بیوگرافی ماندانا مانی مدل و طراح لباس ایرانی + عکس های جدید او

ماندانا مانی یکی از مدل های اینستاگرام، طراحان لباس و مانتو در تهران می باشد. او در مدت بسیار کمی به شهرت خیلی خوبی دست پیدا کرد. این خانم با سلیقه بسیار فعال هستند و همه خانم ها از ماندانا به خاطر استایل و ظاهر زیبا تعریف می کنند.

ماندانا مانی کیست؟

ماندانا مانی کیست؟

این خانم طراح فارغ‌ التحصیل رشته شیمی از دانشگاه سراسری است. به گفته خود این خانم طراح بسیار درس خوان بوده است و در تمام دوران تحصیل خود به عنوان شاگرد اول شناخته شده است. این خانم تسلط کامل به زبان انگلیسی دارد و مادرش معلم و پدرش شغل آزاد دارد. این خانم طراح 3 خواهر دارد و خودش فرزند سوم خانواده است. خواهر اولش جراح استخوان و مفاصل است و خواهر دوم ایشان فارغ ‌التحصیل رشته مامایی است و خواهر کوچکتر ایشان فارغ‌ التحصیل زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد است. به گفته این خانم طراح تمام خانواده اش تحصیل کرده هستند. همچنین ایشان گفته اند که با خانواده اش رابطه بسیار صمیمی دارند و به همه آن ها افتخار می کند. در ادامه می خواهیم به بیوگرافی ماندانا مانی بپردازیم.

عکس های ماندانا مانی را در کجا ببینیم؟

عکس های این طراح با سلیقه و محبوب را می توانید در اینستاگرام او و همچنین در گوگل مشاهده کنید. البته این طراح لباس این روز ها خیلی مشغله کاری دارد و به گفته خود ایشان به دلیل مشغله کاری که دارند وقت زیادی برای شبکه های مجازی ندارند. زیرا ایشان در تلاش هستند که طرح های جدید مانتو را طراحی کنند و به همین دلیل وقت خیلی زیادی ندارند. جالب این است که همه خانواده او از این همه مشغله کاری او تعجب می کنند.

آدرس پیج اینستاگرام ماندانا مانی چیست؟

صفحه اینستاگرام ماندانا مانی در حال حاضر بسیار فالور دارد. که می توان گفت این عدد برای یک طراح لباس در ایران فوق العاده است. اگر دوست دارید که از زندگی لحظه به لحظه این خانم طراح با خبر شوید می توانید صفحه شخصی ایشان را در اینستاگرام پیدا کنید و ایشان را دنبال کنید. او از این که مردم تا این حد دوستش دارند بسیار خوشحال است و به خبرنگار اعلام کرده است که توقع این همه مخاطب را نداشته است و از این که در اول راه تا این حد موفق بوده است بسیار خوشحال است. البته ایشان با توجه به این که یک طراح لباس و مانتو هستند از مدل های مانتو و لباس هایی که طراحی کرده اند در اینستاگرام گذاشته اند و اگر تمایل دارید می توانید پیج ایشان را فالو کنید.

ماندانا مانی اینستا خود را باز گذاشته است و شما عزیزان خیلی راحت می توانید به پیج ایشان بروید و زندگی ایشان را خیلی راحت دنبال کنید. البته ناگفته نماند که ایشان طبق مصاحبه ای که کرده اند از تمام فالوور های خود در اینستاگرام بابت این همه علاقه و توجه تشکر کرده اند. ایشان بعضی اوقات از طراحی های خود در اینستاگرام می گذارند تا طرفداران را از مدل های خود با خبر کنند. البته این خانم زیبا به دلیل جذابیت و زیبایی که دارد تعداد فالوورهای او روز به روز در حال افزایش است.

یوتیوب ماندانا مانی

یوتیوب ماندانا مانی

خانم مانی که یکی از بیوتی بلاگر های ایرانی می باشد هیچ گونه فعالیتی در یوتیوب ندارد و فقط چند مدل از مدل های لباس او در این نرم افزار به عنوان نمونه پخش شده است تا مردم این خانم رو بیشتر بشناسند. هرچند این خانم طراح اینقدر معروف هستند که نیاز به معرفی ایشان نیست. زیرا ایشان را همه مردم در ایران و خارج می شناسند. شما می توانید خبر هایی که در مورد ایشان است را از طریق گوگل و یا اینستاگرام ایشان به طور کاملاً مستقیم دنبال کنید.

کلاب هاوس ماندانا

کلاب هاوس ماندانا مانی فعال است و ایشان در این کلاب هاوس با مخاطبان خود صحبت می کنند و همچنین با همکاران خود در این نرم افزار ارتباط برقرار می کند. این خانم هنرمند معتقد است که همه افراد باید از همه نرم افزار ها استفاده کنند تا بتوانند هر روز پیشرفت کنند و این پیشرفت از دنیای دیجیتال شروع می شود.

چه حاشیه هایی برای ماندانا مانی به وجود آمد؟

حاشیه های زیادی مانند ازدواج، یا رابطه داشتن با بازیگران مرد و خیلی از چیز های دیگر که این خانم همه را تکذیب کرده اند و اعلام کرده اند که از این که برایش تا این حد حاشیه درست می کنند ناراحت است. همچنین ایشان گفته اند که خودش سعی می کند که از حاشیه ها دور باشد و به زندگی کسی کار نداشته باشد اما دیگران به زندگی او کار دارند.

ماندانا مانی مدل ایرانی است که این روز ها در شبکه های مجازی خیلی در مورد آن صحبت می کنند. این خانم هنرمند تا الان طرفداران خیلی زیادی داشته اند و یکی از محبوب ترین و با سلیقه ترین طراحان ایرانی شناخته شده است. این خانم زیبا و خوش استایل را امروزه همه دوست دارند.

درآمد ماندانا مانی از کجاست؟

درآمد این خانم طراح از فعالیت هایی که می کند و طراحی هایی که برای لباس و مانتو انجام می دهد به دست می آید و همچنین این خانم طراح امروزه با یکی از شرکت های تبلیغاتی به عنوان مدلینگ کار می کند که از آنجا هم درآمد بسیار خوبی می گیرد.

این مدل در کدام کشور زندگی می کند؟

این مدل در کدام کشور زندگی می کند؟

این مدل و طراح زیبا در ایران و در شهر تهران زندگی می کند. البته تا الان مسافرت هایی به خارج از کشور داشته است و تحصیلات خود را در لندن گذرانده اند. اما برای زندگی فعلاً تهران را ترجیح داده است. البته شاید ایشان قصد مهاجرت هم داشته باشند اما هنوز چیزی در این مورد به رسانه ها نگفته اند.

مصاحبه با ماندانا مانی بسیار جذاب بود. زیرا خانم طراح بسیار محترم و می توان گفت که از روابط عمومی خوبی برخوردار هستند. ایشان گفته اند که بعضی از مخاطبین من فکر می کنند که من بسیار مغرور هستم، اما در حقیقت این طور نیست و من اصلا چنین اخلاقی ندارم و سعی می کنم با همه افراد متواضع و مهربان باشم.

ماندانا مانی قبل از عمل چه شکلی بود؟

قطعاً افراد یا سلبریتی ها عمل های زیبایی مانند عمل بینی را انجام می دهند، اما این که قبل عمل چگونه بوده اند را در جریان نیستیم که بتوانیم نظر بدهیم. حتی اگر بدانیم بهتر هست که چیزی گفته نشود زیرا با این کار به شعور افراد توهین می شود و ضمن اینکه تمام سلبریتی ها عمل بینی انجام داده اند اما تغییر چندانی نکرده اند که این خانم قبل عملش مشخص شود که چه شکلی بوده اند.

ماندانا مانی ویکی پدیا را بخواهیم معرفی کنیم و می دانید که طراح لباس و مانتو هستند و در مدت خیلی کمی به شهرت خیلی زیادی رسیده اند. علاقه خیلی زیادی به طراحی دارند و تا الان در چند سایت خارجی در مورد خودشان و برند مانی صحبت کرده اند. قد و وزن ماندانا مانی می توانیم بگویم که وزن ٥٧ كيلو، قد ١٧٢ سانت است. البته ناگفته نماند که ایشان از کودکی ورزش می کرده اند و به گفته خودشان ورزش کردن را خیلی ضروری می دانند. ایشان چند سال است که در حرفه بدنسازی کار می کنند.

مدل مانتو های ماندانا مانی بسیار زیبا است. ایشان یک طراح حرفه ای هستند که با چند مزون معروف در تهران کار می کنند و می توان گفت که قیمت هر مانتو و لباس ایشان که برند این خانم باشد بسیار گران است. اما واقعاً آن زیبایی فوق العاده را دارد.

این مدل ازدواج کرده است؟

این مدل خوب هنوز ازدواج نکرده است و اعلام کرده است که قصد ازدواج ندارد و می خواهد تمرکز خود را بر روی کار و طرح های لباس جدید خود بگذارد. ایشان می گویند که ازدواج یک تصمیم مهم و بزرگ در زندگی همه افراد است که نمی توان به سرعت تصمیم گرفت. دوست پسر ماندانا مانی را نمی شناسیم، اما چند وقت قبل در رسانه ها خبری در مورد رابطه ایشان با یک بازیگر ایرانی بود که ایشان آن را تکذیب کردند.

شغل اصلی این مدل چیست؟

شغل اصلی این مدل چیست؟

شغل اصلی این خانم طراحی لباس و مانتو و مدلینگ بودن است که به گفته خودشان بسیار درآمد خوبی دارند و خیلی خوشحال هستند که این رشته را انتخاب کرده اند. البته خانم طراح به زبان انگلیسی مسلط هستند و می خواهند در زمینه ترجمه هم فعالیت کنند.

آیا این مدل برند خاصی را به نام خود ثبت کرده است؟

ایشان برای لباس و مانتو های خود برند مانی را گذاشته اند و در سایت های خارجی خیلی در مورد این نام صحبت کرده اند.

این مدل با کدام برند های معروف همکاری داشته است؟

ایشان فقط با برند خودشان کار می کنند و با چند مزون معروف در تهران همکاری داشته اند. البته هنوز چیز بیشتری در مورد این مسئله به رسانه ها نگفته اند.

سوالات متداول

  1. خانم ماندانا مانی تحصیلات خود را در کدام کشور گذرانده اند؟

    ایشان تحصیلات فشن و طراحی را در لندن گذرانده اند و بعد از آن به عنوان بهترین طراح انتخاب شده اند.

  2. ماندانا متولد چه ماهی است؟

    ایشان طبق مصاحبه ای که کرده اند سال تولد خود را نگفته اند و فقط گفته اند که متولد دی ماه هستند. قطعاً ایشان دوست نداشتن کسی سن ایشان را بداند.

  3. آیا برند مانی در خارج از کشور هم تبلیغ می شود؟

    برند ایشان در لندن و ترکیه تبلیغ می شود و به گفته خودشان فروش بسیار خوبی دارند و طرفداران ایشان از طراحی ایشان بسیار راضی هستند.

  4. آیا خانم ماندانا مانی در رشته ورزشی هم فعالیت می کردند؟

    ایشان از ٦ تا ٩ سالگى ژيمناست و از ٩ تا ١٨ سالگى بسكتباليست بودند و پس از آن بدون وقفه مشغول به بدنسازى شده اند. ایشان در زمینه ورزش بسیار جدی هستند و به گفته خودشان تا الان ورزش را ترک نکرده اند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *