اوزگه گورل کیست؟ | لیست بازی ها به همراه عکس های جدید او

اوزگه گورل محبوب ترین بازیگر ترکیه است که هواداران و طرفداران بسیار زیادی دارد و علاوه بر بازیگری مدتی است که فعالیت خود را در خوانندگی نیز آغاز کرده است.

اوزگه گورل کیست؟

اوزگه گورل کیست؟

این روز ها با توجه به فعالیت گسترده ای که اوزگه گورل در بازیگری انجام می‌ دهد و حضورش در فیلم ها و سریال های متعدد توانسته مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد و کمتر کسی است که اوزگه گورل را نشناسد. هم چنین باید افزود که او در بین مردم ایران نیز طرفداران زیادی به دست آورده است. حال گاهی اوقات برای برخی از افراد سوالات متداولی مانند این که اوزگه گورل کیست و یا این که او چند سالش است به وجود می آید. در مورد بیوگرافی اوزگه گورل و هم چنین سن اوزگه گورل باید بگوییم که اوزگه گورل (Özge Gürel‎) متولد 5 فوریه 1987 بازیگر زن سینما و تلویزیون ترکیه است. امروزه این بازیگر اهل ترکیه به دلیل نقش آفرینی در سریال های متعدد توانسته به شهرت زیادی برسد و هم چنین از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

زندگی این بازیگر معروف چگونه است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم این بازیگر معروف متولد 5 فوریه سال 1987 در ترکیه است، او در منطقه سیلیوری به دنیا آمده و تا زمان به پایان رسیدن دبیرستانش در این منطقه زندگی کرده است. بهتر است که بدانید او از سمت پدری اصالت چرکسی و از سمت مادری نیز اصالت ترک دارد، خانواده مادری اوزگه از مهاجران ترک اهل سالونیک هستند و دو خواهر نیز دارد. او از آن جایی که علاقه بسیار زیادی به بازیگری داشته است، از بخش تجارت بین المللی دانشگاه بیکنت انصراف داد تا بتواند در دروس بازیگری و سپس در مدیریت بازیگری شرکت کند. هم چنین در مورد قد و وزن اوزگه گورل باید بگوییم که او قد 170 سانتی متر و وزنش 56 کیلوگرم می باشد.

اوزگه گورل بازیگری را اولین بار با حضورش در سریال دخترم کجاست؟ در نقش زینب آغاز کرد. او در سال 2014 نیز توانست به عنوان نقش اول سریال محبوب فصل گیلاس حضور پیدا کند، این سریال از معروف ترین و محبوب ترین سریال های اوزگه گورل به شمار می‌ رود. بعد از نقش آفرینی در این سریال ها او در سال 2014 با بازی در فیلم سینمایی (معلم ما) تجربه حضور در سینما را نیز به دست آورد. هم چنین اوزگه گورل در سریال همه جا تو نیز توانست با بازی فوق العاده اش به خوبی بدرخشد.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اوزگه برای بازی در سریال فصل گیلاس جوایز و افتخارات متعددی را برنده شده است. به عنوان مثال او برنده (بهترین بازیگر زن سال)، (بهترین بازیگر زن جدید) و (بهترین بازیگر کمدی زن) شده است. هم چنین اوزگه در سال 2018 هم کاندید جایزه بهترین بازیگر زن کمدی عاشقانه در مراسم اهدای جوایز پروانه طلایی پنتین شده است. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به عنوان مثال دین اوزگه گورل و یا موارد دیگر اوزگه گورل ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

فعالیت در عرصه خوانندگی

فعالیت در عرصه خوانندگی

یکی از ویژگی هایی که این بازیگر معروف دارد و شاید کمتر کسی آن را بداند، در مورد خوانندگی اوزگه گورل است. بهتر است که بدانید اوزگه گورل صدای بسیار خوبی دارد و حتی در سریال‌ هایی مانند فصل گیلاس و ستارگانم شاهدند نیز این استعداد خود را به بینندگان و مخاطبان نشان داده است. هم چنین او در طی چندین سال گذشته نیز آهنگ هایی را ضبط و منتشر کرده است. موزیک ویدیو اوزگه در سال 2016 برای تک آهنگ (Affet) منتشر شد که با میلیون ها بازدید رو به رو شد و هم چنین به یکی از محبوب ترین موزیک ویدیو های سال 2016 تبدیل شد. حال این موضوع را هم باید افزود که می توانید برای دانلود آهنگ های اوزگه گورل به سایت گوگل مراجعه نمایید.

عکس های اوزگه گورل را در کجا ببینیم؟

اوزگه گورل از سال 2010 فعالیت رسمی خود را در صنعت بازیگری را آغاز کرده است و امروزه از او به عنوان یکی از بازیگران جوان و با استعداد ترکیه یاد می‌ شود که توانسته مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی را علاوه بر کشور ترکیه در سایر کشور ها به دست آورد. حال خیلی از طرفداران این بازیگر معروف تمایل دارند تا عکس و یا کلیپ های متعددی از او را مشاهده کنند، چرا که از مشاهده عکس های این بازیگر زیبا لذت می‌ برند، اما روش های جستجو و مشاهده عکس های اوزگه گورل را نمی‌ دانند. در این باره باید بگوییم که روش‌ های متعددی برای مشاهده عکس های این بازیگر معروف اهل ترکیه وجود دارد، به عنوان مثال اگر شما به برنامه های اجتماعی او مانند اینستاگرام اوزگه مراجعه کنید، می‌ توانید عکس‌ ها و هم چنین کلیپ های متعددی از او را در لوکیشن‌ های مختلف مشاهده کنید.

هم چنین علاوه بر برنامه های اجتماعی اگر به سایت گوگل مراجعه نمایید و نام اوزگه گورل را تایپ کنید با نتایج جالبی رو به رو خواهید شد و عکس های متعددی از این بازیگر معروف برای شما نمایش خواهد یافت. هم چنین می توانید عکس هایی مانند اوزگه گورل بدون گریم و یا با گریم های سنگین او را نیز در گوگل جستجو و به راحتی مشاهده نمایید.

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

مدت هاست که تمام خوانندگان و بازیگران ترکیه مورد توجه مردمشان قرار گرفته اند، به همین دلیل هر از گاهی با توجه به اطلاعاتی که از آن ها در رسانه ها و شبکه های مجازی منتشر می‌ شود، باعث به وجود آمدن حاشیه ها و جنجال های متعددی برای این دسته از افراد می‌ شود که این موضوع شامل اوزگه گورل نیز می باشد. حال از زمانی که اوزگه فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده است، به دلیل این که توانسته به شهرت زیادی برسد و طرفداران زیادی را نیز به دست آورد، تمام حرکات و رفتار او مورد توجه خیلی از مردم و به ویژه رسانه ها قرار گرفته است، به همین دلیل گاهی اوقات برای این چهره معروف ترکیه نیز حاشیه هایی به وجود می‌ آید.

البته این موضوع را هم باید افزود که اوزگه در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده است که از حاشیه بیزار است و تمام سعی خود را کرده است تا در هیچ گونه حاشیه ای قرار نگیرد و یک زندگی آرام داشته باشد و هم اکنون تمرکزش را فقط بر روی پیشرفت در حرفه‌ اش قرار داده است. با این حال از حاشیه هایی که تا به اکنون برای او به وجود آمده است می‌ توان به مواردی مانند: روابط شخصی اش، خبر دوستی اوزگه گورل و سرکان چای اوغدو، خبر نامزدی اش، منتشر شدن عکس های خصوصی او و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد.

آدرس اینستاگرام اوزگه گورل چیست؟

برای دسترسی به صفحه اینستاگرام این بازیگر معروف کافیست تا نام او را به انگلیسی در قسمت سرچ اینستاگرام تایپ کنید تا به این گونه پیج او برای شما نمایش یابد. از آن جایی که اوزگه در اینستاگرام فالووران میلیونی و هم چنین تیک آبی دارد، پیج او نسبت به سایر پیج ها مانند فن پیج های او و یا حتی پیج های فیک به راحتی برای قابل تشخیص می باشد. حال این موضوع را هم باید افزود که این روز ها اوزگه گورل اینستا را به مرکز فعالیت خود و هم چنین به یک پل ارتباطی قوی بین خود و فالووران و مخاطبانش تبدیل کرده است، چرا که او تمام فعالیت‌ هایی که انجام می دهد و کار های جدیدش را به این گونه با مخاطبان و فالوورانش به اشتراک می‌ گذارد. حال با توجه به این که اوزگه در صفحه اینستاگرام خود فعال است، توانسته فالووران و مخاطبان بیشتری را نیز جذب کند.

اگر به صفحه اینستاگرام این بازیگر معروف مراجعه نمایید، می توانید عکس های بسیار زیبایی از او را در لوکیشن‌ های مختلف و لباس های متفاوت به راحتی مشاهده کنید که تمام عکس های اوزگه گورل با طرفداران زیادی نیز رو به رو شده است. در نهایت این موضوع را هم باید افزود که برای پیدا کردن آدرس یوتیوب اوزگه گورل و یا آدرس سایر شبکه هایی که اوزگه در آن ها فعالیت می کند، کافیست تا همانند اینستاگرام به قسمت جستجوی این برنامه ها مراجعه نمایید.

همسر اوزگه گورل کیست؟

همسر اوزگه گورل کیست؟

امروزه اوزگه گورل توانسته مخاطبان بسیار زیادی را به دست‌ آورد، حال خیلی از مخاطبان او کنجکاو هستند تا در مورد روابط شخصی اش و این که آیا اوزگه گورل ازدواج کرده و یا هنوز مجرد است اطلاعات بیشتری بدست آورند. در این باره باید بگوییم که این بازیگر معروف اهل کشور ترکیه مدت ها قبل ازدواج کرده است. اوزگه گورل در سال 2014 و در سن 27 سالگی با همکار و همبازیش در سریال فصل گیلاس یعنی سرکان چای اوغلو وارد رابطه عاشقانه شد. مدتی بعد خبر رابطه آن ها در رسانه ها و شبکه‌ های مجازی منتشر شد که این موضوع با موجی از حواشی رو به رو شد و واکنش خیلی از مردم به ویژه طرفداران این دو بازیگر را در پی داشت. البته دوستی آن ها چند سال طول کشید و بعد از آن، این دو بازیگر معروف در سال 2018 با یکدیگر نامزد کردند و قرار است به زودی ازدواج کنند.

امروزه اوزگه گورل و همسرش رابطه بسیار خوبی با هم دارند و حتی اوزگه در یکی از صحبت‌ های خود در مورد رابطه اش با همسرش بیان کرده است که ما وجه اشتراکات بسیار زیادی داریم و همیشه با هم صحبت می کنیم، می خندیم و در طول روز زمان زیادی را برای وقت گذراندن با هم می گذاریم و حتی اگر از دست هم عصبانی هم بشویم به سرعت مشکل را حل می‌ کنیم، پیوند ما بسیار قوی است. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید همسر او سرکان چای اوغلو متولد 13 می، سال 1987 در آلمان، بازیگر و مانکن است، قد او 188 سانتی متر و وزنش نیز 80 کیلوگرم می باشد. می توانید عکس های همسر واقعی اوزگه گورل را در صفحه اینستاگرام او به راحتی مشاهده نمایید.

درآمد این بازیگر از کجاست؟

این روز ها بحث میزان درآمد بازیگران بسیار داغ و جذاب شده است. حال خیلی از طرفداران و مخاطبان اوزگه گورل نیز تمایل دارند تا بدانند که منبع درآمد او چیست و یا این که دستمزد و میزان درآمد اوزگه گورل چقدر است؟ در ابتدا باید بگوییم که در مورد این که اوزگه چقدر درآمد دارد اطلاعاتی در اینترنت در دسترس نمی باشد. حال باید افزود از زمانی که اوزگه فعالیت خود را در صنعت بازیگری آغاز کرده است و از این طریق توانسته علاوه بر شهرت به یک منبع درآمد عالی برسد، به همین دلیل او بازیگری را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کرده است و از این طریق نیز درآمدزایی می‌ کند.

با توجه به این که این بازیگر تا به اکنون در سریال‌ ها و فیلم‌ های متعددی بازی کرده است و هم چنین توانسته شهرت و معروفیت زیادی را به دست آورد، به همین دلیل امروزه او برای بازی در هر فیلم و یا قسمتی از سریال مبلغ بسیار زیادی را دریافت می‌ کند. حتی برخی از منابع معتبر بیان کرده اند که در جدیدترین سریال اوزگه گورل که مدتی قبل منتشر شده است، او برای بازی در هر قسمت از این سریال مبلغ زیادی را به عنوان دستمزد دریافت کرده است. هم چنین بیان شده است که اوزگه علاوه بر بازیگری و فعالیت های دیگر نیز انجام می‌ دهد که از طریق این فعالیت‌ ها هم برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورده و درآمدزایی می‌ کند.

فعالیت در حرفه مدلینگ

فعالیت در حرفه مدلینگ

با توجه به این که اوزگه توانسته به شهرت و معروفیت زیادی برسد و هم چنین چهره زیبا و اندام خوبی دارد، مدتی است که در صنعت مدلینگ نیز فعالیت خود را آغاز کرده است. حال در این باره باید بگوییم که این بازیگر معروف در سال 2019 چهره تبلیغاتی برند محبوب و معروف penti شد و کلیپ تبلیغاتی او به مدت زمان طولانی در تلویزیون ترکیه بر روی آنتن رفت که این موضوع باعث شهرت و معروفیت بیشتر او شد.

فعالیت های خیرخواهانه

این بازیگر معروف در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرد که من و خانواده ام، خواهرم را به دلیل سرطان از دست دادیم و به همین دلیل با بیماری سرطان آشنا هستم و در ابتدا هدفم را کمک به کودکان مبتلا به سرطان قرار داده بودم. اما بعد از آن دوست داشتم تا در پروژه هایی مانند: حقوق زنان، مقابله با حیوان آزاری، آزار و اذیت کودکان و فعالیت های اجتماعی حضور یابم. اوزگه در فعالیت‌ های خیرخواهانه زیادی حضور داشته و مشارکت کرده است و به همین دلیل مورد تعریف و تمجید خیلی از مردم ترکیه قرار گرفته است.

بیماری اوزگه گورل چیست؟

مدتی قبل خبر بیماری اوزگه در شبکه های مجازی مانند بمب منتشر شد که این موضوع با موجی از حواشی و جنجال های متعددی رو به‌ رو شد و خیلی از مردم به ویژه طرفداران او نگران وضعیت بازیگر مورد علاقه خود شدند. در این باره باید بگوییم که خبری مبنی بر این که اوزگه مبتلا به یک بیماری خاص شده است در شبکه های مجازی منتشر شد و این موضوع تا جایی ادامه پیدا کرد که اوزگه مجبور شد تا در مورد آن صحبت کند و به آن واکنش نشان داد. او در یکی از صحبت‌ های خود در این باره بیان کرد که من مبتلا به هیچ گونه بیماری نشدم و کاملا سالم و سرحال هستم و واقعاً متاسفم برای عده‌ ای از افراد بیکار که این شایعه را برای من به وجود آورده اند و آن را در شبکه های مجازی منتشر کردند و روال زندگی من را بهم بزنند و باعث نگرانی طرفدارانم شدند. هم چنین او در ادامه صحبت های خود افزود که من این موضوع را توسط قانون پیگیری خواهم کرد تا بدانم چه کسانی این شایعه را برای من به وجود آورده اند.

بهترین فیلم های اوزگه گورل کدامند؟

بهترین فیلم های اوزگه گورل کدامند؟

اوزگه گورل بازیگر ترکیه از سال 2010 فعالیت خود را در صنعت بازیگری آغاز کرده است و تا به اکنون در سریال ها و فیلم های متعدد نقش آفرینی کرده است که به دلیل استعداد خوبش در بازیگری توانسته طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی را نیز به دست آورد. هم چنین تمام فیلم‌ ها و سریال‌ های او مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفته است. حال در این قسمت به معرفی بهترین فیلم های او خواهیم پرداخت، پیشنهاد می‌ کنیم همراه ما تا انتهای مطالب باشید. هم چنین این موضوع را هم باید افزود برای دانلود فیلم ها و یا سریال های این بازیگر معروف به عنوان مثال دانلود سریال جدید جان یامان و اوزگه گورل به نام آقای اشتباه می توانید به اینترنت مراجعه نمایید.

ما معلم خود هستیم

فیلم ما معلم خود هستیم از اولین و قدیمی ترین فیلم های این بازیگر معروف به شمار می رود که او نقش کاردلن در این فیلم را برعهده داشته است. فیلم ما معلم خود هستیم در سال 2014 اکران شده است.

داستان‌ های عشق طبیعی

در فیلم داستان‌ های عشق طبیعی که در سال 2017 اکران شده است. اوزگه در نقش دمت به عنوان بازیگر اصلی در فیلم داستان‌ های عشق طبیعی حضور داشته است که حضور او در این فیلم مورد توجه خیلی از بینندگان قرار گرفته است.

اولین بوسه

فیلم اولین بوسه در سال 2017 اکران شده است که اوزگه نقش بهار را در این فیلم برعهده داشته است.

لوله

فیلم لوله در سال 2018 اکران شده است که اوزگه در نقش گوکچه دمیر در این فیلم حضور داشته است و بازی خوبی را در این فیلم از خود به نمایش گذاشته است.

مادرم

اوزگه در فیلم مادرم، توانست به خوبی در نقش خود فرو رود و بازی فوق العاده ای را از خود نشان داد که این موضوع مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت. فیلم مادرم در سال 2019 اکران شده است.

اوزگه گورل قبل از عمل

اوزگه گورل قبل از عمل

اوزگه چهره بسیار زیبا و جذابی دارد که این موضوع یکی از دلایل مهم شهرت و معروفیت این بازیگر اهل کشور ترکیه به شمار می رود. مدتی قبل شایعاتی به وجود آمده بود که اوزگه عمل‌ های زیبایی متعددی بر روی چهره اش انجام داده است و به همین دلیل امروزه به یکی از بازیگران زیبای ترکیه تبدیل شده است. البته اوزگه به این صحبت‌ ها واکنش نشان داد و تمام آن ها را تکذیب کرد. او در این باره توضیح داد که من تا به اکنون هیچ گونه عمل زیبایی بر روی صورتم انجام نداده ام و صورتم کاملاً طبیعی است و این اتفاق در آینده هم نخواهد افتاد، چرا که من صورت ساده ام را به همین گونه که است دوست دارم.

نقش اوزگه گورل در حریم سلطان چه بود؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اوزگه گورل در حریم سلطان که یکی از پر بیننده ترین و معروف ترین سریال های ترکیه می باشد، نیز حضور داشته است. او در این سریال در کنار هالیت ارگنچ و مریم اوزرلی نقش آفرینی کرده است و این موضوع باعث خوشحالی خیلی از طرفدارانش شده است. می‌ توانید عکس‌ های متعدد و هم چنین قسمت هایی از سریال حریم سلطان با حضور اوزگه گورل را به راحتی در اینترنت جستجو و مشاهده نمایید.

سوالات متداول

  1. اوزگه گورل کیست؟

    اوزگه گورل (Özge Gürel‎) متولد 5 فوریه سال 1987 هنرپیشه زن سینما و تلویزیون ترکیه است که او به دلیل نقش آفرینی در سریال های متعدد توانسته به شهرت و هم چنین محبوبیت بسیار زیادی برسد.

  2. همسر اوزگه گورل کیست؟

    اوزگه در سال 2014 و در سن 27 سالگی با همبازیش در سریال فصل گیلاس یعنی سرکان چای اوغلو وارد رابطه عاشقانه شد و این دو بازیگر معروف در سال 2018 با یکدیگر نامزد کردند. سرکان چای اوغلو متولد سال 1987 در آلمان، بازیگر و مانکن است.

  3. آیا اوزگه گورل عمل زیبایی انجام داده است؟

    مدتی قبل شایعاتی به وجود آمد که اوزگه گورل عمل‌ های متعددی بر روی صورتش انجام داده است، اما او در یکی از صحبت‌ های خود تمام این شایعات را تکذیب کرد و بیان کرد که تا به اکنون عمل زیبایی انجام نداده است.

  4. افراد چگونه می توانند عکس های اوزگه گورل را مشاهده کنند؟

    برای مشاهده عکس های این بازیگر معروف اهل ترکیه کافیست تا به شبکه های مجازی او مانند اینستاگرام اوزگه گورل و یا حتی اینترنت مراجعه نمایید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *