، دنباله دار و ماهی می باشند .

دانوش از خوانندگان جدید ایرانی

خواننده بعدی دانوش، دانوش در حرفه های زیادی مانند کارگردانی، بازیگری، تهیه کنندگی فعالیت داشته است. معروف ترین آهنگ دانوش با نام لال می باشد این آهنگ وی به تنظیم کنندگی مسعود جهانی توانست نقد های مثبتی از سوی منتقدان موسیقی را دارا باشد.

مجید رضوی از خوانندگان جدید ایرانی

مجید رضوی با انتشار آهنگ آسمان و دسته گل با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد.

کسری زاهدی از خوانندگان جدید ایرانی

کسری زاهدی خواننده سی و دو سال جوان و کشورمان فعالیت خود را از سال 1395 شروع کرده است. کسری زاهدی فعالیت تخصصی در زمینه خوانندگی و آهنگ سازی و سرودن ترانه و تنظیم کنندگی در سال های حاضر دارد. از همکاری های کسری می توان به همکاری وی با رضا بهرام و مسعود جهانی اشاره کرد. از آهنگ های حرفه ای و معروف وی از دید مخاطبان می توان به شاخه گل اشاره کرد.

محمدرضا شایع از خوانندگان جدید ایرانی

محمدرضا شایع از خوانندگان جدید ایرانی

بمب صدای این روز های موسیقی رپ ایران محمدرضا شایع می باشد. این خواننده بیست و هشت سال ایرانی غیر مجاز آهنگ ها و آلبوم های پرطرفداری در بین همگان دارد. سبک خاص شایع توانسته زبان زد عموم قرار بگیرد.

شهاب مظفری از خوانندگان جدید ایرانی

شهاب مظفری از خوانندگان جدید به نام ایرانی، متولد هفت اردیبهشت سال 1363 می باشد. سبک کاری وی پاپ می باشد شهاب با داشتن مدرک مهندس فناوری اطلاعات، خوانندگی را برگزید و فعالیت خود را در این عرصه ادامه می دهد. از حواشی جنجالی وی سکته قلبی وی در سال 97 که به گفته خود او به علت فشار کاری بوده است. از حاشیه های دیگر شهاب مظفری واکنش او به خواننده رپ ایرانی یاس بود. وی در صفحه اینستاگرام خود ویدئویی منتشر کرد و به آهنگ سفارشی یاس واکنش داد. از آهنگ های ترند شهاب مظفری، آهنگ دلبر جان می باشد.

امیر حسین گلاب از خوانندگان جدید ایرانی

از خوانندگان جدید ایرانی مجاز امیر حسین گلاب می باشد. گلاب در کنار خوانندگی، نوازنندگی بی نظیری هم دارد. وی در آهنگ ها و کنسرت های خود جز نوازندگان گیتار می باشد. گلاب همکاری های زیادی را با خوانندگان سلبریتی همچون حمید صفت و رضا بهرام و سیامک عباسی داشته است. نخستین کنسرت گلاب سال 96 در نهم مرداد در تهران برگزار شد. کنسرت های گلاب بسیار پرطرفدار می باشد. از کار های جذاب و مثال زدنی امیر حسین گلاب خوانندگی تیتراژ سریال ستایش می باشد.

خوانندگان جدید ایرانی مرد

همچنین به صورت خاص درباره چند تن از خوانندگان جدید ایرانی مرد توضیحاتی را ارائه می کنیم.

سهراب پاکزاد

خوانندگان جدید ایرانی مرد شامل سهراب پاکزاد، خواننده پاپ ایرانی می باشد. آهنگ احساسی با نام بمب جز آهنگ های عاشقانه ایرانی با سبک خاص و صدای دل نشین وی همراه بود. سهراب پاکزاد در تهران به دنیا آمده است. از فعالیت های وی آهنگ سازی و مدل تبلیغاتی می باشد. سهراب پاکزاد خبر های حاشیه سازی هم با امیر تتلو داشته است وی اظهار کرده امیر تتلو قطعه ای از آهنگ او را کپی کرده است.

مجید پارسا

مجید پارسا از خوانندگان جدید عرصه موسیقی می باشد. آهنگ به تو میگن عشق، مجید پارسا در تاریخ هشت تیر ماه به انتشار رسید و از کار های معروف مجید پارسا می باشد.

حسین شریفی

از خوانندگان جدید موسیقی ایران حسین شریفی و فواد غفاری از گروه ایوان بند می باشند. گروه ایوان بند در سال 1395 با همکاری این دو تن تاسیس شد. شهرت گروه ایوان بند با انتشار آهنگ ماه منی در سال 96 آغاز شد. از آهنگ های مشهور امروزه ایوان بند آهنگ، عالیجناب می باشد.

حسین منتظری

حسین منتظری از خوانندگان جدید آپارات می باشد. به تازگی آهنگی با نام جروبحث منتشر کرده است. این آهنگ هم از نظر طرفداران جز بهترین کار ها در سال های فعالیت وی می باشد.

سینا پارسیان

سینا پارسیان از چهره های جدید خوانندگی با منتشر کردن آهنگی به نام نمیتونی شهرت یافت. سینا پارسیان در زمینه نوازندگی بسیار حرفه ای و از خوانندگان جدید ایرانی در تلگرام و چند سال موسیقی می باشد. همکاری های وی با شادمهر عقیلی، محسن یگانه و محمد علیزاده و دیگر چهره های معروف جز سوابق هنری اوست.

زانکو

خواننده جدید بعدی با نام زانکو که فعالیت های اخیر او در موسیقی پاپ با آهنگ مثلا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. زانکو با منتشر کردن آهنگ مثلا این آهنگ شاد و احساسی توانست از رقبای خود پیشی گرفته و در بین مخاطبان بسیار ترند شد. آهنگ فعلی وی که از کار های خاص او با نام چشمات رنگیه در 5 آبان منتشر شد.

امیر سلیمانی

گرشا رضایی

گرشا رضایی خواننده پاپ جدید کشور متولد شده لرستان به تازگی توانسته به جمع خوانندگان برتر و محبوب بپیوندد. گرشا فعالیت هایی در زمینه تنظیم گری هم داشته است. از نوجوانی علاقمند به فعالیت بوده است و از سازهای مشهور وی ساز با گیتار الکترونیک می باشد. آهنگ های خاطر ساز گرشا رضایی شامل صدای بارون و مگه پاییز اومده می باشد.

امیر سلیمانی

امیر سلیمانی خواننده جوان پاپ ایرانی با آهنگ مو خرمایی در تاریخ هفتم آبان توانست مورد پسند بسیاری از هواداران موسیقی عاشقانه قرار گیرد.

امیر یوسفی

آهنگ سنگسار به خوانندگی امیر یوسفی و علی قبادی از چهره های جدید موسیقی مورد پسند خاص پسندان حوزه موسیقی قرار گرفت. شعر آهنگ سنگسار به قلم فرهاد فکور و نوازندگی گیتار از علی اسحاقیان و کاور آن از نفسیه ایدون می باشد که در تاریخ شش آبان منتشر شد.

خوانندگان جدید ایرانی خارج از کشور

در این قسمت به صورت خاص به خوانندگانی جدید ایرانی در خارج از کشور می پردازیم.

کامیار

از خوانندگان جدید ایرانی خارج از کشور کامیار می باشد. نام اصلی کامیار، کامیار احمد زاده می باشد. از کودکی در فرانسه زندگی می کند وی با آلبوم معروف فریاد، توانست شهرت یابد. از خوانندگان گروه پرطرفدار بلک کتس می باشد.

آرتا

آرتا خواننده رپ جدید ایرانی خارج از کشور می باشد. آرتا خواننده خوش صدا گروه وانتوز می باشد. اعضای گروه وانتوز آرتا، کوروش، سامی لو و رها می باشند. آهنگ های وی جز آهنگ های ترند تیک تاک و اینستاگرام می باشد. آهنگ بمون با من از آرتا از آهنگ های زیبای وی می باشد و در تاریخ بیست و پنج مهر ماه منتشر شد.

کوروش

کوروش وانتونز از خوانندگان رپ جدید خارج کشور می باشد. کوروش با همکاری با گروه وانتوز توانست از خوانندگان برتر و رپر های معروف در بین قشر نوجوان و جوان کشور قرار بگیرد.

دنیا دادرسان

از خوانندگان جدید ایرانی دختر خارج از کشور دنیا دادرسان می باشد. دنیا در خارج از کشور در شهر زیبا و آرام ملبورن زندگی می کند. وی آهنگ ها و آلبوم های شاد بی نظیری دارد. فعالیت دنیا داد رسان به سال 2014 در یک گروه سه نفر برمی گردد پس از آن فعالیت تکی خود را آغاز کرد و توانست در لیست خوانندگان مشهور و محبوب زن باشد. وی هم اکنون در حال آماده شدن برای کنسرت خود با آنتیا در ترکیه می باشد.

آرتا

آنتیا ناتالینی

آنتیا ناتالینی خواننده جدید مقیم ترکیه، از استعداد های محبوب این روز ها می باشد. وی علاوه بر خوانندگی در سال های کودکی به نوازندگی پیانو و ویالون هم مشغول بوده است. آهنگ پرحاشیه از آهنگ های پر طرفدار امروزی به خوانندگی دنیا دادرسان و آنیتا می باشد. آنتیا آهنگ های فردی زیبایی را به ثبت رسانده است که شامل برگشتم و اشتباه می باشد.

کیمیا تاج زاده

کیمیا تاج زاده، این دختر خوش سیما و خوش صدا جدید متولد تهران می باشد. وی به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده است. کیمیا تاج زاده علاوه بر استعداد در خوانندگی استعداد چشم گیری در نوازندگی پیانو و گیتار را هم دارد. از آهنگ های پرطرفدار وی منو گذاشتی تنها و طلسم می باشد.

سارن

سارن خواننده ایرانی دیگری است که خارج از کشور زندگی می کند. سبک سارن و صدا وی از خاص ترین های موسیقی محسوب می شود. سارا خوش شانس معروف به سارن خواننده بیست و یک سال ایرانی می باشد. سارن از خوانندگان جدید ایرانی دختر بسیار جوان اما با استعداد توانست کار های بسیار پرطرفدار و زیبایی را به ثبت برساند. وی در نواختن پیانو و گیتار هم استعداد قابل توجهی دارد. از کار های زیبا او می توان به کنارتم، چک و چونه، واسه تولدم اشاره کرد.

نیلی افشار

نیلوفر افشار معروف به نیلی افشار از خوانندگان جدید خارج از کشور و پرحاشیه موسیقی می باشد. نیلی به تازگی آهنگ و موزیک ویدیویی منتشر کرده است که با انتقاد ها و واکنش های بسیاری رو به رو شد. نظرات منتقدان به بی استعدادی نیلی در این زمینه می باشد اما وی اظهار داشت این راه ادامه خواهد داد و مشغول ضبط کار جدیدی می باشد. آهنگ نیلی به نام پیشمونم در هجدهم شهریور ماه منتشر شد.

خوانندگان جدید ایرانی شاد

سینا درخشنده جز خوانندگان جدید ایرانی شاد می باشد. سینا درخشنده متولد شیراز می باشد وی در سی ام شهریور ماه سال 1370 به دنیا آمد. سینا درخشنده از کودکی علاقمند فعالیت در حوزه موسیقی بوده است و آهنگ پربازدید وی با نام کوکه حالم می باشد. وی در برنامه تلویزیونی پرطرفدار دورهمی به تهیه کنندگی و مجری گری مهران مدیری حضور داشته است.

شما علاقه مندان می توانید از طریق جستجو در سایت های معتبر برنامه وی را تماشا کنید. محمد لطفی از خوانندگان جدید ایرانی شاد با انتشار آهنگ عزیزم خودم عاشقتم شهرت یافت. محمد لطفی مهندس رشته الکترونیک می باشد. این خواننده سی و یک ساله ایرانی متولد کرج بوده است و آهنگ های جذاب او شامل رگ و اتفاقا می باشد.

کیمیا تاج زاده

خوانندگان جدید ایرانی پاپ

حمید هیراد از بهترین خوانندگان جدید ایرانی پاپ می باشد. حمید حسین زاده معروف به حمید هیراد از خوانندگان پاپ و موسیقی ترکیبی می باشد. هیراد فعالیت خود را با گروه پازل بند از گروه های قدیمی و پرطرفدار ایرانی شروع کرد. این خواننده بیست و نه سال کشورمان متاسفانه درگیر بیماری سرطان خون می باشد. وی با داشتن این بیماری سخت جز محبوب ترین و پرکارترین خوانندگان جدید است و امید است بهبودگی خود را کسب کند.

از ساز های برتر هیراد ساز کوبه ای و گیتار می باشد. همچنین وی از خوانندگان فعال در شبکه ها تلویزیونی است. هیراد در برنامه های بسیاری همچون دورهمی و برنامه ها ویژه عید نوروز شرکت داشته است. از آهنگ های برتر حمید می توان به مستم کن و شب که شد و همچنین رسوایی اشاره کرد.

دانلود اهنگ خوانندگان زن ایرانی خارج از کشور

برای دانلود آهنگ خوانندگان زن ایرانی خارج از کشور می توانید به سایت و یا اپلیکیشن رادیو جوان و همچنین کانال ها و ربات های تلگرام مراجعه کنید. ملوبات هم یکی از درگاه های معتبر تلگرامی است که با حفظ حقوق خواننده آهنگ ها را در اختیار کاربران قرار می دهد.

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد

برای دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد مانند چطوری گل از خواننده محبوب قدیمی، حسین تهی که در تاریخ بیست و هفتم مهرماه سال 1400 منتشر شد و آهنگی که از گروه خاطره ساز، پازل بند در سی ام مهر ماه با نام سنگ کاغذ قیچی منتشر شد و همچنین آهنگ جدید کسری زاهدی که از پردانلود ترین های آهنگ های هفته اخیر می باشد با نام لیلی زیبا به سایت ها معتبر و رادیو جوان و ملوبات مراجعه کرده و دانلود فرمایید. همچنین می توانید فیلم خوانندگان جدید ایرانی را نیز از پایگاه های معتبر اینترنتی دانلود کنید.

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید

خواننده مشهور و قدیمی ایرانی، فرزاد فرزین به تازگی دو آهنگ جدید ضبط و منتشر کرده است. این آهنگ های جدید با نام های کارما و گرگ در سایت های برای دانلود بارگذاری شده و می توانید با جستجو نام آن ها از شنیدن آن ها لذت ببرید. جالب است بدانید فرزاد فرزین با توجه به این که سالیان زیادی است در این حرفه فعالیت دارد به تازگی به بازیگری در شبکه های خانگی علاقمند شده و اخیر در چند فیلم سینما خانگی مشغول به فعالیت شده است.

آهنگ دست من نیست به خوانندگی شادمهر عقیلی در لیست آهنگ های پرطرفدار جدید قرار گرفت. این خواننده با سابقه، توانست با توجه به رقیب های زیاد خود در این عرصه باز هم پیش از بیشتر مورد توجه علاقمندان قرار گیرد. شاید از دلایل پیشرفت وی ضبط آهنگ های در سبک های متفاوت می باشد. سبک های متفاوت شادمهر می تواند از ضبط کار های یک نواخت جلوگیری کند و مخاطب را تحت تاثیر زیادی قرار دهد.

آهنگ جدید فارسی 2020 از محسن چاووشی با اسم کجا بودی اخیر منتشر شد، چاوشی یکی بهترین و متفاوت ترین خوانندگان ایرانی است. کار های چاوشی از موسیقی های خاص و ترکیبی می باشد و اغلب مخاطبان خاص و ویژه خود را دارد. آهنگ های معرفی شده را می توانید از سایت های معتبر داخلی دانلود نمایید و لذت ببرید.

خوانندگان جدید ایرانی زن

قصد داریم تا به صورت خاص به معروف ترین خوانندگان زن که در حال حاضر فعالیت می کنند و ترند هستند بپردازیم.

هانا

هانا، اسم خواننده جدیدی که شاید به گوش شما خورده باشد. هانا کامکار خواننده زن ایرانی جدید می باشد وی در عرصه بازیگری هم نقش آفرینی کرده است . تحصیلات وی کارشناسی کارگردانی سینما بوده از آهنگ های هانا دنیا لج کرده باهام، کوتا بیام می باشد.

باران

در آن سو دنیا در شهر لس آنجلس خواننده جدید ایرانی با نام باران وارد دنیای موسیقی شد. استعداد باران توانست یک باره علاقمندانی زیادی را به خود جلب کند از کار های پرطرفدار وی فریاد می کشم، صد بار و دلم خوش نیست می باشد.

هلن

شاید شما هم این روز ها به دنبال خواننده ای با سبک متفاوت و جدید باشید. هلن این خواننده ارمنی می تواند پیشنهاد جدیدی برای شما باشد. هلن ماتووسیان با سبک پاپ و اپرا با انتشار آلبوم دنیای تازه دیدی جدید و تازه ای از موسیقی با صدا و آوا زنان را به مخاطبان خود داد.

احلام

اگر به دنبال خواننده زن با آهنگ شاد ایرانی می گردید پیشنهاد ما به شما احلام می باشد. احلام در شهر زیبا و فرهنگی اصفهان به دنیا آمده است و اصالت وی اهوازی است. وی از بازیکنان سابق فوتبال زنان می باشد. آهنگ عشق شیرینم احلام آهنگی شاد و با ترانه ای شاد جدیدا منتشر شده است.

سحر مقدس

سحر یکی دیگر از خوانندگان است که آهنگ های بسیاری منتشر کرده و این آهنگ ها هواداران بسیاری دارد. سحر مقدس به ایجاد سایت شرط بندی برای خود حواشی زیادی درست کرده با این حال یکی از بهترین خوانندگان زن ایرانی جدید به حساب می آید.

آوا بهرام

آوا هم یکی دیگر از خوانندگان می باشد که آهنگ های او در سایت های بسیاری منتشر شده است.

رویا

شاید نام رویا را در بین خوانندگان زن شنیده باشد این خواننده صدای بسیار گرمی دارد به همین علت عده زیادی را مجذوب خود کرده است.

عکس خوانندگان جدید ایرانی

عکس خوانندگان جدید ایرانی

اسامی خوانندگان جدید ایرانی با نام های عرفان طهماسبی، آصف آریا، محمد لطفی، سینا درخشنده، حسین منتظری، احلام، کسری زاهدی مجید پارسا سهراپ پاکزاد یوسف زمانی، سهیل رحمانی، بهنام بانی، رضا بهرام و امیر رشوند، علی خدابنده، آرمین زارعی و نیلو افشار از خوانندگان جدید ایرانی می باشند. برای دیدن عکس خوانندگان جدید ایرانی می توانید از سایت های معتبر ایرانی و صفحات مجازی اختصاصی خود خواننده در اینستاگرام دیدن فرمایید.

آهنگ های خوانندگان جدید ایرانی

آهنگ های خوانندگان جدید ایرانی با نام های مگه میشه از نوان، حیف از ماکان بند، ماه خوشگلم از امو بند، نازنینم از کمیل ناصری، حق داشت از ایلیا، گل اندام از حامد عبدالهی و مهدی گرام هم اکنون بر روی سایت رادیو جوان و ملوبات می باشد.

فول آلبوم خوانندگان جدید ایرانی

فول آلبوم یکی از خوانندگان جدید ایرانی شهاب مظفری به نام دیوونه و فول آلبوم محسن منفرد به اسم یه سال جدید، فول آلبوم بیست و پنج باند از خوانندگان پاپ ایرانی جدید می باشند این فول آلبوم ها را از سایت های داخلی می توانید دانلود کنید و لذت ببرید.

سوالات متداول

  1. باران به کجا مهاجرت کرده است؟

    خواننده جدید ایرانی، باران به لس آنجلس مهاجرت کرده است.

  2. اسم خوانندگان جدید ایرانی گروه رپ وانتوز چیست؟

    آرتا، کوروش، سامی لو و رها می باشد.

  3. اسم آهنگ جدید شادمهر چیست؟

    نام آهنگ جدید شادمهر دست من نیست می باشد. او هم یکی از خوانندگان جدید ایرانی به حساب می آید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *